Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
imibogyo
veterán
válasz
Topiccsendőr #94096 üzenetére
Tetszenek az ilyen gépek technológiai oldalról, de sajnos nem tudok kibújni a bőrömből és mindig hobbista szemszögből kezdem el azonnal vizsgálni a témát. Márpedig e gép árának a töredékéből össze lehet rakni egy szódabikarbónás rendszert otthonra és az is majdnem ilyen hatékony...
Ráadásul a fennmaradó pénzből az ember élete végéig tudja venni az egyéb fogyó/kopó alkatrészeket, kiegészítőket a teljes rendszerhez (meg még akár máshoz is) és még vagy 20 évre a hambi-pénz is megmarad...
Még a leggagyibb 10.000 Ft-os fej is tűrhetően használható otthoni körülmények között, ha nem napi rendszerességű / megélhetési használatról van szó. Én egy "komolyabb" gépet nyúztam pár hónapig (faház külső tisztítását végeztük), de az a rendszer is valami 120.000 Ft-ból megállt kompresszorral együtt...
Amúgy lézerből is más típusok, amik (szerintem, legalábbis videó alapján) hatékonyabbak annál, mint amit linkeltél... Mondjuk pont az első példány a videóban az nem is mobil verzió...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #94096 üzenetére
Ez disznóvágáskor is jó lehet....
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #94096 üzenetére
Olyan 40000€. De alibabán már van 6600$-tól!
-
Topiccsendőr
addikt
-
emre
veterán
Ez tetszeni fog
2017 Yonkers(New York) Police Motorcycle School -
Khaosz55
addikt
Zárt LS2 sisakom van arcpumpás. Szeretem első 2 évben nem használtam az arcpumpát aztán most már használom mert vagy vékonyabb lett a fejem vagy kicsit megtágult a sisak. Az a kérdésem, ha zárt arcpumpás sisakot szeretnék akkor melyik gyártó a javasolt ? Idáig csak a Scoorpiont találtam.
Neked bike-ra lesz tehát jó ha nem nagy a szélzaj benne. Belső napszemüveg nem lényeg én valahogy nem jön be, olyan más, mert szerintem nem zár annyira mint egy napszemüveg ezért a fény beszűrődik és valamikor zavar. Inkább sötétített plexi abból is a narancs vagy a barna mert az jobban kiemelik a kontrasztot mint a fekete.
-
Geresics
addikt
válasz
XFishboneHUN #94090 üzenetére
Basszus, egy linket dobhattál volna, mert most arra csesztem el 20 percet, hogy megtaláljam!
Amúgy semmi off nem volt benne. Motoros ruha ajánlásokat keresett, és én felhívtam a figyelmét a motoros farmerekre is....vagy nem ugyan arról beszélünk?
-
-
Geresics
addikt
válasz
XFishboneHUN #94088 üzenetére
Nekem a sisak elejénél van a kamera, és szerintem a gokartos felvételek is egész jók lettek, de kíváncsi lennék a Te véleményedre is!
Amúgy mit offoltam be ruháknál? Hirtelen nem tudom mire gondolsz.
-
XFishboneHUN
senior tag
-
-Mike-
addikt
válasz
AndrewTdi #94057 üzenetére
Én 100K-ért használt piacon keresnék a premium márkák között. Tavaly ezt sikerült vennie tesómnak kepesmotor.hu -ról 100k-ért, kb ha egy hetet volt használva akkor sokat mondok. Shoei Gt-Air beépített nepszemüveges. + sisakzsák + 2 db pinlock + 1 üvegcse ápoló folyadék + shoei matricák + gyári doboz
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Geresics #94084 üzenetére
Eeegen, erről lehetne vitatkozni.
A GM autóiban a slusszkulcsot se kell letérdelni és akkor nem hal meg senki, user error!(Meg megöl a kulcstartó LOL.)
Meg rosszul tartja a user a telefont, majd Steve Jobs megmutatja hogy kell azt!Jah és az is user error, hogy egyik Skwal sisakban sem illeszkedik a pinlock?
Megjön az új plexi én kajak körbe ragasztom.Már uram bocsá' a 80k-s bukóban a 20k-s plexi ha el tud pattanni egy kivételkor, az nekem tervezési hiba.
Azért nem kővel dobtam be, csak a kezembe vettem.
Ilyen műsort egy Lidl-s bukótól várnék, nem egy Shark-tól. -
Geresics
addikt
válasz
Teasüti #94083 üzenetére
"tervezési hibát kiáltok"
Ha csak Ti szenvedtek ettől a hibától, akkor az nem tervezési, hanem felhasználói hiba. Nálam ilyen hiba nincs eddig, pedig nem csak a polcon van a sisak. Viszont nem olvasgatok nemzetközi fórumokat, nem kutatom, hogy ez a "hiba" másnál is jelentkezik-e.
Bár az is igaz, hogy sokan tervezési hibának minősítik azt is, ha valami nem bolondbiztos! -
Teasüti
nagyúr
válasz
-Mosquito- #94082 üzenetére
Máshol jár a fejem.
Jut eszembe (#94078) geresics, nem mindegy ki mit csinált rosszul? Amíg ez előfordulhat, addig tervezési hibát kiáltok. Főleg, hogy a papucsnál vékonyabb az anyag. A reteszelős plexik vhogy nem akartak még eltörni.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
-Mosquito- #94080 üzenetére
A közönséges polycarbonátot is kilapíthatod. A pinlock-ot másképp bele se lehet rakni.
Azt hittem vmi ütéspróba lesz legalább, de ezért kár volt videót csinálni. -
-Mosquito-
őstag
válasz
XFishboneHUN #94072 üzenetére
Muti már egy képet, ennyi nem baltázhattad el.. Sisakom tetején volt tripoid mount adapter ha kell/ett állítottam. [link]
-
Geresics
addikt
válasz
XFishboneHUN #94072 üzenetére
Ha mindenképp a fejed tetejére akarod rakni, akkor wifin átküldöd a jelet telóra, és úgy állítod be - már ha van wifi a kamerán. Ha nincs, akkor kérsz egy wifist kölcsön, beállítod a tappancsot, utána meg használod a sajátoddal. De én sosem tenném a fejem tetejére...
-
XFishboneHUN
senior tag
Nem kifejezetten annyira motoros kérdés, de azért ide tartozik!
Bukósisak tetejére, hogy lehet azt egyszerűen megcsinálni, hogy a kamera középre nézzen. Én próbálkozatam, úgy tűnt, hogy középen van, aztán a felvételek sikeresen bal felé néztek!
Tudtok erre egy egyszerű módszert, vagy kezdjek el centizgetni és rajzoljam be a bukón, hogy hogy esik pont középre a kamera fejtetős tappancsa?
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Geresics #94060 üzenetére
Tegnap voltunk egy bazi nagy 3 emeletes szalonban, ahol egy emelet csak ruha és felszerelés.
Tömegével voltak sisakok és ahogy nézegettem a Shark-okat, mindegyiken ez a szar becsúsztatós mechanika van a plexihez. Na most csak úgy mondom, hogy mi épp kettő plexit törtünk el, mert nem egyszerű ki-berakni. Elég nagy erő kell hozzá és ha rosszul csinálod, akkor reccs a papucs.
Ugye két Skwal sisakról van szó. Arra meg külön figyelek ezentúl, hogy csakis orrnál legyen a füle, mert féloldalasan nyitni se szerencsés. Rossz nézni, ahogy csavarodik a plexi.
Havernak normál használatban is elpattant a végén a papucs pár hónap használat után.
Az enyém meg kivételkor, amikor át akartuk rakni a plexit az övére.
Szóval részemről soha többé Shark sisakot, amíg ilyen ócska mechanika van rajtuk.
Faszé nem tudnak rá "hagyományos" reteszelős mechanikát rakni, mint minden normális gyártó.
Előnyét se igazán látom, annyival nem halkabb sem, mint ami indokolná ezt a szar kialakítást.Persze garancia nem vonatkozik rá, hisz nem tudod beadni, hogy nem te törted el.
Új visor 20k körül kapható. Ha még egyszer törik, akkor páros lábbal rúgom ki a 80k-s sisakot.
Vagy az új berakáskor már elpattan, akkor agyérgörcsöt fogok kapni. -
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #94065 üzenetére
Az N86 vs N104 nem volt valami halkabb a zárt sisak. Schuberthnek van egyedül szélcsatornája, ott aztán agyba főbe tesztelhet szélzajt,formát kialakítást egy sisakon..
-
zgospel
őstag
válasz
AndrewTdi #94057 üzenetére
Szerintem ruházz be a sisak mellé egy alpine füldugóra, mert hosszútávon bármennyire is csendesnek reklámozzák az adott sisakot, valszeg kevés lesz.
Nekem anno az AGV K5-öt úgy tolták az arcomba hogy milyen csendes, azt közben 10-15 perc sima országút után hülyét kapok a szélzajtól. Füldugó nélkül ki se megyek a városból. Mondjuk az is igaz hogy nincs szélvédelem a motoromon. -
-Mosquito-
őstag
válasz
AndrewTdi #94057 üzenetére
Euromotor, Fokt most vannak akcióik. Shark, Nolan, Schubert. Vagy megvárod a Bp.i motorkiallítás vagy ha tudod a méretet akkor rendelj onnan ahol a sokat használt N104-et vetted.
Neked az N87-et mondanám, pinlock, napszemcsi, nagy látószögű plexi, árban sem vészes. (Múlt héten adtam el az N86-ot, sikerült beletenni kb 500km-t. Helyette vettem egy új N104 Absulutot.)
-
runner 125
nagyúr
válasz
AndrewTdi #94063 üzenetére
Keress teszteket, h milyen dB értékeket prdoukál 1-1 típus, ha tényleg ez a legfontosabb tényező, bár már szinte az is kijelenthető, h egy zárt azonos árú sisak biztosan halkabb, mint egy felnyithatós.
Jól néz ki ez a Shark, de az sznte tuti h minél bonyolultab, tagoltabb, minél több síkból áll a felület, annál nagyobb a szélzaj a sisakban.
A Schubert sisakok jó része ezért is végtelenül egyszerű formájú. -
Geresics
addikt
Használ valaki gimbalt? Nézegetek épp kettőt:
- FeiyuTech SPG - 110$
- Zhiyun Smooth-Q - 100$
De ötletem sincs, hogy melyiket érdemesebb venni... Két dologra használnám őket:
1. 5,5"-os (75mm széles) telefonnal kamerázásra,
2. SONY AS100 vagy AZ1 akciókamerával kamerázásra - ezekhez házilag csinálnék egy tartót. -
AndrewTdi
addikt
válasz
Geresics #94062 üzenetére
annó a Nolant a helmetcitytől rendeltem. Tőlük nem nagyon találok olcsóbb webáruházat. És 150font fölött ingyenes a nemzetközi DPD is, ami 7 napon belül ideér. Nézem a shark sisakokat. ez a Shark Spartan carbon elég szimpatikusnak tűnik. és még akciós is.
-
AndrewTdi
addikt
válasz
runner 125 #94058 üzenetére
nem,. nem felnyithatót szeretnék. azt elfelejtettem beírni. szóval zártban gondolkodom.
-
AndrewTdi
addikt
Üdv!
Nagyon max 100K körül keresnék valami sisakot. szélzaj minél kisebb, beépített napszemüveg jól jönne, illetve kivehető bélés az esetleges tisztán tartás és mosás miatt. Bluetooth szett opció egyátalán nem fontos.
A Nolan N104 Absolutot váltanám le vele.
Van tanácsátok, ajánlásotok? -
Pocee
senior tag
válasz
RAiN91 #94051 üzenetére
Kompresszor.kemia 2es volt,nem tudom a desztvíz is olyan r0ssz mint a csapvíz rozsda szempontjából,kétlem,de esküdni nem mernék.egyszer feltöltöd,kifújod,kész.keresztapám lakatos,mindig így csinálom a tankokkal,csak nem szarolok desztvízzel.mondjuk ezek nem motortankok.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #94049 üzenetére
A valosag megint nem ilyen egyszeru, mielott megallapitanal barmilyen torvenyszeruseget.
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Horpadt tank javításához azt mondta a szakember, akihez majd viszem, hogy mindenképpen szinte 100%-osan tüntessem el belőle a benzint, mert nagyon gyulladós.
Leeresztés után mit hogyan milyen módszerrel szellőztessem, és mennyi idő? Vízzel átmosás veszélyes a rozsda miatt?
-
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #94049 üzenetére
Sajna előjött rajta még valami, ennyit nem akartam szánni rá, a max határ 690 volt, így is 750000 ezerbe van, amit még most meg kell csináltatnom a plusz egy 100-as lesz.
Ha valakinek megér ennyit akkor viheti, amúgy tényleg szép állapotú. -
runner 125
nagyúr
Gabo, eladod a KTM-et?
Tutiszarazegészhiszmostvettedésidebeseraktadheladó.
-
vendingo
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz
zgospel #94043 üzenetére
Ha a 20%-ot levonom, ami a kárrendezőm/ügyvédem sikerdíja, akkor pont annyi marad, amennyibe az 1.4T 6MT GLX S-Cross kerül. De ha tényleg autó lesz, akkor úgy is eladnám a Jazzt, szóval az a 20% visszajönne.
A múltkor linkelt Toyota GT86 is mozgatja a fantáziámat.szerk.: Vagy egy 10gen Civic 1.5T.
-
tboldi
nagyúr
Most hívott a kárrendezőm: a MABISZ új ajánlata 6,8 millió. Emlékeztetőül, az előző 4,92M volt. Szerintem áll az alku.
-
V.Stryker
nagyúr
Itt a nagy vérfröcsögés közepette kérdezném, hogy milyen itthoni oldalakat, közösségeket tudtok ajánlani, ahol túraszervezések mennek?
Főleg 1 - 3 napos túrák férnének bele idén, mert elég sok a hosszú hétvége. Azért Ausztria - Szlovénia hágói talán beleférnének.Illetve szállással együtt tapasztalatotok szerint egy 3 napos móka mennyiből szokott kijönni?
-
Teasüti
nagyúr
válasz
zgospel #94036 üzenetére
Ha hülyének néznek, felveszem a kesztyűt.
Öreg hiba.(#94035) geresics
Egy teflonos, wax-os motorról meg még könnyebben.
Az nem gáz, hogy a láncból is kioldja a zsírt? Már ha van benne.Inkább azt mondjátok, hogy a nem rozsdamentes részeket (kerékanya, láncfeszítő, stb) mivel véditek a rozsdától?
-
Geresics
addikt
válasz
Teasüti #94032 üzenetére
Befújtam a lánckerékházba, majd egy ronggyal kitöröltem onnan mindent, akárcsak egy Cif reklámban!
Amúgy én sem mosom a motort egyfolytában. Engem nem zavar, ha piszkos (nem retkes!), és különben is, a motor van értem, és nem én vagyok a motorért. Terepezés után viszont mindig lemosom mosóban, de nem puceválom mindenféle kenceficével. Mondjuk nem is azért vettem, hogy szépségversenyen induljak vele, hanem, hogy jól érezzem magam a nyergében...
Azt viszont el kell ismerni, hogy egy gondosan ápolt motorról könnyebben lejön a dzsuva! -
Teasüti
nagyúr
válasz
zgospel #94033 üzenetére
Ez akkora egy demagóg faszság, hogy szerettem volna elkerülni, hogy elemezni kelljen. Gondoltam elég nyilvánvaló miért hülyeség.
Nem akarom szétcincálni több bekezdésben, így annyit fűznék hozzá, hogy a motornak nem okoz se kényelmetlenséget, se kellemetlenséget ha koszos. Ez egy gép. Qrvára leszarja, hogy koszos-e kívül.
Én nem, nekem van komfortérzetem, higiéniám és egészségem.És az is elég nyilvánvaló, hogy nem fogom másfél órát basztatni az esős évszakban, mikor kb két óráig tart a hatás amíg megint koszos lesz. Majd a száraz időben amikor értelme is van, akkor lehet ápolni.
Gondolom te minden nap lemosod a vasat a retkes időben hazaérve, akár a szakadó esőben, fújó szélben.
Mert hát ugye a seggedet is kitörlöd, nem?
Már ha egyáltalán motorozol napi rendszerességgel ebben az évszakban.Amúgy ami engem illet, nekem megteszi ha kéthetente leveretem a kútnál, ill. tegnap kapott egy kézi mosást kint az 5 fokban másfél hónap után, mert szép idő volt. Délután mentünk egyet, szitáló esőben és kb alig van vmi látszatja, hogy mosva volt. Pár nap és megint térdig fel lesz kenve rá ez a szürke szutyok, ami ilyenkor felverődik az útról.
És akkor ezek után beszélgessünk arról, hogy a lánckerék fémtiszta-e?! Hát qrvára nem.szerk: neeeem vagyok érzékeny, jó?
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Geresics #94030 üzenetére
Nem tartasz tőle, hogy kioldja a zsírt onnan is, ahonnét nagyon nem kéne?
Gondolod csinálj róla egy videót!szerk:
Keresztkérdés: van-e olyan "nagyon kemény", hogy a láncvédőben felhalmozódó olajsár is leolvad tőle, mint jégkrém a forró aszfalton? Az tipikusan egy olyan undorító cucc, amit semmilyen csodaszer nem vitt le még nekem (pedig igen szép pénzekért árulják az ilyen szupi olyan szupi takonyoldószereket egy motoros/autós boltban), csak levakarni lehet és a maradványához is fél flakon konyhai mosogatószer ment el, mire zsírmentesítve lett. Amúgy nálam eddig az olcsó mosogatószer viszi a prímet.
Persze kefe és szivacs nélkül ez se ér semmit.
Az ilyen ráfújom leolvad cuccok sorban csődöt mondtak. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Teasüti #94028 üzenetére
Olyan tisztára simán, elég leszednem a tankot meg a hátsó idomot és mindenhez hozzáférek, brigécióval is szoktam mosni a nagyon koszos felületeknél.
Mivel ezen típusú motorokon mindenhez könnyen hozzáférhetsz, nem sok mindent kell bontani hozzá, pár műanyag idom és már minden kéznél is van. -
Geresics
addikt
válasz
Teasüti #94028 üzenetére
Nem lehetetlen! Van pl. olyan, hogy Würth Ipari tisztító (meg van valami száma is), az nagyon kemény! Kifejezetten az ilyen zsíros cuccokat oldja, mint pl. a láncspray! Ráfújtam a kerékre, és kb. folyt le a felniről a nagy túra alatt odaragadt szutyok!
A brigéciol amúgy roncsolja a lánc O-gyűrűit, ezért kerülendő. -
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #94018 üzenetére
Ne zavarjatok össze!
Végre találtam egy értelmesnek tűnő magyarázatot, ami belefér a világnézetembe, erre kipukkasztjátok a buborékomat!
Akkor mivel lehetne magyarázni egyes motorok eltérő fogyasztását a különböző benzinekből?
Jó, költői a kérdés mert senki nem végez közülünk kontrollált tesztet legalább 3 mintával.
(Azért egy pillanatig filóztam rajta, h rögzítem a gázkart, elé rakok egy ventillátort és mehet a mérés kiürülésig. De a szomszédok szerintem élve megnyúznának.)
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Gaboman #94020 üzenetére
Olyan tisztát, mint az a Triumph a képeken? Fémszínű lánckerékkel meg minden? Ha darabokra szeded brigéciol fürdetéshez és súroláshoz, akkor elhiszem. Amúgy nem. Fizikailag lehetetlen hozzáférni még fogkefével is, hogy az 100% fémtiszta legyen kívül-belül. Brigéciol mechanikai tisztítás nélkül meg szintén nem tesz csodát, na nem mintha nyakon önteném bármilyen agresszív zsíroldóval a gépet.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #94025 üzenetére
Nem tudom mihez képest puha(650-esen ültem, nem tűnt sokkal másabbnak az eleje, annyiban volt kellemesebb, hogy nem ült meg a segge alattam.), kellemes, csapkodni nem csapkodott. (Vagy nem jobban mint eddig tette azt amikor már a végéhez van közel.
)
Azért köszi! Egyenlőre biztosan marad benne, sokkal kellemesebb vele.
Villában milyen gyakran kéne olajat cserélni? (Szimering nem ereszt, de nem lennék meglepődve ha nem lett volna még szét szedve....) -
Micsurin
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #94004 üzenetére
Ez fokozat mentesen állítható nem körmös. Hosszabb 1,5 centivel. És sokkal keményebb.
Voltam ma vele egy nagyobb karikát. Nagyon kellemes volt, sokkal feszesebb, nem éreztem, hogy pattognék kanyarban.Legalsó komment ébreztet bennem komoly kételyeket. De akkor lejtőn meg beállna?
Azért kérdeztem, hogy ha 1:1-ben megegyeznek a hosszt és a rugóerejét leszámítva akkor lehet e gondom HA menettulajdonságra kellemes. (A 250-esé szörnyen puha volt, ÉS elvileg nem lehet normálisan szétkapni, szintén a Korider és a KiwiBikeren találtam róla posztokat, ezért maradtam a csere mellet.)
-
BoB
veterán
válasz
Topiccsendőr #94016 üzenetére
Nem kell irigykedned, tiédre is lehet rakni
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Teasüti #94015 üzenetére
Terepmotort is patyolatra mosom komolyabb csapatás után, olyan szutykos állapotból amit lehet elképzelni sem tudsz.
Azért abban semmi rossz nincs ha valaki szereti szépen lemosni, letakarítani a gépét, én is szeretem ha tiszta.
Pedig amikor agyagos földben mész és már a kerekek sem tudnak elforogni ott már vannak állapotok, ebből is lehet 1.5 óra alatt tiszta motort csinálni, és magasnyomású mosó nélkül. -
Teasüti
nagyúr
válasz
V.Stryker #94013 üzenetére
...méla undorral azért duzzogva elviszed?
Az a motor olyan tiszta azon a képen, amilyen az enyém sosem volt.
Lerakódásoktól mentes lánckerék és fém felületek az nálam scifi kategória. Életében egyszer van ilyen, amikor kigurulok a szalonból. Jellemzően egy mosás le se hozza mindegy mit öntesz rá, csak a súrolókefe. Azzal meg esélytelen ilyen szűk helyeken. Meg egyébként is ugyanmár... Ez jármű. Az autó alvázán se mossa senki az eldugott apró zugokat. Leveretik, aztán olyan amilyen. -
HSM
félisten
válasz
Teasüti #94012 üzenetére
Ez így nekem elég szürreálisan hangzik, főleg hogy az adalékokból tipikusan igencsak kis % kell bele, tehát elég vad lenne, ha ez elvenné az "egységnyi bumm"-ot.
Plusz olyan jelenségeket sem magyaráz, hogy pl. öcsém kocsija miért fogyasztott többet az általam is tankolt 98-asból (kétszer is rámért), aminél én az SV650-en semmilyen plusz fogyasztást nem vettem észre?(K8-as, már lambdaszondás, két gyertya/hengeres Euro3-as verzió, ha esetleg számít.)
Én viszont olyat észrevettem, hogy kicsivel "szebben jár" a jobb benzinből, jelentsen ez bármit is. Fun fact, sima fapados 95-ös benzinből is tankoltam már olyat, ami látványosan kedvére volt.
Nekem ez eléggé motor/konstrukció függőnek tűnik, mi mit szeret, és miből mennyit kér. Én szívesen hallanék erről többet szakértőktől is. -
Teasüti
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #94003 üzenetére
Köszi!
Arra jutottam végül sok keresgélés után, h a prémiumban egyszerűen több az adalékanyag, így kevesebb benne az egységnyi bumm.
Ez elég logikusan hangzik, amibe végül bele tudok törődni. -
-
HSM
félisten
válasz
V.Stryker #94008 üzenetére
Semmit nem jelent szerintem. Nekem míg rajta volt a gané, semmi rozsda nem jött ki, ahogy egyszer úgy tényleg alaposan lepucoltam (ragyogott, csillogott villogott) egy hétre rá már itt-ott jött a rozsdafolt, pedig kis kenőanyagot kentem a lánc oldalára is, éppen ezt elkerülendő.... Ez ilyen, szvsz...
-
V.Stryker
nagyúr
Itt egy látszólag csudaszép motor. És akkor meglátom a láncot és sírnék....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Teasüti #94000 üzenetére
Az oktanszam nincs aranyban a benzin futoertekevel. Az csak kompressziotures. Verseny benzineknek altalaban oxigentartalmuk is van, azzal biztos jobban megy barmi, de a kutakon ilyet nem kapsz.
Szoval kellene egy osszehasonlitas, hogy a premium benzinnek mekkora a futoerteke, es a fuel save 95 nek mekkora.
A magasabb homersekletu egest az ecu a cbr f4 nel csak a hutoviz homerseklet jeladobol lathatja, nagyon pontatlanul. Csupan a kornyezeti homerseklet joval nagyobb beavatkozast eredmenyez a kevereken a gondolatmenet alapjan.A lambda szonda alapjan nezheti meg a kevereket, de csakis a kornyezetvedelmi cikluson mert ertekek keretein belul. Ezt a fordulatszam es sebessegifokozatra ertem. Ha a kornyezetvedelmi ciklusban csak 50km/h val kellett menni 6. ban mittomen 3000 fordulaton, akkor a lambda szonda jelei efelett az ertek felett mar semmit nem befolyasolnak, csak egy elore meghatarozott map van, lambda vezerles nelkul teljesen minegy, milyen kornyezeti terhelessel, mivel nem kell efelett semmit betartania a motorodnak.
Ezt csak jozan parasztibol, semmilyen informacio nincs a kezemben, eleg nehez lenne ilyen melysegig talalni valamit...
-
Geresics
addikt
2018 FMF KTM Factory Racing Offroad Racing Team - szemtelenül fiatalok!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Háztartási gépek
- PlayStation 5
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest