Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz
csongi #32095 üzenetére
Mondtam, hogy ők elvállalják, mert ez hasonló technológiának tűnik, mint az autóké...
Déczy elkészült az enyémmel. 20K-val olcsóbb lett, mint amire számoltam, úgy, hogy menetet kellett javítani, új örmös anyát esztergáltatni. Hmm, szerintem nem drága. Remélem fasza lesz.
Egyébként pedig a hátsó rugóstagot (nem is tom ki kérdezte) mindenkinek ajánlom, hogy 10 éves kor után legkésőbb csináltassa meg. Az enyémben szinte alig volt már gáz, olaj meg mint a fos. 15 év és 67e km... -
kcsa
veterán
válasz
csongi #32095 üzenetére
Nem gáz ha mattul tőle - azt már nem másoltam be hogy autóra kell, de motorra is érvényes a kérdés
Féktisztítót még megpróbálom hétvégén, ha az se, akkor elviszem gumishoz, úgyis rá kell rakatni az újat.
Köszi az ötleteket
A felni belső oldala felőlem úgy mattul ahogy akar.
@DigitXT: engem is meg akartak győzni hogy a 13-as felnit nem kell, de mivel fizettem, megcsinálták.
-
DigitXT
félisten
Lehet, azért mert a robogókat nem nagyon szokták* centrírozni, nincs tapasztalat.
Amúgy nekem mindenféle ragacsra bevált a karbitisztító, szinte túl agresszív is.*: tőlem kérdezték, hogy mekkora gép, mert a "kicsiket" felesleges. Mondjuk csak
a hátsó felni volt nálam, majd megcsináltatom valamikor az elsőt is. Amúgy még
a féktisztító is segíthet, de arra is mondják, hogy nem barátja a festett dolgoknak. -
csongi
veterán
válasz
Daywalker #32093 üzenetére
Jaja. Kárászy bevállalta, és nem is mondott halálos árat. Nem nyavalygott, hogy miért kell, vagy nem is tudom. Annyit kérdezett, melyiket szeretném javíttatni? Mondtam neki, hogy az egyik szar a másik meg fos
Kellene nekem két jó lengéscsillapító.
Rendben, egy hét kb és szólnak, mi volt belül, mit cseréltek és mennyibe kerül. 17-21K között lesz darabja.
Egy pár új 90K. Olaszba szétnéztünk, kint van barátom. 70-80K között van.
10 éves az alkatrész. 40-ért ha tényleg jó lesz akkor megéri, nem beszélve arról, hogy környezet kímélőbb, mint kidobni
Úgy hogy most izgulok, és remélem jó leszkcsa: Ha nitró sem szedi le... Festett felületen vigyázz vele, mert matt lesz a festék.
Gumisnál lenni kel oldószernek, mivel a millás felniken sem lehet rajta hagyni a cuccot. Drága motyó ezért nem kenegetik.
Ha nincs más akkor próbáld feláztatni, brigéciollal, de az pár napot igénybe vesz mire feloldja, ha feloldja.
Vagy féktisztító, de ez is mattá teheti a felületet. -
kcsa
veterán
Robogós topikban feltettem a kérdést, de nem jött válasz, hátha ti tudjátok
Könnyűfém-felniről a régi súly-ragasztó maradványokat mivel lehet leszedni? Dörgöltem nitró- és szintetikus higítóval is, de meg se moccan.
-
csongi
veterán
Ma hívtak a teló szervizből. Egy hétre vállalták
Remélem jó is lesz ! -
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #32086 üzenetére
Én eddig 2x dőltem el egyszer álló helyben akkor az adrenalintól úgy felkaptam a motort mint a sicc. Meg sem éreztem. Másodjára alatta volt a lábam 5kmh-nál ( mély kavicságy frissen rakva) hát ott feküdtem volna addig amíg nem jön valaki, de szerencsére voltak ott páran. Mekkorát szoptam te jó ég...
Azóta kavicságyba nem megyek. -
Dexar007
veterán
válasz
-Mosquito- #32086 üzenetére
Mintha nem lenne tokmindegy,addig amig nem serulsz le.
Nem tervezem tul sokszor emelgetni,pontosabban lehetoleg egyaltalan nem.
-
Daywalker
addikt
Örökzöld videó, de a végén ahogy Colin Edwards kiakad és bemutat a középső ujjával meg dobálja a sódert többször is az még ma is megmosolyogtat
-
Dexar007
veterán
válasz
vendingo #32080 üzenetére
Mindenki csak ugy emelgetve dobalja a kozel 200 kilos motorokat?
En par hete mikor elcsusszantam az XT-vel,szinten csak ugy ,,felkaptam" az aszfaltrol.Kesobb mikor hazaertem akkor gondolkoztam el azon,hogy az ilyet vezetestechnikai treningen kulon szoktak oktatni,en pedig ugy allitottam fel szo szerint mint egy biciklit.Nem hiaba,az adrenalin csodakra kepes.
Mondjuk egy kozel 300 kilos balnat mar erdekesebb lenne. -
hcstuning
tag
válasz
PoLizei #32018 üzenetére
@csongi
Elvileg olajszűrő is lett cserélve, nyilván. Nem hiszem, hogy az olajat beletöltötte, a szűrőt meg nem. Legalábbis árban az olajmutyival többet ér. Szvsz vagy semmit sem cserélt, vagy tényleg megcsinálta.Köszi a tippeket, én is először a betöltő dugón keresztül próbálkoztam volna
Hétvégén kiderül, most nincs nálam a motor. Ahogy látom, sajna esőt mond.
A gyakori, gyertyáknál való beázását az SV-nek még nem orvosoltam, lehet azt is beleveszem a hétvégébe.
-
vendingo
veterán
válasz
Mizsala #32077 üzenetére
Én .mf motorjával voltam így, amikor a hülye oszták felborította és a plexinél fogva próbálta felállítani. Úgy felkaptam, majdnem átzúgott a másik oldalára, pedig nem vagyok egy vasgyúró alkat.
Csak sajna, amikor talpra állítottam látszott, hogy letört a lábtartó, meg a váltókar... Idegesebb voltam mint .mf. Úgy elküldtem az anyjába magyarul az osztrákot, míg .mf higgadtan kezelte a dolgot, amíg én kiabáltam.
-
Mizsala
tag
És a legviccesebb az egészben, hogy vezetéstechnikai tréningről hazafelé adtam mindezt elő
Kissé felment a pumpa
A Márc 26-i bmw-s veztech tréningre tervezi valaki innen jönni? Én a gyakorlóra el akarok menni, csak félek, hogy még nem lesz az az igazi jó idő. (nekem a +10fok esőmentesen már jónak számít) www.drivex.hu
-
Mizsala
tag
Nekem bukócsővel van tapasztalatom. Borultam már sajnos a transalpommal, a rávaló bukócső és a hátsó doboztartó vasak 99%-ban felfogtak mindent. Egyetlen idom sem ért le, egyedül a lábtartóm ahogy felhajlott a fékkarom kicsit meggörbült.
Na jó, nem egy nagy borulásról beszélünk, csak épp eldőltem
Viszont amikor idegből talpravágtam mint egy bicajt, akkor láttam hogy gyakorlatilag semmi baja... -
Nikla
tag
Szia, 1m a motorra van
(átiratás (az most hogy megy), azonnali lánc,olaj csere + javítások esetlegesen)
bukó,kabát, kesztyű már van, csizma és térdvédő a következő (márc), aztán pedig gerinc prot (ápr).
Vezetés technikai tréning szintén le van fixálva, (máj), így ez azon felül értendő (motor vásár terv szerint máj/jun).Igen, de a 250-est egy ~50kg-os lány hajtja
Amit még szeretnék, az a bukó gomba /bukó cső.. ér az egyáltalán valamit? érdemes pénzt költeni rá?
DL_650 sokadjára kerül elő, van itt valaki aki hajt/hajtott ilyet?
Ide tartozik: esetleg valakinek van tippje, milyen olyan csizmát érdemes venni, amiben azért járni is kényelmes és "normálisan" néz ki? (értsd nincs agyon neonozva, stb) mert a munkám miatt sokszor lenne, hogy ügyfélhez motorral mennék ki és nem akarok állandóan váltócipővel furikázni.. vagy ez álmodik a gyomor
..
köszönet
-
Fred23
nagyúr
Valaki meg tudná mondani nekem, milyen típusú ez a Simson, ha egyáltalán az? Sosem láttam ilyet, még legjobban az AWO 425 Sport-ra hasonlít, de az eladó azt írja, hogy 125 ccm, és 1987-es évjárat. Nem tudok ilyen Simsonról.
-
Daywalker
addikt
válasz
vendingo #32059 üzenetére
Áh értelek...neki sem hiszem h jó lesz, mert nem elég magas, lehet, hogy emiatt hasalósabb lesz, meg súlyban sem tuti, hogy ok. De egy próbát megér.
MÁS: Ugye beszéltük, hogy mindenki arra költ...na elvittem ruhát kitisztíttatni és olyan, mint az új. Kívül-belül tisztítják, nem kell kenegetni, impregnálják kívülről pluszban (az a matt réteg újonnan), nincs semmi szaga (bőrszagú). Egy kabát és nadrág 15 600 Ft. Gondoltam 5 szezon után ennyi jár neki, és megéri. Szóval aki nem csak kívülről kenegetni akarja, hanem tiszta, szagtalan ruhában akarja nyomni, annak érdemes ide fordulni: [link]
Nem reklám, csak olcsóbb, mint a katayunga (mellesleg ők is ide viszik egy kis felárral) és csomó helyen le lehet adni az országban, protektort sem kell kivenni. -
csongi
veterán
Sisak igazítás: Én kivettem a szivacsot, kézbe vettem egy tálkát aminek rendesen volt rádiusza. És a nikecelen nyomtam összébb egy picit a kritikus helyen. Nekem fejtetőn és homlokon nyomott.
Tudom így változik, meg úgy változik,,,,, stb.Motor vásárlás:
Milyen fajta motor érdekel?
Napi ingázás, meg túrázásra akár egy 650 Burgman.
Váltós túra 650NT, BMV RT....stb
Napi futkározás mellé nem javaslok, idomtalan motort. Nagy szívás ha elázol,,,, stb. plusz a túrásabb vasakat zárható dobozokkal lehet felruházni.Ha lehet könnyebb vasat keress, napi használatban már meg is lehet utálni a nagy tömegű motor rángatását, kezelését. De ha 1M körül van rá, akkor én két motort vennék, Egy 250-400 közötti napi futkározós robogót, és egy 6-700K közötti túra vasat. -
kcsa
veterán
válasz
Bogyó bá' #32062 üzenetére
Emlékszem, én is majdnem vettem
Meg a tágítós sztoridra is emlékszem
Ha meg tudod állapítani a fejed formáját (miért is ne
), akkor erősen ajánlom a WebBikeWorld sisaktesztjeit, ott figyelnek a sisakok belső formájára is.
Nekem aránylag kerek fejem van, ezért a tesztjük ajánlása alapján próbáltam fel egy kereskedésben a Caberg Rhyno sisakot. Azóta csak ezt veszem, már a harmadikat nyüstölöm (azóta Konda-nak hívták, most pedig éppen Duke-nak). Most is azért cserélem mert tavaly kétszer leejtettem, és sima plexi és a napszemüveg is elég karcos, a két plexi árát pedig inkább egy új sisakba teszem bele.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én látatlanban vettem, próba nélkül, mert az volt akciós (fórumtárs vette meg és postázta el nekem). A méretet az előző - nyitott - sisakom alapján választottam ki, így lett M-es (de nagyobb nem is volt készleten belőle). A fejem viszont valahol az M és az L között lehet. Tavaly a legnagyobb kánikulában, itthon a számítógép előtt ülve a fejemen tágítottam (pokoli élmény volt órákon át)
, így pár nap után már tudtam használni, és akkor is csak az arcpárna nyomott, másutt jó volt rám. Aztán megszoktam teljesen, hozzám idomult (vagy a fejem hozzá). Most a hétvégén viszont megint nyomott rendesen néhány óra után...
Közben Vateráztam poénból 2.501,- forintért (nem vicc!) egy használt L-es Schubertet, az viszont használhatatlanul bő nekem (meg ezer éves, és tiszta rongy a belseje: stílusos Halloween tök lesz belőle).
(#32063) Xaels: én nem híztam tavaly óta egy dekát sem, így az nem lehet oka szerintem...
(Ja, és frissen vagyok "fodrászolva")
-
vendingo
veterán
válasz
Daywalker #32044 üzenetére
Nekem nem jó. Túl nagy vagyok hozzá, illetve rendes dobozrendszert nem tud fogadni, de vászontatyókkal is príma.
Én elfogult vagyok az SV-el, nagyon szeretem, csak ne lenne ilyen pici
Ha lenne dellám motorra, akkor lehet DL650-re cserélném. Baromi jó ez a blokk (szerintem)Kíváncsi leszek az új DL1000 tartóstesztekre, mert formailag nagyon ott van
-
.mf
veterán
Azért előfordulnak 1000 ccm alatt is sporttúra ill. túraendúrók, 600-700 ccm körül vannak az ezresek kisebb testvérei. Ha meg 250-es is van a társaságban, akkor úgyse kell erőgép az együtt haladáshoz.
Konkrét motor-javaslat előtt előbb azt kérdezném meg, hogy a keret mit fedez?
Ha még nem tetted volna meg, számolj ~200k-t ruhára, bukóra, csizmára, kesztyűre, gerincprotektorra, alsó hangon (lehet többet is, pl. a hát- és mellvért, amit mindig hordani szoktam, önmagában 100k itthon újan).
Továbbá egy 40-50k-t még előtte egy vezetés-technikai tréningre sem árt. Sok hasznos dolgot meg lehet tanulni, amit a jogsinál nem tanítottak. Lehet, hogy autóval nem volt baleseted, de ott művészet felborulni, míg itt elég könnyen megy. Jobb, ha már most megbarátkozol a gondolattal, hogy fogsz esni.Túrára naked motort nem ajánlanék. De választásod még így is bőven van. Pl. Yamaha Fazer (sor4), Suzuki SV650F, DL650 (V2, utóbbi túraenduró), GSX750 (sor4), Kawa ER6F (párh2), Honda CB600F (sor4), stb stb. Ezekre hátulra doboz-konzol, és kész a túragéped. Munkába járni pedig leszeded a dobozokat, vagy csak az oldalsókat, s ezek még városban is kezelhető méretűek.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Integra #32052 üzenetére
Ki lehet venni (mosás céljából), de hiába kerestem a neten, eddig nem találtam: Kappa KV-4 sisakról van szó egyébként. Ha olcsón volna kisebb, akkor esetleg beruháznék rá.
(#32053) yodamastah: erre már én is gondoltam...
Urak! Más téma: akkuból (sima savas a mérete miatt) a BANNER is megbízhatónak számít?
Innen rendelnék a kocsihoz olajat, így a szállítása ingyen volna (összérték 10k HUF fölött), ráadásul a sav is tartozék hozzá, ellentétben mondjuk a Yuasa-val. Indító árama 130 A, ami nem kevés. -
-
Nikla
tag
válasz
polimorf #32041 üzenetére
Köszi mindenkinek
A deuvil-el szemezek én is, esetleg polimorf, privátban megkereshetlek egy pár kérdéssel?
Mit szeretnék?
Kawa 1400GTR -t
Szívem egyenlőre a sport túrához \ túra endurohoz vonz, de ott pedig 1000cc alatt nem nagyon találtam semmitAmi nekem a dilemma, hogy munkába járni, jó lenne "költséghatékonyan", de a másik oldalról túrázni egy 250-es kicsi (főleg 2 személlyel, hegyre) - vagy ezt ...
Illetve Nakeden nem rossz túrázni hosszabb távokat?
-
Xaels
félisten
Ez attól függ neked milyen a stílusod és te mit szeretnél. Cruiser vonalon szerintem a 750-es Shadow, 650-es Dragstar ami egy termetes ember alatt már tekintélyes. Akkor ott a "csupasz"-oknál: Hornet, Bandit, Frazer.
Kezdésnek egy fiatalabb XV535 is jó lehet. Elég kezes kis motor csak relatív kicsi.
-
polimorf
tag
Nekem egy 650ccm Honda Deauville-m van. Fogyasztása 4-5 liter 2 személlyel. Túrázásra, munkába járni nekem tökéletes. Persze ezek már vannak újabb kiadásban is 700ccm-es. Megbízható jó motorok.
Ráadásul a parométereink is stimmelnek 170cm 100kg 42 év. Nekem is első kezdő motor.
Ha gondolod nézd meg talán megtetszik neked is. -
Nikla
tag
Sziasztok, mivel aktuális lassan a motorvásárlás (lassan meglesz a jogsi), szeretném segítségetek, véleményetek kérni.
Több emberrel beszéltem már a témáról, de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is, hogy mit javasolnátok.Szóval:
Én: 100kg, 176 cm, A-s jogsi, korlát nélkül.
Amit: munkába járásra első sorban, (napi 50km) de szeretnék vele az ismerősi körrel is túrázgatni (hegyek völgyek, Erdély, Montenegro, Fekete Tenger,stb.), itt egy 250-es kivételével a 400-asok a legkisebbek.
Fontos: Első motor, bár autót se törtem meg még friss jogsival se
Keret: 1m körülKöszi előre is, jöhet minden tipp, trükk és javaslat is a "friss húsnak"
-
amdk7
aktív tag
Nekünk meg vizsga előtt egy órával mondta az oktató, hogy a 8-ast toltuk már?
Mondjuk még nem. „Óhhh b@ssza meg, akkor megmutatom.”
Toltuk két kört még lenyomtunk egy „gyakorló vagy bemelegítő futamot aztán már jött is a vizsgabiztos, kezdődött a vizsga.Akkor vizsgáztak páran segédmotorból is. Kis c*gó gyerek megjött, lebizniszelte, hogy a saját robogójával (mert az már volt neki) vizsgázhasson. Persze tanulni nem tanult semmit, szóval az elméletnél már akadozott, majd nagyarccal elkezdte a rutint és pályát tévesztett.
No nem azért mert mérnöknek kellett volna tanulnia, hanem egyszerüen benézte az egyik bólyánál az irányt.
(Hozzáteszem semmi nem lett volna, ha nem áll meg, de látványosan fék, leszállt a robiról, hátratolta és kezdte onnan ahonnan elk*rta.)
A vizsgabiztos a végén mondta, hogy nem sikerült.
Erre a gyerek? Földhözvágta a sisakját, felpattant a robogójára és elviharzott vele a rutin pálya szélén, ki a közútra és onnan haza.A vizsgabiztos meg kérdezte az oktatót, hogy ez mi?
Hem volt egyszerű válaszolnia. -
Xaels
félisten
válasz
TommyGun #32026 üzenetére
Én is láttam, csaj olyat borult a motorral... Mondjuk nálam vizsga előtti napon mutatta csak meg az oktató és ami grátisz meglepi volt, hogy a vizsga pálya emelkedett minimálisan így még nehezebb volt. Ma már kisujjból menne, de akkoriban le voltam teljesen eresztve idegi alapon.
-
.mf
veterán
válasz
vendingo #32034 üzenetére
Na ja, én is ettől félek
Vicc az, hogy robogóból könnyebb rendszámosat találni...
OM-D E-M5-re. Hiába csak egy generáció különbség, de az EVF, a 2 helyett "5-tengelyes" stabi, és a régi Pana helyett új Sony szenzor elég nagy minőségi ugrás.Dexar: egészen addig, amíg el nem kapnak. Mert akkor szabálysértés, adócsalás, biztosítási csalás, mindent a nyakadba varrhatnak.
-
-
.mf
veterán
válasz
Daywalker #32025 üzenetére
Nem. Locsolom a pénzt ezerrel. Inkább bele se gondolok, hogy idén már mennyit szórtam el (utazás pár országban, új fgép, 4 új obi, új állvány... jáj). Aztán ha már lúd,...
Komolyra fordítva: ezt már pár éve mondogatom, hogy kéne egy dobálós moci rendesebben megtanulni motorozni, amit nem sajnálok ejteni; illetve amivel aszfaltról is le lehet térni -- meg kéne ott is tanulni valamennyit. Idén is már majdnem megszívatott egy kis homok, úgy túrta el az első kereket, hogy csak néztem.Digit: ~15 éves korig bezárólag nézelődök. De ezek többségéhez sztem semmilyen papír nincsen.
Dingo: épp ez az, hogy nem akarok addig elmenni, hogy még egy olyan értékű motort vegyek, mint a sajátom, dobálósnak. Egy sima, egyszerű, megbízható, léghűtéses 4T 2-300 ccm kategória, amiből nyugatabbra és keletebbre is rengeteg van, itthon viszont valamiért hiányzik. Itt mindenki az 50/125-ről egyből 4-600-ra ül, nincs ez a racionális, egyszerű, olcsón fenntartható kategória, vagy ha akad is néhány, az nem okmányos
Lassan már azon gondolkozok, hogy 125 2T, abból nagyobb a kínálat, s bár ott is döntően okmány nélküli, de nagy számok törvénye alapján nagyobb az esély okmányosra is. Ha a 125 4T robesz kettőnket (úgy, hogy a másik srác ~90kg) felvitt arra a hegyre, olyan emelkedőkön, illetve velem egyedül nem kellett a szemét kinyomni tartós 80-hoz, lehet, hogy már ez is nyugodtan bírja az autóút-tempót.
-
Type-R
őstag
Létezik valamilyen trükk, ha a homlokomnál nyom a sisak?
-
TommyGun
őstag
Na az a nem mind1 hogy én láttam olyat aki 8-as toláson lett megb@szva
Annyira hülye volt az arc hogy azt se tudta hogy tolni kell a motort, pedig minden gyakorló napon az volt az első hogy mindenki tolt egy 8-ast aztán lehetett gyakolrolni, de a barma mindig elkésett. Pedig papír is volt kiosztva egy a4es fecni tőszavakban mi lesz a rutinin, azt is baszott elolvasni, az ilyet azért nem tudom sajnálni -
.mf
veterán
Komolyanmá', itt Mo-n mindenki csak okmányok nélkül árul enduro / cross motorokat?
~450k alatt csak mutatóban van (kínai) okmányos 150-400 ccm közötti; okmány nélküli bezzeg vagy száz. Forgalomba helyeztetni, okmányoztatni meg tudtommal gazdaságilag értelmetlen. -
PoLizei
aktív tag
válasz
hcstuning #32015 üzenetére
Nekem ugyanolyan évjáratú SV-m van, mint neked. A kémlelőablak üvege azért nem víztiszta, használat után már az olaj sem ...sárga, a 2 együtt már elég sötétnek látszik. Ha kitekered a betöltő dugóját, azon is megnézheted egy papírral.
szerk: a szűrő felületén keresd felverődések nyomait, hogy cserélte-e, ha nem, akkor valóban sok használt olaj lehet az újban, ami elszínezi
-
csongi
veterán
válasz
hcstuning #32015 üzenetére
Meg az sem kell! A felonto nyillason egy fecskendo segítségével veszel ki olajat.
Amitől fekete lehet meg az olajad. Azt mondtad tolasra indult mikor elhoztad. Ebből arra következtetek hogyy hidegen vette le az olajat, es szurot meg nem cserélte ki. Na ettől is gyorsan sotetedik az olaj. -
Mizsala
tag
válasz
Daywalker #32002 üzenetére
Ahhoz képest hogy hányszor ázott már szarrá rajtam, nem hinném hogy számít egy zuhany
Egy biztos, amikor varrattam a cuccot évekkel ezelőtt, akkor a bőrös is azt ajánlotta, hogy kifejezetten méhviaszos cuccal ápoljam.
Egyébként 3300 volt az a balzsam, és kb negyedét használtam el a kabát+nadrág+kesztyűre. Nem vagyok túl járatos a témában, de feltételezem a kozmetikumok sem olcsóbbak ennél. Mindegy is, igazad van, mindenki arra költ fölöslegesen amit fölöslegesnek találVendingo: A Csöpis túra nagyban változott, láttad már? Rövidült 2 nappal, így a táv is már csak 3500km. Mondjuk nekem időtartamban jobban megfelel, mert sajnos a szabijaim száma nem végtelen...
-
hcstuning
tag
válasz
Kolondrum #32009 üzenetére
Persze, lehet tényleg lecserélték, és csak utólag színezem ki a történteket...Csak az egész esemény összhatása nálam úgy maradt meg, hogy igazából ott spóroltak ahol tudtak, ott próbáltak még lehúzni, ahol csak tudtak...
Gondolok itt arra, hogy előre megbeszéltem a lánc beállítását/olajozását a munkadíjba, aminek a végén a lánc nem kapott kenést, merthogy előtte vegyem meg pluszba a láncspray-t tőle. Na mondom itt állunk meg, akkor viszek magammal láncspray-t, és megcsinálom magamnak indulás előtt.
Szval abszolút nem vagyok nyugodt a dologtól, de hitelesen leellenőrizni nem nagyon tudom. Ha esetleg leeresztem az olajat, és látszik, hogy valójában tiszta, de akkor már ugye késő
-
BoB
veterán
Mi lesz ha esel sport cipőben? Ez:
fattyu kérésére link van csak.(#32008) vendingo: Nem mondanám hogy kizárt, azt írják az. Én ránézésre robbanásos balesetre tippeltem.
-
hcstuning
tag
válasz
Archer #31962 üzenetére
Akkor nyertem magamnak otthonra egy olajcserét szerintem
Nem is a pluszmunka zavar, hanem a kidobott pénz, mert direkt úgy kértem, hogy friss olajcserével kapjam a motort.
Amúgy is elég cinkes volt a szituáció, index nem működött, ill. be kellett tolni a "frissen szervizelt" gépet, ez már csak a hab a tortán, hogy nem került bele a friss olaj.
-
Daywalker
addikt
válasz
Mizsala #32001 üzenetére
Az a baj ezekkel, hogy kívülről bár tiszta lesz, belülről nem. 15-ért kívül-belül tisztítanak és impregnálnak egy nadrág-kabát kombót, az sokkal többet ér, ha 2-3 évente megcsinálja az ember, ezen kívül max egy kis külső takarítás plusz max évente egyszer le kell kenni télire
Ráadásul a bőr nem szereti a zuhanyt, nem véletlenül tisztítják speciális módszerekkel a motoros cuccokat.
Egyébként meg sima bőrápoló krémet lehet használni (Nivea, babaolaj) és ugyanilyen lesz. Szóval pénzkidobás ilyen csodaszerekre költeniDe persze mindenki arra költ meg az csinál amit akar...ez is csak egy vélemény.
-
Mizsala
tag
Múltkor linkelte itt valaki a www.briston.hu/ oldalt. Rendeltem is bőrtisztítót és ápolót. Én kipróbáltam már jópár félét, de ez nagyon bejött. Évente 1-2-szer szoktam leápolni a bőrcuccot. A kabátom most olyan állapotban volt, hogy leraktam és megállt a lábán(annyira fel volt keményedve a retektől). A tisztítóval szépen átkenegettem jól beledörzsöltem, majd lezuhanyoztattam. Aztán száradás után jött rá a méhviaszos cucc. Olyan puha lett, mint a babapopsi
Szóval nem tudom kinek, de köszi a tippet
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Háztartási gépek
- PlayStation 5
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Trollok komolyan
- OTP Bank topic
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 4TH: i7-6GEN I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- ÚJ Lenovo LOQ 15IRX9 - QHD 165Hz - i7-13650HX - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év garancia - HUN
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
- Lenovo IdeaPad 3 17ITL6 - 17.3" HD+ Intel 6305 - 8GB - 256GB SSD - Win11 - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest