Hirdetés
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
doc
nagyúr
válasz
Apophis #142096 üzenetére
"A táskáik sem a prémium kategória, elég hamar látszik rajtuk a használat"
Na ez mondjuk szinten nem pozitivum, a magneses Held tanktaskam kapott mar boven kilometert, egeto napsutest, jegesot, meg ami kell, de egy kis tisztitas utan lenyegeben tiptop allapotu igy kb 13 ev utan is. -
Apophis
őstag
Givit használom többféle méretű táskával. Atomstabil, cserébe a levétel néha nem egykezes művelet, mert olyan erősen kell meghúzni a piros pöcköt, hogy levered a táskát. Emellett szerintem is ronda a tankgyűrűje, de szereléskor lehet bele csavart rakni
. A táskáik sem a prémium kategória, elég hamar látszik rajtuk a használat. Én most SW tatyit szeretnék, mert nézegettem haverét, sokkal egyszerűbb leszedni és igényesebb is, de árban több, mint duplájára jönne ki (konkrétan a PRO rögzítő és a létező legkisebb táska 70k+).
-
doc
nagyúr
válasz
vlevi #142094 üzenetére
Igen, igy ebbol a szogbol nem tunik annyira csunyanak, de ha ugyanolyan 'lapos' szogbol nezed mint a 'lopatkot', akkor elegge az:
Olyan mintha egy hamutarto ulne a tanknyilas korul
Hat nemtom, egyik rusnyabb mint a masik
A vegen meg maradok a magnesesnel, ugyis csak ritkan kell...
(Oxfordbol ugy latom nincs is erre a tipusra valo)
-
doc
nagyúr
válasz
Sys85 #142045 üzenetére
Elhiszem hogy kenyelmes a Givi Tanklock, de nagyon csuuuunya
Es nekem tenyleg ritkan lenne csak felrakva a tanktaska.
Nezegettem az SW-Motechet, latom ott van harom kulonfele verzio. Egy kis keresgelessel arra jutottam hogy az EVOval sokaknak volt gondja, konkretan ha kezd kopni, a taska levehetetlen, vagyis ott marad a tanknyilas tetejen, ahonnan leszedni csak furesszel/flexszel lehet, ez eleg paraa Pro nagyjabol ugyanaz csak valami magneses segitseggel. Az IONt viszont dicserik, az egyszeru, megbizhato szerkezetnek tunik, es ugy latom van is az en bringamra, egyelore ez szimpi. Mondjuk mocsok draga
A Shadrol is talaltam rossz velemenyeket, ott a tankgyurubol kiallo pockok (nem pocok, hanem pocok. erted, po:co:k, na
) mellett azt kifogasoltak tobben hogy a taska felrakasakor tud karcolodni a tank, ami eleg gaz, tekintve hogy pont ezt elkerulendo akarnek magneses helyett lockos verziot.
Az Oxfordnak meg nem neztem utana, igy szemre jonak tunik, ott milyen gondok fordulnak elo? -
Micsurin
nagyúr
válasz
vlevi #142088 üzenetére
Furcsán betartják a 40-et pedig ezért fogalmazódott meg mint kérdés.
Az meg meglepett volna ha csupán a szomszédban de szabálykövetőbbek lennének az emberek.
Pttypang Esztergomnál szoktam látni de most Szalkánál nem igen véltem felfedezni legalábbis nem volt akkor a pofámba nyomva annyira mint egomnál.
-
Micsurin
nagyúr
Mióta egybe raktam a seggét(új csillapítok, lengővillacsapágyak, kerékcsapágyak és hátra i színtér EBC) is élvezet vele menni
Lévát oda és vissza meg se érezte a s•ggem előtte egy ilyen kör után egy másfél napig zsibbadt. Már csak a fizu jöhetne mert kell a platni kit a K53-hoz, doboz révén nem volt nálam kaja pia emiatt fordultam csap vissza pedig még lett volna tervben úticél
Szlovákoknál a lakott 40 vagy 50? Nem volt még időm kibogarászni de gyanúsan 40
országút meg 70?
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Pttypang #142085 üzenetére
A robogómon külön öröm... A blokk, karbi, szívótorok, külön olajozó csoporthoz képest a tank, benzinpumpa, olajtartály feljebb van az ülés alatt-mögött. Ezek egymáshoz képest mozognak. Nyugalmi állapotban sztenderen, ahogy az idő 99%-ban áll a robogó, nem volt semmi gond. Ellenben amint csak ráültem, a cső helyzete megváltozott és engedett. Az idomok takarásában az se látszott, hogy honnan, csak a kipufogóra csöpögött, ott meg persze füstölt.
A sors fintora, hogy kb 1100 km-rel korábban elővigyázatosságból cseréltem azt a csövet egy szaküzletben vett üzemanyagcsőre, az adta meg magát. A gyári cső úgy fel volt keményedve, hogy kopogott, illetve úgy kellett szikével levágnom a csonkról.
-
válasz
macilaci78 #142083 üzenetére
A szivotorkok es a legszurohazbol a karbihoz csatlakozo csovekre gondolok szerencsere, a tobbi csovet meg nem neztem, de le kene cserelnem mindet nekem is a biztonsag kedveert.
Volt a motor jobb elejen valami folyas nyom, mintha az olaj szivarogna, de a tank tulfolyocsove leesett, levagtam belole a repedezett reszt elol es visszadugtam, ha szerencsem van, csak az folyt le ott
-
martonx
veterán
válasz
Topiccsendőr #142062 üzenetére
Értelek. Akkor lehet én élek itthon túlságosan nyugateurópaiként.
-
macilaci78
nagyúr
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #142075 üzenetére
Köszi! Azért szerintem rápróbálok majd egy olyan héten, amikor máshol nincs motoros pályanap.
Kakucson én a 12-es kanyarban estem 60-as tempóval, cordura gatyában, protektoringben, bakancsban. Minden jól védett, horzsolás nélkül megúsztam. A gatya egy Modeka Flagstaff Evo 3, bár viszonylag nagy dőlésszögnél ment el az eleje, így ütés nem nagyon volt. Egy highside-ot inkább bőrben szeretném ha esetleg sor kerül..
bőrruha, csizma a következő beruházás.
-
El is kiabaltam a "semmi baja" dolgot a motorra, a karbi elotti csovek repedezettek, meg most a ventillator nem kapcsol, varosban majdnem tulmelegedett ma.
Letesztelem majd, remelem csak a radiatorban kell kapcsolot cserelni. -
-
pepucs
tag
válasz
Biqci #142077 üzenetére
Nekem van Course, Trilobite parado és egy WTech. A Course Jones olyan mint egy H&M strech farmer baromi vastag aramid/kevlár réteggel. Ráadásul ezen a legpasszosabbak a protektorok a térdemre. A másik kettő kemény farmer anyag és állandóan igazítanom kell a térdprotektort a helyére. Mégis mindegyik tudja a CE AA ratinget. Ráaádsul a legtöbb amit felpróbáltam csak CE A-t tudott. Akkor most hogy is van ez?
-
Biqci
aktív tag
válasz
csongi #142074 üzenetére
Nekem két motoros farmerom is van. Az egyik a Louis saját márkás farmere, évekkel ezelőtt vettem, kevlár betéttel ez is. A másik Trilobite, tavaly vettem, árban vetekedett egy olcsóbb bőr gatyával. De a kettő között akkora különbség van, ez olyan masszív, minőségibb mint a Louis-é, hogy le nem lehet írni. Tényleg nem mindegy, hogy milyen motoros farmerről beszélünk. Nem csúsztam még egyikkel sem (eddig, kopp-kopp-kopp), de nem kétséges melyik tartana ki jobban...
-
Micsurin
nagyúr
Persu / csongi kintről ha bontott kell honnan szoktál rendelni? www.motorparts-online.com ismerős esetleg? Mielőtt a Kassa, Wörti tó etc nyárnak neki ugrunk leakartam rendezni a gyári dob kérdését de rozsdabácsi olyan mint a jéghegy orrba vered és kiderül van ott még ahonnan jött.
Átmenetileg CO-val be lesz az foltozva de nem megoldás... itthon gyárit kapni meg közel esélytelen mert a CB-k darabszáma is alacsony. Angoloknak persze lenne de mire idehozzuk...Nem izgat ha foglalkozós csak ne legyen elrohadva és összeverve a többit papír, kéz, szivacs és cinkes alapozó + motip hőálló megoldja...
-
yodamastah
őstag
válasz
csongi #142074 üzenetére
Estem farmerban, kb 2 méter alatt cafatokra szakadt. Szerencsére ez kb 30-al volt nem darált le sokat a combomból. Karcolásokkal megúsztam. Szerintem kb ez az a tempó ahol még "véd" a farmer. Armalith az bírja jól, az más, de az nem farmer, csak annak néz ki.
Meg kb annyiba kerül mint egy bőr gatya, és hasonlóan nem szellős (próbáltam)
A kiinduló kérdés kakucsra vonatkozott, nem közútra. Itt 65-95km/h kanyar tempó van, egyenesekben 145 a max kb. Ha azt feltételezzük hogy kanyarban esel el (általában ez történik) akkor is már a farmer felejtős. Kordura szerintem még oké. Bár korduránál vannak jelentős minőségbeli különbségek.
SER szükebb, keskenyebb. Ide inkább már supermoto, vagy vékony kerekű, rövidebb tengelytávú könnyű motorokkal jó menni (125-400ccm). Kakucs határeset, de itt még lehet nagymotorokkal (hosszabb tengelytáv, szélesebb gumik) jót motorozni. De jó köridőt elég küzdelmes összerakni egy supermotohoz képest.
-
csongi
veterán
Lehet rosszul latom.
Kozuti kozlekedes szabalyait betartva, mekkora a valoszinusege, hogy cordura vagy farmer ruha ne vedene meg egy csuszastol?
Az utesektol meg a protektor ved.
Adhat hamis illuziot egy vedo felszereles? -
neutron23
csendes tag
SER-Ringről tudna valaki tapasztalatokat írni? Még nem jártam ott. Mondjuk Kakucshoz képest mik a különbségek, előnyök-hátrányok?
-
bardi
senior tag
válasz
neutron23 #142061 üzenetére
Elvileg klasszikus, de igazából ez volt az egyetlen darab nagykerben, viszonylag szűk a lábamon. Elég vékony vagyok hosszú lábakkal, sima utcai farmerből sincsen sok ami jó lenne rám. A protektor benne viszonylag egyszerű szivacs cucc, csípőnél is van két oldalt, de amíg autóval járok az oktatásra, addig azt kivettem belőle. Kevlár így is van benne, szóval a sima farmernál többet ér.
#142063 Topiccsendőr: Persze ez igaz, csak viszonylag sok motorost látok ilyenben vidáman sétálgatni, bár azokon többnyire jóval lazább a lábukon.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
macilaci78 #142064 üzenetére
A joska kedveert a sztereotipiakra tesz megegy lapattal.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
martonx #142060 üzenetére
Olyan szinten azert van koze, hogy ha benezel a squatting slavs in tracksuits csoportba, hogy a jarmunek milyen statusza van ebben a kulturaban, amibol is kaptunk. Haromcsikos nadrag, asszonyvero, papucs. Zombiapokalipszis lakotelep, ruppotlansag, gyér infrastruktura, utak gyakorlatilag nincsenek, de a jarmu-az vmi premium. Ami nagy kincs.
Es ugyanez jellemzo keleteuropara. Egy barlangban elsz, veszel a penztarcadnal kettovel nagyobb jarmuvet nem letezo utakra. Az ittlevok termeszetesen mindig kivetelek, de a nagy tobbseg ezt csinalja.
Ki adna ezt megis kolcson? -
neutron23
csendes tag
válasz
bardi #142059 üzenetére
Slim fitet vettél vagy a sima klasszikus farmer szabásút? Én pl. pont az ilyenek miatt nem akarnék feszülőset venni, hiába elasztikus. Nem tudom milyen protektor van a tiédben, de lehet hogy valami puha térdvédőre kellene benne cserélni, ami felveszi a térded dormáját, de ütésre keményedő. Level 2-es cucc.
-
bardi
senior tag
válasz
neutron23 #142054 üzenetére
Én egy farmert vettem kezdésnek, motor már kényelmes, meg amúgy minden mérete passzol, de amíg elsétálok benne a garázsig, a térdprotektor kikezdi a térdem alatt a bőrt, és sehogy se tudom jól beállítani. Másnak is ilyen, vagy én vagyok ilyen szerencsés? Érzésre jó pozícióban van mindkét oldalt.
-
pepucs
tag
válasz
martonx #142055 üzenetére
-Persze vigye a motort, lesz egy szórakoztató videó belőle és talán másnak hasznos lesz
-Miért nem ad érte cserébe semmit amikor ő közvetve vagy közvetlenül hasznot szerez a videóból?
- Úúú dodor úúú, gyerekkori példakép úúúú, persze vigye nyugodtanVaaagy, mindenki azt csinál amit akar
Miért gondolja valaki azt, hogy a nyugati gondolkodás nem pénzből él hanem szeretetből és kedvességből?Dodor más kedvességéből és szeretetéből + saját hozzáadott értékéből csinál nézettséget/hasznot. Ha van egy motorod és szereted dodor tartalmát és nem fáj egy speckó motort odaadni neki akkor miért ne?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
martonx #142055 üzenetére
Nyugaton kiberelheted, vagy berbe adhatod a motorodat, igy nincs erre szukseg.
A youtuberek eleg sokszor kerik kolcson a motorokat, egy polccal feljebb is. Ugy ertem, ott, ahol ebbol meg lehet elni.
Kikolcsonzott egy ilyen ytber tolunk egy streetfighter v2-t. Velemenyvideot csinalt rola, ami abbol allt, hogy nulla hasznos informacio, emelle osszeszarta magat a motortol, annyira huz, meg a hangja annyira jo.
ez a ytber elfikalt kozuton, amikor megkiserelte letenni a terdet. tokeletes vezetestechnikai hibat kovetett el - amikor annyira hulye vagy, hogy nem tudod, hogy a motort ne rakd lapra egy eleg randa uthiban. A videoban ekkor azt mondta, hogy tulmelegedtek a gumik. Jelenleg bevontak a jogsijat 18 honapra egy videoja miatt.
Elinditott 3 masik yt csatornat mas sportagakkal, mert o tenyleg ebbol el.
Ezeket az embereket rengetegen nezik, es sajnos nem jarulnak hozza, hogy valamivel tobbek legyenek a nezoik.A dodor legalabb motorozni tud. A kulonbseg hogy egy balkani bunko.
-
neutron23
csendes tag
válasz
yodamastah #142052 üzenetére
Ha valaki egy komolyabb aramid szálas farmert vesz, annak szakítószilárdsága kétszerese a bőrnek, könnyebb és vékonyabb is mint a bőr, cordura vagy egy mezei kevláros farmer. Nem szakad el, nem ég meg, nem kopik ki egy csúszáskor. Elvileg
Egyszer már beleástam magam a témába, utcai használatra szeretnék majd venni egyet, amúgy én is bőrruha párti vagyok, mert az egy teljes védelmi rendszer, tartósabb és könnyebben is javítható a többi ruhánál.
-
yodamastah
őstag
válasz
Oppenheimer #142049 üzenetére
Kordurára gondolsz? Sokal jobb mint a farmer, de legtöbb esetben a bőr jobb. Nem csak hő/kopásállóságban , a protektorokat, meg a végtagjaidat is jobban a helyén tartja egy passzentos bőrruha.
-
Oppenheimer
nagyúr
válasz
yodamastah #142048 üzenetére
Szövetnadrág jobb, vagy kizárólag a bőr overál nyújt védelmet?
-
pepucs
tag
Úgy néz ki júniusban kijutok egy kakucs napra.
Friss olajjal szoktatok menni?
Továbbra is az a kérdés hogy mennyire szívatom meg magam protektoros farmer + bőrkabát + nagy gerincvédő + csizma kombóval. -
Givi:
Volt tanktáskám (tanklock),stabil,kényelmes a gyors le- és felcsattintás,válltáskaként tudod magaddal vinni.
Most Seatlockos üléstáskám van,nekem bejött.
Ha mást kéne vennem,akkor inkább SW-Motech lenne a választásom.
Nekem se a Shad,se az Oxford megoldása nem szinpatikus. -
doc
nagyúr
Sziasztok!
Tanktaskat szeretnek tenni a Ninja 1000 SX-re, de magneses helyett valami olyan rogzitessel, ami nem 'bantja' a tankot. Nekem csak a Givi-fele Tanklock volt meg a fejemben, de most korulnezve latom hogy van egy csomo, pl a Shad-fele pines, vagy az Oxford gyurus megoldasa, stb.
Van valamelyikotoknek tapasztalata ezekkel? Mennyire strapabiro/megbizhato, stb?
Illetve mivel viszonylag ritkan lenne ra szuksegem, az is szempont hogy amikor nincs ott a tanktaska, akkor ne legyen mar csunya. Ezen a Tanklock szerintem el is verzik, rusnya az a nagy lavor a tanknal. Legjobban talan az Oxforde tetszik, de azt meg nem lattam 'eloben'.
Nehezito palya lehet hogy nem biztos hogy mindegyikbol van a Ninjara valo (ezen nincs alapbol a betolto nyilas korul csavar, a Tanklocknal pl azt az egesz femgyurut le kell venni, es kicserelni arra amit adnak). -
csongi
veterán
Ezek az o feltetelei.
A kolcsonbe adonak is van. Ha egyezik akkor lesz
video, ha nem akkor nem.
Azert nem egyszeru egy ilyen jogi helyzet.
Nyilvan akkor lenne igazan teljes erteku, ha minden teszt motort megvenne, hasznalna, koltene ra, es utana tesztelne.
Igy csak arrol a kiprobalt motorrol szol a video, amin eppen ul.
A muszaki allapot felmeresrol semmi info nincs.
Ezzel a gyartoszalagon keszult "tesztelesekkel" gyorsan kifutja magat a projekt. De erre van igeny, igy ezt csinalja. -
Somatom
veterán
válasz
macilaci78 #142023 üzenetére
Ezt értem. A kérdésem arra irányult, hogy a kölcsönadónak miért jó. Sztem van benne némi rizikófaktor. Persze, nem ismerem a hátteret. Az is lehet, hogy a teszt előtt Dodor letétbe helyezi a motor árát.
-
Xero
nagyúr
válasz
bacus #142038 üzenetére
Ha odaadom akkor nyilvan tudom es o is tudja, hogy ha betakarozik vele akkor fizet. Ha nincs penze, akkor szinten ennek tudataban adom oda es vallalom az anyagi feleloseget. Ertelek egyebkent teljes mertekben, csak ugy vagyok vele, hogy baratok kozott ezeket azert fel lehet merni elore. Ha pedig felmertuk es kiprobalja, akkor tenyleg probalja ki.
Unokatesom is annak tudataban pakolta a seggem ala az S1000RR-t, ha torom akkor megveszem, en pedig e szerint el is teptem tiltasig. Hamarabb mint, hogy o kiprobalta volna a fordulat veget.
A harmadik feles vandalkodas mar teljesen mas teszta. Ott bizony mar gyereket fulenel fogva huzom az apjaig aki addig nem tagit elolem ameddig nem fizet.
-
bacus
őstag
Hát valóban nem. Azért aki ilyen könnyedén oda adja vkinek (vagy eladáskor), mit csinál amikor a haver darabokban adja vissza? És mondjuk abszolút nincs pénze, hogy kártalanítson. Azon kívül, hogy vége a haverságnak, mit teszel?
Nekem sajnos van tapasztalatom, mikor a gyerek pl a kempingben (illetve ide lehet írni bármilyen magánterületen) meghúzza az autót, majd mentek szülőkhöz, azok megvonták a vállukat, hogy hát így jártál, rossz helyre álltál. Mondjuk ha magukra borítanák a motort és a gyereknek lenne sérülése biztos nem vonogatná ilyen könnyedén a vállát.
-
Xero
nagyúr
válasz
bacus #142036 üzenetére
En amikor odaadtam eloszor havernak meg reklamaltam is elso kor utan, hogy nem huzza rendesen 12e fole es kuplungol ossze-vissza ahelyett, hogy siman felrugdosna gyorsvaltoval.
Maskent vagyunk osszerakva, ha mar eldontottem, hogy odaadom, akkor nem azert adom, hogy simogassak hanem hogy tegye a dolgat. -
bacus
őstag
válasz
Geresics #142032 üzenetére
Én meg azt nem értem, hogy ezen van aki csodálkozik.
Hidd el, ha bárki segít vkinek, annak nagy része azért van, mert minimum "remél" érte valamit. Lehet csak barátságot, egy köszönömöt, de ki tudja... majd egyszer kérünk érte valamit Virág elvtárs
Ráadásnak itt nem csak, hogy haszna nem származik, de még pénzbe, időbe (ami még fontosabb szerintem), illetve kockázatba is kerül, mikor megnézi, hogy tud e vele egykerekezni..
Én egyszer adtam oda a motorom kipróbálni egy barátnak. Engem igenis zavart, hogy még 3 utcányira is hallottam ahogy szegény motorom üvölt.., majd visszafele is tudtam mikor jön, aztán az utcában az utolsó pár 10 métert egykeréken. Nyeltem kettőt, nem szóltam semmit, de az volt az utolsó, hogy bárkinek önszántamból oda adtam.
Mindenki azt csinál a saját motorjával amit akar, de más motorjára jobban kell(ene) vigyázni, nem pedig a végleteket próbálgatni.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
zgospel #142033 üzenetére
Bro. Senki nem mondta, hogy te add oda. Azoknak szól, akik már korábban szóltak neki, hogy teszteljék.
Vattás-nak én is adtam volna motort, akár a Vara-t, akár a Strom-ot, mert nekem ér egy tank benzint meg kis furkizast, hogy valaki, aki ért hozzá, mondjon dolgokat a motoromrol, ráadásul tamogassam ezzel az ő munkáját, mert csiptem annyira, míg még élt a csatorna. Dodor más tészta. Szeretem az ő videóit is, de közel sem annyira, mint előbbiét. Ha nem akarod, ne add, ennyi. Ez nem kunyeralas.
-
Geresics
addikt
Tábol álljon tőlem, hogy pont Dodort védjem, de elkeserítő, és egyben szánalmas, hogy az emberek mekkora hányada csak akkor hajlandó bármiben részt venni, ha nekik hasznuk származik belőle...
Újra és újra meg tudok döbbenni... -
d@vee
őstag
válasz
csongi #142027 üzenetére
Hálistennek most vettem rá 2 pirelli gumit és első hátsó Barracuda indexet
Március óta most mentem vele elsőnek, ahogy elhoztam a szerelőtől, most megy is vissza én meg dolgozni. Ebből lesz vagy augusztus mire ismét tudok menni. Nem az bosszant hogy elromlott, hanem az hogy mikor.
-
csongi
veterán
-
Xero
nagyúr
válasz
Pttypang #142006 üzenetére
Erosen agyalok, hogy en is megyek, csak vissza kell erni az esti Scooterre.
Asszony ugyis sminkesnel, egy kicsit kellene tekeregni. Meg estig megalmodom, de lehet, hogy jovok a kis voros kavedaraloval. Leo (a turavezeto) ugyis bombazott meghivassal, hat legyen neki karacsony.
szerk: Maximum Bajnanal kicsit elhuzok a neptol es go haza.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Somatom #142020 üzenetére
Az nekem, mint választás, vásárlás előtt állónak jó, ha sok típusról tudok magyarul tesztvideót nézni, az se baj, ha ugyanaz a pilóta ül rajta, mert az tényleges összehasonlíthatóságot ad.
Persze sok múlik azon, hogy az illető megfelel-e a néző ízlésének. De még mindig ott van a lehetőségem, hogy egy-két típus iránt felkelti az érdeklődésemet, amikről újabb teszteket kereshetek, legrosszabb esetben google fordítóval értelmezve a szöveget. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
d@vee #142015 üzenetére
Ettol lehet jo szerelo, de en ettol labrazast kapok, amikor videot kuld vki, hogy milyen fasza a karbiszinkron, ha mar 100e ert megvette a prop techtol azt a szart, akkor mar mindenkinek demonstralni kell, hogy a karbiszinkron, az oregem... beszarsz, olyan lett.
Ahogy elindulsz, mar semmire nincs hatassal, de amig allsz? Addig agyadrol lemesz, olyan az alapjarat.Nade vissza a karbidra. Akkor vakuumcsapra keszitheted a penzt.
Nem feltetlen van koze a tuszelephez es feszekhez, hogy lenn marad az uszo, de ezt majd ugyis kideriti az embered. -
Somatom
veterán
válasz
dellfanboy #142019 üzenetére
Nem értem a koncepciót. Miért jó az nekem, ha Dodor teszteli a motoromat?
-
Geresics
addikt
Bemásolom, hátha valakit érdekel:
"Dodor - TESZTMOTOR FORGATÁSOK!
Nagyon sokan írtatok a télen, hogy a motorotokat szívesen látnátok egy DodorShow tesztben! Köszönöm a felajánlásokat!
Most jött el az ideje, hogy elkezdem szervezni a forgatásokat.
Ha még aktuális a felajánlásod, akkor privátban írj rám és egyeztetünk a továbbiakról.Mielőtt kérdezel, olvasd el ezt a listát, mert lehet, hogy már itt van a válasz:
- jún-júl-aug hónapokban 4-4 napokat fogok tesztmotorokat forgatni (dátumokat privátban egyeztetem a kiválasztott motorok gazdáival), kb 30 motorról készül video.
- kizárólag jó állapotú motorok érdekelnek, bármilyen évjáratú
- 500ccm alatti motorok nem érdekelnek, robogók sem
- a forgatások Bp környékén mennek, nem tudok elutazni külföldre, ill 150-250km-re 1-1 motor miatt
- ne sértődj meg, ha nem válaszolok azonnal. Alapból is sok üzenet jön, lehet, hogy 1 hét múlva írok vissza. A pakliban az is benne van, hogy nem a te motorodat választom, viszont már most előre köszönöm, hogy szántál rám időt és írtál!
- mielőtt írsz, nézd meg, hogy milyen motorokról csináltam már videót. Ha a tiéd ugyanolyan, mint amilyen már volt, csak piros, akkor nem fogom kiválasztani.
- Ha lehet, kímélj meg az olyan üzenetektől, hogy "odaadnám, de most rossz", "biztos nem érdekel? Majdnem gyári, csak a fél motor más",
- A motor videó elkészítése kb 3 óra. Akkor vállald, ha van ennyi időd, mert fél anyagot nem szeretnék egy motorról csinálni, hogy majd máskor befejezzem.
- üzembiztos motor érdekel csak, gumik-lánc-kuplung-kezelőszervek-fékbetétek, stb és az esztétika legyenek rendben.
- nem árt, ha van valamennyi ismereted a motorodról, valós típushibák, modelltörténet, stb, hogy egy kis segítséget kapjak tőled, mert valszleg jobban ismered a saját motorodat, mint én. (és ez 30 féle motornál gondolom érthető)
- ne hozz magaddal a forgatásra még 3 havert, mert én ott dolgozom és nem tudok 1 órán át sztorizni, meg sztorikat hallgatni. Nem feszkós a meló, de azért haladni kell, mert jön a köv. motor utánad megbeszélt időre.
- A forgatáson sem tudom megmondani, hogy mikor fog megjelenni a videó, mert a köv. 8-10 hónapra készülnek a tesztek, így lehet, hogy a forgatás után 3 héttel, de az is lehet, hogy 7 hónappal fog megjelenni.
- Ne kérj nyersanyagot, mert nem küldöm át. Nyilván azt szeretném, hogy nálam jelenjen meg először, ill. rengeteg anyag készül, amit nem nézek át, hanem egyből megy a vágónak, aki szintén nem ül le és nem néz meg egyben sok-sok óra anyagot. Mindig azt nézi, amit épp vágni fog.
NAGYON KÖSZÖNÖM A FELAJÁNLÁSOKAT!!!"
-
d@vee
őstag
válasz
Somatom #142009 üzenetére
Frankó, hála az égnek nem indítottam be. Mondjuk be se indult volna valszeg. Hétvégén viszem vissza, akkorra lett kisbusz.
Topiccsendőr: Vákumos a benzincsap.
A szerelő amúgy nagyon jó, rengetegen viszik oda a régi és modern vasaikat is, ajánlás után vittem ide. Ez egy elég nagy pech így, mert legközelebb megint vagy 2 hónap múlva lesz ennyi szabadságom hogy motorozzak -
Somatom
veterán
válasz
Oppenheimer #142012 üzenetére
Hát ez az. Nem biztos, hogy ugyanazt értjük "jó rész" alatt.
Meg, ha én állami gyűjtést szerveznék, biztos, hogy az egyik helyszín a B-H lenne hétvégén. Az sem hiányzik, hogy békés krúzolgatás közben megtorpedózzon egy kamikaze. -
Oppenheimer
nagyúr
-
d@vee
őstag
válasz
Topiccsendőr #141987 üzenetére
Karbiszinkron volt, de nem szedte szét. Rá volt dugva gépre meg minden, mutatta a videót.
Estére még észrevettem, hogy a motorolaj jelző tele van, beleszagoltam és az is benzinszagú. -
válasz
Somatom #141970 üzenetére
Karasna honda elol indulo kis karikazo dolog, kivancsi leszek ra, hogy alakul, egyszer voltam legutobb, az fura volt, mint ujdonsag, most kicsit rutinosabban hatha szocialisabbnak erzem majd magam.
A citadellasra most egyszer elmegyek, hogy kiprobaljam azt is, de ezek a csapatos vonulasok nem lesznek a kedvenceim, nem nagyon tudok mit kezdeni veluk.
#141971macilaci78
Nem tudom, 10-kor lesz az indulas a karasna elol szombaton, nezz ki es kiderul, en csak egy ilyenen voltam eddig, de beszelgetosnek tuntek az emberek. -
Geresics
addikt
válasz
Zoli bácsi #142004 üzenetére
a 1190-re picit több volt
-
Zoli bácsi
őstag
Hozzátok képest nem vagyok egy nagy motoros, de nekem is érdekes volt a híradóban ez a történet. Régen Simsonnal is, mikor el akartak kapni 2 személlyel, (Kismotorként hajtva, mert lehetett őket rendszámozni is) ösztönösen földútra, erdőbe menekült az ember, esélye sem volt az 1200-as rendőr Zsigulinak.
Szerintem egy rutinos motoros kis helyismerettel akármekkora motorral eltűnhet az autós rendőrök elől.
Szerintem kevés volt a rutin, meg bepánikolt. Utólsó pillanatban, ha nem dől el, még ott is megléphetett volna. Persze akkor nem mutogatnák a híradóba, akkor nem lenne médiaszenzáció.
Más
Nézem a mailjeimet, jó 3 héttel a vásárlás után már meg is kaptam motorra a súlyadót. Abszolút nem sok, 3680 ft (Benelli Imperiale, 15,5KW).
A beszámíttatott Liberty-re (Rendszámos, 125-ös volt) is kifizettem a súlyadót idénre.
Még szerencse ilyen kis játékszereim vannak, azért egy 150-200 lovas gépre gondolom több a sarc.Vagy számít itt is, hogy Euro5 pl. az én motorom?
-
duni84
aktív tag
válasz
Geresics #141999 üzenetére
másik motorról volt a rendszám. ha nem kapják el, akkor simán még be is tudja mutatni a saját motorját a saját rendszámával és azt mondani, hogy "tuti nem ezt üldöztétek, mert ez kék". de inkább vakmerő a csóka, mint ügyes
én jó sokáig laktam arrafele, amerre ment: kb 75 helyen lerázhatta volna őket még gyorshajtás nélkül is (idegen rendszámmal meg főleg) vagy akár ez az egész meg sem történt volna, ha nem olyan hülye, hogy egy felmatricázott sztenderd rendőrautó mellett átdurrant 60 körül a kanyarodó sávból egyenesen
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Path of Exile (ARPG)
- Elektromos cigaretta 🔞
- EAFC 25
- Autós topik
- Xbox Series X|S
- Béta iOS-t használók topikja
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Azonnali A320 B350 X370 B450 X470 A520 B550 X570 chipset alaplap felvásárlás személyes/csomagküldés
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 12, Xiaomi Redmi Note 12 Pro, Xiaomi Redmi Note 12 Pro+
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari