Hirdetés
- ZIDOO médialejátszók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
Srácok, tudnátok egy-két tippet adni? Van egy Nolan N44 sisakom. Nagyon szeretem benne, hogy óriási a látómezője (lefelé is) és a hatalmas légbeömlőknek köszönhetően fenomenális a szellőzése, valamint UV-sárgában, fekete plexivel nem csak jól látható, hanem irgalmatlanul jól is néz ki.
A zajkomfort azonban nem tartozik az erősségei közé. A (plexire szerelt) állszellőzőt a melegebb napok beköszöntével részben emiatt, részben a még jobb szellőzés érdekében el is távolítottam, így a menetszél közvetlenül a lecsatolható állvédőre érkezik és nagyon kellemesen, a szem zavarása nélkül jut a sisakba. A billenthető állszellőzővel ennél jóval kevesebb levegő jön be és hangosabb, dübörgőbb is a sisak tőle. Jó lenne viszont elkerülni, hogy a leszerelt állszellőző miatt valami bogár bejusson a bukóba. Tudtok erre valami hálós megoldást? Rosszabb esetben leragasztanám a plexin levő nyílást fekete szúnyoghálóval, de lehet, hogy tud valaki ennél kulturáltabbat is javasolni.
A másik kérdés a sisak nyaknál történő tömítése. Télen, amikor neoprén maszkkal motoroztam, a bukó zajkomfortja számottevően javult, vélhetően a nyaki részen történő hatékonyabb tömítés révén. Van erre valami jól bevált megoldás? Más bukóknál is felmerülhet a kérdés, sokak számára fontos lehet egy jól bevált praktika.
-
emre
veterán
-
zolee5016
őstag
válasz
runner 125 #108094 üzenetére
értem én persze.....
de mivel én most, hogy ledobtam a virtuális világot , inkább újra a való világ, eladtam az utolsó gépemet is,kormányt monitorokat mindent,hiányzik a modding...
A gépekkel jól ment,remélem ezt"gépet" se csesszük el.
tulajdonképp a mattfekete fólia már megadja ,a többi csak minimális vérfrissítés... -
Gaboman
nagyúr
válasz
runner 125 #108094 üzenetére
Igen, ismernek már!
Hogy meddig lesz meg?
Ez attól függ milyen lesz, ha nem lesz vele gondom akkor sokáig, ha bajos lesz akkor biztos hamar megy a háztól, mert nem szeretnék szervizbe járni vele, használni vettem.
Bizony, ez is egy függőség, 2007 óta ez a 20. motorom.
Ebből 3 volt olyan amit azért adtam el mert megadta magát, a többit meg valahogy meguntam, másra vágytam.
Újabb típust szerettem volna kipróbálni.
Az átírási költség egy dolog, több esetben eladáskor beleszámoltam azt is, és totál árában adtam el a motort, van hogy jobb áron van hogy buktam rajta.
Igazából 3 gépen buktam nagyot, mivel azokat felújítani kellett.
A többinél nem, persze ha az egészet nézzük akkor nem vagyok pluszba.
De kinek mi, én nem iszom, nem cigizem, helyette motorozom, típusokat váltogatok, tapasztalatokat szerzek sok motorral.
Valaki szerint jól teszem, valaki szerint hülyeség! -
runner 125
nagyúr
válasz
zolee5016 #108092 üzenetére
Nos, azért általánosítottam mert a módosítgatós emberek 98%--ának nincs ízlése és e mellé jellemzően szépen kialakul egy kényszeres barkács függőség, amiből ritkán sül ki jó. Ezen nincs mit megkérdőjelezni, elég megnézni a hazai használtpiacot. Az "egyedi' motorokon a létező összes aliexpress-es kínai giccstől, a házibarkács nyomokon át, az ízléstelen matricahegyekig, csupa olyan jel fedezhető fel, ami mind az esztétikai, mind a műszaki állapotot negatívan befolyásolja..
Nem állítom, h minden motort úgy kell hagyni ahogy kijött a gyárból, nyilván vannak olyan utólagos opciók (mint pl. kis index, vagy fehér búrák, led-esítés, kisebb rendszámtartó, 1-1 ízléses matrica..), amelyek a jóízlés határain belül fiatatlítják az adott motort.
De itthon mint írtam fent, ez egy általános kényszer a motorosok körében. Kényszerből vesznek a motorjaikra minden évben 5x valami értelmetlen fasságot. Amitől azt hiszik, h szebb, jobb, "egyedibb" lesz. Persze a cserélt gyári alkatrészt a legritkább esetben tartják meg, azt szépen eladják. A pár extra felszerelésén felbuzdulva pedig kezdik elhinni, h már komolyabb szerelésre, javításokra is képesek. Na ilyenkor látunk olyna furcsaságokat, mint a linkelt VFR-en kettétört akksitakaró műanyag ( aminek megvan a technikája, h a kulccsal történő nyitás után, merre kell forgatni levételhez), ilyenkor születnek az elnyalt, vagy beletört csavarok, hiányos elemek, letört és ilyen olyan módon ragasztott / pótolt alkatrészek és végőzdik az ámokfutása "mostmármind1jóvanazúgy" elvén.
De visszakanyarodva az "extrákra", nagyon sokan hiszik, h ezzel az egész módosítgatással nő motor értéke..., de az esetek többségében az ellenkező hatást érik el, csökken.
Jó pár éve olvastam a TC-on egy nepperűzős cikket, most nem állok neki megkeresni, de a Kopasz nagyon jól összefoglalt egy beszélgetést ami egy "tuning" autót (body kit, kipufogó, egyedi szín, bla bla) eladni kívánó srác és közte zajlott.
A gyári autó piaci ára volt X., emberünk X + 3 egységet szeretett volna kapni érte, mert h a body kit, egyedi fény, meg a szárny és az összes tuning mennyibe volt. Majd a becs.nepperünk levezette neki, h ez az autó ebben az állapotában X - 3 egységet ér. Ugyanis neki ezt vissza kell alakítania gyárira, h belátható időn belül értékesíthető legyen.Ettől függetlenül természetesne úgy alakítod a motorod ahogy szeretnéd, nem kötelező velem egyetérteni, de azzal számolj a későbbiekben, h az "egyedi" motorokat a piac mindig makacsul be fogja árazni.. negatív irányba.
Gaboman
Grat. Neked a helyi okmányirodában már bérelt helyed van bszki és előre köszönnek. Évi 3-4 motort tuti mész átiratni.
Ez meddig lesz meg? Míg meg nem szorul?
ui. Igazából ez is lehet egy függőség. Van aki elszívja, van aki kifizeti átírásra.
-
#31733248
törölt tag
válasz
baboss #108073 üzenetére
(#108073) baboss
Ez tényleg nagyon jó ár-érték arányú cucc. Én Modeka Mesh 2 EVO hálós dzsekit vettem, kifejezetten örültem a világosabb színének (a fekete nagyon "szívja" a napot). Teljesen átjárja a levegő, még a mostani kánikulában is száraz maradt alatta az ingem. Ehhez külön felárért kapható egy membrános bélés, de ez a megoldás számomra egyáltalán nem szimpatikus. Ki akar egy nyári dzsekit átáztatni, majd kivenni belőle a bélést és úgy folytatni az utat egy csuromvizes dzsekiben? Inkább felveszek hozzá egy decathlonos olcsó esődzsekit, városon belül (kis tempó, rövid táv) ez elég is, de nemrég közepes esőben, országúton is jól teljesített. Hosszú távra, túrázásra azért nem merném ajánlani, sem a vízállósága, sem a szabása miatt.
-
zolee5016
őstag
Hali srácok
Elhoztam az xj-t a szerelőtől
Állat lett.Köszönöm még egyszer a segítséget,és rá os jöttünk,4-5 perc múlva harap a kicsike rendesen.No problem.
Runnernek.:
Kicsit lesújtó volt a hsz-ed a fújt,alakított motorral kapcsolatban.én pedig most fogom megfiatalítani a pacim
Matt fekete fólia,body kit,ledes cuccok........na majd mutizom -
emre
veterán
-
Burt1793
veterán
válasz
2thletme2day #108087 üzenetére
A C4es Schubert pont a vékonyabb fejűeknek való, próbáld meg azt.
Ugyanazt tudja, mint a C3, van belőle basic és pro is. -
2thletme2day
őstag
Üdv
Voltam ma sisakot próbálgatni (Nolan N100-5-t és Schuberth C3 pro-t) de az M-es méret mindegyikből kicsi volt az L-es meg már lötyögött a fejemen. Az M-es zavaróan nyomta a homlokom végig. Ilyenkor van az, hogy a két sisak pont nem az én fejformámhoz való és más márkát kell próbálni?
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
runner 125 #108084 üzenetére
Köszönöm az észrevételeket!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #108081 üzenetére
Csak a kedvedért nyitottam meg a többi képet.
Ahogy megláttam a műszerfal körüli fehér színt, én már azonnal dobtam volna. Bár gyakorlatilag az azon 1 kép alapján leszűrt véleményem a többi fotó csak igazolta.
Lehet nekem vannak egyedi és túlon túl magas igényeim, de az ilyen agyonfújt, agyonmatricázott, barkácsmotorokat én élből számításba sem venném. Nyilván csúszás miatt kapott új fényt. Az akksi takaró műanyagja is félbe van törve az ülés alatt, nem is értem miért.
Meg ez a mindentfújjunkakkomále elv kb arra emlékeztet, mint amikor falun úgy fújnak lemezfelnit, h a gumit nem szerelik le, de még csak le sem maszkolják... látszik h minden műanyag ótvarul kifakulva körülötte, elhanyagolva, de az iszonyú fontos volt, h az egyébként nyers, műszerfal körüli műanyagot is fehérben lássa. Hozzáteszem arról pár év és lejön a festék. Nyers, gyárilag "zsíros" műanyagot bármivel csiszol, alapoz az ember, a fújt festéket soha nem fogja tartósan megtartani.
Noh meg oké, h a blokkját nehéz kinyírni, de ez a gyártás elei példány, 2003-ból. 16 éves.. azért 4k euro (1,3M) szerintem pofátlanul magas ár érte.
Gyári motort keress! Gyári színben, gyári állapotban. Olyat, mint az ezüst volt, csak ABS-szel. -
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
dellfanboy #108082 üzenetére
Nemáár, akkor ez még jobban is megy mint a többi?
azon lehet segíteni, levesz -> polir
-
dellfanboy
őstag
válasz
Jakab66[hun] #108081 üzenetére
azt tudtad, hogy minden egyes vfr matrica +3le?
-
Jakab66[hun]
senior tag
runner 125 [link] ez megfelel a kritériumoknak?
-
z123456789
addikt
-
vlevi
nagyúr
válasz
baboss #108073 üzenetére
Jól néz ki, tényleg, sajnos nekem messze van. Mugen ruha még itt van a szomszédban. De ha eléggé megkergulok, lehet, hogy feldobozolom a motort, és arrafelé tervezek egy túrát...
Jól látom, hogy van benne valamilyen vízálló bélés?
Nem az özönvíz, de egy rövid zápor ellen jó ha van valami védelem feleség. -
Jakab66[hun]
senior tag
Így is lehet az asszony vinni...
-
vlevi
nagyúr
Kezd bennem is érni a gondolat, hogy kellene valami nyári ruházat. Mugenrace nyári kabátot ismeri valaki? [link]
Azt látom a képről is, hogy valamivel rövidebb, mint egy rendes, 4 évszakos kabát, a gallérja sem olyan magas, vízállóságában nem bízok, de a mostani kabátom sem vízálló már, mindíg van nálam esőruha, ez nem gond. -
Geresics
addikt
érdemes lesz a bemutatkozóban linkelt FB oldalat nézni, mert elméletileg egy minimális szintű közvetítés kötelező. Nálunk ez esélyes, hogy minimális lesz!
(#108064) nTom
Ha GoPro alakú kamerát találsz, akkor azt is fel lehet rakni az álladhoz, és akkor nincs szélellenállás.
Ha nem szimpi, akkor találsz SONY kamerákat használtan és újan is jó áron!
Amúgy a jobb kamerák sem nagyon bírnak többet 2 óra folyamatos vételnél, ezt érdemes észben tartani!(#108067) V.Stryker
Az elektromos motorok durván mennek, legalábbis az a csapat, akik akkor voltak kint a pályán, amikor mi is(#108068) nTom
Jah, csak most látom... akkor én SONY-t néznék a helyedben.
A sisaknak felnyitva annak nagyobb a légellenállása, mint egy gopronak ám!(Kivéve a Sharkot, mert azt hátracsapod!)
Amúgy érdemes tudnod, hogy felnyitva a legtöbb gyártó sisakja nem biztonságos. A Caberg, a Shark és a Shoi asszem, aki ilyen esetre is minősíttette! -
baboss
őstag
Nagy bevásárlás, elhoztam.
Végre nem a hirdetési oldalakon kellett a használt ruházatok között keresgélnem.
A párom elküldött, hogy az Auchanba vásároljak be, de előtte beugrottam a PLUS Racing Gear-ba.
A ruha, kesztyű, csizma, sisak, kényelmes, nagyon jól szellőzik motorozás közben. A bevásárló központban 20 perc után kezdtem érezni, hogy kezd melegem lenni, és a csizmában is kezdett kényelmetlen lenni a járás. Ha a túrák alatt nagyobb sétát tervezek, akkor érdemes lesz vinnem egy utcai cipőt. Összességében az egész ruházat kényelmes, praktikus, és nagyon tetszik.
A váltó karon majd állítanom kell, mert nehezen tudom aládugni a csizmát, magasabb mint a régi.Ja és hogy a dohányosokat húzzam, 3 havi cigaretta árából van meg a komplett új ruházat.
-
nTom
aktív tag
Sziasztok
Vennék egy Sena sisakkamerát, [link]. Kicsi, nem fogja úgy a szelet mint a nagyobb kockák . Megéri az árát vagy van hasonló olcsóbban?
-
emre
veterán
válasz
Geresics #108062 üzenetére
Én sajnos még nem tudok menni (jönni sem), pedig érdekelne. Ha lenne olyan alakulat amelyik youtube-on tol egy élő közvetítést szólnál róla ha lesz rá időd?
Azért majd figyelem a csatornákat, totalcart stb...
A Lemans-i 24 óráson kívül még ezt szeretném követni amennyiben lehetséges.
-
Geresics
addikt
válasz
Bogyó bá' #108057 üzenetére
Menetrend:
Június 14.
- Este hattól lehet érkezni a pálya mellé, ekkor indul a kitelepülés. Korábban ne gyertek. Tényleg ne, mert el fogunk küldeni.Június 15.
- 8:00-tól gépátvétel
- 11:00-tól eligazítás
- 12:00-13:30-ig szabadedzés, a rajtsorrend megállapítása
- 15:00-kor rajtJúnius 16.
- 15:00-kor leintjük a versenyt
- 15:30-tól a motorok ellenőrzése a parc fermé-ben
- 17:30-kor eredményhirdetés(#108058) emre
Ooops, ezt (is) elb@sztam! -
Jakab66[hun]
senior tag
Fazer 800 nem igazán értem, minden fullos ABS meg nuku?
-
#45302528
törölt tag
Én soha nem dohányoztam, még a szagát is utálom a bagónak. Gondoltam, leírom.
-
Jakab66[hun]
senior tag
Én úgy 10-12 évig dohányoztam, és kb. 4 hónapja nem gyújtottam rá. Igaz helyette szívogatom az elektromos gőzgépet de már nikotin mentes lötyivel.
-
Geresics
addikt
Ha jól tévedek, akkor ott most útépítés van, szóval esélytelen.
Tök jól, ha megtaláljuk a beállításokat (márpedig Persu és a cimborám mindketten eléggé vágják már a témát), akkor piszok erős a gépünk!
Zgospel még péntek este kap egy verést, mert nem jött el az egyetlen edzésre, én pedig mert lassú vagyok aszfalton az esés óta, de utána már minden simán megy majd!GYERTEK SZURKOLNI, vagy csak simán találkozni!
A csapat neve Petrol Circus, gyertek, és pacsizzunk! Lehet ez egy nemhivatalos topiktalálkozó is!
Könnyű lesz minket megismerni, csak ne a bemutatkozóban látott arcokat keressétek! Persu szakállas, énnehézerős vagyok, Zgospellt pedig még nem látta soha senki! -
Geresics
addikt
Srácok, szükségem volna egy kis segítségre!
A csapat tök jól áll, csak épp még be kell hangolnunk a robogót, ami pár órát vesz igénybe. Viszont a pályára menni már nem lehet, és Kakucson is rendezvény van!
Tudtok olyan helyet, ahol tudunk próbálgatni? Nyilván egy forgalomtól elzárt terület volna a legjobb, de ilyen nyilván nem lesz!
A lényeg, hogy Kecskeméten valami nagy betonos placc kellene!
Lécci-lécci-lécci-lécci-lécci!Tesco parkoló és hasonló nem jó ilyenre, mert a motorra szeretnénk figyelni, nem arra, hogy hányan akarnak megölni, mert nem ismerik a jobbkéz szabályt!
-
válasz
z123456789 #108040 üzenetére
Én minden nap mikor hazamegyek kidobom az aprót, és havonta-kéthavonta összejön 30-40k közötti összeg. Én spec ezekből vásárolgattam be a motoros cuccomat és újíttattam fel a motoromat is egy év alatt.
Hál' égnek nem dohányzom ,és most már nem is fogok..nincs nekem ennyi ablakon kidobható pénzem.
-
Vismajor01
addikt
válasz
z123456789 #108043 üzenetére
En sose vennek cigis penzbol motort, havi 2 max 3 doboz fogy el
-
Micsurin
nagyúr
Ennyi bagóst... kawas haverunktól is azért kapunk agyfszt a baráti körrel mert ha megállunk már veszi is elő a dobozt és mindenki rá fog várni, mivel ő szépen elszív egy két szálat majd utána méltoztatik elhúzni WCre vagy tankolni...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
z123456789 #108043 üzenetére
Én sajnos már 40 éve dohányzom, kb. 20 éve napi 20-22 szálat (régebben a duplája is elfogyott...). A költségei még úgy is magasak, hogy 10 éve magamnak sodrom - így havi 20 ezerből mindig kijövök.
-
Geresics
addikt
válasz
z123456789 #108040 üzenetére
szokjál le napi 2 doboz cigiről inkább, úgy előbb eléred a céljaid!
-
z123456789
addikt
válasz
baboss #108032 üzenetére
MT sisakok nagyon tetszenek nekem. Páromnak az van, nekem AGV, de néha néha, mikor rövid útra megyek, szerelőhöz, vagy mit tudom én, akkor elkunyerálom tőle.
Egy a fejméretünk.
Jó választás volt részedről is szerintem.
Az idénre beújítottam egy kesztyűt. 70° a márka neve, és az MT égisze alatt fut. Eddig tetszetős. Finom anyag, de állítólag ugyanolyan vastagságú, mint merevebb társai. Majd kiderül.
Ja mert amúgy végül az RMC-vel nem jutottam dűlőre, és kb 1 hónap után kaptam vissza a pénzem. -
etnies
senior tag
Ez nagyon off: 13 évig cigiztem napi egy dobozzal, 11 éve hhagytam abba. Azóta nem bírom a szagát se, ha dohányos helyre megyek, utána megy minden a mosásba azonnal, hajat is mosok, mert ha nem akkor érzem a szagát napokig.
Leszokni kurva nehéz (bár tesóm szerint könnyű, neki minden évben sikerül), csak akaraterővel megy. Aki tapaszott vagy "ma egy szállal kevesebbet", vagy akármit használt, az később visszaszokott, akár évekkel később.
Én sokáig gondolkoztam rajta, majd egy csütörtök reggel úgy döntöttem, hogy most. Nem volt tervezve, egyszerűen csak úgy éreztem, megtudom csinálni. 2 hétig megőrültem, lementem a cég elé kézben a cigivel, csak nem gyújtottam meg. 3 hónapig még hiányzott, 6 hónap után éreztem, hogy sikerült. A megspórolt pénzből lizingeltem az első motorom, CG125-t.Azóta úgy érzem, hogy életem egyik legjobb döntése volt, szóval csak hajrá, megfog változni az életed, ha sikerül.
-
-
baboss
őstag
válasz
vendingo #108033 üzenetére
Felnyitható volt az előző nekem is, de húzósnak éreztem a tömegét, amiben nyilván szerepet játszik, hogy a felnyitható eleje elég nehéz, így amikor oldalra nézünk, van lendülete. Mire hazaértem 50km bele is szerettem az új sisakba, pont megfelelő a mérete, Felpróbáltam még másik 3 sisakot, volt közte felnyitható is,de végül a Blade 2 volt a nyerő.
-
vendingo
veterán
válasz
baboss #108032 üzenetére
Én nagyon szeretem a felnyitható állú sisakomat. Ebben a mostani kánikulában megfizethetetlen. Közlekedni nem szoktam felnyitva, de öltözködéskor, készülődéskor, tankoláskor nagyon praktikus. Mit nem adtam volna egy felnyithatóért a dohányos időszakomban. Balkánon rendszeresen cigiztem menet közben, baromi kényelmetlen volt hagyományos sisakban.
-
baboss
őstag
A felpróbált motoros ruházathoz találtam sisakot, véletlen a fejemen is maradt.
Kamera, bluetooth kommunikáció be is lett építve. A Lidli-s bukósisak után nagyon kényelmes, és könnyű. Felnyíthatót akartam, de azt mondták, hogy a zárt biztonságosabb és csendesebb. -
B-L-A-C-K
titán
Azt hittem plusz szellőzésnek jó...
Köszi.
-
B-L-A-C-K
titán
Köszi skacok, szóval nekem ez felesleges, érdemes kicsavarozni azt a sz@rt?
-
V.Stryker
nagyúr
Nagy Shad doboz tetejére kéne. Tudom, hogy lehetne csinálni, van is hegesztőm, de nem érzek rá késztetést. Főleg a görbített részekhez.
Amúgy lehet, hogy lesz kisipari gyártás, mert aki az oldalkonzolomat gyártotta, az pont azt mondta,hogy már annyian kérdezték, hogy lehet rááll arra is, csak ki kell találja, hogy hogy lesz az vállalható minőség.
Amúgy nem kell sokat tartania, csak pl. a hálózsák és sátor elég sok helyet foglal a dobozba (sátor be se fér), viszont alíg van súlyuk. Jó lenne azokat oda gumipókozni.
-
emre
veterán
válasz
B-L-A-C-K #108023 üzenetére
Valszeg pinlock előkészítés, páramentesítésre szolgál.
(#108021) geresics és
(#108022) MicsurinMielőtt legyártjátok hozzátenném, hogy nem véletlenül nem elterjed megoldás a dobozra csomagtartó, a nagy gyártók közül is csak némely típusra lehet szerelni, szóval annak ellenére hogy keresgéltem én nem nagyon javaslom a felszerelését.
-
vendingo
veterán
Kész lett a mocim, el is hoztam.
~135k lett a vége, de megérte. A hátsó teló most vasalja az utat, a lánc nem morog, a váltó vaj puhán jár. Holnap megyek is vele siófokra, ahol első dolgom lesz állítani a láncon. Végre mehetnék egy jót, hajnalba indulok, erre nem szabad csapatnom neki, hogy ne kúrjam szét az új láncot egyből az elején.
Rákérdeztem a szerelőnél, hogy mi mindent kéne cserélni az OT vizsgához, közölte, hogy majd pár csavart kicserél korhűre, aztán nagyjából meg is vagyunk
Kipufogót kell visszatenni, modern vackokat (voltmérő...stb) eltávolítani, de semmi extra nagy beruházás nem lesz. Még utánanézek, hogy fékbetét maradhat-e másfajta, mert az biztonsági berendezés része, annál nem szoktak annyira szigorúak lenni.
Most örülök, mert jövő év elején elvileg megy majd vizsgára. Már a 30 év megvan, de sajna csak rákövetkező évben lett forgalomba helyezve. Legeslegelső szériás RD04.B-L-A-C-K pinlock előkészítés.
-
B-L-A-C-K
titán
Sziasztok.
Lenne egy hülye kérdésem, vettem ma egy sisakot (egy komolyabb rollerhez), és a plexin van 2 lyuk ami be van csavarozva, és belül olyan mintha rá lehetne akasztani valamit, ez mi célt is szolgál?
-
Micsurin
nagyúr
válasz
Geresics #108021 üzenetére
Nem csak hajlított cső rács lehet esztétikus...
Egy trapéz alakú rács trapnit nem egy rakéta cucc összerakni és szépen megcsiszolni, fújni esetleg rálakkozni.
Nagyon vékony lapos vasból két szélső ívet meglehet hajlítani, hozzá a keret már gyerekjáték és a belsejébe meg mehetnek a rudak de kb végtelen plusz egy variáció. -
emre
veterán
válasz
V.Stryker #108014 üzenetére
Tegyél rá Simson schwalbe csomagtartót, ennél olcsóbban nem fogsz találni semmit sem, esetleg robogós cuccok között lehetne még körülnézni.
-
emre
veterán
válasz
V.Stryker #108014 üzenetére
Milyen dobozra kellene?
Bátszi motornál nézz körül.(#108017) Kiki18
És a kicsit régebbi típusokhoz nem is lehet kapni.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Hol érdemes nézni dobozra rácsot? Olyasmit mint a képen van. Tényleg kénytelen leszek 25k-t kiadni egy ilyen szaré?
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #108009 üzenetére
Tudod te hogy mi kell a népnek!
Vagány gép, gyerekeknek mennyire jó lenne már! -
Micsurin
nagyúr
válasz
Jakab66[hun] #108009 üzenetére
Gaboman érkezőben 3..2...1...!
Valami hasonló nagyon jó lenne neki. -
Geresics
addikt
válasz
Jakab66[hun] #108009 üzenetére
Elég mokány!
Elektromos kis motor gyerekeknek? Mit lehet róla tudni?
(Jövőre tervezek venni valamit a fiamnak, de eddig Yamaha PW80-at néztem! Van valami Suzuki is, de annak még nem mentem utána...) -
baboss
őstag
válasz
z123456789 #108003 üzenetére
Hát én nem kávézok, nem iszok alkoholt, akkor most annak az árát is rakjam félre havonta ?
-
z123456789
addikt
válasz
Geresics #108002 üzenetére
Na, ez érdekes, mert én világ életemben egy slukkot nem szívtam, sosem próbáltam ki, de ha 10x nem álmodtam életemben azzal, hogy jólesően cigizek, és a füstnek kellemes, finom illata van, akkor egyszer sem. Visszatérő álmom. Az életben, meg kb egy cigire sem tudom azt mondani, hogy jó az illata, sőt mi több, kifejezetten rosszul vagyok, ha mellettem szívják. Kivéve a buszsofőr talpas symphoniája volt jó illatú, mikor általános iskolás voltam, és szívta a buszon is, mint az állat.
Pipa, és egyéb ízesített füstöket még akár kellemesnek is mondhatom. Elgondolkodtam, hogy napi "egydobozcigit" félreteszek én is magamnak, lehet jövőre tudnék egy jáccis krosszmotort venni. Mennyi is egy doboz cigi? Mondjuk valami Lucky Strike, az olyan menő a második világháborúban a katonák sisakjában.
-
emre
veterán
Köszi mindenkinek!
Majd meglátom mit tehetek, mert szerintem a bagós az bagós is marad, legfeljebb tünetmentes mint a pillanatnyilag absztinens alkoholista. Az elektromos nem jáccik. Most még kb. egy hónapig nagyon rá fogok érni hogy átgondoljam, de a kényszerű unatkozás nem a szándéknak kedvez.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Autós topik
- ZIDOO médialejátszók
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Path of Exile (ARPG)
- Elektromos cigaretta 🔞
- EAFC 25
- További aktív témák...