Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
12 fok van kint fiúk. csak mivel tegnap esett így minden tiszta víz.
-
válasz
zsolt19900 #30094 üzenetére
Ha hornetet veszel lemegyek hozzád!!!, az az álmom. 2007-es injectoros, de tudom, h olyanom soha nem lesz. 2004-es hófehér is megteszi majd.
-
zsolt19900
őstag
de nekem van elképzelésem, ami pedig idomos mindenképpen és túra gép, és vagy bandit, vagy hornet, vagy fazer, de abból ritka az fz6 osból az olyan árban lévő jelenleg amit én becéloztam.... 1200banditot is mondtátok, hát azokat is talonba tenném, elég a 600ccm.... szóval van elképzelés, bogarászom is a hirdetéseket, de megannyi "jajdeszép 2002es 17e km" és stb. hirdetés van, hogy az valami borzalmas.... valaki beveszi, valakinek imponál biztos, hogy vissza van tekerve, de nekem nincs erre szükségem
-
vlevi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #30090 üzenetére
Van egy kis csavar a történetben, mert van 650-es léghűtéses bandit is, 2005-től. Aztán 2007-ben az egészet lecserélték egy vadonatúj vízhűtésesre.
"szóval akkor az eszik kevesebbet"
Szerintem az újabb, injektoros, vizes bandi kevesebbet enne. De, ahogy az előbbiből kiderül, az csak 2007-től van. Amúgy milyen kell? Idomos? Csupasz? Van konkrét elképzelés? Tudom, nincsen, ezt már megbeszéltük, így a lerrosszabb
Nekem könnyű dolgom volt, megláttam a V-Stromot, nem volt kérdés, hogy AZ kell. Mert 2004-ben nem volt más normális, túraendúró méretű motor. -
zsolt19900
őstag
a régivel túratársam normális tempónál kihozta (több tankolásból számítva) a 4-4.5l 100km-en, szóval akkor az eszik kevesebbet
mondjuk szimpibb is, a kisebb részletei miatt mintpl. projektoros lámpatest, és ilyesmi, mivel pont van itthon xenon szettem is
tettszik mind a kettő, unokabátyámnak pont 650s-e van, az is nagyon szép, a v-stromról sajnos kezdek lemondani, mert nagy költségvetési ugrás lenne azt megvenni.... továbbá nézegetem még a honda cb600F S horneteket is, azokat amiknek egybe van a lámpája, csak sajnos a hirdetők zöme nem tudja, vagy nem akarja jól leírni, hogy milyen motorja van, de nagy a kavarodás néha erre gondolok gondolom ez hasonló felépítés és haszonló motor a bandithoz, csak ezen honda jel van a banditon pedig suzuki.... vagy tévedek? ezekről van valakinek tapasztalat? egyedül az a picit (számomra) csúnyácska műszerfal az ami elgondolkoztat negatív irányba ezzel a hondával kapcsolatban
-
TayRol
nagyúr
válasz
-Mosquito- #30088 üzenetére
Ugyan olyan banditom volt, 5-6 volt az átlag városban de akkor már teptem neki. 2007-tol volt váltás olajhuteses blokkra.
-
vlevi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #30088 üzenetére
-
-Mosquito-
őstag
válasz
zsolt19900 #30087 üzenetére
A haverom az újabb 2008-as GSF 650-est hajt. Városban 6L alatt nem tudott eljárni vele,túrán le tudta vinni 5L alá. A régebbi verzió nem tudom mennyit ihat. Viszont a régi S kivitel az szebb (számomra/szerintem) és talán nagyobb is a helykínálata. A te helyedben megnézném mindkét verziót,majd ez után döntenék melyik kell ha ezek a típusok tetszenek. Én a régire szavaznék.
-
zsolt19900
őstag
suzuki gsf600s vagy gsf650s melyik jobb, rosszabb esetleg tapasztalat ezzel a kettővel? megéri-e az ártöbbletet az újabb 650es? hallottam már róla olyanokat, hogy többet eszik mint a régebbi konstrukció stb. ezért kérdezem, mert néha fel-fel bukkan elfogadható áron egy-egy 650es példány a sorban, és akkor szemet hunynék a nekem annyira nem tetsző digitális műszeregység felett is
amennyiben azt mondjátok, hogy jobb a 650es gép
-
BoB
veterán
Pápán megdőlt a melegrekord, 12 fok. Senki sem volt azon a környéken motorozni?
-
-
Daywalker
addikt
válasz
Kolondrum #30054 üzenetére
Szerintem ha szépre és nem mellesleg jóra akarod, akkor nem ártana a villát kiszedni, akkor alaposan meg lehetne csinálni, ha már a kormánynyakat nem akarod szétszedni (mellesleg ott alul a házban van egy csapágy is, nem tudom ott mennyire jó lángot használni - nem értek a hegesztéshez ilyen szinten). Ha egy idomos motor lenne még megérteném, hogy nem akarod kiszedni, na de itt minden szabadon van...
-
válasz
zsolt19900 #30075 üzenetére
Néztem angliai motorozást yt-n. Halál ez a közlekedés. Biztos csak megszokás.
Más: Gyöngyösön tök jó idő van. Gyá!
-
Archer
őstag
válasz
#25954560 #30072 üzenetére
Kell a francnak mindig az a fránya meleg, itt meg kellemes hűvös van, nem izzad az ember, jól esik a forralt bor meg a pálinka, nem ver ki tőle a víz, ugyan nem lehet (lehet csak nem kellemes) motorozni viszont a drága benzint sem kell önteni a gépbe, csomó pénz megmarad, el lehet költeni hasznosabb dolgokra stb.
Nem csak neked jó ám ott kint...
-
zsolt19900
őstag
válasz
yodamastah #30066 üzenetére
hát köszi, de akkor inkább nem
most ha kiadok xy összeget -akár még hitelre is bevállalok egy motort- mondjuk 1 misijig akkor azt szeretném, hogy tipi topi legyen
600as banditok vannak egész jók 600-700 ért v-stromok 2-300al többért, akkor majd válogatok ott, azoknál meg annyira nem tudok melléfogni, a sportmotorozás meg marad álomnak egyenlőre
köszi, hogy szóltál amúgy, és hogy szerencsére egymásba akadtunk
-
Archer
őstag
válasz
-Mosquito- #30067 üzenetére
Aki ilyen trafóval akarná meghegeszteni az autómat/motoromat, inkább nem vinném hozzá. Jók ezek otthon barkácsolni meg a kerítést meghegeszteni de aki ilyen munkákat végez, legalább egy normális(abb) trafót vagy invertert vegyen már. Csak felszínesen értek a hegesztéshez, de egy normálisabb hegesztőn fokozatmentesen állítható az áramerősség, nem ilyenek, hogy van 5 fokozat. Aki tud hegeszteni, az trafóval is tud szépen dolgozni, persze jobb az inverteres de drágább is, meg azzal már lehet alumíniumot, rozsdamentest is hegeszteni.
Kis kiigazítás de Hetra lesz az a gép.Más: abroncsgyártásnál formaleválasztóval kenik be a sablont, hogy ne ragadjon bele a kész termék, abból jut a gumira is.
-
válasz
-Mosquito- #30067 üzenetére
Ki van zárva, hogy ott a fényszórón kívül bármi lebontásra kerül, akkor inkább betolom a dunába vagy megy a suzukihoz és oldják meg. A festés is gondot fog okozni. Inkább a láng felé megyek ha már bontani kell.
Ha nincs körülötte az a sok gumi akkor van ott hely. 4mm-es a gumi és két oldalon van + nem simul oda. Valami vékony de hőálló anyag kéne.Azért örülök, h nem most kell ezzel foglalkozni. Van még rá idő. Hm hm az is h lehet h átviszem a szomszédba (szó szerint). Ott karosszériát javítanak és vérprofi az fazon. A tag lányát ismerem.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Bogyó bá' #30064 üzenetére
Akkor ott valami nagyon sz@r trafó lehetett vagy rosszul volt beállítva.
Ilyen hegesztést ne az olcsóság rovására mondjuk Pista bácsi megcsinálja x géppel kéne. Pl: [link] Itthon van egy Herta és Fronius inverteres hegesztőnk,lett már hegesztve jó pár dolog vele.
Symbian motorján abban az állapotban szerintem nem lehet javítani/hegeszteni nagyon kevés a hely ott. Nem lehet tisztán látni a sérülést/repedés és hogy mekkora az. Rosszabbik esetben szét kell borítani az elejét,teleszkópot ki kell szedni.
-
yodamastah
őstag
válasz
zsolt19900 #30044 üzenetére
Ami olcsó annak oka van. 600ésr nehéz lesz pöpec sportgépet venni. De az én volt 600asom annak ellenére megérhet 590et, hogy kapott sokat.
A vázat amúgy nem én törtem el, én ís már így vettem. Gyakorlatilag átvertek vele 2005ben (váztörötten adták el nekem, ezt eltitkolva). Nem tudom hogyan javították, de eléggé jól bírta a strapát. És amikor eladtam akkor is eléggé rendben volt rakva műszakilag és esztétikailag. A váztörésről azután lett tudomásom hogy eladtam (az első tulaj aki szarrá törte, később vallotta be.. ez egy hosszú történet
).
-
válasz
Bogyó bá' #30064 üzenetére
őőőő meg nem néztem közelről ,de az íves gép az egy legalább 30éves dög. Legalább. Mellkasig ér, rohadt hangos (venti). Tehát itt nincs és nem is lesz a ma már szinte alapvető cipős doboz méretű 21.századi kivitel.
Az áramot is úgy saccra állítjuk, mert hát nem épp mai és kissé pontatlan. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #30063 üzenetére
Ha nem kellő gondossággal választja ki a testfogó helyét (pláne, ha olcsó trafóval, váltóárammal hegesztenek), akkor igen nagy feszültségek indukálódhatnak akár a generátor tekercsében is, ez pedig az érzékenyebb elektronikákat képes azonnal kinyírni. Motornál ugyan még nem láttam, de autónál többször is ilyen esetet.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #30059 üzenetére
Egy fenét elég!
-
válasz
-Mosquito- #30059 üzenetére
A lánggal nem is számoltam és ahogy elnézem még úgy is menne a láng, ha csak végpontig elfordítom a kormányt és felkötöm a két gázbovdent. A pisztolytól függ elfér e. Ha jól rémlik a főnökömé el fog.
-
Akkor inkább több időt fordítok rá, de lebontom a teljes fényszórót és még jobban hozzáférhető, akár már lánggal. Megmondom őszintén ez a legbosszantóbb "hibám". Idegroham szint ha rágondolok. Látom a bajt és a megoldása rohadt módon macera. Már a kezdetekkor láttam, de jobb megcsinálni, mert ha letörik nehezebb megoldani.
-
válasz
Bogyó bá' #30056 üzenetére
Na ne má az marha nagy macera.
Azt sem tudom pontosan mit kell lekötni.
Lánggal meg azért nem lehet, mert nem fér oda.
Bááár ha a fényszórót el tudom távolítani akkor jó lesz a láng is. Csak hát ott fut össze csillag alakba minden kábel és ha kiveszem a csavarokat akkor sem mozdul el onnan. Ott is annyira lehet elhúzni, hogy egy pálca fér csak be. -
Bogyó bá'
nagyúr
Tudom, csak +2000 forint a postaköltség (a környéken nincs egyetlen motoros bolt sem). Majd ha legközelebb rendelek valahonnan valamit, akkor azt is veszek majd, ha el nem felejtem...
(#30054) SymbianOS: elektromos ívhegesztés előtt ne felejtsd el lekötni a motoron található összes elektronikát (ECU, fesszabályzó, stb), mert tönkre mehetnek!
-
Bedobom mint lehetőséget hátha.
Ismer valaki jó hegesztőt a Dunakanyarban? A kormány végállásért felelős kiálló vasdarabot kellene meghegeszteni (erősíteni, mert repedt). Lenne aki meghegeszti nekem, de kényes a téma, mert előtte eléggé el kell szigetelni a környezetet ugyanis nem bontható le onnan semmi. A pálca is csak egy résen fér be és ahova vinném ott nem lenne idő a minimális bontásra-elszigetelésre, az meg úgy nem jó.
[link] - ott középen a probléma. Már próbálkoztam és elég időigényes az elszigetelés és nem is biztos, hogy gumival kéne.
Tehát egy hely kéne ahova elmegyek, szépen megcsinálom az elszigetelést majd valaki szépen meghegeszti nekem max pár ezerért. -
BoB
veterán
válasz
Bogyó bá' #30048 üzenetére
Hatvan környékén egész jó idő volt, eszembe is jutott hogy ha otthon lennék kimehetnék egy körre
Viszont a legutóbbi motorozás óta kicsit fájtak az ujj ízületeim, hiába van thermo béléses "téli" kesztyűm. Amelyik öt ujjas az nem téli. Láttam jó háromujjasat, de nem vettem mert végülis úgysem megyek sokat amikor hideg van.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, ma is mentem 72 km-t, de ma koránt sem esett olyan jól mint tegnap: a végére sz*rrá fagytam...
Nagyon nagy volt a szél, meg 2 fokkal hidegebb is volt ma, mint tegnap. Volt olyan, ahol csak 80-nal bírt menni a kisöreg (azt is 4.-ben), majd ugyanott vissza felé 110km/h-s rekordot értem el. Szóval volt egy kis szellőcske! -
No igen.
Szoktam olvasgatni hirdetéseket és vannak érdekes megfogalmazások. Pl: Gumi 80%-os hátul, elől 30%. Ránézésre is (HD kép) totál laikusként: Hátsó 2000km, első azonnal cserés.
Nem titok, de a GS-ről is vezetek saját szervizkönyvet. Ez annyit takar, hogy minden lényegi történés benne van dátum, km óra állás szerint. Képek videók számlák - bármi. Benne van november 8 is. Az h felborult, mik sérültek és azoknak a kb 3 hét alatti kijavítása képekkel mindennel. A robogónál jól jött, talán ennél is fogja valaki értékelni.(#30046) Feree13! Dimenziók.
canniball! Megint itt a szomszéd kutya, szerinted mit csináljak ha már úgy le lettem órdítva? Első gesztusnak becsuktam a macskákat.
-
BoB
veterán
válasz
yodamastah #30036 üzenetére
Na ezért utálok motort meg autót is venni. Fogalmad nincs róla mot csináltak vele. Eladó persze mindig csak szépeket mond...
-
zsolt19900
őstag
válasz
Ferdzsoo #30043 üzenetére
ez volt abban az ársávban jelenleg amire azt mondom hogy húha
amúgy nem mondtam le, írtam is fentebb: hogy ha jön valami jó ajánlat addig, akkor visszatérünk rá
én amúgy is túrázó, egyenesenülök "trónolok" motorokat szeretem, de a sportgépek külcsínje elég sokszor megfog
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
zsolt19900 #30042 üzenetére
És most ha ez az egy nem jó akkor már le is mondtál a sportgépekről?
Miért? -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
zsolt19900 #30040 üzenetére
Ha csak nem akarsz egy kitűnő állapotú idomszettet venni, egy sz*rrá tört, vázhegesztett motorral...
-
zsolt19900
őstag
válasz
yodamastah #30031 üzenetére
áhhá
milyen kicsi a világ
akkor jól láttam azért, hogy külsőre és hát amúgy is gondos gazdit sejtet, nem egy olyan motort amin egy ép elem sincsen és akkor annak a belsejéről már ne is beszéljünk
akkor ezt nem ajánlod megvételre?
mert akkor így gyorsan szűkül a keresési köröm v-stromra, banditra, és a yamahának a fazerére az fz6 és fz1 S szériájára tettszik még, csak azt kell eldöntenem, hogy v2 vagy sor4
tettszik ez is az is, igaz a régebbi sor2 után inkább kipróbálnám a 4et, de majd kiderül, tettszik a v-strom felépítése, valahogy "emberesebbnek" tartom, mint az S banditot és S fazert, persze ezek is szépek tettszik úgy az egész cucc, ezért lesz nehéz a döntés
-
válasz
yodamastah #30033 üzenetére
Jó példa arra, hogy jól néz ki de borzalmas előélete volt?
Integra!
yodamastah! Valakinek biztosan fog kelleni. Ránézésre szép.
-
yodamastah
őstag
válasz
yodamastah #30031 üzenetére
-
A váratlan fordulat.
-
yodamastah
őstag
válasz
zsolt19900 #30030 üzenetére
Ez az enyém volt
-
zsolt19900
őstag
huh nem szeretnék én itt vitát szítani meg ilyesmi
csak nagyon birizgálja a csőrömet ez a gixxer
látatlanban persze nem mondok róla semmit, csak így első ránézésre nem olyan visszavett járműnek tűnik, amit agyon gyepált stb. a gazdája....
de viszont húz a szívem a v-stromok felé is nagyon, abban pedig a kényelmessége és a robusztussága és számomra a kinézete is tettszetős
-
-
zsolt19900
őstag
hm, akkor mi a facé írják tesztben, hogy a 2005ösnek már ilyen meg olyan a blokkja a többihez képest, és hogy már annyitól van normális motorozhatósága... na mindegy
hát igen az a multistrada az igen
még nem próbáltam ilyen nagyköbös gépet, de mondjuk a LE miatt (amennyiben a kevesebb is elég számomra) jó lesz a v-strom is, az átírás meg a többi költség miatt, egy két kiszemelt motorban sok számomra a LE.
-
fattyu
veterán
jajj már.
3tól nem csuklik nem csapkodja a láncot. elindul húz. nyilván a tüzijáték odafent van de nem kell motorovásárlás előtt állónak félreérthetően leírni ilyeneket. ELkönyvelik hogy a sor 4 hatszáz csak óvöltve sokezren tud bármit.
ha sikerült vélelten elindulni 600 gixerrel harmadikban akkor azért annyira ócska nem lehet ott alul sem...
nyilván forgatósabb ha robbanékonyan akarsz közlekedni, meg én értem a v2 mániát is, de emberfüggő melyik a jobban fekvő. -
vlevi
nagyúr
válasz
zsolt19900 #30008 üzenetére
Tulajdonkeppen a ducati pont ezert csinalta a multistradat :-)
Az mar mas kerdes, hogy az arabol kijon egy strom meg egy gixxer, de lehet, a bandit is :-)Nagy Bandit nezted mar? Az az egy biztos, hogy nyomatekban ő a gyoztes a harombol. Azt pedig, hogy a 600-as gixxer mar 3000 fordulattol hasznalhato, felejtsd el. 6, de inkabb 8 az a harom, amitol van ereje.
-
zsolt19900
őstag
nálunk is volt kártyahuzogatás, de mindenki elcserélte, vagy a legjobb barátjára, vagy a szerelmére, vagy az épp kinézett csajára, vagy a leggázabb osztálytársnak senki sem akart adni, a puncsos a tanárnőnek stb.
ohjaj régi szép iskolás évek
amúgy megvan a három kiszemelt típus: vagy v-strom lesz, vagy bandit, vagy gixxer
tudom jó tág a kiszemelt témakör, de legalább ennyire leszűkítettem, azt hogy melyik lesz a befutó a február-márciusi időszak dönti majd el a fejemben
-
Játsszunk olyat, mint anno suliba. Húzunk egy üveggömböl és akit húzok annak adok ajándékot. Én egy pár méregdrága gumit kérek előre jelzem. Én max tankpaddal tudok jönni, csóró vagyok.
Fúú anno ez mennyire gáz dolog volt, hamar be is szüntették. 1x a leggazdagabb gyerek a legcsóróbbat húzta és fordítva.
-
BoB
veterán
válasz
Bogyó bá' #30000 üzenetére
Lol az új gumival még nyáron is óvatosan kell menni amíg le nem kopik az a valami róla ami azért kerül rá a gyártási folyamat során hogy ki lehessen venni az öntőformából a gumit. Mint sütésnél a zsír hogy ne égjen oda a hús.
Amúgy meg boldog karácsonyt, mindenkinek sok locsolót
!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elite: Dangerous
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Háztartási gépek
- PlayStation 5
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plusz
- Asus ROG Zephyrus G14 GA401IV - 14" FHD 120Hz - Ryzen 9 - 4900HS - 16GB - 2TB - RTX 2060 - Win11
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA ADATA XPG 600W
- Egyedi ékszerdobozka
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest