Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple asztali gépek
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Chieftec Vista ház: kisebb halaknak
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz
AndrewTdi #69692 üzenetére
Vedd le a hátsót és vidd azért el egy gumishoz de így ez látatlanban kuka.
És ha már ott vagy vegyél egy kukacos defektjavítót ha van.
Ui. Videókon feltünt, hogy az úttest közép majd szélén mentek, miért? Tele van szutyokkal. Első a felezővonal közelében majd cipzár alakzatban a többiek mögötte. -
AndrewTdi
addikt
Nesze neked 1 hónapos gumi.... Annyira nincs jó kedvem. 40K az új hátsó...
-
BoB
veterán
Kösz hogy leírtad a tapasztalataidat!
geresics: amikor néztem cordura ruhát, akkor láttam hogy van olyan nagyon olcsó nadrág, amiből nem lehet kivenni az esőbélést, és mivel az légzáró, abba beleizzadsz. Nem ilyen a tiéd is?
A rossz szag mert azért szokott jelentkezni az olcsó cuccoknál, mert nincsenek antibakteriálisan kezelve. A szagot a baktériumok fejlesztik. Nézz utánna, lehet venni ilyen cuccokat amivel utólag is lehet kezelni a ruhát ha minden igaz.
SymbianOS:
Amikor én voltam ilyen nagyszabású mátra - bükkös túrán (Gyöngyös - Lilafüred), a hegyekben a sok kanyar és a nagy létszám miatt én 1-esben, csúsztatott kuplung-al mentem, valami 5-10 km/h -val haladtunk....
Egyáltalán nem volt jó élmény. Beszélgetés során kiderült, hogy azoknak tetszett akik amúgy is lassan szoktak menni, és csak egyenesen.Jellemző, hogy kaptam tippet arra a Lilafüred - Eger útra ami egyrészt jó minőségű másrészt fasza kanyargós és nem forgalmas. Na most, akiknek tetszett az a túra azt mondták arra ne menjek mert nagyon sok a kanyar ezért rossz az út
, meg sajnálkoztak hogy a "lapon fordulók szétbasszák az utat". Itt nem tudom mire gondoltak, attól hogy jól bedöntöd még nem megy szét az aszfalt, a lábtartó sem fogja felszedni. Gondolom arra értették hogy nem tudnak nyugodtan, lassan menni.
-
HSM
félisten
válasz
Kolondrum #69684 üzenetére
Értem, amit mondasz. A másik fele, hogy ami a videódon látható, az két fővel elmegy, 10-el esélytelen. De amúgy én nem is mennék olyan túrára, ahol ez az elvárás, nekem nem pálya bemenni a mozgó járművek közé.
Majd idővel Ti is rájöttök, elég egy valaki, akinek épp megcsörrent a telefonja, vagy az ölébe hullott a csikk, és már rád is húzta a kormányt.... Elég rossz élmény.
Nekem nem ez az élmény a motorozásban, hogy centizem az autókat. Csinálom eleget a városi közlekedésben. Nekem az élmény, ha kis forgalmú, szép tájú helyeken döntögethetek. Az nekem élmény. Ez ellenben inkább para és idegbaj.
(#69685) Kroni1: Én abszolút a libasor pártján vagyok. Kevés dolog tudja nekem annyira rontani az élményt, mint amikor folyamatosan a mögöttem lévő motorost kell figyelnem a tükörből, mikor jut eszébe előzni...
Nekem azzal nincs bajom, ha előz a libasor más közlekedőket, de akkor is a sorrend az legyen meg. -
Kroni1
veterán
Ha nem összeszokott csapatról van szó akkor kellenek az ilyen szabályok, pont az olyan janik miatt akik mennek ezerrel, pedig motorozni nem tudnak. A pályamotorozásnak is ugyanígy megvannak a maga kötött szabályai. Aki nem tudja vagy nem akarja ezeket betartani, az tényleg ne is menjen ilyesmire. Én sem járok idegenekkel túrázni, sokkal jobban szeretek haverokkal, akikről tudom, hogy jól motoroznak. Igaz épp ezért nem is nagyon előzgetünk, állatkodunk, ha mindenki egyforma tempóval megy akkor lehet élvezni a libasort is.
-
[link] - Ez egy ilyen létszámnál nem kivitelezhető. A mérete miatt sem. Elég egyetlen lassú jármű vagy motor, sőt már eleve a max sebességük erre utal és vége az élménynek. Azonnal átalakul az egész abba, hogy vonulunk vonulunk azt kész, "érjünk már oda". Kiveszi a képletből a motorozást. Sztem. Véletlenül sem akartam amúgy tüzet szítani még ha annak is tűnik gyakran.
Én nagyon szívesen mennék ilyenekre, de az a pdf kicsit elvette a kedvemet.
Nem dicsérni akarom a kollégát, de nagyon jó vele motorozni, mert úgy haladunk, hogy az élmény.
Peace! -
válasz
-Mosquito- #69677 üzenetére
Túl sok a szabály. Vonulunk új legelők felé vagy motorozunk? Nem azt mondom 1000-el kell menni, de annyi beszabályzás van, hogy megette a fene. Bár ez lehet, hogy a nagy létszám átka. Amikor a chopperes kolléga is meséli, hogy mentek X órát XX km-t és egymás mögött sorban repesztettek. óóóh mondom.
-Mike-! Szombaton.
-
Huu mondom elmegyek motorozni ilyen rendezett bükki témára. Olvasom a részleteket: [link] - Csak lesek
és rázom a fejem. Lefordítom: Tegyek meg 208Km-t előzés nélkül 100 alatt. Hát gratulálok!
Az jutott eszembe, hogy hol szabad fingani ez idő alatt? vagy nem írták le akkor nem szabad? Ezek életképes dolgok és lehet élvezni? Vagy rosszul programoztak? Értem én, hogy lehet lesznek 1000-en, de ennyire beszabályozni... Motorozunk vagy csordában vonulunk és közben marhabőgést utánozunk mert azt szabad.
Az a motoros túra amit a kollégákkal csinálunk azt lehet élvezni. -
Kroni1
veterán
válasz
Geresics #69673 üzenetére
Egy szellőzőkkel jól ellátott, thermobéléses cordura az használható télen nyáron! Enyémen a nadrágon (Spyke Random nadrág & Spyke Pathfinder kabát) van két oldalzseb ami teljesen feltekerhetö szellőzőnek ha meleg van, ugy hűti a combomat szinte állo helyzetbe is, h nagyon szeretem, még rövid utakra is felveszem. Persze ha már a menetszél is forro akkor mindegy, akkor még farmerban is rossz motorozni! A kabátomon is sok a szellőző, azt is imádom! A csizmám egy goretexes cucc, hidegbe kell alá thermozokni, mert szellőzik rendesen és fázni is lehet benne, viszont nyáron mindig az a szük keresztmetszet, sajnos abba mindig belerohadok ha már nagyon meleg van.
-
Geresics
addikt
Én ősszel vettem nadrágot. Nagyon konkrét elképzelésem volt, amikor bementem a boltba: a legolcsóbbat kértem. 17eFt-ot fizettem, és azóta azt tapasztalom, hogy legyen hideg, vagy meleg: a lábam/combom izzadt lesz, és nagyon nyirkos amikor leveszem a lábam. Meg persze büdös. A krossz nadrágomnál egész más a helyzet, de azzal nem mennék pl. Ausztriáig...
Tervezem új nadrág vásárlását, de még teljesen tanácstalan vagyok, hogy egyáltalán merrefelé induljak, igaz, még nem is álltam neki utánajárni a dolgoknak. Ha van bárkinek ötlete, tapasztalata, ne féljen megosztani velem még akkor se, ha mások már leírták ugyan azt, mert ebből látszik, hogy ha 10 ember ugyan azt javasolja, akkor abban azért lehet valami! -
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #69662 üzenetére
Amit használtam H4 NBU, CBI, mind a kettő kb 20-25ekm-t bírt ki. Nekem jobban bejött a CBI távolsági fénye mint az NBU-nak. Most CBH+ használom ez is jó. Sokszor kora reggel (5-6h) indulok el gurulni/túrázni és van hogy este 8-9-10-re érek haza és kell a jobb fényerő. [link] Amúgy a 4db xenon kevesebbet eszik mint a 4db H7 izzó. Amit linkeltél az 100W akkor "sima" H7 izzó 55W x 2 itt meg 200W na az MTEC lehet megterhelné a rendszert.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Khaosz55 #69664 üzenetére
A bőrben ha megfelelő méretet veszel meg sem mozdulnak a protektorok, de egy vékony aláöltözőn kívül nem is tudsz mást aláhúzni...
A perforált szvsz kb 22 fok felett jó. Az alatt szétfagyok, 20 alatt még a nem perforált bőrömet is össze kell húznom mindenhol, windstopperes nyakmelegítővel együtt kell hordanom...
Nem tudom elképzelni hogy hosszabb távon, (több óra) 20 fok alatt valaki perforáltban ne faggyon sz@rrá.
A perforált szvsz kb 2 hónapot használható július és augusztus.
De mindenki máshogy fázik, vagy nem fázik, ez egyedi hőháztartás kérdése is.
A kordura pedig kényelmesebb mint a bőr, a bőr most kezd nekem igazán rámsimulni, 3. szezonom benne. -
tboldi
nagyúr
-
yodamastah
őstag
válasz
Khaosz55 #69664 üzenetére
Teljesen perforált elejű bőr ami jó 25 fok felett. Sajnos ezzel az a szívás hogy 15 alatt meg megfagysz benne. Szóval ha túrázni mész benne kelleni fog windstopper aláöltözet legalább felsőtestre. Bár megoldás lehet egy esőruha is amit fölé veszel ha nagyon fázol. Vagy kitomöd magad újságpapírral (volt rá példa
)
Arra figyelj hogy tényleg teljesen perforált legyen, a mellkas/hasi rész és a comb is. Ezek szellőznek tényleg rendesen. Általában az egyrészes versenyoverálok ilyenek. Védelem szempontból ezek a ruhák nagyon jók.
-
yodamastah
őstag
Pénteken kecskemét valaki?
-
Burt1793
veterán
válasz
tboldi #69661 üzenetére
Én nem járok ilyen napi 500+ km-es külföldi túrákra (egyelőre), így csak a tapasztalatokat tudom leírni, amiket nekem meséltek, most van egy új GS a csapatban, meglátjuk hogy bírja.
Nekem nincs bajom a BMW-vel, sőt, valszeg a legjobb túramotor az 1200 GS Adventure, de ezt a menő rugózást nyugodtan ki lehet hagyni az extralistáról. -
#79335424
törölt tag
válasz
runner 125 #69662 üzenetére
A Xenonhoz a teljes lámpát Xenonosra kell cserélni, mert nem ugyanott van az izzó gyűjtőpontja. Ezért tilos halogén foglalatban használni.
-
ath
senior tag
válasz
runner 125 #69662 üzenetére
a gyári kábelezéssel a k4 600 gsxr-en nem ég, csak egy 5w helyzetjelző izzó, a h4 egyedül távolságinak van. én ezt átvezetékeztem, és most bekerült egy osram night breaker. szerintem elég jó és fehér fénye van, 2 db 4000-től indul.
Khaosz55: szombaton 11-től egészen este 8-ig voltam kint, kb 500 km, még amikor ebédelni megálltam sem éreztem a bőr nadrágot zavaróan melegnek.
-
Khaosz55
addikt
Ma elmentünk egy jó kis karikára.
Az a helyzet, hogy túra nadrágban egyszerűen megrohadok 25 fok felett. Van kevláros motoros farmerom protektorokkal, viszont az inkább városban használom.
Elgondolkodtam a kétrészes bőr ruhán. Ezzel mi a helyzet ez elviselhetetlenebb a túra nadrághoz képest vagy jobb? Gondolom meleg az is, de a bőr nem "kényelmesebb" mint a cordura ? Egy gondom van még a cordura cuccokal, hogy a protektorok gyakorlatilag elmozdulhatnak. Pl a térdprotektor csak akkor van igazán a helyén amikor ülök a motoron, különben mivel nem feszül a testemhez ezért gyakorlatilag elmozdulhat.
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #69662 üzenetére
Valamilyen fehérebb halogén izzó (Osram Cool Blue Intense pl.) nem jó?
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Cserélt már valaki gyári (sárgafényű) izzót valamilyen fehérebb fényűre?
(Xenon-on is elgondolkodtam, de VFR club-os srácok azt mondják h sokkal nagyobb a hőtermelése, mint a halogén társainak, így a foncsort, búrát kinyírhatja. Emellett a 4 izzó miatt, 4 xenonra lenne szükségem, ami egy részből minimum 40k + beszerelés, más részből félek h nagyon megterhelné az akksit.)
Olyan 5-6000K színhőmérsékletűre gondoltam, találni már pár ezer ft-tól, egészen 7,5K-ig ilyen izzókat. Vajon ezutóbbi mitől ilyen drága? Vagy milyen márkát keressek, ami a gyárival azonos élettartamú?
Fényerőnövekedés alapvetően nem kell, mert nagyon jó a gyári lámpa is (iszonyú nagy a foncsor), csak fehérebb fényt szeretnék.
Kösz! -
Burt1793
veterán
válasz
tboldi #69656 üzenetére
És a hosszabb túrákról sűrűn hallom azt, hogy ez vagy valami más (aktív felfüggesztés, elektronika stb.) előszeretettel fossa össze magát ezeken a zseniális GS-eken.
(#69658) Kroni1: Az a plusz 10 kg nem olyan vészes, még így is könnyebb a Crosstourernél vagy a BMW-nél.
-
Kroni1
veterán
Én autóban nem voltam oda az automata váltóért, aztán az USA-ban két-három hét alatt úgy megszerettem, hogy ha veszek majd autót a motor mellé valamikor az biztosan egy jóféle automata lesz! Asszony kifejezetten utálta először, mert félt tőle, de aztán 2 nap után már ő is azt mondta, h csakis ilyet!
Motorban viszont én is ugy vagyok, hogy városba robogónál oké, túramotoron meg én szeretek váltani magamnak! (A DTC amúgy 10kg plussz súlyt is jelent.)
-
Archer
őstag
válasz
#79335424 #69651 üzenetére
Nagyobb köbös gépeknél magas fordulaton már elég becsületes motorfék van, sokkal jobban lassít, mint a hátul a 220-as tárcsa meg az egydugós nyereg (ha az én motoromat veszem figyelembe), első fékkel befékezni egy élesebb kanyarba (pláne ismeretlen terepen) pedig már egy felsőbb szint, ezt nem a hegyi szerpentinen a szalagkorlátok között kell gyakorolni. Szóval szerintem igenis álljon rendelkezésünkre a motorfék bármely körülmények között, ne csak annyira, ahogy éppen a váltó gondolja. Mondjuk egy utazós autóban, ahol sok száz km-t kell napi szinten levezetni és a lényeg, hogy minél gyorsabban és kényelmesebben elérjünk A-ból B-be, biztos jó dolog, de egy komolyabb teljesítményű motoron szerintem nem az igazi. Másik, hogy mondjuk egy sor4 1000 motoron berakom 5-be itthon, lent a horvát tengerparton meg kiveszem üresbe, megoldja erőből az egészet.
-
Geresics
addikt
válasz
#79335424 #69651 üzenetére
Egyet is értek Veled, meg nem is!
Véleményem szerint, ez az olyan balf@szoknak van kitalálva, mint amilyen én is vagyok!
Pl.: megyek enyhe terepen, és arra is kell figyelnem, hogy mikor merre váltok. Ráadásul (még) nem megy elég jól az állva váltás, ezért ilyenkor az esetek kb. felében le kell ülnöm egy pillanatra. Nem szégyellem kimondani: balf@sz vagyok, de legalább tudom magamról, és látom magamon a fejlődést! Régebben minden váltásnál le kellett ülnöm. De a lényeg: még mindig figyelnem kell a váltásra! És ez bizony sokat elvesz abból, amikre még figyelhetnék helyette! Sokan nem akarnak ennél komolyabb szintre lépni, és inkább csak élveznék a táj szépségét, stb. Én speciel rohadtul élvezem a terepezés minden pillanatát, de 100%, hogy ha egy ilyen "ótómatával" mennék, még jobban élvezném az egészet!
...és most lehet kövekkel megdobálni, de ez az őszinte véleményem...Amúgy ennek a cikknek a második oldalán még részletesebben le is írják, hogy miért is jó az automata terepen!
u.i.: vezettem az BMW R1200GS Adventure-t, azon ilyen kuplung-nélküli váltó volt. Hamar meg lehetett szokni, de az mégsem igazi automata, ott van kuplung (lefulladsz megálláskor, ha nem használod) stb.
-
kisninja
őstag
Ma mire össze állt a kis csapat jól eláztunk
nekem meg nem hiszem a legjobb esőben kezdőként csapatni az állatokkal. Azért a kék szerelmem jól vizsgázott jó a három rétegű gumi. (pedig lassan cserés)
Kedden eredet vizsga és átíratás majd mélyszegénység.Lányommal nyaralás, majd műszaki lesz November mire helyreállok anyagilag
-
Burt1793
veterán
Elég szépen rakja vissza egyesbe, például körforgalomban is, nem rángat, de egy ekkora motor manuális váltóval se jobb araszolgatáskor. Üresbe meg bármikor be tudod rakni gombbal és akkor vissza tudsz vele gurulni.
(#69651) Somatom: Na de az, hogy bele kell nyúlnod, nem olyan nagy macera (kamionnál nem tudom, hogy milyen, de annyira nem is érdekel), szóval ott van a bal kezednél a +/- gomb, egyet rányomsz, és feleannyi idő alatt visszavált, mint egy gyakorlott motoros. Az esetek többségében amúgy is jól váltogat, aki meg annyira kiélezetten használja a motorját, biztosan nem vesz dct-set. Viszont aki túrázásra használja és már évtizedek óta motorozik, az örömmel megy az automatával, nem kell folyamatosan pakolgatni fel/le a fokozatokat cuccal, utassal. Nincs olyan, hogy beér egy kereszteződésbe kicsit hirtelen és ott kell váltogatni egy ismeretlen útszakaszon. A lényeg, hogy szerintem olyannak való az automata, aki sokat motorozik, túrázva, kanyarodni szeret, váltogatni már nem annyira, ismeretlen helyeken megy, nem határon motorozva (külföldön). Vannak ilyen ismerőseim, a dct-s AT se az enyém.
De tényleg jó volt vele menni.
-
#79335424
törölt tag
válasz
Geresics #69650 üzenetére
Nem tudom elképzelni azt, hogy egy ilyen DCT jó legyen nekem. Kamionban is automatát vezetek, de változatos útviszonyoknál (pl. hegyes/völgyes útszakaszok) állandóan bele kell nyúlnom. Az automatika nem látja előre, hogy emelkedő, vagy kanyar jön, én viszont igen. Motornál a motorfék szerves része a kanyar előtti lassításnak. Ráadásul, ugyanaz a kanyar más fokozatot igényel száraz, és nedves időben. Vezettem már levegőváltós motort, de annál egyetlen célt szolgál az automatizmus. A gyorsabb váltást. Az meg főleg fura, hogy pont enduronál alkalmazzák. Egy vízmosásban egyetlen rosszul megválasztott ütemű váltástól is lehet perec, vagy beragadás.
-
vlevi
nagyúr
válasz
tboldi #69647 üzenetére
Biztos vannak olyan helyzetek, amikor a dct elvérzik. Az ilyen, nagyon lassu, csuztatott kuplungos araszolgatást a sorok között pl nem tudom hogy lehet megcsinálni?
Bólyázás, nyolcasozás is érdekes kehet, amikor felvált kettesbe.
Terepről pedig az jutott eszembe, amikor megállsz egy emelkedőn, és nem tudsz ujraindulni. Ilyenkor leállitott motorral berakod sebességbe, és a kuplungot használva a hátsó kereket fékezgetve legurulsz, de dct-vel ezt is hogyan?
Pénzt biztos nem adnék érte (a dct felárát nem fizetném ki soha, inkább elmotoroznám), de lehet, ingyen sem kéne. -
tboldi
nagyúr
A tegnapi tréningen volt egy DCT-s NC750X. Az is elég utálatosan viselkedett a bóják között. Illetve azt is lefigyeltem, hogy a tulaja nem bírt normálisan elindulni vele (de lehet, hogy csak user error). Vagy nagyon finoman, de akkor forgalmi akadály lesz, vagy pedig egy bazi nagy rántással kezd el gurulni.
-
Tegnap megtámadott egy szamár menet közben. Én odaléptem ijedtemben a 72 lónak és elmenekültem. Később megálltam és a szamár az út közepén várt vissza. Eskü megtörtént!😂
-
Burt1793
veterán
Én is így tapasztaltam, szeret hatosban menni, de ott a sport mód, azért azzal is beváltja a hatost egy idő után, illetve nagyobb sebességnél konstans haladásnál (városba meg úgyse nagyon való egy ekkora motor). A full manuális mód nem rossz, nagyon gyorsan vált, jó helyen van a -/+ gomb.
Tényleg elég zavaró az, hogy 80-nál hatosban elég nagy gázadásra is nyomatékból megy, nem vált vissza, kicsit bele is remeg, de ilyenkor egyáltalán nem nehéz rányomni egyet, vagy kettőt a mínusz gombra, hisz a manuálisnál több mindent kell csinálni (kuplung, váltókar...).
Van aki szereti az automatát, igazából érthető, de én is a manuálisat választanám. -
vlevi
nagyúr
Valaki nem tudja, hogy az az Africa Twin DCT-s-e?
Az.
Ma voltszerncsém menni vele huszonvalahány km-t.
Hát, mitnemondjak, már eleve hendikeppel indult nálam a dct, mert kocsiban sem vagyok az automata híve, de motoron végképp.
Norml modban annyira alacsonyan akarja tartani a fordulatot, hogy 50-nél már felrakja 6-ba, a körforgalomba 4-esbe fordul be, kijövetelkor, gázadásra vált vissza, de még akkoris, hármasban csak csattog, rázkódik szerencsétlen az alacson fordukat miatt.
Van rajta 3 fokozatú sport mód, akkor már engedi jóval feljebb forogni, de az se az igazi,m ert akkor meg ottt sem vált fel, amikor én már tudom, hogy nem fogok tovabb marhulni, és mehet a 6. fokozat. Kézzel bele lehet nyulni az automata által választott fokoazatokba bármikor, de ha a dct-nek erről mas a véleménye, rövid idő mulva úgyis átvált abba a fokozatba, ahova szerinte tenni kell.
Nekem, ami marhára nem tetszett benne, hogy mindent másképp kell csinálni, mint edidig. Mivel lassitasnal nem vált vissza, ezért nincs motorfék, és mivel nem vált vissza, a kanyarkijraton fog gázadásra visszaváltani.
Az se tiszta nekem, hogy mit csinalok akkor, amikor alacsony sebességnél manőverezésnrl, amikor a gödröket kerülgetem, és legszivesebben belekuplungolnék a dologba, ez az okoska pedig inkább felrakja 2-esbe...
Van manuális modja is, ahol gombokkal váltasz fel-le, de akkor már inkább maradjunk a rendes hagyományos vátónal.
Annyit nem volt a seggem alatt, hogy minden uzemmodjat végigpróbálgassam, de iserve magamat, ha saját motorom lenne, azzal se probalgatnam vegig. Öregvagyokénmáehhez. A szamitogepet, telefont se babrálom már hetekig, csak azért, hogy mindent átállitsak rajta. Azzal is ugy vagyok, hogy ha defaulton jó, akkor használom, de ha nem, akkor otthagyom.De akinek nem tetszik, választhatja a teljesen hagyományos váltósat is.
-
demars
addikt
Ma felkerült a doboz. Sikerült stabilan rögzíteni a platnit.
-
Bogyó bá'
nagyúr
Bocs....
-
válasz
-Mosquito- #69640 üzenetére
Erre más is rávilágított, de naivan azt hiszem ennek oka van. Amúgy nem nagy művészet lenne összekötni.
Neten van egy videó ahol ezzel estek csak már nem találom. -
ath
senior tag
Ez a felujitott 24-es tenyleg nagyon jo, bar helyenkent meg koszos. A Felsotarkany-Lillafured meg elkepeszto elmeny elsore!
-
tboldi
nagyúr
Huh!
Túl vagyok a tréning első etapján. Eddig is tudtam, hogy van még hova fejlődnöm, de most döbbentem rá csak igazán, hogy mennyire.
De azért büszkeséggel tölt el, hogy a sérült lábam ellenére sem én voltam a legbénább.
Leginkább a szlalomozással voltak nehézségeim eleinte, de úgy érzem, ezalatt a rövid idő alatt sokat javultam. A végére a csillag alakzatban elhelyezett bóják között már hibátlanul terelgettem a motort. A vészfékezéses feladatokkal nem volt különösebb gondom.10/10 would go again
És még egyszer köszönöm az oktatómnak a lehetőséget, hogy használhattam a motorját. Nem kért érte semmit, de egy kisebb ajándékcsomagot készíttettem anyummal neki.
-
Én még meló előtt felrakom a bukocsövet.
-
demars
addikt
Sziasztok!
Elég tartalmas hetem volt (kis pihenést leszámítva). Sikerült a héten vennem hátsó konzolt, haza fele pedig egy dobozt is. Tegnap pedig megérkezett a hátsó emelőm is. Sajnos be kellett jönnöm éjjelre dolgozni, így nem volt időm felszerelni a dobozt és az emelőt sem tudtam kipróbálni.
Viszont a platni rögzítésével bajban vagyok. Egy saját készítésű konzolt vettem ami nem "csővázas", hanem fém lemezben végződik. Erre kell rögzítenem, felfúrnom a platnit. Amit adtak csavarokat, íves rögzítőket szerintem nem lesz jó. Ha más megoldással fixen rögzítem az megfelelő lehet? -
dugynok
senior tag
-
canniball
nagyúr
válasz
yodamastah #69620 üzenetére
Vagy úgy! Akkor megnyugodtam.
kisninja!
A rendőrök nem kérik a csekket, egy ideje látják "online" hogy van-e biztosítás. -
kisninja
őstag
válasz
Something_ #69624 üzenetére
Köszi aláírni már nem kell mert van már egy biztosításom velük. És tudom hülye kérdés de akkor elég a rendőrnek az is hogy van egy megrendelés visszaigazolásom ?
-
-
kisninja
őstag
Sziasztok netrsiken kötöttem biztosítást az küldött egy vissza igazolást azóta semmi. Ennyi elég ahhoz hogy átírassam ?
-
BoB
veterán
válasz
yodamastah #69619 üzenetére
Ja, de akkor ez pályagumi, és ránézésre mintából nem mondod meg a forgásirányt ha jól értem. Így már más azért.
-
canniball
nagyúr
válasz
yodamastah #69614 üzenetére
Háromkerekű lett a motorod?
-
BoB
veterán
válasz
yodamastah #69616 üzenetére
Mert megnéztem volna mennyire nyilvánvaló, még nem láttam ilyet hogy fordítva teszik fel...
-
BoB
veterán
válasz
yodamastah #69614 üzenetére
LOL? Tudsz képet mutatni?
-
yodamastah
őstag
Jól nyomja a kékhold, 3 gumiból egyet fordítva sikerült felrakniuk
Most mehetke holnap vissza
MIndezt 7200ft-ért úgy hogy motort szerelni nem kellett
-
Warpig
aktív tag
Sziasztok!
A 2. kerületben keresnék megbízható helyen garázst, parkolóhelyet motorom számára. Esetleg beszállnék meglévő garázsba, ha megoldható.
Köszi!
W. -
V.Stryker
nagyúr
-
BoB
veterán
válasz
runner 125 #69610 üzenetére
A legnagyobb bűne mégsem ez, hanem ... mekkora majrécsík van már hátul?
-
imibogyo
veterán
Igen..... "Jól"sikerült.....
Bár gondolom az állatkodás (egykerekezések utáni "odavágás") tett be szegény villanyaknak. Nem a megváltozott geometriára és így a megváltozott terhelésre volt méretezve szegény váz. Legalábbis nekem ez jön le a képről. De ha tudsz háttérinfót szívesen olvasom, hogy mi történt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Kolondrum #69604 üzenetére
Kézi mosás van előírva (de én géppel mosom, "kézi mosás" programon): 30 fok, előmosás nélkül, öblítőszer használata nélkül. szerk: folyékony mosószerrel! A régi Cordurát is ezzel mostam, átlag 2 havonként, és bírta gond nélkül nálam 3 évig, pedig azt már használtan, viseltes állapotban vettem.
Az összes protektort viszont ne felejtsd el mosás előtt kiszedni belőle, majd száradás után vissza tenni beléjük. Ezt a részt utálom a legjobban az egész folyamatban....
(#69606) kcsa: a régi göncben nem volt, a mostani Shox-osban van kivehető vízálló-szélálló bélés, azt még nem mostam. (meg nem is szeretném). A "többi" része meg ígyis-úgyis átázik, mert mindenütt hálós betétek vannak benne.
-
Ezt a kabátot mivel mosnátok? A tegnapi túra betett neki iszonyat büdös lett.
PLUS Roller Red
A Textil kabát 600 D Heavy Duty poliészter anyagból készült. 4 évszakos használatra. Airvent-cipzár elöl és hátul. 3M fényvisszaverő az első és hátsó oldalon Kivehető thermo bélés Z-liner membrán. A maximális biztonság érdekében beépített könyök, váll és gerincprotektorok XS-3XL méretekben
Olvastam ezt is azt is. Mi az igaz? Mosógép vagy kézi?
-
imibogyo
veterán
Nem, sajnos... Mióta "vidéki nettel" vagyok (x < 15 mbit) én is baromi lassúnak érzem. Amíg Pesten laktam 100+ mbit-es netekkel, addig nagyon élveztem használni. Viszont annyi mindenen erre van bekötve (kezdve rengeteg PH-s linkelésemmel), hogy már csak ezért nem váltok.
-
yodamastah
őstag
Az is kérdés mi maradt a geometriabol amikor beleszallt abba a valamibe ami miatt az egész elejet újra kellett építeni
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest