Hirdetés
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
Belenéztem megint, de az újságírók ott ámerikában olyan motorokról beszélnek, amik nálunk sosem voltak. Meg hogy a gyermekkoruk milyen ezeréves japán motorokról szólt. Döbbenet. Nálunk a p20 is elvétve volt néhány embernek, az is egy japán koppintás volt, meg maradtak a szocimotorok. Aztán hirtelen jöttek a modern gyorsasági gépek. Annyira nincs ebben sem kultúra érzésem szerint.
Egyszerűen számunkra ismeretlen dolgokról beszélnek nosztalgiázva. Hihetetlen különbségek. Ha belegondolok 90 előtt itt autó is alig voltSzánalmasnak tűnik az egész. Vagy nemtom.
Nem akarok ilyen lehúzós energiaszívós hangulatot teremteni, hogy de szar itt, merugye azzal ki van előrébb?
Csak azé mindenki visszavehet az arcból ha megnézzük honnan jöttünk, és mennyire nem rég -
zack
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #4092 üzenetére
Ok. Köszi. Megnézem.
-
zack
nagyúr
Még egy pár órát elnézegetnék ilyen műsorokat a gyárakat végiglátogatva...Suzuki, Honda, Kawa...
-
zack
nagyúr
National Geographic...Gyáróriások- Ducati.
Most kezdődött.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #4081 üzenetére
Hát azért tudnék mondani még, pl: Kick-box aerobick, csináltam már életemben pár fajta edzést de ez valami brutál, persze sokáig kerestem arra amelyikre azt tudom mondani hogy ez igen, vért izzadok mire végigcsinálom, 55 perc, brutál speed tempóval.
Nincs olyan izmod amelyik nem fárad el az edzés végére, mindent teljesen lefáraszt, közben izzadsz mint egy ló.
Felesleget leadni, erőnlétet növelni nagyon jó ez is. -
.mf
veterán
válasz
Topiccsendőr #4079 üzenetére
Kösz a felajánlást, de inkább maradok a judoedzés-úszás-reggeliésestisúlyzóstorna kombónál
Vazze, mind gyúrunk?
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #4079 üzenetére
ha megfogadod a tanácsom, gyere el hozzánk kettlebell-re. komolyan. nem fogsz találni olyat, ami ekkora állóképességet, funkcionális erőt és kitartást ad. nem véletlenül tolom újra már szeptember óta vért izzadva.... készülök a szezonra
és amint leszedik a fogszabályzóm, takarodom vissza bunyózni -
TayRol
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #4079 üzenetére
en mas modot valasztottam, igaz lehet hogy nem szenvedek annyira mint te.
-
Topiccsendőr
addikt
Lassan itt a szezon, gondoltam le kéne dobni egy 3-5 kilót, kezdtem gondolkodni, hogy edzőterem, meg bringa, meg box, erre bekaptam ezt a fincsi kalici vírust, csak úgy peregnek le a kilók.
próbáljátok ki, egy kis rotával, jobban megy a motor. Komolyan!
-
Integra
titán
amúgy én nem vagyok meggyőzve arról, hogy az állam ezt hogy fogja megoldani és most nem konkrétan mo-ról beszélek, hanem global. ugyanis mivel és hogy bizonyítod, illetve ők hogy fogják tudni rád erőszakolni, hogy tudják, hogy te milyen villamos áramot használsz az autóhoz. pont emiatt nem nagyon erőltetik még az energia cégek sem ezt a dolgot, mert csak a fejüket vakargatják. totál ellenőrizhetetlen az egész jelenleg. óriási pénz kiesés lesz ez a történet, ahogy az akkuk fejlődni fognak.
-
stifi
senior tag
írtam egy nagyon hosszú kommentet, de rájöttem, minek bonyolítsam ha egyről beszélünk..
valahogy én is így csinálom, nem erőltetem az integetést, ha tudom csinálom, a robogósoknak pedig visszaköszönök, úgy vettem észre általában leszarják..
de például a lámpánál előregurulásnál amikor találkozunk, mindenki visszaköszön, valahogy fura is lenne hogy ránézel a másikra, megszólítod és ő bámul előre tovább, mintha ott se lennél.. -
Boxer001
veterán
-
stifi
senior tag
válasz
Integra #4056 üzenetére
én már készülök, hogy az állandó lakhelyem valamelyik vidéki ismerősömhöz/rokonomhoz rakjam a halál náthás faszára, ahol nincs BKV - így fizetni sem kell majd, ha ez az agymenés átmegy
és ha valóban meglépik, a motorról is lekapom a rendszámot, kivonatom a forgalomból és úgy használom majd.. az elmúlt 10 évben autóval 2x igazoltattak (szúrópróbaszerűen 1x sem), motorral 5 év alatt egyszer sem, semmiért..hova rakják ezek ilyenkor az agyukat? végleg be akarják dönteni az autópiacot itthon? regadó, üzemanyagárak, biztosítások lehúzása, külföldi rendszámosok terrorizálása.. tiszta balkán!
szerk: az autópályadíjakról ne is beszéljünk.. 10 napos matricát kell venni, még jó hogy csak akkor használok pályát, ha külföldre megyek, itthon mindig a főutakat választom -> motorral a pálya nagyon béna, autóval csak simán uncsi.. motorral a főút izgi, szép, lehet előzgetni, autóval pedig kicsit lassabb, de kevesebbet eszik és amit spórolok a pályadíjon azt inkább eliszom, ahogy kell
-
alvaro
senior tag
Semmi különös, ki lett már itt is vesézve ez szerintem nem egyszer, ki hogyan viszonyul hozzá, egyéni dolga. Én jobbára intek, ha ráérek, akiknek nem nagyon szoktam, azok a városi robogósok, ők nem szoktak közösséget vállalni a csápoló idiótával a szembesávban
Szóval azok intsenek csak előre, aztán majd válaszolok, ha nem köti le valami más a figyelmem akkor.
-
stifi
senior tag
válasz
Topiccsendőr #4043 üzenetére
jó hát a kép meg a szöveg túlzás, ez tény..
viszont a köszönés meg az integetés szerintem egyáltalán nem az, nem kell mögéképzelni mélymagyar meg homokos látképeket..
én se többet, se kevesebbet nem próbálok meg belemagyarázni: ha valaki motorozik akár 50-essel, akár gold winggel, valószínűleg szimpatizál azzal a szabadságérzettel, amivel én is -> ezért intek neki, ha találkozunk, vagy ha úgy ítélem meg, hogy nem akarom elengedni a kormányt, akkor biccentek a fejemmel, az is jól látható.. (vagy nem csinálok semmit)persze mindenkinek lehet szuverén véleménye a dologról, hiszen különbözőek vagyunk.
és éppen ezért sem értem azt, ha valaki megpróbálja ráerőltetni a magánvéleményét a másikra, olyat is hallottam már, hogy valaki után fordult egy 3 tagú motoros csapat, félreállították és kérdőre vonták miért nem intett vissza a "paraszt"..
jó hogy nem verték meg 'ázzede visszakanyarodva a képre, tényleg túlzás, én sem veszem ilyen komolyan a dolgot. én intek, más meg azt csinál és gondol a témáról amit akar, ezen nem fogunk összeveszni!
-
Integra
titán
ez azért nem igaz, mert vegyél egy ma kapható konnektoros autót és töltsd fel és nézd meg ft-ra vetitve mennyi vele 500 km a sima 220-ból és mennyi 95-ös benzinből vag dizelből. ezért lesz gondban a mai szabályozás, mert az autókat majd külön mérőórákra kell kötni, különben nagyon sok pénztől fognak az államok elesni. a lakossági fogyasztási áram pedig nem lehet annyi, mint amennyiért most tankolsz.
jelen pillanatban elég nagy a káosz az infrasturktúrával kapcsolatban. -
alvaro
senior tag
válasz
Integra #4067 üzenetére
Nem kell semmit megoldani, az energiaárak szépen kéz a kézben emelkednek, a piac elintézi.
Viszont hogy a nyavalyába ne aggódna a vidéki a budapesti hónapos matrica miatt? Nyilván annak a legaránytalanabbul szar, aki csak hébe-hóba jár be, aztán egy húszkilométeres karikáért akarják lehúzni a hónapos útdíjjal
Más. tényleg kiszedtem az akkukat. Adok nekik töltést is.
-
Djuree
félisten
válasz
Daywalker #4057 üzenetére
3000 mrd ft lenne a teljes úthálózat felújítása normálisan. vmelyik nagyfejű polikus mondta hogy SOHA nem fog megtörténni a felújítás, egyszerűen képtelenség ennek akárcsak a töredékét is rákölteni utakra
10 év múlva nem lesznek utak sem ha nem csinálnak vmit nagyon gyorsan....vagy találjuk fel addigra a mágneses járműveketigaz pálya ahhoz is kell...
-
latyak17
tag
válasz
Integra #4061 üzenetére
Azon csodálkozok, hogyhogy nem előbb kezdődött
Daywalker Nem elég, hogy az embereknek a napi sörre nincs elég jövedelmük, és elvárnák, hogy a gazdaság fejlődjön az emberek legyenek becsületesek pl: adóbevallás, de azért még azt a kis pénzt is le akarják szívni ami tulajdonképpen nincs is..
legalábbis 18 évesen én ezt így látom
-
Integra
titán
válasz
Daywalker #4057 üzenetére
lol, nekem is a kisköcsög jutott eszembe, de ezt valszeg sose tudjuk meg, mert az első kérdés az volt ami felmerült, hogy melyik félkegyelmű volt ez a gyáva féreg amelyik már a nevét is félti hozzá adni.. nem mintha nem lincselnék meg ilyen ötlet nélkü is..
a másik oldalt meg, ha nem igy fizetjük be, akkor majd más cimszó alatt fogjuk. mert befogjuk.. mindegy, kihúzom még ezt a 2 évet, tanulok tovább, aztán adios amigos -
Daywalker
addikt
válasz
Integra #4056 üzenetére
Jah, maximálisan igazad van. Nekem is van bérletem, használom is...szóval rólam többet ne akarjanak lehúzni.
Egyébklént most elkezdődött az ujjal mutogatás, hogy ki volt az, akinek ez a remek ötlete támadt. Az összes szarjankó, ilyenkor inkább meghúzza magát. Bezzeg a bőrfotelben mindegyik kurva okosnak hiszi magát. Tuti a Rogán Tóni volt, csak nem meri bevallani
Neki szoktak hasonló jó ötletei lenni.
Az utakkal kapcsolatban igazad van, de ez csak egy álom marad. Több évtizedes elmaradásunk van ott is, amit pedig megcsinálnak, az kimerül egy marásban meg kopóréteg újrahúzásban. Két év és ugyanolyan szar mint előtte volt (vagy még rosszabb).
-
Integra
titán
válasz
Daywalker #4055 üzenetére
egyébként nem is értem az egészet, autósként én fizessem a bkv-t... ha már havi 10rugót fizetek, akkor azért az utakat újitsák fel (nyilt pályázaton az utolsó tételig elszmolva, interneten megjelenitve), erre még adnék is havi 10rugót akár (ahogy kb szerintem rengetegen mások is), csak rakják rendbe.. de hogy én fizessem ki az inkompetnes vezéreket és azt hogy egy nagy korrupt pénznyelő a cég.. hihetetlen. és mellé amúgy éves bérletem is van. de tudom, itt is én vagyok a fejőstehén, na meg az igazi balfasz
-
Integra
titán
-
Daywalker
addikt
-
Integra
titán
válasz
Daywalker #4047 üzenetére
valóban, ellenben nem is basztatom folyamatosan, ráadásul rohadtul csak write only lehet, mert számtalanszor leirtam már mi és hogy van. az, hogy nem olvas rendesen, vagy szimplán figyelmetlen, ez ne az én problémám legyen már. minden esetre bosszantó
az meg, hogy hondáim vannak nem jelenti azt, hogy honda buzi vagyok, ellenben azt mindenképpen, hogy szeretem és nincsen másra, jobbra, többre jelenleg pénzem...majd lesz..
különben is, most drukkoljunk, hogy a felvázolt havi 10 rugós autós megbaszást a motorokra is kivessék havi szinten, csak mondjuk 5 rugós összegben
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #4043 üzenetére
"..és nem rohanunk félmeztelenül sokan tesvériesen egyszerre ordítva hogy ez spárta." - zseniális!!!
hahaha, kész, rég röhögtem ennyire jóízűt -
alvaro
senior tag
válasz
Topiccsendőr #4043 üzenetére
A testvérek között néha óriásiak a különbségek, és képtelenek megérteni egymást. Ebben az értelemben, felőlem
-
Topiccsendőr
addikt
Nem érzed úgy, hogy az egész, amit képviselni akar, szar irányból teszi?
Meg nekem ez nem a tesvérem. Kiez?
Mondjuk a vérmagyar íjászegyesületek országos szövetsége plakáton jól mutatna. És kb oda is illik. Meg nem vagyunk beolajozva, meg kigyúrva, és nem rohanunk félmeztelenül sokan tesvériesen egyszerre ordítva hogy ez spárta.Hát ha úgy érzed hogy attól vagy motoros akkor integess
Szoktam én is. Ha ráérek éppen.
De ez az én szuterén véleményem, kár volt rááldozni ezt a néhány sort -
stifi
senior tag
válasz
Topiccsendőr #4038 üzenetére
bármint mi buzis, a kép és a szöveg, vagy a köszönés?
ha a köszönés az, akkor én is buzi vagyok, még a robogósoknak is szoktam inteni kivétel nélkül, szerintem jópofa szokás -
Ramius
őstag
válasz
Topiccsendőr #4038 üzenetére
Főleg mert a két motoros ugyanaz, ha megnézed
-
Ramius
őstag
Ezt facebookon találtam: [link]
-
stifi
senior tag
nagyon szép ebben az összeállításban!
én egy hátsó sárvédővel fogom indítani a szezont, remélem az legalább tizedannyira feldobja majd a vasat, mint egy új fényezés
és ha már fényezett sárvédő lesz, lehet a felnik is kapnak valamit, a múltkor láttam cbr600f3 motort fehérben, f4i fejidommal, r6 farokidommal és VFR800 hátsó felnivel.
akkor döntöttem el, hogy nekem VFR800 felni _kell_ az f4i-re. kár, hogy az egész lengőkart cserélni kell rugókkal minden szarral együtt, többe fájna mint a motor... -
stifi
senior tag
válasz
Integra #4031 üzenetére
geci hideg lesz.
pedig énis abban a hitben voltam, hogy február végén már gurulgatni fogok -
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #4030 üzenetére
Egészen Február 18ig hideg éjszakákat ígér -10 fokos átlaggal és napközben is mínusz fokokat, bár én annyira az előjelzéseknek már nem hiszek.
Remélem hogy 1 hónap múlva már mocizhatunk. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #4030 üzenetére
milyen -18?????
-
alvaro
senior tag
válasz
Topiccsendőr #4025 üzenetére
Nekem télen rendszerint könnyebben indul, mint nyáron
Tipikus rotaxos móka, hogy nem kapja el elsőre, sőt, amikor meleg volt, tipikusan negyedikre fogta meg hosszabb (több órás) állás után. Télen meg pöccröff. Azt viszont lehet hallani, hogy nem bírja olyan lelkesen forgatni az akku az indító, mint nyáron. Nehéz az a nagy henger
Ma viszont kiszedem tölteni az akkut. A jövő héten biztosan nem lesz rá szükségem, kissé hideg lesz...
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #4026 üzenetére
1 millát rászánnék maximum.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #4013 üzenetére
Hypermotardod már 1.7be kapni itthon, brutálisan szép motor.
-
Integra
titán
úgy kell nekik, de megmondom őszintén, engem nem zavar, mindenki arra ül amire szeretne. az más kérdés, hogy puccoskodik a parkolóban, de azt meg úgyis hamar levágod valakin, hogy kávézó motoros, vagy igenis igyekszik odatenni magát és tanulni alázattal kitartással.. egy duki fapados dzseki 700 ojró, szóval minden aranyárban van... és ebben még bőr is alig van.
itt a motorozás absz életstílus, a szerves része a minden napoknak (a robogósok elképesztő, külön történet...) a cég parkolójában is külön motoros parkoló van, öltöző, az utckában is mindenhol gondolnak a motorosokra, más világ nagyon. tiszta káosz, de működik a rendszer.
egy kávézó motorost sem láttam, ütik-vágják az összes motort, de amit kell, azt mindig cserélik és rendes a szervizelés.
én biztos veszek egy dukit magamnak 2-3 év múlva, addigra valamennyire emészthetően fogok tudni motorozni, keresek egy használt szép darabot, amit ha eldobok nem gáz. addig is egy gyári duki polóval kezdem, az csak 40 ojróés most már vannak is digó kollégák, akik kellően duki buzik és segíteni is fognak tudni a vásárlásban, mert tuti, hogy olasz piacról fogok venni.
-
Integra
titán
válasz
Gaboman #4010 üzenetére
igazából mindegy melyik, gyönyörűek egytől egyig, városba én is csupaszt vennék
de a multistrada is nagyon jó élőben, meg az is 150le, megy mint a meszes. egyik kollégámnak még a régi van, 5 éve vette újonnan, most 45k km van benne, katalizátor kuka, teljes vim rendszer, nyitott kuplung fedél, hihetetetlen fasza hangja volt, legközelebb valszeg mehetek is vele egy körtkérdeztem, hogy mi van a rendőrökkel, mert ugye ezen a gépen kb minden szabálytalan ami szabálytalan lehet és headshot jár érte.. mondja, hogy nálunk ha a rendőr egy ducatit meghall, ált. a elnéz a másik irányba.. ennyi, ez van, hagyják az embert élni. ő pedig ha bemegy a városba, mindig becsavarja a tompítót, a gumik mindig patika, rendesen karban tartott a motor, szervizelt, nem egy hulladék. itt absz kult a ducati, úgy is használják. a szalonban még a használt motorok is olyan állapotban sorakoztak, hogy bármelyikre rá ülhetsz és mehetsz vele ha kitolod, még a hátul sorakozók is. egy használt szép 3-4 éves dukit azért már egész emberi áron kapni, nem az 1198-ra kell elsőnek gyúrni, ahogy te is mondod, a használt nakedek, vagy multistrada, ha kell némi szélvédelem is..
meg hát élőben a desmosedici rr... na az odabasz, hihetetlen gép..
sajnos paginale éppen nem volt bent, de ha minden igaz mire megyek vissza, lesz már nekik -
Gaboman
nagyúr
Hozzáértő véleménye érdekelne, van egy gyönyörű állapotban lévő motorkerékpát amit nagyon ár alatt adnak el, én megvenném a motort de egyből tovább is passzolnám jobb áron.
Nekem is át kell íratnom a nevemre vagy elég annak aki megveszi tőlem?
Tehát én a vevőtől adásvételi szerződéssel elhozom a motort de másnap újabb adásvételi szerződést írnék az új tulajjal és majd Ő átíratja magának, ez így helyénvaló?
Vagy milyen megoldás lehetséges hogy nekem nem kerüljön plusz kiadásban?
Esetleg írunk egy megállapodást kéttanúval én kifizetem a tulajnak a motort, eladom természetesen jobb áron és a kereskedő nekem fizeti a kialkudott vételárat. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #4008 üzenetére
Nagyon jó képek lettek, ez már szalon.
Számomra a két motor ami közel áll a szívemhez Streetfighter és a Hypermotard.
Hozzájuk még lenne merszem ez még nem az a hű de nagyon kevés vagyok hozzá kategória. -
zack
nagyúr
válasz
Integra #4008 üzenetére
Jók lettek a képek.
Sajnos ezek a motorok ritkán kerülnek hozzáértő kezekbe. A többség nyálverésből veszi, f@sz hosszabítónak, viszont a kellő motoros rutinnak híjján vannak.
2005-től kb. 2008-ig elég sokat járkáltunk a Mátrába. Volt ott is jó pár Ducati, de ritkán láttam olyan motoros kezében aki meg is érdemelte volna. A többség a Gyöngyös felöli büfésor előtt páváskodott a Ducati Racing-es dzsekijükben, de egy normális kanyarvételt nem láttam tőlük.
A másik tábor, akikkel az árok mellett találkoztam a 24-es út mentén, miután elestek.
Persze ez nem csak a Ducati táborra vonatkozik, de ez a fajta mentalitás itt elég erősen jelentkezik. Sajnos azokhoz ritkán kerül, akik meg is becsülik, és tudnak is motorozni. -
stifi
senior tag
válasz
Boxer001 #4006 üzenetére
én főleg városban használom, ott még sosem fáradtam el rajta pedig 5km-re lakom a munkahelyemtől és szinte mindig 30-at megyek hazafelé
néha elmegyek vele kanyarogni ide-oda (általában egyedül, kikapcsolódásképpen), és olyankor nagyon jól érzem magam, néha feldobom az asszonyt és elmegyünk bp-szentendre távolságon fagyizni, ő jobban szerette az előző gépet de már rájöttünk, hogy ha lendületesen megyünk akkor neki sem kényelmetlen hátul..a hornet tökre más persze, se plexi, se csutka kormány, se agresszív szöget záró lábak... én pl sosem vennék fejidom nélküli motort, de ez nálam esztétikai és kényelmi kérdés, a nakedből is a fejidomost szeretem (pl sv650, fazer)
a hornet és a 600f is nagyon kezes gép, baromi könnyű döntögetni, nekem van még rajta egy yoshimura slip-on oval rs3 dob, kicsit hangos egy idő után de legalább kihozza mennyire szép hangja van a blokknak, igazi sportgép a 110 lóerővel ha úgy használod (és olyankor 5 helyett megeszi a 9 litert is, bár alattam még hatnál többet nem fogyasztott...) -
Boxer001
veterán
Nekem is van egy ismerősnek, igaz nem helyi lakos
, de majd próbálok összehozni egy próbát, ha indul a szezon, és kimerészkedik vele.
A jogsit már elkezdtem, az a lényeg, legfeljebb majd bőrszerkóban, sisakban mászkálok az utcán, motor nélkül.
stifiKi kell majd próbálnom, bár hosszú távra úgy se tudom, de legalább pár kanyarra...meg egy Hornetet is ki kellene, és lenne összehasonlítási alapom. Persze a Hornet üléspozíciója jobb (gondolom én), de az összkép a lényeg.
Meg nem úgy kell elképzelni, hogy folyton túrázgatni akarok, meg iszonyat sok km-t...város, plusz kiruccanások. -
stifi
senior tag
válasz
Boxer001 #3999 üzenetére
állítólag a sportmotor kategória legkényelmesebb darabja..
én most kezdem majd a harmadik szezont egy f4i-vel, 20ezret mentem eddig vele, egy seggel simán el lehet menni vele egy tankot (kb 250 km) pihenés nélkül, nekem a vállam szokott elfáradni mert ha táska van rajtam azért, ha nincs rajtam akkor meg azért, mert a testem legkevésbé sem hasonlít egy élsportolóéhoz (175cm, 65kg), és egyszerűen a saját korlátaim miatt elfáradok egy idő után..volt idő, amikor sima hosszúnadrágban motoroztam, és nem értettem miért fárad el a valagam 50km után, aztán rájöttem hogy a nadrág dörzsöli ki a seggem
pár ruházatot kipróbáltam mire rájöttem miben kényelmes hosszú távon is, és azt tudom mondani (leszámítva a vállfáradást), hogy nagyon, nagyon kényelmes gép, a magasságommal egyenes háttal tudok ülni rajta görnyedés nélkül, és túraplexivel 80km/h sebességig nagyon kényelmes, utána már elkél a füldugó (vagy egy csendes sisak), vagy az hogy leborulj a plexi mögé!rengetegen használják egyébként túrázni/munkába járni/pályázni, az egyik legsokoldalúbb gép ami létezik! én egész szezonban használom amint 5 foknál magasabb az átlaghőmérséklet, munkába járok vele. balcsira/vidékre, és idén pályázni is szeretnék majd..
egyébként meg elfogult vagyok, mert szerintem a legszebb motor ever, de igyekszem pártatlanul nyilatkozni! a vezérműlánc feszítőt sokszor kell cserélgetni, más típushibája nincs, enyém 42e km alatt 2 feszítőt evett meg, egyébként csak a kötelező szervizt költöm rá (plusz volt már defektem, egyszer elfektettem mert elütöttek, apróságok...)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Interactive Brokers társalgó
- Fűnyíró topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Mobil flották
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 10, Xiaomi Redmi Note 10s, Xiaomi Redmi Note 10 Pro
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari
- Felsőkategóriás Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB / 1TB SSD