Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- ZIDOO médialejátszók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76095 üzenetére
Meg nem értem, kivezetik az euban, de nem hoznak helyette másikat? Miért?
Ráadásul alig 2013-as modell...Szerintem nem éri meg nekik újat fejleszteni, túl pici a piaca ezeknek Európában. A Távol-Keleten mennek ezek leginkább, ott meg nincs euro4.
(A Honda 500-asai és az NC700/750 pörögnek itt A2-es szinten, ha jól gondolom.)idomos gép, sportos külsővel, de kényelmes üléspozícióval.
BMW R1200RS
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #76098 üzenetére
Sportos motort írt, nem sportmotort, annak meg abszolút megfelel.
Nem volt semmi gáz, de tényleg. Sőt, akkor még a cég minden alkalmazottjával innom kellett, reggel 5-ig bírtam. -
-Mosquito-
őstag
válasz
CyberPunk666 #76083 üzenetére
Jah',hogy itt vagy.
Nem lenne baj, ha lenne valami koncepciód, hogy mire/hol is szeretnéd használni a leendő gépet.
Ház körüli guri, sarki cukiba pun@i mágnesnek vagy nagyobb/távolabbi helyekre eljutni stb.. ? A kiválasztott gépet/ket legalább megnézném milyenek. (Nagy A-d van én 500cm3 alatt nem ülnek fel. Kivéve ha többször kellett plusz órákat venni és párszor meghúztak)
Kezdő révén új motort nem vennék, tuti hogy vagy eldőlsz vagy más miatt balesetet szenvedel stb és akkor sírás lesz a vége. Lehetőség szerint egyből menjél el tréningre, jóval többet fogsz megtanulni ott. Én elhiszem, hogy a mai fiatalok a kinézetre mennek rá, miközben kiderül,hogy használat közben nem igazán jön be, mást vártál el a géptől. Dönteni te fogsz,csak azt jól csináld majd.runner:
Az sport/túra.
Vald be, utánna két napig kamilláztál.
-
dugynok
senior tag
válasz
CyberPunk666 #76095 üzenetére
Hitelnél válaszd a leghosszabb konstrukciót, majd mikor összejött a pénz (3-4 hónap) egybe visszafizeted a tőkerészt. Cascot is csak eddig kötelező fizetned.
-
CyberPunk666
senior tag
Köszönöm a tanácsokat, sok múlik azon, hogy hogyan is tudom most beosztani a dolgokat.
A pénz rá csak márciusra lenne meg, de december 31 előtt kellene forgalombahelyezni, hogy meglegyen, szóval kicsi az esélye sajnos ennek a gépnek, nem igazán van eladó használt (1 darab)...Valami olyan konstrukció kellene, hogy 50% önerő + 3-4 hónap futamidő és akkor meg tudnám venni, de kamatot meg ilyeneket nem akarok fizetni, meg azt hiszem kötelezően cascot, szóval a részletre emiatt problémás. De ilyen rövid hiteleket nem is szoktak adni, én meg nem akarok mondjuk egy-két évig minden hónapban fizetni.
Sajnos úgy néz ki, hogy le kell mondanom róla
Meg nem értem, kivezetik az euban, de nem hoznak helyette másikat? Miért?
Ráadásul alig 2013-as modell...-Mike-
Átfogalmazom, idomos gép, sportos külsővel, de kényelmes üléspozícióval.
Vannak ilyenek, csak nem sok. -
-Mike-
addikt
válasz
CyberPunk666 #76081 üzenetére
Sportos gép, kényelmes pozícióval.
Sok sikert.
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #76081 üzenetére
Szerintem sz@rd le, hogy kinek mi tetszik, vedd azt, ami Neked tetszik! Neked kell rajta ülnöd, Neked kell nézegetned, és Te fogsz vele "megjelenni"!
Az persze más, ha a technika egy f*s, de itt nem erről van szó. Kis motorral is lehet akkorát esni, mint naggyal, viszont naggyal is lehet esés nélkül élni - az egész rajtad múlik, ezt ne felejtsd el! Azért mert úgy érzed ki tudod motorozni a kis 300-ast, még nem jelenti azt, hogy tényleg...
Persze mindig jól jönne némi extra tűzijáték, de elárulom, hogy a Simson után a 250-es EZT is egy izomgép volt, és azzal is lehetett gyorsan előzni. Ezekhez képest ez a Ninja egy űrhajó, persze a VFR megint más dimenzió, de mindig van "több".
Ha nem agyament hitelt veszel fel, hanem tényleg megengedheted magadnak a motort, akkor vedd meg! Ha első szezon közepén úgy érzed kinőtted, menj el pályára, és rájössz, hogy nem. Aztán pár év múlva meg (bukással persze) eladod, aztán lépsz tovább. De addig is nem fogsz minden nap olyan szájízzel ráülni egy "jobb" motorra, hogy "Anyám, én nem ezt akartam!"...szerintem...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #76083 üzenetére
En pl mindig is ugy vettem motort, ami tetszik. Es most is igy fogok tenni. Siman a kinezetre megyek. Csak sajnos nagyon sok tetszik.
Szerintem a lepcsozetes haladas nagyon hasznos, tudom, sokak szerint felesleges, lattam nehany nagymotorral tanulo embert, es en ragaszkodom ezek utan a velemenyemhez, mert siralmas, amit muvelnek. Sokkal konnyebb egy gyengebb, konnyebb motorral megtanulni motorozni. Hamar hozzaszoksz az erejehez, erre mondjak azt, hogy hamar keves lesz, vagy kinovod, de motorozni tovabbra sem fogsz tudni.
Sztm az elgondolasod jo. Akarmennyit probalsz, nem tudsz semmit megallapitani. Csak tartos hasznalat utan kristalyosodnak ki a szempontok, hogy milyen tulajdonsagokat kovetelnel meg egy motortol. Tehat az elso valasztas mindenkepp rossz lehet. A kovetkezok viszont egyre jobbak. Ez igy van rendjen.
-
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76083 üzenetére
Netes teszteken és fórumokon kívül nincs más lehetőségem, ott pedig mindenhol ajánlották kezdő motornak.
Mondjuk azt tartsd szem előtt, hogy azok, akik ezt írják fórumokon, nagyrészt szintén kezdők és az az első motorjuk, nincs összehasonlítási alapjuk semmivel. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy rossz motor lenne a Ninja (nem tudom, nincs semmilyen tapasztalatom vele), csak kezeld fenntartásokkal az ilyen rózsaszín ködös irományokat.
-
dugynok
senior tag
válasz
CyberPunk666 #76086 üzenetére
Ő ilyen, meg kell szokni és elfogadni. Nem nyálas izub (<--) zsúron vagyunk...
-
Horvi
őstag
válasz
CyberPunk666 #76086 üzenetére
"az instant lekezelő és gúnyos hangnem teljesen felesleges"
Azt meg le kell nyelni/meg kell szokni mert ha megfigyelted neki ilyen a stílusa -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76083 üzenetére
Egy "hasalósra", egy nakedre, meg egy valamiféle "túrásra" fel kellene ülnöd, már csak az üléspozíciók összehasonlítása végett. Saját példám: 125-ös, de igen kényelmes kis szoftcsopperem után mindenképpen csoppert szerettem volna (konkrétan a Virago 535-öt), de miután üléspróbát csinálhattam rajtuk (meg egy 250-esen is) rá kellett jöjjek, hogy én ezeken max. percekig lennék képes ülni. Így lett a lenézett, randa Suzuki GS500, amin - ha nem is kényelmesen - de óránkénti 5 perces megállókkal egész nap el tudok lenni. (Öreg vagyok, van egy porckorongsérvem is sajnos). Most vettem rá kormánymagasítót, meg a lábtartóval is mókolok egy kicsit a télen, és tökéletesen kényelmes lesz számomra.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Lomha 8V #76085 üzenetére
Tudom, szerintem konstruktív beszélgetés folyik és érdekel a véleményetek.
Mindig jó a tapasztaltabbaktól tanácsot kérni, csak szerintem az instant lekezelő és gúnyos hangnem teljesen felesleges. Még ha hasznos tanácsot is prezentál így, akkor is lehet azt normálisan. -
Lomha 8V
addikt
válasz
CyberPunk666 #76083 üzenetére
Tudod, mi itt segíteni szeretnénk neked és ha a mocsári szúnyog már ilyen korán zavar, akkor kösd fel a gatyádat, mert most még nagyon finom volt.
-
canniball
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76081 üzenetére
Haveromnak is a VFR750 az első nagymotorja és (még) nem törte össze magát. Én is csupán egy szezonnyi CG-zés után ültem fel az SV-re és itt vagyok.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
-Mosquito- #76082 üzenetére
Szerintem nyugodtan írhatsz nekem, ha rólam mondasz dolgokat, mert sokkal kevésbé lenne bántó, mint harmadik személyben beszélni rólam a jelenlétemben.
Nem ültem túl sok motoron, mivel nincs rá lehetőségem, és az adott motort pedig nyilván kipróbálom mielőtt megveszem. De nem igazán van lehetőségem végigülni egy rakás gépet, ezért akármilyen gépet is akarnék venni, azzal pont ugyanez lenne a helyzet. Valahol el kell kezdeni.
Eddig kb 3-4 féle motoron ültem, mint sofőr, nem nagyon van összehasonlítási alapom és nem is nagyon tudok rá szert tenni.
Vagy hogyan kellene csinálni? évekig járok tesztmotorozásokra és ha megvan egy típussal a 100 km, akkor megveszem?
Netes teszteken és fórumokon kívül nincs más lehetőségem, ott pedig mindenhol ajánlották kezdő motornak.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Lomha 8V #76079 üzenetére
Ezen az üléspozíció nem teljesen sportos, ez egy kamusportgép.
Olyan gépet nem akarok venni, amin úgy kell ülni, mint Rossi, csak szeretném, ha jól nézne ki és ezek jönnek be.
Kimondottan szempont volt ennek a kiválasztásánál.
Ez szintén eléggé leszűkíti a lehetőségeket sajnos. Sportos gép, kényelmes pozícióval.canniball
Néztem ezt a cbr500r-t, tetszik (bár kevésbé, de tetszik). A piros-fehér-fekete főleg.
Nem is vészesen drága, még újonnan is alig több, mint a ninja, de használt is több van eladó belőle.De majd utána kell olvasnom, mert kell abs és a normális üléspozíció sem árt.
Azt hiszem a vfr800 még ilyen, hogy tök sportos, de közben nem kell a tankra ráfeküdni.
Csak az egy kicsit túlzás lenne első gépnek. -
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76077 üzenetére
Nem akarlak rádumálni semmire, csak leírtam, hogy szerintem az A2-es 500-asoktól sem kell félni.
De nem tagadom, hogy némi elfogultság is van bennem.canniball: Igen, meg a CB500F-ben és az új softchopperben (Rebel 500) is. És az ABS is alap.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
CyberPunk666 #76074 üzenetére
Ja, hogy abszolút semmilyen motorod nem volt még. Mielőtt beletenyerelsz egy új sportmotorba, valami fasza hitellel, azért menj pár kört egy ilyen csutkakormányos géppel. Mert 2 hónap után rájönni, hogy a karod meg a derekad leszakad rajta és nem tudsz vele egyhuzamban 100km-t elmenni, kicsit drága tanulópénz lenne.
-
canniball
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76077 üzenetére
A CBR500R-ben úgy rémlik ugyanaz a blokk van mint az X-ben csak más a körítés.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
-Mike- #76075 üzenetére
#-Mike-
A 4 elem közül? A tűz
#tboldi
szerintem határozottan nem egyezik az ízlésünk a fejidomokat tekintve.
De körülnézek akkor a nagyobbak között is.Nekem egyébként kimondottan bejönnek a kawasakik. (pont a z900 nem)
ABS-t mindenképpen szeretnék rá, ez még fontos szempont. -
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76070 üzenetére
Őszintén? Nem.
És igazából egyik új Kawasaki sem tetszik. Na jó, talán az új Z900.A kisköbös, sportmotorra hajazóak közül nekem a KTM RC390 tetszik.
Amúgy nem kell félni kezdőként sem az 500-as Hondáktól. Lovak számában alig több a 300-asoknál, de nyomatékosabb (meg nehezebb is), ergo nem kell mindig csúcson (vagy annak közelében) járatni. A CB500X-em nagyon kezes volt, jól kiszámíthatóan viselkedett, bátran ajánlom minden újoncnak.
-
-Mike-
addikt
válasz
CyberPunk666 #76070 üzenetére
Ebbe milyen elem való?
-
Lomha 8V
addikt
válasz
CyberPunk666 #76070 üzenetére
Volt már sportmotorod?
-
canniball
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76070 üzenetére
A tboldi által ajánlott 500ccm sem a gyilkos kategória és azt talán később könnyebb is lenne eladni. Persze ha nincs olyan ami tetszik...
-
Horvi
őstag
válasz
CyberPunk666 #76070 üzenetére
Gyönyörű amúgy
Viszont ha kezdő motornak keresel valamit akkor lehet érdemesebb lenne használtban gondolkozni nem? Mert azért valljuk be őszintén, elhozol egy ilyen szépséget a szalonból és kezdő lévén(ne érts félre haladóként/profiként is benne van a pakliban) ne adj Isten lezúzod az nem lesz valami kellemes.
Használtan vettem a motoromat de patent állapotban és így is amikor estem vele és láttam a sérüléseket
hát azt nem kívánom senkinek.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
tboldi #76069 üzenetére
De szerettem volna egy kisebb első motort és fokozatosan haladni a nagyok felé.
Simán eljátszottam volna vele 1-2 évig, az árát sem veszti nagyon durván.Meg aztán egyik rivális sem néz ki ennyire jól (szubjektív, nekem ez szerelem). Szerintem igenis fontos szempont, hogy tetsszen.
Most komolyan, szerinted nem gyönyörű?
-
tboldi
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76067 üzenetére
Ha új, A2-es, 300 cm^3 körüli motort szeretnél: Honda, Yamaha, KTM nem játszik?
Nem tudom, hogy mennyibe került a kis Ninja, de lehet, hogy alig lenne csak drágább (ha egyáltalán az) egy 500-as Honda.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
TommyNagz #76066 üzenetére
Érdeklődtem a kawasakinál, hogy mikor derülnek ki a jövő évi árak, mennyibe is fog kerülni a kiszemeltem és visszaírtak, hogy jövőre megszűnik a forgalmazása, mert jan 1-től csak euro 4-et lehet forgalomba helyezni az eu-ban.
Ez egyébként egy 2013-ban bemutatott modell, amit kinéztem (ninja 300).
-
TommyNagz
senior tag
válasz
CyberPunk666 #76065 üzenetére
Nehezen tudom elhinni, hogy ezentúl csak 2005 utáni kocsikat és motorokat lehet majd behozni az országba. Azért egy ilyenért elég sokan anyáznának.
-
CyberPunk666
senior tag
Ez remek, 2017 jan 1-től csak euro 4-es motorokat lehet forgalomba helyezni, a kiszemelt gépem pedig euro 3-as, de csak márciusra lesz meg rá a pénzem...
Miért is ment volna minden simán...
-
Something_
őstag
válasz
Topiccsendőr #76062 üzenetére
Még ami vicces, hogy 1 db szállítást fizet a biztosító.
Ugye volt egy alap elszállításom a baleset helyszínéről.
Volt egy, ami a szemle után történt, elvitettem a karasnába a motort átnézésre.
Aztán elhozattam a karasánból.Szóval 3 szállításom volt, egyez fizet meg az átvizsgálást a rejtett hibák felderítése miatt.
Szóval a hazahozás + átnézésről van számlám, asszem 15.000 ft környéke.Gondoltam, hogy ezt elszámoltatom a biztosítóval. Viszont nem elég a számla, kell a szállítólevél is, hogy honnan hova, merre haladt a motor szállításkor, szóval ezzel lesz még egy köröm.
-
Something_
őstag
válasz
Topiccsendőr #76062 üzenetére
Supermannek sem serul a ruhaja mikor atmegy egy falon, nekem sem serult semmi :-) Pedig a labamat kapta el az auto es a vallamra erkeztem a motoron atesve.
Karfelmero szotlan volt, mondta hogy kozvetlen a biztositonak kuldi a program alapjan kiszamolt arat, akik meg modosithatnak rajta.
Mondta a hulyeseget, hogy a motor muanyag idom is avultathato, mert ahogy suti a nap, ugy gyengul az idom es ezert avultatni kellMa hivtam a postas ugyintezomet, el is kuldtek a dellat multheten. Postai kifizetest kertem, a heten jon az utalvany.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Something_ #76013 üzenetére
Valami ilyesmire gondoltam, csak arra a reszre is koncentralva, amikor a karfelmerovel beszeltel. A ruhadra ezek szerint semmit nem kaptal? Illetve ha fizetnek a ruhara egy bizonyos osszeget, az annyira alacsony szokott lenni, h nem erdemes leadni, mert nem tudsz belole egy uj, ugyanolyan minosegut venni. Stb.
-
canniball
nagyúr
válasz
-Mosquito- #76058 üzenetére
Neeem, csak nem Degecről származok.
-
válasz
-Mosquito- #76056 üzenetére
De ebből többet tudok venni, minden napra egyet. Kéket meg narancsot rendeltem. A szobában körbe hátha nem sérül az új kabátom.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #76051 üzenetére
Ezen az ábrán még talán kiigazodom.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #76048 üzenetére
Bár van német középfokúm, nagyon régen nem használtam már a nyelvet, plusz nem a belső égésű motorok világával foglalkoztunk órán, szóval nem sok szót értenék az írásokból.
Mondjuk a mai napig csodálom, hogy sikerült a nyelvvizsga. Az írásbeli még úgy ahogy ment, de a szóbeli elég szar volt, egy másik vizsgázóval kellett beszélgetni, aki sokkal jobb volt nálam. 60% kellett összesen, nekem lett 61.Angol viszont elég jól megy, középfokú nyelvvizsgán 92% + 5-ös érettségin.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
tboldi #76043 üzenetére
Ahogy nezem a monsterben a 11° testastretta van, (2010 ben volt multistradaban ilyen blokk) amit az 1198 bol fejlesztettek, mig a mostani multistradaban mar a valtozo szelepvezerleses blokk van.
A tesztet megtalalod a motorrad oldalan, eleg jol szerepelt, termeszetesen voltak hibak, de nem allt meg sosem. Illetve erdekes, hogy mennyire kimeli a szelepeket a desmo vezerles. A triumphoknal jelentkezo hengerfej problemak a japanoknal ugyanugy jellemzok, mig a desmonal egyaltalan nem. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #76040 üzenetére
Főnök! Hol lehet ezeket az 50 ezres tartósteszteket megtalálni? GS500 érdekelne...
-
#79335424
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #76045 üzenetére
Egyáltalán nem. Szerettem a hathengeresemet, most is van egy GSX1100 -am, bejön a Honda Pan European, és szerintem pl. a Triumphok között is van izgalmas gép, csak nem a robogó kategóriában, amiből csemegéztél. Természetesen a Rocket III -ra gondolok, mondjuk roadster verzióban. Arról nem tudsz esetleg 50 ezres tesztet?
Viszont, volt a környezetemben pár Guzzi, meg Ducati, és megbízhatóság szempontjából mindegyik határ szar volt. -
#79335424
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #76042 üzenetére
Már az is kész csoda, hogy azok egyáltalán elmentek 50 ezret.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #76040 üzenetére
Köszi, nem kis energia lehetett megírni.
a kocsiban huzatvedo huzaton ul
Pont, mint apum. Sőt, a gyári szövetszőnyeg alatt is van még egy réteg.(#76042) persuader: A Multistrada 1200-asa alapvetően nem ugyanaz, mint a Monsteré?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #76040 üzenetére
Köszi a kimerítő választ. Bár az iróniában még mindig nem vagyok biztos.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
V.Stryker #76033 üzenetére
mielott felraknam a szokasos, motorradonline.de lemezem, leirnam ide kedvenc online szellemi taplalekom hasznalati utmutatojat.
alapvetoen az 50 000 es teszt zsenialis, a legobjektivabb modja egy motor maximalis futasteljesitmenyenek meghatarozasara. mivel itt mindent mernek, es ertekeket irnak, ezert ennel jobb alternativa jelenleg nem all rendelkezesunkre. osszehasonlitva egy forumos, vagy sertodott tulajdonosi velemennyel, vagy harmad, negyedkezbol kapott informacioval, ahol a legegyszerubb kerdesre sem tud minosegi reflektaciot nyujtani senki, mivel semmyilen adat nincs senki kezeben.
a baj az 50 000 es tesztnel viszont, a hasznalat modja, illetve egy gyar ket egyforma motort nem tud legyartani, a beszallitok alkatreszei ugyanugy hullamzo minosegben kerulnek beszerelesre.
jozan paraszti elgondolasbol a szoras miatt minimum 2 motort kellene tesztelni, szetszedni. es ezek ha ket kulonbozo kepet mutatnak, akkor megint ott vagyunk, ahol a part szakad.mindannyian hallottunk mar millio km es futasteljesitmenyekrol.
a legextremebb szamomra egy simson, amiben 100 000 km van, bontatlan blokkal. elmebetegnek kell lenni hozza, hogy igy hasznalj egy motort, sztm a tolozar az also 1/3 nal jobban nyitva sosem volt. mashogy NEM LEHET ennyit belerakni.
nem tudom elegge hangsulyozni, hogy a hasznalat modja tulsagosan nagy szerepet jatszik 50e km soran.
ha nyelezel egy motort, teljesen mindegy, milyen marka, EL FOG KOPNI nagyon hamar.(most nem szeretnek belemenni abba sem, hogy kinel mit jelent a nyelezes, de inkabb megis: mert ez sem egyertelmu, illetve befolyasolo tenyezo tobbek kozott a nyelezesnel, a fogyasztasnal es a motorunkra matyizasnal a kognitiv disszonancia - ezt szeretnem a kepletbol teljesen kiszurni, ami egy laikusnal a reszrehajlosagot okozza - , epp ezert a nyelezest szeretnem bevezetni, mint 100% os, vagy harom harmad gazallas, nagyon-nagyon sokaig kiatartasa ertekkent, a fordulatszammutato hattere pedig ilyen esetben piros. remelem tiz even belul SI mertekegyseg lesz - koszonom a figyelmet)
Kovetkezo aspektus szociologiai - vegyunk egy reteget. Ez a reteg celofanozza otthon a tevetaviranyitot, az okostelefonjan vedofolia vedo van, tokkal, es a kocsiban huzatvedo huzaton ul, ha eppen autoval menne motor helyett. Buszke az autoja es a motorja meghibasodasi statisztikaira, plane a fogyasztasra. Tobbszor burkoltan henceg ismeroseinek ezzel kapcsolatban. Fel a hamis olajtol.
Posztolja a motoros elmenyeket: elmentunk erre, arra, jo karika volt, kuldtuk a gepeknek, de zokszo nelkul birtak.Ennek a csoportnak a predatora egy masik csoport. Lemennek bandaban orkenyre, vagy hungaroringre (a fentebb emlitett nyelgazhoz igen kozel) 250 el. Ott mennek egy delelottot, es hazamennek 250 nel. Alapvetoen joval igenytelenebbek az elobbi csoportnal, karbantartas es technikai megoldasok tekinteteben. A rendszamtarto konzolt nem tudja elviselni egyik sem, (igazabol a rendszamot sem), azonnal lecsereli egy joval igenytelenebb es esztetikailag is tamadhato atfurt laposvasra.
A gyari kipufogo termeszetesen egetoen ciki, meg akkor is, ha a cserejevel masodpercekig kell koszorulni a motort, hogy beinduljon.
Posztolja a motoros elmenyeket: elmentunk erre, arra, jo karika volt, igazabol mindig igy szoktunk menni, semmi kulonos nem tortent.Vajon melyik reteg fogja vasarolni a papiron erosebb motorokat? A ket reteg nyelezese kozott mekkora kulonbseg van? Mennyire hat ki ez a meghibasodasi statisztikara?
tehat honnan tudjuk, hogy mennyire volt kozel a teszt alatt a motor hasznalatanak modja a mi motorozasi stilusunkhoz? sehonnan. a teszt tovabbi gyengesege meg a sportmotorok es mondjuk a tura motorok hasznalatanak teljesen mas modja is, a sportmotorokat ki fogjak vinni palyara, a turamotorokat nyilvanvaloan nem. Es akkor a versenypalyan tesztelesnel is hatalmas kulonbsegek vannak a lehetseges terhelesek kozott. Pl egy 2 perces hungaroring idovel viszonylag sokaig lehet gyari motort hajtani. De egy kb 55 os idonel barmelyik motor elso tarcsaira csomot kotunk fel ora alatt a hoterheles miatt, ami azt jelenti, hogy 30 perc alatt osszehoztunk egy szazezres szamlat.
tehat mielott az ertekeket kozolnem, szeretnem megerositeni mindenkiben a hatarozatlansag erzeset, es megkerek mindenkit, orizze meg bizonytalansagat, bizonyos esetekben ezeket az ertekeket akar a hajunkra is kenhetjuk.
es az eheti ertekek a kovekezok:Triumph Tiger 800 XC
veszteseg: 6%-10%-6% (1-2-3 hengerben)
hengerfej: az osszes kipufogoszelep kisse tomitetlen, szelepulekek kisse nagyobbodtak, kipufogo vezermutengelyen pittinges kopas.
henger-dugo: eros kopasnyomok, de az illesztes rendben van
fotengely: hajtorud oke, a fotengely jobb oldali csapagyazasaban eros kopasnyomok. a kartelban maradek tomitoanyagot talaltak. (mint amikor kinyomja sziloval a gyoker, csak ez a gyarban)
eroatvitel: egy lamella meghullamosodott, egyebkent a valto es a kuplung is jo allapotban van.
vaz/futomu: a labtartoknak es a valtokarnak megnagyobodott jateka vananomaliak: kozponti allvany gyenge, csere, elrepedt szelvedo, valtokar visszahuzo rugo tores, korrodalt trafocsatlakozo, tul kis lancvedelem, lerakodas a szelepeken a jobboldali hengernel - valoszinuleg a korrodalt trafocsatlakozas miatt.
Triumph Trophy SE
veszteseg: 8%-16%-6% (1-2-3 hengerben)
hengerfej: az osszes szelepen gyenge lerakodasok, kipufogo szelepek tomitetlenek, a kipufogo szelepulekek beverodve, erosen megnagyobbodva. Nehany vezermubutyok pittinges.
henger-dugo: az illesztes rendben van, kifogastalan hengerek
fotengely: az egyik hajtorudcsapagynal eros serules, idegen test. Az osszes hajtorud szem eros kopast mutat (ettol fuggetlenul a radialis jatek erteken beluli)
eroatvitel: egy lamella vetemedett, kuplung jo allapotban, kardannal nehany fog mutat kopast.
vaz/futomu: minden tokeletes, lakkozas, vaz, villa, hatso fektarcsa kopottanomaliak:
visszahivott motorvezerlo, cserelt hengerfej, gyenge kozponti allvany, es nehezen allvanyra huzhato motor, cserelt kormanykapcsolok, tomitetlen villaszimmering,Triumph Daytona 675
veszteseg: ?%-?%-?% (1-2-3 hengerben)
hengerfej: ket szivo es az osszes kipufogoszelep tomitetlen, a kipufogo szelepek uleken egesnyomok, de alig nagyobbodtak meg.
henger-dugo: alig eszlelheto kopas
fotengely: nehany hajtorudcsapagyazasnal egyertelmu kopasnyomok, de erteken beluli minden
Eroatvitel: harmadik fokozat kerekei kopast mutatnak, a kuplunglamellaknal nincs vetemedes, a valtotengely korrodalta hengerfej neha csuny, de ezeknek a hibak tulnyomo reszet eszre sem lehet venni hasznalatban.
ez alapjan nem gondolnam szoporollernek. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #76027 üzenetére
Csak most esik le, hogy feltehetően ironizáltál.
-
polimorf
tag
válasz
Tarill #76029 üzenetére
3-4 éves guminak semmi baja nem lehet. Én a motoromat 8 éves gumikkal vettem meg de még szőrösek voltak, sajnáltam kidobni ezért azzal nyomtam le az idei szezont, egyszer se csúszott meg de azét a 8 éves az már öreg. Érzem is, hogy már keményebb jóval mint egy új. Még kibirna 1 szezont de már nem kockáztatok a 8 év miatt.
Szóval használd nyugodtan a 3-4 éves gumikat. -
Tarill
őstag
Hy. Motoroknál a gumi kora meddig mondható okénak? Ha nem kopott de mondjuk dot szám szerint 3-4 éves az még jó?
-
tboldi
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #76027 üzenetére
Engem meg a Street Twinek és a Tigerek érdekelnek, úgyhogy én is szívesen látnám.
Illetve ha a van a Ducatikról is hasonló jellegű infód/linked (Monster 821, esetleg 1200), akkor ne tartsd magadban!
-
ath
senior tag
festett már valaki pályaidomot, vagy bármilyen idomot elektromos festékszóróval?
-
canniball
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76006 üzenetére
Nézd a jó oldalát: még bosszantóbb lenne ha meglenne a gép is és mégsem tudnál menni (ez az idő már nem az az idő).
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
CyberPunk666 #76019 üzenetére
mégis megvan... fúúú
-
#79335424
törölt tag
válasz
dugynok #76020 üzenetére
De igen. Viszont, a gazdasági totálkár nem azt jelenti, hogy a jármű nem helyreállítható, hanem azt, hogy a piaci értékét figyelembe véve nem éri meg. Ettől még Te lehetsz bele olyan szerelmes, hogy helyreállítod. Ez egy aránytalan értéknövelés. Ha ezt egy biztosító által elfogadott szakértő ledokumentálja, akkor a következő kárnál is fizetnie kell a biztosítónak. Ez olyasmi, mint egy veterán minősítésű jármű avultatása. A veterán minősítés ilyen értelemben azt jelenti, hogy az állapota (így az értéke is) nem a korából adódó avulás mértékének felel meg.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #75994 üzenetére
Hogy oldjam hétvégére a feszkót egy kérdéssel, van tapasztalatod Triumph - al? Mennyire megbízható egy japánhoz képest? Érdemes kicsit álmodozni róluk? Speed triple pl.
-
dugynok
senior tag
Nincs valami olyasmi, hogy ha egyszer gazdasági totálkárra kifizet a biztosító utána a köv. balesetnél már nem fizet? Valahonnan rénlene hasonló... Tud erről valaki valamit?
-
CyberPunk666
senior tag
Rossz méretű nadrágot hoztam
Még volt az egyel kisebb, összekevertem/ték.
Remélem nem adták el és kicserélik.Na most kiderül mennyire jófejek a karasnában... basszus...
-
TommyNagz
senior tag
válasz
Something_ #76013 üzenetére
nem szalonképes, úgyhogy le sem írom.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Something_ #76013 üzenetére
Erre csak annyit hogy: Te kurv@élet...
-
-Mike-
addikt
válasz
Something_ #76013 üzenetére
Milyen flottul megy itt minden, jó volt olvasni.
-
válasz
Something_ #76013 üzenetére
Ilyen mesélő, oksító HSZ-t jó dolog írni egy esetről. Én a nagy pofák miatt (ez erős volt még szerintem is, de nem bánom) nem tartok, de annyit elárulok: Fényképezni, fényképezni és fényképezni, mert ezen áll vagy bukik minden, ha már tényleg nem tud mit kezdeni veled a közútkezelő.
-
Something_
őstag
válasz
Topiccsendőr #75994 üzenetére
Oo, elso korben elcsaptak. Motort es autot nem szabad elmozditani a helyszinrol, csak ha balesetveszelyes helyen van. Az enyem mellett meg epphogy elfert a busz, ami a masfel oras rendori intezkedes alatt eleg sokszor megtortent a Veres Peter - Pilisi utkeresztezodesben. Ez azert fontos, mert a helyszinelok csak akkor tudjak pontosan felvenni a helyszint, ha nem nyulkal bele senki es akkor a vetkes fel (es ugyvedei) nem tudnak alibizni.
Na elcsaptak, odajott 2 szemtanu, egybol mondtak, hogy lattak mindent, nem en voltam a hibas. Maradtak mig kijottek a rendorok es telefonszamot is csereltunk es a rendorok is felvettek az adataikat. Ez sem mellekes, nem art ha majd az eloado rendornek vannak tanui.
Rendorok kiertek kb 5 perc alatt, tipikusan idiotak voltak, viszont nagy formak. Driftelve alltak keresztbe az uton villogoval, csucsforgalomban.
Aztan helyszinelok vagy mik megjottek 1 ora mulva kb, ok szotlanabbak voltak, rajzolgattak.
Ja de elotte kiertek a mentok, megneztek a sebeket, kerdezoskodtek, majd megirtak a papirt es elmentek. Kaptam egyet en es asszem a rendorok is.
Helyszinelok vettek fel a vallomasokat, le kellett irnunk a storyt kulon-kulon, nem lattuk a masik mit ir. Elotte a rendoroknel szoban elismerte a felelosseget, rendorok is mondtak, hogy egyertelmu ki a felelos, viszont a papirra a srac azt irta, hogy nem tudja ki a felelos. Telefonalt parat, gondolom megmondtak neki, hogy semmit ne ismerjen el, stb.
A rendorok azt mondtak, hogy keksargat nem kell irni, mert van rendorsegi intezkedes, eleg lesz majd a papir, amit 1-1.5 honap mulva megkapok. Szoval csak a mentos papir volt a kezembe.
Vegeztek a helyszinelok, megjott ertem a treleres es hazavitt. Kb 1 km volt a tavolsag
Masnap telefonalgatas, kerdezoskodes, netbujas utan kiderult, hogy el tudjam kezdeni a motor biztositozasat, kell a keksarga. Fasza.
Felhivtam a csavot, elmentem hozza kitolteni a papirokat, viszont elso korben nem akarta alairni a megjegyzes rovatba, hogy elismeri a felelosseget. Aztan 5-10 perc rahatas utan vegulis beleirta. Elmagyaraztam neki a dolgokat, hogy birosag, perkoltseg, idopazarlas, stb. Meg hogy nem akarom perelni, csak minel elobb helyre akarom allitani a motor allapotat. Ez volt aprilis 18-an. Alairta. Beadtam a posta biztositohoz a papirokat, 5 napon belul kijott a fuggetlen karszakerto, aki kb semmit nem mondott.
Kb 5 nap mulva jott a level, hogy gazdasagi totalkar, motor erteke 900.000 ft (kb) ebbol fizetnek 500at es a roncsot xy kereskedes 15 napon belul megveszi tolem ha elek vele. Ha nem, akkor megtarthatom, eladhatom.
En ezt elfogadtam, mert realisan tenyleg ennyit er a motorom es ugye tudtam, hogy fele penzbol talpra tudom allitani.
Viszont a levelbe bele volt irva, hogy csak akkor kapok penzt, ha a jogeros hatarozat megerositi az allitast, hogy a biztositottjuk volt a vetkes fel.
Gondoltam, hogy akkor kb 1.5 honap mulva kapok talan penzt. Megrendeltem sajat koltsegen mindent.
Habar a karszakerto utan elvitettem a karasnaba a motort allapotfelmeresre, ahol valami brutto 1.4 millat irtak karnak, ugy hogy nem is irtak bele mindent. Annyi volt a lenyeg, hogy semmi olyan nem serult, amirol nem tudtam. Szoval ezert fogadtam el az osszeget es hogy megtartom a motort. Ha serult volna valami olyan, akkor inkabb eladtam volna es penzhozzarakassal vettem volna egy ujabbat.
Szoval ez volt kb aprilis vege fele.
Teltek multak a honapok, telefonaltam jobbra-balra. Hivtam a kobanyai kapitanysagot (pont meg a kobanyai reszen tortent a baleset), beszeltem kb 3-4 emberrel, fogalmuk sem volt az ugyrol. Azt mondtak, hogy mivel szemelyi serules tortent, ezert a hungaria krti kapitanysagot hivjam, ok intezik hogy 8 napon belul vagy 8 napon tul gyogyulorol van szo. Mondtam, hogy kb 2 hetig volt eleg szar a labam, de ez ugye mellekes. A baleset napjan nem volt annyira tre a helyzet, masnap mar azert ereztem, masnap estere elegge befajdult. Aztan 3-4 napra ra egyre rosszabb lett, voltam 2x rendeloben, elso helyen hozzam sem nyultak, ez volt a baleset masnapjan, csak azt kerdeztek, hogy zarovonalon eloztem?....
Aztan baleset utan 3-4 nappal elegge fajt, rosszabbodott es bevittek az ugyeletre a fiumeibe asszem. Ott nagyon alaposak voltak, soron kivul behivtam, ciganyok fujjogtak is..
Azt mondtak megmaradok. AliG Zoli ajanlott brutal jo kenocsot, az sokat segitett.
Na szoval hungaria krt. Felhivtam oket, 2-3 ember utan kiderult, egy nenivel beszeltem, azt mondta, hogy varjak meg az OMSZ latleletet, hogy 8 napon belul gyogyulo-e. Mondom nekik, hogy beviszem en a papirokat, 8 napon belul gyogyulonak iteltek. Aaa, az nekik nem jo, omsztol kell. Ok.
Felhivtam az omszt, hihetetlen gyorsan kiderult, hogy lofaszt sem fognak kuldeni a hungaria krti kapitanysagra, mivel NEM kertek hivatalosan az allasfoglalasukat. Ez 2 honappal a baleset utan volt
Felhivtam megint a hungaria krt-at ahol ertetlenkedtek, majd azt mondtak, hogy akkor kikerik meg egyszer, hivjam oket 2 het mulva
Felhivtam oket 2 het mulva, minden oke, tovabbitottak a kobanyai uti kapitanysagra az ugyet.
Itt mar nem emlekszem, hogy mikor kerult eloadohoz az ugy, de meg kb eltelt 1 honap
Nem ertem el oket telefonon, ezert bementem szemelyesen es 1 ora varakozas utan lejott a fiatal kislany eloado, aki intezi az ugyemet. Azt mondta, hogy kikuldte a hatarozatot a vetkes felnek, 60.000 ft birsag es 3 honap eltiltas, viszont fellebbezett es enyhitest kert a 3 honap eltiltas miatt. Kb 2 het mulva fogjak elbiralni, majd megy a level az ujabb "iteletrol" amit valoszinuleg el fog fogadni a vetkes fel, ha onnantol kezdve 8 napon belul nem lebbez fel, akkor kapom en is a hatarozatot.
Eltelt megint 1 honap, nagy nehezen hivom az eloadot, hogy mizu van. Azt mondja, hogy minden oke, holnap akarta kipostazni nekem a hatarozatot. Mondom neeee, inkabb bemegyek erte szemelyesen!
Bementem, vartam 1 orat, nem erte el a portas rendor az eloadot, hagytam uzenetet, hogy akkor inkabb kuldje el postan
Mulheten pedig megkaptam a hatarozatot, amit most hetfon elkuldtem emailben a biztositos karugyintezonek, akinek kideritettem a telefonszamatItt tartok most, remelem erre gondoltal.
-
-Mike-
addikt
Vasárnapig mindenre 15% a BLACK15 kóddal.
-
yodamastah
őstag
válasz
Topiccsendőr #75993 üzenetére
A kis darabokra szakadt bőrruháról nem is beszélve
-
Horvi
őstag
válasz
CyberPunk666 #76008 üzenetére
Kicsit lemaradtam de pontosan milyen szerkót is vettél? Tudsz dobni egy linket?
-
CyberPunk666
senior tag
fura, mert nincsen termo bélése, és az eladó is azt mondta, hogy hideg, de a dainese oldalán téli viseletnek árulják, azért vettem, hogy majd márciusi reggeleken és estéken tudjak motorozni.
Akkor ez hideg lesz hozzá?
Pedig azt gondoltam, hogy majd május környékén veszek egy perforált verziót.
-
Horvi
őstag
válasz
CyberPunk666 #76004 üzenetére
Az orrvédő cucc az légterelőként funkcionál így nem liheged össze közvetlenül a plexit
Egy hosszabb menet után majd ha leveszed kb áll majd rajta a víz
Mész egy kis karikát és utána már könyörögni fogsz a meleg aláöltözőért ilyen időben. Elég csalóka amúgy a dolog. Nyáron a töködön is folyni fog a víz mire beöltözöl rendesen (HH Dry aláöltöző ajánlott), meg araszolgatásnál, de ha tudsz menni normális tempót akkor már semmi para nem lesz. Ezért felesleges szerintem másik szettet venni. Hacsak nem azért, hogy télen is akarsz menni mert arra tényleg kellhet másik valami thermobéléses túrakabát vagy ilyesmi.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
canniball #76005 üzenetére
A motor még nincs meg sajnos
Nagyon bosszantó egyébként, hogy levizsgáztam, megvan a szerelés, de mégsem tudok menni...
De ez van, az is bosszantó lenne, ha lenne motor, csak nem lenne felszerelés, amiben felülhetek.Én meg nem fogom védőcucc nélkül használni, szóval ezt túl kell élni...
Tavasz-tavasz gyere MÁÁÁR.... -
canniball
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #76004 üzenetére
Menj egy kört ebben a remek időben és mindjárt nem lesz ilyen problémád.
-
CyberPunk666
senior tag
Ez az orrvédő(?)szerű gumicucc amit a pexin belülre kell tenni az orr elé, mire jó?
Btw felpróbáltam a teljes bőr szettet és a sisakot így mindennel együtt.
Éreztem, hogy meggyulladok, még az erkélyen is. Úgy látom a menetszél az nagyon fog kelleni...
Illetve tutira kell majd venni nyárra egy másik szettet.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nintendo Wii U
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- Autós topik
- ZIDOO médialejátszók
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- Eladó KitchenAid Artisan 4l-es konyhai robotgép mandulaszínben
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- Új okosotthon eszközök bolti ár alatt - Blitzwolf SHP15, Miboxer, Aqara eszközök
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Akció! Újra Gamer EGEREK! Glorious , Endgamer XM1R , Nibio
- ÚJ Lenovo Yoga 7 2-in-1 - 14"WUXGA - Ryzen 7 8840HS - 16GB - 512GB - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W