Hirdetés
- ZIDOO médialejátszók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
Na, most került pont a Romániai jogsi elvétel ügyére.Ma kaptam egy ügyzáró okiratot, miszerint én átvertem az itteni hatóságot akkor mikor új jogsit csináltattam. Ezért 130 € bíságot szabtak ki. Fellebbezni nincs értelme mert a bíróságon úgyis megszívnám. Szóval nem marad más 15 naon belül be kell fizetnem a 130 €-t.
Ez mindenképp szívás -
DigitXT
félisten
válasz
Bogyó bá' #42092 üzenetére
Gyorsan rákeresve, A2-t is lehet. De (szerintem) semmi értelme.
Minek még egy korlátozás? Aztán ha megunja a CVT-t, új jogsi?Eleve 25 évesen "A" és kész! Nincs kérdés... Ha nincs +20 eFt-ja,
ugyan miből akarja a leendő mocit fenntartani? Pitiáner összeg,
ha csak a motorok vételárát (ill. karbantartási költségeit) nézzük.Amit ezen megspórolt azt elköltheti a... Várjál: egy új gumi kijön?
Néhány tankolás? Esetleg egy motoros kesztyű? (Eredetvizsga?)Azt ne mondja senki, hogy 20K-ból érdemben jobb vasat vehet.
-
canniball
nagyúr
válasz
30z.Samu #42091 üzenetére
Nem azt mondtam hogy nincs nagy köbcentis robogó, hanem hogy nem sok van. Ha a Honda Integrára gondolsz akkor az műszakilag nem felel meg az előírásoknak, mert csak 35kW-os (min. 40kW kell). De a 800-asok között lehet akad olyan amelyik tudja a 40kW-ot, ezt a robogós topikban biztos jobban vágják. Hogy az A-hoz mi az előírás az más kérdés/azt nem tudom; de most őszintén: kinek jutna eszébe 800-as robogón vizsgázni?
No meg hány iskola venne csak azért ekkora robeszt, hogy majd néha beesik egy emberke akinek erre van szüksége?
-
30z.Samu
félisten
válasz
canniball #42087 üzenetére
Igen...nekem is a robogó tűnik a legésszerűbbnek, azon is agyaltam, hogy lerakom robogóval a vizsgát és szia, úgy se fogok nagyon mást venni magamnak. De ki tudja mit hoz az élet, lehet, hogy majd kedvem támad néha néha megkergetni egy váltós motort és akkor korlátozna a jogsi. Meg korlátlant azt hiszem nem is lehet robogóval lerakni, csak az A2-t.
HGabor89: Igen, szerintem a 250-es robogó elég is lenne, nem versenyezni kellene a gép. Csak hogy ha úgy adódik legyen még tartalék paci. Első sorban közlekedési eszköz, az már más tészta, hogy néha az 50-essel is elmegyek gurulni egyet.
-
canniball
nagyúr
válasz
30z.Samu #42070 üzenetére
Ahogy nézem 20, max. 30k a difi a két jogsi között, szvsz nem is kérdés hogy korlátlanra nevezz be, ha később nagyobbra vágynál ennek többszörösét kéne kifizetned az A-ért. Inkább halaszd 2-3 hónappal későbbre a gépcserét.
Ami a motort illeti én nem tudok tapasztalaton alapuló tanácsot adni. A logika alapján (mivel a váltós gépek vagy dobozzal vagy hátizsákkal lesznek teherhordók) ha neked fontos a pakolhatóság akkor maradj a robogónál. Viszont mivel a motorozás abszolúte nem logikus dolog
én azt tanácsolnám először próbálj ki egy váltóst avagy várd meg a tanfolyamot ahol úgy is ilyenre ülsz, aztán majd eldöntöd magad hogy merre tovább.
"Már csak a kabát és a cipő hiányzik."
A tanfolyamon elég egy magasszárú cipő/bakancs, ami tartja a bokád. Persze előbb-utóbb mindenképp ajánlott egy motoros lábbeli beszerzése! -
30z.Samu
félisten
válasz
Something_ #42085 üzenetére
Nagyon szép lett!
-
Something_
őstag
Ez a gép egy mestermunka: BMW S1000RR - 2015.
-
30z.Samu
félisten
válasz
Something_ #42082 üzenetére
Nadrágom, kesztyűm, sisakom van. Már csak a kabát és a cipő hiányzik.
-
30z.Samu
félisten
válasz
Something_ #42080 üzenetére
Mármint ruházatban milyen felszerelésem van?
-
spammer
veterán
Az "A" jogsihoz kell még 2 éves motoros jogsi, nem? Tehát nem lehet egyből korlátlanra menni.
-
30z.Samu
félisten
válasz
Outlander #42067 üzenetére
Igen, erre rájöttem már, hogy az A2-t kell leraknom, mert a B125 nem igen éri meg. Hiába olcsóbb a jogsi, a motor ára horror a kategóriában. Pontosabban van olcsóbb, de tuti hogy alsó hangon ráköltöm megint a vételárat. Az A-t nem merem megcélozni, mert nem tudom összejön-e rá addig a pénz, egyenlőre A2, aztán ha összejön úgy, akkor A.
-
30z.Samu
félisten
válasz
Something_ #42064 üzenetére
Hogy mennyi a keret, az még nem dőlt el, tavaszig gyűjtök, amennyit csak tudok. Olyan 300-400 ezer körül gondoltam elsőre, meg ugye a jogsit le kell tenni. Azt is tavaszra tervezem, a motorra szánt át az csak kiinduló pont, lehet, hogy sikerül picivel többet is összeszedni. De újra sajnos nincs pénzem. Igazából javarészt a városban lenne használva melóba járásra, meg ha esetleg dolgom akad, akkor BKV helyett motorra pattannék. De ha már van egy nagyobb motor alattam, azzal már el tudok képzelni kisebb-nagyobb túrákat is, ha kedvem tartja.
-
30z.Samu
félisten
Sziasztok! Szeretném kikérni a segítségetek, én úgy voltam vele, hogy ráér tavasszal, de ismerős szerint nem árt idejében elkezdeni körülnézni.
Jelenleg B-s jogsival vezetek egy 50-es 4 ütemű erőművet, de tavasszal szeretnék kategóriát váltani. Először B125-öt szerettem volna és egy 125-ös gépet, de rájöttem (nem ment hip hop
), hogy vicces, de sokkal olcsóbban jövök ki, ha leteszek egy A2-t és veszek egy 250-400ccm körüli gépet. Ebben szeretném a segítségetek kérni, hogy el tudjam dönteni, lényegében milyen motorra van szűkségem. Én alapjában véve szeretek pakolászni, tehát ebből kiindulva az lenne a célszerű, ha robogót vennék. Viszont kacérkodom azzal is, hogy váltós gépet veszek, de nem tudom, hogy van-e olyan, aminél megtalálom ezt a praktikusságot, mint a CVT-s társaknál. Mai nap folyamán nézegettem hirdetéseket kíváncsiságból, de nem tudom hogy ebben a kategóriában melyik a legmegbízhatóbb. Robogóknál néztem Burgmanokat, Majákat...ja igen, alapvetően japán párti vagyok.
Igaz, egy Scarabeo 50-essel mentem először, szerettem azt is. De ha találok olyan váltós motort, amit szintén meg tudok pakolni, nekem az is jó. Száz szónak is egy a vége, olyan gépet keresek, ami leginkább nekem való, de annyira nem sietek, mert csak tavasszal kezdem el a jogsit. Köszönöm előre is segítségetek!
-
tboldi
nagyúr
A téli "álom" előtt szeretném a láncot lefújni valami spray-vel. A garázsban találtam is egy ilyen Motip márkájút. Kérdés: használhatom nyugodtan, vagy ez az inkább ne kategória?
-
Archer
őstag
válasz
Something_ #42048 üzenetére
Az ilyen marhán nem nagyon segített volna.
-
Xaels
félisten
válasz
Laraxior #42055 üzenetére
Amikor havert elvittem az éjszakába egy kis szoktató útra mi is megnyaltunk egy vasúti átjárót. Az egész eléggé ki volt emelve és a tetején eltűnt hirtelen az út. elis pattant a bal oldali kipufogó tartó csavar(ahhoz van az utas lábtartó is rögzítve). Észnél kell lenni nagyon. Anno a Virago-val a Ferenciek terén találtam meg mindig egy csúnya gödröt a busz sávban.
Egyébként nem tudom, hogy bírjátok autóval. Mentem ki kötelező vizsgálatra és totál kikerülhetetlenek a dugók. Odafele a Közvágóhídtól állt a sor, meg a Budaörsinél is szét van túrva minden. Visszafelé gondoltam elkerülöm és egyből a Rákóczi felé vettem az utam, ahol meg az 1-es villamos meghosszabbítása miatt 1-1 sáv. Hamar kikecmeregtem motorral, de én tuti agyérgörcsöt kapnék ha ezt nap mint nap végig kéne ülnöm autóban.
-
Laraxior
titán
Tegnap reggel a hatalmas ködben nekem is sikerült megfognom valami istentelenül nagy kátyút, ráadásul a vasúti átjáróban a két sín között.... hiányzott az aszfalt
Akkorát csattant a motor eleje, mondom ha most nem törött el valami akkor sosem. Kurvára megijedtem, mindez hajnali fél 5kor amikor az orromig is alig láttam, és kb 50-el mentem, viszonyításképpen az országúton 60-al, olyan fasza volt a látótávolság, a felezővonalból két csíkot láttam összesen, többet nem nagyon, felhajtott sisakkal mentem, mert irgalmatlanul ráült a köd, de az a kátyú, vagy micsoda...életveszély
-
PoLizei
aktív tag
-
.mf
veterán
válasz
Something_ #42048 üzenetére
Az illető kezdő és béna is volt (meg hülye, ezt már feljebb kitárgyalták). Nekem sincs kormánygátlóm, de ilyen még nem fordult velem elő, pedig mentem már köves földúton, volt már bedöntött íven pár nagyobb darab murva, vagy szintén erős kanyarban kikerülhetetlen kátyú, valamint mentem már át 70-90-nel az úton heverő kétöklömnyi kövön is. Első szezonom óta, *kop-kop* nem estem. Biztos jó dolog a gátló, de nélküle is van (és volt) élet.
-
DigitXT
félisten
válasz
Something_ #42048 üzenetére
Ez is egy szempont.
De őszintén megmondva nem kellett
volna azt az úthibát 120-szal levenni, akkor nincs baj... -
DigitXT
félisten
válasz
Bogyó bá' #42046 üzenetére
Nem irigylem. Mondjuk erősen el van túlozva a belassítások kommentárja.
Kihúzatta indulásnál, és felgyorsult 90-re: te jó ég...! Piroson átment? Ami
abban a pillanatban váltott. Ja, senkivel nem fordult még elő. Körültekintés
nélkül előz? Akkora a sebességkülönbség, hogy simán "beugrik" jobbról a
másik motoros mellé: szabálytalan, de nem sok veszélyes volt benne. Na,
az építkezésen kilóhússzal, az már "véleményes", főleg, hogy rossz az út.
Ott kesztyű nélkül, a friss jogsijával, agresszív stílusban: Darwin díjas picit.Összességében messze nem olyan állat. Legnagyobb bűne a gyorshajtás.
(Az abszolút és a relatív. Mindkettőt büntetik, utóbbit csak ha elpotyogsz.) -
Bogyó bá'
nagyúr
-
spammer
veterán
válasz
Ferdzsoo #42038 üzenetére
Közúton nem kell keménynek lenni. Ha kicsi a pöcse valakinek és mindenáron bizonygatni akar, húzzon le egy pályára és ott ölje meg magát. Másokat nem kell veszélyeztetni (vagy rosszabb esetben meg is ölni). Az ilyen idióta barmok miatt van egy rakás baleset. De azért jó, hogy saját nevükkel felrakják a szarjukat a jutyúbra, kár, hogy a rendőrség az ilyenekhez nem kopogtat be utána.
-
.mf
veterán
válasz
Ferdzsoo #42038 üzenetére
Lol? Látom nagyon nem vágod Ghost Ridert, Turboridert és társaikat, ajánlom gugli barátunkat... Ők ennél sokkal durvábban tolták (igen, forgalomban), de legalább ex-versenyzők voltak, tudtak is motorozni, nem pedig csak a gázt húzni miközben egy ívet nem bírnak tartani, mint a videóban. Turborider mégis meghalt egy balesetben.
-
DigitXT
félisten
Nem néztem meg az inkriminált videót, de aki a forgalomban "keménykedik",
nem csak a saját életével játszik! Ezt nem kéne elfelejteni. (Nem jár respekt.)
Szvsz ha egy ilyen kamerás idióta miatt meghal valaki, másképp látnátok.
Bárki lehet öngyilkos, csak másokat ne vigyen magával (akik épp arra jártak). -
Ferdzsoo
addikt
Én laikusabb szemmel néztem, term. nem kell őket versenyzőkhöz hasonlítani...
Tökmás forgalomban keménynek lenni, meg egy üres versenypályán ahol nem zavar az égvilágon semmi és semmi kiszámíthatatlan nem történik. Szerintem a forgalomhoz kétszerakkora bráner kell mint az üres pályához... ezért a respect.
A versenyzők technikáznak ők meg az életükkel játszanak, így nem azért van a respect mert annyira tudnak motorozni (bár én még állítom hogy elég jól tudnak), hanem mert ezt egyáltalán meg MERIK csinálni.
Mert éppeszű ember ezt nem csinálja. -
.mf
veterán
válasz
Ferdzsoo #42031 üzenetére
"Agyament őrültek, de big respect, nempicit tudnak motorozni...
"
Ezek?? Ugyanazt a videót néztük? Ezek full gyökerek, és nem tudnak motorozni, csak a gázt húzni. Nincsenek rendesen beöltözve. Össze-vissza váltogatnak (pl. amikor kanyar elején már eleve magas fordulatról levált tiltásba, nem tud jó ívet választani, aztán balról előzi a belső sávban haladót, centikkel, miközben a szélső sáv üres volt). Szarul előznek. Sodródnak az ívről. Leszorítják egymást, centikre előznek, amikor üresen áll a sáv mellettük. Kanyarban végig leállósávban. Full gyökerek. Ezek fikarcnyi respectet nem érdemelnek. Hozzájuk képest a Ghost Rider is egy úri vezető volt.
-
Ferdzsoo
addikt
Ezt nevezem agyament öngyilkos száguldozásnak. Arról nem is beszélve a másik arc mennyire fel van öltözve.
Tutti amcsik.
LINK
Amikor 0:50 körül visszapakolja 2-be a hátam is végigborsódzik. ááááááááá
Agyament őrültek, de big respect, nempicit tudnak motorozni...bob.:a kontinens a lényeg
-
Xaels
félisten
-
boogie84
veterán
Tudom, hogy nem apróhirdetéssel kellene jönnöm, de itt egy kihagyhatatlan ajánlat!
Volt osztálytársam eladja a 7500Km-t futott 1000RR-t! Valós km, én is mentem vele. Tulajdonképp új a motor! A Yoshimura ki sem volt bontva a zacsiból.
[link] 100%-is megbízható az ember. Nem a pénz miatt adja el, hanem mert nincs használatban a motor.
Az én 600F motoromat is tőle vettem, hibátlan, Honda!Ha eladnám a mostanimat akkor erősen gondolkodnék rajta! Ne hagyjátok ki! Aki megteheti és illik hozzá a motor!
-
Xaels
félisten
Nincs valakinek USA-ban ismije aki a közeljövőben jön haza?
-
.mf
veterán
Mégvalami: az RSX párnája körbe nyaknál nagyobb de puhább (szűkebbnek néz ki, de nem nehezebb belebújni), és a többi párnája is kicsivel kényelmesebb anyag.
Meg ami meglepő: mintha könnyebb lenne, mint a napszemüveg nélküli ZF9
Pedig az ADACtól magas védelmi pontokat kapott, tehát nem azon spóroltak...HGabor: nehéz kérdés... A fejtetőnél jól fog. Erősen rázva a fejem mozdul csak kicsit meg. Ha nem lapulnak ki a párnái, akkor pont jól fog ez is. Jobban passzol, mint a régi, igaz az már 5 évet és 40k km-t kiszolgált. Ha vennék még egyet, akkor az egyiket el kéne adnom, ami a magyar aprók újként eladott használt és esett bukói mellett macera meg bukó.
De ha lesztek rá ketten (Xaels ismerősével), tudok segíteni, úgyis sok pénz áll a paypalomon amit másképp felvenni elég veszteséges.Xaels: az akció csak 16-ig tart, és valszeg már csak az utolsó darabok vannak.
-
.mf
veterán
Mivel már a motor elrakása után érkezett meg, így sajnos sokat nem tudok mondani...
Viszonyítási alap egy HJC ZF9 amit még 2009-be vettem, szintén üvegszálas, azok közül az egyik olcsóbb darab (akkor volt asszem 32k).
Összerakás, anyagok, illesztés nem mindenütt tökéletes, de bőven korrekt ezért az árért. Nekem leginkább a szíj nem tetszik: széles és merev (még?), így nehezebb átbújtatni, és nyelésnél kényelmetlen a nyaknak. A HJC-n 1-2 centivel előrébb volt és szögben is előrébb állt, kényelmesebb.
Látótér széltében u.a., de vertikálisan a ZF9 kicsivel többet tudott. A különbség a napszemüveg rése.
Napszemcsi nagyon hasznos, de ilyen hűvösben könnyen párásodik; viszont mivel nem csak on-off, ezért lehet köztes állásba is rakni, akkor kevesebb lehelet és pára jut rá.
Apropó pára: ez mintha kicsit könnyebben párásodna (mindkettő párásodott, de ez hangyányival gyorsabban, talán a gyengébb szellőzés miatt - ld köv); de legalább van rajta pinlock-előkészítés (igaz a fóliát nem adják hozzá)
A ZF9-nél az áll kicsit levegősebb, mindkét értelemben: távolabb volt az állrész, és az állnál a légterelő is sokkal szellősebb volt: az hálós, ez meg lyukas. Továbbá ott van kétoldalt egy-egy külön nyitható beömlő a száj-térhez, míg itt a beömlők hátrébb vannak és a fejhez vezetnek; de ebben is bőven kaptam levegőt zárt rostéllyal és szellőzőkkel.
Motor nélkül kb. ennyit tudok róla mondani. -
.mf
veterán
A gugli és az internet korában ilyet kérdezni
Röviden: üvegszálas ÉS napszemüveges (nagyon ritka kombináció, sajnos)
Gugli második és első találatai: ADAC-teszt, magyarul Totalbike-on
Hátrányának mondják, hogy szemüvegeseknek nyom; de én nem tapasztaltam, igaz a fejem hosszú-keskeny, tehát valószínűleg fejforma-függő is; azt, hogy zajos (a tesztben a többi is); és hogy bár van rajta karcálló réteg, a plexi könnyebben karcolódik; valamint hogy a szellőzés csak enyhe.
Előnye: jó a védelem, üvegszál + napszemüveg, két nyitható szellőző, pinlock-hely, dupla-d, stb; és ez az ÁR, majd' harmada, mint amikor az ADAC teszt készült, míg a többi ellenfele nem csökkent ennyit; szóval ez most már a <25k árkategóriában nyújt ~60k árkategóriás védelmet és funkciókat.Gondolkozom, hogy rendeljek-e még egyet... A fejformámra hosszban és mélységben jó az L, de szélességben nem, kicsit tudom oldalra a fejemen mozgatni. Aztán ha puhulna a szivacs, lehet, hogy mégjobban. Sajnos mindenféle sisakkal így vagyok, nem egy konfekcióméret a fejem sem.
-
válasz
Something_ #41998 üzenetére
-
Archer
őstag
Arra gondoltam, hogy akinek már van valamilyen "minősítése" feliratkozók száma vagy látogatottság alapján (amit nyilván nem kötnek a megtekintők orrára), annak nem butítja annyira a rendszer a feltöltött videóit, mint Béla118-nak, aki feltölti a hétvégi Simsonozásról a HD tartalmat, de a kutya sem nézni, akkor meg minek foglaljon annyi helyet a szerverükön. Ismerek több GoPro-s arcot is, meg tudom, hogy milyen nyers videókat készít a kamera, és akárhogy próbálgatták a bitrátát, tömörítést, stb-t, köszönő viszonyban sem volt a feltöltött videó a gépen lévővel. Pedig pár éve csinálják már.
Nem gondoltam, hogy a két szép szememért nekem aztán minden jár, ennyire ne nézd már a másikat hülyének.Viszont pl. a több milliós nézettségű szutyok celeb klippeknél a HD valóban HD közeli...
-
.mf
veterán
válasz
Archer #42002 üzenetére
/off
"(legalább is a sima mezei usereknek, ha valami "csókos" tölt fel, ott nem)"
Nyilván. Előtte odatelefonálnak Eric Schmidtnek, ő meg mondja, hogy persze, simán átprogramozzuk az algoritmust, ötven fejlesztőnek és húsz tesztelőnek két heti meló, de a két szép szemetekért mindent.
Arra gondoltál már, hogy aki ezzel komolyan / munka-szinten foglalkozik, az talán már kitapasztalta, hogy milyen bemeneti formátummal, milyen kódolással és annak milyen finomhangolásaival, milyen bitrátával és milyen felbontással lehet adott képminőségi szinteket elérni? Meg hogy a különféle promo-videók mögött mennyi, hivatásosok által végzett utómunka van? Hiába látszólag ugyanaz az eszköz, teljesen más is lehet a feldolgozott eredmény. -
fattyu
veterán
válasz
Something_ #42000 üzenetére
mobius
-
Xaels
félisten
válasz
Something_ #42008 üzenetére
A GoPro olyan szinten összeolvadt az akciókamera fogalmával mint az iPad a tabletével. Sokan azt sem tudják, hogy van más is, aki meg divatból akar ilyesmit az egyből ahhoz nyúl amit mindenki ismer.
-
Archer
őstag
válasz
Type-R #42006 üzenetére
Nem mondtam, hogy rossz, csak túlárazott. Szerintem a 3 Black képminőségénél nincs szükség jobbra egy pár perces "élményvideó" összevágásához, több múlik a készítő kreativitásán. Persze akinek van 150-160 ezre a 4 Black-re, annak hajrá, én inkább elmotorozom azt a pénzt vagy kétszer felgumizom
Jah arról ne is beszéljünk, hogy nagyjából a 3 Black/ 4 Silver minőséget megkapja az ember durván fele annyiért a Sony AS30 formájábanEgyébként a JVC második generációs kamerája sem lehet rossz.
-
Type-R
őstag
válasz
Archer #42002 üzenetére
A GoPro iszonyt népszerű, főleg az USA-ban, annak ellenére, hogy a konkurencia jóval többet kínál, mint pl képstabilizátor, beépített GPS, jobb akkumulátor. Ennek ellenére viszik, mint a cukrot, ami valószínűleg a jó marketingnek köszönhető, és talán a rengeteg kiegészítőnek.
A saját videó szerkesztője egyszerű, de szerintem az átlag felhasználó igényeit kielégíti, aki többre vágyik, az meg tud venni valami komolyabbat.Én nyáron vettem egy Hero 3+ Silvert, az USA-ból hozattam tesómmal, így kevesebb mint 75000Ft volt.
Az itthoni árak ehhez képest az egekben vannak. Maximálisan meg vagyok elégedve a képminőséggel, egyedük az akkumulátort tartom kicsit kevésnek, de ezen lehet segíteni.A Hero 4 Silver nekem is tetszik, de szerintem az LCD kijelző sokat ront a fogyasztásán, főleg úgy, hogy a Hero 3 is kb 2-2,5 óra anyagot tud felvenni egy töltéssel 1080p-ben.
-
-Mosquito-
őstag
Szuper idő van,aki teheti menjen gurulni!
-
Archer
őstag
válasz
Ferdzsoo #41999 üzenetére
Hozzá kell tenni, hogy a youtube elég rendesen butítja a videókat, hiába HD (legalább is a sima mezei usereknek, ha valami "csókos" tölt fel, ott nem) mert amúgy a 3 Black tényleg elég jó videókat csinál. Viszont a Sony sem gyengébb sokkal, ha egyáltalán gyengébb, meg ott van képstabilizátor. GoPro-nak egyedüli nagy előnye a Sonyval szemben, hogy ebayen rengeteg féle utángyártott kiegészítő van hozzá, Sonyhoz meg többnyire csak a gyári cuccok jó drágán (bár itt is folyamatosan bővül a kínálat). Az biztos, hogy 130 ezreket nem adnék a GoPro-ért, mert annyit nem ér.
-
válasz
Something_ #41998 üzenetére
Ezt már kifejtettem máshol is mit gondolok erről. Ha teheted te dolgod.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- ZIDOO médialejátszók
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Path of Exile (ARPG)
- Elektromos cigaretta 🔞
- EAFC 25
- Autós topik
- További aktív témák...
- Autós tükörre rögzíthető kamera rendszer - komplett - csere is
- Eladó KitchenAid Artisan 4l-es konyhai robotgép mandulaszínben
- Puremate PM505 aktív szénszűrős ionizáló levegőtisztító
- HomeAssistant és SolarAssistant Center - spórolj pénzt automatizálással!
- Li-Ion 18650 cellák, Samsung, LG, stb. Akku pakkok készítése!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A50/Samsung Galaxy A51/Samsung Galaxy A52/Samsung Galaxy A53
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix Thor Platinum II 1200W 80+Platinum Prémium tápegység!
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB ZALMAN I3 NEO Enermax 650W
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia