Hirdetés
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Apple MacBook
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Motornyomatékkal-motorfékkel kapcsolatban:
Jól tudom, hogy a nagy nyomaték (gázra) - nagy motorfék (magas fordulatnál visszaváltás) a hajtás láncot terheli, 'nyúzza' és a vezérműláncra kevésbé van hatással?
-
alvaro
senior tag
válasz
Daywalker #8091 üzenetére
Nekem a kesztyűm csatlakozója van mindenféle kapcsolhatóság nélkül, de biztosítékkal rátéve az akkura. Volt hozzá kapcsoló, de az halt meg először. Viszont nem volt hozzá vízálló kupak. Ez szerintem valami hihetetlen nagy baromság. Most megint eszembe jutott, hogy kéne... esőben, ha elfelejtem gondosan félrehajtogatni az útból, belelóg a csomagtartóban képződő pocsolyába, és nekiáll vizet bontani, meg tele lesz kékeszöld trutyival... csoda, hogy még érintkezik. Az akku is biztos nagyon szereti.
...de mégis, mit gondoltak? Kesztyűfűtést az szerel a motorjára, aki mindig ragyogó időben van kint, és menjen bárhova, mindenhol garázs várja...?
-
vendingo
veterán
válasz
runner 125 #8090 üzenetére
Jövő héten úgy is megyek hozzájuk gyertyáért, majd rákérdezek.
Louis-ba is kitúráznám magam valamikor, csak nem tudom az utat, és kéne a gps-hez szivartöltő -
vendingo
veterán
válasz
runner 125 #8085 üzenetére
Louisba csak egy 10 eurós aljzatért nem fogok kimenni. Igaz kéne több minden is, csak kéne több pénz is
Egübe nem lehet ilyen véletlenül? -
-
DigitXT
félisten
válasz
Topiccsendőr #8076 üzenetére
Na igen.
A legjobban nekem az tetszett, amikor egy nap beértem a
céghez, megnéztem a felvett logot, és lőn, vmi 600 km/h volt az átlag
sebességem.Aztán aznap otthon ránéztem, akkor is hülyéskedett:
állítólag valahol Szibériában repesztettem 280-nal. (A Google Maps is
rajzolta real time...) Ott álltam a ház előtt: csak néztem ki a fejemből.Azért ilyenkor bejön a képbe a programozó (és persze mélyebben az
oprendszer, konkrétabban most az Android) hibája is. A nyilvánvalóan
hamis adatokat nem kéne elfogadnia feltétel nélkül. Eldobálhatná, és
várhatna, amíg nem kap megint stabil jelet. (Nem is említettem, hogy
szerinte végig ~900 km-rel a tengerszint alatt voltam + süllyedtem.)
Van amúgy, amikor JÓ a jel, és teljesen pontosan rajzolja az útvonalat:
méri a távolságot, sebességet. De azt ki kell fogni. Segít ha legalább a
kormányra van felszerelve a cucc, úgy közvetlenül "látja" a műholdakat.Ettől függetlenül köridő mérésre mondjuk egy versenypályán, ahol már
tizedmásodpercek is számíthatnak, szerintem sem alkalmas egy ilyen
pontosságú GPS. (Navigációhoz, közlekedéshez tök jó tud lenni, mert
azon az ~10 méteren fog múlni, amennyivel mellélövi a koordinátákat.)
Egyébként telefonja válogatja, vannak jobbak, rosszabbak ebben is. -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #8062 üzenetére
Azért egy Szeged - Budapest elég masszív ennyivel végigtolni.
-
vendingo
veterán
Szeretnék szivargyújtó adaptert a mocira.
Hogyan, és mennyiből lehetne kihozni? -
alvaro
senior tag
Én valami egyéb appot próbáltam a fonomon (nem android, csak alap symbian), egyszerűen csak távolságot akartam vele mérni, de még arra is fos volt, pár percenként így random levont egy-két kilométert a távból, csak mert ahhoz volt kedve
A végén meg néztem, hogy de nagyon közel költöztem a munkahelyemhez
-
doc
nagyúr
válasz
DigitXT #8071 üzenetére
akar volt akar nem, akkor is sz*rul mer
egyebkent egy helyen rajzolt a grafikonra szaggatott vonalat, gondolom az azt akarja jelenteni
de akkor is rossz, ha eltunik a GPS jel, akkor is siman kiszamolhatna egy atlagtempot az utolso es elso mert poziciobol, nem veszi ugy hogy hirtelen odateleportaltam (es kozben meg percekig egy helyben alltam) -
doc
nagyúr
hat ez a Pirellis tracker app egy f*s
kiprobaltam egy oras setaval
szerinte a max. dolesszogem 32 fok, a max. sebessegem (ismetlem, gyalog) 43 km/h
raadasul a vilagon semmit nem lehet benne beallitani (na jo, a sebesseg mertekegyseget, aztan ennyi)ugy tunik ha akarok egy hasznalhato motoros dolesszogmerot, meg kell irni magamnak
-
vendingo
veterán
válasz
DonThomasino #8064 üzenetére
Nem. Az XT-től függetlenül említettem a naked-eket.
Naked=csupasz. Burkolat nélküli motor. Pl képzelj el egy gyorsaságit, amiről minden burkolatot lekapsz, és a kormányt lecseréled egy magasabb kényelmesebb kivitelre.
Pl.: Hornet, bandit, sv650n, Z750, Er5.... -
Daywalker
addikt
Nem sok kawás van itt, de ha valaki addig mégis...egy kis program: [link]
-
vendingo
veterán
válasz
DonThomasino #8057 üzenetére
Városban ez se lesz az igazi.
Városba+kirándulgatni egy yamaha XT660 is megfelelő lehet, bár ez teljesen más mint amiket eddig nézegettél.
Nakedekbe egyáltalán nem gondolkozol?Az ülés és kormánypozíciójuk ideális szinte minden használatra, amiket eddig említettél, bár a menetszél miatt le kell mondani a huzamosabb nagy sebességgel történő haladásról.( Kb 130 a hosszútávon vállalható utazási tempó velük.) -
doc
nagyúr
jesszus mit csinaltak szegeny Vifferbol
a filigran azert kicsit eros (illetve gyenge) jelzo
nem eppen kicsi motor
raadasul varosban nagyon nem erzi jol magat, szoval en oda nem ajanlom (eleg sokat jarok ezzel a motorral orszaguton es varosban is)viszont onnantol hogy kiszakadsz Budapestrol, zsenialis
mondjuk kezdomotornak szerintem nagy (a teljesitmenye es a sulya is)
mondom en, aki ezzel kezdtemha olyan sportmotor kell amivel jol lehet turazni, akkor szerintem CBR600F (mondjuk egy F4i esetleg F3)
csak azokkal meg az a baj, hogy amiket megneztem, mind nagyon durvan le voltak lakva, roncs volt mind a harom(illetve megneztem egy negyediket is, az nagyon baba volt, pedig "csak" F2, de horrorisztikus csillagaszati penzt kertek erte)
-
vendingo
veterán
válasz
DonThomasino #8055 üzenetére
Olcsón GSX750F? Túrás, kényelmes, lehet vele repeszteni, viszont városba nem éppen baráti a súlya.
Szerintem eléggé necces amire te vágysz. Kell városba is, túrázni is, menjen is, kényelmes is legyen, meg nézzen is ki valahogy.
Kb. nakedek ilyenek, illetve a fél naked gépek.
Városba supermoto lenne igazi, túrázni túragép, száguldozni meg szupersport.
1 gép jut hirtelen az eszembe, de azt már említették: Multistrada.Nekem SV650S-em van. Mindenhol jól szerepel, bár városba nekem még így is túl sportos (vagy csak a csuklóm az
)
-
DonThomasino
veterán
válasz
runner 125 #8054 üzenetére
Az biztos, csajozós.
-
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #8053 üzenetére
Ebben van átmenet, ez kell neked.
-
válasz
runner 125 #8049 üzenetére
Csak a shopot.
Mind1 holnap vagy a hétvége folyamán lesz egy kis szabad időm, majd akkor intézkedek. -
runner 125
nagyúr
Írtál nekik e-mailt is, vagy megnézted a shop kínálatot?
Kis millió alkatrész nincs a shop-ban, de be tudják szerezni.
Ilyenkor én mindig azt csináltom/tam, h megírtam előre az e-mailt, aztán csoportos küldés.Egyébként - nem tudom mennyire kemény anyag - de szerintem nem hülyeség megkérdezni valami esztergályost, mivel szvsz ez esztergálható, ha megvan az anyag neve.
-
.mf
veterán
válasz
DonThomasino #8022 üzenetére
Van másnak is hasonló. Új vagy használt?
Régi vagy új CBR600F vagy még túrásabbnak CBF
Kawasakinál ER6F
Suzukinál most nem tudom, hogy mi megy ezen a téren (Gladius csupasz), régen GSX, ill. kezdőmotornak és sportosnak álcázott túramotornak GS500. -
válasz
Daywalker #8045 üzenetére
Nem erről van, szó. Még ha annyi lenne is megvenném nem ez a lényeg.
A runner által linkelt boltok egyikében sincs.
Képesmotoron néztem, 1 embert találtam, azt mondta kell lennie mert motorbontással foglalkozik.
Nos elküldtem a méreteket, a képet, azóta e-mailre nem válaszol, telón elérni meg nem tudom.
Felénk Szabolcs megyében meg nem érik egymást a bontók sajnos.
Pesten és környékén illetve a Dunántúlon azért több bontó van, ahol akadna ilyen.
Kerestem én a képesmotoron is törött, vagy sérült motort, de 1. nem találtam, 2. legtöbb ember az anyámba elküld, ha mondom neki, hogy de nekem csak ennyi kellene a törött motorról, nem pedig az értékesebb dolgok. Ha meg a farokidom nincs sérülve a kutya nem fogja nekem ideadni az a 2 gumit, mivel akkor az üléspúp kotyogni fog ahogy nekem is. -
Daywalker
addikt
válasz
runner 125 #8044 üzenetére
Arról nem is beszélve, hogy az ilyen gumiszarok általában 700-1000 ft között mozognak gyáriban újonnan...legalábbis a kawánál.
-
yodamastah
őstag
válasz
DonThomasino #8040 üzenetére
Vannak jo atmeneti motorok csak dragak. Pl Ducati Multistrada. EZ eleg jo mindenes. Csak egy vagyon
Vagy pl egy Aprilia Tuono, ami valojaban egy kenyelmesitett naked sportmotor.
Sokszor a sportturak azok inkabb tura motorok. Nyulos vaz/lengovilla, kenyelemre hangolt gyegebb minosegu futomu, fogyasztasra es nyomatekra hangolt blokk, alacsony ar. Iyesmik ezek. Kicsit sportosabb ulespozicio, meg sportos design es ra van fogva hogy sporttura
Kerdes mi neked a hobbimotor. Ha csak ugy raulesz es gurulaszol, meg tura. Akkor egy alap japan naked bike is boven eleg. Ha koridot akarsz hajkuraszni a ringeken, akkor mar nem annyira
-
runner 125
nagyúr
válasz
DonThomasino #8040 üzenetére
Ilyen szintű átmenet szerintem nincs.
Talán a már említett F4i, ami inkább sport, mint sport-túra. -
DonThomasino
veterán
válasz
yodamastah #8039 üzenetére
Nincs olyan kategória ami ötvözi a sporttúrát és a supersportot?
Nekem főleg hobbimotornak kéne esetenként túra. -
yodamastah
őstag
válasz
DonThomasino #8038 üzenetére
Horvatorszag.
Szupersporban az a jo hogy kapsz egy motort oriasi tartalekokkal. A vaz a futomu es a fek kivalo, nagyon nagyon sokaig bosegesen eleg. Szilard utburkolaton legnagyobb biztonsag is szupersporttal lesz. A gond csak ott van hony brutalisan stabilak a sportmotorok. Teljesen atom stabil vegsebessegen is. Lapra dontod 160al es nem gond neki, erre van tervezve. Egy kezdo gyorsan elbizza magat egy ilyen motoron, aztan a hipp hopp megy a levesbe....
De pl csak meloba jarni eleg hulyeseg sportmotort venni. Nem igazan arra valo hogy 50el gurulassz vele a kocsik kozt... Persze hasznalhato, bp-en is rengeteget motoroztam sportmotorral, de egy alacsony sulypontu motor, vagy egy nagyobb robogo 30-60 kozotti temponal konnyebben hasznalhato.
-
DonThomasino
veterán
válasz
yodamastah #8037 üzenetére
Zsír. Hol van ez a kép?
Nekem nem lenne semmi bajom a túrával és sporttúrával sem
gondolok itt a műszaki adottságokra.
Viszont bármelyikre ránézek és az jön le hogy NEM.
De ha egy szupersportra nézek akkor az jön IGEN EZ KELL.
Remélem nem néztek gagyásnak de tényleg így van. -
yodamastah
őstag
válasz
DonThomasino #8034 üzenetére
Ha fogalmad nincs milyen motor felelne meg neked, olyat vegyel ami olcso, es relativ konnyen tovabb adhato hasonlo aron. En az elso motoromat 3 honap utan lecsereltem, mert rajottem hogy mast akarok. Nem is buktam rajta sokat, de csak mert nem ujat vettem.
En sokat turaztam sportmotorral. [link] Teljesen hasznalhato. De nem puhapocsoknek valo. 2x farasztobb mint egy tura motor.Ha megtanultal jol ulni rajta, akkor nem fog soha fajni a csuklod, de faraszto ez teny. Mindennapokra is teljesen jo, de a magas sulypont miatt varosban nehezkes vele forglodni. Egy sportmotor versenypalyan erzi otthon magat, nem a kocsisorok kozt.
-
stifi
senior tag
válasz
DonThomasino #8034 üzenetére
sokan túráznak 600-as meg 1000-res gépekkel, amivel én 3 km-t nem tudnék menni városban.
vannak papírformák, amivel próbálják bekategorizálni a motorokat, de ez szerintem teljesen rider-függő.
nekem elbírja a seggem minden téren a cbr600f-et (3 szezon, 30k km munkába, túrára, pályázni), de valaki ugyanerre használja az RR-t, míg mások egy transalp nyergében is kényelmetlenkednek...
rá kell seggelni, ki kell találni mi jön be neked. amit mások mondanak, az meg a saját véleményük az adott gépről. -
stifi
senior tag
válasz
runner 125 #8024 üzenetére
a régi cbr600f maga volt a szupersport motor, csak később megjelent az RR, ami még szupersportabb lett,
az új cbr600f pedig egy hornet ruhában, sosem akart szupersport lenni
a régi valóban 110 lóerő, nekem az van. az új viszont mivel egy hornet, ahhoz kell hasonlítani!
-
DonThomasino
veterán
Ha veszek egy supersport mocit, akkor az
mennyire használható mindennapra illetve túrázásra? -
vendingo
veterán
válasz
DonThomasino #8031 üzenetére
Hasonló.
Még ilyen az er6s is. -
titko
tag
válasz
yodamastah #8027 üzenetére
Pont az én mocimat linkelted
-
vendingo
veterán
válasz
DonThomasino #8029 üzenetére
Sport túra.
Lehet vele száguldozni, lehet vele jókat túrázni, meg csak úgy céltalanul kanyarogni, lépésben haladni, városban szaladgálni. Nyomatékból megy, nem kell forgatni mint a sor4-eket.
A hangjuk pedig... -
vendingo
veterán
válasz
DonThomasino #8026 üzenetére
SV650S? 500e-től vannak millió fölöttig.
Nyomatékos, megbízható konstrukció. Jó a fogyasztása, a blokk szinte elnyűhetetlen.
A V2 nem hazudik -
yodamastah
őstag
válasz
yodamastah #8025 üzenetére
PL ez: [link]
Volt ilyenem. Valami 90e km-nel jar azota. Mukodik es jol van
Nem egy mai design, de tanulni meg benazni pont jo
-
yodamastah
őstag
válasz
DonThomasino #8020 üzenetére
Egyszer felultem erre a Diversionra. Megloktem az elejet allo helyzetben, es 4et lengett mire megallt a hintazas. Le is szalltam rola izibe
Tanulo motornak venni kell 5-600k-ert egy 2002es 600as fazert. Tonkretehetetlen, olcso, bukni nem lehet rajta. Egy zsir uj Diversion ha felborul van rajta 500e kar....
Persze ha nem szamit a penz akkor go
-
Integra
titán
válasz
DonThomasino #8022 üzenetére
cbr600f
ez erősen teszkósított szupersport, szóval nem nevezném annak, de a legendás f4i utódjának igen. az pedig egy idomos ruhába öltöztetett mindenes volt. -
DonThomasino
veterán
-
Integra
titán
válasz
DonThomasino #8020 üzenetére
szép bringa nagyon, teljesen jó motor kezdőnek, ahogy a cbf600 is.
nekem annyi nem tetszik benne mondjuk, hogy hiába festették le az elejét feketére, azért az az első villa meg fék elég olcsójános cucc.. már a most futó fézeren is ilyen van, a régi karbis fazer r1-ről származó féke kenterbe veri.. -
DonThomasino
veterán
Ki mit gondol?
Mondjuk tanuló motornak... -
Integra
titán
mo-i szolgáltatóknál kb reménytelen.
egyedül brit műsorszórásban találtam eddig csatornát, de ott a northwest is ment, meg a macau és a többi utcai verseny.. ma ránézek hogy a tt-ről lesz e, talán a brit eurosport-on.8016: mert sosem voltál ott még. egyszer kimész és véged. ennél nincsen tovább, ez a max amit ma csinálni lehet. ők a legjobbak, teljesen beteg mind
-
Integra
titán
-
doc
nagyúr
ezt a sisakot esetleg ismeri valaki?
vagy magarol a markarol van altalanos tapasztalat? -
emre
veterán
Kb azért mert a motoros balesetek jelentős részében a motoros vétlen, szenvedő alany, és ezért motorral max megúszni tudsz egy csattanást baromi szerencsével, de kivédeni nem nagyon van rá lehetőség, mint a lengyel kirándulók, vagy mint ennél az esetnél
Az előzőekben yodamastah által említett esetről semmit nem tudok, nem arra reagáltam.
-
Djuree
félisten
válasz
yodamastah #8001 üzenetére
hát erre mit mondjak? én miért nem haltam még meg? ennyi....
-
Daywalker
addikt
válasz
yodamastah #8001 üzenetére
Sosem értettem az ilyen embereket, de komolyan.
-
válasz
yodamastah #8001 üzenetére
szegény motor
mod:
"gabesz"-ra nehéz idők várnak... -
yodamastah
őstag
Nos ebben a tortenetben a tanulsag (sajnos sokadszor). 1. Az uljon (sport)motorra aki kepes kontrollalni magat es kepben van. 2. Senki ne adja oda masnak ha nem bizos benne hogy az ember az 1.-es pontnak megfelel. Amugy no comment
Ma délután rakom fel a motorra az új ülés szivacsot... hallom az elkerülőn valaki rettenetesen tolja a gépnek. (Gondoltam megnézem, de aztán mégse mentem)Vagy 5x - 6x karikázott föl-le, mikor elhallgatott a motor... na mondom havernak, ez tuti perecelt. ...és tényleg úgy volt. A srác életében talán 3x ült motoron, erre elvitte Gabesz haverom 750-es gixerét. A pályáról tudni kell, hogy egy hosszú nyújtott kanyar az egész... szinte nem is kanyarodik az út. 5 teliben nem bírt megelőzni egy kocsit, mikor kerülte, lesodródott az útról, ott egy baszott nagy betonárok van. Azt teli verte. Onnan átpattant a gátra és még 200 métert repült, kb. 5 méter magasan mint egy rongybaba... letarolt mindent A motort állítólag 10cm-es darabokra törte széjjel. Nyugodj Békében Kurucz Gabi.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Interactive Brokers társalgó
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Fűnyíró topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Mobil flották
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- AKCIÓ! MSI B365M i5 8600 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB CM MASTERBOX Q300L Zalman 600W
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G5 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!