Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mm89
őstag
Kuplung nélküli váltás :
Én elég sűrűn csinálom felfelé (K4 sv650). Ha ügyes vagy, szinte észre sem venni, hogy váltottál. A lényeg, hogy épp abban a pillanatban tehermentes legyen a váltó amikor erőt adsz a váltókarnak. Egy erősebb előzésnél, gyorsításnál sosem kuplungolok. De városban is sűrűn csinálom, alacsony fordulaton, csak ott jobban el kell találni a gáz használatot, hogy ne rántson nagyot.
Visszafelé már nem szoktam. Persze előfordul néha, ha épp foglalt a bal kezem, vagy csak nincs kedvem megfogni a kuplungot.
Elméletben ha jól csinálod nem káros a fogaskerekeknek a felfelé váltás. De ez csak akkor igaz, ha jól csinálod.
A gyorsváltó sem emeli ki a kuplungot, csak elveszi a gyújtást egy pillanatra. -
Something_
őstag
Megvagyok a kuplungos váltással, nincs vele bajom, de írtátok, hogy fel lehet váltani kuplung nélkül. Hát én 5-7e-nél próbáltam mindenhogy, de nem sikerült
-
Xaels
félisten
válasz
Bogyó bá' #50094 üzenetére
Ráadásul Androidra az IGO ingyenes is volt nem olyan rég 10napig. Mondjuk általában nekem a kisebb túrákon elég, hogy megtervezem otthon az utat Maps-on, a térképet elmentem és ha esetleg valahol bizonytalan vagyok akkor tartunk egy cigiszünetet(már ha a többiek igénylik mert én nem füstölök) amíg megnézem.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #50094 üzenetére
Van okostelóm, persze. Csak még nincs tokom hozzá, majd köv hónapban rendelek az ebayről. Addig még a szivargyújtós töltőt is be kéne szerezni és bekötni. Az ülés alá, hogy jó helyen legyen, a telónak a kábelét meg előre vezetni...de idomos gép, le kell bontani. Rá kell készüljek na.
-
V.Stryker
nagyúr
Elég fostalicska idő van.
Azért ma délután megyek egy karikát... Budakeszi, Páty, Tinnye, Piliscsaba felől vissza.... Tudtok jobbat?
Mondjuk most érzem hiányát egy tanktáskának, amire kinyomhatnék egy térképet, gps hijján.... -
KoVee84
senior tag
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Daywalker #50088 üzenetére
A leömlők nálam pucolás után évekig még szépek maradtak, kicsit igaz visszamattul de sokkal-sokkal szebb marad mint annakelőtte volt...
Sokat számít ha esőbe mész és utána (max pár napra rá) lemosod vizes rongyal. Ha ezt megteszed évekig csillogni fog a leömlő...Nem neked akart menni.
-
Daywalker
addikt
válasz
-Mike- #50086 üzenetére
Felejtsd el szerintem. Az a baj, hogy le fogja dobni a festéket, amint nedvesség éri forrón (eső). És nagyon jó előkészítést is igényelne. Felpolírozható, de nem fog sokáig tartani.
polimorf: gondolom ezt gömbből jósolta. Akkor csinálják meg, ha már nem romlott tovább évek óta...ha előbb csinálják, akkor van esélye, hogy később rossz lesz megint.
-
polimorf
tag
Köszönöm az együttérzést a lányom szemműtétjével kapcsolatban.
Viszont szomorúan olvastam, hogy voltak akiknek visszaromlott pár év elteltével a látásaKezdek aggódni
Remélem nem vert át a doki, mert azt mondta, hogy örökös lesz, tehát nem fog romlani a látása. -
-Mike-
addikt
Katalizátor kicsit kopottas, picit rozsdás külső felületét mivel érdemes tisztítani (ha lehet és érdemes). Leömlő tisztító vagy valami hőálló festék (fekete) jó lenne rá?
-
Daywalker
addikt
-
Trub
tag
És a főtengely attól visszalassul a következő fokozatig, hogy elveszed a gázt? Mert ha sebességkülönbség még fen áll, mikor elfogy a holtjáték a váltóban, ránt egyet a motor.
Visszaváltásnál tudod korrigálni hogy mekkora gázfröccsöt adsz, de felfele csak a motorfék. Nekem kis 150-es 2T van, így nem tudom egy nagyobb motor hogyan viselkedik.Mikor jó napon van én is szoktam váltó nélkül váltogatni, visszafele is, de a ritmus nem csak fordulatszámfüggő, de a különböző fokozatokba is más.
-
Xaels
félisten
válasz
dellfanboy #50079 üzenetére
Igen a törökbálintiban voltam. A kínálat folyamatosan változik. Most például chopperből alig volt, annak a fele is 2M felett indult. V-Max, Warrior, Midnight Star, Intruder, Shadow, Dragstar, Marauder, VN900. Egyedül Intruderből volt most több példány. A többi típust nem néztem meg tüzetesebben, SV-k, Fazerek 1M körül vannak, Deauville volt még millió körül.
-
vlevi
nagyúr
válasz
Burt1793 #50074 üzenetére
Nem. A váltó csak akkor fog váltani, ha nincs terhelés alatt.
De ez nem azt jelenti, hogy gáz nélkül kell váltani, hanem úgy, ahogy persu írta. Húzod a gázt, közben nyomod a váltókart. Semmi nem fog történni. De, ha egy kicsit visszaengeded a gázt, akkor abban a pillanatban, amikot nem lesz terhelés a váltóban, abban a pillanatban bekattan a következő fokozatba. De addíg, amíg nincs meg ez a terhelésmentes állapot, addíg erőlteted a váltót.
Versenyeken (pl. szekvenciális váltós rallyautóban, satöbbi) azért működik a kuplung nélküli váltás teligázon, mert ott a váltóelektronika elveszi a gázt a váltás idejére, mert egyébként ott sem lehetne váltani. -
Burt1793
veterán
válasz
Topiccsendőr #50069 üzenetére
Ajjaj, ezt most nem értettem teljesen. A tanulómotorral nem mertem megcsinálni ezt a kuplung nélküli váltást. Én úgy képzelem el, hogy húzom a gázt, mondjuk 5ezernél el akarom váltani és el is váltom, közben húzva a gázt.
Szóval ezt így nem tanácsos?
Mondom, még sosem próbáltam, sőt eddig csak a tanulómotoron ültemés ott mindig úgy váltottam, ahogy egy normál manuális váltós autóval kell. Az oktató nem mondott semmit, csak azt, hogy lefele van az egyes, után meg felfele a többi.
-
FIREBLADE78
addikt
Szerintetek egy csúcs berik vagy egy akciós,olcsóbb spidi kétrészes bőr? Assessot honnan érdemes venni?
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
Something_ #50071 üzenetére
Nekem is volt 18 éves koromban és vissza is romlott. Most olyan 3/4-es lehet,de érzem h picit erősebb kéne. Első szememmel szenvedtem meg,másik csak 2 napig szúrt,idegentest érzés. Szem műtétnél nincs kegyetlenebb
-
Something_
őstag
válasz
polimorf #50059 üzenetére
18 evesen mutottek a szememet igy, mikor haza ertem a korhazbol kapartam a falat fajdalmamban, durva volt. Aztan masnap volt asszem a kotes leszedese es 1 hetig durvan fajt. Az akkori fodraszom meg 2 nappal a mutet utan tudott dolgozni, en egy hetig sotet szobaban szivtam.
Azota megint kb ugyanolyan szintre romlott vissza. Szerintem kb 4 evig volt jo a szemem. Nem volt veszes, -2es volt. Most passzolom. -
emre
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Burt1793 #50066 üzenetére
Velemenyem szerint nyomatekcsucson art a valtonak. Vegyunk palyahasznalatot, mert arrol van tapasztalatom.
Ahhoz h a valtast gazelvetelre vegrehajtsd, nyomnod kell a valtokart, gazhuzas kozben egy kis ideig. Valtovillat passzirozod ilyenkor a kapcsolokereknek. Nem eppen kimeletes. Utana elcsukod a gazt. Tehervaltas miatt a kapcsolokerek ki tud mozdulni, a mellette allo parjahoz, majd egy krvanagyot csattan a kapcsolokerekben a fog. Ezek a fogak kb 3 fokkal vannak bevagva, h rogzuljenek a kapcsolokerekben. Ezt a 3 fokot eleg hamar le lehet daralni egy erosebb motornal, ha nem kapod el a ritmust. Ilyenkor nem tud rogzulni a fokozat, es ki fogja dobalni. -
zoltanz
nagyúr
Én azért a kuplungkart inkább behúznám teljesen, nem véletlenül olyan. Újan is az utolsó negyedben fog amúgy.
Valamint várni egy kicsit (ha van idő, még a fordulatszám kicsit esik, nem 10 000 felett) váltás előtt.
-
Burt1793
veterán
válasz
Topiccsendőr #50063 üzenetére
Oké, de a felfelé váltás nem is árt neki, lehet akár mindig így vltani, minden szekvenciális váltójú motorral?
-
Burt1793
veterán
válasz
Topiccsendőr #50061 üzenetére
Ok. Lehet felfele kuplung nélkül váltani?
-
polimorf
tag
Ma megműtötték a leányom szemeit lézeresen. A beavatkozás nem fájt neki de most nagyon.
Remélem tényleg jól fog látni szemüveg nélkül. -
Outlander
addikt
válasz
Daywalker #50056 üzenetére
Annó aztmondta az oktató h ez azért van, mert a fogaskerék és a lánc olyan pozícióban állt meg, ami miatt így alakult... vagy mi?!
Nem emlékszem pontosan, csak h ez nem az olaj miatt volt, és h ennyi a történet... megjegyeztem, pedig max 2 szer ha volt ilyen az oktatós motorral.
-
Daywalker
addikt
-
Burt1793
veterán
válasz
V.Stryker #50053 üzenetére
Oké, gyere errefelé nyugodtan, ma délután kitekertem magamat, nem leszek útban és te sem ütsz el.
Amúgy nincs itt semmi különös, érdemes továbbmenni, nyugatabbra, Gyermely, Tarján, Vértestolna, Tardos, Lábatlan, Bajna kör nem rossz, szép a táj (konkrétan átmész egy tájvédelmi körzeten) és az utak se annyira rosszak.
Biciklivel szoktam itt járkálni mindenfelé, ha megjön a jogsi megyek egyet motorral is, bár egyelőre csak 300-as robogó van itthon. A Kawasaki ER-5, Honda CB500, Suzuki GS500 kombóból szeretnék egy újabb kiadású példányt, mivel A2-es jogsim lesz. Sajnos nagyon magas vagyok, így lehet, hogy egyik sem lesz megfelelő... Crossmotort meg nem akarok bejáráshoz. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
Burt1793 #50051 üzenetére
A városon át kellett mennem, mert mennem kellett célirányosan valahová. Utána meg nem is tudom...voltunk a haverral horgászni arra fele valami jó kis mellékúton, amit persze nem találtam meg, viszont belekerültem a péntek délutáni szívásba.
Hát ez van.
Holnap nem tudom merre menjek...Lehet Páty - Zsámbék fele...
-
Outlander
addikt
válasz
Daywalker #50040 üzenetére
Hogymi?
Úgy tűnik akkor nekem jó oktatóm volt
...
Rálépsz a váltóra és szépen finoman engeded a kart, és mikor elkezd fogni a kuplung, szépen be is ugrik a helyére az 1-esbe.... ennyi.
Más: Voltam műszakin... Igazából mióta írtátok, azóta figyelem, de nem csak h nekem nem volt piros prizma hátul, hanem senkinél sem láttam a héten, és műszakin sem nézték. Szerintem ez valami tévhit vagy nem tudom, tavaly oktatásról sem emlékszek ilyenre.
Tekertem egyet délután, azthittem h nem kell, de kellett volna a vesevédő, szerintem "huzatot" kapott a derekam.
-
Burt1793
veterán
válasz
V.Stryker #50047 üzenetére
A második kommented után sem értem, hogy miért arra mentél hobbiból motorozni, ahol más szükségszerűen megy péntek délután hazafelé.
Biztos vannak kevésbé forgalmas pesti utak, mint pl az alsórakpart.
Ilyen forgalmas helyeken azért próbálj jól viselkedni, hogy még jobban megszerethessék az autósok a motorosokat. -
Xaels
félisten
válasz
Anulu79 #50048 üzenetére
Ez attól függ... Nekem például a Virago ezerszer kényelmesebb volt mint most az Eliminator, vagy a CBF500 amin tanultam. De az SV650S sem nyerte el a tetszésem amikor próbáltam. ember válogatja milyen pózban kényelmes neki ülni. A leginkább kényelmetlenséget okozó dolog a szél lehet.
-
Anulu79
addikt
Nekem egy ismerősöm azt mondta, hogy a chopperek annyira nem kényelmesek főleg hosszú távon. Ez igaz lehet vagy ez csak egyéni sajátosság lehet, hogy kinek milyen a szervezete? A túrák tényleg jobbak lehetnek vagy mindegy végül is?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Laraxior #50045 üzenetére
Áááá, én egy állat vagyok hozzád képest, bár ugye pesti. ma is a rakpart meg a város félig full dugós volt...mint az állat mentem a sorok között. Az én sorom áll, a szembejövő tömve de halad....ki a felezőre, néhol még az index se és nyomás előre. Nekem nincs idegem beállni a sorba.
Volt olyan, hogy az ember nem húzódott le, mert bámulta a csajokat és nem volt hely elmenni mellette, le is dudáltam.
Egyedül országúton, ahol mentünk 90-et és láttam,hogy nagy a sor, ott nem előztem, mert nem láttam értelmét, hogy két autóval előbb legyek és ugyanúgy nem haladnék. De ahogy beértünk a városba, ott lámpánál már mindenhol előre mentem, nem vagyok szégyenlős.
Xaels: Mikor mocikat néztem, akkor ez nekem is feltűnt, hogy a régebbi chopperek drágábbak. Hiába, az a sok csillogó króm...
-
Xaels
félisten
Hát első körben patt helyzetben vagyok. Most nézegetem a magánkézben levő choppereket. VN750-ről van valakinek negatív élménye/tapasztalata? [link] Tudom öreg motor ez is, de ami 2000 utáni azok mind túl drágák. Vicces, hogy egy chopper még kétszer olyan idősen is többe fáj mint egy SV például...
-
Laraxior
titán
válasz
V.Stryker #50044 üzenetére
6ból visszavágod egy kuplunggal 3-ba mindjárt nem kell a féket használni
Csak óvatosan mindenesetre, könnyen jön a baj, főleg így az elején. Első 1000km alatt pl lámpánál nem gurultam előre, előzni sem előztem, a max sebességem sem volt sosem több a megengedettnél.
De én sosem ültem motoron, ez az első.3 hét múlva megyünk a Balatonra, jó kis út lesz, Debrecen-Alsóörs, meg egy kis kóválygás Pesten.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Burt1793 #50042 üzenetére
Lassítás közben váltogatok, ha piros a lámpa...motorfékezek...vissza egyet, fel a kuplung....még mindig piros...vissza egyet, fel a kuplung...motorfék.... sárga...nagy gáz, fel három...húzod a gáz, fel a négybe vigyorogva.
Laraxior: Nekem sincs kis kezem és nekem is messze van. Szerintem lazábbra kell állítani a csavarnál, a kuplung karnál és talán úgy könnyebb.
-
Laraxior
titán
válasz
V.Stryker #50041 üzenetére
Hát nem tudom, az a kuplungkar nem az én kezemre van kitalálva, épphogy a középső ujjammal elérem, jóformán csak az az egy ujj kopik a kesztyűn eléggé látványosan
Lassan ki fog lyukadni, szerintem bazi távol van a kormánytól, megjegyezném, nincsen nagy lapátkezem...
-
Burt1793
veterán
válasz
V.Stryker #50041 üzenetére
Miért nem lassítás közben váltasz vissza? Persze nem kell egyesbe rakni 30nál, de 10 km/h alatt menet közben érdemes egyest kapcsolni, mint az autónál. Ha a kuplung fent fog, de még magas fordulaton se csúszik, amikor nincs behúzva, akkor nincs gáz és úgy kényelmesebb is, mert nem kell tövig behúzni váltásnál, gyorsabb lehet a procedúra.
De biztos lehet állítani rajta, hidraulikus?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Daywalker #50040 üzenetére
Egyszer dobta ki vagy nem vette be vagy mit tudom én...valami nem volt ott tiszta...lámpánál mindig pattogtatom vissza, aztán itt pont 1-2 körül lehettem és szerintem nem vette be...se előtte se utána nem csinált ilyet. Egyenlőre betudom bénázásnak.
Egyébként a kuplung tökre fent fog...akarom mondani a motor akkor indul meg, mikor már majdnem teljesen kiengedtem a kart. Ez most jó vagy rossz?
-
V.Stryker
nagyúr
Na, akkor a délutáni események:
Elmegyek a jogsiért, sorra kerülök, nézi a csaj. Azt kérdi, kaptam-e sms-t. Mondom nem, de telefonon mondták, hogy kettő után jöhetek. Áááá, akkor nem tudja ideadni, valószínűleg tényleg itt van, de nincs feldolgozva, még nem érvényes, jöjjek vissza holnap vagy akár vasárnap. Hát mondom, ne haragudj, nem jövök vissza, most szeretném. De nem, jöjjek vissza. Mondom, de nem tudok visszajönni. (Azt mégse mondhattam,hogy jogsi nélkül jöttem, de vissza már jól esne azzal menni.
) Mondom neki, hogy ha várnék, akkor van esély? Hát nem tudja, majd ha lemegy a sor, meglátjuk. Leültem, kb. 10 perc alatt lement a sor. A 10 dobozból elvett egyet, pont abban volt az enyém és már intéztük is... Egy kis erőszakosság és +10 perc csak kellett, hogy ma meglegyen.
De megvan és ez a fontos.
A fentieken felbuzdulva, mondom megyek egy karikát. Elindultam Soroksár, Törökszentmiklós, Csepel, Kispest. Hát rohadt sz@r volt.
Kocsisorok, sehol egy kanyar, a térdvédő b.szata a lábam
- nadrág alá vettem fel az Asesso-t - , fáj a seggem, minden bajom van.
Nem gondoltam,hogy ilyen rossz lesz az első "gumi nélkül".
Volt hogy olyat eszetlenkedtem visszaváltogatva, hogy mikor oda kellett húzni, akkor kidobta vagy nem akarta bevenni egyszer a sebességet. Lámpánál nem tudtam később eggyest kapcsolni...csúsztatva kettesből szerencsére nem volt gond. Nem tudom a motor hülyéskedett-e vagy a vége fele már én fáradtam bele.Adjatok tanácsot, hogy merre induljak Dél-Pestről motorozni, ilyen 2-3 órás körre gondoltam kezdésnek.
-
Daywalker
addikt
válasz
-Mosquito- #50037 üzenetére
Tegnap a reggeli szar idő miatt ijedtek be sokan szerintem. És büfé sem volt
Meg szeles volt az idő az elején, meg kicsit poros a pálya, de így is sikerült 4 mp-et javulni.
-
Daywalker
addikt
válasz
-Mosquito- #50035 üzenetére
Áh, most már persze, de az elején még full szabad volt mind, azóta se néztem rá. Hringre nem állok készen, majd júliusban. Tegnap is voltam gyakorolni Kakucson. Ketten voltunk az egész pályán. A vége felé jött még kettő de nem zavartak sok vizet.
-
Daywalker
addikt
válasz
V.Stryker #50032 üzenetére
Hringen kötelező, kivéve ha felvezető motorossal való vonulás van (pl. motofesten azokban a csoportokban, akik karikáznak kezdőként). Talán a nyílt napon a totál kezdő kétórás csoportban is lehet menni protektoros cordurában, mert ott is van felvezető motor, de amúgy ott alap a bőr mindig. Pringet nem tudom, szerintem ott is, kakucs-kecsó-ering oda jó a cordura.
Amúgy meg motofestre menjen akinek két anyja van. Tömegnyomor lesz, egy normális kört nem lehet majd menni. Egy szaros 40 percért (amiből kb. 20-at lehet kibírni ha úgy tolod ahogy bírod) meg nem megyek ki. Több idő fel- és lepakolni. -
User64476
őstag
válasz
DigitXT #50024 üzenetére
Igen ismerem ezeket a vidókat, egyszer kétszer megfordultam a pc boltjukban is még sok sok éve amikor indult, de amikor bejött a főnök úgy beszélt az alkalmazottakkal mint egy darab fekáliával, és erről az üvöltöző jópofaságról mindig az jut eszembe, hogy erőltetett, mert a hapsi csak egy nagy bunkó. De biztos csak rossz napja volt... Mondjuk kértem tőle javítási ajánlatot is egy DR250re és korrekt árat mondott látatlanban.
-
canniball
nagyúr
válasz
Daywalker #50004 üzenetére
A bátorság és a lapon fordulás is messze áll tőlem, a lábtartó sem ért még le soha; mivel a hátsó gumim kissé kockás (lehet smirglivel majd kiigazítom
), kezdő is vagyok és a beláthatatlan kanyarokat sem szeretem ezért "fenntartásokkal" döntöm a gépet.
A "közúti veszélyek" meg valóban adottak, pár napja majdnem sikerült telibevernem hátulról a havert amikor egy kanyar után hirtelen ott termett egy stop táblás kereszteződés.
Előzésnél pedig természetesen visszaváltok, csak ha hosszabb a manőver jó lenne ha közben nem kéne a(z előzés közbeni fel)váltással molyolni; de persze ez is "benne van a pakliban".Baskiria!
Felvétel nem készült véletlenül?V.Stryker!
Nen minden pályán előírás a bőrszerkó; de persze ettől még ajánlott. -
DigitXT
félisten
válasz
User64476 #50014 üzenetére
Robis esethez passzoló elmebeteg videó.
-
-Mike-
addikt
válasz
V.Stryker #50017 üzenetére
Lemaradhatott a smiley, bocs, mindent tudok, most jött meg a sport dob a motorra, szerinted ha ma felszerelem rá, nem próbálom ki?
A jogsi meg majd jön jövő héten vagy azután, bár jobb lenne jövő héten mert jövő hétvégén megyek Hungaroringre motofestre, van foglalt időpontom is a pályára.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
-Mike- #50016 üzenetére
Nem szomorítalak el, bár megértelek. Viszont matekolni te is tudsz. Ma péntek van és nem értesítettek. Ahová kérted, oda csütörtökönként viszik, tehát legközelebb és minden valószínűség szerint jövő héten pénteken veheted át,de ha rámenősködsz, mint én, akkor valószínűleg csütörtök délután is.
-
User64476
őstag
Eddig nekem nem volt vele gondom, pályázni remek (gondoltam eddig), de most erősen rezeg a kuka fedele, ráadásul fogalmam nem volt, hogy mi a fene történik. Életemben egyszer ugrott ki alólam valami így, egy nagyon leszakadt Yamaha Jog amit rám akart melegíteni valami futár, felakadt a gáz és estem vele egy jó nagyot a keramitos udvaron. Még szerencse, hogy nem kezdett el vitázni, bepróbálkozott hogy mit bénázok, de láthatta jól, hogy fékeztem és csak egyre jobban ment a robi...
-
fattyu
veterán
válasz
FIREBLADE78 #49998 üzenetére
jajj már nem kell a hülyeség.
ezzel az erővel a 1.5 tonnás 1.6 benzin százpár lovas autók se tudnak megmozdulni se ugye?
Közlekedni szerintem 30-40 ló elég motorra. szélesen vigyorogni kell sokkkal több.
-
mm89
őstag
válasz
User64476 #50010 üzenetére
Én is kaptam olyan barátnőmtől (neki ajánlotta az előadó, mert valami motoros ajándékot akart venni és ez állítólag jó).
Mentem vele kb 500métert és mondtam, hogy ezt felejtsük el... Nem is értem hogy lehet ezt nyugodt szívvel ajánlani... Visszavittük, beszámították felnicsíkbaMég az is hasznosabb!
-
User64476
őstag
Sziasztok! Bemutatkozásként egy NC750Xel mászkálok, DCTs, komoly extrája a "kézigáz" vagyis az a kis nyelves bigyó amire elég rátenyerelni és mész. Vasárnap állok a cimbimmel egy lámpánál, ő bal előrébb mint én, a sáv balra kanyarodó. Mondom neki, hogy ez nem az a kereszteződés, irány a következő, oké. Elém fordul, nézi az egyenesen menőt, és is ráfordulok, majd elkezdem húzni a féket erre majd kiugrik alólam a paripa, minél jobban húzom, a féket annál jobban megindul, jól nekimentem szétvertem a sípcsontom meg persze a gépet is kiborítottam az útra. Az utca népe remekül szórakozott. Beakadt a kesztyűm, kabátom találkozása a kézigáz bigyóba, és ahogy a fékért nyúltam húzni kezdte. Kuplung nem lévén igazi parádés szerencsétlenkedést láthattak a nézelődők.
Kell valakinek egy ilyen abszolúte nem balesetveszélyes bigyula? Szívesen odaajándékozom
-
-Mike-
addikt
válasz
V.Stryker #50008 üzenetére
...feldolgozása folyamatban van.
De még semmilyen zöld pipa nyomot nem látok. Igen tudtam, hogy a központi ocsmányirodában gyorsabbak, de hogy ennyire. Mindegy, remélem oda felé úton igazoltatni fognak.
Én okmányirodába kértem, minden héten csütörtökön van oda szállítás. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
-Mike- #50007 üzenetére
Neked ez az OkmányApp - mit ír? ha azt,hgoy gyártás alatt van, akkor az 2-3 nap, utána írja majd zöld pipa mellett, hogy elküldték oda ahová kérted. Én a központiba kértem és ma lett zöld pipás. Felhívtam őket olyan tíz fele, a központi okmányirodát és mondták,hogy látják,hogy épp úton van vele a futár, délben érkezik és kettő után már menjek nyugodtan.
De írtam is,hogy az egyetlen gyorsítási lehetőség ha a központi okányirodába kéred, mert oda minden nap viszik, máshová csak heti egyszer. Tehát ha a tied is ma lett kész,de pl. tegnap volt szállítás oda ahová kérted, akkor várás van jövő hétig....
-
Daywalker
addikt
válasz
canniball #49995 üzenetére
Az a baj, hogy ezt csak akkor érzed, amikor látod, hogy tiszta az út. De közúton mész, ahol lehetnek meglepetések, én pedig nem csontoznám ki a helyedben. Ha nem vagy ilyen bevállalós (vagy leszarod, ha megdöglesz - ezt nevezhetjük bátorságnak?
) akkor ezen nehéz lesz változtatni, és nem is kell feltétlenül. Térden fordulni nem közúton kell. Előzésnél meg rúgd vissza kettőt aztán go...
-
Outlander
addikt
válasz
FIREBLADE78 #49998 üzenetére
5 kg-ra jut egy ló...
Az egy erősebb autó.. 150-200 ló körüli autónak felel meg...Az átlag lóerő autóban, jó ha 100 ló az 1-1,3 tonnához, mégis lehet vele előzgetni (is).
-
dellfanboy
őstag
válasz
FIREBLADE78 #49985 üzenetére
kg-ba egyezünk bár én kicsit magasabb vagyok
nekem azt mondták a spidi-k szűkebbek szóval 50-es okés is lehet.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Trollok komolyan
- OTP Bank topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TCL LCD és LED TV-k
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Hobby elektronika
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Lenovo magyar laptop billentyűzetre van szükséged? Akármelyik verzióban segítünk!
- LG 24GQ50F-B - 24" VA / 1920x1080 FHD / 165Hz 1ms / AMD FreeSync Premium / Adaptive Sync / HDR 10
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A22/Samsung Galaxy A23/Samsung Galaxy A25/Samsung Galaxy A05s
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest