Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz
energy4ever #102095 üzenetére
Igen, tud.
Külön van motoros, és személyautós töltési mód.
Amikor bekapcsolod, először csak a feszültséget írja ki, és nem tölt.
A mód gombbal előbb motoros, majd a másodikra autós módba lehet kapcsolni.
A motoros mód természetesen a kisebb kapacitású, kisebb töltőáramot igénylő motorakksik töltését jelenti.
Remélem még néhányszor ide fogom tudni írni, hogy a 2008-ban vett Banner akkumat még nem tette tönkre ez a töltő. Vaygis elmúlt 10 éves az akksi. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
energy4ever #102095 üzenetére
0,8 A-t tud "motorkerékpár" üzemmódban és 3,8 A-t személyautósban. Nem fog ártani az akkunak.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
julius75 #102091 üzenetére
Jó atyám 27 évet húzott le összesen, BRFK bűnügyi helyszínelő, közlekedés, majd baleset helyszínelőként.
Ezért írtam egészen biztos, hogy traffit nem fordítanak utánad. Pusztán rákérdeztem.Kővezzetek meg de üres úton a 110-120 szerintem sem durva eset, ne álszenteskedjünk szerintem az itteniek közül kevesen közlekednek 0-24 50,90,130-cal max.
+1 az Aldisnak, kettő van itthon egyik 4-5 éves a másik 3, hibátlanok és tudnak motor módot.
-
vendingo
veterán
válasz
energy4ever #102088 üzenetére
Lidl, aldi 5-6 ezres töltő nagyon jó. Annyi, hogy alámerült akksit nem tölt.
-
julius75
aktív tag
válasz
etnies #102084 üzenetére
Nincs lefotózva, hiszen szemből mértek. Elfogó nem volt, de engem amúgy sem kell, elég ha leint.
A száguldozós dologban nagyon nincs igazad. Egy hónapos motoron ülök, ami rohadt drága volt. De ha 500 ezer lenne sem vigyáznék rá kevésbé. Én dolgoztam meg érte tudniillik, így nincs szándékomban összetörni sem.
Amúgy nekem is egy életem, 2 kezem és lábam van, plusz egy szerető családom. Szóval engem nehéz lesz állatkodással megvádolni.
Ami meg a 120-at illeti, tök egyenes, forgalom mentes úton történt, még szemből sem jött senki, aki legalább villogott volna....
És igen, ez már szabálytalan volt, de az vesse rám az első követ, aki még ilyet nem csinált. A motoros előítéletekről meg annyi a véleményem, hogy butaság, általánosításon alapuló "népi bölcsesség".Micsurin: "aki állt a másik oldalon"....kifejtenéd?
-
Formaster
addikt
válasz
energy4ever #102088 üzenetére
Nekem jelenleg egy Lidl-s digit csepptöltőm van. Tudja kezelni motoros akksit, autósat, van rajta csepp és "gyors" túltöltés télire. Persze a gyorstöltés vicc, ekkora méretben ne vájonsokat az ember, viszont arra tökéletes, hogy télen rátölts 3 hetente.
A következő lesz a CTek MXS 10EC, ami már áramforrásként is üzemel, ebben a márkában kapható a kistestvére is, ami az említett funkciót nem tudja, viszont regenerál és egy nagyon fullos töltő. Ha nagyon jót akarsz ezekből nézegetsz, ha több jármű van a családban már megéri.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
energy4ever #102088 üzenetére
Évente kétszer szokták árulni az Aldiban az egyébként kitűnő, teljesen automata AutoXS típust, jelenleg kb. 5500,- forintért. Ennél jobb nem kell, 5 éve ezt használom a kocsihoz és a motorhoz egyaránt. Ősszel még biztosan lesz.
-
energy4ever
addikt
válasz
Geresics #102078 üzenetére
Na ez hangzik eddig a legjobban. Kerepesen laktam sokaig, ez ott van a kozelben, meg az utat is ismerem a jelenlegi lakhelyemtol egeszen odaig!
"Viszont 125-ös motorok vannak, és bár zárt pályán mész, kell rá érvényes vezetői engedély (nem kérik el, de aláírod, hogy van)!"
Itt nem irnak semmijen kitelt, majd felhivom oket, megmondom, hogy motorozok, de csak B-s jogsim van, motoros nincs, majd eldontik...Amugy itt sokan szidjatok a "kis 50-es" motorokat. De miert?
Ha jol tudom ott egy Yamaha XT125 R-el mentel. Oszinten, azis "rossz, 50-es szintu volt"? Gyari specifikacioja alapjan 5 sebesseges, 95,2km/h a vege. Enyem 50-es letere 6 sebesseges, 96,6 a vege. Nemtudom mennyi ido alatt eri el a veget, en emelkedon probalgattam tegnap, 4-esig pakoltam fel a 6-bol, es ugy volt 85 a vege.(idoben nem tudom, 20 masodpercre tippelek) Itt fel perc a 96km/h elerese. Jol irtam ezek szerint, 20s a 85km/h kb.
Mas: Akinek olcsobb akkutoltoje van, azoknak pontosan milyen tipusu van? Nezegettem, vannak 4.000Ft-tol egeszen 600ezerig.
Melyik lehet a legolcsobb ajanlott 12V-os akkuhoz?
-
Micsurin
nagyúr
-
etnies
senior tag
válasz
Geresics #102085 üzenetére
Nem tudják a kamerát forgatni mérés közben.
Továbbá, lehet hogy neked baromság, én meg hallgatom az autósoktól, hogy "mer' minden motoros száguldozik"-ot.
És ilyenkor nem tudom azt mondani, hogy ez nem igaz, mert a magyar motorosok fele tényleg szarik minden szabályra.Szóval maradjunk annyiban, hogy neked baromság, nekem nem az.
Jöttem haza egy hete talán a SörOlimpiáról, Csopakról, kocsival. Ötvennel mentem, pedig este 11 körül volt. Sorban előztek meg az autók 70-80-al, Balatonalmádiban mértek egy kanyarban, 50-es tábla alatt, a sötétben. Nyugodtan jöhet a falbafejelős szmájli.
-
julius75
aktív tag
Sziasztok. Hosszú egyenes úton (kb. 1.5km) szemből megmértek ma reggel. Jobb oldalon egy parkolóban álltak, az autó mögött volt a háromlábú. Lehet ebből valami? Kb. 120-al mentem, szóval a gyorshajtás nem is kétséges. És mielőtt lehülyéztek, egy rendszámom van nekem is igen, az is hátul.... 😀
-
duni84
aktív tag
válasz
canniball #102077 üzenetére
abból az irányból nem tudok kifejezett helyeket ajánlani, viszont szerintem bármelyik ismertebb motor szervíznél is tudnak gumit javítani (ha nem valami szerencsétlen szögben fúródott be valami a gumiba). ha mással nem, hát gumi kukaccal, amivel ki tudod bekkelni, amíg egy szakszerű javításig eljutsz. 5-10 perc alatt megvan, meg nem bírok elképzelni olyan motor szervízt, ahol ne lenne kéznél egy rakat kukac
szóval tüzet oltani nem feltétlenül csak gumisnál lehet. vagy leintesz valakit, aki túra enduróval közlekedik körülötted. náluk mindig van kukac/spray
-
-
Geresics
addikt
válasz
energy4ever #102065 üzenetére
Hungaroring Dirt képzés! Fél nap, 15eFt, ők adják a motort, az sem baj, ha elesel vele! Megtanítják, hogy milyen amikor megcsúszol (máskor is meg fogsz!), és mik a lehetőségeid! Az egyik leghasznosabb képzés, amit kezdő elkövethet!
Viszont 125-ös motorok vannak, és bár zárt pályán mész, kell rá érvényes vezetői engedély (nem kérik el, de aláírod, hogy van)!A Honda Safety (még nem voltam sajnos) terepes képzése is nagyon jó, de ott úgy tudom csak sík terepen mész, itt meg vannak szintkülönbségek!
-
canniball
nagyúr
Reggelre leeresztett a hátsó gumim.
Nem tudjátok a Kékholdban vállalnak-e "tűzoltást"? Vagy tudtok mondani Bp. belvárosától ÉK irányba kifelé haladva (Váci út stb.) más helyet ahol megnéznék? -
z123456789
addikt
válasz
runner 125 #102054 üzenetére
(#102054) runner 125
Komolyan? Az meglett? Csak mert a baromfasz le lett fotózva a lopás után, hogy motorzgat vígan, mintha mi sem történt volna. Aztán féltem, hogy többet nem látják. De akkor ott valami gond lehetett fejben is.Nem kicsi. Ez jó hír.
-
HSM
félisten
válasz
-Mike- #102063 üzenetére
Viszont ott a technikát is megmutatják.
Mikor én voltam, volt egy kistermetű vékony hölgy is, még ő is felemelte a dögnehéz vasukat.
(#102065) energy4ever: Attól függ, mi a cél. Ha biztonságosan motorozni akarsz megtanulni, akkor Safety, ha B125 jogsi kell, akkor meg az. Sajnos még a normál A-s jogsinál sem nagyon tanítanak vezetéstechnikát, a B125-ön meg még annyi sincs.
-
válasz
energy4ever #102058 üzenetére
Én 50 vagyok, és 180 kilós gs500on tanultam.
Tologatni nem szerettem.
Most YBRem van, jóval könnyebb ~130kg, de már ez is inkább bicikli feeling.Jó lesz az a kis gép tanulásra neked, nem nehéz az hidd el.
Ja és ne emelgesd,nem ez a funkciója. -
Formaster
addikt
válasz
etnies #102066 üzenetére
Nekem nem annyira, mert számítottam rá, hogy a rovátkára nem lehet adni, a leszorító kotyogása miatt. Bal oldalon 4-5mm, jobb oldaon 2-3mm játéka van, így elveszti a értelmét. Nyilván tucatmotorról beszélünk, valamin spórolni kell, de ez inkább arra megy ki, hogy szervizbe menj, lehetőleg egy láncállításért is.
(#102064) veze most nem mértem ki, mert az egyenes nem hazudik, a lánc egyenes, a futás is, de ha legközelebb a műhely felé megyek rámérek, ha valami nem stimmel azt uppolom.
-
etnies
senior tag
válasz
energy4ever #102065 üzenetére
A B125-t nem hívnám "továbbképzésnek". Nem tanulsz ott semmit, max jogosítványt szerzel.
Mindegyik külön tanfolyam megéri a pénzét, köztük a Honda is. Ha mindenfajta motoros tudás nélkül már egykerekezni akarsz, lehet hogy inkább kocsival kéne járnod.
-
vendingo
veterán
válasz
energy4ever #102065 üzenetére
Felemelni a motor elejét? Szereléskor szoktam emelővel felemelni.
-
madmike
őstag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani hátsó motoremelőt? Az olcsóbb kategóriából vennék valamit, de nem szeretnék mellényúlni. Hornethez kéne. -
energy4ever
addikt
válasz
-Mike- #102063 üzenetére
Ez amugy meger 50ezer ft-ot? B tovabbkepzes B125-re is megall ennyibol. Ott lehet tobb lenne az eltoltott ora.
Mas se tudja felemelni a motor elejet? Igazabol egesz jol ment ahhoz kepest, hogy eloszor vezettem ilyet. Autoval sose leptem at egyik sebesseg korlatozast se. Ma motorral kb sikerult majdnem mindet. Jo nem sokkal, csak ugy plusz 5-10%. Hazaerve viszont jott a remallom. Forgalmas utrol lejtos kocsibeallo, jarda, majd egy padka meretu lepcsofok, de elotte nyilvan ket szarnyas ajtot kell nyitni. Ha az nem lenne ott, nem tartanam gaznak az egeszet, de egy kinzas volt beszenvedni.
-
-Mike-
addikt
válasz
energy4ever #102058 üzenetére
Safety-Hungary-re elmehetsz, de 2nap alatt 50ezerért nem fogsz tudni megtanulni motorozni. Annyiból talán jó lehet, hogy nincs rutinod, nincsenek még rossz beidegződéseid így nincs mit elfelejteni és egyből a jó technikával találkozol.
De gyakorlás nélkül ez nem fog menni, ha elmész erre a 2naposra de utána nem fogsz ráülni csak mondjuk tavasszal, akkor nem ért semmit.De ott a földről is fel kell majd tudjad állítani a sárnehéz hondájukat, úgyhogy heti 4edzés és csirkerizs, háborúúú, más opció nincs.
-
Formaster
addikt
Lézeres lánc állítás, konklúzió. Egyrészt elégedett vagyok a CAT Pro lézerrel, teljesen erős fénye van nappal is, ahhoz képest, hogy két fika gombelemmel megy.
Másrészt rovátka... hazudott. Nem tudom, hogy csak a Yamaha ezen szériáján kottyan-e ennyit a kerékleszorító, de összesen egy teljes értékkel kellett arréb rakni az egyik oldalt a másikhoz képest, sajnos nem mértem le, de ez valamivel bizto több, mint 5mm. (Persze tudom nyilván boruktak vele, összecsuklott a váz stb
de ez kizárva)
-
vendingo
veterán
válasz
energy4ever #102058 üzenetére
Enyém üresen 230 kiló és 75 kg vagyok. Voltam már 2 személlyel terepen is. Használd, aztán megszokod. Ennél csak nehezebb gépek vannak.
-
-Mike-
addikt
válasz
energy4ever #102058 üzenetére
Gyúrjá vaze.
-
energy4ever
addikt
válasz
vendingo #102057 üzenetére
90korul. De en csak 60vagyok, es 180magas.
(#102059) -Mike-:
Az lesz, de motorozni is tudnom kellene. Tegnap kaptam meg a B-s jogsim, amugyse vezettem igy sokat forgalomban. Bicozni meg mar 6eve nem voltam a terdem miatt. Szoval kellene valami, ahol ugy tudok megtanulni, hogy sem mast, sem magam nem nyirom ki.
-
vendingo
veterán
válasz
energy4ever #102055 üzenetére
Nehéznek érezni? Hány kiló az a motor? Negyed tonnás gépet terelgetek szerpentineken.
-
runner 125
nagyúr
válasz
energy4ever #102055 üzenetére
Motorozni megtanulni melyik lenne a jobb?
Egy 5-600 ccm-es motor.
-
energy4ever
addikt
Na ma felhoztam elso igazi motoromat Pestre, Kerepesrol, egy Aprilia RS4 50-est.
Meddig fogom neheznek erezni? Eddig meg nem nagyon motoroztam. Vezetestechnikai treningek mennyire dragak? Inkabb menjek olyanra, ha gyakorolni szeretnek, vagy inkabb csinaljak motoros jogsit(csak b van). Motorozni megtanulni melyik lenne a jobb? -
runner 125
nagyúr
válasz
akos727 #102051 üzenetére
Bp.-n ház előtt kinthagyni ilyen értékű és ritka motort éjszakára..., én még vidéken sem hagynám kint csak úgy az utcán. Nyilván más kérdés egy őrzött parkoló, camping, vagy város főtere. Ezekre volt már példa, nem is volt semmi gond.
Neten is millió biztonsági kamera videót látni, ahol zárt furgonba megállástól számítva 8 másodperc alatt rakják be hárman.
Kár érte. Reméljük előkerül, a legutóbbi facebook-on terjedő GSX-R-t is megtalálták egy benzinkúton.. épp tankolt a tolvaj, egy figyelmes motoros meg kikapta belőle a kulcsot amikor bement fizetni a faxfej. -
Geresics
addikt
Akció van a Shoxban - hátha valakit érdekel. Átfutottam, de én semmi olyat nem találtam, ami engem érdekelne...
-
akos727
senior tag
-
HSM
félisten
Autókon sem a plusz helyigénye, sem a plusz súly nem probléma, valamint ott azért jóval egyszerűbb dolga is van. (Nincs kanyarban dőlés, és plusz két kerékről jön jel.)
Amúgy ha már potenciális életben maradás... ABS flame nélkül csak annyit mondanék, szerintem a legtutibb egy jó vezetéstechnikai képzés.
Az minden motorra jó. Én pl a Safetysen voltam, a két képzési szint 90k volt, de bőven megérte, párszor már kihúzott a bajból az ott szerzett tudás.
-
WZP
aktív tag
válasz
V.Stryker #101994 üzenetére
Már végigzongoráztam. Nincs abból az évtizedből ami tetszik a ZZR600-on, YZF600R-en, és CBR600-on kívül.
Ha ilyet tudtok szóljatok
Poén kedvéért rákerestem ABS-es motorkra is. Alig pár van ami milla alá csúszott... elég kemény hogy ekkora felára van a potenciális életbenmaradásnak motoron (meg hogy csak 2017-től lett kötelező motorra, de autóra már 2004-ben)
Majd márciusban visszatérünk erre a motorvásárlásra
-
#31733248
törölt tag
válasz
dellfanboy #102042 üzenetére
Mivel én városon belül mozgok, ezért cordura dzsekiket (nyáron hálósat) és előnyben részesítem az UV színeket. Ha kezd picit hidegebb lenni, akkor UV sárga és narancs színekben pompázó jóláthatósági, vízálló munkavédelmi kabát megy fölé. Az aktív védelmi hatását tekintve bárminél jobb, mindenkinek csak javasolni tudom.
-
-
vlevi
nagyúr
válasz
Geresics #102036 üzenetére
"áttért hát a KTM Super Adventure-re."
Azt hiszem, erre mondják, hogy irigylem a problémáitTegnap találtam egy videót, nagyköbcentis kalandmotorok címmel.
[link]
Hát, az elején az Africa Twin-t már-már kezdtem megsajnálni, annyira rájárt a rúd.
A másik dolog viszont az 1000-es V-Strom volt. Amikor egyszer sikerült vele mennem egy rövid köröcskét, akkor nekem is hasonló volt a véleményem. Semmiben sem jobb, mint a többi "nagy", gyengébb is, nem is annyira terepre termett, de közben mégiscsak nagyon kultúráltan jár, semmi hirtelen dolog, mégis amikor rajta ül az ember, az egy nagyon jó dolog -
Ferdzsoo
addikt
Az sh20-as albán részén ment valaki az elmúlt pár évben?
-
-
#31733248
törölt tag
válasz
Shad0w #102008 üzenetére
Köszönöm, hogy leírtad. Azért 120-nál aszfaltot fogni még ilyen körülmények között sem egyszerű történtet... Én éppen ma vettem egy Forcefield Pro Shirt X-V protektoringet, védelmi szempontból nagyon meggyőző, a protektorjai a Level 2 protektorok között is nagyon jók. A mellkasvédelem fontosságával magam is egyetértek.
-
Hosiminh
tag
Sziasztok,
van tapasztalata valakinek, hogy hova érdemes Motorvezérlő Elektronika hangolás terén fordulni, ahol padolnak is? -
baboss
őstag
Sziasztok.
Rég jártam itt, tegnap megjött az első futómű, be is raktam, 3 hónap szünet után végre tegnap este mentem 1 kört, már nagyon hiányzott. Holnap jön meg a 2 tükör és az index. Szabit vettem ki a hétre, mondván motorszerelés és péntek meg a hétvége motorozás. Most kaptam a telefont, hogy be kell mennem dolgozni, ugrott a szabi, meg a hétvégém is. -
Formaster
addikt
válasz
vlevi #102021 üzenetére
Nálunk van 98 is, szerintem ez lesz az arany középút. Amerikai fórumot néztem épp, ott lehurrogták az illetőt, hogy teljesítménybeni értelme nincs, amíg nem írnak hozzá egy ECU-t, a tisztítás meg relatív, bizonyos intervallumonként amúgy is szétkapod a rendszert ellenőrizni, akkor már meg is lehet tisztítani.
-
-
ath
senior tag
válasz
zgospel #102022 üzenetére
akkor új Talmát köszöntünk benned, neki csak 1:51.05 a legjobb ideje
de első alkalomhoz képest jó időket mentél akkor.
akik túragumit használnak, mit ajánlanának 120/70-160/60 méretben? nem mátrában térden fordulós gumi kell, de azért tapadjon is, ha lehet 60nál több ne legyen. a rosso 3 tudjuk jó, de az kb 85e, nem biztos annyiért vennék egy teljesen átlagos használatú banditra.
-
zgospel
őstag
Fasza nagyon ez a Hungaroring, azt hittem hogy több idő lesz mire ráérzek, de már a 3. mért köröm 1:23 vége volt. 1:21:739-ig sikerült levinni a negyedik menetre. Sajnos a másodikban forgalomban voltam, baromi nehéz ám sportmotorokkal küzdeni mert visszajönnek az egyenesben. A harmadik meg félbeszakadt, a negyedik jó volt. Célegyenesben 200 fölé tud menni a motor, de a 210-et már nem éri el
-Mike- megelőzött a Mansellhez vezető egyenesben aztán utána mondja nekem hogy látta hogy lyukat váltottam. Nem váltottam lyukat, csak ennyivel lassabb a motor
-
vlevi
nagyúr
válasz
Formaster #102018 üzenetére
Egy jó ideig a rendszer önmaga képes tolerálni a szarabb üzemanyagot. előgyújtással, satöbbivel.
Csak pl. abba gondlj bele, hogy egy világjáró adventure motor, mint pl. 1200GS, vagy KTM 1290, esetleg az új AT, hogy lennének világjáró motorok, ha nem tudnának elmenni az afrikai mosóbenzinnel? Mert kénytelenek.
Más országokban is lehetnek eltérések az üzemanyaggal, pl. az USA-ban, ha jól tudom, teljesen máshogy megy az oktán számozás. Nálunk már nincsen, de nagyon régen volt 91, és 98-as is.
Azt nem mondom, hogy innentől kezdve a Gixerbe is 86-ost tankolok, de meg kell nézni, hogy mit írnak elő gyárilag.
Időnként én is szoktam neki (V-Strom 650) adni a jobbik fajtából, de maradok a sima 95-ösnél.
Pár éve, amíg volt E-85, páran kipróbálták, hogy mentek vele egy keveset. Na, az kipucolt mindent. A kipufogón be lehetett látni, majdnem a szelepekig... -
tboldi
nagyúr
válasz
Formaster #102018 üzenetére
Próbáld ki!
Én kizárólag Shell V-Power 100-ast tankolok a Jazz-be,
mert boyracer vagyokmert képes hozzáállítani az előgyújtást, és a benne lévő adalékanyagok miatt kevesebb dzsuva rakódik le az EGR-rendszerben.
Illetve gyakran kevesebb a prémium nyálak etanoltartalma, mint a simáké. Az arra fel nem készített járművek nem igazán tolerálják, ha sok etanol van a benzinben, bár az MT-07-nél már nem hiszem, hogy ez gond lenne, inkább a régebbi motoroknál/autóknál jelenthet problémát. -
Formaster
addikt
100-as oktán. Biztos kiveséztétek már, de ne tépjétek le a fejemet. Van valami érdemi előnye 11.5:1-hez sűritési arány esetében? Nyilván tisztább az üzemanyag, így kevesebb szennyeződéd lesz a rendszerben, de az érdekelne, hogy gyái ECU mellett, teljesítményben, fogyasztásban mivel járok a legjobban, 95/98/100?
-
Chris0321
veterán
válasz
Shad0w #102012 üzenetére
Ha nincs külön pályamotorod a sajátod töröd össze aminek ezért csökken az értéke és míg meg nem csináltatod motorozni sem tudsz és mivel írtad, hogy autód sincs így másképp kell megoldanod ha el szeretnél jutni valahova. Ezzel szemben ha a pályamotoroddal esel a másikat tudod használni. Sokan járnak ki ilyen pályanapokra, biztos tudnál találni valakit aki ha beszállsz az üzemanyagköltségbe segítene a pályamotorod szállításával. Autót/futót vagy furgont pedig te is tudsz bérelni (ha van B-s jogsid) és magad is el tudod vinni és nem kell ezért egy autót venned bár lehet később úgyis vennél egyet mert télen vagy ha nem ketten mentek valahova a motor kevés lesz. Az biztos, hogy ez nem egy olcsó játék és neked kell tudnod mennyit akarsz/tudsz rászánni és mennyire gondolod komolyan.
-
Horvi
őstag
válasz
Shad0w #102014 üzenetére
Bátszi motor, Ricsibontó amik itt vannak Bp-n.
-
Shad0w
senior tag
válasz
runner 125 #102010 üzenetére
Köszi.
Nem tudom, most csak minimálisan lenne olcsóbb ha pályára alakított gépet dobtam volna el. Ami fémből van az pont ugyanannyiba kerül, az idom olcsóbb, de ha lehet javítani akkor ugyanannyiba kerül a javítás. Index és a tükör meg 10k együtt. Tréler is 10k. Nincs autóm, se futóm, a biztosítás és teljesítmény adó amit azokra nem fizetek simán fedezi a hazaszállítás/hazajutás költségeit.
De ez csak most igaz, simán megpördülhetett volna és akkor kuka az első/hátsó lámpa amik eleve nincsenek egy pályagépen és jó drágák is. Szal nem tudom.Viszont a nap végére akárhogy is számol az ember az derül ki, hogy ez egy drága hobbi.
-
Shad0w
senior tag
válasz
dellfanboy #102009 üzenetére
Hungaroringen nem szólnak érte. Asszem csak Pannóniaringen szólnak ez miatt.
-
Shad0w
senior tag
válasz
#31733248 #102005 üzenetére
Teljes felszerelésben voltam: alpinestars bőrruha, forcefield mellkasprotektoros gerincprotektor (eddig összesen 3-szor estem le motorról menet közben, mind3-szor mellkassal csapódtam a földbe), középkategóriás dainese kesztyű, top kategóriás alpinestars csizma, Xlite 802RR UC sisak.
Ezek közül mindent odacsaptam a földhöz. Sisak körbe mindenhol sérült, carbon szálas, kuka. Kesztyű kiszakadt, majd meglátjuk kuka-e. Csizmáról lejött a koptató, visszapattintottam, túlélte. Bőrruhát még át kell néznem szakadt-e vagy lekopott-e valahol.
Motor: oldaldekli eltört, tolásnál kurvára kattog, van egy érzésem, hogy szétbaszta a generátort is. Dekli 20k, generátor 50-60k. Bal oldalidom szanaszét tört, nem tudom még mi lesz vele. Tükör, ez az első, hogy bal oldalára dőlt a motor és nem pattant le a tükör. Hátulja megsínylette, csak akkor cserélem ha sebességnél nagyon remeg emiatt. Ja meg két index bal oldalon, már van helyettük kínai. Sebességváltó megmaradt, lábtartót eltűnt, 4k. És a legeslegjobb, hogy bal oldalon volt a transponder (kötelező volt használni) és kutya baja! Más esetben 410 Euro lett volna.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elite: Dangerous
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- Update 07.30. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Apple iPhone 13 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Gamer Notebook! Lenovo Ideapad Gaming3! I7 10750H / GTX 1650Ti / 8GB DDR4 / 256GB SSD
- DELL Precision 7730 i5-8400H Quadro P3200 16GB 512GB FHD 17 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest