Hirdetés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
baboss
őstag
Meghalt az SJCAM SJ6 Legend kamerám. Rendeltem egy ilyen kütyüt [link] kamera és intercom egyben, kíváncsian várom, hogy milyen lesz, ha megjött megosztom a végeredményt.
-
csongi
veterán
válasz
zgospel #120095 üzenetére
Ilyet kottaztam mar el. Azota ketszer is megvalasztom a kanyar sebesegem. Es athelyeztem fejben az elvezeti faktort a kimeneti iven valo gyorsitasra.
Rohadtul beszartam, irdatlan magyakom volt. :).
sajnos egy belathatatlan ismeretlen uton ilyet konnyen be lehet rantani. Eltorik az ive, valtozik az uttest lejtesi szoge....stb.Biztosan rengeteg dolgot meg lehet tanulni egy zart palyan, de egy ido utan konstans lesz. Ugyan azon a palyan nem lesz uj kanyar.
-
zgospel
őstag
válasz
Geresics #120093 üzenetére
Na mondjuk az hogy Bobmester valamit rosszul mutat be nem túl meglepő
Egy ideje mindenhova odakommenteli a kioktató faszságait, nagyon irritáló, főleg amikor minket fáraszt vele.
Ehhez képest ő volt az egyik aki ész és helyismeret nélkül képes volt belemenni pont ebbe a kanyarba, és kurva nagy mákja volt, hogy nem jött senki.
[link] 0:06-tól 0:14-ig.(#120075) alapján pedig fanyalgó vagyok, és indulok az anyámba
-
zgospel
őstag
válasz
etnies #120090 üzenetére
Az van kirakva motorosoknak, hogy veszélyes útszakasz. Na ebből találja ki aki először jár arra, hogy nagyot törik az ív
(#120091) hugi0 9 éve vettem a Decathlonban egy bringásnak tűnő hátizsákot. 20 literes, van benne belül egy zseb amit laptoptartónak használok, tökéletesen passzol. A háta merevített és ívelt, ahogy a pántok is egy kicsit. Legalább heti, de gyakran napi szinten volt használva, mindenre is (gyalogtúra, biciklizés, munkábajárás, 1-2 napra bepakolás, motorozás, stb stb). Soha nem takarítottam le
ezért külsőre már megfakult, de se egy varrás nincs kijőve rajta, se semmi. Nagyon praktikus az elosztása, jók a zsebei, alapból vízálló de van belevarrva huzat nagy zuhéhoz is. Eláztam már benne százszor. Szóval a kinézete kezd megkopni, de más baja nem igazán van.
Kerek 8 ezer Ft volt anno. Életem talán legokosabban elköltött 8 ezer Ft-ja volt ezEzek után itt van ez a Kriega R20 ami nagyon tetszene, de 53 ezer Ft az nekem irreálisan drága egy olyan cuccért, ami szinte alig tud többet az én 8 ezres tatyómnál. A 25 literes verziója meg 61 ezer.
-
Geresics
addikt
válasz
zgospel #120064 üzenetére
a 33 perces videó amúgy arról szól, hogy hogyan kell használni a felfestést, mert a jelek szerint tökre nem egyértelmű, és még az általam piedesztálra emelt onroadtól BobMaster is rosszul mutatja be a videón, és természetesen erről is beszél Dodor a maga stílusában, meg arról is sokat, hogy a fanyalgók menjenek az anyjukba, stb-stb.
-
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #120061 üzenetére
Elkezdtem nézni:
1:29-től: Dodort kereste meg a rendőrség, hogy melyek a veszélyes kanyarok?WTF?
Azt hittem, hogy erre valók, ezért kapják pénzük a mérnökök, akik ezzel foglalkoznak. Meg a rendőrség nyilván a baleseti statisztikák miatt döntött úgy, hogy kell valamit csinálni, márpedig ki más tudná jobban, hogy hol volt baleset, mint a rendőrség?
1:35-től aztán megint megkeresték, hogy hogyan lehetne ezt folytatni, hogy nehogy meghalljon valaki! Mivaaaan? Hát egy szakember, vagy szakirányú végzettséggel rendelkező ember nem dolgozik a rendőrségnél? Vagy még sosem láttak kanyart? Nincsenek hivatalos kapcsolataik? És ha minden kötél szakad, nem tudnak külföldi rendőrségtől megkérdezni, hogy hogy csinálják ezt pl. az Alpokban?
Azt el tudom hinni, hogy egy "illetékes" épp Dodor rajongó, és ezt kihasználva hozzádörgölőzött picit, de hogy az ő "szakvéleménye" alapján helyeztek ki táblákat? Ekkora ordas nagy baromságot is régen hallottam már...
"aztán megint megkeresték" - ez meg milyen? A korábbi tanácsa nem vezetett eredményre, hát kérek tőle megint tanácsot?
2:55 - a Magyar Közútkezelőnek sincs szakembere, hogy Dodor segítsége kellett a kijelöléshez...Valahol a 6-7. perctől tök jól elmondják a próbamotorosok, hogy nem nagyon tudták hova tenni a dolgot elsőre. Ezt tökre megértem, amikor mentünk Glockner-re pl. akkor én sem értettem, hogy most akkor mi micsoda, ezért én is simán figyelmen kívül hagytam. Épp ezért tök jó amit Dodor mond valahol 8 perc környékén, hogy ilyen videókat kell csinálni, hogy a motorosok megértsék, és amikor arra mennek, akkor tudják, hogy mit kell itt csinálni!
9:00 után: az átlógó motoros miatt történt baleset. Megjegyzem ezt, és ilyeneket kifogásoltam mindig az ő oktatásán készült videókban...
10:00 után tök jó, hogy elmondja, hogy a körök lényege, hogy ne menjenek rá a motorosok! Egy másik videóban láttam, hogy a motorosok azt hitték, hogy ezen kell menni, azért van. Remélem most azért sokakhoz eljut ez az infó is! Ez megint pozitívum!
12:00 után abban is tök igaza van, hogy az autós balesetekről nem szokás tudni. Vagy (ahogy ő is mondja) elintézik egymás közt, vagy amikor nincs is másik résztvevő, csak kicsúsznak, akkor meg szólnak valakinek, hogy szedjék ki őket onnan, és csá. Motornál sajna sokkal nagyobb esély van a helyszínelő megjelenéséreA kommentek olvasgatása közben is tök jókat mond! A végén pedig rá is világít, hogy az onroad csapata rosszul értelmezte a korábbi videójukban ezt az új szitut, ami vitathatatlan ténynek tűnik a "Dodor elmondása alapján helyes ív", vagy ami még fontosabb, ahogy a tábla szerint kell!
Más kérdés, hogy miért kell egy jobbos kanyart 1m-re a felezővonaltól megkezdeni? -
veze
őstag
Ma sikerült észrevétlenül elhagyni egy Givi E460 as hátsó dobozt..A platnin minden rendben van arrol , nem hiányzik semmi ami a reteszelést szolgálja. üres volt, egy tartalék keszyű volt benne meg egy pénztárca iratok nélkül.kp-ben kb az új doboz ára volt benne
visszementünk ,de persze nem lett meg.. -
Micsurin
nagyúr
válasz
norbert1998 #120082 üzenetére
CBR125 - 775mm, YBR125 - 770.
50-eseket szinte fel is soroltuk már.
-
norbert1998
nagyúr
Srácok, ezek mind magasak, nem? 810-820 mm ülésmagasság. Derbi Senda klónom van (CPI SM 50-Vagy RX50 klón), az még nekem is majdnem magas, 21 centivel magasabbként.
Benelli BN125 jó volt neki, 770 magassággal, meg a Keeway K-Light 760-al (érdekes módon a benelli jobb volt ) -
Micsurin
nagyúr
válasz
norbert1998 #120079 üzenetére
TZR vagy RS50?
Valami lelakottabb kiváló lenne dobálni tanulni.
-
Chris0321
veterán
válasz
norbert1998 #120076 üzenetére
Hello.
Ha a barátnőd még sose motorozott ne küld a1b-re a nélkül, hogy kipróbált volna egy váltós motort mert ott elég kevés a vezetett óraszám és nincs rá idő, hogy megtanulja. Váltós motort kellene neki keresni. -
Pfiucska
aktív tag
válasz
norbert1998 #120076 üzenetére
A robogo szerintem nem osszevetheto a motorozassal.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Somatom #120073 üzenetére
Na, hogy elmondjam, miről van szó...
Barátnőmnek kellene valami költséghatékony gyakorló, hogy az A1B-re ne úgy menjen, hogy az első kanyarban töri a tükröt.(meg ha nem jön be neki, és nem akar mégse jogsit, akkor se legyen nagy a pénz kidobás)
Múlt héten a supersocoval(tc) eldőlt, magas volt neki. Akkor ült életében először egyedül bármilyen motoron.A monkey, amit én találtam, az bőven a költséghatékony kategória felett van, lehet nem jó néven kerestem?
Vagy erre jó a piacos 50-es robogó 30 ezer forintért, a váltó meg majd meglesz neki az oktatói gépen? (125 TU X) -
zgospel
őstag
válasz
runner 125 #120065 üzenetére
Akkor ezek szerint én ostoba fasz vagyok. A megtörő kanyarív okozza a baleseteket, a helyismerettel nem rendelkezőket meglepi és rendszeresen elmérik. Előttem is volt már aki majdnem pofára esett ott.
Nem nagyon látom hogy ha telefestjük az útburkolatot az miben segít, cserébe csúszni fog.Plusz gondolat: nem az íveket kell felfesteni a motorosoknak, hanem valami használható tudást átadni a jogosítványszerzés tanfolyama alatt. Jelenleg az A1, A2 és A kategóriák között a tanfolyamon a súlykülönbségen kívül semmi nem érződik. Tötyögsz max 50-nel mindenhol, azt csók. Viszont amint meg van a jogsi, lehet menni legálisan szerpentinezni, úgy hogy még a mikéntjét sem említette előtte soha senki, nem hogy gyakoroltatta volna egy picit.
-
Somatom
veterán
válasz
norbert1998 #120069 üzenetére
Honda Monkey.
-
Geresics
addikt
válasz
norbert1998 #120069 üzenetére
Yamaha PW50
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
norbert1998 #120066 üzenetére
Ybr125-on csinaltam a b125-t, baromi alacsonynak tunt a TX125 utan. Nemtudom milyen magas egyénnek kell de sztem 150-160kozott kényelmes lehet.
-
martonx
veterán
válasz
norbert1998 #120066 üzenetére
CB500? GS500?
-
norbert1998
nagyúr
válasz
runner 125 #120061 üzenetére
Lehet javasolta. Meg még 54 gyászoló család, stb...
Tudtok valami alacsony váltós akármit tanuló motornak, alacsony embernek? Amit érdemes nézni hahun. Nem kell hogy jól menjen, nem kell, hogy szép legyen, csak lehessen rajta tanulni és le érjen a minyonok lába is
Tudom tudom.. Kismotor topik. De itt már kezdem otthon érezni magam veletek na
-
runner 125
nagyúr
válasz
zgospel #120064 üzenetére
Még nekem sem ment végig, de a feléig a szokásos...
Az ő álláspontja a tutifaxa, mindenki más aki kifogásól bármit is, ostoba fax.
Egyébként azt részletezi, h mennyi baleset volt ezen a szakaszon már, sokan átlógnak mindkét irányból, mert van egy gyors szűkülés pluszban a kanyarban. Ezt hivatott megoldani a felfestés. Zöld csík lényege h ne menj rá, ne menj át rajta, maradj a zöld csíkon belül, az útpadka irányába.
A körökre pedig szintúgy ne menj rá, így maximális bedöntésnél sem lógsz át. -
zgospel
őstag
válasz
runner 125 #120061 üzenetére
Nekem most kurvára nincs 33 felesleges percem egy ilyet végighallgatni
Tömör összegzése a videónak?
A híreket olvastam ezekről a felfestésekről, és hát én őszintén nem értem ezt a nagy ujjongást, vagy hogy ez miért jó.
Az a konkrét kanyar nem emiatt volt veszélyes eddig sem, hanem azért, mert váratlanul törik az íve, és aki nem ismeri, vagy benéz valamit, vagy bármi, az könnyen a szembesávban találhatja magát.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
runner 125 #120061 üzenetére
Ebből mennyi elcsúszás lesz, gondolom ugyan azzal a szarral fogják odakenni amivel a városi felfestéseket és a felezőt is fel szokták pingálni.
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #120061 üzenetére
Ő javasolta? Na, ha hazaérek, ezt meglesem!
-
runner 125
nagyúr
Na, Dodor javaslata alapján kerültek fel a Bajna - Héreg közti ideális ív szakaszt jelölő útburkolati jelek. [link]
Ebből mi következik? Bárki számára FREE Dodor kanyarképzés. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #120047 üzenetére
H2R-rel volt egy török videó egy hídon mióta azt láttam sok mindent elhiszek róla.
F1 vs GP témában meg ott a LH vs VR videó, hogy egyenesben ellépésben bizony kicsi a különbség de hibátlan rajt esetén a motor hamarabb leforog ilyen kis távon meg fontosabb szerintem az átétel mint a nyers erő.
Mod.: F16-ot éreztem kakukknak, elég hosszú az indulási ideje egy egy gépnek mire tisztes földi tempót vesz emelkedés előtt.
De ez csak fotel fizika és brainstorming.
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboy93 #120050 üzenetére
Sajnos olyan képem nincs, amin ülök az ETZ-n. Viszont egy ilyennel tudok szolgálni.
-
gaster
csendes tag
Helló!
Tudja esetleg valaki, hogy Allee-ban (vagy hasonló bevásárlóközpontokban, ahol motorral ingyenesen lehet parkolni), hogyan lehet ingyen parkolni? Van külön motoros bejárat, vagy a sorompó mellett kell behajtani, esetleg parkolójegyet kell váltani, és azt valahol aktiváltatni?
-
Madwe
nagyúr
válasz
zgospel #120045 üzenetére
+1 kriegákra, sztem minden pénzt megér, ha kell praktikus, ha nem kell nem látszik (bár ez tanktáskák gyűrűjére is igaz kb) Us20 vagy 30 mindennapokra, 30+20+20 túrákra, esetleg egy r30-as hátizsákkal megdobva. Persze van egy ára, de biztos h tovább megmaradnak épségben mint a tulaja
-
válasz
Nessmester #120051 üzenetére
-
Nessmester
friss újonc
Sziasztok! Nekem egy Malaguti xsm 50-em van és nem ad szikrát, alaplap kimérve és jó, a gyertya új és jó, a gyertya kábel nincs megtörve vagy elszakadva, a cdi ki volt cserélve az sem oldotta meg a problémát. Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a gond? Előre is köszi.
-
válasz
Horvi #120041 üzenetére
Én is 2 db tanktáskát használok a GIVI-töl. Az ST603-t és az UT810-et.
A 603 a minden napra, a 810 pedig túrára.
A telefon-tablet tartó (ablak, modul) nyáron nem használható, mert annyira túlmelegszik a tel/tabl., hogy leáll, kikapcsol. Tavaszi napos napokon csak tárolhatod benne, ha a WAZE fut rajta pl, akkor is túlmelegszik sajnos. A fólia ráragad részekben a kijelzőre, így az használhatatlan több esetben is.Tehát kitűnő táskák, nagyon stabilak és nagyon szeretem őket (a 810 es nek kulccsal zárható a tankloock rendszere, ezért nem tudják lepattintani pl. benzinkúton vagy...), de telefonos vagy tablettes navigáláshoz elég sokszor alkalmatlan.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Micsurin #120025 üzenetére
És akkor a megoldás.
H2R
Aston F1
F16
Tesla P100D
Utána minden más.Mondjuk az F1 és a H2R közötti különbség kb hibahatár/rajtfüggő, de soha nem gondoltam volna hogy a Kawa ilyen közel lesz az F1-eshez.
Én messze az F1-est vártam a sor elejére (akárcsak norbert1998), akár másodpercekkel lemaradva a H2R-t majd a Tesla és kb utána az F16-ost. F16-os csalóka mert ugye azért az egy anyahajóról is felszáll ami nem hosszú, szóval van ott kajak rendesen...
Érdekes viszont megnézni a Tesla kb. az első 100m-en MINDENT lenyom. Utána mennek el az elsők nagyon, ahogy nő a sebesség/meg náluk a tapadás.
mod.: dehogy a Bombardier lenyomja a Lotust... -
canniball
nagyúr
válasz
Predator2 #120032 üzenetére
A Givinek (és talán a Kappának) vannak olyan tartói, amibe bele tudod zárni a telefont, azok között nézz szét! Viszont abban meg lehet melege lesz a telefonnak.
Mosquito34!
Nocsak, ezek szerint itthon is beszerezhető még olcsóbban.
Amúgy köszi, de nem én keresek...bár most elgondolkodtam...Jacis!
A Quadlock-kal az a baj, hogy csak akkor jöhet szóba, ha olyan telefonod van amihez gyártanak tokot. -
Horvi
őstag
válasz
Predator2 #120032 üzenetére
Én inkább egy tanktáskát vennék a helyedben. Nekem van ilyen kis táska a hátsó ülésre(alliról vagy ebayről már nem emlékszem és nem túl nagy.).
Viszont a tanclockos tanktáska kb a legjobb vétel voltSokáig nagyobb hátizsákkal mentem de azzal kényelmetlen volt hosszabb úton aztán megvettem a tanktáskát és egy csomó cucc belefér ahhoz képest, hogy nem tűnik nagynak.
-
dellfanboy
őstag
válasz
Predator2 #120036 üzenetére
annyira nem vagyok kepbe az altalad feltett kerdesekkel, de talan a givi-nek van ilyesmi taskaja. [link]
bar igy jobban belegondolva 40ert kva draga. mennyi az a gyari yamaha mer ha 140 akkos sporolsz eggy 100ast
en altalaban a regi iskolataskamat kotom fel oda. budmil4ever -
Predator2
addikt
válasz
dellfanboy #120035 üzenetére
Ő az pontosan [link]
Csak pluszban kértem rá, egy hűtővédőt, bukógombákat, usb-t, a plexit ajándékba kapom.
Viszont a kérdésekre is válaszoljatok majd!
-
-
Predator2
addikt
Helló
Hamarosan megérkezik a motorkerékpárom.
Viszont szeretnék hozzá pár apróságot venni.
1, Telefon tartót, a telefonom nem vízálló így olyan kellene ami védi az esetleges esőtől.
USB töltő lesz a motoron.THX
2, A hátsó ülésre szeretnék egy kisebb táskát. A gyári (Yamaha) horror árban van.
Hol nézelődjek szerintetek? Pár apróságot tartanék benne, (pénztárca, egy kis üveg víz, esetleg szendvics) -
hugi0
őstag
válasz
Ferdzsoo #120022 üzenetére
Az en tippem, eroatvitel szempontjabol mukodik.
4 kerek mert van megfelelo tapadas az eroatvitelhez - F1
2 kerek, mert kicsi sulyt konyebb gyorsitani, ezert kevesebb tapadas is eleg, igy beelozheti az F1-et a vegere - H2R
Tesla - keveset tudok rola
AM vantage - errol meg anyit sem hallotam mint a P100D rol
F16, mire bedolgozza a megfelelo levegomenyiseget, hogy legyen toloero a tobbi talan mar negyed esetleg feltavnal van. - 10 merfoldes tavon mar elso is lehetne. -
Micsurin
nagyúr
válasz
norbert1998 #120027 üzenetére
Anno egy GP vasat és egy F1 Mercit összemértek valami idióta vidiben és bizony amíg nem jött a kanyar a négykerekű csúnyán alul maradt, a kanyarsebessége persze sokkal magasabb volt utána.
-
tboldi
nagyúr
válasz
FeniX- #120026 üzenetére
Én sem állítottam le soha gázfröccsel a 125-ösömet anno, mégis mindig beindult, ha nem volt éppen trafógondja.
-
Ferdzsoo
addikt
Kicsit off, de van benne motor is:
Amúgy is szeretem az ilyen nagyon különböző gépek/motorok dragversenyét, de ez kiváltképp érdekesre sikerült.
Egyetlen cél: negyed mérföldet minél előbb teljesíteni.
Szerintetek mi a sorrend?:
AstonM. Formula 1 versenyautó
Tesla P100D Ludicrous kicsit megpiszkálva
F-16 os vadászgép
Aston M. vantage
Kawa H2
Volt még más is, de azok már túl gyengék volak.
Várom a tippeket az első 4-re.Én nem találtam el kb egyáltalán.
Nyílván google/youtube kiköpné, de ha van kedvetek írjátok meg, kíváncsi vagyok mit tippeltek. -
tboldi
nagyúr
-
Madwe
nagyúr
válasz
-Mosquito- #120014 üzenetére
Mondjuk ilyenekkel még a biciklimen se merném használni a telefonom nem hogy motoron? Legalábbis nekem ezek nem tűnnek vmi stabilnak
-
-Mosquito-
őstag
válasz
canniball #120012 üzenetére
Csak segíteni szeretnék.
Tudod csak rühellem,amikor egy ~300Ft-os termékből,6eFt-ost tudnak csinálni. Oké postával ~1eFt [link]
Jól emlékszem,Te Váci vagy. Dunakeszin átvehető. [link]
Vagy. [link]doddencs:
"alul van a mobil ütközője."
Ezt hogy érted? Samsung S8 Edge,most meg Note 9 +-al használja. S bizony mikor akciókamerát használ,akkor vízszintbe teszi a telefont. -
doddencs
senior tag
válasz
-Mosquito- #120010 üzenetére
Nekem cipzáras tartom van, givi. De keresem én is a nyitott megoldást, a legszimpibb a quadlock lenne, de a p20 promra nincs gyári tokjuk, ragasztani pedig nem akarok.
A haverod tartója a kialakításából adódóan nem használható szerintem vízszintes helyzetben, alul van a mobil ütközője. -
canniball
nagyúr
válasz
-Mosquito- #120010 üzenetére
"Kb még 3 hónap van a motoros szezonból."
Neked, mert te hárdkórba nyomod; másnak meg lehet csak 3 hét. Ez erősen szubjektív. De ha jól emlékszem ezt már kitárgyaltuk párszor."5900Ft NEM ér!"
Biztos megvan az a dakota közmondás, hogy minden annyit ér amennyit adnak érte. Akinek most kell az ennyiért veszi, akinek ráér pár hét múlva az pedig megrendeli kínai barátainktól. Akinek meg nem ez kell az vesz másmilyet. -
nauro
aktív tag
Sziasztok.
Kezem alá került egy ismerős 2008-as Suzuki GSR 600-a, amin egy Remus kipufogó van. Sajnos DB Killer már ki tudja merre jár, tudtok benne segíteni, hogy honnan tudnék szerezni bele újra? Így nem merek vele éjszaka megérkezni a társasházba
[kép]
Köszi -
-
doddencs
senior tag
válasz
-Mosquito- #120007 üzenetére
alubol olyat még nem láttam, ami fekve is használható lenne. ez sem.
-
canniball
nagyúr
válasz
-Mosquito- #120007 üzenetére
Olcsón=itthoni beszerzéssel nem a drága kategória, mint a Ram mount, Quadlock és tsai. Nyilván Kínából minden olcsóbb, kérdés hogy erre a szezonra lesz vagy a következőre...
-
LógaGéza
veterán
válasz
Madwe #120000 üzenetére
Június közepén fizettem be az előleget, két hete ért be kb az országba, szeptember 9-re van időpont műszakira. Ahogy fentebb is mondták, a műszaki a nagyon időigényes dolog, elég sokára be vannak táblázva a vizsgaközpontok, és ezt a közelmúltban történtek se könnyítették meg...
-
fodin
tag
válasz
Madwe #120000 üzenetére
Kollégám szalonban, készleten lévő motort szerződés/fizetés után 2 héttel tudott átvenni. (múlt heti történés). A szűk keresztmetszet a vizsga volt. Ha rendelni kell, akkor _szerintem_ kicsi az esélye, hogy szezonban motorozzon.
Közben mások már szakavatottabb módon megválaszolták...
-
zgospel
őstag
válasz
Madwe #120000 üzenetére
Ez nagyon kereskedés függő. Ha készleten lévő tesztmotor például, akkor az már forgalomban van, azt pár nap alatt a nevére tudja venni.
Ha készleten van de még nincs forgalomban, akkor megint attól függ hogy a kereskedés mennyire pörög, de 1-2 hét teljesen reális.
Ha rendelni kell, akkor attól függ, hogy mi az általános vállalási ideje az adott kereskedésnek/márkának.
Nekem például mondtak 30 munkanapot arra, hogy egyáltalán megérkezzen a motor, további 3 hetet pedig a forgalomba helyezésre. A gyakorlatban a motor 1 héten belül megjött, és rá másfél hétre már forgalomban volt, és mehettem átvenni. -
Pfiucska
aktív tag
válasz
Madwe #120000 üzenetére
Keeway-t vettem majusban Budapestrol. Elso megkeresestol szamolva kb 4 het volt mire atvehettem a motort. Fizettem, masnap megrendeltek, 2 nap mulva mar megvolt a moci. A tobbi papirmunka (rendszamozas, műszaki) tartott sokaig.
Szoval ja, 4-5 het szerintem minimum. De legjobb esetben is 3.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Új Asus F16 TUF WQXGA 165Hz G-Sync i7-14650HX 16mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 5050 8GB Win11 Garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest