- Autós kamerák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Asztrofotózás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz zsoltee10 #246 üzenetére
AZ elso motorom egy Fazer volt 2002es. kb 2.5 honap alatt 15k-t mentem vele. 3 honapig volt meg, utana eladtam ugyanannyiert mint vettem Abban az evben napi 150km volt az atlagom. A kovetkezo evben is hasonlo. De persze azert nem mindig van igy. Nem mindig van naponta 5-15e ft motorozni. (palyazasrol nem is beszelve ami inkabb 30-50e naponta) Neha dolgozni is kell. Pl iden alig mentem talan 6-7e km-t. Palyan is csak 1x voltam. Sajnos most inkabb a penzgyujtes fazisban van a motorozas projekt.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
A km gyujtessel kapcsolatos erdekesseg. Offtopic de vicces. Tavaly szeptemberben kezdtem ujra palyaversenyzest szimulatorral (auto). Regen LFS-eztem, de most talaltam meg vegre azt a szoftvert ami eleg komoly ahhoz hogy idot es penzt rakjak bele. iRacing a cucc neve (iracing.com) es csak a tavaly szept. ota futo magyar bajnoki futamokon es a hozza tartozo practice/idomerok osszeadva tobb mint 35ezer km-t vezettem Hozzaadva az iracing servereken versenyzest meg az offline gyakorlast, sacc 60e km vezettem le 1 ev alatt a szimulatorban Kemeny munka volt
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #259 üzenetére
Nem. Miert?
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #261 üzenetére
Hat ha en azt tudnam Amenyi informaciom van arrol az annyi hogy egy kicsit idegbeteg motor az. Allitolag el lett kurva a 2004/2005 evjarat geometriaja. Folyamatosan ugy erzed hogy megy mint a barom mert emeli az elejet, kozbe csak szar Persze biztos helyre lehet azt pofozni, csak allitgatni kell itt ott Meg van egy haverom aki egesz jokat ment vele. O nagyon szerette Mindenesetre en sosem probaltam, olyan embert kellene megkerdezni aki komolyabban foglalkozott ezzel az evjarattal...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Nem nagyon tudok hetkoznap most elszabadulni, de ha valami csoda tortenik akkor lehet rola szo MOndjuk ugy hogy 10% esely van ra...
Addigis egy kis izgalom [link]
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Nekunk2006ban tobb motor volt osszekotve 2eb 40ezres Abus-al, amit ugy tuntettek el a motorokrol mintha soha ott se lett volna Szerencsere a motorok megmaradtak. Azota 12ezres lancot hasznalok. Arra jo hogy hip hopp nem lehet bedobni a furgonba a motort. De akinek nagyon kell a motor az leszedi a leggjobb lancot is...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
A kamera nagy latoszoge jelentosen torzitja a kepet, a sebessseg erzete a videonak igy sokkal nagyobb. Amugy mult het penteken mar belinkeltem ezt a videot Vagyis az eredetit, ami ennel sokkal jobb minoseg
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #423 üzenetére
TE voltal Balassagyarmaton a hetvegen? Lent voltam anyameknal az abalkom alatt fordult be a nep. 1-2 ember az eleteert motorozott a sok villanyoszloppal a kanyarokban
MIndenesetre nem aludtam a hetvegen reggel 8-tol mentek mint az allat hehe....
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ha nehez az ember, akkor arra eleg rugot es szelepelest cserelni Ha meg 130 kilo felett van akkor fogyjon le vagy menjen szumozni ne motorozni
Persze nyilvan ha lenne sok penzem enis koltenek ilyenekre. K erdes hogy amit csinaltak vele attol tenyleg jobb lett e a motor vagy csak azt hiszi HA ennyire mas villa kerul bele ott ugye uj villahidak kellenek. Az offset a rake, es a magassag ha nem megfelelo a gyari utan akkor bajok lehetnek. MOndjuk ehhez a a motorhoz vette es nem csinaltatta akkor eselyes hogy jo.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #514 üzenetére
A motor SBK lett. Stock VB-n nem indulhatna vele
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #538 üzenetére
Ja de az R6R alap allapotban a legjobb palyamotor talan amit meg tudsz venni 600as kategoriaban most. Meg azert hringre egy 100kg embernek mar bele kell nyulni ebbe abba egy par evvel korabbi gsxr-nel pl. A sulyhoz rugo csere az nem tuning, az alap beallitas.
Gazos villatkevesen hasznalnak. AKit en tudok 3 ember aki ilyennel megy. Nem csoda 3millio ft a villa es akkor meg a feket is le kell cserelni hozza. Kerdeztem a Sarkany Dezsot mondta hogy ilyen 1:52 korul mar szamit, de 2:00 kornyeken semmit nem erzel.
Nekemi is teljesen jo a gyari villa, viszont az Ohlins cartridge pl sokat dob tapadas erzetben. Probaltam.. Jo a gyari is de amikor mesz a jobbal azert az csak jo tud lenni
Mindegy nem akarom tumisztifikalni a dolgot, en soat mokoltam a futmuvel, mert a gyari nekem nagyon gany. Es nekem nagyon nagyon sokat szamitott. Fuggetlenul attol hogy ugyanazzal a motorral a Chrobak masodpereccel gyorsabb
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #546 üzenetére
Amikor elkezdtem a futomuvel behatobban foglalkozni, en sem voltam gyors (igazabol most se), de megis megerte tanulmanyozni mert rengeteget tanultam belole. Akkor nalam az volt agond hogy nem lehetett pontosan ballitani a futomuvet (foleg a rugostagot) es kb 5-6 kor utan meg ment el a bellitas mert elmelegedett. A rugok puhak voltak, osszekoppant az eleje, kigyorsitason beult a segge stb...Kigyorsitason nem tartotta az ivet feszitettem vissza az elejevel, csillapitas nem volt eleg, pumpalt, teptem a gumikat, bizonytalan volt a motor stb.. Ezt persze en nem annyira erzekeltem, azt hittem hogy ez ilyen. De kiprobalva mas motorokat rajossz, hogy valami nagyon nem stimmel EZeket mind ki lehetett szedni geometria modositassal, rugo-, futomu belso cserevel. Hagyhattam volna ugy is, de legalabbannyira erdekelt a futomu tema mint maga a motorozas
Nyilvan aki 2:07es koridonel belerak egy 3millio ft-os villat a gixxerbe, az nem normalis (lattam ilyet). Foleg hogy attol a villatol pont nem fog gyorsabban menni, mert egy preciz pontos futomuvet ha nem allitasz be akkor bizony eselyes hogy rosszabb lesz mint a maszatolos nehezen beallithato gyari. De a futomuvel valamilyen szinten minekepp erdemes foglalkozni, mert palyan (szerintem) rengeteget szamit. PErsze ez inkabb az oregebb vasakra igaz jobban, manapsag mar nagyon penge futomuvel jonnek ki a sportmotorok...
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #547 üzenetére
PErsze annak legalabb szep a hangja es jol nez ki. 99%ban errol szol a dolog, nem a +2 +3 LE. AMi valojaban injektor map beallitas nelkul inkabb -2 -3 LE
-
yodamastah
őstag
Off. Ma este indul az uj bajnoksag elso futama (iracing), a www.simsporttv.com elvileg kozvetiti, ha valakit erdekel az ilyen baromsag akkor 9tol kezdodik az idomero. Sacc 5.-7. helyre leszek varhato, nagyon kemeny a mezony Sajnos nem tudom a kozvetites milyen lesz, a simsporttv most allt ossze ujra hosszu szunet utan.
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #583 üzenetére
Hat ha igy menne a kanyarokban a versenyeken Ben, akkor 2 koronkent lenne lekorozve De a reklam jo
-
yodamastah
őstag
Valaminek engedni kell. Nekem merev labtarto a multkor egyszeruen kitepte a vazbol magat (vaznyulvanyostul). Elotte mindig a labtarto engedett, most nem (oldal iranyu utes ahogy foldhoz vagtam a motort). Ha merev labtartot veszel akkor midenesetre olyan magasra kell rakni, hogy mar csak akkor erjen le ha elestel.... Masik hogy ha merev labtartod van es elesel akkor igaz sokat fog majd, de eselyes hogy szejjel is megy. Szoval tartalekot is kell venni.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #659 üzenetére
Hehe ja. Van aki MZ trophyt hasznal palyamotornak. Ezek alapjan barmi lehet palyamotor
-
yodamastah
őstag
Hat nezd nekem gomba miatt meg merev labtarto iatt is kellett vazat hegeszteni. En lefosom, de nem art tudni hogy ez elofordul. Persze minden eses mas. Lattam mar egy egyszeru esesnel elrepedni vazat. Az ment a kukaba. Ahhoz kepest az en motorom elpusztithatalannak tunik amiken eddig keresztul ment
-
yodamastah
őstag
válasz Boxer001 #749 üzenetére
"de most hogyan verjem ki a fejemből" ... Vedd figyelembe a motorozas arnyoldalat is. Sok ismerosom meghalt motoron, pedig egyik masik meg motorozni is tudott. Engem is toltak mar be a mutoasztalra motorozas utan... nem kellemes.... talan ezek segitenek Mindenesetre gondold meg 10x is, mert a motor nem jatek. Egy rossz mozdulat es osszetorted magad. Foleg az ilyen "vittek a gsxr-el 170el, es azonnal motorozni akarok" hozzaallassal erdemes ovatosan nekikezdeni a dolognak.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Boxer001 #753 üzenetére
Mindenki ugy gondolja hogy nem szall el az agya, de amikor ott van a 150Le a kezd kozt, akkor nagy onuralom kell. Ebben nagy segitseg a rendszeres palyamotorozas, mert ott ki tudod elni magad, valamint nagyon durvan lehet ott fejleszteni a vezetestechnikai tudast. De sajnos iszonyu penzekbe kerul. A motort megvenni nem is tetel szinte... En az elmult 6 evben a motor arat minimum elmotoroztam minden evben. Szoval gondold at 10x a dolgot, es ha ugy erzed hogy fejben kesz vagy a feladatra (es a rengeteg tanulasra), valamint rendelkezesre all jo sok penz is. Akkor hajra
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1052 üzenetére
Tavaly hringen egyik palyanapon megelozott celegyenes vegen ugy 200 meterrel a fektav elott egy R6R. Ugyebar nekem 750es gixxer van. Nagyon lasssan nem mentem 2:00 volt az a korom. Az R6R ennek ellenere szepen kikerult az egyenesben. Egy alpok adrias motor volt. Nem gyengen volt megcsinalv az az R6. No addig nem ereztem ugy hogy gyenge lenne a motorom. De azota tudom hogy gyenge
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #1087 üzenetére
Ez csak gyakorlas kerdese. Az atlagnal valamivel tehetsegesebb vagyok ez kiderult mar az elejen, de semmi extra. Sokat kell menni es jol fog menni. Arra a nem tul magas szintre ahova en eljutottam, szerintem barki el tud jutni aki egy kicsit tobb energiat es penzt ol a temaba. Szoval tolni kell es menni fog
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #1095 üzenetére
Nem alszerenykedes ez. Ahogy fejlodsz szepen lassan rajossz hogy minel jobb es gyorsabb vagy, annal tavolabbinak es elerhetetlenebbnek tunik az a tempo amit a tenyleg gyorsak tudnak. Foleg amikor szemmel is latod hogy mas mit tud kihozni ugyanabbol, vagy a nem sokkal jobb motorbol. Persze ha allandoan az utcai csoporban motoroznek akkor biztos en is azt hinnem hogy en vagyok az isten, de a versenyzoi csoportokban bekerulsz par VB szintu ember koze, aztan ott igen gyorsan visszavesz az ember az arcabol
-
yodamastah
őstag
válasz Daywalker #1594 üzenetére
Azaz! Nagyon jo az a Lidl tolto. Sokat hasznalom, teljesen hulla allapotbol is visszahoztam vele akkukat. Ctek a tuti, de ez kb ugyanazt tudja funkciora. De persze nem vizallo, meg nem 800ev garancia van ra mint a Ctekre, de harmad annyiba se kerult ...
Nekem az Ultimate Speed van.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Ez az: [link]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1710 üzenetére
Fel fog menni az SV-k ara
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1771 üzenetére
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1778 üzenetére
Ez tipikusan rugo tepes inkabb szerintem. De leginkabb annak a jele hogy lapon tuldolgozik a gumi a futomu helyett, vagy hogy egyszeruen a gumi laza szerkezete nem birja a terhelest.
Ez a gumi ekkor jott ki, senki(!) nem tudta megmondani milyen nyomassal lesz jo. Mentem a pirellissel. Lehet jo volt, lehet nem A futomu nem volt olyan rossz, de puha rugo volt benne nagyon, es emiatt kanyar kozepen nagyon osszeul, ott mar a gumi tul sokat dolgozik. A hideg aszfalton minden guminal a puhabb keverek hajlamos szetmenni (ez medium volt) A ketto osszeadodik > salata a gumi. Aznap nem csak nekem
A rugostag kapott azota erosebb szelepelest, meg erosebb rugot, es tobbet nem lattam ilyen gumikepet. Bar az is igaz hogy utana nem sokkal attertem dunlopra Na a d211 dunlop meg egy olyan hogy hringen 20-25 fokosnal hidegebb aszfalton hard keverek kell, mert a medium hard vagy annal puhbb mar szejjel szakad.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #1780 üzenetére
Bizonytalannak nem.Csillapitani csillapit a rugostag. Csa par centivel osszebbul a futomu es mar nem ugy dolgozik. Szeleisti az ivet gazon amikor nincs megfelelo hatso villaszog. De akkor kerult bele az a rugostag, azt se tudtam mi hogy lesz jo PErsze en hulye kimentem egy zsir uj hatsot szejjel gyilkolni SOk ertelme nem volt
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Autós topik
- Vicces képek
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős