Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- ZIDOO médialejátszók
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kompakt vízhűtés
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
"Meg különben is, undorító, hogy a motorosokat akarják lehúzni még ezek az oktatók is!"
A lehúzás szóban már eleve benne van, hogy tisztességtelen, teljesen mindegy kik és kikkel teszik !!! Egyébként őszintén remélem nem nekem szánod ezeket a provokáló szavakat, csak azért mert nekem nem tetszik az oktatás ára. Egyébként meg kéne határozni, hogy mi az az ár, ami felett már lehúzás, az 5x még nem az, de a 10x ár?
Egyébként nem vagyok szarrágó, pl a szombati kirándulás Louis-ba (+Polo és Auner) mindennel kb 20e forintba került, amit nem sajnálok, jót beszélgettünk Somatommal, kajáltunk Tatán, majd álltunk az M1 -en a dugóban. De ha mondjuk más is felajánlotta volna, hogy ugyanez a kör garantáltan kijön 4e forintból, miért lettem volna a saját pénztárcám ellensége?
-
Geresics
addikt
válasz
Somatom #140097 üzenetére
Szerintem túlgondolod. Én előbb-utóbb pl. tuti elmegyek egy Dodor-oktatásra is! Butább biztos nem leszek tőle, a súlypontáthelyezés pedig még egy HD-n is életmentő lehet.
Vannak oktatók, akik azért oktatnak, mert elvégeztek valami oktatói minősítést. BMW-nél van instruktor-képzés, és elég szigorú is. Hondánál is tuti van ilyen. Ezek az oktatók nyilván üzleti modellben léteznek!
Aztán vannak, akik azért érzik magukat oktatásra alkalmasnak, mert elértek ilyen-olyan eredményeket (és kell valami bevétel). Általában ebből élnek, vagy keresetkiegészítésnek csinálják.
Ott vannak még a sima öjelölt oktatók is minden előképzettség, vagy versenyeredméy nélkül. Egy ilyennél nemrég meg is halt egy motoros. Ők általában nem ilyesmiből élnek. Jobb esetben elvégeztek legalább egy, vagy több olyan témájú tréninget, amit maguk is oktatnak, de van, aki még azt sem, mert az interneten úgyis minden megtalálható.Az utolsó kategóriánál a leírásom ugyan lenézőnek tűnthet, de nem annak szántam. Léteznek önképzett oktatók, akik igenis kurvajók, és le a kalappal előttük!
Hogy kinek mi a kritikus pont ezeknél, az legyen mindekinek saját mérlegelése. Ehhez tippeket, tanácsokat, tapasztalatokat szoktunk itt is megosztani, aztán úgyis mindenki a saját szimpátiája szerint hiszi el, vagy tartja kamunak, fizetett hirdetésnek a véleményt...
Egy biztos, fórumokon úgyis mindig van, aki jobban tudja! Meg ocsóbban. Meg különben is, undorító, hogy a motorosokat akarják lehúzni még ezek az oktatók is! Ha lehetne, még ezt is AliExpressről rendelnék, akárcsak a biztonságiövet a kocsijukba...
-
Somatom
veterán
válasz
Geresics #140096 üzenetére
Sztem még a trial is közelebb áll hozzám mint az, amit a Dodor oktat. Miért nem inkább Mókus? Ő legalább volt európabajnok. Vagy, Erdős Csaba. Ő még boxolni és bűvészkedni is tud.
A kérdésem lényege, hogy mitől válik valaki oktatóvá? Ki ad ilyen minősítést és mi alapján? -
norbeerto
csendes tag
Sajnos nem vagyok klubban tag (pedig jó buli lenne) így nekem sajnos ez nem lehetőség, szerintem többeknek is.
-
vlevi
nagyúr
Tél végi babrálásom, még azelőtt, hogy érdemes lenne beröffenteni.
[link]És, ha már arra jártam, beraktam egy szivargyújtó csatlakozót is, mert a gyári, műszerfalon lévő az 2A-es biztivel van védve.
Tehetnék bele nagyobbat, de inkább nem.
Ezen a szivargyújtón van egy 10A biztosíték, és a beledugott dugoval a töltőt is viszonylag könnyen rá tudom dugni, mert az akksi saruhoz rohadt nehéz hozzá férni. -
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Valaki használja az Osmand-ot motoros navigálásra? Vagy GPX fájl kezelő navi appot tudtok ajánlani?
-
d@vee
őstag
Hali.
Nézegetem a motorra milyen gumit vegyek, végül Pirelli City Angel maradt.
Mennyire okés, illetve van-e valami jobb választás ebben az árkategóriában.
Egy ER5-re kell, sima átlag felhasználás. -
válasz
V.Stryker #140081 üzenetére
Pedig imádtam, szerettem, de azok a férgek gyorsan kiölték belőlem. Btw haverom most szólt, hogy akit anno elkergettek, azokat most visszavennék.
Persze menj el féléves oktatásra, meg vissza őrmesternek, stb.
Mondom persze, majd itthagyom a havi kb gurigás fizetésem, azért, hogy 250ért visszamenjek neideállj-odaálljt játszani..I..
-
bacus
őstag
válasz
Somatom #140072 üzenetére
Nem tudom, de hogy nem látja a jobb oldalt és emiatt féloldalas a rögzítés, emiatt nem is igen akarom megtudni. A kamerának az arc középvonalában van a helye (sztem), sisak tetején, shield-en, állon.
A hétvégén tesztelgettem egy gopro360-t, a következő kamerám egészen biztos egy insta360 lesz, az x3 már elég jó, kár, hogy a teljes felvett anyag van 5,x K-ban, azaz a kiexportált rész nem tud valódi 4K lenni. De érdekes felvételek készültek. Ez az utólagos szerkesztés pedig kifejezetten tetszik. A selphie botot eltünteti a képről, a bot kilengéseit egész jól eltünteti a stabilizátora, szóval nekem bejött nagyon.
-
Somatom
veterán
válasz
bacus #140068 üzenetére
Vajon milyen lehet kamerás szempontból a Sena 10C evo?
-
Somatom
veterán
válasz
V.Stryker #140067 üzenetére
Gyere ki velünk holnap Bécsbe! Louis, Polo, aztán visszafelé az Auner -hez is beugorhatunk. Úgy emlékszem, hogy ők offroadosok.
Szerk. Bacus beelőzött. -
bacus
őstag
Louis-al kapcsolatban, nincs nagy tolongás, de még mindig áll, ha vki jönne, vagy kell valakinek valami cucc onnan, akkor ...
-
bacus
őstag
válasz
Steven #140066 üzenetére
Lebeszélnélek a gopro 11-ről, vannak vele gondok, random fagyás, melegedés. Mielőtt beleugrasz olvass utána.
Én egy DJI Osmo Action 3-t vettem, az EU törvények miatt alaphangon ez is túl tud melegedni (becsapósak a tesztek a yt-on, mert mind amerikai változat van tesztelve), de van rá workaround.
Nagyon szép képe van, könnyen lehet hozzá mikrofon csatlakoztatni, akár vlogolni is jó.
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Tudtok javasolni adventure/enduro ruházatot és boltot? A csatos csizma, kesztyű, bukó rendben. Viszont nadrág/kabát téren teljes sötétben vagyok. Valami, ami ilyen középút érdekelne. No meg ezek alá kell ilyen protektor ing vagy jó a hátra felvevősöm ami van?
-
Tavaly kaptam tippet , hogy szép kártyával hol tudok vásárolni motoros cuccokat.. útólag is kösz még egyszer.
Ez volt ugye a Honda Karasna .. ugyan nincs Hondám ,de ott akárhányszor voltam mindig kinyalták a seggemet. Szvl ajánlom a boltot nagyon jófejek!Nah most olyan kéne nekem ,hogy gopro 11 et vennék szép kártyával ?
Valaki tud boltot?
Én egy hét keresés után feladtam.Köszi!
-
szrichie77
csendes tag
Sziasztok,
esetleg a fórumozók között van valakinek Honda NC 750-e?
-
bacus
őstag
válasz
norbeerto #140058 üzenetére
Írtam, hogy saját szervezés. Mi a vstrom klubban megszerveztük magunknak, pontosabban az egyik tag, 20 fő 1 nap Győrött 10e forintra jön ki. Nincs kávé, az oktatók így is vállalják, szerintem 200e forint napidíjből lehet kijön 2 oktató díja (főleg ha ez közvetlen nettó), még ha a szokásos bevásárló központ parkolójának a bérlete pénzbe is kerül.
Az általad belinkelt Rili tréning 2 napra annyi, mint a másik 1 napra.
Geresics:
Szerintem drága mindez 47e lenne két kávéval, pár üdítővel, meg egy fényképezős emberrel. Ezek nem kellenek, nekem biztos nem, hiszen 20 emberből biztos vagyok, hogy mindig van 3-4 aki csinál fényképet, videót a többiről, nem csak neked van a sisakodon kamera, szóval ezt köszi ne építsék be az árba.
A közúti képzéseknél pedig nincs pályabérlet (ami valóban megdrágíthatja a képzést), nem zárják le az adott szakaszt.Ugyan én nem vagyok a fb-on, de fiam mindig mondja, hogy ott is van hrdetve pár képzés, némelyik 15-25e forintos árban. Lehet ott sincs kávé?
Mackóval kapcsolatban, nyilván ebből akar megélni, nem is csinálja rosszul, de valamiért én nem tudom őt kedvelni, mert pénzért mindenre is kapható, pont ezért nem tudom eldönteni, hogy amikor egy terméket ajánl, akkor az őszinte vagy csak a pénz beszél. Ennek egyik tipikus példája a motochargebar (ha jól írtam le), ami brutálisan drága egy kínából rendelt telefontartóhoz, ugyanakkor nem jó. "Hétköznapi motoros" is használta valamelyik videóban, fel is tűnt, majd chateltem vele, ahol az jött ki, hogy messze nem tökéletes, sőt.
-
norbeerto
csendes tag
-
Geresics
addikt
válasz
norbeerto #140058 üzenetére
Vannak, akik szerint még a 10eFt-os is drága!
Mert mi kerül már egy napnyi pályabérleten (fele versenypályán, fele mellette), kávén, üdítőn, ebéden, két oktatón, egy fényképezős emberen ennyibe?
Hát hiszen miazmár, ha egy vállalkozás nemcsak ki akarja gazdálkodni a költségeit, és még mellette szeretne bevételt is generálni? Jóhogynem már amortizációt is számol a motorjaira is, hiszen az úgyis van az oktatónak! Meg néha még kölcsönmotorral is van képük megjelenni, azt meg max tankolniuk kell! Pfujj!
Amúgy is, ők is ott vannak, és jól érzik maguk közben, nem? Akkor fizessenek az oktatók is!Vannak ingyenes képzések is! Ez is milyen gáz már, nem? Tuti egy csomó állami pénzt lenyúlnak érte! Azt meg mind befizettük közösen! Undorító! Legalább minden tanulónak fizetnének 10eFt-ot, ha már elmegy! Elvégre úgy lenne fair!
Undorító, hogy ahogy a szegény motorosokat mindennel le akarják gombolni! Persze még a hülye fizetett fanjaiknak áll feljebb, és olyan baromságokat mondanak, hogy olcsóbb egy tréning, mint egy idomszett, vagy egy új bukósisak! Egyes ilyen fizetett pártfogók még azt is meg merik kockáztatni, hogy életmentőnek, egészség-megóvónak nevezik a tréningeket! Tuti rengeteg pénzt kapnak a folyamatos tréning-reklámozásért!
Nincs ezeknek gerincük... -
norbeerto
csendes tag
válasz
pepucs #140046 üzenetére
Nekem eddig mindegyik tréning megérte. Úgy vagyok vele, hogy ha havi 10-15-et tudok rá csak félretenni, egy szezonban egy képzés belefér. Lehet rosszul gondolom, de szerintem bele kell, hogy férjen, mert ez ugyanolyan fontos része a motorozásnak mint a védőfelszerelések meg a jó műszaki állapotú motor.
-
norbeerto
csendes tag
válasz
bacus #140045 üzenetére
Rilinek én nem találtam 10e Ft-os tréningjét:
ALAP motoros vezetéstechnikai képzés | RILI CLUB Ride For Life Club – Autós és motoros biztonságtechnika képzések 48.000
BEMOTOROZÁS vezetéstechnikai képzés | RILI CLUB Ride For Life Club – Autós és motoros biztonságtechnika képzések 20.000
Tudatos Motoros/Rili 26.900 -
Somatom
veterán
válasz
norbeerto #140051 üzenetére
Ez érdekes lesz. Csinálhatom fékkel, vagy terhelésváltással, de sztem 3. fokozat alatt egyik sem nyerő 1500 V2 -nél. Meglássuk.
Kíváncsi leszek arra, hogy hogyan kell helyesen ráülnöm a motoromra. Az ülés combközép "magasságban" van, a lábtartó meg elöl. Sztem nincs túl sok variációs lehetőség. Láb lendít, popsi huppan. Remélem, nem a magyar vándor az elvárás. -
-
norbeerto
csendes tag
válasz
Somatom #140048 üzenetére
Sajnos nem ismerem a haladó szintet egyiknél sem, majd örülnék ha mesélnél mert kíváncsi vagyok!
Ami nekem hasznos különbség volt, hogy a Safety-n gázadás-gázelvétel módszerrel csináltuk a szlalomot addig a Drivingcampen (ami a bajor módszert oktatja) stabilgáz-hátsófék szlalomot tanítják.
A Safety-n 4 ujjas kuplung/fék kezelést várnak el, a bajor módszerben azt hiszen ez nincs megkötve.
Ami a japánnál még érdekes, hogy a felszállás módszerét is külön tanítjákAzóta én úgy csinálom.
-
BurgBurg
tag
Sziasztok! Bmw k 1200 r vagy k 1300 r tipust nezek! Van ezeknek vmi tipusbajuk? Szoghajtas? Abs? Elektronikai problemak?
-
Somatom
veterán
válasz
norbeerto #140042 üzenetére
Olvastam. Úgy gondolkodtam, hogy ha a Drivex alap szerintem és a szakértők szerint is jól sikerül és "továbbengednek" haladóra, akkor a másik képzés haladó felmérője sem okozhat problémát. Ha mégis, akkor nem (csak) az én tudásszintemmel kapcsolatban merülnek fel kérdések.
-
bacus
őstag
Engem csak az ára zavar ezeknek a tréningeknek, van ahol adnak ebédet, meg frissítőt, stb, de azért 1 napos tréningre (Rili) saját szervezésben 10e Ft. Ez két naposban is csak 20e, de lehet ott már van kedvezmény is. Ehhez min. 10 max 20 főt kell összeszervezni.
Igaz nem Mackó oktat, de azért 47e és 20e között nekem jelentős a különbség.
-
norbeerto
csendes tag
válasz
bajnokpityu #140041 üzenetére
Safetyhez regisztrálj ide és tudsz majd választani onnan:
https://motorvezetestechnika.hu/regisztracio/ -
norbeerto
csendes tag
válasz
Somatom #140036 üzenetére
Safety haladóhoz meg kell csinálni náluk többször az alap-ot, a kombinációkkal lehet variálni:
Haladó (2)
A tanfolyam kezdetekor egy szintfelmérőt tartunk. Amennyiben a feladatok elvégzése nem a szintnek megfelelően megy a tanulót visszatanácsoljuk egy Alapozó (1)-es képzésre. Annak elvégzését követően tud majd ismét Haladó (2)-es képzésre jelentkezni.
A 2-es szintű tanfolyamra jelentkezés alapfeltételei: 2 napos képzés 7 éven, 1 napos képzések 5 éven belül (2-es szint elvégzése) vagy (3 db 1-es szint elvégzése) vagy (2 db 1-es szint és 1 db Fedett Gyakorló elvégzése) vagy (2 db 1-es szint és 1 db Gyakorló 1 tanfolyam elvégzése) vagy (1 db 1-es és 1 db Fedett Gyakorló és 1 db Gyakorló 1-es tanfolyam elvégzése) vagy (1 db 1-es és 2 db Fedett Gyakorló tanfolyam elvégzése) vagy (1 db 1-es és 2 db Gyakorló 1-es tanfolyam elvégzése). A terep tréning nem tartozik bele egyik feltételbe sem. -
LógaGéza
veterán
válasz
pepucs #140037 üzenetére
Nekem is most jött az email, hogy foglaljam át a 03.29-eit máshova, mert betelt
Nem értem 2023ban ezt miért manuálisan kell kezelni... Szabadságot már kikértem, ráadásul átvitt szabit el kell használnom március végéig... Pont kapóra jött volna... Mindegy, ez az én problémám -
madagaszkar
tag
Üdv!
Ha esetleg valakit érdekelne, a Debreceni Máthé Motor is elkezdte forgalmazni a Benelli és Keeway motorkerékpárokat. [link] -
Geresics
addikt
válasz
Somatom #140032 üzenetére
Ebből a videóból mindent megtudsz, de spoilerezek: márkafüggetlen sajátmotoros tréning, a BMW mint gyár "csak" a 24+ év "Know How"-t adja hozzá!
-
LógaGéza
veterán
válasz
bajnokpityu #140002 üzenetére
Felkerültek az időpontok: [link]
-
Mentolka
senior tag
válasz
Topiccsendőr #140026 üzenetére
Ehh. Erre most nem mondok semmit, te kis topik csendőr. Annyira, de annyira fárasztó/bicskanyitogató a Te modorod, hogy elmondani nem lehet.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
gonger #140017 üzenetére
Csupan annyit szeretnek, hogy eleve ne ilyen bunko modon kezdj el beszelgetni emberekkel, hogy egy kalap ala veszed oket velemenyeik alapjan egy bizonyos korrel, akiket eleve vmivel meggyanusitod, es aki ugyanezen velemenyen van, az is valszeg ugyanilyen okbol teszi azt.
Szamokat nem hiszem hogy tudnek neked irni, es szerencsere nincs idom ezzel foglalkozni, hiszen most van leakciozva a ktm, tehat mostani szamot kellene irnom neked, ami nem all rendelkezesemre, illetve a ktm nem csak magyarorszagra ad el motort, es a keszleteit eddig sem a magyar piac szivta le, de koszonom, igy jo lesz. Legkozelebb legyel szives ugyanigy felnottnek nezni a beszelgeto parnered. Koszonom.
-
-
bacus
őstag
válasz
gonger #140019 üzenetére
"Folyamatosan nő a 125-ös és annál nagyobb robogók iránti kereslet, ami azt mutatja, hogy mind több autós vált négyről kétkerékre, hogy pénzt és időt spóroljon"
Hát csoda, hogy remeg a levegő munkacsoport? Na de majd lecsapnak, kitiltanak mindenkit, akkor visszaáll a rend
-
Csavar90
friss újonc
https://jaszmotor.hu/termek/43971/barton-nxt-250ccm-dirt-bike-cross-motor-uj-keksargafeher-2118
-
Sziasztok, lassan megyek forgalmi vizsgara, korlatlan A, nincs korabbi motoros tapasztalatom, a safety-nel csinalom.
Elso motor jeloltek:
Honda NTV 650/Revere (90-96)
Honda CB 500
Suzuki GS 500
Kawasaki ER-5A revere iranyaba huznek nagyon, mert kardanos, meg 37.5 loero jut a kerekre a hajtas miatt, viszont nyomatekos.
Arban mindegyik 5-600k kornyeken mozog. Van valami, ami valamelyik mellett/ellen szol?
A kawasaki benzincsapjat olvastam par helyen, hogy ha nem ereszt, akkor ereszteni fog.
Hosszabb utakat tennek meg vele, orszagon belul es kivul.
Miskolc-Bp lenne az egyik rendszeresebb utvonal, egyebkent a kornyezo orszagok es nyugatabbra. -
bacus
őstag
válasz
gonger #140017 üzenetére
„Csak abban a statisztikában hiszek, amit én magam hamisítok”
Az a baj, hogy itt nem látszik milyen motorkerékpár típusok eladása nőtt, mert szerintem ebben benne vannak a nagy robogók is. Én nem igen hiszem, hogy 2017 óta megduplázódtak volna a motorkerékpár eladások, főleg a covid évei alatt.
-
gonger
senior tag
válasz
Topiccsendőr #140016 üzenetére
Köszönöm, hogy próbálod formálni a vitakultúrámat és abban igazad is van, hogy a tények makacs dolgok. Bár számok a te kijelentésed mögül is hiányoztak, a sajátom mögé most akkor én pótlólag teszek egy KSH statisztikát és egy cikket is.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
gonger #140014 üzenetére
Nem ertem, hogy mi koze van vkinek a velemenyenek, vagy a velemenyenek az igazsagtartalmanak ahhoz, hogy nem vesz semmit, vagy nezelodik.
en ezt olvastam, de ha normalis vitat akarsz kezdeni, ne ilyen ervelesi hibaval kezdj, hanem egyszeruen keress szamokat, es vilagosits fel.
-
gonger
senior tag
válasz
Topiccsendőr #140011 üzenetére
Ezt millió helyen hallom olyanoktól akik próbálják letörni a használt árakat, vagy éppen már 1-2 éve csak nézelődnek, de nem vesznek semmit.
De nincs kereslet csökkenés!
Az elmúlt két évben folyamatosan nőtt az új eladások száma. Idén januárban is már dupla forgalmat produkáltak itthon is.
A gyártók átszabták a logisztikájukat, több helyen úgy tűnik ez bejött. -
A Zéé
addikt
válasz
Geresics #140010 üzenetére
persze, az is benne van. Nem sokat dolgozunk import anyagból, de azt hallottam, hogy 430-440 körüli euró árfolyammal határoztak meg az idei listaárakat. Attól azért most elég messze vagyunk.
De tavaly januárban a Full Gas-nál azt se tudták, hogy mikor kapnak motort, és mennyit... Ahhoz képest most készleten is vannak gépek -
A Zéé
addikt
Tavaly ilyenkor sorban állás volt a motorokért, most meg:
- 200.000 Ft PowerParts kiegészítő kedvezmény készleten levő KTM 125 DUKE és KTM 390 DUKE 2022-es modellekre
- 500.000 Ft PowerParts kiegészítő kedvezmény készleten levő KTM 890 Adventure és KTM 890 Adventure R 2022-es modellekre
- 230.000 Ft kedvezmény KTM 690 SMC-R 2022-es modellre -
norbeerto
csendes tag
-
#48584626
törölt tag
Van a tisztelt topiknak valami tapasztalata vagy infója arról, hogyan lehet motort duplex garázsban tárolni?
Egy duplex felső emelete a miénk, felső pozícióban pár fokot dől előre. -
gonger
senior tag
-
norbeerto
csendes tag
válasz
bajnokpityu #140002 üzenetére
Nem tudom sajnos, FB oldalt meg a honlapot szoktam nézegetni felváltva.
Év elején volt egy FB poszt, hogy hamarosan kiírásra kerülnek a tréningek, akkor néztem a honlapot is gyakrabban.
Sajnos most a webes FB oldal nekem hibát dob, a mobilost látom.
Totti spanyol túra posztjai a hírfolyamban legfrissebbek, a tréning visszaigazolást még várjuk egyelőre. -
Somatom
veterán
Bacussal tervezzük, hogy szombaton kiugranánk Bp. -ről, a bécsi Louis -ba (esetleg Polo, kempingbolt, stb.). Egy 20 -as a gázolaj, ezt osztanánk. Ha vki szeretne csatlakozni, jelezze! Hatan még normálisan elférünk az autómban (Grand Espace IV).
-
JoinR
őstag
Ha már Safety, a március 21-22-i haladóra nem jön innen valaki?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fűnyíró topik
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- iPhone topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nintendo Wii U
- Nubia Red Magic Astra - táblajáték
- További aktív témák...
- Autós tükörre rögzíthető kamera rendszer - komplett - csere is
- Mapei Keracolor fugázó anyag eladó több színben is (bontott)
- Új Samsung Sony LG LiitoKala 18650 21700 25R 30Q 35E 40T VTC6 M50 M58T 50E Li-Ion akkucellák
- Terrán Synus resistor korall alapcserép (2 raklap) 550 Ft/db
- ÚJ, USB-C-s / elemes, rádiós (RF), wifis (Tuya, SmartLife, stb.), programozható okostermosztát
- RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max