Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • mm89

    őstag

    Na megtörtént a műszaki.
    Beraktam a dbkillert, bár nem csavaroztam be, mert nem bírtam ( :D ). De komolyan, sehogy nem bírtam behajtani a csavart ami rögzítené.. Végülis beszorult.
    Erősen gondolkozok rajta, hogy bent is hagyom állandóra, mert alsóbb fordulaton sokkal jobb lett a gázreakció. A hangja se rossz, bár egy picit lehetne hangosabb és nagyon hiányzik a durrogás :O ;]

    Jah és a vizsga: (nem nkh)
    Első amit néztek a kipufogó. Mivel nem gyári, ezért rögtön kereste az E betűt. Szerencsére van benne, és műbizonylat is van hozzá, amiben benne van, hogy ehhez a típushoz való. Készült róla kép is, és a sorszámát be kellett vezettetni a forgalmiba. Ez kb 10 percet és 2300 erős magyar forintot vett igénybe a helyi kormányablakban.
    Utána következett a rendszámtábla. Ez már neccesebb volt, mert nem igazán állt elfogadható szögben. A szabály ugye az, hogy a függőlegestől legfeljebb 30 fokban térhet ki. Egy "elegáns" mozdulattal le is hajtotta a táblámat, tartóval együtt, kicsit görbült is a tábla, de vizsga után vissza-egyengedtem. A pozívióján kívül fontos jellemzője még a táblának, hogy rendelkezik világítással. Na ez az enyémre nem igaz, így ment a tanakodás, hogy mit kéne odaragasztani ami világításnak néz ki. Elszaladtam a helyi motorosboltba, vettem egy ledes világítást (3600ft :O), meg ha már úgyis mentem, megkért a vizsgás-fiú, hogy vegyek neki is, jól jön az még a hasonlóan felkészült motorosok kisegítésére. Egyébként ha már megvettem valószínűleg fel is rakom rendesen, ezzel is csökkentve a támadási felületet egy esetleges igazoltatásnál :)
    A világításon kívül még a prizma is fontos, ez sincs, de végülis nem is raktunk fel.
    Mást nagyon nem firtattak, bár igazából a többibe nem is lehet belekötni (E betűs ledes indexek, rövid kuplung és fék karok, nem gyári tükrök).

    Tehát a lényeg az, hogy aki nem gyári dobbal gurul az készüljön fel a következő vizsgára. Bár az sem teljes megoldás, mert egy igazoltatáskor elég könnyen ki lehet szűrni..

Új hozzászólás Aktív témák