Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- Komolyan ráállt a csúcs-GeForce-ok átalakítására Kína
- TCL LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz
Topiccsendőr #114095 üzenetére
Definiáld a lassan menést
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #114097 üzenetére
értettem a viccet, és ennek megfelelően reagáltam
-
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #114095 üzenetére
Hmm... mennyinél is kezdett el valami lejönni az R1-ről? 🤔
-
canniball
nagyúr
"Az ooono együttműködik a Traffi Hunter alkalmazással, ami a legnépszerűbb traffipaxelőrejelző app Magyarországon."
Pff, és ezt a kijelentést mégis mire alapozzák...?
Bár végülis ha kifejezetten csak traffipaxelőrejelzésre készített alkalmazásról beszélünk, akkor akár igaz is lehet. De őszintén: használ valaki manapság egyáltalán ilyet? -
Micsurin
nagyúr
Honnan tudom / hogy számolom át a motor teljesítményét, hogy megkapjam a szükséges lánc szakítószilárdságát???
Van X és O gyűrűs is megéri azt a 7-8 ezer difit az X gyűrűs?
RK-t néztem mert haverom tudna rendelni elég jó áron mehet vagy inkább DiD? -
válasz
Topiccsendőr #114085 üzenetére
Ezt így Neked...
-
csongi
veterán
-
válasz
Topiccsendőr #114038 üzenetére
-
zgospel
őstag
válasz
Predator2 #114075 üzenetére
AGV K5-ről beszélsz? A 130 ezerből ítélve gondolom ja
2 külső héjméret és 4 belső EPS héjmérete van annak. Teljesen rendben van. Amúgy a K5 130-ért kurvára túl van árazva.
Több külső héjméretet legyártani többe kerül, egy bizonyos árszinttől már elvárható. Nem a jó sisak ismérve, hanem a felső kategóriáé.
-
vendingo
veterán
Asszem lecserélem az AT-t egy Jawa-ra
-
jacis
nagyúr
válasz
dellfanboy #114037 üzenetére
Köszönöm a linket. 👍
-
Varoz
addikt
válasz
runner 125 #114064 üzenetére
Jó érzésű ember még visz oda akár egy Simsont is?
-
JDMKid
tag
válasz
runner 125 #114064 üzenetére
szerintem a teleszkópolaj csere esedékes, amiatt vinné a tasner művekbe
-
vendingo
veterán
válasz
baboss #114052 üzenetére
Ezekkel a gumikkal nincsen tapasztalatom, ellenben a conti sport attack sorozatból párat már elnyűttem. Ár érték arányban nekem bejöttek, túrázni használtam őket. Akkoriban még hajtottam is a motort, nem mint most....
Amúgy a bt023 volt az egyik esélyes befutó a contival szemben, de maradtam a sportattack-nál. -
Predator2
addikt
Helló
Egy újabb kérdés.
Ha egy bukósisaknál ez szerepel a leírásban az kerülendő igaz?
"2 héjméret, 4 db különböző sűrűségű ütéselnyelő EPS réteggel"
Ami meglepett, hogy ez egy méreg drága sisak.
Thx
-
baboss
őstag
válasz
runner 125 #114064 üzenetére
Meg valami élőfeszítésről magyarázott még valamit.
A kis öregtől akitől a Hondát vettem, az még láncolajozásra is szervizbe vitte. -
baboss
őstag
válasz
Varoz #114062 üzenetére
A Z8 az én választásom volt, régen olyat akartam venni a Kawasakira, csak nincs tapasztalatom róla.
A gyerkőc azt mondta, jól tapadjon száraz, nedves úton, illetve ne kopjon el hamar.
runner 125
Mondtam a gyereknek, hogy megcsinálom, de elkezdett valamit magyarázni, hogy ha nem ugyan olyan pontosan van visszarakva akkor megváltozik a motor útvezetési karakterisztikája. -
baboss
őstag
válasz
zgospel #114059 üzenetére
Miért, azt a gyerek nézte ki.
runner 125BT023 van most rajta, csak kagylósra van kopva. Fékezésnél olyan mintha ABS-es lenne, darál a kormány. Szervizkönyv szerint még nem volt villaolaj cserélve a Yamahán, most 42.000km van benne. Most lenne esedékes a csere, a gyerek nézett utánna. Tasi csak Májusba tudná elvállalni az olajcserét.
-
-
baboss
őstag
Átraktam a lábtartót (pihentetőt) a régi vasamról, hosszabb utakon így kényelmesebb a lábamnak. Az a kérdésem, hogy ha esetleg elcsúszok vele, akkor előfordulhat olyan, hogy a blokkból kitörik egy darab, a gyári bukócső felfogási pontnál rögzítettem, a gyári bukócső esetében szerintem minimális rá az esély.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #114049 üzenetére
Annyira nem tragikus a sulya, egy abs fejidom nehany kg, de ez a vekony alu fejidom nem 10 kg. nehezebb, mintha karbonbol lenne, de vekony alu, teljesen vallalhato. Leginkabb a regi versenymotorok burkolatai keszultek alubol, ez amolyan stilus, tisztelges.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #114015 üzenetére
Szép munka, meg tudom értékelni a fém munkába rakott komoly munkaórákat, de nem értem h miért nem műanyagból / karbonból készült az elemek jó része. Így vagy 10x akkora tömegű is.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
dellfanboy #114037 üzenetére
12-14k Kínából is. És most nem igazén fog neki megjönni vagyis lutri, van aki szállít van aki nem meghalt a logisztika kb.
@persu: Okés, holnap kiméreti a srác. Menthető esetleg?
-
canniball
nagyúr
A sógorokhoz látogatóknak egy hír:
Csökkennek a sebességhatárok az osztrák autópályákon -
V.Stryker
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #114038 üzenetére
Ez még a cb500 blokkjával is kéne.
-
dellfanboy
őstag
válasz
zgospel #114039 üzenetére
meglepodnek, ha le tudna hozni akarmilyen tesztet hiba nelkul
(amugy pont a hetvegen neztem vmi DH versenyt yt-n talan maribor? VK kupa futam. sisak, terdvedo-n kivul nem sok cucc volt az embereken, foleg a lab nem vedelme volt meglepo szamomra, ehez kepest az mx/enduro beoltozve veszelytelen
-
zgospel
őstag
válasz
dellfanboy #114037 üzenetére
Kapott ez egyáltalán bármilyen minősítést?
Inkább downhilles bringás felhasználásra gyártott cuccnak tűnnek ezek, mint motorosnak. -
válasz
Topiccsendőr #114015 üzenetére
-
jacis
nagyúr
válasz
dellfanboy #114029 üzenetére
Átküldöd a 10-el olcsóbbat?
-
canniball
nagyúr
válasz
Horvi #114022 üzenetére
Ebbe a keretbe már a Forcefield is belefér. Nem tudom idén lesz-e kiállítás (tavaly mintha azt ígérték volna), ott szokott lenni némi kedvezmény; vagy körül nézve a neten lehet találsz valahol valamivel olcsóbban.
-
válasz
Shin Chen #114025 üzenetére
nálam nem okozott gondot eddig, persze túra kabátra. Nyáron csak ráhúzok egy szélkabátot, vagy egy motorospólót és kész.
(#114027) jacis
ez most akciósan 50e körül van, persze jóval drágább az általad linkeltnél, de a SCOTT márkanév nincs hiába rajta. A páncélzat összeillesztése, anyaga, szorítópántok...stb. lényegesen minőségesebbek. Bőven megéri a felárat, ha véletlen buksz vele. -
zgospel
őstag
válasz
Horvi #114022 üzenetére
Velem sem biztos hogy sokkal előrébb leszel, de azért hátha
Ajánlani nem ajánlok semmit, mert fogalmam sincs hogy más gerincvédőhöz képest milyen védelmet és/vagy kényelmet nyújt.
Ilyet vettem tavaly ősszel 38-40 ezerért (nem emlékszem pontosan) [link]
Előtte pedig ilyen volt a kabátzsebbe téve, szóval ezt váltottam le [link]A Pro-Armor vékonyabb és szellősebb a másikhoz képest, egyáltalán nem érzem hogy rajtam van. Viszont elöl a hasamnál a pánt elég széles, ott majd lehet hogy nagyon be fog izzadni nyáron. Motoron ülve nem érezni a pántot, ha leszállok a motorról akkor felegyenesedve kicsit felcsúszik a hasam tetejére.
-
Shin Chen
tag
válasz
djeperto #114023 üzenetére
Ha ezeket a protektoringeket fel lehet venni kabát alá is, úgy nem kényelmetlen?
Mármint gondolom a kabátba épített protektoroknál nagyobb védelmet nyújt, de elfér mondjuk üres protektorzsebes kabát alatt kényelmesen?
Ezen pörgetem magam, a biztonságot egyensúlyba hozni a kényelemmel átmeneti hideg időszakokban is. (és esetleg esős időben) -
Horvi
őstag
válasz
etnies #114019 üzenetére
Nha akkor megoldódott az a lényeg
Én is béreltem tőlük igaz csak belföldre de nem volt semmi gond. Normálisak voltak.
Egy kérdés a nagyérdeműhöz. Keresnék felvehetős(nem kialakított helyre rakható) gerincvédőt, viszont nem akarnám az egész éves költségvetést erre áldozni. Van valami ajánlható darab illetve van valakinek konkrét tapasztalata?
Köszi! -
etnies
senior tag
válasz
Horvi #113960 üzenetére
Úgy tűnik, ők lesznek a befutók, gyorsan válaszoltak és van casco a motorokon, kicsi önrésszel.
Volt olyan kölcsönző, aki azt állította, hogy nem lehet casco-t kötni lopásra a bérmotorokra. Én meg nem akarok kifizetni 3-6 milliót egy esetleg ellopott motor miatt, kiestek a versenyből. -
Micsurin
nagyúr
válasz
Shin Chen #114017 üzenetére
Tizenéves motorok rozsda mindenhol lesz.
Ha nincs akkor fogták finom kétezres papírral átmentek rajta és ködölték majd wd40, woálá csillog mint a nepper autó.
@persu: csak parasztiban amennyire otthon ki lehet, 1,5-2mm körül üthet. Érzed is fékezés közben mintha pulzálna az eleje. Cmsnl-en most találtam neki gyárit jó áron, részemről a dobjuk el vagy csináljunk órát belőle irányba noszogatnám. De ha lehet ment és olcsóbb legalább arra rávenném... A retek intercom helyett ami belföldre halál felesleges...
De érdekes több irányból is néztem és nem lapjában ment el hanem mintha asszimetrikusan kopott volna el, lapjában is hullámos.
-
Shin Chen
tag
válasz
csongi #113979 üzenetére
Annyi az összehasonlítási alapom, hogy anno a CBF600 vagy Hornet esetleg ZR-7 lábtartója magasnak tűnt, így egy két óra után elgémberedtem. Ennél valamivel jobbnak tűnik az F650 CS üléspozíciója, de amíg nem mentem vele pár 100 km-t addig nem tudom megmondani.
(#113980) Micsurin
Elmondása szerint novemberben ült rajta utoljára, ránézésre hittem neki.
Kb hasonló mértékben volt sáros mint rayoliviero (#113983) vasa, csak a CS-re már rá volt száradva. Talán a rozsda is attól jött ki. (Ja igen, rozsdás is volt)
Tegnap viszont egy gazdás vassal találkoztam, egészen kellemes csalódás volt. -
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #114015 üzenetére
Szep munka.
-
Topiccsendőr
addikt
-
jacis
nagyúr
válasz
rayoliviero #114013 üzenetére
-
Micsurin
nagyúr
Haveromnak a GS500-on elég hullámos a tárcsa de a vastagsága még jó lenne igen csak.
Tudnak motor féktárcsákat is felszabályozni? Ha igen BP környékén hol?szrk.: Ár irreleváns annak fényében egy szett tárcsa előre + hátra 100-120k.
Hátra mindenképpen kerül új az első az amit ha lehet még menteni jó lenne.
-
vendingo
veterán
Nekem most ez a hagyományos recsegős összedugós van, utálom, annyi előnye van, hogy kesztyűben is könnyű ki-be csatolni. A D gyűrűs záródást 1000x többre tartom, biztosabbnak, és kényelmesebbnek is éreztem.
MCs88: Mostani sisakom nekem is 20-30 perc után kezdett el nyomni a halántékomnál, megnyomkodva, (minimálisan) megcsiszolva tökéletes lett.
-
MCs88
aktív tag
-
etnies
senior tag
válasz
Varoz #114005 üzenetére
A D-gyűrű sokkal jobb, mint a gyors zár. Miért?
Mert minden esetben pontosabban, kényelmesebbre betudod állítani a pántot a D-gyűrűvel. Mikor változik a pánt kényelmes mérete? Folyamatosan. Ahogy nő a hajad, szakállad, ahogy levágod, ahogy maszkot veszel, stb. Szinte minden nap változik egy kicsit. Továbbá a gyors zár nagyobb és kényelmetlenebb, nyomja az emberek nyakát, állát, ha rendesen megvan húzva.
Ha meg nincs, akkor nem véd a bukósisak rendesen. A D-gyűrű némi gyakorlás után már 2 másodperc alatt beköthető. Nekem volt mind a kettő, már soha nem vennék nem D-gyűrűs sisakot és nem csak a biztonság miatt, kényelemben is ver mindent. -
jacis
nagyúr
válasz
rayoliviero #113983 üzenetére
Jól be lehettél már sózva ha ilyen időben elindultál motorozni. Anno az első motormmal (gsxr 600 k4) én is mentem fagyban is. Ma már ha megyek is télen egy kört az max pár km.
-
zgospel
őstag
válasz
Varoz #114002 üzenetére
Jó, akkor sértődj meg
Ez miféle érv? A D gyűrű nem a mindentől is megvédő szent grál, de egyértelműen biztonságosabb a mikrocsatnál, de akkor a te logikád mentén mehetnének a GP-ben felhajtható állú műanyag sisakkal is, az FIM minősítést meg dobják ki a kukába.
Simoncellit ketten is telibeverték, nagy tempóval, első kerékkel, közvetlenül a fején. A világon nincs az a sisak ami megvédte volna. De ez még nem jelenti azt, hogy akkor már meg se kell követelniük a maximális biztonságot, nem viccből alkották meg a feltétel és tesztrendszerüket.Mivel a Scorpion weboldala egy információszegény trágya így nehéz megmondani hogy mik az egyéb szerkezeti és kényelmi különbségek az 510 és az 1400 között, mert semmilyen részletes leírást nem közölnek. A dupla árat nem csak a karbon anyagért fizeted az 510 és az 1400 között, szóval ez megint egy erős ferdítés.
A sima 1400 és az 1400 carbont már lenne értelme összevetni ebből a szempontból, mert ott csak a karbon héjért fizetsz extrát.A 8%-ot a karbon és az üvegszálas kompozit szerkezetek közé írták, mint nagyjábóli átlag. A műanyag héj mégnehezebb és gyengébb. Ha már értő olvasás...
-
Varoz
addikt
válasz
zgospel #114000 üzenetére
Leírtam, hogy ha nem jár pályára! Értő olvasás!
D gyűrű, ja, szegény Simoncellin is sokat védett. Baleset nem a csaton fog múlni, maradjunk ennyiben és egy jó sisakot csak ezért kizárni, mert nem D csat, hülyeség.
A védelem különbsége nyilván nem 0 hanem 8%, akkor mindjárt hazudtam, holott nem. Árban 100%, 8% védelemért ami vagy valós az ominózus sisaknál vagy nem. Igazad van, mit merészeltem véleményt formálni....
A tömeg se egyezik, abba is köss bele légyszi! -
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- Apple iPhone 13 Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest