Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
válasz
Doki16 #68195 üzenetére
Az a baj, hogy az ilyenek alapján ítélik meg az emberek a motorosokat.
Mert szerintem két részre osztható a motoros társadalom. Az egyik része ahová magam is sorolom, élvezi a motorozást, de megpróbál úgy közlekedni, hogy a többi közlekedőt ne veszélyeztesse, és igyekszik nem extrém módon szabálytalankodni, valamint nem süketülnek meg az út szélén az emberek a kipufogóhangtól...
A másik része pedig azok a barmok, akik versenypályának tekintik a közutakat, magasról tesznek mindenféle szabályra, feltűnési viszketegségük van, és infarktust kapsz a motorhangtól mikor elmegy melletted.
És sajnos ez a rész túl nagy úgy veszem észre... -
Doki16
addikt
válasz
Burt1793 #68197 üzenetére
HSM igen azt motorral mentem. A mai bringás átlagom a dombságban mindössze 18.6 km/h volt
Országúton megyek, de alapból lassú vagyok. Jó azért tegnap volt ebben egy pár km felvonulás
De máskor is ilyen 60-70 az átlagom motorral. Én mondjuk nem a sebességet élvezem hanem azt, hogy mehetek és szép helyekre juthatok el
-
Doki16
addikt
válasz
Khaosz55 #68194 üzenetére
Fú ne is mond. Ma Gödöllői-dombságban bringáztam. Olyanokat láttam, hogy csak a fejemet fogtam. Volt egy nagyon durva. Kocsi előtt ment jó pár 10 méterre egy furgon. Beérte őket egy motoros és lassítás nélkül előzte meg őket dombnak felfele miközben az út jobbra kanyarodott. kizárt dolog, hogy bármit látott., csupán mázli volt.
Aztán meg jött egy 5 motoros barom társaság. Nem tudok rájuk mást mondani. Full üres volt az út csak én voltam rajta a bringámmal, de ezek a köcsögök pár centire téptek el mellettem nem éppen lassan. Majd összesz@rtam magamNagyon sok felelőtlen motorost látok nap mint nap. Mondjuk lehet én vagyok túl óvatos, de inkább ez mint a koporsó. Szoktam mérni a túráimat: ez volt a tegnapi átlagom. Átlagos mozgási sebesség:58.2 km/h
-
Khaosz55
addikt
Nagysáp közelében voltunk haverokkal a kanyargós részen oda vissza átmentünk mert igen jó. Amikor vissza felé mentünk egyszer csak a semmiből 4 superbike-os érkezett be mellénk brutál tempóval. Olyan helyeken előzték az autósokat komolyan mondom ...
Lelki szemeimmel már láttam hogy szembe jön valami és megtörténik a baj. Lehet én vagyok fosós, de ilyenkor az jut eszembe hogy a puszta szerencsén múlnak a dolgok. Záróvonal beláthatatlan kanyar ez meg előzi a kis tehert....
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
hroberto #68191 üzenetére
Ez is tegnapi hír. Egy helyi motoros srác szerint még a nyílegyenesben történt a baleset, mehettek vagy 250-nel, meglátták a kanyart, és satuféket húztak. A motorok úgy csúsztak be a kanyarba, nem ott estek el. A másik szerint meg szabálytalan előzéskor akadtak össze.
-
-
hroberto
veterán
Hollóstetőn megint elszállt valaki. Helikopter is volt...
-
vlevi
nagyúr
válasz
Kolondrum #68185 üzenetére
Jó, csak számits arra, hogy minden speedes, meg supermotos is ki fogja probalni ezt az utvonalat. Korábban is eléggé felkapott utvonal volt, főleg a Gyöngyös-Eger közti szakasz. Mindig szamitani kell rá, hogy, miközben egy Gixxer próbál elmenni melletted, akkor a te sávodban jön szembe keresztben egy KTM
-
HSM
félisten
válasz
Lipton #68183 üzenetére
Nem tudom, mi van abban, ha egy jó kövér gázzal gyorsítva indulok el a lámpától. Sokszor járok olyan helyeken, ahol 70-es tábla van a lámpa után (pl. Szentendrei út), de 50-ig is lehet egyesből kövér gázzal kilőni.
Sehol nem írtam, hogy tökéletes lenne a gumim, vagy jobban tapadna, a "teljesen jó" ebben a posztomban [link] értelemszerűen a javításra vonatkozott. A "bele tud harapni az aszfaltba" kifejezés pedig csak megfelelő gázkezelést igényel, a legvacakabb gumival is lehet aszfaltba harapni, ha normális érdes az aszfalt, és ésszel van ráengedve a gáz.
Ha ez mégis akkora teljesítmény a gumitól, akkor meg mégsem akkora vacak, mint egyesek itt vizionálták.A városban 100-130-at fogalmam sincs, honnan vetted, sehol nem írtam ilyet. Éppen azt írtam, hogy az utóbbi 3000km-t 100 alatt tettem meg a javítással... [link]. Pesten is van, ahol lehet közel 100-al menni, pl. a Ferihegyi reptérre, alkalmanként meg is fordulok arra is...
Lehet mosolyogni, de némi szövegértés azért nem ártana.
Nem hirdettem én semmit, leírtam a javítással kapcsolatos tapasztalataim. Ezenkívül megosztottam egy cikket, ami ezzel a kérdéssel foglalkozik, és ismerteti a tudnivalókat. Szerintem a betérő értelmes emberek el fogják tudni ezek alapján dönteni, mi lesz a jó nekik.
-
Lipton
őstag
Nem az a baj... Egyszer tokeletes a gumi es beleharap az aszfaltba, maskor csuszik es kemeny - tenyleg, lassan 9 ev lesz az a 8 is
Egyszer maradektalan kresz, 100, 130, mindez varosban persze, majd raszabaditod a lovakat.
Szerintem itt a forumon mar mindenki csak mosolyog ezeken, maximum 1-2-en neha valaszolunk.Tobbszor jon a gumi serules/javitas tema. En ugy vagyok vele, hogy a gumi az egyik legfontosabb/legkenyesebb pontja motornak es biztonsagos kozlekedesnek. Nekem eszembe nem jutna javitott gumival nyomulni hosszu tavon. Legalabb hirdetni nem kellene, mert egy betero gyanutlan olvaso azt hiheti, hogy ez jo megoldas.
-
HSM
félisten
válasz
Burt1793 #68180 üzenetére
Az enyémbe egy 3mm-es szög fúródott, de szintén futófelület közepébe, szerencsére, és a hátsóba, szerkezeti sérülést sem okozva. Ezek a biztonságosan javítható sérülések.
Első gumiba szerintem is életveszély a javítás, ott ha valami elszálll, az nagyon para, és az a gumi az ívet is rendesen kapja. Azt a gumisok sem válallják, nyilván okkal.
Amúgy elvileg 130-ig vagy jó a javítással, a kékholdnál is ezt írják, és ezt is mondták nekem is személyesen:
"Korrektebb megoldás a belülről szerelt javítógomba. (...)Ez a megoldás szigorú feltételekkel tartósan használható. Max tartós utazó tempó 120-130 km/h. Ki lehet vele menni előzni, de hosszabb távon nem. A motorgumi ugyanis használat során tágul. A javítógomba nem biztos, hogy tudja ebben követni, a ragasztás kioldhat. Csak városi használat, visszafogott túrázás során nem történhet baj. Esetleges javítás előtt mindenkivel ismertetjük ezeket a tudnivalókat."
[link]
Amúgy a linken minden más fontos tudnivalót is leír, érdemes lehet elolvasni, akit érdekel a téma.(#68181) -Mike-: 7 évesen, még akkor ragasztás nélkül azért voltam vele bőven 100 felett túrákon...
De most hogy átmenetileg nem túrázom, csak közlekedek vele, így a városban nem nehéz 100 alatt maradni.
Mondjuk ennek ellenére van, hogy rendesen rászabadítoma gumira a lovakat főleg a lámpák után, de bírja szépen.Mondjuk egy SV650 esetében a rászabadított lovak sem olyanok, mint mondjuk egy VFR1200-nál, ez is biztos.
Viszont az egyes eléggé le van benne áttételezve, induláskor elég rendesen bele tud harapni az aszfaltba...
-
Burt1793
veterán
Az én hátsó gumimba is került egy 1-2 mm átmérőjű huzal, a futófelület közepétől 1-2 cm-re. A gumis megjavította, mivel ez csak egy 300-as robogó és nem első gumi. Nem mondta, hogy csak 100-zal lehet menni, minden nap megyek vele 10-10 km-t (oda és vissza) 120-130-cal, illetve városban napi 50-et az előzőeken felül. Nem ereszt, nincs baja, fél éve történt a dolog, azóta 2500 km ment bele (a téli időszak miatt ilyen kevés).
-
HSM
félisten
válasz
Kolondrum #68178 üzenetére
Amúgy tökre nem mindegy az sem, hol van a gumiban és mekkora sérülés. Nekem is ők javították. Mondták, hogy azért az új gumi a biztos, de ha finoman, kis tempóban használom nem lesz gond a javítással sem. És tényleg nem volt vele gond, 3000km-t mentem kb. azóta 100 alatti tempóban és teljesen jó.
-
Ferdzsoo
addikt
Ez nem arról szól hogy leereszt vagy sem.
Hanem hogy egyszer 160-nál eldurran vagy sem. Amikor kapja a terhelést meg az ívet a gumi...
De azért szerintem ezt erősen motorja válogatja hogy mit lehet és mit nem. Nekem azért 130nm-nél és 170 pacinál kicsit nagyobb terhelést kap a gumi mint mondjuk a 600-ason 50nm-nél meg 70 lónál.
A súlyról nem is beszélve.
Nem játszok a tűzzel, cserlétem inkább... -
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #68174 üzenetére
Ill. hogy nem 150-nél durrdefekt.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
-Mosquito- #68172 üzenetére
De rakok majd fel képet, de már a gumisnál van a kerék. Mondom egy szegőlécszög méretű szög állt bele de olyan mélyen hogy ha kihúzom eresztett.
Nekem egyáltalán nem ajánlotta a gumis a javítást, ő azt mondta az életemmel játszok...
A dugózást végképp ellenezte. Elmesélte miért, a gumi folyamat tágul - összehúzódik, olyan a szerkezete hogy ezeket nem lehet normálisan javítani. Én nagyon bírom őket hozzájuk járok évek óta.
Mondta ő is simán van aki megdugózza, de azt mondta ő pl meg sem csinálja senkinek... -
vlevi
nagyúr
Reggeli rbredezéshez, bambuláshoz teljesen jó a műsor, az eurosporton a girot adjak. Cortina di Ampezzo környeke. Egyszerjartam eddig arra, beszabehu
-
Lipton
őstag
válasz
Something_ #68161 üzenetére
Majd 5 ev mulva mert ez tul friss, nincs megfelelon megkemenyedve
-
HSM
félisten
válasz
Ferdzsoo #68160 üzenetére
Ha tempót mész tényleg gáz, mert ahogy nyúlik a gumi az erőhatásoktól, úgy egyre jobban készül ki a javítás... Azért van a max 130 korlát javítás után, de inkább annyi se.
Nekem városban ide-oda rohangálni teljesen jó, ahogy idén használom így javítva. Most nem nagyon lesz túra, ha lesz is csak a környéken, de nálad azért erősen más a felhasználás.Azt én se vállalnám be javított gumival.
(#68161) HGabor89: Sajna nem férne el az SV650-ben a 190-es gumi.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Geresics #68152 üzenetére
4 éve készülök elmenni erre a gurulásra, de tegnap egy szegőlécszög méretű fostaligától a veztech tréning végén defektet kaptam. Így idén sem sikerült, egyszerűen no komment.
A gumis teljesen lebeszélt arról hogy javítsuk meg a gumit. Csak a csere.
Vélemény? A neten is bárhol bármit olvastam senki nem javasolja hogy javított gumival teljesértékűen motorozz.
Igazából már meg is rendeltem az új hátsót, nem tudok mit csinálni...
6k km-er volt most a gumiban.Hgábor: Hát ez g@ci volt!
-
válasz
-Mosquito- #68150 üzenetére
Lehet, de ez is jó. Nagyon tetszett. A lillafüredes dolgot még nem láttam,majd ha lesz gumi. Pár hét.
-
-
Geresics
addikt
válasz
Doki16 #68144 üzenetére
Mi a pécsi felvonuláson voltunk, 1200-ad magunkkal!
BaMa cikk pár képpel (persze pont az előttem, és a mögöttem menő van képen, én lemaradtam!)
-
vlevi
nagyúr
válasz
-Mosquito- #68150 üzenetére
Szivemből szóltál. Lilafüred-Dedestapolcsany felé az út bánkút felé túraenduróval éppencsak járható. És nem az erdőn átvezető, fél sáv széles rész a szar, hanem saccperkábé az Ómassai elágazástól.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Something_ #68135 üzenetére
Jól tetted, hibátlan szett.
-
ALI_G
veterán
sziasztok,
van valakinek gps-es nyomkövető a motorban? -
Doki16
addikt
Nem rég értem haza a Soltvadkerti motoros felvonulásról. Volt ott bárki közületek? Én még ennyi állat kipufogóval rendelkező motorost nem láttam egy helyen. Volt egy pár chopperes akik mindenkit bealáztak. Konkrétan a saját nem túl halk motoromból semmit nem halottam
Egy két képet csináltam az indul előtti pillanatról. [link] [link] [link]
Igazság szerint csak fagyizni mentem le, de pont belecsöppentem egy nagy fesztiválba. Pont akkor indult a felvonulás amikor odaértem. Én meg gyorsan beálltam egy miért ne alapon
Persze pont ma kellett otthon hagynom a sisakkamerát.
-
canniball
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
Ma megkapta a gépezet hátulra is az új Pilot Road 2-t. Most gyári mértetben - 150/70 R17.... hát ezzel is többet csal az óra gps-hez képest, mint vártam... Óra 60km/h, GPS 56km/h. Gondolom ez csak engem zavar ugye?
Breki ismét rendes volt, mint mindig, szívesen is járok hozzá. De most elültette a bogarat a fülembe, hogy a Motul -t is hamisítják és már a nagykerek, mint a Bárdi sem tudja garantálni az eredetiséget. Most esz a fene, hogy épp most vettem egy kannával a közeledő olajcseréhez. Mit gondoltok?
bob.zxr: Apám ilyenkor röhögve mondaná:"Kell is tehénnek gatya."
-
BoB
veterán
Szerintem ez fogja vinni a 2016 legnagyobb balf@sza díjat: [link]
-
Something_
őstag
válasz
runner 125 #67600 üzenetére
Szarakodik valami az automba, haverom atjott, hogy atdobjuk az akkujat az enyembe, nem talaltam meg a 10es kulcsot, kb 1 orat szenvedtunk mire atdobtuk.
Eljottem egy tesztkorre es kajaert a lidlbe, erre meglattam a polcon 1 db powerfix szerszamkeszletet. Hat landolt is a bevasarlokocsiba. -
HSM
félisten
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
Something_ #68130 üzenetére
A telefonodban van szimering??
-
Ferdzsoo
addikt
Az szép amikor az ember vezetéstechnikai tréningen kap defektet?
-
válasz
-Mike- #68126 üzenetére
Az irányjelző nem használása nagyon gyakori probléma lett, miközben ennek olyan alap dolognak kell lenni mint a levegővétel. GYakran megfordul a fejemben, hogy ha nincs kint akkor az okkal nincs vagy elfelejtette.
Sőt, a nem arra megy amerre néz téma is gyakori. Volt h dudáltam h bakker még nem nem nézem rám én el nem megyek előtted.
Belőlem személy szerint sokat kivesz a pesti közlekedés. 1 óra pesten terhel annyira mint egy Kékestető Dunakanyar 2x kb. Hál égnek én olyan korán járok dolgozni, hogy a jónépek még alszanak, csak este kell kibírni bent azt a pát km-t. -
-Mike-
addikt
válasz
Something_ #68123 üzenetére
Én a múltkor egy fehér bmw x5 után mentem a körforgalomban, elhagyta a körforgalmat majd satu fék és visszakanyarodott szabálytalanul, na mondanom sem kell kigyorsítás közben igen csak kapaszkodni kellett. De az ilyenek miatt sosem megy el a kedvem, nem született még meg az a gyökér aki miatt eladnám a drágaszágomat.
-
canniball
nagyúr
Szóval ezt is "szerencsésen" túlbonyolították...
Akkor hogy én is értsem: ki van nézve a konzol és a hozzá passzoló "Monokey M3" fedőnevű platni; erre bármilyen Monokey dobozt rá lehet pattintani vagy kifejezetten a "Monokey M3"-ra passzolót kell keresni? Mert a dobozok mellett ilyen "szűkítést" nem láttunk. -
vlevi
nagyúr
válasz
canniball #68114 üzenetére
Minden gyártónak saját rendszere van.
Monolock a Givi saját felfogatási rendszere, kisebb teherbírású dobozokra.
A Monkey szintén Givi, de masszívabb, mint az előző.
A Kappa dobozok, tartók csereszabatosak a Givivel.
Ezenfelül ott van (a teljesség igénye nélkül) Nonfango, Krauser,... mind saját felfogatási rendszerrel.
És persze a gyári dobozrendszerek, mint pl. a Yamaha FJR-nek saját dobozszettje van, ésratöbbi.Motorja válogatja, mire van szükséged ahhoz, hogy feldobozold. Oldaldobozokhoz szinte biztos, hogy kell tartókonzol, mert ez egyik motoron sincs, kivéve, ha gyári dobozokkal vetted a motort.
Topcase-nél nagyobb túramotorokon (pl. DL-650, BMW GS, például) a topcase helye már megvan, de a platnit még meg kell hozzá venni, amire a dobozt be lehet pattintani. Más motorokon a hátsó dobozhoz is szükség van tartókonzolra. -
canniball
nagyúr
Dobozos kérdés: azon túl, hogy a platni és a doboz is legyen monokey/monolock honnan lehet tudni, hogy melyeket lehet összepárosítani? Eddig azt hittem csak ez a kettő fajta van, most derült ki számomra hogy ezeken belül is van többféle példány.
-
tboldi
nagyúr
Ezzel tökéletesen tudok azonosulni, főleg a sárgával kiemelt résszel.
-
Geresics
addikt
Nem, nem lesz (nagyon) elmélkedős, csak anno a "helyzetjelentős" videóban ígértem, hogy mihamarabb tisztázva lesz ez a téma is, és most pótoltam eddigi elmaradásom!
Az a helyzet, hogy annyi ötletem van, hogy mikről csinálok videót, hogy nem is tudom hogyan lesz ennyi időm!
Mert motorozni még okés, de megcsinálni a videókat mindig 10x annyi ideig tart (és ez nem túlzás)! Ráadásul célul tűztem ki, hogy a minőségen is kívánok javítani, szóval lesz dolgom bőven! -
runner 125
nagyúr
válasz
Something_ #68109 üzenetére
Igen.
-
Something_
őstag
válasz
runner 125 #68108 üzenetére
Köszi, ő amúgy budapesti? Nincs kitöltve az adatlapja.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Something_ #68106 üzenetére
-
Geresics
addikt
Mi is az a MotoVlog? Milyen stílusú videókra lehet számítani? Ezekről beszélek röviden a mai videóban:
Ne feledkezzetek el feliratkozni a YouTube csatornára, és kövessetek facebookon, hogy mindig értesüljetek a friss videókról, képekről!
-
Something_
őstag
Tudtok ajánlani Bp-n olyan helyet ahol fóliáznak normális árban és jól dolgoznak? Az farokidomot és a tankot akarom befóliáztatni, hogy ne karcolódjon.
Plusz bukógombáknak kellene műanyagossal vágatnom helyet, szóval ha tudtok jó szakembert, akkor ne tartsátok magatokban.
Nem utolsó sorban a lámpát megpróbálom kipolíroztatni, hátha menthető, múltkor asszem Runner mondta, hogy van valami tuti embere, remélem budapesti :-) Nem akarom küldözgetni.
-
Geresics
addikt
Kis segítségre volna szükségem!
Olyasvalakit keresek, aki tud nekem egyedi MotoCross mezt készíteni!Terepezéshez használnám (protektoringre húznám rá), ezért feltételezem, hogy nem jó egy "focimezekkel" foglalkozó cég megkeresése.
Van saját logóm, illetve saját betűtípusom - amiket magam rajzoltam, és ezeket szeretném rárakni. Van egy kedvenc számom (83) is, amit még nem tudok, hogy egyáltalán felkerüljön-e a mezre, vagy az már nagyon zsúfolt volna, mert a logót szeretném inkább minél hangsúlyosabbra.Aminek mindenképp rá kellene mennie:
- nagy méretű logó
- webcím saját betűtípussal
- név saját betűtípussal
- a karokra is kellene valamit rakni, hogy ne maradjon olyan üres. Pl. mindkét oldalra a logó vállhoz, és egyik oldalra a név, másikra a webcím, vagy valami ilyesmi...Színekben még töröm a fejem, de a motor szürke/fekete, de inkább a fekete a hangsúlyos, pláne amikor felrakom a fekete tankborítást. A bukóim pedig kiba'-ronda zöldek, cserébe 5km-ről látszódnak, ezért a neonzöld vagy neonsárga színt mindenképp szeretném, hogy megjelenjen a fekete mellett, mert fontos számomra, hogy jól látható legyek - ezzel biztosítom a túlélésem a forgalomban!
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #68099 üzenetére
Szép karika. Legyen jó időtök!
-
Horvi
őstag
válasz
runner 125 #68099 üzenetére
Nemááááár
Irigykedem. Én asszem egy ideig nem fogok motorozni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Formula-1
- Autós topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- One mobilszolgáltatások
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest