Hirdetés
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Chieftec Vista ház: kisebb halaknak
- Apple asztali gépek
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házimozi haladó szinten
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen egeret válasszak?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Horvi
őstag
Még nem rendeltem meg, mert nem sikerült még kiigazodni a méretek között, hogy pontosan melyik is kellene nekem.
Ha nem túl nagy gond akkor úgy nagyjából le tudnád mérni nekem a tartályt, hogy mekkora mert nem biztos, hogy van akkora helyem a Z-n és akkor be kell szereznem valami kisebb tartályt.(#71989) Somatom Lehet az a fajta videózás jobban érdekelné
-
Ferdzsoo
addikt
Fékolajcseréjhez átlátszó kis csövet milyen irányú boltban kezdjek el keresni szerintetek?
dugynok annyi időm nincs
szept 8-án túra... -
demars
addikt
válasz
runner 125 #71987 üzenetére
A VFR közelebb hozza az embereket.
-
Geresics
addikt
válasz
#79335424 #71978 üzenetére
Köszi, de az a baj az idegen anyagokkal, hogy ami nekem átjön belőlük, az nem biztos, hogy Neked pont jelentene valamit is. Akik idegeneknek csinálnak videókat hivatásszerűen, azoknak pont ez a kihívás, hogy megtalálják, hogy mit akar látni belőle a megrendelő. Én pedig aztán tökre amatőr vagyok, és tuti csak elrontanám a szép emlékeket, ezért inkább meg se próbálom mások anyagát elrontani.
Egy fesztiválról pedig úgy képet adni, hogy ott sem volt az ember, háát, enyhén szólva is műanyag ízű lenne... -
Ha már lábbeli. Létezik olyan lábbelim direkt nem cipőt, csizmát írtam, ami jó motorra és a hétköznapokba is?
-
Tarill
őstag
tudnátok nekem ajánlani valami lábbelit 650-es Sv-re max 30ezerig? amit itthon be is tudok szerezni?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
runner 125 #71956 üzenetére
Ne már... 30-40k után egy japán motor épp túl van a bejaratason.
-
HSM
félisten
válasz
D1Rect #71979 üzenetére
Lendületes+dugós város nálam 5,5-6L között a K8-ammal, laza barátnős 70-100 az olyan 4,1L, autópálya 110 és 160 között vegyesen, élvezetesen nem gázspórolós üzemmódban olyan 4,6-4,7L/100km 80L-nyi csomaggal.
Hegyi kergetőzés is olyan 5L körül, egy személlyel.
Ja, és 100kg vagyok és 2 méter magas, szval a fogyasztási adatok így értendők, megyek vele hidegben, melegben egyaránt.A régi az tudomásom szerint durván egy literrel többet kér mindehhez, de majd fórumtársak írnak tapasztalatokat. Nekem amúgy a félidomos verzió van. A K7-nél kapott dupla gyertyás hengereket, hozzávaló gyújtást, és lett EURO3-as.
Az emiatt valamivel halkabb is.
Bicajjal nekem is volt pár csúnyább zakó, de motorral érdemes óvatosabban menni.
-
186cm és olyan 88-92 kiló diéta után(ez van most), ez olyan 105-ig fel tud menni tömegelés alatt (ez a tél vége-tavasz eleje), de ha nincs habzsidőzsi a télen, szerintem 100 alatt tudok maradni.
A barátnőm 160cm és 51-52kg.A világból semmiképp nem szeretnék kimenni, max repülővel.
(#71969) SymbianOS: Mihez képest?
(#71974) HSM: Milyen fogyasztással lehet számolni?
(#71972) canniball: Én évente 1x-2x bicajjal is lezúzom magam, de motorral sokkal óvatosabb vagyok én is.
-
-
vlevi
nagyúr
válasz
D1Rect #71962 üzenetére
Ketten mentek kanyarogni.
Az SV hátul elég spártai.
Mekkora vagy? Azért kérdezem, mert a DL650-ben is SV blokk van, csak a DL-el lehet gondja az alacsonyabb pilótáknak.
Nem egy állatkodó gép az igaz, de 100 fölötti tempóval, utassal+ 2 keti csomaggal a világból ki lehet vele menni. -
HSM
félisten
válasz
D1Rect #71962 üzenetére
A GSXR750+125 nagyrobogó kombó jópofa, és nem is teljesen butaság... De.. Szval én inkább vennék egy SV-t.
Én 100KG körül vagyok, ha csak én ülök rajta akkor kellemes fürge, még a kb. 50kg-os barátnővel is egész tűrhetően megy, szó sincs olyanról, hogy ne menne fel simán bármilyen hegyre. A fehérszámlapos K7 és újabbak fogyasztása is már egész kellemes.
-
Geresics
addikt
válasz
Teasüti #71968 üzenetére
Értem amit mondasz, és köszönöm is az építő kritikát, csak az már épp nem MotoVLOG volna!
Neked ajánlanám figyelmedbe Adam Riemann videóit, azok nagy része olyan, mint amit írsz!
Különösen tetszetős pl. a KTM Event videója, érdemes megnézni! -
Teasüti
nagyúr
válasz
Geresics #71967 üzenetére
De hogy ne csak fröcsögjek:
Nekem speciel jobban tetszene egy rövid összeállítás vmi zenés aláfestéssel, nagyon max a leglényegesebb hozzáfűzéseket beleégetni a videóba olvasható formában. Az egészet le lehetne vágni a tizedére, így az egyszeri néző nem unja halálra magát. Mert szerintem baromira unalmas azt látni, hogy konkrétan motorozol.
Nem véletlen nem nézek youtube-on sem fedélzeti kamerás videókat, főleg nem kommentvideókat ahol a srác városban furikázik és közben pofázik bármiről, legyen az mondjuk az automata láncolajzó.
Rev matching volt az egyetlen kivétel ez alól Youtube-on, amit valóban menet közben volt érdemes bemutatni.Vagy vmi vezetéstechnikai felvétel ami ebből a nézőpontból pont bemutatható (nem is jut eszembe hirtelen példa), esetleg egy megörökítésre méltó esemény vagy incidens.
Nem véletlen hívjuk fedélzeti kamerának, hisz másra nem való.Régen suliban foglalkoztunk médiával csak úgy fakultáció keretében. Talán az egyetlen dolog amit megtanultam, hogy csak azt kell meghagyni, amit tényleg meg szeretnénk mutatni. És fogjuk rövidre, mert unalmas lesz.
Aztán már eleve úgy kellett kameráznunk, hogy fejben már tudnunk kellett mi az, amit be szeretnénk mutatni.
No nem úgy, mint egy random házivideóban, hogy mindenki és minden benne legyen és semmi nem látszik vagy történik. Hanem a kamerával kellett ugye végigvezetni a néző figyelmét az eseményeken. Az sem ártott, ha tudtuk használni a keresőt a kamerán.
Persze ezt nehéz elvárni egy fedélzeti kamerával.
Meg kell hozzá egy jó téma, mert elég nehéz lekötni a figyelmet egy dögunalmas témával.
Vagy legyen 10 másodperc egy snitt, legyen bevezetés, átvezetések/áttűnések, és zárd le frappánsan egy két soros összefoglalóval (de azt akár riport jelleggel kamera elé kiállva, ne csak úgy mint a fent megnevezett Youtube videósok, ha nem muszáj).
Kedvcsinálónak egy két perces videó szvsz bőven elég.
Aztán akit esetleg érdekel a hosszú és unalmas verzió, az tovább kattinthat. -
Geresics
addikt
válasz
Teasüti #71965 üzenetére
Lehet vele pénzt keresni: az eddigi 12 videóval (a mai ugye még nem számít bele) már kemény 0,49$-t kerestem!
Az egész nem erről szól. Szeretek kamerázni, bár nem tudok. Szeretek motorozni, bár azt sem tudok. Szeretek videót szerkeszteni, de az sem megy még igazán. Viszont ha valamit elkezdek, azt szeretem igényesen csinálni, és minden esetben célom a folyamatos fejlődés, minden említett téren. Nekem ez egy hobbi. Van, aki a pályaidő faragását szereti csinálni, van aki szerelni szeret. Nekem ez tetszik, és szerencsére egyre több embernek tetszik amit csinálok. Vagy csak egyre többen nézik a szerencsétlenkedésem és röhögnek rajtam?
Mindenesetre még bőven látok elérhető célokat magam előtt, szóval folytatom amit elkezdtem. Szerencsére senkinek nem tartok fegyvert a fejéhez, hogy nézze, olvassa amit összehozok.
Amúgy mivel a héten megszületett második gyermekem, most a kéthetente megjelenő videók egészen biztosan nagyon megritkulnak, mert most máshol kell helytállnom, ami fontosabb, mint egy hobbi. Nekem.Morgan Freeman pedig learatná a babérjaim, szóval hiába keresett már, hogy narrálna nekem, kénytelen voltam visszautasítani!
-
Teasüti
nagyúr
válasz
-Mosquito- #71959 üzenetére
Azt kérdezd meg lehet-e vele pénzt keresni!
Sima blognak túl igényes munka, lehet unatkozik.
Amúgy nem tudom ki hogy van vele, de én kifejezetten nem szeretem a kommentvideókat, legalábbis ha random nyomják a showdert tele beszédhibákkal.
Esetleg ha profi a narrátor és/vagy Morgan Freeman, akkor jöhet. -
Xaels
félisten
Igazi műtárgy. -
Tegnap sikeres volt a forgalmi vizsga is, lehet még ebben a hónapban jogsit is kapok. \o/
A teljes kurzus volt vagy 3-4 hónap, már nem is emlékszem, pedig mindent elsőre vettem...Lassan veszek motort is:
A szívemhez mindig is a V2 állt a legközelebb, szóval az SV650 elég jó helyről indul, de a 600-as gépek közül azért egy Hornetet vagy Banditot is el tudnék viselni.
Gondolkoztam rajta, hogy "spórolás"(és nem zúzom le magam olyan hamar) címszóval elég egy GS500 vagy ER5.
Leginkább arra lenne használva, hogy ketten elmegyünk ide-oda kanyarogni hétvégén egyet, és tartok tőle, hogy a kis 500-asok már gyengék lennének hegynek felfelé ketten.
A másik, hogy egyedül is felülnék rá, mert autót vezetni már rettenetesen utálok, szóval városban ide-oda is lenne használva, az 50-es robogókat próbáltam, de nem igazán váltak be, szóval ennek a kiváltására is jó legyen.
Nyilván kompromisszumos lesz, vagy vegyek egy 750-es GSX-R-t meg egy 125-ös négyütemű robogót? -
mindkilla
tag
válasz
-Mosquito- #71959 üzenetére
Igen, ph prémium előfizetés ösztönzése. : D
-
Geresics
addikt
A kezdő csoport után ebédkor átmentem a HALADÓ CSOPORTBA. Itt is ugyan az volt az elv: együtt indultunk, együtt is érünk célba (majdnem)! A leglényegesebb különbség, hogy itt rendesen kapaszkodnom kellett, hogy tudjam tartani a lépést!
Nem is csoda! A haladó csoportba olyan emberek, és olyan gépek jelentkeztek, akik már most annyi terepen töltött kilométerrel rendelkeznek, mint amennyiről én még álmodni sem merek!
Ettől függetlenül hamar rákaptam az ízére! A tempó magasabb volt, mint amit egyedül motorozva terepen vállaltam volna, de mégsem éreztem veszélyesnek! Persze amikor nem lehetett látni, az azért őrölte az idegeim, és megfordult többször a fejemben, hogy visszaveszek a tempóból, vagy megfutamodok, de valami mindig tovább vitt!
A nap végére rendesen elfáradtam, és csak a mérhetetlenül finom vacsorának köszönhettem, hogy volt energiám még Balatonboglárról hazavezetni. Az élmény azonban minden fáradtságért, és minden kellemetlenségért kárpótolt!
Természetesen a mai napnak is meglett a tanulsága: ha alacsonyan van az első sárvédőd, akkor oda bizony beragad a sár, és előbb-utóbb fékezni fogja az első kereket, aminek a következménye terepen deklarálható!
Amíg kikapartam a sarat, a csapat első fele elhúzott, az előttem haladó ember nem nézett hátra, és mi eltévedtünk (miattam). Később egy másik motorral volt némi műszaki gond, és amíg várakoztunk, a csoport első fele megint eltűnt.
Sajnos a lemerülő akkum miatt az eltévedések, és a hátralévő szakaszok már lemaradtak, de így is akad azért látnivaló! Tekintsétek meg a HALADÓ CSOPORT ebéd utáni szakaszát, remélem az élményeknek legalább egy részét visszaadja az alábbi videó!S01E07/2 Touratech Travel Event 2016 Haladó csoport
Az előző rész tartalmából:
A balatonboglári Full Gas 2016-ban is megrendezte a Touratech Travel Event-et, amin volt szerencsénk részt venni.
A korábbi évekhez képest több jelentős változás is történt:
1. Külön indítottak KEZDŐ és HALADÓ csoportot;
2. Csak 1 NAPOS lett a rendezvény (ha csak a motorozást nézzük);
3. Nem volt lehetőség tesztelni a Full Gas által forgalmazott motorokat.
Mivel kezdőnek tartom magam a terepezés világában, ezért természetesen a kezdő csoportba jelentkeztem, ám ebéd után átmentem a haladó csoportba.
A KEZDŐ CSOPORT ebéd előtti szakaszán készült videót itt találjátok.A túrán készült természetesen pár fotó is, fókuszban a motorokkal! A galériáért kattintsatok ide!
-
ath
senior tag
-
Khaosz55
addikt
válasz
polimorf #71951 üzenetére
Enyém meg dupla 2A-os USB ajzat ami azonnal veszi az áramot. A szilvagyújtó ajzat az nem fogyaszt magába semmit.
Nekem a navi miatt kell a régi navim 2,5-órát bír de gyenge a fényereje, van egy másik ami már jó lenne de igen kis akksi van benne max 40 perc. Na ahhoz rakok USB-t, hogy tölteni tudjam a navit.
-
polimorf
tag
-
válasz
Yoshida #71949 üzenetére
Igen szeretek, előttem is van a hogyan, nem vészes dolog. Anno a GS-en a dudát egy akkora kapcsoló kapcsolta mint egy fél rizsszem. A legkisebb kapcsoló kapcsolta a leghangosabb dolgot. Az is relén keresztül üzemelt. Télre tartogatok szerelési munkákat, valami már félkészen ott van az ülés alatt.
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
vettem USB töltős csatlakozót navihoz. Kormányra felszereltem, viszont az a kérdésem, hogy hogy szokták bekötni a 12v-ot? Direktbe aksira nem mehet, gondolom keressek egy pontot ami gyújtás után 12 voltot ad ki. -
RAiN91
őstag
Sziasztok
Ez az a Mugenrace Phantom csizma, amit dícsérnek többen is?
Superzone-n 35e Ft (akciós, bár ott mindig minden az) -
Ribi
nagyúr
válasz
Chrys_ #71934 üzenetére
Kérdés, hogy milyen az a töltő. Az intelligens fajta bekapcsolásnál kis teszteléssel érzékeli, hogy mekkora is az akksi és az alapján tölti. Autó akksiból is van kisebb és nagyobb. Úgy nem indítanám, hogy rajta van a töltő. Baja valszeg nem lesz, de ha intelligens lehet kicsit megzavarodik tőle. Ha nagyon buta töltő akkor szerintem kb mindegy neki, de lehet lekapcsol a védelme.
-
demars
addikt
válasz
Chrys_ #71932 üzenetére
Parkoló lámpának van értelme? Alapjában véve tudom, hogy van, bár ma már tök sötétben nem hagyják az emberek a gépet (itt normál megállásra, parkolásra gondolok). Városban, vidéken is van közvilágítás. Ha pedig a pusztában kell hagyni félre kell jobban állni. Jó (új) akksival meddig bírja a parkolást egy motor?
Tényleg, a te akksid rendben van, vagy már a végét járja? -
Chrys_
addikt
válasz
Doki16 #71933 üzenetére
A töltő elvileg nem rossz, atuós cucc, de mintha túl sok árammal tolná az elektronokat az akkuba
Egyébként töltöttem ezt az akkut már vele. Végülis úgy döntöttem, hogy hagyom éjjelre, majd reggel beszerelem, és legfeljebb motorozok kicsit meló előtt, az úgysem sürgős
A töltővel szabad egyáltalán indítani?
Max. a garázsba tolnám be, de az meg messze van, itt a ház előtt csak parkolóm van -
-
Chrys_
addikt
Rajtahagytam 5 órán keresztül a parkoló világítást a motoron. Persze, hogy nem indul be többé... Mennyi ideig hagyjam töltőn az akkut, amitől már legalább elindítható a gép? Megyek éjjel motorozni egyet, csak úgy töltésnek, mert reggel kell a gép munkába menéshez
-
KrAt
veterán
válasz
-Mosquito- #71925 üzenetére
Jó, nyilván, a csövek meg a tartály nekem <2k alatt megvan, a mágnesszelep a sok
-
-Mosquito-
őstag
válasz
FIREBLADE78 #71929 üzenetére
Nemrég linkeltem.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
-Mosquito- #71925 üzenetére
Akkor infót dobjon róla.
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #71919 üzenetére
Valószínű meg tudnánk itthon csinálni a bekötést, de inkább viszem szakihoz. Biztos, hogy gyorsabban végez vele. Olajat és szűrőket majd itthon cserélünk.
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #71912 üzenetére
Hali. A gipro fokozatkijelzőt te kötötted be vagy szaki? Tiéd gondolom stekkeres, nekem meg kell patkolni néhány vezetéket. Enyém még "buta".
-
-Mike-
addikt
Ennyi ez most kiadta.
-
amdk7
aktív tag
Nah, akkor pár (sz*r telós) kép a teljesség igénye nélkül.
Poros piszkos a mocim, de ma jöttem vele haza és fényképezgettem, a takarítás holnap lesz. (már ha esik) De úgysem az a lényeg, hanem az olajzó!
Leszögezem ideiglenes megoldásnak indult, mert én is kételkedtem a hatékonyságban, de fent maradt.
80W-s olajjal használom, mint írtam ~2500km után annyi fogyott a tartályból, ami látszik (kb. fele)
Egyébként a tartályra fúrtam egy lukat és beleillesztettem egy (szintén festo) csövet, mert egy idő után vákum keletkezett benne és nem cseppent. Ez még a teszt alatt, 20-30km kiderült. A cső csak azt a funkciót szolgálja, hogy levegőt kapjon a rendszer, viszont döntögetésnél ne folyjon ki felül az olaj. - Ez látható az első képen felül.
Kinyitom a csapot, a (piszkos) szelep már be van állítva és 50-60s-enként cseppen egyet.
A festo cső végére drótot tekertem, ami megtartja a csövet a jelenlegi pozícióban.Nincs benne semmi báj és kecsesség, hisz nem ez volt a cél, csak, hogy lássam valóban működik-e.
A lánc nem fényesedik és takarítva sem volt mióta fent van az olajzó. Az oldalán még látszik a láncsray hagyta nyomok (elkenődés és a pöttyök, az olajzó felszerelése előtt áttörölgettem).Kb. ennyi látszik belőle éles használatban: Kép[link] A fenin, gumin nincs csak por.
Tisztában vagyok vele, hogy meg lehet igényesen is csinálni, meg is lesz, de mint írtam ez ideiglenes megoldásnak (próba) indult. Nekem bizonyított.
-
Igen mindenütt erre jutottak. Lassan bekúszú hang lett ahogy teltek a km-ek. Nem baj ezért nézünk rá a szelepekre és a láncra. A bibi max a bukócső lehet, a bilincs épp a feszítő elé fog be, lehet bontani kell majd azt is.
Én tisztában vagyok vele, hogy a legvégső ellenőrzési határ előtt vagyok km-ben, de már azt a kb 500-at kibírja.
-
Tarill
őstag
Itt [link] mi lett a baj ki tudja valaki szedni a kommentekből?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Xbox Series X|S
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Elite: Dangerous
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nők, nőügyek (18+)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Elektromos autók - motorok
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
- JBL Charge 6 és Xtreme 3/4 akciós áron eladó!
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- SzoftverPremium.hu
- LG 34WQ75X-B - 34" Ívelt IPS Panel - 3440x1440 2K QHD - 60Hz 5ms - FreeSync - USB Type-C 90W
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest