Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zewa
senior tag
válasz
Templomegere #14491 üzenetére
Istenem egy álom... Természetesen a Golf is szép csah hát a színe egy kicsit érdekes...
Jó barátom autó vásárlás elött áll. Nézegett ezt azt de a léyneg az A3.
Mi a vélemény errőla vasról? Ezek a 140le-s PDTDI-k mennyire számítanak megbízhatónak? (Sokszor fikázzátok még ti is a PDTDi motorokat...?)
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
Templomegere #14491 üzenetére
OMG... gyönyörűűűűűűűű
-
Morris
veterán
Estét az Uraknak!
Autó elektronikával kapcsolatos kérdésem lenne egy hozzáértőhöz.
Szóval, páran tudják már, hogy jártam egy "jó" kis szerelővel, ezért nem vinném hozzá vissza érthető okokból.
Viszont ez a kedves kis szerelő a beszívott levegő hőmérséklet jeladót és lambda szondámat kiellenállásozta így fix értékekkel dolgozik a motorvezérlő.
Márciusban megyek műszakira és ha lesz rá elég pénzem ezt szeretném megcsináltatni, de mi van akkor ha nem lesz zseton.
Átmenne így műszakin? konkrétan a dúsabb keverékből adódó magasabb Co és egyéb gázok miatt.
Sajnos lengéscsillapító-garnitúra csere is kell és az nem két fillér, ezért halasztanám inkább ezt a elektronikai bibit.
A volt szerelő szerint a jeladó megdöglött (bár ebben is kételkedem), de a lambda szondáról nem tudok érdemi infót.Bármilyen észrevételt, tanácsot, kritikát szivesen várok
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Templomegere #14491 üzenetére
meg van a bevásárló lista köv eleme, asszem egy ilyen lesz a kocka kupé 20VT után
csajozós szín a kiwi zöld
rob210:MAC, Magnat kb egy szint, amiket linkeltél nem is a tömeg cuccok, azért a nagy tömeg "panel proli" nem ezt veszi a kocsiba, az erősítő elég jó árban, a többi árából tán lehetne picit jobbat.
mondjuk erősítővel eleve úgy vagyok hogy made in japan, max usa... és nem mai darab az újak elég fingi lingik.
viszont amiket linkeltél tuti meglepően jól szólhatnak együtt.
-
Kickass
őstag
válasz
Templomegere #14491 üzenetére
ez a 6os
-
zoo8800
veterán
válasz
Templomegere #14491 üzenetére
ez azért szebb
de a másik se rossz
-
zoo8800
veterán
válasz
Templomegere #14488 üzenetére
ez volt a Tied?
-
rob210
nagyúr
válasz
VR6-Fan #14481 üzenetére
Hát az a SAL ami nekem volt a kocsiban levert egy két Mac audió meg magnat rendszert a hangnyomás versenyen.
No és mivel szépen ki is volt bélelve a kocsi szebben szólt mint azok.
Nem mindig a drága cucc jó.Kár hogy már nincsenek meg a képek.
Volt olyan amikor befordultam a mélygarázsba a melóhelyemen aztán az egész garázs azt hallgatta.Egyszer bulit is csináltunk úgy hogy a kocsiból szólt a zene.
Régi szép időkerősítő
Láda
magasak
Mélyközép
Hangváltó
Kábel
Kondi na ezt már linkeltem.Erre szerintem nem mondható, hogy a SAL nem minőség.
Bár van nála jobb persze hiszen mindig mindennél lehet jobbat mutatni, de ez akkorát szólt, amit sokan nem hittek el. -
VR6-Fan
veterán
válasz
FoBCRaistlin #14482 üzenetére
előfordul az ilyen, én álltalába a hondákkal vagyok így
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
VR6-Fan #14481 üzenetére
Ok, nem is azt akartam ezzel mondani, hogy olyan húde minőség lenne, csakhát komoly élmény volt
láthatatlan hangerőtér
Egyszer volt olyan eset is, hogy nyáron hallok egy frankóbb zenét ami egyre csak erősödik... aztán vagy 2 szám lement mire odaért az autó, hogy meglássam -
VR6-Fan
veterán
válasz
FoBCRaistlin #14479 üzenetére
SAL azért nem olyan minőség nálam
nekem a Fusion T3-asa tetszett 2km-re volt tőlünk de korrektul tudtam zenét hallgatni
anno valamelyik Wörtherseen láttam/hallotam zsír új A4 avant hátsó ülés kipakolva a kocsi mellett az aszfalton nem tudtál egyenesen állni, egy hosszabb hajú csávó bedugta a fejét, hát viccesen nézet ki utána, mint egy tépet kurva.(ill tavaly mentünk haverommal gárdonyi talira jöttek mögöttem, 30-40-el araszoltunk, inkább lenyomták a rádiót és hallgaták azt amit én
)
Kickass:nem vagy Te véletlen jóba hobbizolival?
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
tomcsi23 #14477 üzenetére
Én azt hittem ez ilyen "típushiba" hm... na mind1 különösebben nem zavar.
Azt még megnézem, hogy ingadozik-e a feszültség miközben mozgatom. Bár ezt csak az enyémen tudom megnézni.VR6-Fan: hát igen, szirénázó rendőrt is hallod rendesen
A kocsitetőre rakott 5-10 centiket ugró öngyújtó is vicces.Anno az a SAL-os asszem 4-es Golf volt vicces. Már nem emlékszem mekkora zene volt benne, de külön 220-as tápra dugták járó motor mellett, illetve nem tudtam bedugni a fejemet az ablakon mert tolta kifelé a hangnyomás.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
FoBCRaistlin #14469 üzenetére
hát nekem az összes üveg mocorog ill ha a kocsi faránál állsz érzed a talpadon mikor jön a delej, pedig egyáltalán nincs benne komoly zene, de egy kondi kell, vastagabb táp kábel kell és ládát is újra kéne kötegelni... akkor már egész rendesen szólna
jah hát a tükröket nem is mondom....
alacsony fordulaton meg a csekély töltés miatt tud meg röcceni az elektronyos rendszer.
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #14475 üzenetére
Értem én, akkor valszeg a generátor hurka. Persze minek legyen nagyobb, elég az.
Mondjuk eleve nagyobb is a feszültség (14,2-14,4V) járó motornál, nem tudom mennyire esik vissza arra a pillanatra.
Foscsi, na. Olasz elektonika kellett vóna. -
AMD Power
titán
Itt a nekem való autó....
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #14472 üzenetére
Na majd megnézem a limlomomat tüzetesen, de nem vettem észre eddig.
-
Kickass
őstag
milyen limlom autoitok vannak nektek, hogy kormanyzasra halvanyul a fenyszoro
bezzeg az en olasz 'szarom'
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #14469 üzenetére
Kormányzásra azért nem csinálja.
Komoly zene kajálja az Ampert. Oda szoktak berakni kondikat puffernek, hogy a mély kilengéseit segítse.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
tomcsi23 #14458 üzenetére
Engem az bosszantot eleinte, hogy a kormányzáskor is halványul a fényszóró...
Régen volt a vicces. Haver tuning trabijában olyan mélyláda volt hátul (kombi trabi), hogy amikor mentünk buliba rátettem az esernyőmet, és ugrált rajta. Na, ha valami mély, pl dob volt a zenében olyan volt a fényszórója mint a stroboszkóp
-
-
tomcsi23
veterán
válasz
VR6-Fan #14464 üzenetére
Tele van a kocsi nagyfogyasztóval.
Más: jól jött volna a hóban.
Bár, szvsz kicsit bursuj a sok külső/belső RS3 meg egyéb pöcsöm jel. -
tomcsi23
veterán
válasz
VR6-Fan #14459 üzenetére
Marha komoly hifi, gyári.
Amúgy nem a zenére gondoltam, hanem az egyéb nagyfogyasztókra. Pl. ablak végállásban, hátsóablak-fűtés, abs, esp működés közben, stb.
Rob, azért zenére nálam sem csinálja.
Amúgy az enyém is komolyan fűt hátul, nem is szoktam lesöpörni a havat, csak ha nagyobb mennyiség van rajta, mert akkor megolvad és elkezd lecsúszni.
-
Morris
veterán
válasz
VR6-Fan #14459 üzenetére
de. régi kazettás sony
viccen kívül tényleg az van benne. Azt vettem észre, valahogy ezzel sokkal jobban szól a zene (rádió). 1 éve kipróbáltam egy szintén sony cd-s magnóval, de a mélyet nem tudta úgy kihozni mint a mostani.Nekem a fényszórón látszódik nagyon. megnyomom a vezetőoldali ablak gombját hogy felmenjen az ablak, azt majdnem mintha parkra raknám.
szerintem az új akku megoldja a problémát.
Az előzőmet (ami most megmakkant) megmértem DMM-el miután levettem a töltőről és szépen esett a feszültség 9.8V-ra 12.4-ről (mindezt 6 másodperc alatt)Macerás cserélni a hűtés/fűtés konzolban a világítást (rádió alatti rész)??? kiégett és má baromira zavar, h sötétben nem mindig találom el, hogy mit szeretnék
-
rob210
nagyúr
válasz
tomcsi23 #14458 üzenetére
Nekem ilyet nem csinál, még ha valóban szól benne a zene akkor sem, bár ez most nem is komoly hifi
Ha nyomom a hátsóablak fűtést akkor szokott talán kicsit meglátszani a fényemen de az meg brutál teljesítményű.
Azt mondjuk már néztem is, hogy mi a picsától ilyen erős a hátsó ablak fűtésem.
Nem viccből mondom amikor 2-3 cm-es hó van rajta azt is leolvasztja 5-6 perc alatt.
Esküszöm steaket lehetne sütni rajtaViszont 15 perc után automatikusan lekapcsol ha akár mit csinálok is vele, gondolom valami túlmelegedés védelem lehet.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Morris #14448 üzenetére
Szerintem ezt a villódzást nem lehet megszüntetni, csak enyhíteni. Esetleg valami 1-2 Farados kondival. Az én talicskámnál még az abs is meglátszik a lámpáján.
Szerintem kevés hozzá az elektronika (kábelezés, generátor), hogy normálisan tartsa a feszültséget. Persze, a működéshez elegendő, csak semmi extra, győzött a spórolás. -
rob210
nagyúr
válasz
Morris #14453 üzenetére
Én minden képpen az exide ra teszem le a voksom.
Nekem is az volt az 1.6-os 2-es golfban.
Meg ebből következően a mostani renaultban is az van.
Minusz 20°C-ban is simán indított mindig.
konkrétan ez van.
Az indító áram ami nagyon fontos azt nézd meg mindegy milyet vaeszel, szinte ugyan az van bennük, de az indító áram képessége mindegyiknek más, azt vedd amelyiknek a legmagasabb. -
AMD Power
titán
válasz
Morris #14435 üzenetére
Mehet bele a 74Ah is....
Visszatérve a fogyasztásra... kicsit off de mégse
Egyik edző társamnak 1.0 C Corsa van. Megkérdeztem mennyit eszik neki a gép most télen BP-n. Ha normálisan megy vele 6-6.5l. Egy másik lánynak szintén 1.0 C Corsa szintén 6l nyáron 7l télen. És ő nő!(Vicc volt). Nagy különbség nincsen szerintem fogyasztásban egy ilyen 1.0 Corsa meg a 1.2 Fabia között.
-
Morris
veterán
válasz
zoo8800 #14447 üzenetére
Nekem 60-as volt a gyári. Lehet elég lenne bele a sima 60-as vagy 55-ös, csak az volt a gond, hogy este van, világítás rajta, aztán ha felhúzom az ablako(ka)t, vagy bekapcsolom a fűtést, esetleg még a rádió is megy, akkor halványul a világításom.
Más fogyasztót nem használok (meg mondjuk nincs is).
Szerintem köszönhető ez a gyenge akksimnak ami már 10 éves, úgyhogy megszolgálta már.
Viszont a mostani 45-ös esetén még jobban leeseik a feszkó. Olyan mintha villantanék a másiknak (ez meg nyilván gyenge, pedig fél éves és csak kölcsön van) -
Morris
veterán
válasz
FoBCRaistlin #14445 üzenetére
Neten én is találtam egy-két bestbuy esetet, de a kajajegy miatt kiesik.
Ha valakinek el tudnám passzolni 1:1be akkor... Bár így gari része is bonyolultabb lesz (ha lesz)tomcsi23: gar mindenképp kell. ha nem adnak, akkor a fölső megoldáson kezdek el gondolkodni. Mennyire lehet "régi" egy akksi?
-
Morris
veterán
válasz
FoBCRaistlin #14442 üzenetére
az se butaság. májkrém, zsömi, akku trió
és megvan a kaja mindenkinek
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
Morris #14441 üzenetére
dobj mellé 1 zsömit és már mehet is a móka
ha meg kérdezi a pénztáros néni, akkor kocsidnak lesz ebédre xDtomcsi23: csak akkor fizethetsz kajajeggyel ha van a vásárolt áruk között péksütemény/konzerv, sült cucc, ilyesmi.
szal akár vehetsz TV-t is ha mellédobsz egy zsemlét -
tomcsi23
veterán
válasz
Morris #14432 üzenetére
Jász akkuval nincs tapasztalatom. Tél elején kellett nekem is cserélni, banner ment bele.
Ahogy VR6-Fan is mondja, teszkóban régi szállítás esélyes, ott nem vennék. Autós, esetleg akkus üzletben hamar cserélődik a készlet.
A szerelőm azt mondta, szinte mindegy, melyik márka, csak gondozásmentes legyen, min. 2 év garival. Sajnos, semmi sem biztosítja, hogy egy mai akksi is elmegy 5-6 évet, de legalább 2 évig nyugodt vagy (anyagilag mindenképp). -
FoBCRaistlin
őstag
válasz
Morris #14428 üzenetére
Simán vehetsz kicsivel nagyobbat sztem.
illetve nekem Vartával volt jó tapasztalatom.
Tacskó felejtős sztem ilyen cuccok esetén.Más:
Daewoo Racerem volt novemberig. 96' novemberi. 2 évvel ezelőttig gyári akksival ment télen nyáron.Akárhogy nézem 12 évet tolt le a drága
-
-
Morris
veterán
válasz
tomcsi23 #14429 üzenetére
Csak az évjárat nem egyezik meg az ablakemelő. A több ua. A könnyebb 1 évvel öregebb.
Akksi terén köszöntem a javaslatokat. Eddig a vartával szimpatizáltam én is, de láttam jó árban jász akku-t is. Ez utóbbiról van tapasztalatod?Bosch-ba már én is csalódtam. Tesco-ba kapható akkukról mi a véleményetek? Ha jól tudom egész sokféle akksit árulnak. Érdemes akciózottat venni ott vagy kimondottam autósboltban?
VR6-Fan: thx
70-essel szimpatizálok.
Korábban voltak olyanok, mikor húztam fel az ablakot, akkor halványodtak a fényszórók. Az új akksival ez megszűnik? (A mostani 45Ah-snál is csinálja, csak jobban észrevehető mint korábban)Szerk: jah látom az aláírást én is
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Morris #14428 üzenetére
hy!
egyszerűen az a motor pici abba a bodéba.
azért én baromi sok 1,6-ot láttok (abból is a 8V-t érdemes venni) illetve sok dizelt no meg egy pár turbosat illetve VR5-ot, VR6-al is találkoztam már.
2l-s nem volt itthon csak usa-ba.
Sydne-be pl nincs dizel, ill bátyám 3 hónap alatt nem látott csak GTI, ill 1db nem GTI-t látott de az is 2l TFSI, jah G5-ről van szó60A a gyári annál kisebb nem nagyon kéne belerakni, nagyobbat rakhatsz ha van helyed ahol elfér, ártani nem árt.
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #14424 üzenetére
Naja, azért az asszonyt majd kérdezd meg a kínzós dologról is.
Vadulni pedig csak óvatosan. Mondjuk, eleve viszek egy pár felesleges holmit a csomagtérben, "akármire jó lesz" alapon. Na azért nem olyan, mintha az ecserire mennék, de van bent pár apróság.Morris: a kasztni, évjárat is egyezik? Mert ezeket katalógból nézik ki asszem, aztán az megy be a forgalmiba. A folyadékokkal is játszanak, hogy melyikből mennyi fér bele a gyári súlyba. Legtisztább, ha leméred, és akkor tudod, pontosan mennyi.
mod: akksi témában, veheted a legnagyobb kapacitásút, ami fizikai méretben elfér, csak persze a polaritásra figyelni kell. Generátor nem fog problémázni. Márka terén pl exide, banner, varta esetleg.AMD Power: bost nem nagyon vennék már szinte semmit se.
-
Morris
veterán
Köszi srácok.
Én azt hittem az egyik valami más plussz hülyeséget kapott.
Van még kérdés
: Akkumulátor csere. a gyári a napokban adta meg magát (60Ah), azóta kölcsön akkuval járok (45Ah) a köv. fizetésig.
Milyet érdemes venni? Mi van ha nagyobb kapacitásút veszek, mondjuk 70Ah?
Generátor bírni fogja? (Maradunk a 4-es golf-nál - 1.4 16V) -
Morris
veterán
Üdv!
Jövök ide, mert a másik totyik nem éppen a témába vág!Kérdésem lenne: Adott 2db 4-es golf. Motor, motorkód felszereltség megegyezik (kivéve ablakemelő, mert az egyikben elektromos.)
Miért van az, hogy az egyik több mint 100kg-al nehezebb mint a másik? (forgalmi szerint) -
FoBCRaistlin
őstag
válasz
tomcsi23 #14423 üzenetére
tudom én, nem is feltételeztem, csak barmolok
De teljesen igazad van.
Haverom mondogatta folyton, hogy vadulni csakis "üresen" lehet/szabad.
Eleinte nem hittem, neki, de rájöttem, hogy igaza van. Az élmény miatt még csak-csak vinnék valakit, de a veszély miatt senkit. Ha játszok az életemmel, akkor csak a sajátommal. -
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #14419 üzenetére
Semmi rossz szándék nem volt bennem, csak minden plusz személy az élmény rovására mehet.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
Templomegere #14420 üzenetére
Egy időben öcsémék jöttek fel a Zalai Hírlapért kanizsáról VP-be.
Egyik alkalommal haverja vezet...nézi az utat lát egy szép nagy "nyulat" az út szélén... gondolta simán elmegy mellette semmi nem fog történni.
Mikor éppen mellé ért volna gondolt egyet a "nyúl" és felrepült, a Renault szélvédője meg telibeverte... Megálltak és megnézték a repülő "nyulat", ami tollas volt és inkább bagoly xDD
Majd besz@rtam a röhögéstől amikor mesélték.
Mákjuk volt, mert csak egy szép nagy porfoltot hagyott a madár, a szélvédő megmaradt.
Szóval támadnak ezek mindenhonnan xD -
Templomegere
senior tag
válasz
FoBCRaistlin #14415 üzenetére
15 perc nem volt
szegény renault
de kibírta ezt az utat , amúgy nem volt egy túlélő tipus , heti egyszer alá kellett feküdnöm ....
2x akkora turbó és cooler volt rajta mint gyárilag
nyomás meg amit a csövek elbírtak
)
-
Templomegere
senior tag
válasz
FoBCRaistlin #14414 üzenetére
ha össze futottam volna akkor nem lenne meg a Veszprém Tapolca
de meglett . Ebben az esetben tehát nem volt állat , még elötte amikor Lada 1300S-el bontottam az aszfaltot akkor találkoztam agy szük derékszögü kanyar kijáratánál 3-4 megtermett szarvassal , akik bambán néztek rám , de hála ajó kis ladának na meg a 205-ös gumiknak , sikerült lelassítanom és elevickélnem köztük , 3 éve kb veszprém felé kapolcs utáni egyenesekben futott oldalról elém (nekem) 2 özgida egyiket sikerült elkerülnőm a másik telibe verte az Opel Astra G első kerekét , egy diszléc és egy disztárcsa + 1 kisebb horpadás lett , na meg szerencsétlen gida nem élte túl . ennyi volt az összes . Eddig ...... remélem több nem lesz .
Ha állatot akarsz nézegetni akkor ajánlom a Tapolca -Sümeg utat , este 7-től garantált a találkozás .
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #14417 üzenetére
Asszonyt rakd be hátulra, bár az meg plusz tömeg.
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #14414 üzenetére
Kamerát felteheted a két első ülés közé is. Fejtámlánál lehet rögzíteni rendesen.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
Templomegere #14413 üzenetére
~50km 15 perc..
Exfőnököm tolt egyszer egy Pest-Kanizsa-Pest rekordot.
Nem mondom hol dolgozik, de a kék villogó jogosan volt a C6-os tetején...
Sajnos már nem emlékszek mennyi idő alatt fordult meg... -
FoBCRaistlin
őstag
válasz
Templomegere #14413 üzenetére
Most kezdtem el gondolkodni.
Sztem én a digi fényképezőmet raknám állványon a hátsó ülésre valahova. Már csak a fix kitámasztásán kell gondolkodni.
Azért van 1-2 életveszélyes kanyar... Este talán annyiból előnyösebb, hogy látod a szembejövő fényszórót. Állatokkal Te nem futottál össze? -
Templomegere
senior tag
válasz
FoBCRaistlin #14412 üzenetére
lesz majd jobb minőség is , megpróbálom rögzíteni a kamerát fixen , na majd akkor csapatok egyet
Veszprém Tapolca a kedvenc útvonalam , a rekordom 12-15 perc körül van , Renault 5 gt turbo-val
este , semmi sem számít szemlélettel a volán mögé ülve .
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz
Templomegere #14399 üzenetére
Ismerős környék... hányszor mentem már arra oda vissza.
Pula után Tapolcáig lehet csapatni rendesen, bár előtte is, és ritkán lövöldöznek.az az 51,4 tetszett
-
AMD Power
titán
válasz
AMD Power #14402 üzenetére
Diesel 5*360Ft * 6=10800Ft/hó
Benzines: 7*380Ft * 6= 15960Ft/hó10800Ft*12= 129600Ft/év
15960*12= 191520Ft/év191520-129600=61920Ft spórolás évente. Havi átlag 600km számoltam. Többet nem nagyon mennék vele. A diesel Fabia kb 250e ft lenne drágább mint a benzines társa. Ha 250e Ft számolok akkor majdnem 4 év mire bejönne az ára a diesel Fabianak.
-
tomcsi23
veterán
válasz
Templomegere #14405 üzenetére
Városban mindegyik megugrik, én nem is nagyon nézem, mennyit mutat. Főleg ma, hogy volt egy kis kapirga.
-
Kickass
őstag
válasz
Templomegere #14401 üzenetére
én az új lefújó szelepemről akartam csinálni hétvégén egy kisvideót de elég fos a digitális kamerával
-
tomcsi23
veterán
válasz
Templomegere #14401 üzenetére
Még a végén kiderül, hogy normális a fogyid.
-
Templomegere
senior tag
válasz
Kickass #14400 üzenetére
amúgy csak a fogyasztás miatt kezdtem el videózni , aztán belejöttem .......
14.8-as átlaggal indultam el itthonról , mire hazaértem (utolsó 20km ilyen mókásan mint a videón) 10,8 lett az átlag fogyi. 90-130 -as tempóval autózva 85% országút , 15% város. hajtás elött az átlag lent volt 10.6l/100km-en
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Külföldi csomagszállítás Packeta csomagpontokon keresztül!
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2680v4 (28c/ 56t, 2.4/3.3GHz), 128GB RAM, 10G, áfás szla
- Dell Optiplex MT/SFF 3040, 3050, 3060, 3070, 5070, 7060/ Hp ProDesk /SZÁMLA- GARANCIA
- Akció! Gigabyte Vision Z590 D Wi-Fi Alaplap! LGA 1200!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest