Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
- Bluetooth hangszórók
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- ZIDOO médialejátszók
- Autós kamerák
- Otthoni időjárás-állomás
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen videókártyát?
- OLED TV topic
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
gabor85
őstag
válasz
Mágus2 #112397 üzenetére
Műszaki ember vagyok (méréstechnikus, forgácsolóüzemben), eszközök is vannak, EGR-t magam szedtem le, tisztítottam ki, apu régi típusú szerelő, mint segítség ő is ott áll mellettem. Szerintem menne, egyedül előtte utánaolvasgatva. A buktatók érdekelnek, meghúzási nyomatékok, kellenek e új csavarok, gázolaj is folyni fog, óvatosabban kell dolgozni mert nem kerülhet bele szennyeződés, stb.
Régen dugattyúgyűrűzés, néha robogó-karbi takarítás, fel le szerelés, szóval nem ismeretlen.
Vélemény? -
knuckle
aktív tag
válasz
paatrick #112389 üzenetére
nekem is hasonló volt pár napja, de nekem stabil volt a kapcsolat a saruval, és oxidáció sem volt, így le sem vettem külön...
egy két nappal a halála előtt már érezhetően megnőtt a "tekerések" száma, eddig pöcc röff vót, most meg másfél kettőt is, de azt is lassabban tekert mire beindult, de beindult.
há mondom -10 fok van, kb hihető is.
aztán pár napra rá, az történt mint nálad...minden elment, még az is, ami kulcs nélkül is látszott, és egy 8 adot tekert rajta csak, ha kivettem minden visszajött, megint ráadtam, és minden eltünt megint.
na akkor volt az a pillanat, amikor szóltam havernak, hogy menjen mán be a Bárdiba, és pattintson nekem egy Exide-ot, de mán, mert az enyém befosott, talán cellazárlatos lett...
6,5 éves Varta volt pedig csak, de az én vasam mindig a csillagok alatt alszik, szóval kb még jó is. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #112392 üzenetére
Egyikbe sem írja az ETKA.. Azok a számok jók, amik itt az 1-es alatt vannak, de ezt is ellenőriznem kellene otthon, hogy mi köztük a különbség.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
gabor85 #112391 üzenetére
Nem jó helyen kerested... 03G145215A
-
gabor85
őstag
Hali. Van egy gázolaj szivárgásom a tandempumpánál, cseréltetnénk a tömítést a hengerfej és a pumpa között, tudna valaki adni egy cikkszámot? Egyébként a pumpa felújító készletében van ilyen tömítés is?
Passat 3C, 2005, BKP motorkód. Bevallom, online etkaban nem találtam.
Köszi! -
paatrick
őstag
válasz
bitpork #112388 üzenetére
Sziasztok,
egy 2002-es VW Polonk van. Kb. 1 hónapja megvolt benne az olajcsere, de a kis szervízkulcsot ami az olajcserére figyelmeztet nem ütötték ki. Így gondolom a rendszer is azt hiszi hogy még nem volt.
Namost délelőtt még mentünk vele, most este bedugom a kulcsot, fordítom, minden be-load-ol, rádió is megy, fordítom tovább hogy indítsa a motort és kész elmegy minden. Mintha lemerült volna az akku. Kulcs vissza, újrapróba. Most már semmit nem reagál. Ezután levettem az akkutakaróját (kulcs nem volt nálam, hogy le is szedjem és vissza) nem láttam semmi hibát. Visszazártam, pittyent, lezárta az ajtókat (ez szokott lenni mikor berakom az akkut) Beszáll. Kulcs be. Fordít. Rendszer feláll. Fordít tovább ismét elmegy minden.
Szóval a kérdésem az lenne, hogy ez az olajcserés dolog leblokkolhatja-e az indítást?
(holnap majd lecsavarom az akkut és vissza, de lemerülve nem lehet)
-
-
Khaosz55
addikt
-
net84
őstag
válasz
Mágus2 #112383 üzenetére
Joestet! Dehogynem
2.0 - BKD - 2005 - SEAT - Toledo 5p/mk3 -
E-bay-es linket tudol adni, hogy komnkretan milyen diagnosztika kabelt vegyek hozza (ami jo is)? Hibakod olvasashoz, Log-hoz es komfort modul okositasahoz.(#112366) Khaosz55 - ahogy elottem is irtak, lenyegtelen a rendelhetoseg. Nalam pl siman befer az R16 a defektjavitos, szerszamos talca helyere. Azonban fele kilog a kereknek. Ugyanis teljes erteku potkerek eseten plusz betetek vannak ketoldalt a csomagtartoban (Toledo 5p).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #112381 üzenetére
Még mindig nem tanultatok meg kérdezni? Nembaj, olyan lesz a válasz, mint a kérdés... lehet hogy jó bele.
-
atos19881101
senior tag
válasz
atos19881101 #112381 üzenetére
Sorry elírtam: 8l0953513h
-
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
Octavia I-be jó lehet ez a tempomat kar? 8l0953513 jara
-
Goblin12
őstag
Hali.
Ki mire tenné a szavazatát?
Skoda Superb Combi 2,0 TDI SCR 140 kW / 190 PS quattro 6-DSG
Audi A4 Avant 2.0 TDI 140 kW / 190 PS quattro 7-Gang S tronicKöszi.
-
-
mazacar
tag
Sziasztok!
Par napja azt a jelenseget tapasztalom, h mig reggeli alapjaraton pofog a VAS randomszeruen mintha leakarna allni..belerezonal az egesz kasztni es a muszerfal vilagitas kicsit elhalvanyul...de tenyleg csak egy pillanatra..
Aksi csere erett nekem is? :/ ramerve meg nem volt..csak hetfon tudnam megoldani...
Valaszaitokat elore is koszonom!
-
-
Khaosz55
addikt
válasz
bitpork #112364 üzenetére
Szia nem mankókerék méretű a hely és lehet gyárilag rendelni teljes méretű pótkereket puszta 95K-ért. Igen van furat és lefogató anya, minden.
Tesztekben is volt hogy végre nem mankókerék fér csak el hanem teljes méretű kerék a pótkerék tárolóban.
Mondom 1 cm-ről van szó. Azt gyanítom, hogy a téli abroncs ballonosabb mint a nyári mert nyári szokott lenni a pótkerék is. Szóval holnap bedobok hátra egy 205-ös gumit megnézem, hogy az hogyan fér el.
-
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
a következő a helyzet. Megvan a Passat B8. Szokás szerint nincs hozzá pótkerék ezért vettem pótkereket acélfelnin 215/60 R16. Ez a hivatalos méret. Viszont amikor berakom a csomagtartóba helyére akkor a következőt tapasztalom:A gumi túl széles és így a kárpitot nem tudom rendesen lefektetni mivel a gumi peremén fekszik fel. Ráraktam a gumi peremére egy vízmértéket és megnéztem mennyivel magasabban van mint a kasztninak a pereme amin a szőnyegnek kell felfeküdnie. Kb 1-1,5cm-rel magasabb a gumi mint a kasztni azon pontja amin a szőnyeg fekszik fel.
Két megoldást látok:
1. 205 illetve 195-ös méretű gumit rakok be, de az nem lesz jó mivel /65-ben már nem lehet kapni.
2. Téli gumit raktam fel 215/60 R16-os méretben pótkeréknek. Nem lehetséges, hogy ha ugyan ezt nyári gumiból rakom fel akkor nem lesz annyira széles ballonos a gumi mit téli gumival?Már csak azt nem értem, hogy ha gyárilag rendel bele teljes értékű pótkereket akkor mit raknak bele ? Nem hiszem, hogy ezért olyan kasztnit gyártanak amiben 2cm-rel mélyebb a pótkerék helye, vagy másik szőnyeget raknának bele.
-
-
-
-
válasz
F_Zolee #112349 üzenetére
+ Saint + Mágus2 : Izáak volt kb 4 évig szolgálati kocsija egy ilyen leon csak pirosban. Én amikor átültem bele, -annak ellenére, hogy magam nem vagyok egy Fittipaldi - kis híja volt hogy eret vágjak magamon amikor 2 ember és a hétvégi csomagokkal lehetetlen előzni. Tudom, el vagyok kényeztetve a traktorok miatt, de én nem tudok nyugodt lelkiismerettel állni e motor mögé.
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
bitpork #112347 üzenetére
Azt kifelejtettem, hogy beszámítás is játszani fog így gondolom nekem is kelleni fog a mostanira eredetvizsgát intézni?!
Eddigi 1 literes motoron "felnőve" nem hiszem, hogy gyenge lesz persze azt nem tudom cáfolni amit mondasz a többi motorhoz képest.
Ezen a konfigoláson lehet módosítani is ezek szerint? Bár nem hiszem, hogy egyhamar nekiesnék ennek a témának mivel tudatlan vagyok benne.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Mágus2 #112345 üzenetére
Swag-febi/kolbenschmidt mondjuk? és kolben vagy glyco csapágy akkor.
[link] esetleg ilyen? ilyet elv tudnak okosba
jah fűstőlés kiegyenlítése 0.2% körül alatt volt a legrosszabb, szerintem azt még a himbák hézagolásával ki lehet játszani.
ill vezérlés, érdemes kiváltani a gázos feszítőt hagyományos fixre?
VP-ből gondolom fém lapátos Hepu, jó itt is?!ill alap esetben is kéne a fokló kerékkel játszani
?
szerk:ennyiért nagyon jó a gyári tengő, itthon 200k-t láttam rá!
nem az enyém, haver srácé neki volt a fekete hibrid gt15-ös G2-je amit elvittek a héten :/, ez lesz helyette úgy néz ki.
hát ha rendbe lesz minden, biztos meg lesz iratva, EGR-t úgy is le kell lőni.... aztán ha lehullik majd a VA lehet gondolkodni mi menjen fel....
(és hihetetlen hogy dizel tuningba mennyire normális support van itthon bengáshoz képest programozás tekintetében :/ ) -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
VR6-Fan #112344 üzenetére
Fekete erősített INA tőkék, meg bármilyen német vagy angol tengely + csapágyak.
200 euró az eredeti tengely...
280 euróból egy elég erős konfigot lehet csinálni, gondolom nem hagyod meg gyárinak, simán meg lehet írni 170 lóra.
-
VR6-Fan
veterán
To All!
2001 ASZ golf4 kezdődő töke és tengely baj, amit visszább linkeltem Kecskeméti G4 néztük és foglalóztuk, milyen after market töke és tengely javasolt, csapágy csak gyári van még mindig?
órába 197k, amugy 297k a reális, belső piszkos, könyöklő törve, meg a beltér világítás, műanyagok közepesen karcosak, minden működik ami benne van, 6-os első kerekes kézi+ASR, december óta állt, bikáról 4-5 fordult után indult, melegen is szépen indult nem fűstől amennyire lehetett húzatni nem sikerült betíltattni, ülések szakadás mentesek, nincs kiülve, új lendkerék+kuplung, motor tér kimosva, de szívárgásnak nincs nyoma
gyk törés mentes, jobb hátsó ív volt fújva, olasz->98% rozsdamentes.1,128m a vége, 2év műszakival.
-
F_Zolee
nagyúr
Holnap megyek egyeztetek a kereskedővel róla.[link]
Kívülről-belülről jó állapotban van, vezérlés nemrég volt cserélve. Pöccre indult. Megyünk majd egy próbakört is vele valószínűleg. Átnézésről is egyeztetünk.Vásárlás menetéhez kellene csak tanács, hogy jó-e amit elgondoltam.
- Eredetiség vizsgát rábíznám, mert időm nem nagyon lenne.
- Törzskönyv-forgalmi összevetés.
- Adásvételi megkötés.
- Kgfb kötés.
- Okmányiroda(esetleg ügyfélkapun is lehetne rohangálás nélkül?) ügyintézés
- Öröm és bódottág. -
FrankMonzano
őstag
-
norrberth
addikt
válasz
FrankMonzano #112339 üzenetére
Akku?
-
válasz
FrankMonzano #112339 üzenetére
Arra, hogy hideg van?
-
FrankMonzano
őstag
Udv! A Golf 4 1.6 16v ezekben a minuszokban nehezen indul, ha sokat allt (8 vagy tobb orat). Melegen poccre indul. Ez a tunet mire utalhat? Elore is koszonom a valaszokat.
-
Yahoo
tag
Sziasztok!
Van egy 2000-es évjáratú Seat Leon, 1.4 benzines autóm.
Tapasztalatom szerint a Leonnak gyárilag is elég feszes a futóműve, pláne a magyar utakra, de egy ideje tapasztalom azt, hogy egy-egy úthibán, kátyún, főleg keresztbordán mintha teljes csillapítás nélkül, hatalmasat ütne fel az autó. Nemrégiben volt cserélve mind a 4 lengéscsillapító (nem emiatt, műszakin rámértek a gátlókra és csereérettek voltak), a felkoppanásgátló gumikkal együtt, illetve stabilizátor pálcák. Egy fokkal jobb lett a helyzet, de még mindig megvan ez a csillapítatlan érzés. A szerelőm szerint sem a szilentek sem a gömbfejek nem szorultak cserére.Az utóbbi napokban észrevettem, hogy jobban csillapít a futómű, feltehetően a kiadós csapadék miatt, újra megvan az a csillapított/gumis érzés úthibákon.
Véleményetek szerint mi lehet az ok? Szilentek?
Köszönöm!
-
i-sti
senior tag
Kicsit utána olvastam ennek a flexible intervalnak, de még most sem tiszta.
Szóval, ez figyelembe veszi a következőket:
- olaj minősége
- levezetett út
- levezetett idő
- vezetési stílusEzeket figyelembe veszi a BC és így számolja az olaj kopást a következő cserét is javasolja.
A tegnap VCDS-ben, megtaláltam, hogy ezt hol kell beállítani, de azt nem találtam meg a neten, hogy ha ezt most beállítanám, akkor most 0-tól kezdené a számolást, vagy az utolsó olajcserétől számolná az átlagot, a mostani olaj minőségével, az eddig megtett km és az eltelt időt. Vagy mindent 0.ról kezdene és kb még 1XK múlva szólna, hogy kell cserélni?
A másik amit sok helyen emlegettek, hogy ennek a flexibilis intervalummnak is kell/lehet maximális km beállítani, ezt nem találtam meg pontosan sem a neten, sem a VCDS-ben.
Itt van egy képernyőkép, amit készítettem a tegnap:
UI: beállítottam a Lap Timert is, szépen mutatja az olaj hőmérsékletet!
-
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
2008.02 évjáratú Audi A6-hoz keresek motorvédő burkolatot (pajzsot).
Találtam több helyen, ez a legolcsóbb: [link]
Ha van ellenvetés, tapasztalat, írjátok meg plz.
köszi!
-
Goblin12
őstag
Audi A4 rem. annyira nem gáz, hogy németül van.
Lenne még egy olyan kérdésem, amire szerintem nem létezik egyértelmű válasz, de talán irány vonal van.
Mint azt már elolvastam, hogy olyan motor nincsen ami a nem igényel törődést, de még melyik lehet az az autómata motor amelyik a mégse igényel nagyon nagy hozzáértést? -
tresh
veterán
válasz
MunezXBK #112253 üzenetére
Ha ugrál a hőfok mutató össze vissza random akkor hőgomba ha pedig szép lassan mászik lefelé és nem akar feljebb menni akkor ált termosztát. Nekem szerencsére csak a hőgomba volt a sz*r kapott hellat és azóta hibátlan. Termosztátba meg BEHR-THOMS kell bele és faja lesz, minden mással az van amit Mágus írt
-
i-sti
senior tag
Rádobtam a VCDS a kocsira, bekapcsoltam a Lap Timert, de az olaj hőmérsékletet nem mutatta a menü, gondolom mert a motor nem volt bekapcsolva.
Másik gondom, lefutattam egy tesztet, és sajnos 2 hibát adott ki:
Az első az ABS rendszerrel van kapcsolatban:
Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 8K0-907-379.clb
Part No SW: 8K0 907 379 BH HW: 8K0 907 379 BH
Component: ESP8 front H04 0060
Revision: -------- Serial number: --------------
Coding: 164D0C
Shop #: WSC 06335 000 00000
VCID: 80051ED91318A291 Fault Found:
02214 - Tire Pressure Warning
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 41
Reset counter: 154
Mileage: 162756 km
Time Indication: 0
Date: 2015.12.04
Time: 12:50:20Freeze Frame:
Hex Value: 0x2400
Hex Value: 0x4006
Hex Value: 0x1237
Hex Value: 0x19B9
Hex Value: 0x00FFAz én gyanum, hogy az egyik gumi ereszt, ez igaz mert a jobb hátsóban csak 2 légkör van, többiben pedig 2.5.
Másik hiba, itt már gözöm sincs mi lehet ez:
Address 5F: Information Electr. (J794) Labels: 4E0-035-6xx-5F.clb
Part No SW: 8T1 035 666 J HW: 8T1 035 666 E
Component: H-BN-EU H51 0174
Revision: -------- Serial number: 483A.0B7675280
Coding: 010100010006A1FD23004F1E000000030001
Shop #: WSC 06335 000 00000
VCID: 41835BDDD892EB1Subsystem 1 - Part No: 8R0 060 884 N
Component: EUR 2011 1205Subsystem 2 - Part No SW: ----------- HW: 8F0 919 604
Component: DU7 High H43 0098Subsystem 3 - Part No SW: 8T0 919 609 F HW: 8T0 919 609 F
Component: E0380 Bedient H08 0100Subsystem 4 - Part No: 8R0 060 961 A
Component: CD-Database 27121 Fault Found:
03157 - Functionality limited due to Communications Disruption
000 - -
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 47
Mileage: 161576 km
Time Indication: 0
Date: 2015.10.31
Time: 22:51:09Freeze Frame:
Bin. Bits: 00000000 00000000
Bin. Bits: 00001000 00000000
Bin. Bits: 00000000 00000000
Bin. Bits: 00000000 00000000Remélem ti tudtok segíteni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mágus2 #112314 üzenetére
OMG, ez tényleg nem egy pár órás művelet. Na ilyenkor örülök, hogy nem nekem kell kiköhögni az árát hanem lízingbeadónak.
mod:
bmwsan:
1: A zsanéron lehet/kell állítani.
2: Fújd be, kimossa a nem oda való dolgot és kenést is ad neki. WD40 98%-ban petróleum, tehát jól kioldja a szmötyit.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Kiskokó #112300 üzenetére
Nem, a motorhoz csak a dpf, egr kombo, a turbo, meg most a befecskendezok tartoznak. Bar ha ezt igy osszeszamolod, akkor az is egy tetemes osszeg. Nekem ez ido alatt egy izzito elektronika hibam volt, 35k volt a vezerlo, meg a jobb turbocso, ami 55k volt. En persze most szivom is a veret mint BMW user, meg ugye azert egyutt is erzek vele, mert nem lehet kellemes dolog.
Ugye mivel Nemetorszagban el, igy a valtot is ott kellett megcsinaltatni. A Muncheni korgyurun hagyta ott, onnan trailerrel a gyari szervizbe, majd egy maszekhoz.
A valtoja 150k km-et birt, 80k -nal volt benne olaj cserelve a szervizkonyv szerint. Forumrol megtudta, hogy sok a gond van az auto valtokkal, jobb kerulni, es manualissal venni.DPF -t is meg lehetett volna csinalni rendesen, akkor nem lenne vele problema, lasd pl. en meg az eletben nem kaptam DPF hibat, pedig a remap miatt biztos szorja a kormot rendesen.
A turbo elott ertetlenul all, mint ahogy a befecskendezok elott is. O is minden 3. tankolaskor premiumot hasznal, meg a nemeteknel egyebkent is sokkal jobb a gazolaj minosege.
En a lampakat nem ertettem. Igazabol nem hiszem, hogy nincs ra olyan megoldas, amivel siman megbontassal cserelik a ledeket benne. Tiszta bullshit, hogy a teljes lampatestet kukazni kell.
Neki S line -os az auto, igy a futomuve is, gondolom ezert akkor az allando problema vele.
Mind1, most megadtam neki azt a telszamot, amit Qru kuldott, letargyalja, aztan eldonti, mi lesz. Ezek utan mar nem eri meg eladni az autot, es ismerem, ugyis megtartja.
-
bmwsan
senior tag
Sziasztok!
Eloszor is B.Ú.É.K!
Két kérdéssel fordulnék Hozzátok.
1. Passat B6 Variant 2006-nál van lehetoseg a csomagtér ajtón egy picit "emelni"?- Jelenleg súrolja egy picit a lökhárító tetejét, ami oda fog vezetni, hogy a lököst is kikezdi, de nagyobb probléma hogy leszedi a lakkot illetve festéket az ajtó alján és az ott megálló víz szép lassan elkezdi bontani majd az ajtó alját.
2. Most hogy voltak nagyobb hidegek a bal elso ajtó zárja kicsit vackolt, hol nem csukódott az ajtó, hol csak belülrol lehetett nyitni, gondolom az elozo tulaj vmi olajjal benyomta, ami megdermed a hidegben.
Illetve a csomagtérajtót is elég nagy erovel kell csukni, hogy zárjon.(homerseklettol függetlenül)
Érdemes oket WD-40-el vagy vmivel megfújkálni, mert az áruk nem lenne nagy tétel, de ha lehet akkor nem bontanám le a komplett elso ajtót.
Esetleg gyakori hiba ennél a típusnál vagy csak nálam jött elo?
Elore is köszönöm!
-
-v-
addikt
válasz
Kiskokó #112313 üzenetére
Persze, a bimmer meg a merga ugyanekkora fos
Ami nem romlik el az az igénytelen szög egyszerű technika, de az annyit is nyújt. Ezek a bonyolult szarok mind tönkremennek .. mondjuk ez azért elég botrány amit leírt, ilyen áron faszomnak se kell audi
(amúgy sena jó egy rs3
)
-
Kiskokó
veterán
Nem mondom azt, hogy nem szaladt vele fa..ra... mert azért tényleg volt bőven baja neki
DE amúgy bármi lehet ahogy Piwi is írja.
Nem tudom amúgy 10 éve Xenonosak (kanyarkövetős is) az autóink nagyon sok ismerősnek vannak hasonló autói (új 5-ös Új A6, X5 régi új, ML merci, VW sharanok régi új, CLS merci, S osztályok stb) de ,hogy radarok meg xenon vezérlés tönkre menjen én ilyet még senkitől nem hallottam.
Mer még ha 15-20 éves a kocsi na jólvan...
(teszem azt hozzá, hogy én 0-24be Xenonnal megyek, mindegy mikor mennyi időre ülök kocsikba a lámpa azonnal On )
AZ én A6-omra mondták, hogy a kanyarkövetős lámpája típushibás mert a vezetékeket rövidre hagyták és a lencse mozgás miatt eltörnek a kábelek de még mindig jó Koppkopp.az egyéni véleményem az amúgy hogy MINDEN márka minden Szériából minden Motorral van ami Tökéletes és van ami szopóroller.
-
-
Balupapa
senior tag
ujra itt!
-
válasz
Kalandor #112298 üzenetére
E280 király, haveroméknak volt 3. autóként, szépen megy, de zabál.
Vectra B 2.0 - 4 db Vectra B-m volt, ebből 2 db 2.0 - jó autó volt a maga idejében, a 2.0 tökéletes választás belőle. A belseje nem a legigényesebb, hozza a 90-as évek kommersz átlagát, a motor fasza.A Merga belülről nem nagyobb a Vectránál - fílingre az előbbit venném, ha igásló kell, leamortizálni, akkor a Vectrát. Egyik sem ördöglakat.
-
-v-
addikt
válasz
Kiskokó #112300 üzenetére
szerintem az az autó el volt hanyagolva
Jó de a ledek, a xenon vezérlésestől, a kanyarkövető, a kormányszög szenzor, az MMi, a tolatóradarok meg kábelköteg, a klímavezérlő .. ezek hogy függenek össze azzal, el volt-e hanyagolva? Hogy tudsz úgy elhanyagolni egy autót, hogy ezeknek az élettartamára befolyással legyen
-
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Bluetooth hangszórók
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bővíti a Strix Halo kódnevű dizájn képességeit az AMD
- ZIDOO médialejátszók
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Cipő topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- Ingatlanos topic!
- Konteó topic
- További aktív témák...
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i5-8130U 8GB 256GB 14" FHD 1 év garancia
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest