- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
most fogok beiratkozni A korlátlan tanfolyamra. Nekem ár 20 éve van A1-es jogsim és egy 1981-es Suzuki Rv125-ön ami le van vizsgáztatva. Jelenleg restaurálom.
Viszont haverom nagy motoros és én is szeretek nagyon motorozni ezért teszem le az A korlátlant.
Én nem megyek gyorsan nem vagánykodom csak motorozgatni szeretnék kb 80-100-as tempóban. Jövőre szeretnék venni egy motort.
Következőket néztem ki:
Kawasaki vulcan S
Yamaha XV950Kinézetre ez a két motor jön be. Idei modellek így jövőre talán már lesz 1-2 példány amit nem új áron lehet megvásárolni. A két motor között azért van árkülönbség. Páran embertől halottam hogy a cruiser-t csak V motorral érdemes venni mert az adja vissza a feneliget. Nekem élősre a vulcan S jön be viszont a soros 2 hengeres motor 6000-es fordulaton adja le a nyomatékot. A XV950 már 3000-es fordulaton.
Mind a két motor 2015-ös ezért még fórumban nem írtak nagyon róluk.
Esetleg valaki kipróbálta már valamelyik motort. Tesztet találok róla amiben mind a kettőt dicsérik.
Ami még fontos hogy 250KG nál nehezebb motort nem akarok venni.
-
Khaosz55
addikt
Magyar teszteket már megnéztem.
A yamaha xv950-et megnéztem élőben, nagyon szép, de szerintem nem ilyen motor kell nekem elsőre. Ráadásul +1 milló ami nem kevés. Iagz 3000km-rel már hirdetnek 2,5 milkáért gondolom teztmotor.. Hozzá teszem, hogy megkérdeztem, hogy ki lehet próbálni-e ha meg akarom venni. Azt mondták : nem. De durva már, mi van ha nem jön ben... 3.2 milkáról van szó...
Kinézetre a kawa legszimpibb.
-
Khaosz55
addikt
Köszi a tippeket, megnézegetem őket.
igazából a xv950 a 3.2Milkával elég drága. Vulcan S 2.2 milkával már olcsóbb, remélhetőleg jövőre már lesz használt vagy kiállítási darab, olcsóbban.
Különben a vulcan s volt a cuiser amire azt mondtam hogy tetszik kinézetre. A többi is tetszik, de valahogy ez "fiatalosabb".....
-
Khaosz55
addikt
Még egy kérdésem van különben a használt motorokat melyik netes oldalon érdemes nézni ?
-
Khaosz55
addikt
Hali,
felkerültek a kawasaki oldalára a 2016-os színek. Engem konkrétan vulcan s érdekel mert ezt szeretnék jövőre venni. 2015-ben 3 szín volt a matt fekete és hófehér jött be nekem igazán. 2016-ra meg lett 2 szín, matt szürke és tört fehér. Kép alapján egyik sem jön be.
Miért van az, hogy el akarnak adni motort és 2 féle szín választék van. 3 alkatrész kell festeni a elő-hátsó sárhányó és a tank.
Ha nem jön be a szín, akkor vadászhatok 2015-ös modellekre.
-
Khaosz55
addikt
válasz baboss #57508 üzenetére
Hali igen 2 ütemű de amit bejelöltél az nem a benzin tank hanem a 2T olaj tank. A benzin tank a nyereg alatt van (4,5 liter) és a előtte amit jelöltél az a 2T olaj tank ami 0,75 liter.
A motor nem keveri össze a benzint az olajjal hanem a gázbovden két felé ágazik el. Az egyik a karburátorba a másik pedig az olaj szivattyúba megy. Az olaj szivattyú a főtengelyről van lehajtva áttétellel ha növekszik a fordulatszám nő a szállított olaj mennyiség. Ha jobban húzom a gázt, akkor a elágaztatott gázbovden az olajszivattyún jobban megnyitja a szelepet. A olaj két vezetéken keresztül megy a kenési pontokra.
1. Főtengely csapágy
2. A szívótorokba a dugattyú előtt "spricceli" be az olajat.Így nem füstöl annyira mint egy benzin+olaj keverékes 2 ütemű és pont annyi olaj kerül az égéstérbe ami kell a motornak.
Igaz ha sokat áll akkor a gravitáció miatt kerül olaj a forgattyús házba, de 1-2 km után már nem füstöl. Néha meg is ijedtem hogy nincs kék füst és kenés.
Mindenhol rozsdamentes csavarok és minden alkatrész szemcseszóró kabinba fém tisztára szórva. Kb 4 hónap volt mire elkészült és néha éjjel 2-is voltam a garázsba.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
-
Khaosz55
addikt
válasz baboss #57511 üzenetére
Az az igazság nem nézem mennyi benzin után fogy el az olaj . Van egy átlátszó rész a tartályon azon látszik ha kevés van benne.
10LE és 12 Nm a nyomatéka. 5 sebességes és igen rövidek a sebességek mert a homokban való futás megfogja, így 20KM/H-val akár már 5-ösben is lehet menni. A végsebessége 90KM/H ilyenkor 9000 a fordulat. 80-nál meg 8000. Az az igazság hogy eredetileg 51 fogas a hátsó lánckerék én ezt kicseréltem 47 fogra így 80- nál nem pörög annyi kb 6500-at de végsebessége nem lett nagyobb, viszont így kímélem kicsit. Úgy kell pakolni neki a sebességet mintha versenygép lenne, csak nem megy úgy.
Érdekesség hogy gyári adat szerint a hátsó kerék légnyomásásának aszfalton 0,8 barnak kell lenni két személynél 1 bar. Homokban 0,6 bar !!!
Viszont a aszfalton a 0,8 nagyon kevés kanyarban instabil volt ezért én 1,4 baron használom. A gumik nagyon gyorsan kopnak 8000Km és tükör radiál, viszont még lehet kapni rá.
1972-től 1981-ig gyártották.
Még 1 dolog a hengerfejbe 2 db gyertyát lehet rakni. Ha slussos lenne az egyik csak át kell rakni a másik gyertyára a pipát. Bár még nem volt rá példa.
[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
nagyon nézegetem a motorokat mostanában. Idáig két jelöltem van.
Kawasaki Vulcan S
Yamaha MT 07Tudom két külön kategória a kettő. Viszont sajnos nem engedik kipróbálni csak tesztnapokon. Még nem tudom mikor lesz tesztnap de akkor ki akarnám próbálni őket, viszont ha valakinek van tapasztalata valamelyik motorról írja meg.
Az MT 07-et már lehet használtban találni párat. Mind a kettő 650-es és soros 2 hengeres.
Amire használnám: Haverokkal városon kívül motorozás kb 200 max 300km-es túrákra.
Kényelem is fontos, hogy oldaldoboz vagy box-ot fel lehessen rakni rá, és esetenként két személlyel is mennénk, így a hátsó ülés kényelme sem elhanyagolható.
A két motornak hasonló a teljesítménye, viszont MT 07 +5nm több a nyomatéka és könnyebb kb 40-50KG ezért gondolom jobban megy, és kanyarokba is jobb. A vulcan gyorsulása sem rossz 0-100-ra 4,5sec.
Nem tudom, az MT 07 elég kicsi motornak tűnik nekem, főleg két személyezni és túrázni.
Az új ára kb ugyan annyi a kettőnek.
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
egy naced motor mekkora sebsebégig elviselhető hosszú útra? A haverokhoz akarok csatlakozni motorozásba, állatába 100Km/h sebességgel szoktak túrázni. A naced motorok jönnek be, burkolat és plexi nélkül. Vulcan s-t vagy MT07-et estleg MT09-et néztem ki. Viszont ha nagy sebességnél hosszú távon egy naced bike nem elviselhető, akkor elégséges egy Vulcan S is. Nem vagyok az őrült motoros, jobban szeretem a nyugit és biztonságot.
Lényeg hogy kényelmes legyen 200KM után is.
Sokan illesztgetnek hogy egy 650-es motort hamar ki lehet nőni és nem lesz elég az ereje több kell.
-
Khaosz55
addikt
válasz Golota #57615 üzenetére
Hali,
1. Győr-ben használnám a motort. A túrák nyugat Magyarország, és kelet Ausztria lenne, általában egy napos. Körülbelül 200-300Km.
2. Oldaldobozt szeretnék rá vagy hátra egy boxot.
3.Kizárólag jó időben használnám azaz +20 fok felett tehát tavasz és nyár és ha ősszel ilyen idő van. Persze ha reggel hidegebb van nem gond.
4. Túrán kívül a munkahelyemre járnék be vele ha idő megfelelő és nem kell autóval mennem munka miatt.
5. 181Cm vagyok és 83Kg
6. 21 éve van A1-em és egy 34 Éves Suzuki RV125-öt hajtok. Nagyobb motorral nincs tapasztalatom, viszont óvatos és megfontolt vagyok.
7. A csapatban vagy egy 650Bandit, egy W800 egy 1800-as Intruder és egy 400-a-s robogóKb 1 hét és vizsgázom. 650-es Banditot és SV650-et vezettem és az már biztos hogy 2 hengeres gépet szeretnék mivel a 2 hengeres motor karakterisztikája nekem jobban tetszik. Szerintem tavasszal ha van fogok menni tesztvezetésre, ha hirdetnek a gyártók. Arra is gondoltam, hogy 1-1 napra bérlek különböző motorokat és akkor hosszabb úton kiderül számomra melyik a megfelelő.
Nekem a motor kinézete fontos és a naked motorok (pl MT07) jönnek be illetve a vulcan S.
A vulcan S több dolog miatt is tetszik. Számomra jól néz, külföldi fórumok visszajelzései alapján a kényelmes, rövid túrákra is, városban is lehet használni, ideális kezdő motor, nem túl nehéz 228Kg. Az ER6-nak a motorja van benn elfokolva így alacsony fordulaton nyomatékos. Nem mondható gyengének 4,5 sec alatt van 100-on. Dobozolható, és egy Balatoni út még két személlyel is bevállalható szerintem. Persze mindenképpen ki akarom próbálni. Egy gond van hogy használt nincs még piacon.
Az MT07-is nagyon tetszik, viszont nem tudom, lehet-e dobozolni és gondolom ha esetleg 2 személlyel mennék akik hátul ül 50Km után megőrül. Viszont gondolom, motorozásban , kanyarodásban jobb élményt adhat.
-
Khaosz55
addikt
válasz Golota #57633 üzenetére
Szia,
köszi a tippet. A Triumph Street Triple nagyon tetszetős darab. Nem ismerem a Triumph gépeket. Milyen a megbízhatósága pl a Japán gépekhez képest?
Ebben a lábtartó dologban igazad lehet. Nekem az nem tetszik ha lábam hátra felé van az üléspozícióhoz képest. Az ER6 esetében ez volt az érzésem, ráültem ok de mikor felraktam a lábamat egyből azt éreztem hogy a súly a nemes részre terhelődik.
-
Khaosz55
addikt
Nos pár napja voltam üléspróbán. Egy yamaha MT 07-en csücsültem. Nekem nagyon bejönnek ezek a naked bike-ok. Egy kicsit kicsinek tartom a MT07-et. 200-300km-t ki lehet rajta bírni (persze nem egy huzamban)? Két személlyel bevállalható rövid 1 napos túrára ?
XSR700 már fenn van a neten gyakorlatilag MT 07 retró stílusban.
Ami nálam még partiba van:
SFV650
ER6N
Vulcan SCsoportteszt alapján MT07. Néztem a triumph street triple-t is. Meg videót is, de köszönöm szépen ez nekem túl sok elsőre...
Valamiért a kényelemtől és a utas kényelme miatt aggódom. -
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
most már megfogalmazódott bennem, hogy MT-07-et akarok venni.
Ha már veszek, akkor ABS-es verziót vegyek? Idáig 125-ös géppel mentem így ez lesz az első igazán nagy motorom. ABS-es nekem vonzó, bár nem volt még dolgom ABS-es motorral. Gondolom több előnye van mint hátránya. Viszont mekkora felárat ér meg.
Illetve azt akarom kérdezni, hogy 6000KM gondolom nem sok egy motor életében? A gumik és a lánc normál használat mellett kb mennyit km-t bírnak ki?
-
Khaosz55
addikt
válasz Something_ #58272 üzenetére
Az autós motoros adatbázist hol lehet elérni? Mi a web oldal ?
Ellenőriznék egy motort.
Már megtaláltam,
Viszont milyen adatokat kell elkérnem a motorról?[ Szerkesztve ]
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
nem tudom de kezdek kiakadni.
Én 22 évig motoroztam A1-es motorral , most leraktam a korlátlant és veszek egy nagyobb motort. Bárkinek mondom, mindenki azzal jön, hogy "elmegyünk a temetésedre".Van valami releváns statisztika a motoros balesetekről, hány százalékkal nagyobb a kockázat stb..
Én nekem egyszer volt balesetem egy őzgidát ütöttem el 70-en. 17 éves voltam ez 20 éve volt. Semmi védőszerelés csak farmer és pulcsi, a bukósisak egyből lerepült a fejemről. Nem mondom nagy mázli volt, mert csak kis horzsolásokkal megúsztam meg egy tetanusz elleni injekcióval.
-
Khaosz55
addikt
válasz Something_ #58272 üzenetére
Beléptem a Magyarország ügyfélkapura, de nem találom azt helyet ahol le tudom ellenőrizni-lekérni a gépjármű futási teljesítményének adatát.
Tud ebben valaki segíteni ?
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok
a következő motoros ruházatom van:
bakancs : [TCX X-Square plus]
Kabát: [Sixgear]
Nadrág: [Sixgear]
Kesztyű: Ezt most nem találom meg, de kevlár protektoros. Kb 8K volt
Bukó : jelenleg nyitott de zárt bukót veszek.Az a kérdésem, hogy ez elégséges haverokkal szolid hétvégi motorozásra tavaszra és nyárra? Vagy gondolkodjak valami komolyabb ruházatba? Kicsit idegenkedem bőrruházattól. A lényeg hogy kb 100-as tempóra kell. A motorom MT07.
-
Khaosz55
addikt
Szia,
a kabát rész vízálló, és összességben egyben, van benne protektor. A nadrág tényleg nem vízálló. A cipő merevített mindenhol. A kabát ebben az árfekvésben lévő textilhez képest szerintem jó. Tavasszal meglátom hogy mennyire lesz elégséges és befektetek egy jobbra. Egy másik textil ruha kb ugyan ez lehet vagy valamennyivel jobb.Ha viszont tényleg komolyabbra gondolok akkor bőr irányába mennyek el? Nyáron melegben elviselhető a bőr ? Szellőzik megfelelően ?
Ha bőrruha akkor valami ilyesmit néztem ki:
[link] -
Khaosz55
addikt
LS2 F320 Stinger sisakot vettem. Nem tudom milyennek számít ez. Így utólag rossz vétel volt vagy elfogadható?
Nem akarok 200-al menni.
-
Khaosz55
addikt
válasz Something_ #58584 üzenetére
Nem arra értem ezt, hogy 100-as tempó körül használom. Gondolom nagyobb tempóhoz olyan sisak kell amiben kisebb a szélzaj és jobb anyagból készül.
Azt akartam kérdezni, hogy normál túrázáshoz megfelelő-e. Viszont ha írok ide valamit, akkor bírálat szokott érni.
-
Khaosz55
addikt
válasz V.Stryker #58586 üzenetére
Néhány hozzászólásból én is ezt érzem. Nem pont abból amit nekem mondanak hanem ha vissza olvasok. Van bennük egyfajta irónikus kioktatás a tanácsadás helyett. Persze sokan adnak rendes választ, nem erről van szó. Az elfogultság egy témát vagy terméket illetően szvsz nem jó.
-
Khaosz55
addikt
A "nem akarok 200-al menni"-t nem kell ilyen komolyan venni, érdekes, hogy pont az a rész lett kiragadva minek nem sok jelentőséget tulajdonítottam.
-
Khaosz55
addikt
Yamaha MT 07
Írtam a gilles.tooling-nak, hogy érdekelne az MT07 műszerfal előre helyezéséhez való konzol. Elküldték a szerelési utasítást a konzolnak és a kormány előre-hátra állító szerelési utasítást. Ha valakit érdekel szívesen elküldöm neki. Érdekes hogy az oldalukon teljesen más alkatrész rajzot mutat erre, valamit rosszul linkeltek.
Kíváncsi leszek az árára. Ahogy nézem ezt az alkatrészt meg kellet rendesen rajzolni + egy 5D maró sem árt hozzá.
Persze ha előre raknám a műszerfalat, akkor szerintem a plexit már nem lehet felrakni.
-
Khaosz55
addikt
válasz StoneBridge #58940 üzenetére
Szia,
én beszéltem a Yamaha szervizzel. Valóban 10 000Km van megadva olajcserének, viszont ők azt javasolják 5000-6000Km után érdemes lecserélni. Korábban ekkorák voltak az olajcsere intervallumok, azért írják a 10 000Km-t mert így a kevesebb csere miatt jobb a környezetvédelmi besorolása. Ok hogy nálunk nincs, de lehet vannak országok ahol a motoroknál is előírás a zöldkártya. Nem véletlen lehet arka kipufogót katalizátorral kapni.
A lényeg, hogy nem lesz baja 10 000 Km-kénti cserének hiszen nem adta volna meg ezt a gyártó, de javasolt a 5-6 ezer utáni csere. Ezen én nem fogok spórolni és szépen 6000Km után viszem olajcseréle. Lényegesen magasabb fordulatszám tartományban van használva mint pl egy autó, így nagyobb az olaj terhelése is.
-
Khaosz55
addikt
Sokat olvastam utána Német fórumokon az MT 07 első és hátsó rugó cseréről. Akik cserélték progresszívra elégedettek az eredménnyel. A lágy rugózás megmaradt az úthibákra és erős fékezésnél illetve kanyarváltásnál stabilabb az eleje és nem hintázik annyira. Hozzáteszem, hogy én még nem tartok ilyen szinten, és nem erőltetem a dolgot, előbb a gyári rugót kell kiismernem.
Beszéltem a Németországi Wilbers technikussal. Ő az első rugó cseréjét javasolja kipróbálásra. Ez 100 Euró ami nem vészes. A hátsó rugónál meg meg kell nekik adni a vezető súlyát, és vezetési stílust. Ehhez fogják beállítani a rugóstagot. Persze bármikor átállítható a rugó előfeszítés illetve a lengéscsillapító erőssége.
-
Khaosz55
addikt
Amit én olvasgatok Német fórumot ott nagyrészt a Wirth vagy Wilbers rugót építenek be, gondolom mert Német cég a Wilbers. A Wirth még hosszabb is a gyárinál és kisebb a távtartó adnak hozzá. A képek alapján a Öhlins lineáris.
Ezen gondolkoztam sokat, hogy én még olyan messze vagyok ettől a szintű motorozástól. Persze úgy lehetne véleményt alkotni, ha mindegyiket kipróbálná az ember. Szerintem ha nem olvasok utána kb fel sem merül bennem juj jaj ki kéne cserélni.
Még a kipufogó dobon is gondolkodom, a gyári kipufogó is tetszik nekem. Termigoni-t néztem azt vizsgára nem kell levenni engedélyezett, még ha osztrákoknál is gurulok, és az egyik aminek a legmélyebb hangja van.
Egy biztos a Babettámon sokkal rosszabb volt ez első rugó.
-
Khaosz55
addikt
Had kérdezzem meg nyáron kánikulába a protektoros ing jóbb megoldás a városi közlekedésre? A kabátban egyszerűen megrohadok.
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
MT07-hez akarok kipufogót venni. Úgy néz ki hogy a Termignoni lesz.A Német oldalon azt írják hogy engedélyezett az utcai használatra és EG azonosító számot tartalmaz a DB killer. Viszont van katalizátoros és katalizátor nélküli verzió. A német oldalon azt írják hogy katalizátor nélkül nem engedélyezett az utcai használat. Gondolom így van Németországban. Magyarországon hogy van ez? Kell a katalizátor ? Én nem ragaszkodom a katalizátorhoz viszont gondolom az eredetiben benn van.
-
Khaosz55
addikt
Hali,
érdemes a wayteq xRide-ot megvenni vagy inkább a telefonhoz vegyek egy tartót és azon navigáljak. Egy naked bikeon nem repül le 150-nél egy telefon a tartóból? arra is gondoltam, hogy felszerkesztem valahogy a régi autós navimat.
-
Khaosz55
addikt
Sziasztok,
kb 1,5 hónapja vettem a MT 07-es mocimat használtan 6000Km-rel. Nincs vele semmi gond, viszont viszem a red baron-ba (nálunk ez a hivatlaos Yamaha kereskedő) mert visszahívásos a következő miatt: Akkumulátor kábel kidörzsölődhet". Red baronból hívtak, hogy megrendelték az alkatrész megérkezik akkor hívnak.
Az a kérdésem, hogy érdemes lenne bevizsgálgatni a motort? Ilyenkor Red baron körbe kerülök, amihez jár elég sok szolgáltatás. Assistance, motor tárolás télen (bár ez nem kell), elsőbbség javítás esetén.
A bevizsgálásnál állapotfelmérést, csinálnak kötelező szervizt, egyenesfutás mérést, fékmérés, teljesítmény és nyomaték görbe mérést.
Érdemes megcsinálni? Ez 60K-ban fáj gondolom szervizel együtt.
A kötelező szerviz kb 20K ban fáj ezt meg kell csinálnom a garancia miatt. Hány év grarancia van yamahákra?
-
Khaosz55
addikt
válasz dellfanboy #59376 üzenetére
Én sem értem . Egyszerűen csak alapos vagyok.
Azt hiszem a gari miatt legelsz most a szerviz meg akku kábel csere, de a klubbtagságit hanyagolom.
-
Khaosz55
addikt
Ma raktam fel az MT07-re a LED indexeket és a fék illetve kuplung kart. Az oldalát meg kellett bontanom az index relé csere miatt. Anno azt mondták nekem a red baronban, hogy műanyag tankos az MT07. Hát nem csak a külső burkolat. Alatta szépen ott van a lemez tank. Szóval kapott adalékot a benzin a téli tároláshoz.
Tankoláskor is amikor bele néztem láttam, hogy ez nem igazán lehet műanyag.
-
Khaosz55
addikt
válasz StoneBridge #59694 üzenetére
Képeket este tolom,
a red baronban kifejezetten azt mondták, hogy műanyag a tank és ezért nem rozsdásodik. Tudták mit beszélnek.
-
Khaosz55
addikt
Ezeket vettem:
Index aliexpress 42 Euro 4 db.
Fék- és kuplungkar ez is ali 2 db 32 euro.
Hűtőrács 1.5mm-es polírozott kóracél. Szintúgy ali 52 euro.
Bukógomba első+ hátsó tengely. 52 euro
Meg még rövid rendszám tábla konzolt vettem ebay-en.
Még két dolog kerül fel SW-Motech bukógomba kitt és Termigoni kipufogó. Plexit nem rakom nekem nem tetszik vele...
-
-
Khaosz55
addikt
válasz Archer #59782 üzenetére
Tudom hogy hamis,
eredeti 50 euro / darab. Gondolj bele, ésszerű szerinted 62 000 FT adni 4 db indexért ?
ez meg 42 euró / 4 db Ezért az árért olyat kapok itthon ami nem jön be.Hozzá teszem a kidolgozás minősége nagyon jó. Fényerő, festés ok és valóban alumíniumból van kimunkálva. Majd kiderül mennyit bír és mennyire bírja a vizet. Ha pocsék és 1 hónap alatt kifekszik maj úgy is megírom.
Amit idáig rendeltem aliexpresszen meg voltam elégedve vele, és nem csak motorhoz rendeltem.
-
Khaosz55
addikt
Ha még esne 10 cm hó akkor vinném ki az RV125 homokfutómat a töltésoldalba megkergetni. 17 évesen egyszer elmentem vele kb 15-20km-t 20-30cm-es hóban. Nagyon király volt.
-
Khaosz55
addikt
Nekem különbözetit kellett tennem mert volt már egy 21 éves A1-es jogsim. Ha jól tudom kresz + 4 óra rutin és 7 óra városi vezetés. Na ebből volt 1 óra rutin és kb 3-4 óra városi vezetés és go vizsgára.
Ja és szerintem 600-as gépnél kisebbet ne vegyél ha megteheted. Hamar hozzá lehet szokni. A vantól (nagyobb lóerő) nem kell félni, hanem ésszel kell motorozni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Metcal SP200 forrasztó állomás , páka nélkül
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W