Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Milyen videókártyát?
- Milyen monitort vegyek?
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Projektor topic
- Autós kamerák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz
Ferdzsoo #73698 üzenetére
SENA 10S-t használunk, mert fontos volt, hogy egyszerre akár négyen is beszélhessünk egymással! Az olcsó kínai, vagy akár európai cuccok egyszerre csak 2 ember közötti kommunikációt teszik lehetővé, még akkor is, ha rá van írva, hogy 6 motoros, ugyanis olyankor Neked kell váltogatni, hogy kivel akarsz épp beszélni.
A felvételt pedig a kommunikációtól fizikailag függetlenül készítettük: külön mikrofont kötöttünk a SONY kamerákba, tehát a bukóban 2 mikrofon volt. (VízhangVisszhang azért van, mert cimborám mikrofonja közel volt a hangszórójához, és hangosra állította a hangszórót.)Szerk.: (#73700) kcsa köszi, jogos, javítottam!
-
StoneBridge
senior tag
válasz
Ferdzsoo #73695 üzenetére
Ja, lehet hülyén fogalmaztam... május óta ment az Ausztria-túra szervezés, legkésőbb szeptemberig akartuk összehozni. Nem jött össze. Több embernél nehéz összehozni. Jövőre maradunk a max 2-3 fős túránál.
Hétvégén viszont Visegrád-Esztergom-Bajna-Tata kört tervezek. Úgy tűnik jó időnk lesz.
-
Lipton
őstag
válasz
StoneBridge #73694 üzenetére
Nagyon szep ido van. Szaraz, napos, 13-19 fok.
Par het mulva tenyleg ho lehet itt es az nem 5cm. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
StoneBridge #73694 üzenetére
Idén? Szöges gumival akarsz menni?
Ilyenkor bármelyik pillanatban leeshet a hó ausztriában.
-
Lipton
őstag
Az elmult napokban megjartam a Hochkoniget autoval vagy 4-5x oda-vissza... Ejjejjjj...
-
StoneBridge
senior tag
Ismeritek az álláspontomat casco ügyben.
(a városban ingázásra használt Vespat is biztosítottam pár hete, annak ellenére, hogy annyiba lett majdnem a díj, mint a motoromra)
Véleményem szerint a nagyobb értékű motorhoz alap a casco. Ha sokat használod és egyszer beüt a baj, majd rájössz miért. Én már tudom, mert lenne egy kukázott gépem, ha tavaly nem kötöm meg. -
demars
addikt
válasz
CyberPunk666 #73690 üzenetére
Motorra még nem kalkuláltam, de múlt évben kötöttem a kocsimra, először életemben cascot. Na majd lementem hídba mikor mondta az ügyintéző ( ismerős, évek óta náluk van több kocsi, lakás, stb biztosítva).
Erre nemrég csináltam netes kalkulációt a verdára és jóval kedvezőbb összeget dobott ki, ugyan annál a biztosítónál.
Azt írtátok múltkor, hogy motorra másképp számolnak, de kíváncsiságból azért kalkulálok majd, de szerintem csak tavasz környékén kötök, ha kötök. -
CyberPunk666
senior tag
Én nézegettem a netes kalkulációkat a motoros casco-ra, de olyan eredmények jöttek ki, hogy nem hittem el.
A legkedvezményesebb 8egy összeg, netes ügyintézésnél) simán kihozott nekem olyat, hogy az éves díj a motor vadi új értékének 15%-a meg hasonlók. Mellé 20% önrész még persze...
Majd bemegyek a biztosítókhoz is kalkuláltatni, mert nem hiszem el ezeket az összegeket.
-
Chrys_
addikt
válasz
Geresics #73680 üzenetére
Németországban van biztosítva a motorom Teilcasco-val 272€/év (150€ önrész) díjért. Vollcasco-val minimum 1130€/év (300€ önrész) lenne (a saját biztosítómnál ez már 1400€ feletti összeg). Mindkettőben benne van a kötelező biztosítás díja is.
Általános infó a casco-ról:
Teilcasco: lefedi pl. a lopáskárt, üvegtörést, jégeső, szél és tűz okozta károkat.
Vollkasko: kiegészíti a Teilcasco-t a saját járműben okozott károk, valamint vandalizmus által okozott károk megtérítésével.Én azt mondom, ha valaki vinné a motort, akkor vigye is és ne csak rongálja a próbálkozással, hogy a casco fizessen, mert a vollcasco-t fizetni nekem nem éri meg.
-
yodamastah
őstag
válasz
D1Rect #73681 üzenetére
Relatív kevés az eladó használt sportmotor, főleg a 2006-7 utáni időszakból, az újak meg nagyon drágák. Ha jó a műszaki állapota, akkor a 15 évest én sem adnám oda szarért húgyért. Egyes modellek ha jó állapotban vannak, akár egyre többet is érhetnek. Haveromnak van lezsírozva egy gyönyörű 996, pár év múlva tervezi majd eladni mert már egy ideje megy fel az ára.
Simán lehet egy sokkal fiatalabb szétütött motor rosszabb vétel, még ha nem is sokkal drágábban adják.
-
Mi indokolja 13-14 éves 600-as sportmotoroknál, hogy 600-800eFt-ot kérjenek érte?
1mFt körül már sokkal fiatalabbak vannak, aminél el is hiszem, hogy nem fordult át az óra. -
Geresics
addikt
Mikor a felvételeket készítettük, nem is gondoltam volna, hogy mennyire aktuális a téma ebben a fórumban:
S01E08 Casco motorra? DualVlog!
Egy jó kis kecskeméti gokartozás felé menet közben beszélgettünk egy picit, hogy érdemes-e motorra Cascot kötni? Érveket sorakoztattunk fel ellene, és mellette is, de a végén úgy is mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy szerinte megéri, vagy sem!
Szerinted megéri a casco? Vagy inkább más módon érdemes vigyázni szeretett motorunkra? -
Jó köszi van egy pár módszer.
Már ez a lépés sem azért lesz, mert magamnak akarok jót, hanem aki elviszi.
-
c4bB
csendes tag
ha jól értelmeztem,azért akarja betömni,hogy ne menjen bele a pára a blokkba a tárolás alatt.nem végleges megoldást akar,nem akar így menni vele.erre a célra tökéletes a duct tape.ennyi erővel minden gány,ami nem egy új olajteknő.
én pl tuti nem tömködném szilóval,meg hasonló ragacsokkal,nem adnék esélyt annak,hogy egy darab valahogy bekerüljön egy olajfuratba a későbbi használat során,eltömítse,aztán jelentős károsodást okozzon az elégtelen olajnyomás/mennyiség a blokkban. -
Geresics
addikt
válasz
Kolondrum #73665 üzenetére
Azt kellene megtudni, hogy Ők mivel ragasztják be a hasonló lyukat, mert utána még nem keveset mentek is vele!
-
Horvi
őstag
válasz
Yoshida #73666 üzenetére
Röviden annyi, hogy perecelt egyet, ez "rendbe tette" a motor elejét(felni, telók) és valahogy felakadt a hasidom meg annak a konzolja(a konzol az olajteknőbe van csavarozva) és a csavar/konzol nem letört hanem kihajlított egy részt az olajteknőből. Kb akkor lyuk van rajta, hogy átfér az ujja.
-
Soha nem gondoltam, de hátha valakinek van tapasztalata. Mivel tömjem be az olajteknőn tátongó mutató ujj vastagságú lyukat? Imént voltam első hivatali utamon ahol le lettem pattintva, itt ugyan nem megy semmi gyorsan. Ebből kiindulva elhúzódik minden, de a motor kint van letakarva. Véletlenül sem akarom, hogy a blokkot nedvesség érje. Ez a szilikon jó lehet ha belenyomok egy kicsit a lyukba? Beindítva biztosan nem lesz és maga teknő elég magas, semmit nem ér majd a szilikon ami nem lesz cserés.
[link] - purhab? Gumiám?Sőt akkut is ki kell vennem.
-
HSM
félisten
válasz
Bogyó bá' #73660 üzenetére
Hát ez nagy marhaság... Pont, hogy klasszisokkal jobb a futóműve, mint a kicsiknek, előző generációs GSXR technika, míg az összes 650-es futóműve inkább a 70-es évek technikai színvonalát idézi.
A legtöbb kategóriatárssal együtt.
A "tele konstrukciós hibákkal" pedig kimerül abban, hogy az egyenletes járásért felelős rugós szerkezet a kuplungban gyenge megmunkálású [link], ami extrém vibrációt okozhat, de az alkatrész viszonylag potom összegből gatyába rázható és nincs vele több gondod.
-
emre
veterán
Ez miatt vettem ilyen aljzatot, hogy a szivargyújtó helyére adott esetben több mindent lehessen csatlakoztatni.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Bogyó bá' #73660 üzenetére
Nekem ezek a dolgok nem jöttek le, persze nem nemtem vele csak 50km-ert kb.
Meg term. Ahoz kell hasonlítani amennyibe kerül. Érthető hogy nem olyan a futóműve mint a vfr-nek meg a fék is azért érezhetően más, de ne felejtsük el, 1/3 árába is kerül.
Abban a kategóriában szerintem bőven hozza a szintet... sőt... -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #73659 üzenetére
Hát amit én különféle fórumokon olvastam az ezres SV-ről, az alapján minden, csak nem "qrva jó motor": a futóműhöz képest túl erős, túl brutális vadállat, ráadásul tele konstrukciós hibákkal (gyenge kuplung, stb). Aztán persze messziről jött ember azt mond, amit akar...
-
Ferdzsoo
addikt
Hétvégén mentem barátom 2007-es SV1000-ével nagyon tetszett, nagyon jó motor az. Érzésre simán van benne olyan nyomaték mint az enyémben, még a gyári kipufokkal is brutál mit szól. Finom váltó, jó stabilitás, az a motorfék meg nagyonkemény amit a v2 1000cm-ad. Fékbetétet nem kell gyakran cserélni normál használat mellett... Az ülése nekem túl keskeny pedig nem vagyok egy nagy termet, de valszeg csak megszokás kérdése...
Jó gép az biztos, nemhiába filóztam annó a vfr és az sv között... kb csak a dobozszett és az ABS miatt döntöttem mégis a Honda javára...Elkészült a horvát videónk, 6gb-lett 18 perc 50Mbit/sec, a minőséget nem voltam hajlandó lebutítani.
Nem csak motorozás, hanem a komplett túrát foglalja össze... -
Arra kért egy moderátor ha írjam meg nektek, én kértem a HSZ törlést, mert kissé zavart a PÜ dömping és ez már csak plusz, láttam, hogy kicsi kell és nekimegyek itt valakinek.
-
vlevi
nagyúr
válasz
PoLizei #73654 üzenetére
Nekem van egy szivargyújtóba dugható feszültségmérőm. Akkor szereztem be, amikor a kocsiban szarakodott az akksi (mint kiderült, tényleg az akssi volt szar, nem szívta semmi, csak éppen merült magától is). Motoron sincs gond a töltéssel, ezért csak magam megnyugtatására néha bedugom megnézni, mi a helyzet.
Ilyen bonyoult szerkezet:
A kocsi 1-2 tized különbséggel tartja a 14,3-14,5V közti feszültséget, alapjáraton, reflektorral, klímával is. Motoron már azért kell adni egy kis gázt, hogy a jóval kisebb generátor eleget termeljen. -
PoLizei
aktív tag
Nekem ezek a Gammatronix megoldások tetszenek legjobban, az SV-mre is ilyet vettem. 1db fény, ami különböző színekkel és villogásokkal mutatja a feszültséget, pontosabban azt, hogy megfelelő tartományban van-e az értéke. A kerek órák mellé nem akartam egy egérmozit, de én is szerettem volna látni, hogy mi újság a töltéssel. Viszont sajnos a kínaiaknál drágább.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
runner 125 #73635 üzenetére
MO-n nem illegális?
-
#79335424
törölt tag
-
gergo5991
őstag
vasárnap hajnali 1 kor 8kerben a groupaman arénánál elment egy nagyon durva moci, eléggé húzta neki a gázt, de olyan hangja volt, azonnal átcsapott az egész testemen a libabőr. A hangja ehhez hasonló volt link csak sokkal durvább és hangosabb, iszonyat jó volt. Valami túra motor lehetett, oldalt ilyen aluminium táskákkal, szerintem megmerem tippelni hogy valami harley davidson volt. Világos oliva színe volt, fehér csík vezetéssel végig (ilyennek látszott a sötétben a lámpák alatt). Fúúh olyan jó volt hallani, életembe nem halottam ilyen szép hangot szerintem motorból.
-
demars
addikt
válasz
#79335424 #73638 üzenetére
Köszi. Ezen már túl vagyok.
Az a gond, hogy 40 mm -es a nyílása ahova rögzítenem kellene, illetve ami most bent van meg kellene néznem hogyan van felfogatva?!
Ha macerás lesz gondoltam behúzok egy kormányra szerelhetőt.Bal oldali kicsi vak műszer helyére tenném. Alulról van rögzítve, csak szét kell bombáznom.
-
#79335424
törölt tag
-
demars
addikt
Nem biztos, hogy találok megfelelő voltmérö műszert, ezért kinéztem ezt, mint alternatív megoldás.
Így lenne usb aljzatom is. Nagyon otrombán nézne ki? -
V.Stryker
nagyúr
válasz
-Mosquito- #73633 üzenetére
Sok vagy kevés?
-
#79335424
törölt tag
válasz
V.Stryker #73624 üzenetére
Ez régen elterjedt róla, majd visszajutott a fülébe. Utána, ha régi ismerőssel találkozott, mindíg kérdezte, hogy ő is hallotta -e, hogy milyen "hülyeséget" terjesztenek róla. Tisztára olyan volt, mint Bagaméri.
Mindezt haverok között. Naná, hogy ez olaj volt a tűzre, és húztuk tovább. Persze, csak szeretetből, mert motoros körökben Bélát mindenki tiszteli, mert aranykezű mester.
-
yodamastah
őstag
-
Befutott a motoros szemcsi.
Jah meg van egy bontatlan csak kupak törött motul ptfe adalékos lánckenőm is.
Chrys_! Egyelőre nem nyúlok hozzá, bevittem a dolgot a bürokrácia útvesztőjébe. MAjd lemegyek a lyukat betömöm valamivel mert lassan a párás levegő kikezdené.
Azt sajnálom a legjobban, hogy kivették a napjaimból az egyetlen dolgot ami igazán tudott szórakoztatni és no zsé újra. Még csak véletlenül sem fordult meg a fejembe, hogy letegyem. -
Teasüti
nagyúr
válasz
runner 125 #73111 üzenetére
Attól függ milyen ütemben villogtat a vezérlő.
Nálam az 5-10 hz-es felvillanásokat egyáltalán nem tudta követni az izzó. Nem látszott semmi az effektből, csak pislákolt kicsit.
LED-re cseréltem, úgy fasza. -
V.Stryker
nagyúr
Hi,
Tud valaki olyan céget vagy embert BP-en vagy környékén, aki kipufogó gyártással foglalkozik?
Kaptam egy fasza GSXR Titanium puffancsot hétvégén, de összekötő csövet kéne hozzá csinálni normális áron.
-
#79335424
törölt tag
válasz
demars #73616 üzenetére
Az egyik cimborámat a sérülése miatt "elhagyta a barátnője", és még a füvet is kertésszel kellett vágatnia a kertben (kész mázli, hogy az egyik havernak kertészeti vállalkozása van).
Ha a baleset miatt magad helyett, ápolónővel kell megoldanod öreg, beteg, hulló tollú papagájod gondozását, akkor a biztosítónak kutya kötelessége azt is téríteni. Minden csak számla, és ügyvéd kérdése.
-
demars
addikt
válasz
yodamastah #73615 üzenetére
Az ok, hogy avulást figyelembe veszik, de sajnos a tapasztalat az, hogy nem jön ki jól a károsult. Az elveszett időt, napokat ki téríti meg?
-
#79335424
törölt tag
válasz
zoltanz #73613 üzenetére
Ez csak a jogalapnál számít, a kárbecslés szempontjából részletkérdés. Az általam említett módszer az "avultatás kompenzációjáról"
szól. Pl. helyszínen nem dokumentált, de nagyon drágán javítható, rejtett hibák pótszemléztetése, nehezen konkretizálható, nem vagyoni károk (pl. erős lelki megrázkódtatás, kényszerű életmódváltozás) és hasonlók.
-
#79335424
törölt tag
válasz
zoltanz #73607 üzenetére
Hungária biztosító, Hamzsabégi út, 80 -as évek vége. Jobbra tejüveg falakkal elválasztva a "szakértők" munkahelyei. Állunk a "havi zsebpénzünkre" várva.
Egyszer csak indulatos telefonbeszélgetés hallatszik az üvegfal mögül.
- Ne szórakozzatok velem! Már a múltkor is megmondtam, hogy ezt a sisakot nem akarom többet itt meglátni!
Visszafojtott nevetés a várakozók között. Ó, régi szép idők! Devizás betétlap vadászat, tetőablak bíznisz, stb.
-
zoltanz
nagyúr
válasz
Something_ #73608 üzenetére
Értem.
Valószínű megvannak bolti a számlái is, azt tudom, hogy már lefényképezték a sisakot stb.
Gondolom kb az új ára felére számíthat.Amúgy a motorra teljes totálkárt állapítottak meg, nem javítható (a hátsó villa eltört, a blokkból kiszakadt az önindító eléggé megroppantották, GSX-R 2008-as) a roncsot megkapta.
-
StoneBridge
senior tag
válasz
Bogyó bá' #73419 üzenetére
No, úgy tűnik, hogy sikerült megoldani a problémát.
Az első lánckerék felett van a váltófokozat-visszajelzőm, leszedtem és megnéztem. Dzsuva nem volt sok rajta, de mintha a 3-4-5 fokozatok réz érintkezője kicsit sötétebb színű lett volna. Finom csiszpapírral rámentem, utána törölgetés, majd kevés kontakttisztító. Kipróbálni csak rövidebb időm volt, de a fokozat eltűnés most nem jelentkezett. -
zoltanz
nagyúr
Ismerősömet baleset érte, vétlen volt.
A sima biztosítás, kiterjed a ruházatra, sisakra ilyesmire is? (márkás több százezres tételről van szó, a sisak eltört, a kabát fele hiányzik stb) -
Köszi mindenki! Kicsit off legyetek jók!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest