- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Végre prezentálta a Snapdragon X szériát a Qualcomm
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Billentyűzet gondom van
- Raspberry Pi
Hirdetés
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #48604 üzenetére
A képet ott az okmányirodában csinálják rólad, azzal nincs gondod.
Amúgy meg tippek, bár nem tudom milyen stílus tetszik: nakedből Suzuki GS 500, csopperből Moto Guzzi Nevada 750, Yamaha Virago 535. Ezek mind A2-vel vezethetők. Bár Guzzi most csak drágábban van, ősszel még volt 600k alatt több darab is...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #48609 üzenetére
Én csak 178 centi vagyok, és egy 125-ös kis csopperrel járom a világot, túrázgatok (A1 jogsi), így a méretekről nemigen tudok nyilatkozni. Tavaly terveztem a jogsi upgradet nagyobbra (A2 volt tervbe véve), akkor nézegettem a linkelt gépeket. Nekem meg a korom miatt (51 múltam) a csopperek jönnek be inkább, bár a naked is tetszik, de speed, vagy sporttúra, enduro az sosem játszana. Öreg vagyok én már ahhoz...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
mm89
őstag
válasz Burt1793 #48614 üzenetére
sportmotor.hun elég sok topik van. Szerintem üsd be használtautón a keresőbe az ár és a teljesítmény adatokat és nézd meg mik vannak, mi tetszik. Aztán azoknak már tudsz utánaolvasni.
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
canniball
nagyúr
válasz Burt1793 #48618 üzenetére
A helyzet az, hogy nekem sincs nagy tapasztalatom; én ezeket nézegettem két éve amikor aktuális volt de aztán végül ülni egyiken sem ültem, csak a megvásárolt SV-n.
Ülésmagasításról meg eddig még nem is hallottam; csökkentésről alacsony embereknek igen de magasításról nem.
De tényleg neked kéne kipróbálni, mindenki másképp van ezzel; van itt aki kb. hasonló magassággal sportgépet hajt, más meg szenved(ett) rajta.
Ami a túragépeket illeti valóban nehezebbek. A légellenállásuk viszont jobb mint egy nakednek (lehet nem erre gondolsz, de olyasmiről lenne szó mint a Suzuki DL650), hiszen a fejidomnak köszönhetően a vezetőt (jobban) elkerüli a menetszél. Az üléspozíció is kényelmesebb, mivel egyenes testtartásra vannak kitalálva. Viszont hogy az A2 kategóriában milyen van azt sajna nem tudom.V.Stryker!
Kitartás![ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
tboldi
nagyúr
válasz Burt1793 #48633 üzenetére
Én nem érzem szükségét bármiféle magasításnak, pont jó. És szerencsére az ország ÉNY-i csücske viszonylag biztonságos ebből a szempontból. Ha BP vagy környékén laknék, én sem mertem volna bevállalni. De én inkább csak a "szórakozásból" motorozok, Mosonmagyaróvár nem egy nagy város, ~15 perc alatt át lehet biciklizni az egyik végéből a másikba.
(#48635) Burt1793: Van lábfék, annyit tesz csak az ABS, hogy nem tud leblokkolni. Viszont fokozat kijelző nincs, de megoldható. A jól menéssel nincs gond, alul nyomatékos, 5-6000-től meg jönnek a pacik. De persze ez csak egy sorkettes 500-as, ~150-től már kifogy az erőből, a vége olyan 180-190 körül van. Imádom is, mert jól fogyaszt (többiek: tudom, nagypapásan vezetek ), nagyon könnyű irányítani és fürge is tud lenni, ha kell.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Burt1793 #48644 üzenetére
Tulajdonképpen tényleg kamerapróba volt, mert aznap jött meg a mellkaspánt, ha jól emlékszem
Van több videóm is, de nem túl combos a netem, hogy feltöltögessem őket.
Kipufogóból nekem a Remus és a Bodis tetszik. Néha a fejembe veszem én is a gyári cseréjét, de aztán meg jön az, hogy "akarok én egy darab fémért ennyi pénzt kiadni?".[ Szerkesztve ]
-
pakriksz
őstag
válasz Burt1793 #48635 üzenetére
Mindig van "lábfék", ha nem automata/félautomata váltós (akkor meg 2 kézi fék van ), a modern ABS-es motorokon is. Viszont igazából ha nem akarsz külön kizárólag a hátsó fékkel valamit elérni(pl spórolni az első fékbetéttel ) akkor nem kell használni a lábféket, mert az első fékkar a hátsót is vezérli. Bár lehet hogy a régebbi, autóból származó(mert csak az utóbbi pár évben kezdtek a gyártók direkt motorra tervezett abs rendszereket fejleszteni) abs-es motoroknál még nincs ilyen kombinálás.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Daywalker
addikt
válasz Burt1793 #48790 üzenetére
Allitolag van 1-2 motor aminel okozott gondot, nalam meg nem. Estem is vele, a kar nem tort el csak a hatarolo es a rugo elrepult, ezert csere volt. Namarmost kinaival palyan egy eses olcsobb mint gyarival...amugy sima fekete, nem fakult, nem kopott.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Daywalker
addikt
válasz Burt1793 #48843 üzenetére
Jó azért nem kell beszopni a marketinget sem. Csomó cég ugyanúgy velük gyártat csak rá van írva a márkanév, ára x10 aztán ennyi. Rettentő sokan használnak kínai karokat és nem hallottam még olyat, hogy valakinek a kezében maradt volna egy fékezésnél. A legtöbb utángyártott amit megvehetsz otthon a boltban az is ott készül, csak szépen be van zacsizva. Kicsit túl nagy a para ekörül. Azért a fékkar nem egy olyan bonyolult szerkezet, ahogy a féktárcsa sem. Utóbbi sem olyan, hogy ha kínait veszel meghalsz. Max szar és hamar elkopik.
De mindenki azt vesz amit akar, nem tudom mit próbáljátok a másikat meggyőzni.
Érdekes, itt mindenki tele van lóvéval, aztán azon megy a fillérbaszás, hogy hol olcsóbb az olajszűrő 200 forinttal, mert abból a gyári drága (tisztelet a kivételnek).[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Burt1793 #49177 üzenetére
Vizsga után te nagyon nem kapsz semmit. Egy papírt a forgalmi vizsgáról, ahol alá van húzva, hogy mit hibáztál, oszt csókolom. Azzal nem méssz semmire. 4 munkanap múlva a Petzválban adják ki a vizsgaigazolást, ahová kell a jogsi, valami bizonyítvány,hogy tudsz írni olvasni, meg mit tudom én mi és ott kiadják a vizsgaigazolást, amivel lehet menni az okmányirodába. Írták már, hogy magyarisztánban élünk, ez ilyen.
A vizsga..szerintem egyszerűbb, mint a rutin. Elsőre motor ellenőrzés,de úgy hogy oda se néz, csak szól,hogy nézd át, hogy menetkész-e. Úgy csináld,hogy lássa, hogy megnézed a gumikat, a kormányt, fékeket, világításokat, rendszámtáblát,majd mondod,hogy a jármű rendben van. Nekem még tételt is kellett húzni, bár nem kellett megcsinálnom. Aztán mehetünk. Mi ketten vizsgáztunk, elvileg először az egyik megy elől, a felénél a másik. Rádión adják az utászt. Arra figyelj, hogy jobbkezes utcáknál ne csak benézz, hanem kicsit fékezz rá, hogy lássa felvillanni a féklámpát. Ezt külön kérte. Igazából ennyi. Figyelj arra, hogy ha azt mondják,hogy a következő lehetéségnél pl. menjünk be balra, akkor valószínűleg a következő utca vagy zsákutca, vagy behajtani tilos és pl. csak a harmadik lehetőség lesz, ahol bekanyarodhatsz. Ilyen szívatás azért lehet.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
m4rc!
őstag
válasz Burt1793 #49280 üzenetére
Mikor elindultak én már ott voltam mellette, nem volt hova mennem már, és mivel zöld lett még gyorsítottam is a szembejövők miatt.
Ő annyiban volt hibás, hogy gyorsan akart balra fordulni és ráadásul kis ívben, még a szembejövők előtt. Meg, ha eleve indexel, akkor számítottam volna rá. DE mindez hiába, mert semmi keresnivalóm nem volt ott a rendőr szerint..We are analog players in a digital world
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Burt1793 #49347 üzenetére
Nem tudom, szerintem nem szokta az ökör a szántást, ugye mert sose volt még nagymotorom. Valószínűleg reflexből nem testből kanyarodok, hanem mindent karból akarok megoldani, fene tudja. Majd gyakorlással jobb lesz.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Burt1793 #49354 üzenetére
Az,hogy mennyire veszélyes ill. jelentett-e gondot neki majd ő leírja a saját szemszögéből. Február óta jártam már párszor arra.
SirKero:
Megteheted akkor minimum a Metzelert tegyed fel. Conti felejtős,ránehezedel összerogyik nincs tartása a guminak.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Peczek
aktív tag
válasz Burt1793 #49772 üzenetére
Motort nem vezethetsz, amig meg nem jön a jogsi. Az idézett szöveg arra vonatkozik, ha valamelyik jogsid lejár ( pl. a B ), ez esetben addig is vezethesz, amíg nem készül el az új. ( ez estben odaírják, melyik jogsival vezethetsz, a papírral)
Egyébként logika nincs benne, az új kategóriával miért nem vezethetsz, miért csak a lejárttal ?
[ Szerkesztve ]
-
jaktib
tag
válasz Burt1793 #49808 üzenetére
Én még pillanatnyilag elfogult vagyok. Nekem tetszik nagyon. Mikor vettem alaposan megfontoltam. olyat akartam ami nem túl drága, megbízható a fenntartása sem csillagászati. Két embernek is kényelmes, és legyen rajta doboz. Ráadásul az enyém elég mutatós, de én elfogult vagyok mint azt mondottam. Életben tényleg jobb mint képen. A fényezése napfényben nagyon szép. Ebben a kategóriában van Honda is (CB) Suzuki is (GS). Suzukit vezettem, nekem széles volt a tankja kényelmetlen volt. A Honda állítólag a legjobb a háromból, de az kevés is van, meg drágábbak is. Azt olvastam, hogy amennyivel jobb annyival drágább. A ER ár értékben állítólag elég jó. Kinézetre nekem ez tetszett nagyon. A három közül ennek a legszebb a műszerfala szerintem. Krómozott, sötétben nagyon szép zöld, az nagyon bejövős. Az én tudásomhoz még bőven elég az ereje. Szerintem napi ingázáshoz is jó lehet. Én is most napi 26 km megyek vele. Ha kell lehet vele előzni is bátran, van tartaléka. Kiforrott blokkja van évekig gyártották, más Kawasaki modellben is ez a motor van pl GPZ. Érdemes elolvasni a népítéleteteket, teszteket. Ott van aki magas és jó neki, rá kell ülni és el kell dönteni. Én is ráültem egy kereskedésben mielőtt megvettem. Csak én azért, hogy megnézzem, hogy ér le a lábam.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #49936 üzenetére
4000,- pénz. Nem is az a gond, hanem az, hogyha nincs érvényes jogsim (mármint orvosilag), nem is mehetek vizsgázni, még KRESZ-ből sem.
(#49939) Outlander: szintén vidék (Kalocsa) 2 éve, mikor a B125-öt csináltam, 10 nap alatt jött meg, házhoz postázva. Most bentre kértem, csak SMS fog jönni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Burt1793 #50042 üzenetére
Lassítás közben váltogatok, ha piros a lámpa...motorfékezek...vissza egyet, fel a kuplung....még mindig piros...vissza egyet, fel a kuplung...motorfék.... sárga...nagy gáz, fel három...húzod a gáz, fel a négybe vigyorogva.
Laraxior: Nekem sincs kis kezem és nekem is messze van. Szerintem lazábbra kell állítani a csavarnál, a kuplung karnál és talán úgy könnyebb.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Burt1793 #50051 üzenetére
A városon át kellett mennem, mert mennem kellett célirányosan valahová. Utána meg nem is tudom...voltunk a haverral horgászni arra fele valami jó kis mellékúton, amit persze nem találtam meg, viszont belekerültem a péntek délutáni szívásba. Hát ez van.
Holnap nem tudom merre menjek...Lehet Páty - Zsámbék fele...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Burt1793 #50066 üzenetére
Velemenyem szerint nyomatekcsucson art a valtonak. Vegyunk palyahasznalatot, mert arrol van tapasztalatom.
Ahhoz h a valtast gazelvetelre vegrehajtsd, nyomnod kell a valtokart, gazhuzas kozben egy kis ideig. Valtovillat passzirozod ilyenkor a kapcsolokereknek. Nem eppen kimeletes. Utana elcsukod a gazt. Tehervaltas miatt a kapcsolokerek ki tud mozdulni, a mellette allo parjahoz, majd egy krvanagyot csattan a kapcsolokerekben a fog. Ezek a fogak kb 3 fokkal vannak bevagva, h rogzuljenek a kapcsolokerekben. Ezt a 3 fokot eleg hamar le lehet daralni egy erosebb motornal, ha nem kapod el a ritmust. Ilyenkor nem tud rogzulni a fokozat, es ki fogja dobalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz Burt1793 #50074 üzenetére
Nem. A váltó csak akkor fog váltani, ha nincs terhelés alatt.
De ez nem azt jelenti, hogy gáz nélkül kell váltani, hanem úgy, ahogy persu írta. Húzod a gázt, közben nyomod a váltókart. Semmi nem fog történni. De, ha egy kicsit visszaengeded a gázt, akkor abban a pillanatban, amikot nem lesz terhelés a váltóban, abban a pillanatban bekattan a következő fokozatba. De addíg, amíg nincs meg ez a terhelésmentes állapot, addíg erőlteted a váltót.
Versenyeken (pl. szekvenciális váltós rallyautóban, satöbbi) azért működik a kuplung nélküli váltás teligázon, mert ott a váltóelektronika elveszi a gázt a váltás idejére, mert egyébként ott sem lehetne váltani.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Háztartási gépek
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Formula-1
- OLED TV topic
- Xbox Series X|S
- Hobby elektronika
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- További aktív témák...