Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz
bigdady #135999 üzenetére
Gondoltam, csak azért írtam az országost is, hogy mennyire nem átgondolt az árazás! Amennyit motorral autópályázunk, lehetne ingyenes is vagy valami jelképes összeg. Mondjuk azt mondanák 10e forintért gondolkodás nélkül megvenném, pedig ritkán megyek rá matricát igénylő útra, Pest megyeit mindig megveszem, mert ezekbe mindig belefutok.. (pl M0 fizetős szakasza, stb)
-
#14787072
törölt tag
válasz
bigdady #135995 üzenetére
Azt nem tudom, én nem közlekedem pályán motorral.
Viszont ha megnézed az általad linkelt oldal ajánlatát, motorra az éves megyei, illetve éves országos pont annyi, mint autóra. Szóval igen, autóst fogsz kapni/fizetni.
Hivatalosan nincs külön motorra (D1M) éves megyei, illetve országos.
-
bigdady
nagyúr
Hali
Nemzeti útdíj oldalon miért nem lehet motorra éves megyei matricát vásárolni? Másnál is volt már ilyen? Azt mondja hibás termék.. -
[-HERO-]
senior tag
válasz
bacus #135991 üzenetére
Volt dilemma nekem is az XR v4smulti meg e között, utolsó körben már csak a multi meg ez maradt, de a multi jóval drágább lett volna és annyival már nem jobb motor, persze ez erősen saját vélemény.
A boxert még szoknom kell, csak sor4 motorjaim voltak, de minden más nagyon oké -
Gratulalok szep masina !
-
hroberto
veterán
válasz
Topiccsendőr #135974 üzenetére
Pedig ez sajnos így van, ezért szokták előre tekerni a motor km számlálóját, hogy meglegyen a 6000 km, különben fizetni kell Áfát
-
zgospel
őstag
válasz
Topiccsendőr #135974 üzenetére
Igazad van. Valami büntető adó viszont rémlik, ami itthon ki lett találva arra, hogy még a csekély ÁFA eltérés ellenére se érje meg külföldről új járművet behozni, de nem találom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Zsírkrétamen #135975 üzenetére
Esetleg kene keresni egy ceget, ami ezzel foglalkozik, es akkor az ujat is vehetned, illetve lehet szezon vegeig varsz a honositasra maganszemelykent
-
-
zgospel
őstag
válasz
Zsírkrétamen #135969 üzenetére
6 hónap és 6 ezer km elteltéig újnak számít. Nem elég az egyiket teljesíteni, mindkettőnek teljesülnie kell. Ha ez nincs meg, akkor újnak számít és a hazai 27% ÁFA-t kell fizetni, ami miatt duplán adózol, hiszen a kinti árban is benne volt az ottani ÁFA.
-
palfitom
félisten
válasz
norbert1998 #135970 üzenetére
Kiegészítem: ha van érvényes műszaki, akkor azt "csak" honosítani kell. Ugyanúgy el kell vele menni műszaki vizsgára, de kevesebbet kell érte fizetni (illetve kevesebbet is néznek rajta).
-
dellfanboy
őstag
válasz
Zsírkrétamen #135966 üzenetére
full uj utan kell csengetni AFA-t szoval az nem mokas.
asszem hasznalt motornal 2 kriterium van 2ev, es 6000km ha ez nincs akkor ujnak szamit(ott tavaly de nem hinnem, hogy erdemben valtozott idenre) -
norbert1998
nagyúr
válasz
Zsírkrétamen #135969 üzenetére
Az új motor szerintem gyakorlatilag egy új jármű forgalomba helyezése, azt gondolom úgy hozod haza, hogy nem is kap osztrák papírt (mert minek neki?).
Használt:
A forgalmi az kell neked az itteni átíráshoz, ha jól tudom. A rendszám az az eladónál marad, mert az az övé, nem a motoré. Illetve ha van műszakija, akkor arra se kell vinned, ha elég sok műszaki van rajta, de ahhoz nem tudok hozzászólni. -
válasz
norbert1998 #135967 üzenetére
Ezt átfutottam, köszi.
Ha most ott a párezer kilóméteres motoron még van forgalmi, van rendszáma meg minden, akkor ezt nekem kell intézni hogy ne legyen, vagy ez nem baj?
Plusz ebben nincs benne a vacsi új motor kérdése, ami még egy kamionon utazik... -
Geresics
addikt
válasz
Topiccsendőr #135962 üzenetére
Gábornak (Te is ismered) a Dicati 1000DS Multiplájában volt a 620-asé pl.
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Zsírkrétamen #135966 üzenetére
Nemrég írtam róla, még keresőcímkéket is hagytam a kommentemben. Keresőben így meg fogod találni
-
Sziasztok!
Hol tudnék jobban utánaolvasni külföldi motor behozatalával kapcsolatban?
(Találtam pár cikket, de azok mind régebbiek, nem tudom mik a mostani szabályok)
Mivel közel van hozzám a szlovák határ, találtam kint egy KTM szalont, ahol tudnék venni 890 Adv-t a megálmodott keretemen belül. Lenne lehetőségem full új (0km-es, most legyártott még nincs az üzletben) motort venni, vagy pedig 7-8ezer km-es (szintén idén gyártott, szinte új) motort venni, csak fogalmam sincs mi ennek a menete. Valami részletesebb leírás jó lenne mindkét esetre, mert teljesen tájékozatlan vagyok a témában -
goofy85
kezdő
-
mrhero
tag
Pest megyében / Budapesten van valami nagyobb aszfaltos placc, ahova ki lehet menni gyakorolni és nem zavarok senkit? Van valakinek valami bevált helye? vez-tech tréningeket kérlek hagyjuk, lényeg, hogy ingyenes legyen és bármikor (értelmes emberi időben) ki lehessen menni gyakorolni.
-
KrAt
veterán
válasz
Topiccsendőr #135961 üzenetére
Azthittem az anya csak azért van rajta, mert könnyebb leszedni
(én pont ezért veszem ezt mondjuk, házi noobnak sokkal kényelmesebb leszedni)
-
Geresics
addikt
válasz
V.Stryker #135954 üzenetére
Most akkor megmondtam, vagy megmondtam?
-
Micsurin
nagyúr
HF303 és HF303RC esetén a marketingen, hogy versenyszűrő az RC és a ráhegesztett anyán kívül lehet tényleges difi?
-
V.Stryker
nagyúr
Valami csoda folytán a pénteken rendelt önindító ma befutott DHL-el a legolcsóbb szállítási móddal.
Kivéve a régit, a lekopott kódott kikutatva kiderült 1000%-ra, hogy a 650-es bandité...
Egyszerűen hova tovább megtanulon, hogy pont ott leszátbaszásárulás, ahol nem is számítanál rá.
Az új lényegesen nagyobb. A helyére betalált, de betenni nem volt olyan egyszerű, mint a másikat...minden útban volt... hőgomba, fesszab konzolja, stb... mindegy, beküzdöttem, összeraktam... pöcc röff... indítózáskor alíg 1V-ot esik a fesz, szóval baba.Boldog vagyok.
-
tboldi
nagyúr
Hehe, megtaláltam apum volt ETZ-jének a számláját, '87-ben 19100 Ft-ba került egy vadiúj 125-ös De Luxe a győri Centrum áruházban.
-
Predator2
addikt
válasz
dellfanboy #135949 üzenetére
Inkább előre kérdezek mint, utólag "késő bánat" legyen. Sosem csináltam még ilyet.
Nem szeretnék semmit elrontani.De ha olyan mint az 1x1, akkor nem vinném szerelőhöz.
ECU-t piszkálni kell utána?Üdv
-
Predator2
addikt
Helló
Yamaha MT07-hez vásároltam egy Akrapovic kipufogó rendszert.
Nem vagyok jártas a motorok szerelésében.Bízzam szerelőre a felszerelést vagy nem annyira bonyolult, és megtudja csinálni egy átlag ember is?
Thx
-
zgospel
őstag
válasz
3psilon #135940 üzenetére
Bár nekem még a régebbi típus van, amikor nem szedték külön Tour meg Race típusokra, hanem egy csomagban jött a kettő, de az enyhébb tournak megfelelő verziót fél óra próba utána soha többet nem használtam. Az erősebben szűrő racenek megfelelő verzió viszont nagyon jól működik.
-
válasz
Geresics #135944 üzenetére
Amit külön adnak hozzá, az a műanyag dolog, abba bele kell helyezni a füldugót és a műanyagnál fogva kell benyomni a füledbe a dugót. Amire fentebb gondoltam az a füldugón lévő "fityegő", aminél fogva ki tudod húzni a füledből könnyen. Tehát berakáshoz kell a plusz műanyag segégeszköz, kivételhez nem.
-
-
Geresics
addikt
válasz
3psilon #135940 üzenetére
Nem jól helyezted be!
Onnan tudod, hogy jól van bent, hogy egyszer csak csönd lesz körülötted, mintha egy szobában lennél, és becsukod az ajtót.
A legkönnyebb úgy betenni pl. a jobb füledbe, hogy bal kézzel a fejed felett átnyúlsz, és meghúzod a füled felfelé. A boltba nekem úgy mondták, hogy "bedugod agyig", de ez hülyeség, csak addig kell bedugni, hogy csönd legyen.Talán ez a Pinlock videó jobban szemlélteti, mint ahogy én itt összemakogom
-
3psilon
aktív tag
Sziasztok! Vettem egy Alpine MotoSafe Tour füldugót, mert mindenhol jókat írtak róla.
Mentem vele 2x1-2 órát (közben próbáltam igazgatni, többféleképp behelyezni), és azt tapasztalom, hogy nagyságrendekkel rosszabb, mint egy sima, filléres, memóriahabos füldugó. A szélzaj hangos, a fülem becseng utána, megálláskor szédelgek pár percig. Egyszóval, mintha túrót nem érne.
Oké, szélzaj az van, mert egy idomos Kawasaki ER6F-em van, ami a sisakra hordja a szelet, egy olcsó MT Thunder sisakkal. Na, de a sima füldugó ezzel megbirkózik, a drága hiperszuper Alpine füldugó meg nem?
Tudomásom szerint átlagos a hallójáratom kiképzése
agybadugós fülesből is a közepes méret megfelel.
Tanácstalan vagyok, hogy mit tegyek, ez gyártási hiba, vagy velem van valami baj? Ez így ablakon kidobott pénz volt.
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #135938 üzenetére
Gondolok én is mechanikus hibára, de akkor hidegen is jelen lenne ez a jelenség.
Csak melegen jön elő ez. -
KrAt
veterán
válasz
Topiccsendőr #135935 üzenetére
Köszi, akkor nem aggódom. Pontosabban akkor keresnem kell valami mást, amin aggódhatok. Lételemem az aggódás
Forgatni nagyon ritkán szoktam, a nagypapás VFR-esek táborát erősítem..
-
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #135934 üzenetére
Lecserélem az olajat, aztán majd csak kibírja ezt a hatalmas pár ezres szezont.Nagyon sokat állt. Lehet össze tapadt pár lamella?
Nagyon nem adtam a kuplungnak terhelést. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #135933 üzenetére
Felreertettem, azt hittem az ures nincs meg. Az alapjaraton ne emelj, annak gyarinak kell lennie, es szarabb lesz az 1 be rakas nagyobb fordulaton eleve.
En nem a kuplungnal keresnem a dolgot. Valahol mashol, persze ahhoz szet kene boritani mindent, ugyhogy, amig jo, addig jo. -
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #135932 üzenetére
Üres simán megvan. Az egyest nem akaródzik bevenni.
De lehet emelnem kellene egy picit alapjáraton? -
csongi
veterán
válasz
Topiccsendőr #135930 üzenetére
Behúzom én tökig.
Száraz karteles, olajhiány nincs az biztos melegen felsős nívó felett picivel.
Mikor beveszi nem ugrik meg, nem érzem, hogy betapadna a kuplung.
Menet közben 5ezres fordulatnál csak rágondolok és 2.tól felefele minden sebesség benne van. Finomabb a váltója mint az Nt-nek.
Vissza fele picit csattan de nem recseg nem kell erőltetni, motorfék csak a kiengedett kuplungnál van.
Most Mannol Ester van benne 10W40. Mi lehet a jobb?
Gyári ajánlás SAE 10W30 vagy 20W40 SE
Még a JASO MA sincs előírva. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
csongi #135927 üzenetére
Vagy tul sok olajat kap a kuplunglamella - ezek furatatmerobol adodnak, nem lehet vele mit csinalni, hacsak nincs valamilyen allotocsavar valahol, ami egy olajfurat atmerot valtoztat a kupplunghoz, de ez nagyon keves motoron szokott lenni.
vagy tul kicsit nyit a kuplung, tehat nem huzod be rendesen markolatig?
Vagy jobb olajat vennek bele.
-
csongi
veterán
Kérdés.
Melegen, ha kiteszem üresbe álló helyben az egyes nehezen megy be.
Gurulva minden rendben.
Mire gondoljak?
660XTZ 1991 gyári kuplung szettel, sztem 20600Km. Csináljak egy olaj cserét, ha nem változik, nézzek be a kuplungba?
Vagy cseréljem le a rugókat? -
dellfanboy
őstag
válasz
Majorzsolti #135925 üzenetére
szezON van, haver mondta hogy 2hete vadaszik pirelli gumit a motorjara, de nem nagyon talal.
nemtudom hany el125-ot adtak el de valszeg elegge retegmotor, es egy nem kopo alkatreszt keresel hozza.
en felhivnam az osszes kawa dealert, hatha maradt nekik benn raktaron amitol most megvalnanak.. bontosokat kerulnem. vagy jol megneznem mennyiert adja az alkatreszt mert lattam mar olyan esetet, hogy dragabb lett a bontott mint az uj gyari. -
Majorzsolti
csendes tag
válasz
dellfanboy #135924 üzenetére
Köszi, Ebay-t néztem én is csak először gondoltam próbálkozok közelebb, mert nemrég vettem a motort és még nagyon bennem van a mehetnék.
Szóval mihamarabb akarnék rá szerezni...
-
dellfanboy
őstag
válasz
Majorzsolti #135923 üzenetére
sztem a zinterneten. ebay? itt latok 30-40tol. oem parts-on van egy eleg jo robbantott abra, szerintem biztos szetszerelheto.megha a mostani alkatreszek kifojtak..
-
Majorzsolti
csendes tag
Sziasztok!
Van egy kis Kawasaki El 125 (1999) motorom, aminek tönkrement az önindítója. Sajnos az utángyártott hozzá 120 ezer szóval próbálok keresni inkább bontottan. Esetleg van valakinek a csoportban eladó alkatrész vagy ha van tipp hogy hol találhatnék értelmes áron azt is szívesen veszem.
(Sajnon nem javítható az önindító, szétszedtem és a belsejében lévő alkatrszek kifolytak ici pici darabokban)
Köszi előre is!! -
fattyu
veterán
válasz
Topiccsendőr #135920 üzenetére
fireblade is kettesben simán röffent nem ráugorva hanem rajta ülve lábbal meghajtva. ( elég magas vagyok ugye szóval két bő telitalpam van kb bármiről )
750 gixer is -
pakfong
tag
válasz
Topiccsendőr #135920 üzenetére
Én speciel sose toltam be motort (csak autót), mivel eddig nem kellett, úgyhogy lövésem sincs hogy kéne.
De jogsiszerzéshez ezt is beraknám a rutinra. Mint ahogy az eldőlt motor felállítását is. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
norbert1998 #135915 üzenetére
A ducatimat merult akkuval hoztam el vasarlas utan. V2 944ccm. 2. ben toltam be...
Ez raadasul egy sornegy. -
Somatom
veterán
válasz
norbert1998 #135915 üzenetére
Akkó rossz a technika. Sor 4 -et 2 -ben, max. 3 -ban símán be lehet tolni. A CBX -et be tudtam úgy tolni, hogy nem szálltam le a motorról. Sor 4 -nél főtengelyen 90 fokonként van egy gyújtóütem. Sor 6 -nál ez csak 60 fok. A V2 betolása sokkal gázabb. Főleg akkor, ha egyáltalán nem forgat az önindító. Japánoknál divat az egyik hengeren a dekompresszor, de ahhoz is önindítózni kell, mert arra nyit. HD -n nincs dekompresszor (mármint gyárilag). Síkon, egyedül nem is lehet betolni önindítózás nélkül. Ahhoz másik motorról tolva/húzva 60 -ig fel kell gyorsítani és nagy ráhuppanással, harmadikban talán nem blokkol a kerék, hanem megforgatja a főtengelyt.
-
Geresics
addikt
válasz
norbert1998 #135915 üzenetére
Nem terpeszkedni kell rajta, hanem a megfelelő pillanatban ráugrani!
-
norbert1998
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #135910 üzenetére
Pedig van az úgy. Ha sok a kompresszió, nagy a blokk, alatta egyszerűen csak huzza a kereket, nem fordul át. 650-es Strom-ot is 3ban kell minimum betolni úgy, hogy rajta terpeszkedek én súlynak, alatta csak csúszik, háromban is még csak száraz és tiszta aszfalton megy, és akkor is meg-meg csúszik.
-
Xero
nagyúr
válasz
Geresics #135913 üzenetére
Nem csak arra alapozva latom igy. Pont beleneztem az onroad videoba ahol az emberke aki mogotte all is jelen volt. Nem zartam a szivembe. Ha pedig nincs meg a bizalom, akkor azt en el is engedem.
Errol persze mast nem akarok meggyozni tapasztalat hijan, pusztan az en gondolatom.
-
Xero
nagyúr
Biztositos kerdes:
Europai "kis" turankra hol erdemes motoros utasbiztositast kotni? Pl ha ne adja az eg valaki eldobja a vasat valamennyit a felszerelesbol is visszacsopogtetne. Sieleshez ugy megszoktam ezeket, itt meg kb semmit sem talalok.
Azt mar tudom, hogy hol NE kossek.
Mivel elet meg mindenfele biztositasbol van ketto is, igy leginkabb az assitance es a fentebb vazolt dolgok mozgatnak. -
V.Stryker
nagyúr
válasz
Somatom #135907 üzenetére
Csak melegen csinalta eddig. Hidegen pocc roff. Kontakthiba hidegen is lenne. Melegen meg volt, hogy vartam kicsit és utana indult, pedig meg se mozditottam. Volt hogy rakoccantott a szerelő, akkor is indult a koccantas utan. Mechanikai szoppancsnak néz ki. Most viszont már sehogy nem indul.
Meglatom ha megjon az önindító....
De kedden így mi a f@sszal megyek koncertre?
Biqci: Nem tudom. Nincs tapasztalatom motor tologatasban... Legalabbis 1250 ccm-nél. De ettől félek én is.
-
Somatom
veterán
válasz
Topiccsendőr #135906 üzenetére
Szerintem nem, de ebbe értelmetlen lenne belemennünk. Írta, hogy látott 6 Voltot is, tehát egyértelmű, hogy túl nagy terhelést kap az akku. A kérdés az, hogy a hiba elektromos (zárlat), vagy mechanikus (szorulás).
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
Somatom #135900 üzenetére
A generátor oké. Nemrég volt a dekni cserélve, akkor csekkolva volt. A feszmérő be van építve...látom, hogy jó a töltés, 13 felett, 13,5 -13,7 v.
nem tudom, hogy itt beszéltünk-e róla... a lényeg, hogy hidegen pöcc röff.... melegen meg ezt produkálja... mintha nem lenne kakaó az aksiban.
Egyenlőre gyanús az önindító, hogy nem a belevaló. Típushiba volt a szériánál, hogy elszaródik, a franc tudja mit tettek bele... kód alapján nem belevaló.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ASUS routerek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nyaralás topik
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Battlefield 6
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Adobe Photoshop
- eBay
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Alfa Romeo 159 1.9JTD 120le 8v 2009 Facelift
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
- ÚJ HP EliteBook 840 G8 - 14"FHD IPS - i5-1145G7 - 32GB - 512GB SSD - Win10 PRO - Garancia
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Új Dell 13 XPS 9315 FHD+ IPS i7-1250U 4.7Ghz 10mag 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest