- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- LG LCD és LED TV-k
- Dell asztali gépek
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
válasz #14787072 #119600 üzenetére
Szerintem ilyen esetekre a legjobb választás a pályamotorozás.
Ha pedig azt mondod erre hogy ááá az macera, akkor nem is akarod igazán...
(illetve ha a túrázást kedvelő típus vagy és a terepmotorozás sem elégít ki, vagy nem érdekel - na arra nehéz megoldást találni.. majd talán ha 20 évesek elmúlnak a gyerekek..)[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz #14787072 #119629 üzenetére
(Mindenkinek) ajánlom figyelmébe pl a supermoto kategóriát. Előtte én is megrögzött gyorsasági motoros voltam, csak azok a gépek voltak a jók, a szépek, a minden.
Aztán próbából megnéztem mi is ez és most már (családvállalás előtt plusz jó pár közúti baleset után) én lassan csak emellett teszem le a voksomat.. + szerzel mellé egy enduro kerékszettet, és egy lájtosabb terep motorod is lesz egyben. És nagyon szép terepek vannak Magyarországon szerte az országban letérve az aszfaltról is... + ezeknél a motoroknál a legkevésbé zavaró tényező a magasnövés..
Aztán elég ezt 'csak arra az időre' amíg az említett 18 / 20 év eltelik a gyermeki korban, és kicsit kevésbé parásan vissza lehet térni az akkora már remélhetőleg villanymotorossá vált túra világba.. (a motor hang számomra igencsak drága a cserébe sok elkopó, elromolható, szervízelendő hagyományos mechanikus alkatrészért cserébe)[ Szerkesztve ]
-
duni84
aktív tag
válasz #14787072 #119900 üzenetére
veszprém megyében mindenkit 236 km/h-val fognak meg? most ez akkor egy véletlen egybeesés vagy 236-ig mér a traffipax? vagy bármi, ami gyorshajtás, arra ráfotóboltolják a 236-os keretet? (nyilván viccelek, mert ki vagyok én, hogy megkérdőjelezzem a műszereik pontosságát)
ugyanakkor mi a tanulság a történetből? extrém gyorshajtás --> nincs baleset belőle.
elsőbbségadás elmulasztása --> súlyos baleset.#metszéspontok
-
V.Stryker
nagyúr
válasz #14787072 #119900 üzenetére
Nem tudom, de nekem úgy tűnik, látva a srácról készült videót, hogy eszetlenkedik, viszont mellette mintha nem tudná kezelni a motort. Kerekezésnél, előzés után olyan bizonytalan, amit csinál. Mint valami friss jogsis , betépett hülyegyerek, aki youtuberól elleste, hogy kell kivenni egykerékre, de mellette nem gyakorolta eleget biztonságos körülmények között, hanem most csinálja először, azt is élesben.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
-
Somatom
veterán
válasz #14787072 #120485 üzenetére
Jó lenne, ha feltalálnák már a három dimenziós hanglemezt, aminek van "C" oldala is. Így, a "B" oldal közepén tartva, lassan jön a kapuzárási pánik. Egyre kevesebb időm marad a bakancslistámra. Pl., hogy vezessek egy MTT Y2K -t.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Steven
addikt
válasz #14787072 #121263 üzenetére
Erről az jutott eszembe , hogy Szlovákiában láttam egy motorost fjr en ... nem tudom a kivágott kép mennyire adja át ,de térdéig ért az ülés a gatya meg bokáig ... szerintem volt vagy 210
Félelmetes látvány volt.[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
BloodyEddie
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #14787072 #123307 üzenetére
Igen, inkabb ugy lehetne megfogalmazni, hogy mindketto ugyanolyan szar. En szeretem az oreg motorokat, de a mitoszt, ami oleli oket, azt nem ertem. 30 eves motorok. Nem lesznek fiatalabbak, a maiakhoz kepest rakat szarok elmenyben. Mondom ezt ugy, hogy ilyen idos motorokat mindig veszek, es mindig lesz egy ilyen a garazsban. Szerencsere a kognitiv disszonancia elkerul, mert nem egyetlen motorom van, ami mindennel es mindenkienel jobb kell legyen, a valasztasomat nem kell megvedjem, meg magam meggyozni, hogy vegulis akkor is nekem van a legjobb motorom, ha osszehasonlitom azzal, amire penzem amugy nem lenne.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz #14787072 #123379 üzenetére
Pont így jártam én is A 2008-as GS fényévekkel volt jobb, kezelhetőbb, pedig ott még nem volt se ESA, pláne nem D-ESA2 , ABS pro, meg ilyenek.
Mondták pedig, hogy ne próbáljam ki, ne üljek rá, de nem hallgattam rájuk
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
etnies
senior tag
válasz #14787072 #123391 üzenetére
Igen, ez az év sok ember gondolkodását megváltoztatta, én is kicsit jobban tolom a yolo-t.
Lakást akarok venni Magyarországon, nyáron már majdnem vettem egyet, de mire elfogadták az árajánlatomat, mehettem haza Londonba. Most télen megyek haza, de a sok karantén szarakodás miatt megint esélytelen, talán nyáron.
És ha nyáron megvan a lakás, akkor jöhet a motor.Nekem is GS1200 a terv, fapadosban. Csak attól is félek, hogy itt Londonban a BMW-t nagyon lopják .
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz #14787072 #123398 üzenetére
Londonban évente 12-16000 motort lopnak el. Hogy legyen mihez mérni, Magyarországon évente 2-3000-et adnak el.
BMW, Ducati, bármilyen SS nagy veszélyben van.
De visznek mindent, ez a gyerek 3 napig volt motortulajdonos pl. Tárcsafék, tracker, kitörölheti.Itt olya pofátlan és professzionális tolvajok vannak, hogy otthon el sem tudtam képzelni.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
tag
válasz #14787072 #123412 üzenetére
Szia, igen Crosstourerem van. 195 magas vagyok 110 kg. Kényelmes, de elment felette már az idő. Sok finomságot át tudnák rá műteni a GS-böl és az egyéb modern fejlesztésekből. Akkor tutti az maradna számomra is az álommotor (pl. elektromos lengéscsillapitó - magasság állítás, ülésfűtés, LED világítás elöl, El. állítható plexi, tempomat... TELELEVER, stb. sorolhatnám). A V4 konfig miatt kényelmesebb az ülés pozíció mint a boxernél (nekem) de a GS ergonómiája, ülés beállítása az jóval jobb. Crosstoureren alacsonyabb a súlypont (Pont a GS-es haverom, mikor a Hondára ült mondta, hogy mennyivel érezhető, hogy a Honda könnyebb... ccc 285 kg, azaz 30-al nehezebb mint a GS, csak más konfig és ezért karcsúbb és légiesebb). Kardánreakció talán finomabb a Hondán, de ezt nem állíthatom, mert enyém DTC-s, simát ebből nem vezettem. A bandánkba van egy 1200 Tiger, a srácnak bejön. Az első teló az engem zavar, progresszív és szerintem kicsi a szöge túraenduróhoz. Meg az ülés... na az förtelmes rajta. Kúpos és a farokcsontra nehezedsz, sehogy sem tudtuk beállítani, hogy jó legyen... maradt a tomot. KTM, Multistrada bizserget, de most még nem látom azt a kombót előttem új motorban, amiért érdemes lenne lecserélni a Hondát... majd alakul.
#123413Ferdzsoo
Ez így igaz.
de: "Bár ez nem az elektronika ficsőrje hanem a telelever-é."
Az 1250 és a 2012-es 1200-nél is óriási a különbség. A sima teleleveres nekem nagyon bejön, ki tudod használni a tudásodat. De az 1250-nél már annyira szenzorvezérelt az egész, hogy nincs az a természetes visszajelzés. Nekem így jött le.
Ha a VFR-re rábiggyesztenék egy telelevert, meg a fent felsorolt egyéb, apró kis extrákat.... háááát, elélveznék[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz #14787072 #123423 üzenetére
Az 1 személyes motor... és inkább soft-mid terepezésre. Abban a kategóriában tutti Yamaha Tenere 700 rally vennék.
Számomra egy "királykategóriás" 1-1.2-es túraendurónál alap a kardánhajtás. Ebben nem tudnék alább adni. Ilyen vagyokAz a Buell márka számomra "áleszcuzámmen" fellejtős. Mintha a lányom MTB-re ülnék rá
Ez nem az a kategória... meglátjuk milyen is lesz a Panamerica
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
fattyu
veterán
válasz #14787072 #123456 üzenetére
nekem is.
mint a két autó együttXero: vidék jó.
A csend a tiszta levegő a ház a garázs a műhely a fű a gyümölcs ami terem a kertben. ez megfizethetlen.Igen 1 óra a melóba bejutni. de végtelen difi van az itthon töltött idő minőségében. utazás alatt is akár lehet dolgozni is akár pedig olvasni zenét hallgatni, rekreálódni. Jó én vonatozok
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Geresics
addikt
válasz #14787072 #123777 üzenetére
azért valljuk meg, nem ok nélkül szóltak le eleinte, mert csak spammelni jártam eleinte oda, azonban mikor azzal felhagytam, és valós dolgokról beszéltünk, sőt, volt, hogy segítettem ott valakinek, akkor az emberek 80%-a még mindig élből utált, és nyomkodta a mínuszt, csak mert az én nevem volt ott... Szóval sz@rul indítottam, amiből már nem tudtam visszajönni, így inkább elengedtem azt a fórumont
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz #14787072 #124437 üzenetére
Persze! Az első Alligator buli vmi TSZ udvarán volt. A Bombiker bulik pedig a dunaföldvári híd lábánál. Sztem mindegyiken ott voltam.
Persuader:
Bocs, nem tudtam, hogy ezek nem általánosan ismert kifejezések! Az én világomban ezek teljesen természetes feladatkörök.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz #14787072 #124441 üzenetére
Emlékszem arra a focipályás bulira. Épp klubnyaralás volt egy német haverklubbal. Együtt voltunk azon a bulin. De, napközben az is mindíg kiürült. Mindenki ment a szalki tavakhoz. Akkor még szabadon be lehetett menni. Nem tudom, hogy azóta mi lett ott. Aztán a szalki fogadóban kajáltunk. Orsinak hívták a főnök lányát. "Valahogy" ő is hozzánk került egy rövid időre.
Ha jól emlékszem, akkor később az Alligator kettévált és lett belőle Bombiker, meg Firebird.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
Steven
addikt
válasz #14787072 #124885 üzenetére
Ez is amerikai piacos , mérföldbe van az óra is kb 70 ezer km van benne.
Mondtam az öregnek ,ha kész akkor ki próbálnám, folyik az benzin pl a karbiból. Ránézésre megadta magát a tömítés .
Ja mellék szál :
Nem meri haza vinni fél , hogy asszony kibassza motorostól.[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
etnies
senior tag
válasz #14787072 #124934 üzenetére
1. zebránál állva nekem jött egy autó hátulról (gyalogost engedtem át)
2. suv takarásából futva útra kiszaladó fiatal hölgy (szaladt a buszhoz, másik irányba nézett)A többi az olyan volt, amit ma már nem követnék el.
3. álló kocsisor mellett elhaladtam kb. 40-50-el, egyik autó kiakarta előzni a sort, indexelés nélkül kivágott és fellökött. Ilyet nem csinálok, álló sor mellett max 10-15-el megyek. Nyílhat ajtó, kéz nyúlhat ki, fordulhatnak keresztbe, stb.
4. Hasonló szituáció, több sávos út, egyik sáv araszol, másik halad. Araszoló sávból kivág egy autó, fellök. Ugyanez, mint a hármas esetben, figyelni kell, hogy ne legyen nagy a sebességkülönbség. Ökölszabálynak azt mondanám, hogy soha ne legyél gyorsabb motorral, mint a környezeted + 10%.
5. Előztem kereszteződésben, lassan haladt a sor. Már túl a normális fordulási ponton egy autós úgy döntött, hogy inkább mégis fordul balra, befordult elém, vészfékeztem, első kerék blokkolt, csúsztam. Megoldás: kereszteződésben akkor sem előzünk, ha a kresz megengedi. Akkor sem, ha az út több sávos (ez jogilag nem előzés ugyan, de simán fordulhatnak a külsőből keresztbe, volt már rá példa). Akkor sem, ha. SOHA[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Somatom
veterán
válasz #14787072 #127520 üzenetére
1992-2008 között a klub rendezte. Aztán fordult a világ, tőlünk meg el a szponzorok. Ott minden évben a pusztából, nulláról építettük fel a rendezvényt, tízmilliós nagyságrendű költségvetéssel. Szponzorok nélkül nem adta ki. A terület az önkormányzaté volt és a helyszín nevét később vkik felhasználták, kibérelték a területet és rendeztek találkozót. A klub meg úgy volt vele, hogy sok sikert hozzá, srácok. Ez a true story.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz #14787072 #128186 üzenetére
Ha az, hogy elismerem a tudásukat (amit az én hiányos tudásom alapján átlagon felülinek vélek) az ajnározás, akkor ajnározom persut is, sőt, még Dodort is. Mindenkit másért. Sőt, Dodor stílusát és mondandója mikéntjét még fikázni is szoktam. De a munkáját szakmai szemszögből pl. mindig elismertem. Bocsánat, ajnároztam. Bár eddig erre nem gondoltam még így!
u.i.: a megfelelő hangsúlyt kérlek olvasd hozzá!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Aliexpress tapasztalatok
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Napelem
- Villanyszerelés
- Háztartási gépek
- Renault, Dacia topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...