- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- HDD probléma (nem adatmentés)
- SSD kibeszélő
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
Sziasztok!
Nyári textildzsekit szeretnék venni, mert elegem lett, hogy a városban belesülök a kabátomba. Csak az a baj (vagy inkább szerencsére), hogy túl nagy a választék. Emiatt gondolkodtam el azon, hogy az ismert első vonalbeli márkák (Alpinstars, Dainese stb.) nyújtanak annyival többet, mint a "másodvonal". Amit kinéztem: Probiker PR-17 és a FLM Sommer Sport 6.0. Mind a kettő ugyanannyiba kerül, bár az FLM-re lesz hamarosan kedvezmény. Csak azon morfondírozok, ha hozzácsapok +40-50%-ot és veszek egy nagyobb nevű dzsekit, kapok annyival többet, vagy csak a névért kell fizetni.
Szívesen veszek minden véleményt!"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz julius75 #107825 üzenetére
Többfélét néztem én is, van ami tetszik, sőt sikerült tényleg olcsón egy utolsó darabos Alpinstars Viper Air-t kifogni, csak sajnos kicsi volt mellkasnál, de a karom túl rövid, így majdnem az ujjaim végéig ért. Úgy látszik gnóm vagyok. Viszont a Probiker pont jó, csak azt nem tudom, egy ilyen olcsóbb kategória tudja azt nyújtani pl. biztonságban, mint egy nevesebb gyártó.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Shin Chen #112014 üzenetére
Én tavaly szeptemberben vettem egy 600-as Banditot, több mint 20 év kihagyás után. Tipikus nem szabad megvenni motor, 63ezer km-rel, én vagyok a 6. tulaj. De friss műszakival, új gumikkal, felújított kupplungal, jó láncszettel, bár kis szépséghibákkal, de semmi komoly. Előtte átnézettem szervízben, semmi komoly probléma nem volt. Azóta mentem vele kb. 7000km-t, sajnos nem többet, mert némi egészségügyi problémák adódtak, csak 3 műtétem volt az elmúlt egy évben. De ezalatt az idő alatt semmi gondot nem produkált, most is csak áldani tudom, hogy ilyen gépet sikerült találni, amit újrakezdőként is "bátran" használni tudok. Igaz, kb. 20cm-rel alacsonyabb vagyok, mint te, de egy próbát megejthetsz egy ilyen géppel is
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Sziasztok!
Az AliExpress-en találtam motoros aláöltözőt, alsó felső együtt valami elképesztően olcsón, 6-15Euro között. Van valakinek tapasztalata, hogy milyen minőségűek lehetnek, esetleg rendelt-e már valaki innen?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Ha már motoros téma Németben
A helyi újságok bővebben írtak róla. Ami a lényeg, hogy egyre nagyobb a szezonban a motoros forgalom a Schwarzwald-ban, így nagyobb a zajterhelés is, ami egyre jobban zavarja a lakókat. Meg fogják szigorítani az ellenőrzést és emelni akarják a bírságot is. Sőt, már vannak zajkibocsájtás-kontroll mérők, mint a sebesség ellenőrzők és még többet akarnak. Monjuk nem is csodálom, nekem se a leghalkabb a kipuf, de némely olyan, hogy már engem is zavar[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #113548 üzenetére
Aha, azt szeretem én is, ezt a figurát is láttam, röhögtem is nagyon
Itt mifelénk eddig még nem vették ennyire komolyan, de szerintem hamarosan meglesz. Most egy ideje már nem motoroztam, mindenféle eü gond miatt, de tavaly már az ősszel láttam, hogy a kedveltebb hegyi utakon megjelent a yard, az útfenntartók pedig megkezdték a 60-as táblák kirakását is, zajvédelmi kiegészítő táblával. Tiszta stresszes lesz kellemeset menni, még a végén vissza kell raknom a gyári dobot"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Adott egy 600-as K2 Bandit. Ha hideg a motor van üresjelzése, ahogy melegszik, először csak vibrál a zöld, mintha kontakthibás lenne, majd ha bemelegszik megszűnik az üresjelzés.
Mi lehet a gond szerintetek?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #113931 üzenetére
Elképzelhető. Csak nem tudom, általános hiba-e, mert új neutralkapcsolót nem lehet kapni, ha pedig használtat vennék (ebből sincs amúgy dömping), nem lehetetlen, hogy az is problémás.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #113934 üzenetére
Hasonló, de mégsem. Az enyém 2002-es és ilyen több érintkezős lenne a megfelelő [link]
Bogyó bá'
A hétvégén szét fogom szedni, úgyis olajat akartam cserélni és hamár benne vagyok...
Ez a fokozatkijelző érdekelne, már régóta töröm rajta a buksit. Mesélnél még róla?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
válasz Bogyó bá' #113935 üzenetére
Keresgéltem egy kicsit az Alin, van bőven, de direkt Bandithoz nem találtam, legalábbis a leírásban. De ha kiszedem, megmérem a méreteit és tisztulni fog a kép.
Köszi a tippet"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #113941 üzenetére
Na, király
Ezmiez? Bandit átok?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
válasz Bogyó bá' #113952 üzenetére
Ja ok, így stimmel
Amúgy meg van még a régi jeladó? Csak a méretek miatt kérdem. Mert ha azonosak a méretek az enyémmel, érdemes lenne a sárgáktól egy rendelést megkockáztatnipersu:
Tulajdonképpen én is teszek rá, így megy már egy ideje, csak akkor zavaró, ha meleg a motor és oldalsztenderden áll, nem lehet beindítani, azt hiszi, hogy sebességben van...
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Hurrá! Ma elővettem a Banditot, november elejétől várta a jó időt. Elég "könnyen" beindult, kb. negyedszeri próbálkozás után már szépen ketyegett. Szerencsére a benzin sem romlott meg, jó volt neki a 98-as. Sajnos a szabadban, de legalább letakarva élte túl. Kapott friss olajat, szűrőt. Most pucolgatom, ráülni még nem tudok, pedig bizsereg már nagyon
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz baboss #114275 üzenetére
Jó neked Fogalmam sincs mikor tudok motorra ülni, most is alig tudtam kb. 15 métert tolni a vállműtétem miatt. De megcsinálok most mindent, hogy már csak rá kelljen pattanni. Van időm, táppénzen vagyok
Ja, azt le kell gyalulni, tele van a YT olyan videókkal, akik nem tették meg..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
-
Biqci
aktív tag
Kérem a véleményetek.
A nagy szerelgetés közben figyeltem fel, hogy a Michelin Pilot Road 3 abroncsaim már 4 évesek. 2016-os gyártásúak, mikor 2 évvel ezelőtt vettem a motort, a tulaj azt mondta , ő szereltette fel és csak egy keveset ment vele. Lehet, mert én kb. 8k km-t mentem vele és igencsak vastag még. Meddig érdemes-lehet-szabad még használni ezeket az abroncsokat?"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz vendingo #114510 üzenetére
Most lesznek a gumik 4 évesek, nem tudom mit hoz a sors, de 1-2 évnél tovább nem szeretném húzni a váltást. De a lényeg, hogy még tudom használni, főleg úgy, hogy alig látható a kopás. Egy 600-as Banditom van, ezen vannak a gumik, lehet, hogy ennyire bírja a Michelin a strapát?
etnies:
Akkor használom még, megerősítetted a gondolatom"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Czimby #114513 üzenetére
Akkor még tudom használni egy darabig
Ha az eddigi kopása alapján nézem, még vagy 8-10ezer km benne van a gumikban..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz A Zéé #114519 üzenetére
Tavaly vettem a nyárra a Louis-ból Highway farmert, kevlárbetétes és egy kissé elasztikus anyagból készült. Nem nagy szám, de eddig meg vagyok vele elégedve, esetleg annyi, hogy picit jobban csúszik mint a téli gatyám.
Bakancs pedig az Alpinstars Fasters 2 nekem bevált, van háromféle belőle, sima, vízálló és lyukacsos jobban szellőző, lehet választani tetszés szerint
Nem lesz amúgy kicsi a Duke? Csak az XXL méretből kiindulva"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Most láttam, hogy az előbb téma volt a motor leültetése. Nekem 600-as Bandit van. Mivel én is kicsi vagyok, az előző tulaj a kérdésemre kicserélte a kutyacsontokat. Mivel ő magas volt, magának hosszabbat rakott be, de arról éppenhogy spiccel értem le. Most így a rövidebbel(nem a gyári, hanem attól is rövidebb) tök jó. Szerintetek mennyire viszi félre a geometriát? Jobb lenne visszarakni a gyárit és átalakítani az ülést? Most egyenlőre csak annyi hátrányt érzek, hogy oldalsztenderden eléggé meredeken áll, majdnem függőlegesen, mindig tartok tőle, nehogy elboruljon...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Én a Louis-nàl kapható lánctisztító-sprét ajánlom. Nekem is volt a kislánckerék dekli alatt annyi dzsuva, szerintem sose pucolták ki. Teljesen lehozta, igaz elhasználtam hozzá egy fél dobozzal plusz egy fogkefe
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz #81556480 #114766 üzenetére
Végülis vicc, mert ezelőtt 15-20 évvel csak ezt használtunk mi is. Mivel nem volt más. Nagyon jó cuccok voltak ezek akkor. Emlékszem, amikor kb. 30 éve megvettem az első motorom (ETZ125), a láncot fasza, gyárból csórt gépzsírral kentük. Egyszer jön egy cimbi, hoz egy flakont, azt mondja, hogy fehér zsír, rá kell fújni a láncra. Fújni? Zsírt? Mivan? Most van a garázsban legalább 10 flakon különböző kemikália, sőt még a sűrített levegő is dobozból jön
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz #81556480 #114775 üzenetére
Szerencsére (kopp-kopp-kopp) mostanában nincs rá szükség, egyedül egy deklit kellett pucolni, de az megoldódott a lánctisztítóval. Bár őszintén, azt sem tudom itt lehet-e kapni, ismerik-e a Brigeciolt
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
[link] Nem tudom volt-e már, én csak most találtam rá. Egy valódi elmebeteg...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz jacis #115007 üzenetére
Pont most néztem meg mégegyszer és még mindig fogom a fejem...
KrenAtesz:
Igen, erre gondoltam én is, valószínűleg kergették"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #115012 üzenetére
Ja, tetszik nekem is, nagyon komoly így ez a technika...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz duni84 #115227 üzenetére
Ezt nagyon jól leírtad, csak néhány dolgot tennék hozzá. Nekem a Bandit sornégyes ugyebár és azt tapasztaltam, hogy magasabb fordulaton könnyebb a felfelé váltás, hatezer fölött elég egy pillanatra visszaengedni a gázt és már benn is van. Természetesen a visszaengedés-felkapcsolás időzítése fontos. Más henger elrendezésnél lehet, hogy másabb a fordulatszám viszony.
Visszaváltásnál elég 100-200-al megemelni a gázt és óvatosan taposni vissza a váltót.
Amúgy minden motorváltó alkalmas már egy jó ideje kuplung nélküli váltásra, csak tényleg a gyakorlat teszi a mestert
Amúgy Macko csinált videót erről, talán fél éve, egy éve. Érdemes visszakeresni az Onroad-on"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz zgospel #115238 üzenetére
Úgy képzeld el, hogy gurulsz nem adsz gázt, de a visszaváltás előtt adsz egy kis gázfröccsöt, ez a 100-200-as emelés. Óvatosan rálépsz a váltókarra és gyengéden nyomod. Ahogy csökken a fordulatszám, úgy lehet érezni egy pillanatra a tehermentességet és le lehet váltani. Nem azt mondom, hogy mindig így kell, sokkal nagyobb figyelmet igényel mint felfelé, de lehet olyan élethelyzet, amikor szükség lehet rá.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz zgospel #115243 üzenetére
Van értelme. Ha pl. elszakad a kuplungbowdened de szeretnél még elvánszorogni valami műhelyig. Ha jól emlékszem a Totalcarnál Csikós Zsolti járt így valahol Ausztriában egy pár éve.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #115246 üzenetére
Igen, ahogy mondani teccik De jó a magyarázat is, "biomechanikus blipper"
Az előző kocsimban csak elől volt elektromos ablak, hátul tekerős, de mindenkinek azt mondtam, hogy egy speciális biomechanikus emelőrendszer van hátra beépítve. Sokaknál nem esett le..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #116626 üzenetére
Nem vagyok szakértő, csak használója egy 600-as 2002-es Banditnak. Lég-olajos, két éve vettem kb. 60e km-rel, most van benne kb.70e. A 6. tulaj vagyok, tehát, gondolom legalábbis, hogy van előélete a gépnek. Az olajat nem eszi, húz rendesen, teszi a dolgát ahogy kell. Rendszeresen 10000-nél váltok el, a hegyekben járok vele, szerencsére van itt rengeteg kiváló kanyargós út. Eddig egy index izzót kellett cserélni. Ja, és az üresjelző szenzort átforrasztani, mert melegen nem volt üres jelzésem. Eddig ennyi...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #116630 üzenetére
Szerintem a gixerhez képest, mert tudtommal a motor a bociban és a Banditban tök ugyanaz a 78Le-s.
Igen, 2.-ban megvan a 100..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #116716 üzenetére
Ez nem teljesen így van. Itt, a környező 50km-en már van két településen zaj tájékoztató kijelző, ahol látod, ha hangos vagy. Írta is a helyi sajtó, hogy a polgármesterek összefognak a hangos motorok ellen és a rendőrség is benne van a buliban. De nem arról van szó, hogy szívatni akarják a motorosokat, csak a túl hangosak ellen vannak. Sőt, van is egy olyan szakasz, ahol hétvégén és ünnepnapokon tilos motorral menni. Két falu közötti kb.8km, amit nemrég újítottak fel, de valami istencsászár, még az itteni viszonyokhoz képest is kiváló útminőség és kanyar. De itt is az volt a baj, hogy több baleset volt a hétvégéken, és tényleg rengetegen voltak. Szerintem ez nem lesz általános, mert azért elég nagy a motoros élet, erre pedig odafigyelnek a politikusok is...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz pakfong #116731 üzenetére
Igen, korlátozgatják, bár têny, hogy egyre több a korlátozott szakasz. A városunk mellett vezet az A5-ös pálya, de déli irányban a svájci határig, ami kb. 100 km, már csak a harmada korlátlan, a többi 120-as. De szerencsére van még ahol lehet neki kenni
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #116737 üzenetére
Úgy legyen, ámen
Az a Delke akkor dűlne, ha mérésre kerűlne sor, úgyhogy óvatosan Nekem egy Remus van fenn, kíváncsi vagyok mit mutatna, de inkább nem is annyira fontos...
Már volt szó az Achtung Kontrolle YT csatornáról, ma is megnéztem egy pár részt, hát nem sz@roznak az itteni zsaruk. Mérnek, leveszik az 5 dB toleranciát és ha hangos már ugrik is a forgalmi és mehet haza utánfutón a motor. Most is amit láttam, leszereltek egy Akra-t mert hangos volt, nem foglalkoztak, hogy be lett jegyezve, azt mondták a tulajnak, hogy beméretik és ha okés visszakapja, ha nem akkor cumi. De egy másik fickót a hiányzó láncvédő és a határeset kipuf miatt sz.patták és mivel nem akarta átadni a kulcsot, lefogták és kivették a zsebéből..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Micsurin #116749 üzenetére
Persze, ha belül vagy, nincs gond, csak azon lepődtem meg, hogy nincs benne E jel...
Odaát és nem usa? De Mexikóban no habla inglés y francés
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
Az volt a gond, hogy a forgalmiban K&N légszűrő volt beírva, nem ez. Kapott a pali 14 napot, hogy vagy bejegyezteti a mostani légszűrőt, vagy felrakja a K&N-t és bemutatja a rendőrségen. De szerencséje volt az öregnek, mert elengedték, hogy a legrövidebb úton menjen haza
Volt már másik részben, hogy kevesebbért is csak utánfutón mehetett tovább..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #116767 üzenetére
Gyere Nem mindenhol van ilyen vacakolás. Én az elmúlt években nem is találkoztam velük. Megállítani is csak egyszer, kocsival állitottak meg, de csak azért, hogy láttam-e egy koccanást. De ha minden rendben, nem kell félni, a táj, az út, az élmény mindenért kárpótol
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz csongi #116769 üzenetére
Csak alaposan, ne hagyj támadási felületet
De komolyan, nem annyira vészes a helyzet, csak rendben legyen minden, vagy beírva, vagy ott legyenek nálad a dokumentumok a változtatásokról. Szerintem eléggé objektívek...persu: hát ez q.va jó
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz jacis #116924 üzenetére
A Totalbike-on pont most írt Csikós a Cagiva-járól, hogy milyen. Érdemes elolvasni, mondom ezt úgy, hogy fenntartásaim vannak mindenről ami olasz és nem tészta...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz mokus1 #118240 üzenetére
Azért azt ne feledd, hogy a kawának az a 174kg a száraz tömeg. De te nem ezzel mész, hanem van még benne olaj, víz, benzin. Így már 200 az a 170. Ezért jó gép az utódja a z650, mert az teletankolva, mindennel együtt 187kg...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz vlevi #118244 üzenetére
Ezek a régebbi 600-as motorok elég nehezek, nekem a Bandit kb. 230kg teletankolva. De ez nem olyan nagy gond, ha rákészülsz. Az igaz, hogy az enyém le is van ültetve (mert a lábaim rövidek ) így a középső sztenderdre való állítás eléggé kihívás
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #118252 üzenetére
Nem az a baj, hogy nem megy, hanem mivel lejjebb van engedve, megváltozott a tömegközéppont. A gyári méretben semmi gond, akkor szinte hátratett kézzel, becsukott szemmel, csak foggal is megy, de így sokkal nehezebb. Nekem nem annyira, mert nemcsak a motorban van súly, hanem bennem is, de pl. a Bandit-fész csoportban sokan megszenvedik...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Trollok komolyan
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- A jövőben csak Yahoo-fiókkal lehet használni a cég szolgáltatásait
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Építő/felújító topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...