- Projektor topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AI-jal dobta be a mélyvízbe az új Ryzen PRO sorozatot az AMD
- HTPC (házimozi PC) topik
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Apple notebookok
- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
Hirdetés
-
Hades II - Hamarosan indul egy zárt teszt (PC)
gp Mielőtt elindul a korai kiadás a szerencsésebbek kipróbálhatják a folytatást.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
ma Újabb EV brand rukkol elő okostelefonnal, ezt a formát viszont már láttuk valahol.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
Sztem: a pacik száma mindegy. Ültél már litergixeren is, nem? Tudtad kezelni azt is, nem? Nahátakkor.
Belpiacost itthon ne. Végeredményben többet fogsz rálocsolni (alkatrészek), még akkor is, ha valami csoda folytán egy jó állapotút találnál, bár ez inkább csak a mesében létezik, az ide hajóúton már jó eséllyel kikezdte a rozsda, itthon pedig a drága alkatrészek helyett gányoltak rá valamit, ha elromlott.
Ha gond a gép testessége, akkor mondjuk egy ER6 (vagy ER5)? Esetleg egy V2-es gép, mondjuk SV?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ALI_G
veterán
2006-os hornet: [link], ez után 2007-ben jött ki egy új design-nal, ami már nekem se jön be.
Csak ajánlani tudom utcára, minden napos használatra. Nagyon agilis, bár a köves útról nem kell vele lemenni Azért én jártam vele Romániában pár helyen, túléltem
Jártam vele párszor mátrában, csomaggal, utassal. Voltam vele párszor kecsóringen gyakorolni és a végén már volt akinek én adtam a körtJa, és pont eladó
-
Daywalker
addikt
Fenéket. Netrisk, biztositas.hu, mind többet dob sokszor, mint a saját cégek kalkulátorai a saját weboldalukon. Hogy mást ne mondjak, a KH-nál ha az oldalukon kötsz és nem alkuszon keresztül, akkor kapsz még kedvezményt (direkt van rá opció, amit ki kell pipálni). Tudom, mert most kötöttem náluk újra, és vmi 2000-2500 ft-al volt drágább alkuszon keresztül. Max irányadó lehet, hogy melyik biztosítónál kell kiszámolni.
Az hogy mi a drága, ne hasonlítsátok. Ő A0-ban kezd, nézik mikortól van jogsija, hány éves ő és a motor stb. Az, hogy valakinek B akármenniyibe évi 5000 ft, az az ő szempontjából totál nem mérvadó. Amikor én kötöttem a 900-asra, akkor elég brutális éves díja volt A0ban, és akkor még nem volt baleseti adó sem. Akkor volt úgy volt vmi 8-9 ezer/negyedév). Most B3-ban kb. 9000/év, baleseti adóval.
stifi, .mf: szerintem is ezt ott helyben el kellett volna intéztetni, rendőr, jegyzőkönyv stb, mert ha nem javítható, akkor bizony két felni eléggé drága dolog, még használtan is. Plusz ha még gumi is kell... Az sem jó, hát esik az embert a másik oldalra, mert van pénze...igenis, az ilyen féreg és trehány társaság fizessen.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
mivel a kötelező kötelező, nem igazán érdekel milyen szolgáltatást nyújt 1 biztosító.. nyilván nem szeretnék zsebből fizetni (sok MÁV-os így járt anno), de ezen túl eléggé teszek rá ki milyen feltételeket szab, ki a megbízhatóbb, ki fizet gyorsabban.. választok egy olcsóbb nagyobb nevet 'sztkész.
ilyen szempontból a "kit ajánlanál" kérdés tök nem mérvadó.. egyiket sem ajánlanám, de mivel kötelező válassz egy olcsó nagyot, ennyi
a motoromra kevesebb mint 3k egy negyedév tokkal vonóval, az autómra meg asszem pont a k&h dobott több százezres ajánlatotNincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
tutis
őstag
Baranyiékhoz küldesd le. Rengeteg felvevőhelye van, csak leadod a ruhát bármelyik ponton, leküldik nekik a ruhát, megvarrják, befestik, mindezt baráti áron, majd visszaküldik. A postázásért természetesen nem kell fizetni, mivel azt nem neked kell intézni.. Cölöpék sajna drágán dolgoznak, katayunga meg minősíthetetlen.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Bogyó bá'
nagyúr
"...Vagy össze is hugyozhatja magát. Az is meleg..." Egy darabig!
Más: a zasszony aszondja, hogy "ne mennyé' má' motorozni, hanem nyírd meg a kertben a lila akácot, mert lassan a szomszéd háza tetejére is felfut!"
A neten a lila akác "service manualját" felüt, és olvasom: "....virágzás után agresszíven nyírjuk vissza az új hajtásokat..."
Na, én úgy felhúztam magam a "beszóláson", hogy manual szerint, agresszíven nyírtam meg.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
fattyu
veterán
mar meg sem merem említeni hogy a sportgépek kényelmetlenek mint axiómia is csúsztatás nekem.
Elhiszem sokaknak az, én remekül elvagyok sok100kmt is az enyémen. És rá tudok nézni utána is, igen meleg mosollyal. Idén 6000kmnél járok. mindezt azon a zöld könyöklőn. Ami aláírom sportgépek között komfortos darab de annó a k6os gixeren is elvoltam ennyiket. Szóval kinek mi.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
csongi
veterán
Képet nem csináltam, nem volt szívem hozzá. Éjjel fél egykor megérkezett, egy 50-es kis robogóval. A lábai között egy 20Literes műanyag olajos kanna, abba bezin. elindult egy dzsekibe. Se szemüveg se kesztyű.
Olyan volt szegénynek a szeme, mint akinek box meccse volt. Egy halom bogárral a szemében. Majd egy óra múlva elindult Miskolcra, az autóba betettük a robeszt és irány Miskolc, mert a szülei oda valósiak, átadja nekik az autót. Onnan meg haza a robogóval Győrbe. 1970-es születésű a pasi. Szóval a tökös generáció
Nem tudom mit lehetne mondani erre, lehet bármit, vagy bárhogy. Maximálisan Tisztelem!!!! -
Geresics
addikt
Haveromnak van egy hatszázas Ducati Monstere, meg egy ezres
MultiplájaMultistradaja, és mindkettőt imádja! Viszont Ő maga is mindenkinek azt javasolja, hogy akkor vegyen ilyet, ha vagy szeret szerelni, vagy szeretne megtanulni szerelni, vagy sok pénze van, ugyanis a Ducatinál sosem volt szempont a könnyen szerelhetőség (légszűrőcseréhez le kell venni pl. a tankot), ennek megfelelően a legtöbb szerelő nem ért eléggé hozzá, és nem szakszerűen megjavítja, hanem megoldja általában a dolgokat...A másikról nincs megbízható forrásból infóm, így azzal kapcsolatban bölcsen hallgatok inkább!
(#105451) Bogyó bá'
Sajnos mindig ez van! És lehet szajkózni, hogy feleslegesek a tavaszi tréningek, de a múltkori esetnél Mackó nagyon korrektül levezette, hogy mi miatt van ez:
Így vezet félre a bulvár, avagy egy motoros tragédia tanulságai[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
runner 125
nagyúr
Ez egy tipikus emocionális vs. racionális döntés közti billegés.
Szerintem érdemi tanácsot ebben nehéz adni. Valahol el is döntötted már, ahogy írták.
Az biztos h a Ducati az "érzelmekre" erősebben hat, viszont műszakilag, megbízhatóság tekintetében elmarad a Triumph-tól.
S, persze akkor még érdemes figyelembe venni a szervizköltségeket. Ducati-nál 100% h minden jóval drágább, mármint a szerviz és az esetleges alkatrész is.Egyébként megértem, h a Ducati felé húzol, valóban megvan a feelingje, de őszintén szólva, sem megbántnai, sem a kis Monster-t lehúzni nem akarom. Csak a Ducati "életérzésről" nekem pont nem egy abszolút belépő kategóriás Monster jut eszembe. Annó a Monster 620 pl akkor volt kb. mint egy MZ, hölgyek előszeretettel vették, mert kicsi volt, kezes (és persze gyenge). Nem tudom h a 821 méretügyileg mennyit nőtt, de valahogy ez a belépőmodell kategória az én olvasatomban megmaradt.
Egyébként az én szememben a Triumph is pont anyira nem tömegcikk. Az sem jön veled szembe minden sarkon.
El kell menni, próbáld ki mindkettőt. Figyeld a részleteket is, melyik kényelmesebb, melyiken jobb a kormányfogás, melyiken jobb a váltó, a gázreakció, kanyarodás, fék, hang, rezonancia, stb.
Aztán vedd meg az 1.2-es Monster-t."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
coccolino
aktív tag
-
[-HERO-]
senior tag
Ducatit szerelembol vesz az ember es ez meg is ertheto, mert gyonyoru motorok, nagyon tetszenek nekem is, de iszonyat koltseges motorok azzal is tisztaban kell lenni.
Egyik nagyon jo baratom vett egy hypermotardot ujan par eve, most van neki benne 30k km, a full gas-nal vette oda is hordja szervizbe, nem arulok el nagy titkot hogy egy alsobb kategorias uj motor arat rakoltotte, de imadja es szereti amit becsulok benne
En nem tudnek ennyit kolteni motorra akarmennyire is szeretem vagy tetszik.De az teny hogy ha egy ducatival valahol megjelenik az ember azt mindenki megnezi szinte mondhatom azt hogy kortol fuggetlenul.(hozzateszem hogy en is)
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
[-HERO-]
senior tag
Ha ez segít én se azt a motort vettem meg ami a jó döntés lett volna.
Ár érték arányt nézve, de tudat alatt már én is eldöntöttem akkor a yahama vagy bmw kérdést, csak mindig kell az embernek egy kis megerősítés.
Nálad minden kép a ducatinál áll össze, persze még egy hiba becsúszhat, ha kipróbálod mindkét motort és nem a ducati lesz jobb, akkor nehéz helyzetben leszel### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
-Mike-
addikt
Attól függ, milyen magas vagy, mert pl egy két méteres fazonnak én már nem ajánlanék nékidet.
Már láttam olyan galériát aki nem illet a 821-esre. -> [link]
Ha a pirosra porcosodik a cerka, akkor vedd meg azt. Most mindegy, hogy azt az évi 3-4e km-t mivel teszed meg. 3évig kutya baja nem lesz. -
csoki46
aktív tag
Eddig kétszer csináltam jogsit (M, B) egyszer se vezettem le a kötelező óraszámot. B kategóriánál jó ha vezettem 8 órát az előírt 30-ból. Azóta is boldogulok a forgalomban. Nyilván nem akkor ültem először autóban, egyébként is műszaki beállítottságú vagyok, nagyon szeretem az autókat, motorokat.
Nyilván más ha valaki évek óta közlekedik a KRESZ szabályok szerint és csak az autó vezetését, mozgását kell megszokni. Mintha valakinek figyelnie kell a helyzet értelmezésére és az autó/motor vezetésére is.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- LEGO klub
- Hálózati / IP kamera
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Motorolaj és szűrő topik
- Projektor topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Politika
- További aktív témák...