-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
SBMke
tag
válasz
szaszlaci #8899 üzenetére
""- Teljesen lesötétített szobánál is maxra kell rakni a kontraszt - fényességet, hogy látható legyen a kép."
Úgy érted, hogy ezt a két állítót teljesen maxra teszed? – Az úgy igen nagyon rettenetes képet produkálhat, lényegében bármi jobb nála."Igen, sajnos már eléggé elöregedett.
""Jelenleg 1024x768 felbontásban használom"
Hogy te úgy "használod", nem sokat számít, mivel ez a gép 800x600-as."Igen, ez igaz, de valahogy az 1024*768 at tökéletesen megjeleníti, olvashatóan, viszont ha már feljebb rakom ( 1280*1024 re, akkor már nem annyira jól olvasható a "szöveg".
""A kérdésem az lenne hogy milyen projektort javasolnátok ?"
Mennyit nézed? 100 ezer Ft körüli prezentációsak tudnak kb. 4000 órát."Amióta megvan ( kb 6 éve ) azóta 1 lámpa eldurrant kb 2700 nál, valamint a mostaniban van benne 2000 óra.
""ACER K520 at néztem"