Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen TV-t vegyek?
- CPU léghűtés kibeszélő
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- A Microsoft szerint nem alku tárgya a TPM 2.0 szükségessége
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Projektor topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
KatonaT
aktív tag
válasz yodamastah #9698 üzenetére
Köszi!
Hát gondoltam hogy nem vásárolgattok össze vissza mindent
Ha így lenne megkérdezném hogy nem kell-e hozzátok egy CNC-s csak úgy dögleni egy fotelba és nézegetni a cuccotokat[ Szerkesztve ]
-
KatonaT