Hirdetés
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
csyo
senior tag
válasz
szaszlaci #6199 üzenetére
köszi!
a szempontjaid alapjan leszukitettem a kort...
2000 lumen
contrast 2500-4000 korul
16:9
minimum 720p
es DLPOPTOMA-bol ezeket talaltam:
[B-GRADE-OPTOMA-3D-HD-READY-720P-DLP-PROJECTOR]HD Projector With 1000w Surround Sound
HD Optoma Pro100S DLP Projector 1080i 720p 1080p HDTV HDMI INPUT
OPTOMA DW318 DLP PROJECTOR 1080p 720p 1080i HDMI HDTV 3D-XL
Optoma EH1020 1920 x 1080 DLP Projector - HD 1080p - 3000 ANSI lumens
Optoma Themescene HD65 HD DLP 720p Projector - 3D Ready
(esetleg van más jo marka is? ACER mondjuk nem jo marka? Mi szamit jo markanak?)
[ Szerkesztve ]
-
szaszlaci
addikt
Szia.
16:9 kell.
Felbontás 1280 x 720 (ez a HD, azaz 720p*), 1920 x 1080 értelemszerűen jobb (ez a FullHD, azaz 1080p*), csak nem találsz ilyen árban.
MPN: típuskód lehet, nem érdekes.