Hirdetés
- Alienware notebook topik
- Mindennél nagyobb: tesztpadon a Ryzen 9 9950X3D CPU
- OLED TV topic
- Milyen videókártyát?
- Shield TV-t csinált a Shieldből az NVIDIA
- Milyen házat vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Apple asztali gépek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #50485 üzenetére
Párszor már vitt télen, meglepően jól tapadt. Érzésre nem sokkal rosszabb mint az én télim ami már megérett a cserére.
-
net84
őstag
Köszönöm mindenkinek a klímás/fűtéses továbbképzést...talán meg is "tanultam".
ECON mód ON, hőfog beállít - fűt, de nem kapcsol be a kompresszor.
Megnéztem, ha nincs benyomva az ECON, akkor megy a kompresszor, tehát a klíma fűt.(#50495) tomcsi23 / (#50497) FoBCRaistlin - na ezt azért szeretném elkerülni. Beszedek egy olyan kátyút, mint márciusban a teherrel és meg is szorul a Torpedó alatt a kerék
(#50496) Mágus2 - foggalmamsesincs
Felnit megnéztem, a mostani alufelninél a féknyereg és a felni között van 40mm (+/- 2mm).
Lehetséges, hogy R15-be drágább a téli gumi mint R16-ba (205)? Igaz a 16-os akciós...
Holnap futok egy kört a helyi gumisoknál gumi és felni árakért. -
freaghill
őstag
Elkezdtem honosítani a gépezetet.
Az hogy lehet, hogy eddig EURO 2 volt most pedig EURO 4 (kék matricát kaptam) lesz? -
-
net84
őstag
válasz
narancsnn #50489 üzenetére
Elviekben nem megy a klíma, vagy ha megy, akkor tud fűteni, nem is kicsit. Tegnap 25 fokra tekertem, 2 perc után megfőttem, szellőztetni kellett. 20 fokon még fűtött, de az már elviselhető volt.
Kipróbáltam, ha benyomom az ECON-t, akkor egy idő után hűvösebb levegőt kezdett el nyomni, mintha lekapcsolta volna a fűtést és csak a levegőt fújná.
A kérdés az, hogy ez így jó vagy valamit máshogy kellene nyomkodni a gépen...(#50490) MunezXBK -
azt megköszönném, ha lemérnéd a belsőt...
Tehát akkor ECON mód és lőjem be a hőfokot és úgy már jó is? Ha AUTO módba megy, de úgy is meleget tol, akkor a klíma fűt? -
net84
őstag
Lassan beköszönt a tél? Én eddig minden "reggel" megvártam, míg elég "meleg" lesz a nyári gumihoz
. Tegnap sem indultam el, míg 8,5 fokot nem mutatott a hőmérő...
De gyorsan kérdezek is
: a Seat Toledo MK3-nak 5x112 az osztóköre? Az egyik gumiszerviz szerint a 15-ös lemezfelni nem megy fel rá. A másik helyen "elviekben felmegy" választ kaptam, de biztosat akkor tudnának mondani, ha fel van próbálva (az első féktől tartanak - ja és nincs "próbadarabjuk"). A fékmunkahenger vagy a tárcsa mögött lévő (hűtő) lemez van/lehet útba? Lutrira nem akarok próbálkozni.
Jelenleg 225/45/(Z)R17 van az alun. Sokkal vékonyabb gumit télre sem szeretnék.
205/55/R16 (ez a méret jóval olcsóbb) vagy a 225/50/R16 jó lenne?
Mekkora méretet ajánlatok mind gumiban, mind felniben (feltételezve, hogy felmegy a 15 colos, mert ha nem, akkor 16-os lesz)?A digit klímával hogyan lehet (ésszel) fűteni? Ilyenem még nem volt. Kárt nem szeretnék tenni a klímában. Az összes eddigi autóm manuál klímás volt. Ott egyszerűen nem indítottam el a klímát, csak a ventit kapcsoltam be és fűtésre állítottam a kart. Itt bármit nyomok, felkapcsol az egész.
Tippem a működésre: ha melegebb hőmérsékletre állítom be, mint a mért hőmérséklet, akkor a fűtés megy. 20 fokra állított zónánál megfőzte az agyamat. Ha fűtés mellett lenyomom az ECON-t, akkor mi történik? leállítja a fűtést és a vételezett levegőt fújja (belső keringetés esetén a benti hőmérsékletű levegőt keringet) és fokozatosan kihűti a fújt levegőt? -
t1
veterán
Még én is kitartok, hátha lesz még valami találkozó
Amúgy, holnap rakatom fel a téligumikat a lemezfelnikre és várom, hogy felszerelhessem őket. Bevett szokás nálam, hogy október első hetében felrakom már a télit, de idén érdekes mód nyugodtabb vagyok
Bezzeg február végén felraktam a nyárit erre mi volt március közepén.... fene se érti...
-
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #50453 üzenetére
Bontás nélkül sehonnan nem derül ki, rajta van a gyári szám, abból már lehet tudni mi van most benne.
-
-
siti
őstag
érdekes találatokat ad google a belső tükörre, már kapisgálom miért olyan drága...
-
válasz
FoBCRaistlin #50453 üzenetére
vag-com ki tudja olvasni a számát és ETKA-ELSA megaszongya.
-
FoBCRaistlin
őstag
Valaki meg tudja nekem mondani milyen Pd elem lehet nekem gyárilag a mociban?
Illetve ha nem, akkor honnan derül ki bontás nélkül? -
latyak17
tag
válasz
!Overdose! #50440 üzenetére
flex 2 karika no probem
-
Balupapa
senior tag
Lefürdettem neked Munez -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FoBCRaistlin #50444 üzenetére
Én azt hittem a guminyomást írták.
Az itt is 2.4
-
FoBCRaistlin
őstag
Azt hiszem, én most nem szólok egy szót sem a tuning témához, de hozom a popcorn-t
-
cool13
őstag
Akkor marad a keresgélés, vagy az új. Van általatok preferált bontó Budapesten?
-
tomcsi23
veterán
válasz
!Overdose! #50440 üzenetére
Csak azt a hiányzó 150 kilót kell betenni a motortérbe és rendben is lesz.
-
cool13
őstag
Sziasztok!
Egyenlőre nem találok 1,4-be való első rugót. Viszont 1,9 TDI van több is. Kérdésem az volna, nagy a különbség karakterisztikában ha azt tennék bele? Keményebb sokkal? -
narancsnn
senior tag
Írd meg neki.
ARL de nem számít. Nekem is megvannak az ARL-ból való pd elemek. GTB2260-ra várok ami 5-6. körül jön meg. Aztán olyan 260ló meglesz remélhetőleg.
Ismerős a Golf3 AFN-t 2.5barral fújta és 70.000km-t tett bele. -
tomcsi23
veterán
válasz
MunezXBK #50431 üzenetére
Mod: remélem, a szemed a rossz és nem a képek nem jönnek be, mert akkor bachatom itt a linkelgetéseket.
Gondolom, így már 12 környékén futja a 400 métert, ha valahogy el tud indulni. Most a menetszélnél nagyobb lassulásról ne beszéljünk.
Amúgy ez is már elég komoly attól, élettartam megint kérdéses ugye. -
narancsnn
senior tag
Esp alakított egy kicsit, ez jött ki
-
#89874944
törölt tag
válasz
narancsnn #50404 üzenetére
matt feketében nincs?
más: ma végre volt időm rendesen leereszteni a szervó olajat. Nagyon durva volt, durvább mint múltkor a leszívás
rendesen sáros, iszapos cucc folyt az edénybe...
kis segítség annak aki szintén le akarná cserélni a4-en, a szivattyún mindkét bilincsét le kell szedni, úgy van kialakítva, hogy bele lehessen tolni a friss olajat leeresztés után,( pl injekciós tűvel ) nem folyik ki, és így nem fog üresen menni a szivattyú. -
narancsnn
senior tag
Árak: sima, gyári féle varrás(kézzel)- 15.000
keresztvarrás: 20.000Természetesen csak kézi varrás van, ezért is ennyi az annyi. A gépihez még kéne vegyek egy varrógépet, meg meg kéne nézni mennyi rá a kereslet. Az olcsóbb lenne...
De természetesen Nektek fórumlakóknak picit játszhatunk az árral -
narancsnn
senior tag
Még azért nem csinálom a videót, mert a diag szerint le van ragadva a geo.
Nagymegyeren voltam iratni.Mágus2: Remegés elmúlt, fedélen kellett állítani. Füst nem akar jönni pedig volt "piszkálva"
Fogyasztás is computer szerint csökkent, ugyan olyan vezetési stílus mellett. Oda 4.4, vissza 4.1.
-
narancsnn
senior tag
Na megígértem a képeket!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest