Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mini PC
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Projektor topic
- Milyen notebookot vegyek?
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
Hirdetés
-
Tinkertown - Jövő hónapban jön az Xbox kiadás
gp Az év végén valamikor Nintendo Switch-re is befut a végső változat, de utóbbihoz dátumot nem kaptunk még.
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
ph A dolog már eléggé időszerű volt, mindenesetre a három színben készülő, TKL-es megoldás nem dúskál a hobbistáktól ellesett okosságokban.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brae
őstag
Sziasztok!
Munkába járni, barátnőhöz, bevásárolni, stb. kellene egy autó max 350k-ért. Mindig is közel álltak hozzám a VW-ek (Most is egy 2007-es Jetta a családi autónk), így ebben gondolkodok. Takarékos verda kellene, ezért gondoltam az 1.6D vagy GTD kettes golfokra, úgy láttam ennyiért már elég jók vannak. A kérdésem az lenne, hogy mire kell ezeknél a típusoknál figyelni? Tudtok-e ajánlani korrekt hozzértő szerelőt, aki vásárlás előtt tüzetesen átnézné nem horror áron lehetőleg Budapest közelében? Természetesen nem zárkózom el egyéb típusok elől sem, de az alacsony fenntartási költségek és a megbízhatóság az elsődleges. Nézegettem még 1.4-es dízel Polo-kat is meg malac Passatokat 1.9D meg 1.6TD motorokkal, csak félek hogy ennyiért Passatból nem lehet kifogni megbízható példányt, igaz? -
Brae
őstag
válasz VR6-Fan #18716 üzenetére
Igen, tudok okosba naftát, ezért nézegettem inkább a kerregőket Évente ~30000km-t mennék vele.
Eddig ők a lehetséges jelöltek:
Golf GTD (nincs rajta horog, feltételezem nem annyira szétbarmolt)
szintén GTD (furcsálom hogy 92 lovas, ilyen nem volt gyárilag)
szívó D 1.9-es malac Passat
szintén (lehet, h ugyanaz, mint az előző)
Golf II szívó 1,6D
Malac 1.6TD
Alig evő Polo 1.4D -
Brae
őstag
válasz dízelracer #18719 üzenetére
De nekem nem állatkodásra kell, hanem közlekedésre
-
Brae
őstag
válasz VR6-Fan #18722 üzenetére
Nekem is az első a legszimpatikusabb. Ha minden jól megy jövő hét elején megyek Fonyódra és akkor útbaejtem ezt siófoki GTD-t. Már csak egy korrekt hozzáértő szervíz kellene, ahova elvihetem állapotfelmérésre és kompressziót meg veszteséget is mérnek. Nem tudsz ilyet?
-
Brae
őstag
válasz dízelracer #18868 üzenetére
Vétel előtti állapotfelmérésre kellene elsősorban (kompresszió és veszteségmérést is foglalja magában!) , hogy rámondja az áment, hogy megvehetem nagy szopás nem fog érni.
Valamint vétel után kisebb problémák elhárítása (biztos lesz), kopó-fogyó dolgok cseréje stb. -
Brae
őstag
válasz Templomegere #19508 üzenetére
Neked nem 123-as Mercid van?
-
Brae
őstag
válasz tomcsi23 #19723 üzenetére
Pedig 90000 van írva. Nem egy 0-ával többet írtak, mert szerinte ha nem mész 90000-et, akkor elég 6 évenként cserélni Kíváncsi lennék, hogy perelték-e már emiatt a Fauvét. (Igaz védik azzal magukat, hogy "nehéz üzemeltetési körülmények között" gyakrabban kell cserélni és ha már kiviszed az utcára az már "nehéz üzemeltetési körülmény" ) Szóval aki 4-5 évente lecseréli az autóját, annak tök fölösleges a légszűrőcsere
-
Brae
őstag
Sziasztok!
Vettem a napokban egy 1994-es B4-es Passatot 90 lovas 1.9TDI motorral. Nagyon megkímélt a gép, rengeteget jártam utána, mire ilyen állapotút sikerült találnom. Éppen ezért szeretném megőrizni gyári állapotában, de ez oroszlánrészt a szerelőn múlik, úgyhogy kérlek ajánljatok Bp. körül olyan szerelőt, aki keni-vágja a típus minden csínját-bínját és nem gányol!
Jöhet privátban is, előre is köszönöm! -
Brae
őstag
válasz VR6-Fan #48083 üzenetére
#48081 Dr.Zoo Köszönöm!
BP XVIII. kerület, de nem szempont a távolság, hozzáértő, figyelmes, korrekt szerelőhöz elmegyek akkor is ha messzebb lakik. A lényeg, hogy a VWas mindig gyógyultan távozzon tőle, ne üljön be olajos, dzsuvás ruhában a makulátlan gyári kárpitra, ne legyen több megrepesztett légszűrőház, összekaristolt felni, beleszakított szelepfedél csavar stb.
[ Szerkesztve ]
-
Brae
őstag
Kedves Topiklakók!
Hogy a tökömbe kerül olaj az intercoolerbe? Turbóm jó, turbinatengely mellett elvileg nem ereszti. Olajat nem eszik a gép, kéken nem füstöl (feketén se), az autó jól megy, igazából semmilyen hibajelenséget nem produkál, mindösszesen annyit, hogy az intercooler alsó csövének tövéből csöpög az olaj. Nem drámai a dolog, napi 1 cseppről van szó, de van olyan nap, hogy annyi sincs. Egyébként egy gyári állapotú 90 pacis 1Z TDI Passatról van szó, nincs csip, se nagy csúcsok, se buherált adagoló, se semmi ilyen f@szság.
-
Brae
őstag
válasz Dr.Zoo #49950 üzenetére
Na és mit lehet ezzel kezdeni? Néha hajtsam meg rendesen (normál közlekedés alatt soha nem pörgetem 2000 fölé), hogy a turbó beszívja a felgyűlt és felmelegedett olajat és a motor elégesse? Vagy folyassam ki néha az IC-ből? Vagy turbócsere lesz a megoldás?
244.000km van a gépbe, ami valószínűleg valós. -
Brae
őstag
válasz Mágus2 #49966 üzenetére
Ma reggel próbáltam lokalizálni, hogy melyik IC cső csöpögtet pontosan és hol. Mondjuk nem tudtam alaposan szemügyre venni, mert ezen a Passaton rajta van a gyári alsó motorvédő műanyagelem (nem úgy, mint a társainak 90%-án...), ami nem enged teljes bepillantást. De úgy látom, hogy a baloldali cső tövénél enged, de a cső nem lukas (már amennyit láttam az olajsártól), a szorító bilincsnél csöpög. Elég a bilincseket kicserélni, vagy ne szórakozzak vele, legyen komplett új csövezés és megint jó lesz 19 évig ?
-
Brae
őstag
válasz Mágus2 #50008 üzenetére
Az irreálisan drága, töredék áron megvan rozsdamentes acélból.
-
Brae
őstag
válasz !Overdose! #50229 üzenetére
110%, hogy komolyabb rozsda van rajta. Én is 3-as Golf-ot akartam, TDI-t, igaz én a legdrágábbakat néztem, tehát a 7-950.000Ft-os ársávban, de nem találtam olyat, amit nyugodtan megvettem volna, mert mindegyiken volt aggasztó mértékű rozsda. (amin műanyag küszöb és sárvédőborítások vannak, mint az általad linkelt, azok különösen szeretnek a borítás alatt rozsdálni, főleg a küszöb) Legalább 20 db-ot megnéztem össze-vissza az országban. Úgyhogy lemondtam a Golfról, már csak az volt a szempont, hogy VW legyen (vagy Audi 80, de azokból sincs már normális) 1Z/AHU vagy AFN motorral, a bódé mindegy, csak ne legyen szétrohadva. Végül 1év után!!! sikerült találnom egy patika állapotú, gyári fényezésű (mindenhol gyári rétegvastagság) B4-es Passat Variantot, amit azóta imádok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Vicces képek
- Mini PC
- Külpolitika
- Telekom mobilszolgáltatások
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen