Hirdetés
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Száguld a Meta és a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-részvények
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kínai kézbe kerül a MediaMarkt áruházak tulajdonosa
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00809728
törölt tag
válasz
FoBCRaistlin #31199 üzenetére
Nem írom le hátha van rendőr és vámos
-
#00809728
törölt tag
válasz
FoBCRaistlin #31197 üzenetére
Én megtaláltam "olcsobb" formájában...
Ahhoz meg megy a +20
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
FoBCRaistlin #31193 üzenetére
Ja, mondtad. Nem gondoltam volna, hogy ennyit számít.
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #31193 üzenetére
Csak képletesen értettem. Remélem, nálam nem volt semmiféle oda nem illő "korom".
Nem vészes amúgy Nálad, csak pár emberből váltja ki a: b+ ezt a gyárkéményt...Lehet, volt pár raccsing-boy, csak már a körforgónál lemaradt inkább.
Amúgy érdekes, hogy kisebb volt a fogyi, mintha Bp-n megyek napközben.MunezXBK: jaja, meg kell fogni a pízt.
-
tomcsi23
veterán
válasz
MunezXBK #31189 üzenetére
Nofene, legalább rendesen odapörkölsz neki?
FoBCRaistlin-nek is az jön be, legalábbis korom szempontjából. Amúgy nemtom, mást vett-e észre
Mesélj, milyen az új meló, mikor lesz kolbászból a kerítésed?
Mágus: azt mondom én is, az előírt összes normát teljesítse az olaj, aztán lehet márkát, viszkózitást választani.
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #31185 üzenetére
Kicsit kikormoltam már szegényt.
-
JHONNY 79
aktív tag
1.9 PDTDI motorhoz milyen olajat ajánlanátok?
-
VR6-Fan
veterán
-
rob210
nagyúr
nekem xado van a gépben havernak meg liqui moly vagy hogy írják, de meg van vele elégedve.
-
Morris
veterán
válasz
Mágus2 #31166 üzenetére
mobil 1-en filóztam én is. konkrétan a New Life 0W40-el. Lehet, hogy icipicit csipegetne, de a hidegindítási oldal sokkal barátságosabb az 5W-nél.
Mondjuk 10.000km alatt ebből is elfogyott fél deci, de ez semmi.Sztem akkor maradok a jelenleginél, vagy 0W-re ugrok valvoline-on belül.
szerk: megnyugtattál
-
Morris
veterán
válasz
Mágus2 #31159 üzenetére
Valvoline SynPower 5W40-et használok! Évente kétszeri olajcserével. Csere márciusban és októberben.
Egyébként beleszagoltam a tecskóba a hunoilba és ugyanolyan illata van mint a valvoline-nak wtf
TaaT: Én is óckodom tőle. Valahogy túl nagy reklámot csinálnak belőle.
Nekem például sokkal jobban kerepel tőle a motor. -
-
Morris
veterán
Simán meghalhat tőle. Pl ha csak a doboz castrol és belül jó kis ásványi olaj van. Vagy ha kevés van benne, vagy éppenséggel túl sok.
Tényleg, valakinek vélemény a Hunoilról? 6k egy 5 literes kanna szintetikus 5W40-ből.
Vagy maradjak a Valvoline-nál? Esetleg váltsak Castrol Edge-re?
Segítsetek! -
koxxgeza
csendes tag
válasz
AMD Power #31156 üzenetére
Semmi különös,csak egy picit rácsodálkoztam. Régen jártam arra, amerre te is, és a meglepetéserejével hatott rám. Jah,egyébként meg föccer vagyok, csak inkognitóban.
üdv, koxxgeza
-
AMD Power
titán
válasz
koxxgeza #31155 üzenetére
Én? Kb egy éve. Miért?
A Castrol motorolaj miatt halt meg az 1.4 Polo Classic.
Ezt biztos valami szakártő mondta.....
-
koxxgeza
csendes tag
Én is. Ennél nagyon költségem ne legyen vele
bitpork: ~3-4 dl-t kellett beletöltenem. A maradék ment be a csomagtartóba. Remélem tényleg csak az volt, hogy évekóta rá se nézett senki és nem arról, hogy valahol kilyukadt a hűtőrendszer. Minden esetre reggel még ránézek, mielőtt elindulunk. Ha lyukas, akkor az holnap kiderül.
Köszi a segítséget.
AMD Power: Köszi, remélem esemény mentes lesz. Te mióta lettél jómunkás?
üdv, koxxgeza -
Uzmany
őstag
A szomszédom vett egy tizenx éves fehér vvw-t. De az az autó úgy csillog-villog...
Mitől? Gondolom át lett polirozva, de ennyire csillogót még nem láttam.
Lehet, hogy átfújták szintelen lakkal? -
-
koxxgeza
csendes tag
Ne, jelentem úgynéz ki megoldódott a probléma. Megnéztem a kiegyenlítőt és a min szint alatt jó 2 újnyival volt a fagyálló. Frankó. Kút itt van mellettünk, 1100 ft-ért vettem fagyállót, feltöltöttem a két jel közé és úgy néz ki minden oké.
Köszi a tippet.
üdv, koxxgeza
-
marsu
veterán
válasz
FoBCRaistlin #31139 üzenetére
Gyakori hiba ...
... általában a vízhőfok jeladó cserével, vagy a kiegyenlítőtartály cserével oldottuk meg a problémát. A kiegyenlítőtartályban van a hűtővízszint jeladó, külön nem cserélhető, csak tartállyal együtt. (kb 10.000.- pénz)
-
koxxgeza
csendes tag
válasz
FoBCRaistlin #31139 üzenetére
Az már annyira nem érdekel, legyen a gazdájának a baja
De egyébként ez az én formám. Hakölcsönkérek egy kocsit, tuti bedöglik rajta valami. Most még szerencsésebb volt a helyzet, mert vissza tudtam jönni vele a szállásra. Jó múltkor hasonlóan késtem le anyám temetését
üdv, föccer
-
-
koxxgeza
csendes tag
Üdv!
Éppen egy kölcsön 2004-es Octaviaval vagyok "nyaralni". Az előbb jöttünk vissza szállásra és amikor indultam bejelzett a magas hűtőfolyadék hőmérséklet jelzőlámpa. Persze a motor csont hideg volt, mert ~3 órája állt a parkolóban. Visznylag gyorsan bemelegetett a motor, de a hőfok jelző szerint nem ment 90°C fölé a hűtővíz.
Szerintetek merjek elindulni vele 150 km-es útra hazafelé(részen pályán) vagy toljam be egy szervízbe?
Köszi,
üdv, koxxgeza
-
AMD Power
titán
3 ajtósban sem rossz.
-
attrax
aktív tag
válasz
VR6-Fan #31111 üzenetére
Szép.Semmi döbbenet a külsőnél.Nem is kell ufohonda.Nem ezt keressük egy golfban hanem a mérsékelt letisztult dizájnt.Sosem fog meghatni egy ilyen autó egy Alfást de nem baj.Az egyre keskenyebbre húzott szemek azonban kezdenek eljapánosodni.Az engem is bánt viszont ,hogy elveszti egyéniségét az Audival szemben.A felniket unalmasnak találom premierautóhoz.Manapság trendibb a kívül króm belül fekete keréktárcsa.Azért elnézegetném pár napig a garázsomban.
-
AMD Power
titán
Igen legalább nem egy ráncfelvarrás történt. Mondjuk nekem ez a külső is bejön. Nekem eleve tetszik a mostani VW "szabvány" design.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
JHONNY 79 #31125 üzenetére
Valamit félre értelmeztél, a contitech a gyári beszállító, ami a szíjakat illeti és INA, ami a görgőket illeti, a hepu készletben csak a pumpa hepu, a többi a gyári beszállítótól érkezik. Gyárilag ezeken a vízpumpákon műanyagból van a propeller és ha ez meglazul, akkor jönnek a motor melegedési gondok. 1.8 és 1.9 es motorokat érint a probléma. Remélem így már világos.
-
tomcsi23
veterán
válasz
FoBCRaistlin #31113 üzenetére
Na de mintha járnál mostanában erre?!
-
VR6-Fan
veterán
VW Usa postolta....
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz
#00809728 #31100 üzenetére
elég csecse
Kickass: ilyen volt (pezsgő metál szín mondjuk), ezzel a búcsús gyári felnivel, és elv volt blue mot 170le-s only dsg-vel, ha jól látom, jól van akkor kihúzhatom magam
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- 12 GB-os DDR5 SODIMM laptop memória - garanciával
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Hp Prodesk 600 G3/ G5/ G6 SFF/ i5 8-9-10 gen / Elitedesk 800 G4 /Win11- Számla, garancia
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest