Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Balázzs
senior tag
Boldog karácsonyt!
-
aleister
veterán
Arra gondoltam, hogy ez az a két autómárka, amiknek a tulajdonosai szeretnek nem indexelni.

Szerintem nem az számít, hogy hova van bejelentve az autó, hanem, hogy aktuálisan hol tartózkodik. Pl ha behozol egy FSD-s Teslát Magyarországra, akkor az elméletem szerint nem fog rajta működni az önvezetés. Akiknek itthon megy, azoknál szimplán meg van hákolva a geolokáció ellenőrzés.
Mindenképp kérdezd meg kérlek Balázs (akárki is legyen ő
). -
WiZARD
veterán
-
válasz
aleister
#3630
üzenetére
Kettő BMW volt előtte, egyiken se volt ilyen.
Mondjuk egyik "régi" volt másik meg egy I3, mondjuk annak szoftveresen sose volt semmi baja, igaz nem is tudott kvázi semmit.Bőven jó ez amit tud ezzel a hekkelt szoftverrel, hát az érdekeltségek mást kívántak, de talán átbillen. Sose tudhatod, hogy a kínai gyárak vagy az eu-s gyártók miatt reked-e meg valahol vagy pusztán csak érdektelenség miatt senkit nem foglalkoztat és egyszerűbb majmolni a többi EU országot.
Az is kérdés, hogy mi van ha teszem azt Csehekhez átjelented a kocsit, mert mondjuk meg tudod oldani, lakcím akármivel... akkor már is mehet itthon. Vélhetően valami ilyen kiskapuval mennek amúgy a többiek is, akiknél üzemel itthon. Megkérdezzem Balázst?Kompenzáció, upgrade... ez nem lesz egyszerű, sehogy se, biztos vagyok benne nem a felhasználó fog jól járni és amíg csak lehet ki lesz tolva, gyanítom már el is adjuk ezeket az autókat - bár ne így legyen. Abban meg főleg, hogy pár M Ft ráfizetéssel biztosan nem kapsz új autót.
Én max FSD mértékű kedvezményt tudok elképzelni, mondjuk készletes akciós autóból ha lejön még akár érdemes is lenne elgondolkozni rajta. -
aleister
veterán
Legalább megtudtad milyen érzés lehet audistának vagy bmw-snek lenni.

Engem is érdekel nagyon az FSD történet vége. Bár, amit említettél és amiről a videó szólt az két külön dolog.
A videóban azt láthatjuk, hogy már egy első genes M3 is gyakorlatilag probléma nélkül boldogul FSD-vel. Egyértelműen az EU-nak köszönhetjük (mondom ezt gaz, brüsszelita, sorosbérenc, lipsi ellenzékiként), amiért a helyi autóipart ily módon védi a Tesla-val szemben. Ez egy mesterségesen visszatartott engedélyeztetési folyamat a véleményem szerint. Ha jobb lenne az EU-USA viszony, akkor már rég használnánk az FSD-t. Egyelőre még azt sem értem, hogy ha Hollandiában és hamarosan a cseheknél használható a technológia, akkor az olyan USA barát országban, mint amilyen a miénk, miért nem történt előrelépés?Amiről Te beszélsz (kompenzáció) annak az alapja ugyebár a Musk-féle megtévesztés, miszerint minden autójuk teljesen önvezető lesz. Őt egyébként most már hivatalosan is elmarasztalta valameliyk USA állambeli bíróság (tán Texas). Még a gyártást/értékesítést is le akarták állítani 1 hónapra, amíg MARKETING oldalról nem helyesbít a Tesla.
Nyilván mindenkit az érdekel, hogy mi lesz a már eladott HW3-as FSD-vel. Én megmondom őszintén, hogy ha a videóban látott szintet tudja a kocsi, akkor részemről elégedett vagyok. Főleg úgy, hogy ha a jövőben egy újabb modellt veszek, akkor hordozható az FSD.
Szó volt róla, hogy esetleg a Tesla cseréli a korábbi modellekben az önvezetésért felelős hardvert. Úgy tudom, hogy ez műszakilag nem kivitelezhető. Nem lehet simán nagyobb felbontású kamerákat és erősebb cpu-t tenni a vasba. Továbbá felmerült, hogy nagy kedvezménnyel lehet lecserélni az érintet autókat újabbra. Ez tőlünk nyugatabbra biztos megoldás, de a használtautókban gondolkozó balkánon nyilván nem feltétlenül opciót. Persze, ha azt mondják, hogy 1-2 max 3 milliót rádobva kapok egy 0 km-es, új M3-at, akkor nincs miről beszélni, de erre kevés az esély.
Szóval igen, én is kíváncsi vagyok, hogy mi és hogy mikor lesz kifutása ennek az egésznek.
-
aleister
veterán
Ezzel a videóval kívánok minden kedves Cartársnak kellemes Karit!

-
WiZARD
veterán
2021ben nekem is még ők intézték.
Idén nyáron faternak már a hasitasis ember intézte. Ami egyrészt gáz, másrészt még mindig jobb mint hogy most már az ő elérhetőségét se adják meg és intézd magadnak.Többiről a véleményem leírtam az elektromos autós topicba.
(szívesebben adok az embernek 20ast, hogy nekem kényelmes legyen, mint amikor kérdés nélkül kötelezően intézi a szalon 100-200+áfáért a 20 perces "munkát")
-
válasz
kraftxld
#3624
üzenetére
Nekem is így lett volna, csak 2-3 napot kért az ember, azt meg ki várja ki, mikor az új autóját akarja átvenni ami már ott áll?
Egyébként abban is csak az volt a rohadt szánalmas, hogy egy hasitasis okosba' oldjuk meg ember került oda valahogy, zsebbe csúsztatott 20-asért kínált szolgáltatással. Én az ilyeneket eleve nem szeretem etetni, mert amíg ezt megtesszük, addig így fognak működni a dolgok. Ezt kellene legalizálni, ahogy h1mpi is írta, akár opcionálisan meghagyva a saját ügyintézés lehetőségét ingyenesen, és ezzel máris tök pozitív optikája lenne az egésznek még a többiekhez képest is.
-
https://www.youtube.com/watch?v=krZBWto8OOM

Ugyanez, ugyanígy, csak bank nélkül, de a papírokat ugyanígy elcseszték (okmányiroda kidobott). Nagyon jól összefoglalta, pont így éreztem magam én is. Annyi eltérés volt, hogy nekem ajánlgattak egy Roli nevű gyereket (nem, nem az FB csoportban, hanem a szalonban, hivatalos Tesla alkalmazott), aki egy kishuszasért elintézi ezt az egészet. Gondolom azóta rájöttek, hogy ez már a cikinél is cikibb, úgyhogy Roli már nem praktizál

-
stickrs
senior tag
Pc nélkül pl a mobilappból előmelegítést/hűtést sem tudsz indítani távolról.
Más, tegnap utaztam keresztül Mo-n, és nekem is többször eldobta a netet, Ausztriában ilyet azért nagyon ritkán tapasztaltam. -
berisz
csendes tag
Az hogy fizetni kell a PC-ért ezután, az teljesen normális.
De az, hogy a "szakértők" azzal érvelnek, hogy "2E-ért hol kapsz korlátlan netet?".... :)
A problém pont az, hogy a PC sok mindent ad, pl.:
- Térképek és időjárás adatok.
- Élő kamerakép megtekintése.
- Dashcam képének megtekintése a mobilalkalmazásban.
- Dog mód: Élő utastéri kamerakép megtekintése.
- stb.
Na de "Internet"-hozzáférést azt pont nem tartalmaz jelenleg a szolgáltatás!!!
Ezért nem is a "SIM-kártyáért", meg a "Zinternetért" fizetünk, hanem a "szolgáltatásokért". -
madgie
titán
Mert közben jött egy normális Holiday Update, csak nem a Teslától
-
CsodaPOK
senior tag
Siófokon nagyon meglepődtem, hogy ilyen gyorsan lezongorázták. Bárcsak a többi megszavazott töltő is így pikkpakk megépülne.
Frissítéseknél az ilyen al-al-alverziók csak bugfix-ek szoktak lenni. Azt nem értem, hogy ilyenkor a release notes-ba miért szerepel a "főbb" release újdonsága.
-
Siófoki töltő készen is van, be is kapcsolták, ez nagyon gyors volt.

Jött megint frissítés nem is értem miért, kb harmadik alkalommal ugyanaz van a leírásban... csupa érdektelen dolog kb. -
CsodaPOK
senior tag
Dascam SEI Explorer-t próbálgatta valaki?
[SEI Explorer]
[Dashcam tools Github]
Android-os appban visszanézve egy dashcam videót látszanak az adatok (sebesség, index, stb), de ha lementek egy 30 mp-es klippet az appon keresztül, akkor a SEI explorer szerint nincsenek benne adatok.
Esetleg akinek iPhone-ja van, ki tudná próbálni? -
CsodaPOK
senior tag
Akasztják a hóhért, de ma pont meg kellett dícsérjem a Tesla naviját a Waze-val szemben. Kinéztem egy kis kertek alatti kerülőutat dugó esetére. Ma pont arra jártam, gondoltam bejárom, milyen a valóságban. Dugó nem volt, a Waze és az autó is a normál útvonalon tervezett. Amikor arról letértem és mentem a magam fejem után, akkor az autó elsőre arra az útvonalra tervezett át, ami nekem is a fejemben volt. A Waze kivételesen nagyon nem volt a helyzet magaslatán. Mindenáron vissza akart fordítani és egyszerűen nem tágított attól, hogy nekem márpedig vissza kell keveredni az M7-re.
Más: a holiday update-tel végre működik az, hogy ha megy a zene az autó belső Tidal app-ról és csatlakoztatva van a telefon BT-n, akkor ha a telefonon megszólal a Waze, akkor az hallható lesz az autóban. Eddig a Waze csak akkor szólalt így meg, ha BT volt a zene forrása. Cserébe viszont azt elrontották, hogy a Tidal nem mindig folytatja a zenelejátszást automatikusan, amikor beülök az autóba. Kézzel rá kell nyomni időnként a play gombra. Valamit valamiért

-
Meg a kamera előrejelzés is benne van illetve a domborzati kép, más annyira nem hoz lázba. Amúgy a navival nekem is van ilyen gondom, nem tökéletes az biztos. töltéseket se mindig jól tervezi, csak ha nagyon pontosan adod meg neki mi merre... máskor simán betervez 50-60 km kerülőt tölteni...
-
tkesy
őstag
ezért is tettem " "-be, hogy ingyenes... illetve írtam, hogy szerintem is túltolták.. De továbbra is tartom, hogy megértem őket és nekem se se tetszik a dolog, bár részemről nem az előfiztéssel van gondom, hanem azzal, hogy abból mit tudok igazából kihasználni, azaz mi számomra, mint vevő számára az érték... és hát az elő forgalomért kiadni évi 24k-t azért nem annyira mosolygásra késztető dolog...
-
tkesy
őstag
Nem tudom, nekem a Waze-el még nem volt problémám, de sajnos a Tesla által használt térképen a pár saroknyira lévő, egyébként forgalmas utca, a mai napig egyirányúsítva van, pedig januárban lesz 2 éve, hogy feloldották... És nem valahol nagyon vidéken vagyok, hanem Bp-től 5 percre (se). Vagy minap Erdőkertesen, még vagy 5 utcányit elvitt volna az ellenkező irányba mint ahogy kellett volna mennem, hogy utána vigyen ki egy felsőbb rendű útra és fordítson vissza...
Nálam a Waze direktben telefonról megy, azt elhiszem, hogy mindenféle átküldés után, az sem úgy működik ahogy kellene. -
viewdetails
addikt
válasz
Richard
#3601
üzenetére
Semmi gond, akkor én vagyok a hülye, mert ugyan 2019 óta nem tudtak egy tisztességes bemutatóterem/szervízhálózatot létehozni (vagy legalább betársulni Schillerbe, akárhova) Magyarországon, de legyen itthon havi előfizetésem náluk, mert minőségi szolgáltatást nyújtanak (más országokban).
Elvi kérdés, ez nem anyagi. -
válasz
viewdetails
#3600
üzenetére
Konkrétan mindkét autó átadásakor elmondták már 2 éve is, hogy ez jelenleg ingyen van de fizetős lesz.
Én sem értelek. -
viewdetails
addikt
válasz
chaosmonger
#3599
üzenetére
A Mercedeses példa pont nem itt hangzott el, de volt aki ezzel érvelt más fórumon. Az, hogy miért volt ingyenes eddig, irreleváns. Ennyi erővel jó, hogy nem utólag hajtják be az elmaradt bevételt és tiltanak le a SUC-ról ellenkező esetben.
Most az a baj, hogy eddig ingyen volt és most már ki kell fizetni a díjat?
Az autód csomagban vetted, a megvásárlás pillanatában lévő felszereltséggel, azt fizetted ki. A vele együtt vásárolt kerékről sem kapsz a márkaszervíznél plusz tételt az első kötelező szervíz után, hogy mivel nem alap 18"-as hanem 20"-as, ezért a jövőben a garanciális szervíz munkadíj az autóra +10%-al emelkedik.
Akkor ne adjanak semmit ingyen mert majd milyen rossz lesz ha már fizetni kell érte?
Nem tudom, mondd meg te, jó vagy rossz érzés volt benned az értesítő levél olvasása után...?
Jobb lett volna, ha amíg nincs megoldva a díjfizetés addig nem lett volna elérhető a PC nálunk?
A mobilnetes példádnál maradva, várom a Telekomot, ahogy 6G szolgáltatást ad majd évekig ingyen, mert nem tudják hogy kiszámlázni. Vagy várj, lehet nem lesz ilyen?Egyébként nyilván fizetni fogom én is, mert annál lustább vagyok, de azért megpróbálom tűrtőztetni magam, hogy leveleket írjak nekik, hogy lécci, ingyenes az ülésfűtésem, fizetni akarok érte...
-
chaosmonger
tag
válasz
viewdetails
#3598
üzenetére
Senki sem hasonlítja a Mercedeshez. Tesla PC 10€ pl Ausztriában. Ez a szolgáltatás mindenhol fizetős volt eddig is, nálunk technikai gondok miatt nem szedtek díjat, gondolom tojtak is rá, olyan kicsi ez magyar piac.
Nagyon furcsa a gondolkodásmódod. Most az a baj, hogy eddig ingyen volt és most már ki kell fizetni a díjat? Akkor ne adjanak semmit ingyen mert majd milyen rossz lesz ha már fizetni kell érte? Jobb lett volna, ha amíg nincs megoldva a díjfizetés addig nem lett volna elérhető a PC nálunk?
Ez gyakorlatilag egy mobilnet előfizetés, miért járna bárkinek ingyen? -
viewdetails
addikt
válasz
chaosmonger
#3597
üzenetére
Mégegyszer: a sz@r nem mérce. Attól mert "bezzeg a Mercedesnél ez havi 10.000 forint", az sem indok. A felháborodást az szüli, hogy amit eddig de facto ingyenes kaptál, majd fizetős lesz, érdemi javulás vagy egyéb hozzáadott érték nélkül az nem neked jó, hanem a gyártónak. Ehhez ne kelljen azért tapsolni.
BTW: elfogadom, hogy szubjektív vagyok, 104 napja várok a szervízre, hogy visszadja javítva az autómat.
-
chaosmonger
tag
válasz
viewdetails
#3596
üzenetére
Amikor 24 nyarán átvettem az autót akkor az volt a mondás hogy lehet, hogy 1-2 hónap múlva fizetős lesz. Ahhoz képest egész jól kihúztuk.
Arról miért nem beszél senki, hogy milyen baráti, kelet-európai lett az ár? Nyugatabbra 10€, majdnem kétszer annyi.Simán megéri a kényelemért amit nyújt.
-
viewdetails
addikt
Figyelembe véve:
- a magyarországi szervíz állapotokat
- azt, hogy eddig az alapot a 0 forintos P.C. jelentette
- hogy a mikrotranzakciós költségek minden szolgátatónál évente emelkednek és itt is fognakaz irány még akkor sem jó, ha havi 2000 forintot bőven rá kell tudni szánni egy autóra. És nyilván be fogod fizetni, ahogy egy szerda éjjel kitalált új adót is be fogsz, de nem köszönöd meg.
-
madgie
titán
Nem megbízható? Csak annyira, mint az összes többi navi, hol a Waze csinál hülyeséget, hol ez, meg nyilván az Apple Maps is, ha néha megnyitom.
A különbség az, hogy a Tesla infotainmentben baromi könnyen lecsekkolod, merre és hogyan visz, de ezt próbáld meg a Carplay-en kiküldött Waze-n, ami a multitouch-t sem tudja értelmezni az eleve kisebb kijelzőn. -
A premium connect az egész világon fizetős, csak nálunk nem volt az, mert a Tesla valamit bénázott évekig, és ezért nem tudta számlázni (ahogy a SUC-al is így volt sokáig).
Ráadásul ez nem úgy volt kommunikálva, hogy ingyen van, és most ezt megváltoztatták. Ha megnézed a magyar doksikat, mindegyik írja a kezdetektől, hogy havidíjas a szolgáltatás, elő kell fizetni rá az app-ban, stb.. Csak hát eddig nem alkalmazták
Szóval nem, nem lesz ettől más a szolgáltatás, csak a világ egy pici pontján a Tesla kiszámlázza azt, amit eddig nem számlázott ki.
Én vagyok mindig az első aki kiáll a mellett, hogy egy márka szeretete miatt totál idiótaság érzelmektől vezérelve védeni a gyártó mindenféle hazugságát, átverését, bénázását (lásd FSD sztori, AP/EAP). Mi a vevő oldal vagyunk, nem kell tapsolni annak ami nem áll érdekünkben, vagy rossz nekünk. Na de ezt az FB-s károgást a kiszámlázott PC miatt még ezzel a hozzáállással sem tudom hova tenni

-
tkesy
őstag
Tény hogy túltolták a fb-on, de én megértem és nekem sem tetszik a dolog... Főként azért, mert tulajdonképpen 1 dolgot használok a fizetős csomagból, mégis elő kell fizetnem minden másra is... Legalább csinálhatnának 2 csomagot...
Arról nem is szólva, hogy a térkép meg nem is megbízható, de úgy voltam vele, hogy mivel "ingyenes" ezt elengedem és nem bosszankodom rajta...
Kiváncsi vagyok, így hogy fizetős lesz, lesz-e ebben változás. -
-
CsodaPOK
senior tag
Sejtettem, hogy sz.rrágó a magyar társadalom, de azért bevallom meglepett, hogy mennyire. Mit ér ma manapság 2000 ft? Bárhol, bármilyen boltba, kávézóba, pékségbe, dohányboltba, tényleg kb bárhova mész be, többet fogsz fizetni, mint 2000 ft... És nem beszélve arról, hogy így is kb fél áron fogjuk kapni a PC-t a többi országhoz képest.
Már látom magam előtt, hogy a következő hiszti az lesz, hogy "átvert a kereskedő, mert Premium Connectivity-vel adta el az autót, erre most meg nekem kéne fizetni érte".
(Természetesen tisztelet a kivételnek.)
-
Hát meg eleve egy sajátos helyzet volt ez itt nálunk, szóval nem újdonság. Mondjuk úgy, hogy eddig szerencsénk volt vele. Még a magyar nyelvű hivatalos doksik is folyton írták a havidíjat (anno engem is összezavart
). Ehhez képest az FB csoportokban amilyen hörgés megy most... komolyan nem értem. -
h1mpi
félisten
Éjszaka átgondoltam, fizetek havi 57 000 Ft Telekom számlát (5 mobil+otthoni), család csomag Spotify, Netflix, RTL+, meg ki tudja mit, pont lesz@rom azt a 2000 Ft-ot, nem fogok bohóckodni a hot spottal, ameddig 2000 Ft/hó
-
WiZARD
veterán
Most jött email hogy január 14töl fizetős a prémium net.
1999/hó -
h1mpi
félisten
válasz
viewdetails
#3562
üzenetére
Hála istennek nem nagyon vártam még, de lassan búcsúzok tőle, mert a héten átadják a saját töltőmet a teremgarázsban

-
Sracok, az auto torzskonyvet postan kuldik vasarlas utan, vagy vasarlaskor adjak oda? Egyszeruen nem talalom, es nem emlekszem, hogy lattam-e mar valaha (azaz itthon kell keresgelnem meg), vagy csak idefele uton keveredett el.
-
Danex
addikt
Én igy worst case gondoltam, teszem azt 0 fokos akksi és közel a töltő, ilyenkor nincs idő előmelegíteni akkor könnyen lehet csak 40-50kW-al megy a töltés.
Persze igyekezni kell ,hogy inkább az utazás után már kicsit melegedett akksival töltsünk, ne pedig az út elején hideg akksival, csak erre gyakran nem térnek ki a tesztek, mondván az 95%-ban a youtuberek vagy tesztelők otthon töltik az autójukat. De már az is ég és föld, ha egy 10-15fokos mélygarázsban áll az autó és nem kint a csillaggarázsban teljesen átfagyva. -
wwhy
veterán
minden infóért.
A hatótáv tekintetében a long range nem ad hozzá a megtehető kilométerekhez?
Elnézést, ha hülyeséget kérdezek. -
wwhy
veterán
köszönöm.
Kérdeztem a chatGPT-t, minden szépet elmond, olvastam teszteket is, ott is minden szép és jó, talán túlságosan is, ezért keresem a húsvér felhasználók visszajelzéseit
Ha valami nyűg van - milyen az itthoni szervizhálózat
Debrecenből muszáj Pestre menni? 
h1mpi: köszönöm.
-
h1mpi
félisten
Az én véleményem röviden összefoglalva 2.5 év és 34 000 km után (MY LR AWD 2023):
Az 500 km hatótáv mese, 400-440 km a városban, pályán 330-350 km. (130-140 km/h-val)
- a szerviz katasztrófa, de nem szerviz igényes az autó
- a menetteljesítmény és a stabilítás 10/10
- nekem kényelmes az ülés, egyedül ebben nem fáj a hátam sok 100 km múlva sem
- a SW 10/10 nincs jobb a piacon, mindent be lehet álíltani elképesztő részletességgel és folyamatosan fejlődik, javul
- fogyasztás/hatótáv szerintem rendben van, a nagyátlagom 17 kWh/100 km, pályán dinamikusan vezetve 130-150-es tempóval 22 kWh környékén eszik. Néha előfurdul városban 12-13-as fogyasztás is tavasszal, ősszel.
- a minősége teljesen átalgos, de nem prémium, van szaki, aki ezzel foglalkozik, hogy megszünteti a zörgéseket, utána egészen élhető
- a csomagtartó közel 1000 liter a rekeszekkel, ez egyedül álló, nincs még egy ilyen ebben a kategóriában -
Tok oszinten javaslom, hogy kerdezd meg a ChatGPT-t vagy a Geminit vagy valami ilyesmit, es ossze fogja foglalni -- mi a sajat tapasztalatainkat tudjuk elmondani, ami egy darab minta a nagyon sokbol, nem erdemes rank hallgatni ilyen szempontbol.
Egyebkent:
> dimbesdombos autópályán, tartva a 130/140-et?:)
Valojaban nem fogod tudni atlagban tartani mar kb. sehol a 140-et, de ha megis, akkor olyan 320-330 km.
> Aztán mi az, amire figyelni kell, az olajcserén kívül, hol szokott neki fájni, és mennyire fáj orvoshoz vinni?

Szerencsere olajcsere nincs
, de: futomu (hatso karok), pollenszurot kell cserelni, fekfolyadek csere esetleg par evente, 12V akksi.> állítólag 100% aksi,
ez biztosan kamu, 90-95% korul lesz (ami teljesen jo)
-
wwhy
veterán
Háhogymegizé
Első e-autónak nézegetem, német, szervizelt, 58e km, állítólag 100% aksi,
Hatótávnak 500km-t mond az eladó, hát kérdés, hogy mennyit megy egy szusszal, mondjuk dimbesdombos autópályán, tartva a 130/140-et?:)
Aztán mi az, amire figyelni kell, az olajcserén kívül, hol szokott neki fájni, és mennyire fáj orvoshoz vinni?
-
wwhy
veterán
Srácok, hajt valaki Y-t, és tudna objektív véleménnyel szolgálni?

-
CsodaPOK
senior tag
Ez érdekesnek hangzik:
Tesla hints at Starlink integration with recent patent -
berisz
csendes tag
.... Közben már meg is jelent a 2025.44.25.3, és a 2025.44.25.5 is.
-
fo_di
őstag
válasz
CsodaPOK
#3536
üzenetére
miért nem tudja a tesla a v2l-t és társait hivatalosan? hogy ne hordják haza az ingyen suc-os autók az áramot lajtoskocsiként
egyébként töltőhekkeléssel van kütyü, amivel megy, egyszer björn is mutatott egyet
-
CsodaPOK
senior tag
Nem kell, de szerintem ez lenne a korrekt, mert:
- a CT tudja.
- az Y L és az Y Perf tudja.
- sok "alacsonyabb" kategóriájú autó is tudja.
Az emberekben szerintem jogosan felmerülő kérdés, hogy ezek után a többi Tesla miért nem tudja.Manapság szerintem elvárható lenne, hogy a "prémium"-nak kikiáltott verzióknál elérhető legyen. A temu edition-ből persze ki lehet hagyni.
-
Danex
addikt
válasz
CsodaPOK
#3534
üzenetére
Miért kellenek egy olyan funkciót megindokolni ,hogy miért nincs amit soha nem ígértek ,hogy lesz?
Amúgy a 3rd party megoldások tudtommal úgy működnek, hogy elhitetik az autóval, hogy az a töltőn van és így direktbe rákapcsolja az nagyfesz akksit a töltőportra és onnan üzemel.
Ergo lehet egy rakás biztonsági felügyelő rendszer nem működik mondjuk fordított irányba és könnyebben baj lehet. -
CsodaPOK
senior tag
-
h1mpi
félisten
Egyre kevesebb értelmes dolgot tudnak az autóba beletenni. A Carplay és a hátsó vészfék asszisztens hiányzik, ami a másik autónkban benne van, pedig csak egy Renault Austral. Nagyon más technikai feature nincs most az autó iparban, amit a Tesla ne tudna. Viszont 100x jobban személyre szabható, mint bármelyik másik autó.
-
Nekem lejött ez a karácsonyi frissítés, hát ez egy kalap semmi igazából.
-
CsodaPOK
senior tag
Számomra ez nem nyújt pluszt. Ha már plusz kijelzőn kell megoldani, akkor marad a telefon. Jobb helyen is van a képernyő alatt egy tartón, mintsem a kormány mögött. Ott el se érem menet közben, hozzá se lehet férni, hogy nyomkorássza az ember.
Holttérre, AP-re figyelmeztet a S3XY Strip. Első kamera nincs, de nem is érzem a szükségességét. -
CsodaPOK
senior tag
Titkon reméltem, hogy az idei holiday update nagy durranása a Carplay lesz. De sajnos kimaradt a mikulás zsákjából.
[link]
A helyhez kötött töltési limit beállítás nekem hasznos lesz. A dashcam update-ek is érdekesek. A többi számomra értelmetlenség. Összességben kissé csalódott vagyok.Más: nekem a Waze sokszor csak azért megy, hogy lássam a körülöttem lévő jelentéseket. Nem beszél, nem navigál, csak mutatja ha baleset, dugó, rendőr, stb. van. Múltkor botlottam bele a [teslanav.com] oldalba. Ez a nevével ellentétben navigálni jelenleg nem tud, de elvileg a Waze-ból átveszi a jelentéseket. Vezetés közben böngészőben be lehet hívni és eddigi tapasztalat alapján tényleg látszódnak benne a Waze-s bejelentések. A legutóbbi útjaimon nem sok minden volt körülöttem, de azok látszódtak a teslanav-os térképen. Egyet jelentettem én telefonon, kb 10 másodperc múlva meg is jelent a teslanav-on. Nyilván nem teljes értékű Waze, de nekem sokszor pont elég lesz és nem kell a telefont bizergálni.
-
Érdekes kérdés ez. Én köv. cégesnek alapból ilyen 12 környékén gondolkodtam, majd feltornásztam 16,7-ig egy rwd alapáráig (de ez már nagyon csisszes hogy rábólint a főnök).
Most az rwd prémium lett 19, az így esélytelen, úgyhogy 15 körül maradva én 3 opciót látok (magam előtt):
- Toyota Corolla TS Style (öntöltő hibrid) 15M
- Byd Seal 6 Touring (plugin hibrid) 15M+
- Tesla Model 3 standard (elektromos) 15,5MCorolla Style felszereltségben egészen hasonló a csupasz M3-hoz, a Seal6 viszont így már rendesen ráígér a Teslára. Más kérdés, hogy a fedélzeti rendszere, meg az autó beltere nekem valahogy nem annyira jön be. Nem tudom hogy megszoknám-e. Lehet.
-
berisz
csendes tag
válasz
CsodaPOK
#3501
üzenetére
Igen. Itt most részemről a hangsúly az "autonómián" volt (és van).
És ezt a véleményemet (ami nyilván nem (csak) a sajátom), továbbra is tartom (a kamerával, és annak jelentőségével kapcsolatban is).
Ahogy mondod mindig van fejlődés, és ennek az autonómia egy dedikált küszöbpontja amire egyelőre úgy néz ki, hogy a HW4 még nem elég.
(Persze én szurkolok, hogy elég legyen, és akkor leállhatunk a fejlesztéssel hogy "megvagyunk gyerekek", de ahogy te is írtad ilyet sohasem fognak mondani.)
És számomra ezért jó hír ez a kamera fejlesztés, amiről még szintén csak találgatások vannak. -
h1mpi
félisten
Nekem 2023-as MY LR-em van, de olyan kereskedésben dolgozok, ahol van BYD márka is, tehát ismerem a modelleiket. Minőségre jobbak, fogyasztásuk magasabb, kényelemesebbek és jobban össze vannak szerelve. Az elmúlt 2 évben nem hallottam semmi rosszat, pedig több, mint 1000 db el lett adva csak itt.
De aki igazán jót akar venni, az vesz majd egy Juniper MY LR-et 2 évesen

-
WiZARD
veterán
Nekem a byd és a kínaiak nagyon nincsenek ott, hogy egyáltalán gondoljak rájuk alternatívaként.
Mondom ezt bármi valós tapasztalat nélkül, szimplán youtube review-k alapján. A fő ok pedig a software/entertainment oldal (UI+vezetéstámogatás), ahol 1.5 éve új volt itthon a byd és ott volt az ígéret hogy ezeket lehet update-tel javítani, de a legújabb tesztekben ugyanúgy felhozzák mint hiba és nem igazán javultak. Nem vennék arra az ígéretre építve, hogy ez úgyis csak software, majd ota frissül és q jó lesz.De hogy 1 év múlva, ha lejár a lízing mit veszek, egyáltalán veszek-e új autót, azt nem tudom.
Ha mindenképp kellene valami, akkor továbbra sincs M3-on kívül semmi ami vonz, hogy prémium RWD/LR/Perf az pedig már csak pénz/racionalitás/vágy kérdés. -
CsodaPOK
senior tag
Megérkezett a Temu gazdaságos Model 3 is 15,5M-ért.
Új hozzászólás Aktív témák
- Vállalom FRP Lock os telefonok javítását ingyen kiszálással és akár helyszíni javittással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo 14 Thinkbook 2in1 Yoga FHD IPS Touch i7-1165G7 16GB 512GB Intel IrisXE AktívToll W11 Garancia
- Apple iPhone 16 - Black - 128GB - Akku: 100% - ÚJ - BONTATLAN - 1 ÉV APPLE JÓTÁLLÁS - FÜGGETLEN
- Keresünk Galaxy S22/S22+/S22 Ultra
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

TeslaMaster, holnap ráírok




