Hirdetés
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
i-sti
senior tag
válasz
Uzmany #125251 üzenetére
2011 2.0 CRTDI sokat eszik.
[spritmonitor] -
-
válasz
Uzmany #109924 üzenetére
Szia!
Motorkód nélkül nehéz konkrétat mondani (gyáriszám)
A szilentek a futómű alkatrészeit hivatottak a bódéhoz és egymáshoz csatlakoztatni, a bennük lévő gumma segítségével nyelve a rezgést és mozgásokat. Kikopáskor elállítódik a futómű és elnyalja a gumit. Az erősített, drágább, de jobban bírja időben az azonos terhelést. Igen, nem árt egy állítás is a csere után.A váltódról nem írtál semmit, pedig csak ennek tudatában lehet megmondani a csereciklust. Bármilyen olaj jó bele, ami teljesíti a gyártó előírásait.
-
válasz
Uzmany #106254 üzenetére
Ha használod a keresőt, gyorsan kiderül
http://prsearch.planetvag.com/ -
válasz
Uzmany #106190 üzenetére
1.4 TSI-t én 5W-30-cal használtam (Castrol Edge); utólag azt mondom, hogy érdemes lett volna kipróbálni 5W-40-nel is - a nem longlife szabványúval. Talán ritkábban indult volna csörögve, a feszítő elereszti az olajnyomást.
VR6 téma: 1x vezettem G3-ban, nagy csalódás volt. Astra F GSi 16v érzésre csúnyán megkajálta volna. (Nem volt egy tip-top autó, gondolom a technika is le volt fingva.)
-
-
-
-
Manitou
veterán
válasz
Uzmany #22998 üzenetére
Egy 14 éves Nissan Almera. Ha másik tárcsaméret lenne elöl (232mm-es), akkor ahhoz lett volna greenstuff. Sokáig azt hittem nekem is csak 232-es a tárcsa elöl, aztán kiderült mikor pontosabban megmértem hogy az enyém már a faceliftes 247-es. Ha ABS is lenne benne , akkor 252-es tárcsa kéne rá. Úgyhogy maradt a normál EBC Premium tárcsa + a Blackstuff. De álítólag ez is nagyon durván fog, ráadásul nagyon tartós is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Uzmany #22601 üzenetére
Alap állapotba kell állitani a csappantyúkat, nekem is csinálta. Ehhez már kell a diaknosztikai kábel. Nem volt cserélve akksi? Akkor szokott elállitódni. Annyi az egész, h a teljesen nyitott és teljesen zárt értékeket kell adoptálnia a vezérlőegységnek, és megszűnnek a hangok. Legalábbis a hangok ezt mondták.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Uzmany #22597 üzenetére
Amig működik a légkondi, addig nem kell piszkálni.
Ha valami gond van vele, akkor a gyujtás ráadása után tartani kell az ECON és a belső keringetés gombját kb 2 másodpercig, akkor kiolvashatod a hibakódokat. A meleg levegő gomjával válthatsz a következő hibára, ha több is van. Az összes kódot az ECON hosszabb lenyomásával törlöd. A hibakódra van program ami a számsorból dekódolja a hibát.
Ha tartod a ventillátor lassitó + a hideg levegő és az econ gombot egyszerre, akkor ki lehet olvasni az egyes szenzorok által mért értéket. Hideg, meleg gombokkal lehet csatornát váltani.
Az egyes csatornák jelentése:
2 actual value feeler virtually # actual VALUE sensor virtual
3 actual value of interior feelers console # actual VALUE internal sensor CONSOLE
4 actual value outside temperature feeler wasserkasten # actual VALUE outside temp sensor water reservoir
5 actual value outside temperature feeler bumper # actual VALUE outside temp sensor more bumper
6 actual value blowing out feeler floor space # actual VALUE bloweroutlet sensor footspace
7 actual value blowing out feeler Mannanstroemer # actual VALUE bloweroutlet sensor dashboard
8 display CHECKS #
9 actual digital value answering potentiometer temperature flap # actual digitally VALUE feedback potentiometer temp valve
10 debit digital value temperature flap # set digitally VALUE temp valve
11 actual digital value answering potentiometer A/C flap
12 debit digital value A/C flap
13 actual digital value answering potentiometer Fuss/Def. Flap
14 debit digital value Fuss/Def. Flap
15 actual digital value answering potentiometer ram air flap
16 debit digital value ram air flap
17 driving speed (km/h) 16
18 actual value of the blower voltage (volt) 19 desired value of the blower voltage (volt)
20 actual value of the compressor/on-board voltage (volt)
21 amount of of low-voltage events (not volatile)
22 switching status of the high pressure feeler
23 number of high pressure events (volatile)
24 number of high pressure events (not volatile)
25 A/D value kickdown switch
26 A/D value hot light
27 engine speed
28 compressor number of revolutions
29 coding
30 software-Version
31 software index of
32 potentiometer error counters temperature flap of
33 potentiometer error counters A/C flap of
34 potentiometer error counters Fuss/def. Flap of
35 potentiometer error counters ram air flap
36 temperature flap impact coldly
37 temperature flap impact warmly
38 A/C flap impact closed
39 A/C flap impact openly
40 Fuss/Def. Impact Def folds.
41 Fuss/Def. Impact foot
42 ram air flap impact on
43 ram air flap impact folds to
44 operating cycle counters
45 interior temperature counted (Nine) dig
46 outside temperature filtered °C
47 outside temperature not filtered °C
48 ECOR of
49 error counters Tachosignal
50 service life in min
51 engine temperature °C
52 compressor power-off conditions (appendix)
53 display more actively el. Outputs x x compressor circulating air valve x water valve
54 rule code digit
55 outside temperature °C of
56 interior feelers virtually °C of
57 interior feelers console °C
58 temperature wasserkasten °C
59 temperature bumper °C of
60 blowing out feelers floor space °C of
61 blowing out feelers Mannanstroemer °C
62 sun intensity W/m2 3
63 sun intensity filtered W/m2
64 delta exhaust rise
65 delta A/C flap shift
66 time constant 1.8 seconds of
67 cold weather starting correction
68 max. correcting variable for i or sectionsection section of
69 actual value blowing out feeler foot (cnts)
70 desired value blowing out feeler foot (cnts)
71 deviation (Epsilon)
72 proportion (+heizen - cool)ECON rövid lenyomásával elhagyod a diaknosztikai módot.
Remélem elég konkrét. -
-
rob210
nagyúr
válasz
Uzmany #20463 üzenetére
mert önindítóval tudnál hazamenni ha elfogy a benzin
Viccet félretéve az 50Ah-elég szerintem nekem is az van a 44Ah helyett.
Exide-t javaslom minden képen gondozás menteset vagyél, bár lassan csak olyan lesz.
Ami még jó minőségű az a Banner és a Varta.
Nekem ezekkel van tapasztalatom.
A negatívokat meg nem írom le mert úgy is jönne valaki aki égig dicsérné azt amit én leszarozok
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Futás, futópályák
- mefistofeles: Ezt csak úgy beteszem. Szerinem tanulságos....
- Interactive Brokers társalgó
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- hmzs: Fujitsu Futro S920 csúcsra járatva
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Álomsebesség elérhető áron - Fedezd fel a jövőt!
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest