- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Meghozta az RTXMG és RTXNTC fejlesztőkörnyezetét az NVIDIA
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz
rob210 #167932 üzenetére
A bubikat kergetheted nyugodtan, sosem fogod elkapni...
Nekem nem sikerült. Új gyári szívókosár a tankban, csövek végignézve, új gyári thermoszelep, bilincsek "tuningolva", minden cső átnézve (a résolajcsövek is). Minden por száraz, de mégis. Egy adagolós azt mondta hogy esetleg! az adagoló visszafolyó ágának a szelepe, mert olyanhoz már volt szerencséje ami emiatt levegősödött. De nem tudja garantálni hogy ez a megoldás. Jó, gondoltam ennek még adok egy esélyt, gyári új Bosch szelep, ~15rongy, nem nyert...
A legviccesebb mégis az, hogy nem mindig vannak bubik. A meglétük független a tankban lévő üzemanyag mennyiségétől is.
Mára ott tartok, hogy a beindításkor meg tudom mondani, hogy ma "bubis" nap van, vagy " mentes".
Ezek mellett persze az autó nagyon jól megy és valami nevetségesen keveset fogyaszt.Kérlek oszd meg velem ha megtalálnád az okot!
[ Szerkesztve ]
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest