Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Novics

    senior tag

    Üdv szakik!

    Egy ideje motoszkált már a fejemben, hogy kéne nekem egy nagymotor, és idén nyáron határozott elképzeléssé érett. Nem vagyok egy technikai zseni, nem értek az autókhoz sem, hát még a motorokhoz. Nem érdekel, hogy hány hengeres, hogy a blokk hogyan van elhelyezve, milyen elektronika dolgozik benne. Használni akarom. :) (Tudjátok, mint a nőknél, a legfontosabb szempont az autó színe. :DD )
    Szóval technikai analfabétaként szeretnék kis útbaigazítást kérni.

    Nem érdekel a száguldás, viszont a kényelem igen. Első körben valami olyan gép kellene, amivel mondjuk 300-400 km-t - aztán persze ha meglesz a rutin, akkor lehet az 1000 km is - kényelmesen el lehet menni, jól lehet pakolni, és a - jó minőségű - földút sem jelent akadályt. Valami túra-endurora gondoltam, ezek az országúti hajó túramotorok nem is tetszenek, meg tényleg feltétel, hogy valamilyen szinten bírja a terepet.

    Nem eszem forrón a kását - kell még jogsi meg lóvé is a dögre -, szóval egyelőre az is elég, ha irányba tesztek, hogy merre érdemes olvasgatni. (Mint említettem egyáltalán nem ismerem a motoros "szubkultúrát", nem tudom, hogy mit érdemes olvas, és mi a hülyeség.) Esetleg jöhet pár ötlet, hogy milyen típussal érdemes kezdeni az ismerkedést. (Van-e valami relatív könnyen beszerezhető, kezes jószág, ami nem is egy vagyon?) Mekkora motor - LE/kW - kell ahhoz, hogy megpakolva is bírja a 100-as utazót, és maradjon benne még szufla? Nem gondolnám, hogy feltétlenül a 110 LE-s BMW-t kell ehhez megvenni. :)

    :R

    A fontolva haladó. - 30 felett minden nap ajándék.

Új hozzászólás Aktív témák