- 2,5 gigabites hálózati switch jött a QNAP gondozásában
- 360 Hz-et ígérő QD-OLED monitorral rukkolt elő a ViewSonic
- Nem a vámokra fogná, de felemelné az iPhone-ok árait az Apple
- Egymásra licitálnak a kiadók, hogy kihasználják a GTA VI késését
- A GEEEK új házainak nem lesz gondja a szellőzéssel, és az áruk sem vészes
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung LCD és LED TV-k
- CPU léghűtés kibeszélő
- Bluetooth hangszórók
- Letisztult külsejű, "lopakodó" alaplapok a Gigabyte égisze alatt
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rootkiller
őstag
válasz
VR6-Fan #7118 üzenetére
A 3.0 V6 TFSi az Turbo-kompresszoros, 333le/440nm az S4-ben/S5 Cabrioban.
A 2.5 R5 TFSi meg úgy keletkezett, hogy a 2.0 blokkhoz hozzácsaptak még 1 hengert, azonos a furat/löket, és a TT RS-ben 340le/450nm, vagyis a TTS 272le-jének pont a 125%-a. Szóval így messziről nekem tetszik a 2.5, bár ha nem raknak alá Torsen Quattro-t, csak egy gagyi Haldex szükségösszkerékhajtást, és elsővel lesz hajtva, az úgy felejtős, megette a rosseb, bár a Coupét 4,6mp, a Roadstert 4,7mp alatt gyorsítja 100km/h-ra. Viszont abban a V6ban szerintem vannak tartalékok, a 380-400le benne van.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol fejhallgatóval garanciával hibátlan működés
- AKCIÓ! "ÚJ" Microsoft Surface 5 13,5 notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe IGP 27% áfa
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- PROHARDVER matricás ház ingyen elvihető
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest