-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kashim
őstag
válasz
Sza_Sa #223707 üzenetére
Nekem az van Sciroccoban.
Szeretek veszélyesen élni. Tud enni az biztos, de ha finoman adagolod a gázt azért ésszerű keretek között lehet tartani a fogyasztást. Motor ha megkapja a törődést, normális üzemanyagot, olajat meg életkortól függően a vezérlés cserét akkor azért elketyeg, de hosszabb távra meg sok furikázásra nem annyira ajánlott az tény. Valószínű én is tovább adok majd rajt 1-2 éven belül.
#223693 molnarpeter
Nincs sajnos. Lakás komplexum, zárt parkoló de konnektort nem raktak ki, pedig újabb építéseknél már gondolhatnának elektromos autókra is...[ Szerkesztve ]
-
daniel2121
őstag
válasz
grizlisandor #223708 üzenetére
Jól ment az nem kérdés,de a fogyasztása az hihetetlen sok volt.
-
grizlisandor
veterán
válasz
daniel2121 #223705 üzenetére
Haver vett jó áron ismerősétől, egy fullos Tourant első szériásat, a 140 lovas turbó+kompresszoros motorral, tudta mit vesz; de teljesen ki volt, hogy milyen jó autó, milyen jól megy, mennyire jól fekszik az úton, mondjuk a szívóbenzines Megane 2 és 3 után lehet virítani.
-
Pikaa
aktív tag
válasz
daniel2121 #223705 üzenetére
Köszi a válaszod! Már páran lebeszéltek róla!
-
-
grizlisandor
veterán
válasz
Sza_Sa #223699 üzenetére
Milyen autót vegyek? topikban beraktam.
---
#223700 Pikaa:
Ötleteltem a másik topikban.[ Szerkesztve ]
-
Pikaa
aktív tag
válasz
molnarpeter #223696 üzenetére
Köszi!
-
Pikaa
aktív tag
válasz
szabonagyur #223697 üzenetére
Még lehet az lesz belőle
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
molnarpeter #223696 üzenetére
Nagyon kíváncsi vagyok, miért? (nem mintha vennék, csak tényleg érdekel)
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
bnorci71
addikt
a hiba illetve a végeredmény elég egyértelmű miért ég a sárga tengeralattjáró a műszerfalon.
Az egyértelmű ami teljesen odalett az a DPF nyomáskülönbség szenzor. Azt is kiderítettem nem lehet egyedi eset ha a csatlakozó javítókészletként elérhetőA kérdésem az ez membrán szakadás miatt kezd el itt megjelenni a kipufogógáz vagy elektromos oldalról történik valami ami miatt odalesz a szenzor?
A másik kérdés a másik szenzor mellette micsoda?
ja 2.0Crtdi 150 paci CRLB[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
szabonagyur
félisten
válasz
molnarpeter #223696 üzenetére
Pedig másik téma alapján azt hittem megveszi az SCROSS/VITARA kombót figyelembe véve a keret-elvárás kombót.
-
Pikaa
aktív tag
Üdv!
Ez a model, típusú Tiguan mennyire ajánlott?
2011-2015 Volkswagen Tiguan (facelift 2011) 1.4 TSI (160 CP) 4MOTION, motorkódok: CAVD, CTHD, CTKA
Ahogy olvasgattam inkább 2012 utáni legyen, de melyik motorkóddal érdemesebb keresgélni ill. vannak valami típushibái ezeknek a motorkódú Tiguanoknak? Lényeg az összkerékmeghajtás.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Kashim
őstag
-
syC
addikt
Ma reggel nekem igy alakult az olajom, 20km utan 0 fokban:
90 km/h tempomat: 74fok,
100 km/h tempomat: 84fok,
110 km/h tempomat: 94fok,Amint lassitottam 110rol, mar csokkent is az olaj hofok. Amugy a 60-70 fokot varosba eleg hamar eleri (3-4 perc), nyilvan az elejen nem nyomom neki.
Fekek: Ma beszelek a szerelommel, hogy O milyet tenne bele, lehet akkor inkabb en viszem neki az alkatreszeket.
[ Szerkesztve ]
•
-
#214
aktív tag
-
Kashim
őstag
Sziasztok, szereltetett már be közületek valaki álló fűtést kocsiba utólag? Tudom, hogy egyedi árajánlat alapján megy, de nagyságrendileg milyen kategóriában mozog egy beépítés? (benzinesbe, ha számít a különbség)
-
lalibatyo
újonc
válasz
molnarpeter #223683 üzenetére
Szerintem dugó, hogy az újba ne jusson be a kosz, a régiből meg ne jusson ki az olaj.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
F_Zolee #223684 üzenetére
Szerintem az eltérés a különböző váltók miatt lehet, pl. máshogyan kerüli meg (SDI a szívó benzinesekkel rokon váltót kapta), máshol lévő rögzítési pontokhoz igazodhat. Talán felmenne a TDI csöve is a tartó lemezek átalakításával, de első körben megnézzük a helyi ipart
a fém szakaszok szépek, nem látok érdemi rozsdát stb, és akkor nem kellene faragni, csak visszatenni ahogy volt.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
válasz
molnarpeter #223682 üzenetére
Nem lenne egyszerűbb a populáris fajtából kormányművestől kicserélni jó kis bontott formában?
Már ha ahhoz tartozik.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
molnarpeter #223682 üzenetére
Szervó cső mellé vajon mi lehet ez? Néhány utángyártott fotóján látom.
Rosszul emlékeztem, mindössze129kárat emeltek és már 133k a gyári cső 😅 -
molnarpeter
nagyúr
Gyors SDI #hajónapló: kezd érződni az autó kora (22 éves lesz idén). Először a tágulási tartály repedt meg. Ezt követte a sorban egy olajszint pálca hüvely törés, az utángyártott kicsit el tud fordulni a helyén, ez böki a csőrömet... Most meg a szervo nyomócső pukkant el, 1J0422893CQ ami semelyik másik motorral nem egyezik, szóval csak gyári van 178 ezerért (=az én szememben nincs
), muszáj lesz elvinni hidraulikás műhelybe, hogy cseréljék ki a gumi csöveket rajta. TDI-hét lenne polcról 30 ezerért új, de szerintem a felújítás olcsóbb lesz. A visszatérő és a szívó cső maradnak, ott nincs érdemi nyomás, szükség esetén új tömlő és közönséges bilincs megteszi, illetve a szívó cső minden motornál egyforma és van utángyártott.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz
Asbee #223679 üzenetére
Porol mint állat az biztos
Nekem hátra került Brembo betét és rendesen feketére színezi a felnit annyira porol, az előtte lévő Bosh betét nem csinált ilyet (Bosht még Hollandiába tették be 2016 előtt, onnan jött ez enyém)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bnorci71
addikt
válasz
atos19881101 #223672 üzenetére
óránként eléget 0,7-1L üzemanyagot és a -3°C levegőből csinálnia kel a fűtésnek +25-30-t minimum, hogy fűtésnek érezd de lehet többet.
De megfordítom a dolgot álló helyzetbe miért nem melegítünk autót?
Mikorra tudnád felmelegíteni üzemi hőfokra -3°C-ba úgy, hogy fűtesz közben? Akkor fordítva ha a meleg motort így használod miért ne lenne normális az ,hogy visszahűl.
A mérték a igen az kérdés de ezt csak te tudod. Eddig lehet nem is figyelted csak most hogy a termosztát ki lett cserélve figyeled.Tudom más motor meg minden, de az 1.5dCi ha -10-be lejöttem a pályáról a városi haladásnál 2Km után képes volt annyit visszahűlni ,hogy az automata klíma maxra kapcsolta a ventit mert az elektromos fűtés rásegítés csak max ventin működött és a motorról származó melegből képtelen volt rendesen fűteni.
Várj egy kicsit legyen jobb idő és akkor is figyeld meg
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
Corsa02
őstag
válasz
daniel2121 #223675 üzenetére
Ez így van, pár éve már nem az igazi. Mi szinte csak ATE-t vagy Zimmermannt használunk.
The Truth Is Out There --->
-
K Norbi
addikt
válasz
atos19881101 #223670 üzenetére
Diesel motoroknak rossz a hatásfoka.
120 al ha mész autópályán vagy lakott területen kívül.
Akkor 90C áll a vízhőfok? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
atos19881101 #223620 üzenetére
Ha fel van tekerve a fűtés, nincs az a termostat, ami ezt a motort melegen tudja tartani alapjáraton.
Ebben a hidegben ez normális jelenség. Nekem is csinálja a CFHC octavia.
Amint elindulok, vissza melegszik üzemi hőfokra.
-
válasz
outsiders #223658 üzenetére
A 8 év / 200 000 km valóban jól hangzik.
tibbike01: Tapasztalati úton eddig arra jutottam, amit írtam. (Kauffernél / Németo.-ból megveszem az alkatrészt, szerelő örül, én fizet -> olajcsere 1/3 ár, egyebek max. 1/2 ár.)
Persze minden változhat, ehhez most aranyárban van a fék, azt tuti alternatívban oldom majd meg. -
tasiadam
veterán
Van valakinek erWin előfizetése? És megtudná nekem nézni az alábbi cuccot, ami az automatának van, ami kijelzi a "választó kar" állását?
realoem-ből megnyitott nemigaparts nem tartalmazza sehol sajnosMég mindig másodrangú állampolgár
-
Asbee
veterán
válasz
bnorci71 #223660 üzenetére
Nálam nem hűl vissza, legalábbis víz 90 fok jelzés tartományban marad. Olaj is 80 alá azért már sok idő kell bemenjen. crbc euro 5 ea288. euro5 el adblue nélkül is volt. Ott rossz lesz a termosztát. Sok ilyet hallani, nem hiába híresült el, ha lehet csak gyárit.
[ Szerkesztve ]
-
bnorci71
addikt
válasz
Reggie0 #223642 üzenetére
Én még most ismerkedek vele 2000Km mentem vele eddig, az Alpokban felfelé sem láttam 105-nél többet igaz nem hajtottam , azt viszont megfigyeltem, hogy 106-107-ről szinte azonnal 103-104-re visszahűl
Asbee
az enyém CRLB az AE288 család ha hirtelen jól néztem, kollégáé nem tudom milyen
De EU5 motorok is tudtak nagy hidegben gyorsan visszahűlni amiken még nem volt 3-5 vízkör meg hasonlók. '07 1.5dCi, 10-2018 1,3Mjtd, '20 1,5Pug ezekkel volt tapasztalatom.De innen monitor mögül nehéz lesz konkrétan eldönteni normális vagy nem.
#223651atos19881101
próbálok visszaemlékezni és úgy rémlik az után is ment folyamatosan lefelé az olajhőfok ,hogy a kapu előtt megálltam, nejem kaput nyitott és beálltam a garázsba ami ugye 1-2 perc#223659 Qru
hát erről majd nyáron tudok nyilatkozni, most attól azért messze volt a hőmérséklet a -3-6°C-al[ Szerkesztve ]
"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
outsiders
aktív tag
válasz
focvis #223654 üzenetére
Én egyelőre olyan 4-5 évet tervezek vele, meglátjuk akkor mit hoz az élet. Úgy voltam vele, hogy eladásnál majd behozza ez a 200k költség a 4 év plusz jótállásra
Ha fejlődik annyit a technológia, lehet váltok villanyosra majd, de ezt megjósolni nem lehet szerintem. Akkutechnológia fejlődésben ha lesz komolyabb előrelépés, akkor realitás tud lenni, engem nem zavar, ha nincsen hangja, így is pakoltam bele a plusz zajszigetelést
Itthon tudnám tölteni, ha lesz kocsi akkor fázisbővítés, falitöltő is jönne mellé.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
tibbike01
őstag
válasz
focvis #223654 üzenetére
Ha rendszeresen hordod hozzájuk, és valami köztudottan ismert hiba lép fel, pl a dsg mikrokapcsoló csere ilyen, vagy pl van már előzőleg (még a gari lejárta előtt) megkezdett ügyed, akkor azt általában meg szokták csinálni garanciában. Nálam ilyen most a virtual cockpit villodzás, már szóltam egy éve nekik, hogy néha csinálja, hogy villódzik a cockpit és mára már szinte mindig csinálja, jövő csütörtökön viszem hozzájuk gariba cserélik. Habár még szeptemberig garanciás, de szerintem mivel már egy ideje jeleztem nekik, megcsinálnák.
4 év után meg ugye alapból jár a 20% kedvezmény és egyéb "extra" hülyeségeket is el tudnak engedni, mobilitás garancia...stb, így már egész közel kerülhetsz egy független szerviz árához.
De persze, ha majd ott jársz, kérj árajánlatot több helyről és mérlegelj.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
outsiders #223637 üzenetére
Nem kínáltak ilyent, lehet, hogy nincs, vagy úgy érezték immunis vagyok rá.
VW-re 4 évet adnak, ami valójában 2 év gyári gari +2 év valami pótlólagos. Simán eltudom képzelni, hogy a Cargarantie nyújtja, régebben az Opelnél is ők adtak spéci kiterjesztett garanciát.Amilyen horror márkaszervizes árakat olvasok itt, valószínűleg az autó 2, de legkésőbb 4 éves kora után független helyre fogom vinni. Illetve van régebbi rossz tapasztalatom a +2 évről, nem igazán akartak helytállni - feltehetően valami katasztrofális hiba esetén azért persze fizetnének.
Az enyémben 2 évesen kb. 30, 4 évesen kb. 60 ezer km lesz. A 60-nál esedékes gyertyacserét már független szervizben tervezem, ahogy majd a DSG olajcserét, fékek cseréjét is. -
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #223651 üzenetére
Mondjuk ez furan hangzik, ha 105-rol esne 93-ra, akkor azt mondanam semmi gond, de -2.5 szerepet jatszhat. Most melegebb napok vannak, nezd meg 10 fok kornyeken csinal-e ilyet.
[ Szerkesztve ]
-
Corsa02
őstag
válasz
atos19881101 #223631 üzenetére
Kellene de nem mindig van és ha megkotlik akkor sajnos hasonló hiba lehet, ugye attól függően milyen állapotban maradt.
The Truth Is Out There --->
-
-
Reggie0
félisten
válasz
atos19881101 #223644 üzenetére
Pedig teljesen normalis ilyen magasabb olajhorol. Minel melegebb az olaj, annal gyorsabban tud hulni, ha megszunik a terheles.
Eleve becsapos az olajho, mert a teknoben meri, nem a legforrobb ponton, a teknot pedig a menetszel is huti. Ha nagy a teljesitmeny, akkor no a maximum-minimum pont kozotti homerseklet kulonbseg is.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
-
Reggie0
félisten
válasz
Coyot #223641 üzenetére
En multkor irtam, nekem a szijtarcsa a bordainak kopasa miatt szetvagta az uj szijat, persze 200+nal padlogazon 5-osben gyorsitva egy autopalyan. Szetcsapdosott par vezeteket is, es berantotta a fotengely a szimmeringhez is, ugyhogy azt is ledaralta. Szerencsere az olajat mar csak a muhelyben kezdte elengedni. Mindezt nem sokkal 300k felett. A gumizasa jol nezett ki, csak ezt az egy alkatreszt nem cserelte a szerelom, amikor mindent cserelt elol(mert hiany is volt belole, meg k draga is).
[ Szerkesztve ]
-
Coyot
őstag
válasz
Corsa02 #223639 üzenetére
Ránézésre nagyon jól nézett ki, még decemberi rendelés egyébként - brutál sulya van . De nem szóltak hogy bármi gond lenne vele. Csekkoljak rajta valamit?
Egyébként egy kis helyzetjelentés: 300ezer km v6 tdi CDYA, teljesen gyári volt minden az elején, ehhez életében nem nyultak még. Vizpumpa most kezdett el csepegni, egyébként gond nem volt vele. Generátorra ráfért a csapágazás meg kapott uj fesszabályzót, ha már szétborult akkor cseréltem termosztátot is - #csakagyári. Meg a vizpumpa meg minden feszitő vezetőgörgő. Bordászij körön hasonló eljárás. Jó móka ez kérem
Má' nem
-
bnorci71
addikt
válasz
atos19881101 #223631 üzenetére
2.0Crtdi Passat
pályázás után 4km országút utána 2Km településen belül és a 100-105°C olaj visszahűlt 80-90°C-ra ha jól emlékszem és ez 0°C külső hőmérsékletnél volt. Vízen ezt nem venni észre még, de amint nincs terhelése a cr rendszerű motoroknak elkezdenek hűlni, én azt szoktam mondani ezek nem hőt termelnek az üzemanyagból, hanem haladást
Szerintem teljesen normális ha megy a fűtés és ilyen idő van kint.
Hasonló tapasztalatom más márkákkal is volt erre, hogy városi haladáskor képesek voltak visszahűlni, nemhogy álló helyben járatáskor."If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
-
outsiders
aktív tag
válasz
focvis #223634 üzenetére
Komoly a választék a 18asban, szoktam nézni. Csak majd 1 centivel húsosabb a gumi a 17-esen, azért félek tőle
Ha más nem (és még nálam lesz a verda) 4 év múlva ha csereérett a gumi fentebb lépek egy méretet. Vettem hozzá 4 év plusz garit, egyfajta biztosítási szolgáltatásként nyújtják, Cargarantie Biztosító. VW-nél nem ajánlották fel Neked, vagy csak a Seat kereskedők tolják ezt? Nagyjából ugyanazt tudja, mint a gyári 4 éves gari, összenéztem a feltételrendszerét. 200k futásig vállalják, előfeltételei is ugyanazok (márkaszervizbe kell hordani).
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
válasz
rbalint88 #223632 üzenetére
Nem is vettem annak
Dilemmáztam rajta, de heroin áron van egy ilyen fényszóró, ha bármi gondja lenne. Én is oda lőttem árban, talán jobban jön ki egy szett új felni fb csoportokból 200k körül, meglévő is karcmentes szett az is 100k fölött menne el. OZ ultaleggera szett van egy elmentve marketplaceről kb 2 hónapja, de a fekete színével 17-es méretben eléggé semmilyen lenne úgy gondolom, pedig stílusra nagy kedvenc a sűrűküllős ralli stílus.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
rbalint88
addikt
válasz
outsiders #223623 üzenetére
Teljesen jo a felszereltseg, csak meglepett, nem kritika volt
Felni szett festese passz, technologiatol is fugg (szinter vagy fenyezes). Sztem 50-100k kozott -> jovanazugy
Kolcson szett lehet van olyan cegnel, aki felnikrr van szakosodva, azert elegge sztenderd felni/gumi megy ezekre.
Nekem Csillaghegy mar kiesik, vagy bevasarlassal egybekotve szoktam mosni a Husztin vagy melobol hazafele a Habgeneralisban az Alkotason, esetleg budaorsi Auchan vagy Tesco moso. -
atos19881101
senior tag
válasz
K Norbi #223629 üzenetére
Mahle ment bele. A bolttal most beszéltem, azt mondja nem tudja elhinni h beszart volna. Illetve megnézte még1x és csak 1 termoszt lát. Viszont ő még az elektromos vízpumpára gondol, hogy nem e az adta meg magát. De annál kéne h hibakód legyen nem?
cp111
Nálam álló helyzetben esik vissza a hő. Tipikus termosztát hiba.[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
CP111
aktív tag
válasz
atos19881101 #223628 üzenetére
Nálam sem fogyott a víz amúgy.....
*** Infláció mögé bújtatott vagyonelkobzás folyik a világban! *** Az elektromos autó olyan, mintha egy működő mikróhullámú sütőben ülnél! Gratula hozzá aki azt vesz! *** A "covid" oltás és az elektromos autó olyan, mint az orosz rulett! Sosem tudod mikor döglesz meg tőle! ***
-
K Norbi
addikt
válasz
atos19881101 #223620 üzenetére
Milyen termosztátot kapott?
Ha küldöl privátba alvázszámot.
Megtudom nézni nincs e máshol termosztát.[ Szerkesztve ]
-
válasz
BigBlackDog #223624 üzenetére
Köszönöm! Összekacsint / összebandzsít?
-
CP111
aktív tag
válasz
billyjoe #223605 üzenetére
Alakulni fog ez még lejjebb!*** Infláció mögé bújtatott vagyonelkobzás folyik a világban! *** Az elektromos autó olyan, mintha egy működő mikróhullámú sütőben ülnél! Gratula hozzá aki azt vesz! *** A "covid" oltás és az elektromos autó olyan, mint az orosz rulett! Sosem tudod mikor döglesz meg tőle! ***
-
CP111
aktív tag
válasz
atos19881101 #223620 üzenetére
Nálam anno a Golfom csinált ilyet, mert a hűtővíz csöve el volt repedve. Minél jobban nyomtam neki annál lejjebb ment a vízhőfok.
*** Infláció mögé bújtatott vagyonelkobzás folyik a világban! *** Az elektromos autó olyan, mintha egy működő mikróhullámú sütőben ülnél! Gratula hozzá aki azt vesz! *** A "covid" oltás és az elektromos autó olyan, mint az orosz rulett! Sosem tudod mikor döglesz meg tőle! ***
-
BigBlackDog
veterán
válasz
BigBlackDog #223593 üzenetére
@Focvis; Megnéztem, szintez a Skoda (is).
-
outsiders
aktív tag
válasz
rbalint88 #223621 üzenetére
Köszönöm!
Ahamm, alap ledes lámpa van elöl az FR felszereltség mellett. Volt led-mátrix is meg nagyobb tabletes 900-k-val többért amikor vettem, nekem annyit nem ért a dolog. Ha a fullos kárpit lett volna akkor ráfizetek miatta, de ez a két dolog nem igazán hiányzik a felhasználásom mellett, inkább eltankolom a különbözetet. Az alap felszereltségen felül van benne Biztonsági és Vezetői csomag M, Connectivity box, Full Link, Praktikum csomag, Téli csomag, Vision Plus csomag.
Még hétvégén mostam, nálam itt a 3kerben jobban bejött a Csillaghegyi hév mellett Ehrle mosó a Huszti útinál. Ha jobb az idő akkor meg mosok otthon, van magasnyomásúm, habágyúm, minden ami kell.
Mennyi lehet egy szett felni festése? Az a bajom vele, hogy addig le hetet támasztani a verdát, mert nincs rá másik szettem. Így utólag lehet jobban jártam volna ha az első szerelés nyárigumit megtartom és mellé veszek egy téli szettet, de nem nagyon tudom pakolászni (tele van így is a kisház), az éves 15k futásomra meg jó a négyévszakos, az előző i30 kombin (pont, mint a tiéd: fehér kombi csak nem facelift, 2017-es 1.6. crdi volt) bevált a michelin cc2.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
busman
veterán
Budapesten kit érdemes keresni, váltó, és motorvezérlő optimalizálás kapcsolatban? Direkt nem írtam tuningot..
[ Szerkesztve ]
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
rbalint88
addikt
válasz
outsiders #223619 üzenetére
Szep joszag, gratu! Azt jol latom, hogy FR, de az alap fenyszoros? Azt hittem ahhoz a felszereltseghez mar a projektoros led jar. Huszti uti Lidl-nel fotoztam anno en is az uj verdat a kezdo mosas utan, az is feher kombi, de itt offos
Felnihez: szvsz eloszor photoshopban probalkozz, utana meg ezen a felnin plastidippel, aztan ha jo az arnyalat, akkor meg le lehet fenyezni. En a lokharitokban levo diszbetetek szurkejere fujnam, ha mar mindenkepp mokolni kell -
atos19881101
senior tag
Sziasztok,
mágus ha itt vagy. Az mennyire normális, hogy -3 fokban álló helyzetben visszahűl a 2.0CR? Decemberben cseréltem nagy szopás árán a termosztátot. Nem gondolom, h ennyit bírt volna. Vagy mégis? Manuális így csak egy termosztát van benne tudtommal. Kb folyamatosan esik a hő… fűtés megy a kocsiba.
köszi!/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
outsiders
aktív tag
válasz
tibbike01 #223615 üzenetére
Rendszámtáblatartó jó ötlet, azt lövök egyet az ahifi-n, nézegettem már korábban. Felniméret maradna ez a 17-es, amilyen utak vannak eléggé kemény így is számomra a futómű plusz a Conti AllSeasonContact 2 abroncsoktól se szívesen válnék meg
syC: köszi, ezt az oldalt nem is ismertem
Van pár felni amit néztem már korábban, de ez sokat segít tényleg. Sima fekete felnit nem vennék alá, mert az szerintem csak igazán nagy méretben mutatna valamennyire, de az ezüst szín helyett valami sötétebb talán jobban mutatna rajta.
Egy ideje én is sport módban használom a városban, mert ha bemelegszik akkor minden lámpánál, lassításnál ha elveszem a gázt egyből vitorlázgatni kezd és lelövi a motort ha simán D-ben használom. Ami fura viszont, hogy sport módban a kicsivel magasabb fordulat mellett úgy kezd ez spórolni a technika, hogy gyakrabban kéthengerezget.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Corsa02
őstag
Igen. Nagyon alacsony fordulaton dolgozik ez a motor, mert ugye van nyomaték bőven, de pont ez a baja is egyben, kokszol mindent és vibrációs gondokat is okoz. Sokszor elég az, ha 110km-h-nál, mész 6. vagy 7.ben 8-10 percet, hogy 2000 fölé menjen kicsit a fordulat.
The Truth Is Out There --->
-
outsiders
aktív tag
Két kép a vasról, nekem jobban tetszett a kiállása, mint a golfnak és az oktávnak, kevesebb is mozog belőle az utakon. Gyári felni cseréjén gondolkodom valami gunmetal színű, kicsit filigránabb darabra.
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Corsa02
őstag
Mikori évjárat? Mennyit futott? Azért időnként küldd is meg, hogy legyen kipufogógáz hőmérséklet, mert ez a 100-al főúton poroszkálás ez 1,6Cr-nek hibátlan, ezért nem kell 326Le meg egy valag NM
Az olaj 80 fok felett már rendben van, akkor már minden alkatrész megfelelő hőfokú.
Közepesen bátor választás egy ilyen BiTDi, bár a 326Le verzió már jobb mint a 313Le volt. Hajtsd meg időnként, pályán is. Belevaló olaj és olajcsere alkalmával érdemes mindig ellenőrizni a főtengely végén a szíjtárcsát, ha repedezett, öregedett kinézetű akkor csere.The Truth Is Out There --->
-
Coyot
őstag
1. ATE jó, bosch is jó, én is most cseréltem hátul fékszettet, Pheaton gyári betétek voltak benn
3. Szerintem csak jóljártál vele
4. Ha nincs hangja a vezérlésnek nem kell baszogatni. Ismerek olyat akinek 480at elment a gyári, több olyat is akinek 400 körül csörrent meg. Ha jó ne basztasd főleg hogy nem olcsó a csere. Jah és nálad már lehet diag is kidobja ha nyulik, nálam pl fülelés van hideginditásnál ha csörren akkor lehet már csak 100 ezret bir
[ Szerkesztve ]
Má' nem
-
syC
addikt
Sima mobil 5w30-at tett a gepbe a szerelo. Kezdhetek aggodni?
•
-
válasz
kleinguru #223596 üzenetére
Jóó reggelt!
Mivel igen rég volt már csak hasonlót tudok linkelni:
[link]
Az enyémben még régi D1S van.
A megrendelés visszaigazolásakor felvettem a kapcsolatot a sárgával és kértem, h 3 darabot küldjön, így van egy tartalék abból a szériából, ha cserélni kellene, de idáig lekopogom, jól bírja. Annyit változik a kínálat, h most már nem is találom azt amit anno rendeltem. Ha most rendelnék akkor viszont már ezt tenném bele:
[link]
Vedd meg, tényle csalódás mentes, projektor mögött meg a műszakin nem veszik észre.Joe
-
rbalint88
addikt
válasz
kleinguru #223596 üzenetére
Pedig sajnos a fenyszoro csere vagy felujitas az igazi megoldas. Az a baj a megegett foncsorral, hogy pont az a resze serult, ami az utra vetitene eled a fenyt. Szoval rakhatsz bele csilliard lumenes izzot, nem ott jon ki a feny a lampabol, ahol igazan szukseged lenne ra. Korulotte szep vilagos lesz, meg projektorosban nem is fog vakitani. Nekem az Alfaban es a B5.5 Passatban volt anno megegve a foncsor az izzo felett a gyari xenonban, tokeletesen latszott is az auto elott, hogy mi a baj. Ha mar teljesen le van egve rola a kromozas, akkor meg a projektorba belenezve is latszik, hogy lyukasan jon ki a feny.
-
Reggie0
félisten
válasz
Asbee #223602 üzenetére
Es kevesbe porol, ami a 19-es alufelni mellett szempont volt
Intenziv terhelesnel nagyobb homersekleten jar, hamarabb kezd egett szagot arasztani es a fekcsovekre/olajra is jobban kell figyelni mellette. Viszont fekhatasban nem erzek erdemi kulonbseget. Pedal kezelesben viszont igen: a fekpedal egy magasabb es szukebb tartomanyban mukodik. Azaz az elejen jobban le kell nyomni, hogy erdemi fekhatas erezheto legyen, viszont ezutan kevesebb eronoveles nagyobb fekhatasnovekedest eredmenyez.
Fek megegest es maradando fekhatas csokkenest nem tapasztaltam vele (eddig).
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
En ugy hallottam, hogy 300k elott nem is szokas cserelni, de van aki 500k-t mond ra. Azert a dizelek birni szoktak. Egy-ket kiveteles tipus van, ami hiresen problemas volt lancugyileg, pl. A4 B7 3.0-as dizelje, aminel elobb javasoltak. En nem aggodnam tul a helyedben, megvarnam a 300k-t. A kettostomegure(ha manualis) viszont erdemes figyelni.
Olajhofok 80 fok alatt hideg az en szememben, az alatt sosem terhelem. Ha a viz 90 alatt van, akkor hideg, figyelembeveve, hogy 100 fok alatt 10-15 fokot csal felfele a kijelzes, hogy ne foscsizzanak be az egysegsugaru juzerek, ezert bemelegedeskor csak akkor terhelem, ha mar par perce 90-et mutat. Sokszor a viz elobb melegszik fel, viszont az hajlamosabb visszahulni a kornyezet miatt. Pl. nekem sokszor volt, hogy alapjaraton varakoztam a repteri parkoloban hideg teli ejjelen es elkezdett lemenni a viz homerseklete.
-
Asbee
veterán
válasz
Reggie0 #223600 üzenetére
Powerdisc mellé a sima ATE betét a legjobb. Maga az ATE is ezt ajánlja. Persze ha a legjobb fékhatás a cél. A ceramic egy komfortosabb kevésbé kopó, porzó kisebb súrlódási együtthatóval rendelkező betét. Ezért is szeretik utcára, általános felhasználásra, meg mert jól hangzik a neve.
[ Szerkesztve ]
-
syC
addikt
válasz
Reggie0 #223600 üzenetére
C7 bitdi 326 paci. Hosszan tervezek vele, városban nagxon ritkán használom, 95% főút + autóút. 100-110 tempomat végig, elvétve néha egy kis megőrüléssel.
Most jut eszembe, hogy akartam kérdezni még valamit. Olajhőfok tekintetében mikor számít melegnek a kocsi? 60 fok alatt nálam tojáshéj üzemmód van, de gondolom attól, hogy az olaj felmelegszik egy biz. hőmérsékletre, az nem azt jelenti, hogy minden más is annyin van?
•
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Politika
- UHD filmek lejátszása
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Háborog az Apple az iPhone-ra írt első pornóapp miatt
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Villanyszerelés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest