Hirdetés
- Notebookosított mini PC-t leplezett le az AOOSTAR
- Vélemény: más cég lenne az Intel, ha korábban nevezik ki Lip-Bu Tant
- Barátságot teremtene az ARM és az Anti-Cheat rendszere között az Epic Games
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Az NVIDIA szerint a nagyobb készletek stabilizálják majd az új GeForce-ok árait
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hamarosan foghatja a kezét a Copilot a játékosoknak
- Milyen videókártyát?
- Milyen monitort vegyek?
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Projektor topic
- Autós kamerák
- Azonnali informatikai kérdések órája
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
Látom csak a Hondások feszültek rá a szerszámkészletre. Gondolom nem hiába...
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #74596 üzenetére
Tudsz Te ha akarsz.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz
StoneBridge #74592 üzenetére
Jóféle,lesz v 4 misi
Hangja,mint egy 25ös tücsöknek,nulla. Habár lehet túlságosan a supermotokhoz vagyok szokva
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #74594 üzenetére
Csavarhúzó hogyne lenne?! Van vagy 50 féle bitfej és hozzá a csavarhúzó szár, befogadóval.
Fogó tényleg nincs .. és kalapács, szig.szalag se. Így már Simson-hoz és MZ-hez nem is való.Ezt csak mobil célokra vettem, tulajdonképpen minden megvan falon amit ez tartalmaz (bár azóta már szarásig raktam), de így mégis kényelmesebb szerelni a kertben, haveroknál, vagy egyszerűbben szállíthatóak a szerszámok A-ból B-be.
StoneBridge
Nem szar, de lehettek volna kicsit kreatívabbak, az R1-nél már ellőtték ezt az orrot.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #74577 üzenetére
Fogó nincs, csavarhúzó nincs így nem fullos ..
-
demars
addikt
válasz
runner 125 #74577 üzenetére
Ez jó cucc. Tesómnak vettem akkor én is, születésnapjára.
Most megyek feltesszük a közép állványt. Majd lövök képet.
-
StoneBridge
senior tag
Új R6.
Penge lett. -
imibogyo
veterán
válasz
Kolondrum #74576 üzenetére
Persze ez is tökéletes, csak eszembe jutott, hogy anno a sajátom sem volt sokkal drágább. Bár én webshopból vettem, nem ALDI/LIDL, vagy ilyesmi helyről.
(#74577) runner 125: igen én is néztem ezt, csak hát ebben az időben kicsit híján voltam a "motivációnak" (értsd ennyi volt az összes spórolt pénzem, egyetem mellett).
-
Chrys_
addikt
Télre garázsba rakom a gépet (de majd később, most még napi használatban van), de mire kell figyelni ilyenkor?
pl.:
- legyen benzin a tankban?
- érdemes venni ezeket a szerelőállványokat, amivel meg lehet emelni a gép elejét-hátulját?
- légnyomás a gumikban? ÉRdemes kicsit lejjebb ereszteni, vagy mindegy?
- akkukiszerelés?
- letakarni mivel?
És/vagy ezeken kívül mi van még?
Mielőtt lerakom, elviszem rendberakatni a fényezést is, néhány bogárnyom nem távolítható el. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
FIREBLADE78 #74584 üzenetére
Ne itt dekkoljál, hanem irány a szegedi boltba! Most!
-
válasz
FIREBLADE78 #74582 üzenetére
Nem születhet mindenki az ország ütőeréhez közel.
-
válasz
FIREBLADE78 #74579 üzenetére
Nyitáskor még volt a Béke tériben Bp-en.
-
válasz
yodamastah #74568 üzenetére
Ezt kifejtenéd kicsit?
-
imibogyo
veterán
válasz
Kolondrum #74570 üzenetére
Végülis nem rossz, bár én 11.000 Ft-ért ezt vettem egy nagy leárazáskor... Elég sokat használtam az utóbbi időben és szerintem nagyon strapabíró (van ugyanez kék kofferrel is, nagyon picit más elrendezéssel).
-
válasz
yodamastah #74568 üzenetére
Ernő is a maga keretein belül idegbeteg lett tompító nélkül, nyers, nem lehetett vele finomkodni és még lehetőségem sem volt az új beállításokkal megnézni mennyire lett idegbetegebb. Azt azért bánom.
TommyGun! 7 és fél pénz.Igen Lidli.
-
yodamastah
őstag
válasz
Khaosz55 #74565 üzenetére
Anno a 600as gixxer az akra titán rendszer felrakása után szinte motorozhatatlan lett. Párszor majdnem elstem emiatt, aztán elegem lett belőle, akkor vettem a motty afr tunert. Most yoshi rendszer van a 750en, ez egész tűrhető gyári térképpel, de sokat kisimít ezen is a motty.
-
dugynok
senior tag
válasz
Something_ #74563 üzenetére
Jah... 11-be tudok segíteni. 10k kb. a vizsga.
-
Khaosz55
addikt
válasz
dellfanboy #74557 üzenetére
Én az Mt07-re, raktam Termignoni rendszert. Amiben cserélhető a db killer, ki is vehető a db killer és a katalizátor is kivehető. Már mindegyik variánst próbáltam tehát:
1. kat+db killer
2. csak db killer
3. sem kat sem db killer nem volt benne6000 Km-t mentem vele mindegyik változat volt benn. Semmilyen negatív menettulajdonsági változást nem észleltem a 3 változathoz képest, és a gyári kipufogóhoz képest. Ha nem volt benne semmi kicsit erősebbnek éreztem, de lehet a jó hang okozta élményfaktor volt.
Semmilyen szervizes összehangolás nem történ és nem érzek jelenségeket anomáliákat a gázelvétel és újra ráhúzás esetén. Nincs bakkecske rángatás, ingadozó alapjárat, megtorpanás teljesen úgy viselkedik mit a gyárival csak azzal inkább villanymotor hangja volt és ez nem igazán passzolt az MT07 karakteréhez.
Nem mondom, hogy nem kell összehangolás mert a haver karbis banditja esetében volt összehangolás, de az én esetemben nem történt meg, de majd tavaszi olajcserekor megkérdem a szervizt.
-
Tarill
őstag
Üdv! Valaki meg tudná mondani h 650-es sv-nél hogy van a vezérműlánc csere? A régi láncot szétnyitom vhol összekapcsolom az újal betekerem a blokkba és patentolom vagy zárt a lánc és szét kell barmolni mindent és ráakasztani?
-
dellfanboy
őstag
nyilvan ezert raktak a mostani motorokra vastagabbnal vastagabb vegdobokat mert tok lenyegtelen a tartalmuk/vastagsaguk/hangtompitasuk/aramlasuk stb. (special ajanlanam tanulmanyozasra vatta uj ezres gixerr-t ahol a dob atmeroje vetekszik az esernyotarto depocicak derekmeretevel). vagy a japan ducati-k..
de mind1 En nem lennek abban biztos amit irsz. -
p87
senior tag
válasz
dellfanboy #74557 üzenetére
Itt nem komplett rendszer lett cserélve, ez csak egy végdob, nem nagyon befolyásolja az áramlásokat, lambdaszonda korrigálni tudja.
Ha kompletten lenne cserélve vagy a katalizátor kiberhelve akkor az már más és hozzá kell hangolni. -
Chrys_
addikt
válasz
dellfanboy #74557 üzenetére
Nem tudom, mit csináltak meg ezek közül és mit nem. KB. 3 hónapja van rajta. Én nem vagyok szerelő és nem is akarok az lenni, nem tudom, hogyan hat vissza a motorra, és amíg jól megy, igazából nem is érdekel. Az előírás alapján mindig leadom inspekcióra és ha kész elhozom és gurulok
-
dellfanboy
őstag
válasz
Chrys_ #74556 üzenetére
es a Suzuki szervizben nem lottek hozza a PC-t? nem mondtak hogy hozzaalitjak az injektort/karburatort?fekpadon beallitottak?
gazlenges?aramlastan? melyik volt ez a szakerto szeviz? nem akarom elhinni hogy meg a leirasba sincs benne hogy allitasd a motorhoz a kipuffot.. ez nem egy felcsavarozom es kesz alkatresz
miota van fenn? mik a tapasztalataid? szelepek nem egnek jobban? -
Chrys_
addikt
válasz
Geresics #74554 üzenetére
Nekem MIVV Suono van fent. Elvittem TÜV-re, de nem kellett bejegyeztetnem, elég az E-szám igazoltatáskor. Ez rajta van a kipuffogó csövén (közvetlenül a dobnál), valamint egy kis azonosító kártyán is. A motoron semmit nem kell változtatni, legalábbis a leírás nem ad meg semmit. Én Suzuki szervizben rakattam fel, mert az eredeti dob bilincsének a csavarja kb. berohadt.
-
dellfanboy
őstag
válasz
Geresics #74554 üzenetére
mi a cel az uj kipuff-al? ha loero kell en ujabb motort vennek, kotve hinnem hogy az a +5le-t (ami elmeleti) akarhol is megerezned, foleg terepen meg a versenypalyaminosegu magyar utakon..
ill. az uj kipuf-ot illik osszehangolni a geppel. az se ket forint..
ha csak a hang elmeny a cel akkor azt nem kommentelem -
Geresics
addikt
Nézegetek magamnak nagyon egy MIVV kipufogót a motoromra (2006-os Aprilia Pegaso Trail - blokk ugyan az, mint a Yamaha XT-n), és gondolkodóba estem:
- elméletileg +5 LE a teljesítménynövekedés
Viszont milyen hátulütői vannak egy "nem gyári" kipufogónak?
Elméletileg azt írja, hogy "Homologation in accordance with European standards", tehát úgymond benne van az E-betű, ha jól sejtem.
Fogyasztás változik ilyenkor?
Motorvezérlést, CO-értéket, vagy bármit változtatni kell?
Vagymittudoménmégmirenemgondoltam? -
TommyGun
őstag
Pofás darab ...Custom Yamaha Virago
-
dugynok
senior tag
válasz
Something_ #74542 üzenetére
Üdv,
11. kerület környékén laksz, ugye? motorvizsga miatt kérdem.
-
canniball
nagyúr
válasz
runner 125 #74549 üzenetére
Ezt én sem ismertem, köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz
canniball #74547 üzenetére
Kézi szerszámos topikban is volt téma hasonló holmi.
-
mm89
őstag
Ez is erős. Eddig kétszer mászott el. Egyszer még az sv-n, volt benne 2x2 l kóla és 1l őszilé
, jah és elég pattogós volt az út, így azon nem is csodálkozom.
Másodszor meg amikor jöttem haza a Z-vel először. Benne volt kb 1 l víz, egy kisebb táska, plusz amit a motorhoz kaptam tartalék fékbetétek, db killer, papírok, szóval ott is volt súly. Igazából itt a kigyorsításokat nem bírta, szépen csúszott az ölembe. Ha ki lett volna kötve a villanyakhoz akkor nincs ilyen baj, de nekem nem járt hozzá heveder.
Egyszer vittem benne egy komplett utasfelszerelést (kabát, nadrág, sisak) még az sv-n. Azon kívül, hogy olyan magas volt (ki volt tágítva), hogy csak egyenes háttal tudtam ülni, ami miatt az autópályán szenvedés volt a szelet fogni, semmi baj nem volt vele. nem mozdult el. Én szeretem.
Ja meg egyszer kölcsönadtam, egy kanyart kiegyenesítettek vele, nem lett semmi baja. Azt nem tudom lerepült-e. -
canniball
nagyúr
válasz
Geresics #74544 üzenetére
A lakásfelújítós topikban valószínűleg több tapasztalat lesz mint itt.
-
-
Geresics
addikt
Azt már többször megbeszéltük itt a fórumon, hogy a Lidl szerszámai egész vállalhatóak. Mi a helyzet az Aldi-val? Konkrétan erre gondolok, mert pont jól jönne egy ilyen:
WORKZONE Fúró- és vésőkalapács 15 990 Ft -
Something_
őstag
Lejar 20-an a muszakim, tudtok olyan helyet ajanlani, akik idopontra megoldjak a vizsgat? Egy kis extra az e jel nelkuli yoshimura es a fem fekcso.
Plusz, hogy piros a motor, a forgalmiban meg fekete van, de elvileg ez vizsganal nem felaras, csak beirjak megjegyzesbe. -
emre
veterán
-
vlevi
nagyúr
Valakikérdezte, hogyan kell motorral driftelni.
Okosak már kitaláltak az eszközt.Ezzel nem borulsz fel. Állítható, hogy mekkora tapadást engedjen az első, vagy a hátsó kerékre, biztos jó móka lehet.
-
demars
addikt
válasz
Ferdzsoo #74519 üzenetére
Érdekes amit írsz, mert a cbf nek elég magas a kormánya, egyenes háttal lehet ülni rajta. 300 km után én is fáradok rajta és zsibbad a hátsóm. Ezt én annak tudom be (legalább is eddig így gondoltam), hogy első motor, első szezon és picit görcsösen ülök rajta, figyelek, feszengek ha nagyon húzni kell neki.
Még nem mentem más típussal nagyobb karikát, de jövöre majd próbálgatok. A széllel nincs gondom gyári plexivel. Viszont a stabilitást nem értem? Ln nem érzem, hogy menne ki alólam. -
HSM
félisten
válasz
canniball #74533 üzenetére
A gyári motyók azért általában elég komoly minőségi ellenőrzéseken mennek át.... Persze lehet az is rossz. Szval tudom, hogy nem kókányolt cuccra gondoltál, én sem, csak arra, hogy laikusként nem biztos, hogy módunkban áll megállapítani a saját bőrű tapasztalás előtt, kókányolt-e a cucc, avagy vérprofi. Tisztelet nyilván a kivételnek, aki ért ehhez, és egyből kiszúrja.
-
HSM
félisten
válasz
canniball #74511 üzenetére
"pedig az elvileg a biztonságot növeli."
Elméletileg igen, ugyanakkor senki nem garantálja, hogy az XYZ által készített papíron jobb cső tényleg jobb-e, és nem fog az első fékezésnél széthullani a szerelék rajta, ön és közveszélyes szituációt teremtve. A gyári alkatrész esetén viszont azt tuti tudja, amit tudnia kell.(#74507) Imy: Lehet inkább egy fotelt kéne venned, azon tuti nem fáradnál el.
(#74519) Feree13: Nekem is teljesen jó volt az SV650S kissé sportos testtartása, pedig elég sokat üldögéltem rajta.
Egyedül a lábam zsibbadt néha, mert nagyon magam alá kellett hajtogatni. Én amúgy nem is érzem túl jól magam a nagyon egyenes tartású motorokon.
(#74522) -Mike-: Szvsz kicsit ki van ezzel mosva sokak agya... Amúgy meg azt mondani sem túl célszerű, hogy minek, mert ha egy szerencsétlen bolygóeügytállásnál amatőrül fékezve magára borítja a gépet, hallgathatod, hogy bezzeg ABS-el biztos menthető lett volna.... És még az sem elképzelhetetlen, hogy tényleg.
(#74531) Horvi: Pont ez jutott nekem is eszembe...
-
-Mike-
addikt
Nagyon félve kérdezem meg és halkan, hogy miért ragaszkodsz hogy abs-es legyen? Hányszor húztad be az első féket a mostanin annyira hogy blokkolt az első? Hányszor pereceltél a blokkolások miatt, hogy csak abs-est akarsz venni? Vagy csak olyat akarsz és kész? Az is egy érv.
-
canniball
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #74519 üzenetére
Hmm, azt hittem a fejidom pont úgy véd mint a full idomosé...
A derekamat szerencsére én nem érzem (mondjuk én egyedül megyek ha ez számít); mióta megcsináltattam az ülést azóta az alfelem sem terhelődik annyira (sőt a futómű is javult).
A VFR750 nekem már nagyon előredőlős volt (gondolom az tiéd sem kisebb). De tény hogy a menetszél hiánya tetszett.
Imy!
Dehogynem, van olyan a hahu-n is...igaz a friss modellekből. -
Ferdzsoo
addikt
válasz
canniball #74518 üzenetére
A menetszél, hiába fejidomos, köze nincs egy rendes szélvédelemhez, a turbulenciáról nem is beszélve. A folyamat váltogatás hogy a nagyobb gépekkel tudd tartani az iramot. A derekam mindig beállt 100km után de durván, a seggemről nem is beszélve. 300km után úgy szálltam le róla mint valami nyomorék. Pedig ott elvileg egyenes az üléspozi, mégis. A vfr-en sportos és mégsem. Fura de így van.
130-140 felé azért már nem olyan stabil jobban kell figyelni mindenre, ez is lefárasztott. Kanyarstabilitásról nem is beszélve, főleg 2 személlyel.
Az a durva hogy amíg fel nem ültem egy komolyabb motorra azt hittem mindegyik ilyen. Pedig nem, és hihetetlen különbségek vannak.
A vfr-rel mióta az ülèst is megcsináltattam nem tudok annyit menni hogy nyűg lenne felszállni egy pihenő után.
És ez valami kib@szottjó dolog... -
canniball
nagyúr
válasz
Ferdzsoo #74513 üzenetére
"A nakedeken mindig el fogsz fáradni SZVSZ. ...Nekem a cbf600-al annó ugyanez volt meghaltam rajta fél nap után."
Ezek szerint neked csupasz CBF-ed volt, ő viszont a fejidomos verziót nézte (vagy legalábbis demars kolléga fejidomos CBF-jétől indult a gondolatmenet). Ráadásul most is fejidomos SV-je van. Így gondolom nálad a naked kivitelből adódott a fáradás, nála meg valami más (talán a sportos testtartás?) lesz a gubanc. -
Ferdzsoo
addikt
A cbf600-on ugyanúgy elfáradsz és szerintem az összes hasonló kaliberű motoron is. Legyen az bármilyen más márka. Feljebb kell lépni. Vfr800, Suzu Vstrom, és túrásat kell nézni. A nakedeken mindig el fogsz fáradni SZVSZ. Én legalábbis ezt látom mindenkin. CB1300 talán az egyetlen naked amivel elmennék hosszabb túrára.
Nekem a cbf600-al annó ugyanez volt meghaltam rajta fél nap után. Az városban, meg 30-60km-re nagyonjó, de amint kimész 100km fölé országúton, szinte semminemjó. Főleg 2 személlyel meg dobozokkal. Legalábbis nekem. Ezért is léptem tovább... -
canniball
nagyúr
válasz
Timyyy #74493 üzenetére
Amennyire tudom erre nem válthatsz legálisan. Szigorúak a szabályok, melyek szerint pl. még a fékcsövet sem cseréltetheted fémre (az más kérdés hogy ez mennyire feltűnő vagy hogy mennyire szólnak érte), pedig az elvileg a biztonságot növeli.
demars, Micsurin!
Bent vagytok. -
-Mosquito-
őstag
-
Horvi
őstag
Hali,
Gondolkodom tanktáska beszerzésén a hosszabb túrákhoz és az lenne a kérdésem, hogy kinek milyen van/mit ajánl/mik a tapasztalatok? Amiket néztem az vagy ilyen mágneses(nem bassza össze a tankot?), vagy ilyen lock rendszerű amit a tanksapkánál rögzíted(mennyire strapabíró?) amit gondolom le kell szedni minden tankolásnál
El tudnátok látni pár tanáccsal?
Köszi! -
TommyNagz
senior tag
válasz
tboldi #74500 üzenetére
Harmadik tulaj vagyok, első tulajnál 1 évet volt, a többit a másodiknál. Végig vezetve van a szervizkönyv, és szinte makulátlan a moci, ezért is kockáztatom meg, hogy valós a km. Gumik még szintén a gyáriak. Plusz ugyanott vettem, ahova hordta a tulaj az éves szervizekre 2008 óta. (Honda Dream)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest