Hirdetés
Hirdetés
-
A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
ph A cég kínálata egy 1440p-s/480 Hz-es OLED és egy 4K-s/160 Hz-es IPS kijelzővel gyarapodik.
-
Még Snapdragon 8 Gen 4 sincs!
ma Máris a Snapdragon 8 Gen 5-ről pletykálnak, ami minden eddigi szettnél komolyabb teljesítményt hozhat.
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tarill
őstag
Arra nem gondoltál hogy az N verzió kormányát rátedd? Mentem már olyannal és sokat javít a helyzeten, lényegébe tök egyenes háttal ülsz utána, és elfér minden a fejidom mögött nem fog akadni meg semmi. Kuplung és első fékcső kell hosszabb azt hiszem. Nekem is 2001 S-esem van hosszu távon nem tudom mennyire lesz kényelmetlen mert jogsim még nincs meg így annyira rengeteget nem mentem még vele de jó kis gép szerintem és a lehetőség adott az kormánycserére ha úgy van
-
Yoshida
aktív tag
Én 187cm vagyok, és az fz6n-em túl alacsony. Igaz nem megyek vele messzire, így nem annyira gond. Telókon semmit nem tudsz állítani, csak hátul előfeszítést. Az én súlyomhoz (93kg) valszeg túl kevés a rugója elöl, utassal ici-pici fékre összeül az eleje teljesen.
ABS-es szerintem csak az S2-ből van, de amúgy is érdemes azt keresni. (nekem nem az van, és utólag bánom, 100-200-al többért lehetett volna ABS-esem)Nem lebeszélni akarlak az fz6-ról, mert szerintem pöpec gép, de vannak hibái el kell dönteni ezek zavarnak-e vagy sem, viszont 9 ezer felett még Steven szerint is megjön a "tűzijáték".
-
Yoshida
aktív tag
sportmotor.hu-n vannak túrázók a fazer topikban, de az ő használati módjuk nem veszi túlzottan igénybe a motort, vannak 100e feletti futású gépek bőven. Motor, váltó bírja. Injektoros, gond nem sok van vele, TPS szenzor volt tipushiba, de amelyik ABS-es az már gyárilag a jóval van.
Szóval hibái olyanok vannak amiket már leírtam.
Ja meg ha találsz olyat amin még a gyári sokéves Dunlop gumi van, azt kapásból le kell cserélni, mind fel van keményedve, nulla a tapadása 25 fok alatt, vízen meg életveszély. (S2-tipusokra azt írják hogy Bridgestone-al van szerelve, azt nem ismerem)
Viszont 2007 körül (után) elvileg létezett a 78 lovas nem S2 is ABS-el, előbb találtam utalást rá. -
runner 125
nagyúr
V2 vs. sor 4, pont az általad írt tényező a legfontosabb különbség, hiába szinte Nm-re pontosan azonos a két motor nyomatéka. A V motor már alul is tol, míg a sor4-et (főleg a 600-asokat) 8-10.000-ig el kell húzni, h előbújjon a boogie.
Próbálj ki több azonos típust, annó én egy Fazer-en tanultam, annak a Honda-hoz képest olyan volt a váltója, mintha egy kést rugdalnék, ami egy pekedli vajba van mártva. Ettől függetlenül minden fokoztatot vett, tartott, de a precízség, pontosság kritikán aluli volt.
demars
Ldil féle töltőről több blogban is olvastam, dícsérték, ár/érték arányban jó.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mike-
addikt
Ha kipróbálsz egy motort ami potenciális jelölt akkor ne tötymörögjél vele, nézd meg mit tud minden tartományban, az ismerős meg bukóban SV-vel a lába között meg nem mondja hogy te most 5ezerrel forgatod vagy 9ezerrel.
De lehet én vagyok rosszul bekötve, de még mindig elég nagy fassságnak tartom ennyi után kijelenteni hogy egy rakás hulladék a moci. -
vlevi
nagyúr
Azt hiszem, ez egy helyről van :
Igaz, ez R6-os, nem FZ6, de sornégy, és ez a lényeg.A különbség, hogy az R6-os sor4 blokkja (de úgy nagyjából mindegyik sor4), a fordulatszámmal nagyjából együtt nő a nyomatéka, míg a V2-esnek már alacsony fordulaton nagyobb a nyomatéka, és ez kb 7000-ig tart nála, onnan már csak forog, de a forgatónyomaték csökken. Ezért nincs a végén "tüzijáték", mint a sor4-nél, és általában ezért is kisebb a LE-ben mért teljesítmény, mert a fordualtszám felső tartományában már általában kevesebb a NM, mint a sor4-es társánál.
-
félisten
Tudom, bandit fesz.szabbal szokták helyettesíteni. Még a márkaszerviz is ezt csinálta (elmondás alapján, mivel a gyári GS szab drága téme). Ott indul, hogy nincs hűtése, tűz forró a szabályzó. Pedig talán csak ez a kulcs. er6n-nek kézzel érinthető a szabályzó minimális szél éri, sőt nem régen láttam egy motort aminek a menetszél útjára tették a szabályzót.
Jaj nem is mondtam nektek, de mehettem volna egy felpiszkált légolajos GSX-R 1100-el, ami butítva volt 150ló felett, de úgy gondoltam még csak alig vagyok 30 és jó lenne élni.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Az F4i inkább sport-túra, viszont chopperes ismerőssel egyszer mentünk motorozni. Talán írtam is róla akkor. Az volt az első és az utolsó. Végig aggódtam, h a pótos Ifa mikor előz be minket.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tarill
őstag
óra szerint 42e km gyakorlatilag ugye ki tudja bár nem néz ki bontószökevénynek a motor. jelre teszem az 1. hengert ahonnan hallom a láncot és kiveszem a feszítőt nem ugrik át a lánc ugye? nyilván nem fogok ráindítani meg tologatni közbe
ahogy néztem tényleg a tetején lévő csavart ha kiveszem úgy tudom állítani, kifele befele egyaránt, összeszerelésnél is azzal kell 0-ra visszahozni a feszítőt
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Húha itt bajok lesznek.
Ha rákeresel az ABS kifejezésre sokminden érdekes dolgot fogsz találni.
De amúgy igen, mindegy mennyire rántod be, nem fog kicsúszni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
demars
addikt
Első paripának tökéletes. 210-et vígan viszi, igaz forgatni kell, ha ki akarok lőni egy kicsit intenzívebben de meg kell ezt is szokni!
A blokkról azt mondják a hozzáértők, hogy elnyűhetetlen. ( legyen igazuk! )
Ezen nincs ABS, meg semmi extra de pont ezért is jó. Csak az útra kell (lehet) figyelni, nincs semmi csili vili műszer, meg visszajelző. ( töltés visszajelző folyamatban )Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
runner 125
nagyúr
Az 1000-es sokkal drágább? Azért egy 100le-t szerintem produkáljon a következő, ha már arról az
überbrutáldurvanyomatékgyárSV-ről váltasz.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
TommyGun
őstag
Vstrom? Nem pálya? Én majdnem azt vettem, amíg meg nem találtam a tökéletest
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-Mosquito-
őstag
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
A cbf600-on ugyanúgy elfáradsz és szerintem az összes hasonló kaliberű motoron is. Legyen az bármilyen más márka. Feljebb kell lépni. Vfr800, Suzu Vstrom, és túrásat kell nézni. A nakedeken mindig el fogsz fáradni SZVSZ. Én legalábbis ezt látom mindenkin. CB1300 talán az egyetlen naked amivel elmennék hosszabb túrára.
Nekem a cbf600-al annó ugyanez volt meghaltam rajta fél nap után. Az városban, meg 30-60km-re nagyonjó, de amint kimész 100km fölé országúton, szinte semminemjó. Főleg 2 személlyel meg dobozokkal. Legalábbis nekem. Ezért is léptem tovább..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mike-
addikt
Nagyon félve kérdezem meg és halkan, hogy miért ragaszkodsz hogy abs-es legyen? Hányszor húztad be az első féket a mostanin annyira hogy blokkolt az első? Hányszor pereceltél a blokkolások miatt, hogy csak abs-est akarsz venni? Vagy csak olyat akarsz és kész? Az is egy érv.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
Nah úgylátom imyvel jóban leszünk. Nem ironizáltam, tényleg így gondolom. Rossz szmájlit raktam.
Tommy da big: Igen Tommot arról beszélünk.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Russell Hobbs Desire 20366-56 gyümölcscentrifuga
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen