Hirdetés
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Apple asztali gépek
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Chieftec Vista ház: kisebb halaknak
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
CyberPunk666 #75698 üzenetére
Semmi baj a K&H-val, én most kb. 3500 + baleseti adót fizetek egy évre (4555,-). GS500, vidéki, öreg sofőr, B3 bónusz, egy összegben, csekken fizetve. Tavaly ugyanitt közel 9000,- volt a díj.
-
CyberPunk666
senior tag
Van egy új központi, hivatalos kgfb kalkulátor aminél nekem a legolcsóbb éves díj 8 ezer forint lett, a legdrágább pedig 108 ezer forint.
K&H Biztosító 8 316 Ft
Union 14 027 Ft
Wáberer Hungária 14 430 Ft
SIGNAL 15 070 Ft
Genertel 24 697 Ft
Allianz Hungária 26 676 Ft
UNIQA 29 380 Ft
Generali 32 136 Ft
KÖBE 34 164 Ft
Magyar Posta Biztosító 60 544 Ft
AEGON 108 342 FtMi a trükk? Mi okoz ekkora eltérést?
Van bármi lényeges különbség a díjon felül ezekben?
Köze nincs egymáshoz a díjaknak és ez így egy kicsit durva különbség. -
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #75692 üzenetére
Talán ha vízszintesen pl a belső oldalidomba van beépíteve + a bedugott töltő/bármi kap egy kis szigszallagot, hogy amikor be van dugva passzentosan illeszkedjen talán nem lesz baj. Nálam így van megoldva 3éve és rozsdamentes az ajzat.
-
Francia91
veterán
válasz
runner 125 #75692 üzenetére
Nekem a kormányon van a töltő, esőben is bátran használhatom töltésre
-
kisninja
őstag
Skacok köszönöm, majd ha lesz linket elfogadok
ha már elektronizálok legyen ez is az is. Az ülés alatt tényleg jó 5let, köszi
-
runner 125
nagyúr
válasz
kisninja #75690 üzenetére
Létezik olyan egyáltalán h ténylegesen vízálló? Ledugózott állapotában persze még a legkommerszebb, 2 dolláros verzió is az, de használat közben egyik sem.
Szóval, kb. oly mindegy melyiket rendeled, rakd lehetőleg zárt / eldugott helyre, h esőben is tudd használni.
Nekem a hátsó ülés alatt van, gyártottam hozzá egy konzolt (01, 02, 03), amit a jobb kipufogó csavarja alá rögzítettem. Annyi kompromisszuma van a dolognak, h az adapter betolásához le kell kapni az ülést, de 1 kulcselfordítással azonnal lentvan, cserébe vízmentes. Bár mióta fentvan az xRider, a gyári bölcsős töltőjével bekötve, csak riktán, sos helyzetben használom telefontöltésre. -
kisninja
őstag
Ha már GPS mert veszek én is egy xRaidert
De milyen eBayes usb-s szivargyújtós csatit javasoltok ami nem túl gagyi no meg vízálló is. -
Francia91
veterán
válasz
Bogyó bá' #75659 üzenetére
Nemtudom, hogy vagy vele, de pöcc-röff lenyomtam 2 Erdély-túrát telefonos navigációval... Tavaly egész hetes esőben, idén pedig napsütéses és esős időben is... Nem kellett vele szarakodnom, napsütésben csak egy pillanatra odatettem a kezem a kijelző fölé, esőben semmi baja sem a töltőaljzatnak, sem semminek.... Hibátlan volt a telefonos navi mindkét Erdély-túrámon. Tavaly Nokia N8-assal, idén pedig Nokia Lumia 1020-assal navigáltam. Valamint nekem megvan vásárolva Windows Phone-ra a Sygic, így van egy tényleg jó navim a személyében
-
Tarill
őstag
válasz
Topiccsendőr #75687 üzenetére
650-es sv, még a karbis széria 2001
-
Tarill
őstag
válasz
Topiccsendőr #75685 üzenetére
nincs csap, vákumos ac
-
Tarill
őstag
válasz
Topiccsendőr #75683 üzenetére
mondjuk ja, hungarocelt raktam az első kerék alá meg kicsit túl is fújtam őket azt helo. ami jobban izgat az az h ha a karbikból nem engedem ki a benzint lesz-e tavasszal trutyi... mert a leeresztő csavarok elég szar helyen vannak meg vagy megindulnak vagy nem meg stb...
-
-Mosquito-
őstag
válasz
polimorf #75667 üzenetére
Ennek örülök, hogy neked tetszik bavált,jól muzsikál.
Bogyó:
Miért lennék negatív? Használtam ilyen kütyüt,pár hónap után bepárásodott/ázott, cserélték, majd azonnal eladtam. Nekem a fényerő és az aksi készenléti ideje nem tetszett. Most a harmadik Garminom van,szóval van némi összehasonlítási alapom. Elmondtam pro/kontrát. Igen drágább én is húztam a számat de nekem ez bavált/jó. Ezt nem pár hónapig hanem reményeim szerint több évig fogom majd használni. Kívánom, hogy legyen majd egy komolyabb kütyüd,akkor majd meg fogod érteni a különbséget.
Egyébként ha tehetitek használjátok navit/gps-t sokat tud segíteni a közlekedésben,trafipax,sebesség határok,érdekes POI pontok stb.
Amdk:
Engem nem zavart, hogy leírtad a véleményed.
-
amdk7
aktív tag
válasz
runner 125 #75677 üzenetére
Menne a like, ha lenne.
A többieknek:
Egyébként konkrétan az xRider-ről kért véleményt a kolléga, amire a sajátomat le is írtam.
Nem értem, hogy jött ide egy teljesen más verzióval való összehasonlítás?! Jah, hogy a gyártó ugyanaz? Akkor jelentem, a yamaha aerox R egy rakás kaka, mert nem gyorsul úgy, mint a yamaha R1
- pedig itt nem csak a gyártó ugyanaz, de még R betűk is vannak a típusnevekben.Jó, ne gyerekeskedjünk.
Én max. 35eFt-ért veszek egy számomra elfogadható navit, akinek meg mások a határai, az vegyen 100eFt-ért.
De ne haragudjatok, hogy leírtam a véleményem.Jöhet az olaj és az ABS téma.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz
runner 125 #75677 üzenetére
iGo-n kívül van rá más lehetőség?
-
runner 125
nagyúr
válasz
TommyNagz #75674 üzenetére
A Wayteq nekem a nettó 20k-s árával a 4x vagy 8x drágább "nagy nevekhez" képest is qrva jó. WinCE alá tökéletes, gyors hardverről beszélünk, nagyon jó fényerőről.
Szerintem egy fokkal nem tud többet a Garmin, sem más "prémium" motoros GPS gyártó, mert mint tudjuk, bármilyen eszköz elé ha odarakják, h "motoros", már 5x-ös árcédulával is eladhatóvá válik.
Normális szoftver kell rá és ennyi, hivatalos úton nincs IGO támogatás, de 2 perc felhúzni rá.
Nyilván, én is szeretem a prémiumot, ha szükséges megfizetem, de van az határ, amikor nem hagyom átmosni az agyam.A 100-150.000ft-os gps-ek ezt a kagóriát jelentik.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
TommyNagz #75674 üzenetére
Akkor tessék Garmint vetetni a munkáltatóval....
szerk: motoros naviról volt szó, ott meg a kapacitív kijelzőtől lehet hülyét kapni. Még a "csodakesztyűkkel" is.
A WayteQ xRider előnye, hogy majdnem annyit tud, mint a brutálisan túlárazott egyéb motoros navik, csak töredék áron. Sokaknak lenézett tárgy, más meg örül, ha ezt is meg bírja venni. Na, ez az utóbbiaknak készült. -
TommyNagz
senior tag
válasz
Bogyó bá' #75659 üzenetére
hu na attol a rezisztiv kijelzotol mentsen meg a Zuristen. Lehet en nem vagyok valami up to date mar navigacio temaban, de eddig csak borazalmas megoldasokkal talalkoztam, igy overall mindenfele navigacional. Borzalmas szar anyagminoseg, szar lassu rendszer, oskovulet hardveren, hasznalhatalan lassu szar az egesz, frissiteni korulmenyes, a kijelzo bottal eppen csak hogy hasznalhato, csupasz ujjal is ugy kell nyomni hogy majd betorik a kijelzo. Ezert nem ertem. Pedig olyan kornyezetben volt szerencsem ezekhez, ahol nagyon fontos lenne hogy normalisan mukodjon (mentoauton).
-
Grillo
őstag
válasz
FIREBLADE78 #75665 üzenetére
Nem is értem, a CRF250 Rally-ról miért nincs előről kép. Pedig akkor látszana, milyen szép:
-
polimorf
tag
válasz
-Mosquito- #75663 üzenetére
Az az autós navi még meg van talán működik is, bár mióta meg van az xrider azóta nem használtam (a fiókban porosodik)
Én az xriderrel meg vagyok eddig elégedve, teszi a dolgát. Én nem bántam meg, bár még csak egy éve nyüstölöm motoron, autóban egyaránt (elég sokat). -
FIREBLADE78
addikt
válasz
FIREBLADE78 #75665 üzenetére
Nem lesz,mert a régi modell is 4 misi
-
FIREBLADE78
addikt
Következő mocim. új africa twin,brutál
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #75663 üzenetére
Ilyen az élet, tesókám.....
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mosquito- #75656 üzenetére
Miben tud többet? Tényleg kíváncsi vagyok rá.
-
Tarill
őstag
üdv! ha nincs első emelőm a motorhoz csak hátsóm akkor hogy tegyem a téli helyére el? fújjam jobban fel az első kereket hogy ne lapuljon annyira vagy akkor inkább a hátsó emelőt se tegyem alá?
-
-Mosquito-
őstag
Legközelebb lefotózom neked, akkor elhiszed?
Kit zavar? Kérdezd csak meg Polimorfot a szervizelesől.. Ok, ez autós WayteQ volt. Esztergomba találkoztunk én vittem el a kütyüét vissza a Bpi. WayteQ hivatalos szervizbe, majd kb 2 hét múlva lett kész (bizony másnak is elromlik, ezért sorrend van, megkeresik a hiba okát, alkatrészt kell rendelni stb stb, gondolom nem kell ecsetelni egy szerviz működését. ) vissza Esztergomba. Szervizelést még 1x eljátszotta,mert nem lett jó. Azóta nem tudom mi van a kütyüvel. Szóval ilyen dolgok is vannak.
De mindenki azt vesz amit akar. -
Bogyó bá'
nagyúr
Ne ijedj meg, soha nem a készülék romlik el, hanem a tartozékok hitványak: a fixen beköthető tápegységben szokott forrasztási hiba keletkezni a rázkódástól, meg az aktív bölcső érintkezői szoktak megpittyedni. Nekem mindkettő volt már, a tápot szétszedtem és átforrasztottam, a bölcső érintkezőit meg havonta egyszer befújom kontakt spray-vel. Egyszerűen lusta voltam visszaküldözgetni őket.
(#75658) TommyNagz:
- nappal is látszik rendesen, brutális a fényereje. (Tudom, valakinek ez is kevés, de rajta egy telefon sem fog segíteni).
- alapból vízhatlan
- mivel nem kapacitív hanem rezisztív az érintőképernyője, így kesztyűben is lehet kezelni.
- bírja a rázkódást, erre lett tervezve.
- nem kell tokkal (ami napközben csillog) és szivargyújtó aljzattal szarakodni.
- nem sajnálja annyira az ember, mint a méregdrága telefonját.
(Az Igo nem rossz navigációs program - de psszt!)(#75660) Mosquito34: ,ja, aztán az autós Wayteq helyett vett egy ilyen motoros xRidert!
-
TommyNagz
senior tag
De amúgy miért jobb ez, mint telefonnal navigálni?
-
amdk7
aktív tag
válasz
Bogyó bá' #75650 üzenetére
Nah, ez kellett! Eszembe nem jutott volna... Köszi.
Mondjuk mint írtam annyira nem zavart, mert így is kezelhető, de ez jó ötletnek hangzik!
ThxEgyébként nekem is volt egy lélektani határ, hogy max. 35eFt oszt csókolom.
Ha ennyiért nem kaphatok használható eszközt,, akkor maradok a kinyomtatott térkép és tanktáska kombonál.Egyébként meg szerintem ellenpropaganda, hogy "hegyekben áll" javításra várva, mert
1., Én sok helyen olvastam, hogy meg vannak elégedve vele, + itt is, sőt van egy quados ismerősöm, akoi télen nyáron hóban sárban használja és semmi baja vele.
2., Nem értem egy garis készülék miért állna hegyekben? Vagy kapsz 14nap elteltével cserét, ha nem javítható (ergo megoldódik a problémád), vagy cserélik újra (ergo megoldódik a problémád).
Szóval ha hegyekben is állna, kit zavar? Max a szervizest. -
-Mosquito-
őstag
válasz
Bogyó bá' #75654 üzenetére
Nekem mondhatni 45eft-ba került a Garmin zumo 395LM teljes EU-s,és még elég diszkont áron is kaptam meg.
XI.ker-ben egy Navigációs üzletben hegyekben áll javításra a WayteQ. Eléggé sokat panaszkodnak rá a tulajok de ennyiért inkább nyelnek . A szivargyújtód jó már?
runner :
Garmi Zumo 340, 250eu, még így is többet tud/hat ennyiért.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
-Mosquito- #75651 üzenetére
De nem is annyiba kerül....
Szegény embernek tökéletes választás.
A telefonnal sz*rolásnál vagy az autós GPS-eknél ezerszer jobb a Wayteq, ráadásul egy jobb szivargyújtó aljzat és egy jobb vízálló telefontok /GPS-tok árából már a fele kijön. Ehhez ugye egyik sem kell.(#75653) V.Stryker: akkor nem tömít valamelyik gumifedél nálad rendesen.
-
V.Stryker
nagyúr
Nekem is karcos a gyári cerkától. Kb. vásárlás után egy órával az lett. Rohadt ideg lettem.
Nekem nem púposodik és a fentiteket leszámítva, tök elégedett vagyok vele. Teljesen hibátlanul üzemel.
Azért a Tom Tom lehet,hogy jobb, de én tuti nem fizetnék érte háromszoros összeget.
-
BoB
veterán
válasz
-Mosquito- #75651 üzenetére
A Tomtom sem
-
amdk7
aktív tag
válasz
Polemius #75647 üzenetére
Én tavaly vettem az xRider-t. 30eFt körül volt akcióban a MediaM*rktnál.
Lenyomtam vele egy Erdély túrát és kisebb (értsd 3-4-500km-es) kanyarokra is használtam. Egyszer esőben jöttem haza, akkor is a gyári bölcsőjében üzemelt a motorkormányon.Ami pozitív:
- Egyszer sem hagyott cserbe
- Tetszik, hogy egy mozdulattal kivehető a bölcsőből és zsebre vágható
- Nem használom hozzá a gyári cerkát. Csak újjal (kesztyű nélkül) választok útvonalat, esetleg szerkesztem PC-n, de eddig minden gond nélkülNegatív tapasztalatok:
- A fentiek miatt karcos a kijelző, de mint azt megtudtam ez csak egy vastag fólia a kijelző fölött. (Egyébként menet közben nem mondanám vészesnek, engem nem zavar(t).
- Hosszas forró nyári napokon ha kint van a mocin (akár menet közbe is) ez a fólia "felpúposodik". Nem zavararó, de na...
mod: ha lehül a levegő hőmérséklete vagy nem éri közvetlen napfény akkor visszasímúl.Egyébként csak a közvetlenül rátűző napsütésben látható nehezen a kijelző, a többi esetben nincs ilyen probléma.
Összességében véve nem bántam meg a vásárlást, főleg úgy, hogy közben néha-néha az autóban is szoktam használni.
-
Polemius
senior tag
A WayteQ xRIDER már egy ideje piacon van, és itt is többen használják.
Érdekelne, hogy hosszabb ideig együtt élve vele milyen tapasztalatuk, véleményük van vele/róla.
Megéri-e beruházni rá, vagy érdemesebb komolyabbnak tartott gyártó készülékére spórolni (Garmin, TomTom).
Pl. ez a TomTom 40 CE most akciós Lajoséknál. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #75645 üzenetére
Egyertelmu.
Meg igazabol leszarhato, h van rajta kozepallvany, vagy sem. A puha rugos sporttura-tura-naked motoroknak amugy is osszeul a kanyanyarban a rugoja, tehat a labtartot mar kis sebessegnel is le fogod rakni, nagyon hamar leer.
Aki meg sportolni akar, az meg leveszi. Tobb sebbol verzik amugy is sportolashoz egy utcai motor, nem ez lesz a legnagyobb problema. -
runner 125
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #75644 üzenetére
Nyilván, de amikor már felhajlik akkor tudod h kezd határon lenni a motor. Néztem enyémnél annó, kb. félig hajlik be a lábtaró, amikor elkezd a sztender leérni, mint második elem.
Sportmotorra kutya se fog sztendert rakni, arra én sem raknék, egyértelmű, de egy magasabb túragépet, sport-túrát nem fog hátráltatni közúton, az tuti.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #75642 üzenetére
Igenam, de a labtarto felhajlik, a sztender nem
-
runner 125
nagyúr
válasz
dellfanboy #75612 üzenetére
A motoroknál (robogók kivételével), ha gyári megoldásról beszélünl, nem érhet le előbb a középsztender, mint a lábtartó. Szóval ez nem érv ellene.
Emellett nekem a gyári baromi hasznos, ugyanis 1 első állvánnyal tehermentesíthető mindkét gumi. -
Rent
senior tag
Akkor érdemes stabilizátort keverni az üzemanyaghoz? Ugyanúgy szépen fog járni a motor pár hónapos állás után is? Köszi!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
Tarill #75634 üzenetére
A benzin bedoglese az egy mas dolog. Tipikusan budos lesz ilyenkor a benzin, leginkabb lakkbenzin higitohoz fog hasonlitani a szaga. Szetesni tovabbra sem fog, csak meg egy 4T ben is nagyonhamar detonalasra kepes. 125 kobos 4T robogoban okozott problemat, nagygazra hallani lehetett, ahogy csorog a motor attol, h elobb gyullad a keverek. Ditech befecs ketutemu megette, nem lehetett erezni nagyon, de egy gs 500 mar alig akart elindulni, es egyhengerezett, mig normalis benzinnel mindket henger jar.
-
Topiccsendőr
addikt
A tuzeloanyagok manapsag az etanoltartalmuk miatt problemasak, nem pedig az adalekok miatt.
Az etanol vezeti az aramot. A karburatorban rez fuvokak aluminium ontvenyben vannak. Kesz a galvanelem. A zold trutyi az rezgalic szokott lenni a fuvokabol, nem pedig adalek. Epp ezert hosszu tarolashoz a leheto legkevesebb etanoltartalmu benzint kell berakni. Az injektoros motoroknal a benzinpumpanak vannak rez alkatreszei, ami 5-10% os etanoltartalomnal valoszinuleg nem szenvednek kart, de nagyobb etanoltartalomnal azok is tonkremennek.
Tisztan etanollal hajtott autoknal jellemzo problema a benzinszivattyu tonkremenetele.Semmi koze a felhalmozashoz.
Rendelet, hogy minel tobb biokomponens legyen a benzinben. -
Khaosz55
addikt
válasz
Tarill #75634 üzenetére
Stabilizátort azért raknak bele mert egyre nagyobb az etanol tartalma a benzinnek. Ezáltal kb 3 hónap után "szétesik" és elkezdi a tankodat belülről rozsdásodni. Nyilván hosszú folyamat nem biztos hogy az első év után megjelenik. Én mindig rakok bele téli tároláshoz, a fűnyírónak van külön kannája abba nem raktam, tavaszra benzinnek nitrohigító szaga lett és olyan volt mint a víz. Ment vele a fűnyíró, viszont gondolom nem véletlen volt ilyen szaga.
A motoromba viszont nem változott a benzin szaga, színe. Szóval én rakok bele azon a 2-3K-n nem műlik az élet és kb 3 télre elég az adalék. -
Rent
senior tag
válasz
Tarill #75634 üzenetére
Mostmar 90 napig allnak el az uzemanyagok (ennyit is vallanak be, rakerdeztem most tobb kuton), nyomj ki par millit asztalra varj 5-10mp et es probald meggyujtani, minimal lang es trutyi marad ott. Tele... adalekokkal, hogy ne alljon el evekig, 3 honap utan lerakodik belole a dzsuva a tank aljara, ha a karbikat nem engeded le, akkor karbitisztitas+karbiszinkron tavasszal. Injektor mas tema. Nem tudom milyen robogod volt (injektoros vagy karbis) es mikor (uzemanyag miatt). Koztudott egy ideje mar hogy a mostani uzemanyagok direkt tartalmaznak ennyi adalekot, hogy ne vasaroljanak fel belole nagyobb mennyiseget es taroljanak belole.
-
-
Rent
senior tag
válasz
Geresics #75630 üzenetére
Semmit, de a hang oda... minden tartomanyban.
amugy semmi kulonbseg, gondolok itt fogyasztasra, vagy teljesitmenyre. Egy valamit eszrevettem amugy, nagyon durvan eszrevesznek, felrehuzodnak, multkor m7 dugo tobb km kocsisor utan vegul megall elottem egy automata hondas (talan nc 750) es megkoszonte a gazfroccsoket, mondta az ove automata es sose huzodnak felre, megkoszonte, hogy utat furtam Neki. Tenyleg ebbol a szempontbol nagyon megerte, eleg ha utolerek egy autot altalaban felrerantja a kormanyt jobbra
sokkal biztonsagosabb a motorozas varosban, mint elotte. Annyi hogy autopalyara fuldugo kell.
-
Rent
senior tag
Na ma teliesitettem a vz800-asom. Amugy kapott nyitott dobokat egy honapja kb.
Atpucoltam az utolso csavarig, karbikbol leeresztettem az uzemanyagot, allvanyra kerult, kipuffok olajos rongyokkal ledugozva, akksit behoztam, CTEK-kel feltoltve (ket hetente ujra felrakom majd). Azt szeretnem kerdezni Toletek, hogy erdemes lenne az uzemanyaghoz valamilyen stabilizatort keverni? Kb februar, max marciusban be lesz inditva, mert kuplungcsere lesz, aprilisban meg muszaki, ket hete tankoltam fullra, tehat mar kb 3 hetes az uzemanyag. Amennyiben erdemes stabilizatort onteni a tankba, milyet ajanlanatok? Koszi!
Amugy imadom a dogot, elso nagyvasam 50cc utan, iden aprilisban vettem 8e km-t sikerult beleraknom iden.
-
Tarill
őstag
Na ebben a szép napsütéses +2 fokba ki az aki ment?
én bepróbálkoztam de csak a legközelebbi shell kút oda vissza lett belőle cirka 30km, telenyomtam nitro+100-al a mocit azt jöhet a tél
meg mehet is a csába minél előbb
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
CyberPunk666 #75625 üzenetére
Menj el Oroszlora, vagy Sasdra. uzemszeru sportmotoros korulmenyek kozott, a kerek el fogja hagyni a foldet, es ilyen "specialis helyzetben" lesz a motor.
imadom azt a szakaszt. -
yodamastah
őstag
válasz
CyberPunk666 #75625 üzenetére
Kinyújtva a top out rugó tartja a villát, meg a kereket. Semmi baja nem lesz.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
dellfanboy #75605 üzenetére
Szerintem nem tesz jót neki, ha hónapokig így tárolják, mi értelme?
Miért lesz jó a villának, ha egy évben 8-10 hónapig normálisan van, majd aztán 2-4 hónapig meg totál kinyújtott állapotban, ahogy egyébként ezen a speciális helyzeten kívül sosincs. -
-Mosquito-
őstag
válasz
dellfanboy #75616 üzenetére
De nehéz megértenéd, hogy nem minden motoron ér/het le a középsztender,mert egyszerűen nem tud/fog leéri. Olyat állítasz ami így,ebben a fórmában nem álja meg a helyét. Kezdő meg nem fog lapon fordulni/dönteni jó ideig. Rugózhatsz ezen naphosszat. Ha azt írtad volna, hogy le/érhet némelyik motoroknál,akkor nem kéne koptatni a billentyűket.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz
Lomha 8V #75615 üzenetére
Ilyen időben "úgy általában" már nem motorozom, de ha télen egy-egy szép napos időben 10 fok fölé megy a hőmérő, akkor szoktam gurulni egy 80-100 km-t. Csak a lelki egészségem megőrzése végett. (Mivel beteg voltam, már sajnos pont 5 hete hogy utoljára motoroztam. Már rohadtul hiányzik, de ezzel a hiányos, hitvány gönccel meg sem merném próbálni).
-
dellfanboy
őstag
válasz
-Mosquito- #75614 üzenetére
Es?mi van akkor ha a topic 90%-nak meg nem ert le? itt legalabb olvastak rola, aztan ha majd a jovoben egyszer megtanul annyira hogy leerjen a kozepalvany akkor nem fogja osszeszarnia magat es rosszabb esetben eldobni a vasat, mert mar olvasott rola, hogy van ilyen is...
de szerinted ne beszeljunk rola (ne is emlitsuk meg) mert a kezdok eseten ilyen nincs. hat van egy fajta logikad neked is az tuti...en nem vagyok tevedesbe mert azt allitottam hogy a kozepallvany kanyarban leerhet.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
dellfanboy #75612 üzenetére
(+jo gumi, +jo pilota)
Itt hány embernek ért már le szerinted a középsztendere a leírtak szerint??
Tévedésben vagy nem minden motornál karcol a középsztender,ha igen/mégis akkor az igen kevéske embernél jelentkezik.
Vlevi:
Lehet rugót kéne cserélni rajta.
-
vlevi
nagyúr
válasz
dellfanboy #75609 üzenetére
Nem csak kanyarbatd leérni, sqj os. Én azértdobtam le róla, mert az úthullámokon, ha pont úgyjöttki a ritmus, akkor szépen belengett a középsztender, és a harmadik, negyedikhullamon már hallottam, hogy karistol.
-
dellfanboy
őstag
válasz
-Mosquito- #75610 üzenetére
1. en kozepallvanyt irtam bizok benne a te szotaradban a kosepsztenderd megegyezik a kozepalvannnyal.
2. szerintem minden motorral ha sportosan(+jo gumi, +jo pilota) mesz az idojaras es az aszfalt megengedni lehet karcolni a labtartot, kozepallvanyt, ha neked ez ujdonsag akkor sorry.
3. csak a kedvedert kerestem egy regi tizeneves videot, a kedvencemtol
4. [katt ide 15:55 tol kezdodik] -
Chrys_
addikt
Egy fehér VW Karmann Ghia pedig a garázsszomszéd, mert itt kettesével vannak egybe nyitva.
-
-Mosquito-
őstag
válasz
dellfanboy #75609 üzenetére
Melyik motoron milyen szituációban ér le a középsztender?
-
-
demars
addikt
válasz
dellfanboy #75605 üzenetére
Jópofa. Én most vettem rá közép állványt. Az is tehermentesíti a furóművet.
Két emelővel már el sem férnék a kis garázsomban -
Chrys_
addikt
válasz
dellfanboy #75605 üzenetére
felesleges
Ezek az egyszerű állványok sem olcsók, mennyi lehet egy ilyen emelő...
-
Francia91
veterán
válasz
CyberPunk666 #75603 üzenetére
Hogy ne az abroncsokon legyen a súly
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Lenovo ThinkPad 40AF docking station (DisplayLink)
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest