Hirdetés
- Jóárasítja két Arrow Lake-S CPU-ját az Intel
- Lézervágás, gravírozás
- NVIDIA GeForce RTX 5060 Ti (GB206)
- 16 GB RAM 2025-ben? 🤨 – Ma már kevés lehet!
- Fujifilm X
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen videókártyát?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- BIOS frissítés
- Ez lenne a népkártya? Teszten a GeForce RTX 5060 Ti 16 GB
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Henker2
addikt
Üdv!
Szeretnék venni egy GM60 tipusszámú mini LED projektort.
Tudom nem ilyen kategóriát kellene nézegetnem, de amire nekem kell bőven elég.
Majd egy media box-al lesz összekötve.
Az lenne a kérdésem, hogy van-e olyanra lehetőség, hogy valamilyen úton módon a régebbi crt tv képét ki lehessen vele vetiteni. Pl. mert az M4 -en közvetitett meccseket jó lenne kivetiteni.A specifikációi:
Image technology: TFT LCD
Brightness: 1000 lumens
Contrast: 1000:1
Native Resolution: 800*480 pixels
Support Resolution: 1920*1080 pixels
Light: LED