- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Lenovo Legion 5i 15 notebook: légiós fegyverzetben
- Milyen monitort vegyek?
- Apple notebookok
- Dell notebook topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
-
PROHARDVER!
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Kínai olcsó projektorok kapcsán: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
MajaG
senior tag
Múltévben a szemem elé került egy banner, amin szemtelenül olcsó kínai projektorok voltak. Vettem is egy nagyon olcsó projektort brahiból és meglepődtem, mert egyáltalán nem volt rossz ennyiért. (GM60)
Ezen felbátorodva rákerestem, hogy melyik a legajánlotabb kínai projektor 720p-s felbontással és rendeltem egy ilyet is.
Viszont sok fogalmam nincs a kép beállításról, így valaki esetleg le tudná írni, hogy mire jó a noise reduction? Mert én látszólag nem veszek észre változást, a másik projektornál sem vettem. Van dinamikus, standard stb.
A mostani projektorom egy Excelvan CL720D