Hirdetés
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Négy P-maggal jön a Panther Lake generáció
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bronzos ATX 3.1 tápok a be quiet! névjegyével
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
cami][us
senior tag
Megtelt a szemétlerakó?
-
-
Tasunkó
őstag
Ez tiszta Mátrix, hogy az vásárló/felhasználó számára az adat nem érték. Akinek érték, az a Temunak konkurens cég, így neki kell úgy gondoznia a fogyasztóját, hogy az a számára adja le az adatait. Mondjuk ha a fogyasztó értékeli a demokráciát, a konkurens cégnek el kell hitetnie, hogy képes nagyobb demokráciát csinálni mint a Temu, egy olyan skálán ahol a Diogenész a plafon.
-
Köszönik amúgy a Temu appok és az eladott cuccok által gyűjtött adatokat
-
Tasunkó
őstag
Mondjuk alapvetően az összes cégbe mégegyet rúgnék ha a földön heverne, szerintem ez természetes annál aki dolgozik nekik, Kínában meg pláne azt veszik amit ők raktak össze. Csak valahogy nem adja hogy a kisember, ezzel foglalkozna tömegesen. A fő indoknak azt tippelném hogy a Temu statisztikáiból az jött le, hogy ma már kevesebb vásárlót veszítenek ha váltanak, ugyanakkor azon többet nyernek hogy a vásárló elviszi a rossz terméket, és bebukja, így stratégiát váltottak. Az is lehet, hogy elérkezett az aratás ideje, és terveznek egy új Temu-t felfuttatni, ezért a régit elamortizálják, mert így amíg elszoknak a vásárlók, addig jól lehúzzák őket a sok használhatatlan dologgal, amit nem tudnak visszaváltani. Plusz erre a pénzvisszafizetésre sok embert fenn is kell tartani, aki kiértékeli a visszaküldött képek alapján hogy jogosult vagy.
-
ddekany
veterán
-
Tasunkó
őstag
válasz
RandomName #29 üzenetére
Emberek kis része képes ilyen pofátlannak lenni, és abból is lemorzsolódik, akik nem járnak sikerrel, szóval ez elég ritka marad, amit tudnak pótolni abból, hogy jóval gyakoribb, hogy a vásárlók nem érvényesítik a garanciát, mert nincs idejük, aztán inkább nem vesznek onnan legközelebb, ha elromlik. Nekem is van néhány cucc amit kidobtam, pedig bőven reklamálhattam volna. Ez ugyanaz a mentalitás, ami miatt ritkán alakultak nálunk önkiszolgáló boltok, mert az emberek majd biztos könyebben lopnak. Csak épp egy önkiszolgáló rendszerben többet is vásárolnak. Aztán jöttek a szupermarketek, később a webshopok, ami szintén egy önkiszolgáló platform, és sírtak a kis boltok, hogy már nem jönnek a vásárlók, ez a bizalmatlanság ára.
-
RandomName
senior tag
válasz
arnyekxxx #27 üzenetére
Olvasok embereket, látok ismerősöket, hogy napi szinten éllnek vissza a rendszerrel.
Pl. Tanár, kínaiban vesz inget ballagásra, 3 napon belül visszaviszi, eláll a vásárlási szándéktól.
Ugyanez drágábban, kolléga testvére évekig hiénázta a cipőboltokat azzal, hogy egyszer vett egy cipőt, hordta pár hétig, elrontotta, visszavitte, ráfizetett pár ezret, hozott ki egy jobbat...
Mi meg csodálkozunk, hogy sima utcai cipő 40+e Ft miattuk....
És ez nem csak hazai gyakorlat, csak külföldön más a szint. Ott 2M árú ive st lauren ruha mozog így beugrószinten, ezért a kínai rendelések visszaküldése/lemondása/stb kb ingerküszöb alatti tevékenység ezek mellett.... -
ddekany
veterán
válasz
RandomName #26 üzenetére
Erről a fajta "leleményességről" a kínaiak is tudnának ám mesélni, a nagy szegénységben felnőtt öregeknél.
Ha nyomorogva nőttél fel, csalódtál az állami gondviselésben és minden intézményben, akkor ez lesz a reflex. "Háhá! Na most ők húzták a rövidebbet!" (Plusz vannak pszichésen beteg emberek mindenhol, de az kevés.)
-
arnyekxxx
veterán
válasz
RandomName #26 üzenetére
nem itthonról beszélünk hanem a világról.
-
RandomName
senior tag
válasz
arnyekxxx #15 üzenetére
70+ ismerős remegve várja, hogy a LIDL fűnyíró akciós legyen, és vegyen egyet azért, hogy a régi teljes hajtását átrakva az újba visszárúzza 3 napon belül.
Ugyanitt megadtam az adataim postai nyomtatványon, hogy fel tudják venni a postai cuccaim, ők simán beregisztráltak a Református egyházhoz engem, mint rászorulót, akinek azzal segítenek, hogy felveszik az ő havi adománycsomagját is... És persze ez sosem jut el hozzám...
A fillérbasz*s minősített intézménye nem kopik ki itthonról.... Ha fiatalabbak lennének, és rendelnének keletről, akkor ők tuti elcsalnának mindent amit lehet.... -
Lehet, ez még a végén minőségjavulást fog hozni a drága visszaküldés miat
Bár nem tudom mi lesz a kamu 2tb meghajtókkal, amiket pont így rendelhettünk itthonra (meglepő, de 17-ből 1 tényleg 2tb volt, a többi ára meg visszajött)
-
válasz
Viktor0610 #2 üzenetére
Mert versenyelőnyben van. "ingyenvisszaküldős" opciót nem kell fizetnie, illetve a vásárlót se kell potenciálisan visszaküldésre kényszerítenie, így több vásárló megy hozzá, mint akinél kötelező visszaküldeni a hibás árut.
-
llaszlo
veterán
válasz
arnyekxxx #12 üzenetére
Nekem volt ilyen. A fotón egyértelműen látszott, hogy el van törve és használhatatlan. Nem akartam bajlódni a visszaküldéssel, de a temus ügyfélszolgálat ragaszkodott hozzá. Nem robottal beszélgettem. Valami 800 Ft-ost cucc volt, még tavaly. Szerintem többe került nekik a visszaküldés, mint maga az áru.
De amit nem értek, hogy volt amikor ugyanígy hibás volt a termék és mégsem kellett visszaküldeni, ráadásul jóval drágább is. Pont kb egy hete. Végül kiderült, hogy mi a hibája és könnyen orvosolható volt. De addigra a pénzt már visszakaptam.
Volt ami végül a kukában kötött ki, mert nem kellett elküldenem.
Tehát már többször is megtapasztaltam, hogy nincs logika abban, hogy mikor és mit kell visszaküldeni.
-
WiZARD
addikt
Vagy csak szerződés kérdése.
Szoktam apró csomagokat küldeni külföldre rendszeresen.
Fedexxel közvetlen elmebeteg drága volt (40-80k nagyságrend), fürgefutáron keresztül rendelve meg már vállalható összeg lett (8-10k).
Aztán megkeresett fedexes üzletkötő, hogy látják rendszeresen küldök, nem akarok-e közvetítő nélkül. Persze. Csinált fiókot, kaptam egyedi árat, ami még mindig rosszabb volt mint közvetítőn keresztül. Szóltam hogy ennek semmi értelme, szétette a kezét, hogy ez van, túl kicsi vagyok.
Aztán ~2 évvel később valahogy mégis elkezdtek olyan árakat adni, hogy már nem érdemes közvetítőn keresztül intéznem. -
azbest
félisten
Plusz a szabad kapacitásokat valsz töredék áron meg tudják venni, mert a futár autója akkor is jár az útvonalon, ha csak minden második háznál kellene megállnia. Ezért van, hogy némelyik régióban egyik futár, másikban másik futár hozza jellemzően, de nem mindig.
Egyébként még a magyar postánál is van tömeges küldés, amikor zsákkal lehet x darab levelet feladni, egyedi áron.
-
ViZion
félisten
"Nem hiszem hogy a csomag küldők nekik olcsóbban dolgoznak."
De igen. Ott konténer/ládaméter hely van fixen.
Itthon is van ilyen, pl. FedEx-el akarsz küldeni egy kis dobozt, azt mondják, h 25k németbe. Egy másik logisztikai cégnek meg ott van fix helye, amit fizet akkor is, ha üres. Ők erre adnak Neked egy 10k ajánlatot és a FedEx futár jön érte ugyan úgy, de a szla nem tőlük jön. Mindenki boldog. Mondjuk Kínás viszonylatban nem lehet nagy árrés, de nem hiszem, h bukóra dolgoznak, inkább az lehet, h a többi csomag vastagon van árazva. -
kilua
senior tag
Én meg arra lennék kíváncsi hogy kínának mekkora költség lehet házhoz küldeni 4ezer forintnyi terméket ingyen. Nem hiszem hogy a csomag küldők nekik olcsóbban dolgoznak.
-
subset
senior tag
Még az EU-ba is sokszor elég borsos áron lehet csak küldözgetni...
Majd meglátjuk ez hogy fog menni -
arnyekxxx
veterán
válasz
kriszpontaz #3 üzenetére
Február végén küldtem utoljára vissza ingyen alis rendelést mert problémám volt a cuccal.
-
ViZion
félisten
Ha a visszaküldést fizetik (Ali igen, küldik a címkét), akkor nekem mindegy...
Most is volt refundom, elég volt nakik a fotó, ahogy korábban is. Ezekre a párezres cuccokra aránytalanul sok lenne a visszaküldés. -
WiZARD
addikt
Na meg gondolom a vevői oldalról is megvolt, hogy vesz valami olcsó szart, ha jó akkor örül neki, ha nem akkor visszakéri az árát. 0 kockázat
Ez átfordul majd oda, hogy ha nem jó akkor a vételi ár szokszorosáért kell visszaküldeni, így inkább meg se rendeli a user.
(ami nem biztos hogy baj, mert ennyivel csökken az ökológiai lábnyom - ennyivel kevesebb felesleges szarság lesz gyártva+szállítva világ túloldaláról+kidobva) -
Alusky
senior tag
Naná, amikor egy kamu jajj nem működik benyögés után megtarthattad a terméket meg még az árát is visszautalták, nem csak pár leleményes ember használta ezt ki, hanem tömegesen. Ott meg már átbillent az egyensúly és olcsóbb a visszaküldött termék szemetével kínlódni, mint a hamis jelentésekre mindig visszautalgatni. Várható volt, hogy vége lesz, igazából az csoda, hogy eddig bírta.
-
Samott
addikt
válasz
Viktor0610 #2 üzenetére
Nem kell a szemetet kezelnie. Veszel egy par szaz forintos bizbaszt, es ha az visszajut tobb macera van vele mint ha levesz egy masikat a polcrol. Neki se eri meg.
-
buherton
őstag
Nem lepődnék meg, ha ezzel rendszer szinten éltek vissza és most ezzel bezárják ezt a kiskaput.
-
Én az egyik csomagom meg se kaptam, így nehéz lett volna visszaküldeni. Remélem ilyen esetben nem az lesz mint itthon, hogy a futárcégre mutogat az eladó.
-
Grg
tag
Valahol érthető, DE: ha az Aliról rendelek egy bizbaszt 4568Ft-ért, akkor elég vicces ha pl. a magyar postával 5780-ért tudom visszaküldeni Kínába a cuccot...
Ha már, akkor tessék szépen egy helyi "gyűjtőközpontot" létrehozni, ahova belföldi díjjal vissza lehet küldeni, aztán onnan majd mehet vissza.
Vagy ténylegesen lehessen ingyen visszaküldeni a terméket.
De persze ha meg elkeveredik akkor úgy is mindegy.Amúgy meg, akkor majd ezentúl azt kell játszani, hogy nem is érkezett meg a csomag, persze ez sem mindig megy, de volt már, hogy nem azt küldték amit kellett volna, ezt jelezve jött a küldjem vissza, stb., majd miután ez drágább lett volna, töröltem a jelzést, és újraindítottam, nem kaptam meg az árut címszóval, amit meg elfogadtak...
-
kriszpontaz
veterán
Ja, vicces amikor a visszaküldés költsége a rendelt termék árának a 10x-ese. Most Aliról beszélek, ott nincs ingyen vissza posta.
-
A visszaküldés nélküli visszatérítést egyébként azért találták ki, hogy a vásárlók és az eladók is előnyös helyzetbe kerüljenek bizonyos rendeléstípusok esetén.
Kíváncsi volnék, ez az eladónak miért előnyös. 🤔 -
kilua
senior tag
Elvileg "ingyen vissza lehet küldeni, de akár anélkül is vissza adják a pénzt" Eddig sem értettem miért, szóval jogos.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
it A források szerint a gyenge gazdaság miatt írták elő ezt a lépést.
- Nemzetbiztonsági aggályok merültek fel a TP-Link kapcsán
- Házimozi belépő szinten
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Xbox tulajok OFF topicja
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Konzol Screenshot
- Nők, nőügyek (18+)
- Vicces képek
- További aktív témák...
- nJoy Cadu 1000VA / 600Watt / 2026.07 garancia/ Usb management / Line-interaktív / 2aksi / Schuko
- Intel Xeon Processzor E5-2680 v4
- HP Compaq 8000 Elite USDT Klasszikus teljesítmény, minimalista dizájn!
- FSP HEXA+ 400W Megbízható Erőforrás a Stabil PC Működéshez!
- Macbook pro 14" m1pro 16/512, szép állapotban,kiegészítőkkel, dobozával.
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- Huawei Watch GT2, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool CC560 Seasonic 650W
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest