- Gaming notebook topik
- Ismét 128 és 256 GB-os memóriaszetteket villantott a G.Skill
- BIOS frissítés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Vezetékes FEJhallgatók
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
N€T0X|N #4097 üzenetére
sztem az egy necces kanyar...véleményem szerint kerékkel a rázókövön kell lenni, így valahogy:
De lehet nem kellene szigorúan venni, mert ott sok lecsúszás lesz..nem direkt vágás (sztem amúgy sem nagyon lehet ott nyerni), hanem egy elrontott féktáv után odacsúszik valaki, ha óvás lesz akkor érdemes nézni hogy mi történt és hányszor...egyszeri alkalom, illetve rendszeres, könnyen előfordulhat hogy ott már valaki csak beimádkozza valahogy az autóját, de nem tudatos.
-
válasz
Satan_Claus #4095 üzenetére
Mert mindegyiken van.
Dani: a kék részt szerintem a rázó részének vehetjük, gyakorlatilag egyben is van vele.
-
KaraDani
addikt
Javasolnám a VB-nek, hogy Curitibában az első kanyarkombórol készítsetek majd pár screent, hogy hogy szabad átmenni rajta, és hogy nem. Mint Oscherben a boxról. Csak azért mondom, mert emlékszem, hogy más ligákban is voltak problémák, hogy nem mindenki ugyanúgy gondolta, hogy a kék rész hova tartozik.
-
válasz
Satan_Claus #4093 üzenetére
Rajtszám?
-
Satan_Claus
őstag
Nem kene a topc cimet modositani? Vagy a 2011 kulon topic lesz?
kicsit festettem megint [link]
-
KaraDani
addikt
válasz
00roli00 #4091 üzenetére
Köszi!
Finish himMuszáj volt, há csak úgy kiteleportált, hogy néz ki
JJ -nek meg küldeném Nelly Furtadotól, az I'm like a bird-t. Ez ugrott be először amikor megláttam Zodo autójából lassítva
Dzsavernek meg igen lojális beosztottjai vannak, Zsombor nagyon kesztyűs kézzel bánt a klánvezérrel az egyenes végén. Fizetésemelést érdemel -
válasz
Satan_Claus #4088 üzenetére
Mert F12-vel mentesz ki képet.
-
00roli00
aktív tag
Az egészben az a legszebb, hogy én kaptam a pofámba Misát, meg Zodot is. Ja meg elöttük Zsombit izelítő gyanánt.
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #4065 üzenetére
Ne égj, ennyit mindenki rontott, hogy kicsit megkoccolta a falat, pechedre te pont a 220 as jobbos előtt tetted ezt meg. Neuro is ugyanúgy koccolt fél körrel előtte amikor utolérted, csak ő nem 230-al hanem 70 el. Én is odavertem kétszer, csak szintén a lassú részen. Billel meg, hát amúgy is, áh kabbe szinten mész
Következő szezon kezdésig szerezz be kormányt
A Smisa Dzsaver estben pedig kiállnék a VB mellett (már annyit szapultam őket, hogy megérdemlik
), az én meglátásomban a kanyarbejáratnál egymás mellett voltak (az, hogy előtte Dzsaver nem fékezett nem jelent semmit, mert ez előtt a kanyar előtt nem kell fékezni), de ahol ilyen széles a kanyar, ott szerintem akkor is meg kell hagyni a helyet egymásnak, ha valaki egy motorháztetőnyivel előrébb van. Mindketten hibáztak, Dzsaver pattant a falon, na de Smisa akinek belül kellett volna fordulnia ugyanúgy koppant volna a falon, tehát nagyon nem maradt belül. Mindketten túl nagy tempóban fordultak ahhoz, hogy egymás mellett el lehessen fordulni, nálam ez sima versenybaleset.
A video youtuben is elérhető (kivétel németország
), ha valakinek szimpatikusabb. Dailymotion Youtube
-
az egyenesben előrébb voltam fékeztem hogy betudjam venni és nem kilöktem a susnyásba az hogy előtte a buszmegállóba nem kenem fel hanem ott is helyet hagytam
Én nem lennék arra büszke, hogy nem kentem fel valakit, pedig megtehettem volna. Ez szerintem alap.
Az tény hogy te voltál előrébb.
Igen, ebben igaza van Rolinak, de ez kb. senkit se érdekel egy olyan kanyarban, ami széles. Akkor lett volna érdekes, ha eleve be sem fér két autó egymás mellé, így most már ideje lenne elfelejteni azt, hogy "akinek az orra előrébb van". Nem, ez a szabály itt nem érvényes. Nem könnyen tud elmenni két autó egymás mellett, de hely van. A játékosoknak kell megoldaniuk.
Oké, igazad van, fékeztél. De ettől még Dzsaver nem tehet arról, hogy megpattant, mert ő meg igenis hagyott neked helyet. Szarul jött ki, ennyi.
hogy korrigáltam volna amikor ott már rég a kilépés gombra probáltam klikkelni mint írtam is
Ok, ezt nem tudtam, bár elég sokáig tartott, akárhogy is nézem.
Azt hogy ezt versenybalesetnek tekintitek engem személy szerint felháborit
Az a te bajod. Te is részese voltál, mert igenis megállhattál volna mielőtt keresztberakod a kocsit. És akkor senki nem rongyolt volna beléd, szóval ezt a részt ne kend Dzsaverre.
Remélem a továbbiakban is az ilyen eseteket versenybalesetnek tekíntitek és nem fog változni a megítélés.
A megítélés mindig helyzetfüggő, ezt kértétek tőlünk. Ha ez célzás volt arra, hogy Dzsaver vb, akkor viszont kikérem magamnak! Nem teszünk különbséget a versenyzők között, ennek semmi köze hozzá!!!
-
smisa
őstag
Na jó betelt a pohár: nehogy már én legyek a híbás mert Dzsav baszott fékezni ha ez egy nyitott pálya úgy elszáll mint a fecske ja és én nem fékeztem nézzétek már meg a replayt! akkor ott orrkamerából már nem is látszik Dzsav. de igazad van Neuro nekem kellet volna rá figyelnem mert az egyenesben előrébb voltam fékeztem hogy betudjam venni és nem kilöktem a susnyásba az hogy előtte a buszmegállóba nem kenem fel hanem ott is helyet hagytam az is csak véletlen volt így jött öszze.....
...... hamár idézgetünk egymástol egy szerintem helyén való meglátás az ügyben:
00roli00:
Nos, elég érdekes a szitu. Ha Dzsav nincs ott, elfordulsz, és mész az biztos. Max kis fal. Az ő autójából meg úgy néz ki, hogy a falra kened. Az tény hogy te voltál előrébb. Hát szarul jártál az biztos. ......Dzsav legjobban ez tetszik:
200-as tempóval érkeztünk a kanyarhoz egymás mellett. Nem hiszem, hogy itt boncolgatni kellene, hogy mikor, melyik autó orra volt előrébb.
Én igyekeztem az „ideális ív” elhagyásával is biztosítani a helyet Smisának, hogy egyszerre beférjünk. Megjegyzem, a kanyarban, és közvetlen előtte, kb 10 km-es sebességgel voltam gyorsabb. Engedtem, engedtem, engedtem az autót balra, amennyire csak lehetett.
Az én meglátásomban: nem fékeztél (ezért is volt 10km/h különbség) utána már csak elnyomtál egy imát hogy ne törd össze magad és sodrodót az autó.Balszerencséjére Smisa nem tette meg, így belerongyolt a középre kiguruló (amit igencsak illett volna megfogni!!) autójába. Ettől függetlenül a két helyzetben a különbség markáns. Az eredményt tekintve. - hogy korrigáltam volna amikor ott már rég a kilépés gombra probáltam klikkelni mint írtam is
Az hogy nem gyakoroltunk pont a múlt héten kérdeztem hol a banda mivel többször felmentem és nem volt senki, mindenkinek lehet dolga nekem is volt.
Azt hogy nem direkt csinálta elhiszem és nem is vitatom, de azt hogy ezt versenybalesetnek tekintitek engem személy szerint felháborit a csapat 20% emiatt bukta a futamot.Egy ilyen balesetnél általában újra rajtol a banda de itt nincs külső figyelő ok de amikor 5 ember kilép az első kanyar után az elég furcsa.Remélem a továbbiakban is az ilyen eseteket versenybalesetnek tekíntitek és nem fog változni a megítélés.
-
"Talán egy előzési tilalom az első sikánig segítene"
Nem segítene semmit, meg eleve ezt nem gondolhattad komolyan... figyelni kell mindössze.
"Ha egy forma 1-es versenyt nézek mindig azt látom, hogy nem tolakodnak."
Mert az a Forma 1 ez meg a WTCC, köze nincs egymásnak a kettőhöz, azon kívül, hogy verseny-verseny.
Egy formaautóval az ütközés egyúttal jó eséllyel azt jelenti, hogy ottmarad mindkettő, ezért (is) jobban figyelnek egymásra.
A mieink viszont zárt karosszériás kocsik, itt nem kell attól fosni, hogy egy kocctól lezúzod a fél futóművet. Nézd csak meg a WTCC futamokat, hogyan harcolnak egymással. Nem kímélik a festést. -
válasz
Ventur@ #4075 üzenetére
Ha gyakorolnának/gyakoroltak volna az emberek, akkor tudnák, hogy mit kell tenni pl. az első kanyarban. Itt is meg lehetett volna oldani a balesetmentességet, ugyanis egész egyszerűen nem lehet két autóval egymás mellett befordulni 220-szal az ominózus kanyarban. Másrészt nem tört volna össze senki, ha figyeltek volna a sebességre és nem csak arra, hogy "jaj nehogy megelőzzenek".
Valakinek be kell sorolni, mert a belső nem tud olyan szűken fordulni, hogy elférjenek a végén is.
A szombati versenyek során erre - a gyakorlatban is - többen rájöttünk. Rájöhetett volna más is, aki pedig nem volt ott. A versenyen meg döngették a falat ezerrel.Azzal egyetértek, hogy nem a rajtnál kell megnyerni a versenyt, többször hangoztattam/hangoztattuk már ezt, mégis sokan folyton erre építenek.
Makaóban egyébként nehéz előzni - tehát fontos a rajtsorrend, de ez mindenütt igaz - de nem lehetetlen. Aki annyival jobb, az úgyis előzni fog. Aki meg nem annyival jobb, az maradjon csendben hátul, mert nem érdemli meg a helyet. -
JJános
addikt
válasz
Ventur@ #4075 üzenetére
Ha átvált a kép, hamar nyomj entert. Amelyik a numerikusnál van.
Egyébként ezt a tülekedést én sem szeretem. Teret hagyok az előttem menőknek, de a mögöttem jövők már ezerrel jönnek is befelé. Kishíjján elment mellettem az egész mezőny, amíg meg nem repültem.
Talán egy előzési tilalom az első sikánig segítene, de a felvezetőben is nyomulnak az emberek, pedig nyugodtan hagyhatnának helyet.
Nem az elején kéne fitogtatni, hogy valaki milyen gyors.
Ha egy forma 1-es versenyt nézek mindig azt látom, hogy nem tolakodnak. Távolságot tartanak.
Akkor a WTCC-vel miért kell. -
YakQzA
tag
válasz
Satan_Claus #4074 üzenetére
Zodo, Satan_Claus
Nincs harag, csak ki kellett adnom magamból a feszültséget!
Lenyugodtam, befejeztem. Előre tekintek, gyúrok a következő futamra! -
JJános
addikt
válasz
Satan_Claus #4074 üzenetére
Én azt nem értem, hogy miért nem kocogtál a boxba?
Én 75 mp-et töltöttem az autó javításával. De így is megérte, mert folytathattam a küzdelmet. -
Ventur@
senior tag
JJ: Nem történt semmi
. Nekem valamitől átváltott a kép máshoz, aztán mire visszataláltam magamhoz, ott állt az autóm a pálya szélén, gázt meg hiába adtam egyszerüen az autó meg sem mozdult
(megposhadt a rizs?
).
Neuro: Részben egyetértek azzal amit leírtál: több gyakorlás = kevesebb baleset (remélhetőleg
), de...még mindíg azt veszem észre a futamokon, hogy amint zöldre vált a lámpa szinte mindenki nyomja neki, mint süket a csengőt és utána 100%, hogy jön a balhé. Ez eddig minden futamon így volt (totál mindegy, hogy most az adott versenyző, aki bajt okoz, milyen vezérlővel megy!) és így is lesz amíg az: első kanyarban kell eldönteni mindent szabály fog érvényesülni.
Részemről a hétvégi történések itt le vannak zárva. Örülök, hogy túl vagyok ezen a &@#*&@ (síííp) pályán és többet nem kell rajta menni
(nagyon remélem a köv. idényben kimarad Macau
).
-
YakQzA
tag
válasz
dzsavermadar #4069 üzenetére
köszi.
Az a bajom, hogy ott 1mp alatt eldönteni, hogy ki a hibás az képtelenség!
Nem óvok,mert baleset volt és nem szándékos dolog úgy érzem. Nem is azért mondom.
De úgy érzem ezen majd változtatni kell. (ha itt lesz az ideje)Neuro:
Részben van csak igazad. Kacsázott az igaz, de mellett volt hely bőven. Én ott rontottam el, hogy azt hittem annyi hely van, hogy még elférek Zodo és a korlát közt. Pechemre mire odaértem ő is arra került volna. -
Amúgy ha többen jönnétek esténként, nem csak az lenne, hogy jaj kiestem a futamon és megint ennyi volt a verseny. Sokkal többet versenyezhetnénk, a bajnoki csak egy (igaz, fontosabb mint a többi). Szombat este pl. 5 versenyt nyomtunk egymás után! Ugyanakkor egész héten egy darabot sem...
Az első kanyarban egy deka probléma nem lett volna, ha többen is eleget gyakorolják a közös versenyzést.
És itt szeretném kiemelni Zodót, mert nála és JJ-nél pontosan ugyanaz a helyzet volt, mint eggyel előrébb Smisa vs. Dzsaver ügyben. Zodo fékezett egy picikét és így pontosan meg is úszta azt, amit Smisa nem. Ha nem fékezett volna, nem tudta volna elég szűken venni a kanyart (ugyanis ő volt belsőn), de ez mindegy is, mert JJ telibeb@szta volna a falról lepattanva.
Márpedig aki belsőre megy, kanyarodjon is úgy, ahogy az megköveteli. Ha ezt nem tudja megtenni, akkor meg fékezzen. Zodo fékezett, megoldotta. Balszerencséjére Smisa nem tette meg, így belerongyolt a középre kiguruló (amit igencsak illett volna megfogni!!) autójába. Ettől függetlenül a két helyzetben a különbség markáns. Az eredményt tekintve.Ha eleget gyakorolna mindenki, akkor eleve megszűnnének a (rajt)balesetek. De verseny gyakorlásához nem elég 2-3 versenyző.
-
JJános
addikt
válasz
Ventur@ #4067 üzenetére
Bocsi M3dm4n hogy megkoppantottalak. Épp a boxba igyekeztem, hogy csináljanak valamit a géppel.
Egyébként Macau nagyon jó pálya, és nagyon megszerettem. Végül pontokat is szereztem.
A video nagyon jó Dani! Gr!
Remélem hamar tudok jönni gyakorolni, mert lázas beteg vagyok.
Jah, és majd el is felejtettem. Egyetlen gyorskört teljesítettem, ami mellesleg két tizeddel volt kevesebb a PB-mnél.
-
Pont azért nem tudta kikerülni, mert Satan kacsázott előtte a rommátört kocsijával. De ezzel az erővel te is kikerülhetted volna őket, volt ott hely.
Az meg általában normális, hogy az a kocsi, amivel elöl van a motor/kormányzott kerék (azaz mindegyik), elöl sérülékenyebb is. Persze, hogy jobban sérültél...
Én különösebben nem néztem meg mi történt, mert senki nem óvott.
-
dzsavermadar
senior tag
Főmenü/Beállítások/Nehézség
Tovább mehettél volna, nem kötelező pozíciót vissza adni, főleg, ha nem te vagy a hibás.
(Itt most nem tudom). bünti csak akkor van, ha valaki "bepanaszol" (óv ).
Különben nem foglalkozik senki az esettel. (kivéve rajt baleset, felvezető kör.stb.) -
YakQzA
tag
Hol lehet az AI erősségét állítani?
Am pedig a hócipőm tele van ezzel a pozíció visszaadós szabállyal!
Most is csak szívtam miatta! Belementem Zodóba, mert lefékezett egy olyan helyen ahol ki is kerülhette volna Satan-t. Már az is vicces, hogy az én kocsim ledobta az elejét ő pedig "gond nélkül" ment tovább apró sérüléssel. Aztán gondoltam vissza engedem magam elé, de akkor már nem csak ő ment el mellettem hanem többen is. Ezután még mehettem a boxba is javíttatni.
Ez már a második futam amit 1 kör hátrányban fejezek be. Szóval kezdek azon az állásponton lenni, hogy nem érdekel semmi. Majd a végén megbüntetnek, ha hibáztam! -
Ventur@
senior tag
(#4063) KaraDani: Ööccséém ez nagyon büntent
. Odab*sz és azok az effektek az elején az kész. Smisát jól fel robbantottad
. Yak is basszus, hogy belerongyolt 3:50 körül Zodoba. Iiistenem, de szép volt, mint egy fasza kis igazi WTCC futam
.
(#4065) Satan_Claus: Nem is égel...hoooll máááárrr, kicsit sem
. Olyan sebességgel mentél basszus falnak, hogy már majdnem teret váltottál
.
-
KaraDani
addikt
-
válasz
Satan_Claus #4053 üzenetére
Mondjuk sokan keverik a gyors kör meg az időmérős kör fogalmakat. Nem ugyanaz.
-
Felhívnám a figyelmét mindenkinek két dologra:
A játék általi és az általunk létrehozott szabályzatot mindenkinek maradéktalanul be kell tartania. Ez nem lehet vita tárgya. Az időmérőn ugyanúgy tilos szabálytalanul játszani, mint máskor.
Magyarul pl. a boxutcalimitert mindenki köteles használni a bajnoki futamon, függetlenül attól, hogy csak x mennyiségű pénzbüntetéssel "díjazza" a játék.
és
A VB szúrópróbaszerűen ezután IS ellenőrizni fogja az időmérő felvételeket. Szabálytalanság esetén büntetni fogunk, a visszaeső durva szabálytalankodókat pedig kizárjuk a bajnokágból, így tessék ezt nagyon komolyan venni.
Az ellenőrzés és szabálytalankodók megbüntetése a VB feladata, amit el is végez, tehát nem javaslom senkinek, hogy marhaságokat csináljon a pályán, mert idővel úgyis kiderül.
Köszöntem a szót.
-
Ventur@
senior tag
válasz
zsomboor #4043 üzenetére
Köszöntem a csatlakozást
. Ki is nevezlek altábornagynak
.
Te amúgy miért álltál meg a kanyarban?
Valamiért átváltott a kép máshoz és mire visszataláltam magamhoz állt az autóm, megmoccani meg sem moccant hiába nyomtam a gázt, mint süket a csengőt
. Nem tudom mi a fene lelte a játékot.
-
válasz
dzsavermadar #4058 üzenetére
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Satan_Claus #4053 üzenetére
Most is így van Claus.
Egyetlen gyors kör van, a többi mind lassabb. -
Ted-Mosby
senior tag
válasz
Satan_Claus #4053 üzenetére
04.10. és 05.08. között a "holtidőszakban" mindenkinek a javaslatát szívesen várja a VB
de a szezon alatt nincs változtatás !!!
-
válasz
Satan_Claus #4053 üzenetére
Szabálymódosítás természetesen nem lesz a bajnokság alatt.
A VB topicot ITT találod egyébként. Verseny után érdemes lehet ránézni, de ide kizárólag a vb-k írhatnak, illetve valamilyen eseményben érintettek (aki óv és aki védekezik). Semmi más nem tartozik oda, hígítani a topicot tilos.
-
00roli00
aktív tag
válasz
Satan_Claus #4053 üzenetére
Ne vigyél szét , az miért jó? Még te is hibázol.
-
Satan_Claus
őstag
Csak egy otlet: mi lenne, ha az idomeon egyetlen gyorskort lehetne menni?
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
zsomboor #4049 üzenetére
én szoktam offline is versenyszituációt menni,így nem lehet gond a szerverrel
általában 10 kör, 15 ellenfél, 110%-os AI
sok mindenre rájövök és az üzemanyagot is így lövöm be,ezután a futamra nagyjából képben vagyokazért szerencsés is voltam tegnap, jobb is hogy hátulról indultam,csak a füstre értem oda a balhé után,az első 90 fokos kanyarban JJ a falban,aztán sorra a többiek,Yak megpörgött előttem,Julezko sem volt a helyzet magaslatán,Zodo küzdött a sérült géppel,dzsaver tök egyedül neki a falnak,a többiekre nem is emlékszem
én sem unatkoztam és büszke vagyok magamra,hogy nem kapkodtam el semmit,így a végére jól esett az 5. hely
jah és az időmérő alatt szét kellett kapnom a pedálokat,vmi nem stimmelt és folyamatosan félgázon volt az érzékelő
-
zsomboor
tag
válasz
Ted-Mosby #4044 üzenetére
Hát igen....csak pl. én hétköznapokon nem érek rá, pénteken meg elborult az agyam azon hogy 1000x probáltam, még se tudtam egy kört se lemenni nagyobb crash nélkül...
Azután szombaton reggel 9-töl este fél tízig azzal szenvedtem( no persze azért kisebb nagyobb szünetekkel), de legalább volt értelme...
de én ott lassítottam is a karambol elött inkább hagytam ferit menni , de ez volt a szerencsém, még így is elkapott, majdnem bumm lett , jobbra-balra csuszkáltam (ezért bocsi roli, ott te lehet megusztad volna...de nem tudtam mit csinálni...
)
-
zodo
nagyúr
válasz
KaraDani #4038 üzenetére
Teszteltem, én már a következő WB-re gyúrok, mint Shumi.
(#4039) 00roli00
Így jobban tapadt.
(#4040) N€T0X|N
Hát hegymenetnek tényleg, de láttad volna a lejtős részen.
Csak úgy süvített a törött kaszni.(#4041) Ted-Mosby
Tudom Ted.
Ezért lett volna jó ha a többiek, mind kiállnak tankolni.(#4043) zsomboor
"A tömegbalesetet megnéztem több szemszögből is, hát onnan Zodo, Roli, m4dm3n környékéről elég félelmetes volt."
Nekem mondod. Vissza se mertem nézni.
Amúgy tényleg valósághűre sikeredet.
Próbáltam korrigálni, de mire odaértem a szlalomba hogy már-már megúszhattam volna, pont elém csapódott vissza Smisa a palánkról.Ma túl vagyok az első edzésen, hétvégére teli tankolóm a verdát úgyhogy reszkessetek!
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
zsomboor #4043 üzenetére
tudom, hogy nem ér rá mindenki minden este vagy nap körözgetni
de szerintem, ha legalább egy este a múlt héten futottunk volna egy rendes tesztfutamot, akkor mindenki felmérhette volna versenykörülmények között is milyen a pálya
sok-sok problémát és galibát megelőzhettünk volna veleteljesen más egyedül körözgetni,bevenni egy kanyart 200-zal és úgy bekanyarodni ugyanott, hogy jobbról balról,szinte mindenhonnan autók vesznek körül
valószínű, hogy sok baleset emiatt történt
remélem mindenki tanult belőle és legalább egy estét a héten fel tud arra áldozni, hogy felmérje a helyzetet, milyen is versenykörülmények között körözgetni a pályán
-
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N #3979 üzenetére
Ok. Nem nyűszögük tovább.
Gratula, szép idő.(#3980) Ted-Mosby
Nem bíztam a véletlenre, 96 lityivel mentem.
(#4006) N€T0X|N
Párszor kocoltam a falat, de ebben nagy szerepe volt a rajtbalesetes koccanásomnak amitől már sárga lett, körbe az autóm. Később csak rosszabbodott a helyzet.
(#4017) Ted-Mosby
Egész szépen tartóm a pozíciómat.
Amúgy gratulálok a célba érkezőknek, pláne a bill-el versenyzőknek!
-
Ventur@
senior tag
(#4033) smisa: Igen volt ilyenről szó, de nem lett alkalmazva (szabályzatban ill. a versenykiírásban sincs sehol feltüntetve)
. Véleményem szerint értelmetlen az, hogy 12 futamból csak 11-et veszünk figyelembe. Ha van egy bukós futamunk, hát istenem így jártunk
. Nem csak te jártál rosszúl ezzel a futammal
. Spec. nekem is bukó volt az egész
.
zsomboor neked meg gratula és maxi respekt a 4. helyért
. ([lelki_terror]Mutasuk meg ezeknek a fránya kormányosoknak, hogy mitől döglik a légy
.
Billentyűs társaim! Harcba hívlak titeket, hogy megalázzuk az elnyomó kormányos hatalmat! Kurzorra fel
!
Egyébként meg ha így haladnak a kormányosok, hogy lassan már mindegyiknek gondja van a tekerővel, oda jutunk hogy átvesszük az uralamat és bealázzuk őket rendesen
.[/lelki_terror])
-
Mityu_76
tag
Miért nem kéne figyelembe venni ezt a versenyt???? ......... VAZZZZEEEE egy pályán lettem 3. nehogy már töröljétek mert van akiknek nem fért a zabszem a hátsójukban és odacsapták az első kanyarban a vasat...... ennyi erővel Monzában is tömegbaleset volt az elején, akkor azt is töröljük?
Ráadásul egy versenyt nem bírt a javított kormányom és megint szét tőrt.. :-((( -
JJános
addikt
Curitiba megint nem lesz kedvenc. Lehet, hogy csak én nem látok, de nem látom az aszfaltot. Sötét van mint állat.
-
smisa
őstag
Az biztos, hogy már lesz miből választani melyik versenyt ne vegyük figyelembe
-
julezko
csendes tag
Az Idependent Trophy-nál nem értem a pontozás lényegét. Valaki elmagyarázná?
-
Ted-Mosby
senior tag
-
JJános
addikt
Végignéztem nem csináltam bajt, csak magamnak. Dejó.
Bünti nincs, pont van. -
KaraDani
addikt
Gratula mindenkinek akinek komolyabb hiba nélkül sikerült végigmennie
Yaknak még egyszer köszönet a nagyon korrekt félreállásért, hogy egyikünket se tartott fel egy kicsit sem.Neuro: ez meg lol
b-type: kocogva estem be 7-re, nagybátyám 50-edik szülinapját ünnepeltük, rommá ettem magam, és hát nálam is pálinkával ment a folytás, de a sok kaja miatt tiszta voltam nagyjából
-
Replayek feltöltve.
-
JJános
addikt
válasz
Satan_Claus #4000 üzenetére
Köszönöm!
-
Egyébként meg...
Race Report:
Lap 1: Driver ---JJ--- made contact with Immovable. ---JJ--- incident.
Lap 1: Driver zsomboor made contact with Immovable. zsomboor incident.
Lap 1: Driver adyz made contact with Immovable. adyz incident.
Lap 1: Contact made between zsomboor and feri1014. zsomboor incident. feri1014 incident.
Lap 1: Driver Smisa made contact with Immovable. Smisa incident.
Lap 1: Driver YakQzA made contact with Immovable. YakQzA incident.
Lap 1: Driver Ted-Mosby made contact with Immovable. Ted-Mosby incident.
Lap 1: Driver Satan_Claus made contact with Immovable. Satan_Claus incident.
Lap 1: Driver dzsavermadar made contact with Immovable. dzsavermadar incident.
Lap 1: Contact made between dzsavermadar and Smisa. Smisa incident.
Lap 1: Driver Mityu76 made contact with Immovable. Mityu76 incident.
Lap 1: Driver feri1014 made contact with Immovable. feri1014 incident.
Lap 1: Contact made between 00Roli and zsomboor. 00Roli incident.
Lap 1: Contact made between Smisa and Zodo. Zodo incident.
Lap 1: Contact made between m4dm3n and 00Roli. m4dm3n incident.
Lap 1: Driver NeuroT0X1N made contact with Immovable. NeuroT0X1N incident.
Lap 1: Driver 00Roli made contact with Immovable. 00Roli incident.
Lap 1: Driver Zodo made contact with Immovable. Zodo incident.
Lap 1: Contact made between m4dm3n and ---JJ---. m4dm3n incident. ---JJ--- incident.
Lap 1: Driver Julezko made contact with Immovable. Julezko incident.
Lap 2: Driver Zodo made contact with Immovable. Zodo incident.
Lap 2: Driver Ted-Mosby made contact with Immovable. Ted-Mosby incident.
Lap 2: Driver Satan_Claus made contact with Immovable. Satan_Claus incident.
Lap 2: Driver dzsavermadar made contact with Immovable. dzsavermadar incident.
Lap 2: Driver zsomboor made contact with Immovable. zsomboor incident.
Lap 2: Contact made between Zodo and YakQzA. Zodo incident. YakQzA incident.
Lap 2: Driver Julezko made contact with Immovable. Julezko incident.
Lap 2: Driver YakQzA made contact with Immovable. YakQzA incident.
Lap 3: Driver Zodo made contact with Immovable. Zodo incident.
Lap 3: Driver zsomboor made contact with Immovable. zsomboor incident.
Lap 3: Driver Ted-Mosby made contact with Immovable. Ted-Mosby incident.
Lap 3: Driver dzsavermadar made contact with Immovable. dzsavermadar incident.
Lap 3: Driver Mityu76 made contact with Immovable. Mityu76 incident.
Lap 3: Driver ---JJ--- made contact with Immovable. ---JJ--- incident.
Lap 3: Driver Julezko made contact with Immovable. Julezko incident.
Lap 4: Driver YakQzA made contact with Immovable. YakQzA incident.
Lap 4: Driver Julezko made contact with Immovable. Julezko incident.
Lap 4: Driver zsomboor made contact with Immovable. zsomboor incident.
Lap 4: Driver 00Roli made contact with Immovable. 00Roli incident.
Lap 4: Driver Zodo made contact with Immovable. Zodo incident.
Lap 4: Driver dzsavermadar made contact with Immovable. dzsavermadar incident.
Lap 4: Driver Mityu76 made contact with Immovable. Mityu76 incident.
Lap 5: Driver Mityu76 made contact with Immovable. Mityu76 incident.
Lap 5: Driver Zodo made contact with Immovable. Zodo incident.
Lap 5: Driver YakQzA made contact with Immovable. YakQzA incident.
Lap 5: Driver NeuroT0X1N made contact with Immovable. NeuroT0X1N incident.
Lap 5: Driver Ted-Mosby made contact with Immovable. Ted-Mosby incident.
Lap 6: Driver YakQzA made contact with Immovable. YakQzA incident.
Lap 6: Driver 00Roli made contact with Immovable. 00Roli incident.
Lap 6: Driver Ted-Mosby made contact with Immovable. Ted-Mosby incident.
Lap 6: Driver Zodo made contact with Immovable. Zodo incident.
Lap 6: Driver zsomboor made contact with Immovable. zsomboor incident.
Lap 7: Driver Zodo made contact with Immovable. Zodo incident.
Lap 7: Driver dzsavermadar made contact with Immovable. dzsavermadar incident.
Lap 7: Driver NeuroT0X1N made contact with Immovable. NeuroT0X1N incident.
Lap 7: Driver zsomboor made contact with Immovable. zsomboor incident.
Lap 7: Driver YakQzA made contact with Immovable. YakQzA incident.
Lap 7: Driver KaraDani made contact with Immovable. KaraDani incident.
Lap 8: Driver Zodo made contact with Immovable. Zodo incident.
Lap 8: Driver ---JJ--- made contact with Immovable. ---JJ--- incident.
Lap 8: Driver zsomboor made contact with Immovable. zsomboor incident.
Lap 8: Driver Julezko made contact with Immovable. Julezko incident.
Lap 8: Driver Mityu76 made contact with Immovable. Mityu76 incident.
Lap 8: Driver dzsavermadar made contact with Immovable. dzsavermadar incident.
Lap 9: Driver dzsavermadar made contact with Immovable. dzsavermadar incident.
Lap 9: Driver Julezko made contact with Immovable. Julezko incident.
Lap 9: Driver Zodo made contact with Immovable. Zodo incident.
Lap 9: Driver YakQzA made contact with Immovable. YakQzA incident.
Lap 9: Driver Mityu76 made contact with Immovable. Mityu76 incident.
Lap 9: Driver NeuroT0X1N made contact with Immovable. NeuroT0X1N incident.
Lap 9: Driver zsomboor made contact with Immovable. zsomboor incident.
Lap 10: Driver zsomboor made contact with Immovable. zsomboor incident.
Lap 10: Driver dzsavermadar made contact with Immovable. dzsavermadar incident.
Lap 10: Driver Julezko made contact with Immovable. Julezko incident.
Lap 10: Driver Zodo made contact with Immovable. Zodo incident.
Lap 10: Driver YakQzA made contact with Immovable. YakQzA incident.
Lap 10: Driver ---JJ--- made contact with Immovable. ---JJ--- incident.
Lap 10: Driver Mityu76 made contact with Immovable. Mityu76 incident.
Lap 10: Driver NeuroT0X1N made contact with Immovable. NeuroT0X1N incident.
Lap 10: Driver 00Roli made contact with Immovable. 00Roli incident. -
válasz
motormouse #4001 üzenetére
Amikor az első szektort elhagyja mindenki, akkor vált zöldre.
-
#70869248
törölt tag
sry...én még most is részeg vagyok, szal talán nem kellene bepróbálnom a futamot
-
motormouse
aktív tag
válasz
Satan_Claus #4000 üzenetére
...azt akarom kérdezni, h ha kimegyek a boxba a felvezető után (m elfelejtettem tankolni) és a zöld (rajt) után ugye a játék megtankol nekem a megfelelő mennyiséggel kb 11mp alatt, plusz vártam még pár másodpercet, plusz amire kiérek a boxutca végére, ...na szóval olyankor mennyit kellene várnom h ne zárjon ki?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Gaming notebook topik
- Ismét 128 és 256 GB-os memóriaszetteket villantott a G.Skill
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- One mobilszolgáltatások
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- BIOS frissítés
- További aktív témák...
- LG OLED55G42LW LG Gyári garancia 3 év
- HP EliteBook 840G6 ! AKCIÓ!!! a készlet erejéig!
- Kobo Aura Edition 2 (N236) 6" háttérvilágításos kijelzővel, 4 GB-os tárhellyel - jó állapotban
- HP ProBook 430 G8, 13,3" FHD IPS, I5-1135GU CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év
- Playstation Portal - 3 hónap Bolti Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest