- Androidos tablet topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Milyen SSD-t vegyek?
- Hobby elektronika
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sőt ezzel az erővel kérjük meg a vcrc.hu csapatot, hogy minden pályára készítsenek az összes kocsinkhoz egy-egy konfigot, nehogy nekünk mozdulni is kelljen...
Fecának gratula az idejéhez, de azzal nem megyünk messzire, hogy néha felcsücsül többszörösen a lista elejére. Többnyire amikor nincs is fent senki...
Tudom, hogy le leszek oltva, de nem érdekeeeeel.
-
smisa
őstag
válasz
Sziszifeca #3193 üzenetére
Szia,
akkor már a Lacetti se maradjon ki
-
EZT le tudjátok tölteni?
-
Sziszifeca
őstag
Zodo: Tegnap csapattam kicsit Seattal, meg Cruise-val, adtam JJ-nek is, meg neked is egy setupot. Lépj kapcsolatba JJ-vel, nála van a setup.. és gyakorolj sokat.
Ja, és bocs srácok, ha a Hotlaps első két helyét emiatt elfoglaltam.
-
Ted-Mosby
senior tag
-
Ventur@
senior tag
Halló!
Valaki dobjon már fel egy replay-t a tegnapi csapatásról, mert kiváncsi lettem mit alkottatok
(főleg nervusra, mert igen májerkodott nekem tegnap msn-en, hogy mekkora császár volt
). Előre is köszöntem
.
Neuro: Bocs akkor kicsit benéztem ezt a nagy szimulátoros múltat veled kapcsolatban. Nekem úgy rémlet, de tévedtem (de a többiekre még lehet igaz, hogy kenik-vágják a témát
).
[lelki_terror]Amúgy, meg hát mindenki tudja mekkora egy csírer vagy, szóval most mégjobban bebizonyosodott[/lelki_terror].
Ha lesz esetleg megint csapatást, írjátok már ki mikor és megpróbálok felnézni (tegnap szarul voltam nem volt erőm felmenni
).
-
Kétségkívül érdekesebb volt így az este, mint máskor (hétköznapokon).
-
nervus.v
tag
Azt hiszem ez egy jó ötlet volt tőlem [egománia rulz.], krvajó volt a mai 3 verseny
-
zodo
nagyúr
Bocs mindenkitől a síkánba ragadásomért, pont a gumibolya fogta a verda elejét és tolatni meg nem akartam.
-
Skacok restartolom a szerót, valami nem oké.
Elvileg jöhettek.
-
dzsavermadar
senior tag
Kivágott, JJ-vel együtt.
-
Padlás
senior tag
Jó, hogy nem azt írtad, hogy erkölcstelen vagyok.
Na nekem ennyi elég volt ebből a topikból, futamokra járni fogok, de ezt a topikot elfelejtem. Vicc ami itt folyik, leírom a véleményem az esetről. Nem hibáztatok mást, nagyon nem...csak szerintem nem csak az én hibám volt. A végére kiderült, hogy egy (burkolt célzással) erkölcstelen, szabálytalankodó, tiszteletlen ember vagyok. Nem rossz.
Itt ez volt az utolsó hsz-em. Ha valaki akar valamit az pü-ben legyen szíves, köszönöm.
További "jó" beszélgetést. Futamokon összefutunk.
(Mielőtt valaki megijedne, hogy kijelentettem, hogy az "összefutunk" bármiféle a jövőben elkövetendő szabálytalanságot jelente az téved.
)
(A jövőben cssak a bírósági topikba szándékozom, csak és kizárólag óvás céljából. Ide pedig tényleg csak akkor ha más megoldás nincs.)
-
Hidd el, el fogom kerülni a mezőny hátsó régiióját, mert viccesnek vicces ami ott folyik, csak nem verseny.
Efelett átsiklottam melóban, de itt álljunk meg egy szóra. A te teljesítményed se volt jónak mondható, még távolról sem, így jó lenne, ha a minimális tiszteletet megadnád azoknak, akik csak nem rég óta játszanak kormánnyal és esetleg jóval idősebbek nálad, szóval a reflexeik nem a régiek, és megjegyzem vannak billentyűs kollégáink is. Jellemzően a hátsóbb régióban.
Úgyhogy megkérnélek az ilyenfajta szurkálódásokat tartsd bent, de legalábbis ne írd le a fórumba. Köszi. -
JJános
addikt
-
Ted-Mosby
senior tag
A honlap bajnokság rovatában mindent megtaláltok.
-
Ted-Mosby
senior tag
Javaslatom, hogy ne fulladjon unalomba az egész heti egy pályán körözés.
kb egy órás dolog az egész:
19:00 --- időmérő edzés (15 perc)
19:15 --- warm up (kis szusszanás nincs időmérő körelemzés)
19:20 --- 1. verseny 5 kör (kb 15 perc)
19:40 --- warm up
19:45 --- 2. verseny 5 kör (kb 15 perc) (rajtsorrend az első futam beérkezési sorrendjének fordítottja)persze ez csak abban az esetben, ha 19:00-ra legalább 5 versenyző megjelenik a szerón.
Nincs pontozás, csupán gyakorlás és összeszokás szempontjából célszerű megoldás.
-
Padlás
senior tag
"Az meg, hogy te nem figyelsz rám nem az én gondom addig amíg ebből nem származik nekem hátrányom A rajtnál történtekben szvsz te is ugyan annyira benne vagy, mint én."
Ja, hogy itt az első mondat arra vonatkozik, hogy JJ-nek nem tetszett, hogy feltartottam? Én itt egy szóval sem említettem, hogy ez rajtnál is igaz. Már megint túl naív voltam és azt hittem, hogy a rajt és az az utáni pár kanyar vagy akár kör (pályától függően) külön kategória.
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3157 üzenetére
Én is nehezen tanultam meg, mert nem tudtam mi jön. De most már nem okoz gondot.
Nincs több beragadás sem. Ezt ígérem.Gyakorlom a héten a rajtot is. A felvezetőt is szeretem, csak szeretném, ha nagyobb hely lenne. Én nem futok rá, az előttem levőre, akkor más se loholjon a hátsó kerekemnél.
Tartsunk nagyobb távolságokat pls!
Nyugi van. Addig úgy sincs rajt, amíg mindenki be nem áll a rajtkockára. -
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #3154 üzenetére
Persze, hogy tudom miért van a felvezető, és természetesen jó, hogy van, csak hátulról jól látom, hogy még gondjaink vannak vele. Gondolom, majd belejövünk.
Az meg az én hülyeségem valóban, hogy azt sem veszem észre, ami a szemem kiveri.
Idáig mindig csak a pályára, meg a többiekre koncentráltam, a monitor jelzései csak éppen jutottak el hozzám.
Nekem mást még nem írt ki, csak, hogy "maradjak le XXX versenyzőtől, valamelyik oldalon" -
Padlás
senior tag
válasz
N€T0X|N #3152 üzenetére
Mondtam, többet nem vagyok hajlandó ezzel foglalkozni.
Azon kívül meg:
"Azért itt párhuzamba állítanám Zsomboor viselkedését, ami a hibázása ellenére is kiemelést érdemel, a Fair Play nevében."
Rajtbalesetet párhuzamba állítani egy versenbalesettel?
Ez szerintem mindent elmondott.
Ugyanis szerintem a 2 szituáció még mindig merőben eltérő.
Bár lehet legközelebb ( csak nem lesz) majd félrehúzódok, hát ha még nagyobb baj lesz belőle és akkor elmondhatom mennyire fair voltam.
Nem magyarázok én semmit. Van valami gondom azzal, hogy megbüntettek? Csak épp amilyen jól összevágta dzsvaer az általam írt sorokat, már ott tartunk, hogy szerintem a rajt és verseny szituációk egy kalap alá vehető dolgok, mikor én ezt egy szóval sem mondtam. Vicces dolog ez a kiforgatás.
-
Dzsaver azért jókor merülnek fel ilyen kérdéseid, hogy mire jó a felvezetőkör...
Arra jó, hogy ne tök hideg gumival menj ki versenyre, és ne csússzon össze az egész mezőny a rajt utáni első kanyarban ebből fakadó rossz féktáv miatt!
A start a visszaszámlálás leállásakor van, amiről szöveges üzenetben tájékoztat a játék. Tehát itt csak figyelni kéne, és máris nem rontanád el, de a felvezetőnél úgyis mindegy. Ha kellő távolságot tartana mindenki, akkor nem lennének torlódások, illetve veszélyes helyzetek. A nagy sebesség pedig igenis kellhet, különben az életben nem melegszik be a gumi, akkor tényleg semmi értelme az egésznek. De nem kötelező gyorsan menni, a mögötted haladó pedig köteles igazodni ehhez. Szóval a fejekben van a hiba, és nem a felvezetőkörben (már megint).
Ez reagálás a VB topicban felvetett - de oda nem nagyon illő - kérdésedre.
-
Nem okolom én JJ-t csak az a véleményem, hogy ebben ő is legalább annyira hibás, mint én.
Folyamatosan ezen rugózol, de ez nem igaz. Te mentél neki, és csak azért, mert szerinted rossz íven vette a kanyart, attól még ez nem így volt, a visszajátszáson látszik.
Másrészt nem JJ óvott, hanem én mint vb visszanéztem a rajtot, és szabálytalanságot találtam, amivel - és a büntetéssel - vb társaim egyetértettek. Pont.
Ennek semmi köze JJ-hez!
Szóval legyél szíves leszállni róla. Dzsaver egyébként pontosan arra reagált, amit te írtál a VB topicba, ráadásul önmagával ellentétes.Akkor segítenék, a büntetés jogos, mert ha tetszik, ha nem én löktem ki.
De szvsz nem én hibáztam
Ez szintén. A büntetés azért jogos, mert TE hibáztál (azzal, hogy nekimentél és emiatt pörgött meg), nem JJ!
-
Padlás
senior tag
válasz
dzsavermadar #3150 üzenetére
No comment, erről beszélek.
-
Padlás
senior tag
válasz
dzsavermadar #3137 üzenetére
Köszönöm, hogy ismét megtaláltál.
De remélem már kezded unni.
És nem azért, de k*rva jól összeválogattad a tőlem idézett sorokat, csak éppen nem ugyan arról az esetről írtam, de gondolom ez nem számít.
""szóval a büntetés az jogos csak úgy gondolom, hogy nem én hibáztam."
Ezt még magyarázni/értelmezni sem tudom, az én agyammal. Nyilván hülye vagyok hozzá."
Akkor segítenék, a büntetés jogos, mert ha tetszik, ha nem én löktem ki.
De szvsz nem én hibáztam, mert JJ mi a fenéért akart a egy jobbos kanyar külsőbb (hozzám képest) ívéről a kanyar kijáratának jobb ívére eljutni, úgy, hogy balról az ég világon senki nem zavarja? Próbálta ezt rajtnál megtenni....és én úgy gondolom, hogy rajtnál igen is kell hátrafelé is figyelni, hiszen akár mind a 4 oldalról körülvehet a tömeg szóval erről ennyit.
Gratulálok, hogy egy rajtbalesetet hasolítassz egy versenybalesettel...látom mennyi közöd van az egészhez. Csak úgy mondom a 2 nagyon nem ugyan az a szituáció. Szóval örülnék, ha inkább csendben maradnál, mert eléggé megmosolyogtató tudsz lenni ezekkel a kommentekkel. Próbálsz úgy okoskodni, hogy közöd nincs az egészhez.
Azon kívül, pedig én kérnék elnézést, hogy le mertem írni mit gondolok az egészről, tényleg bocsássatok meg, hogy van véleményem.
És ezzel nem is kívánok többet foglalkozni, még akkor sem, ha leszel olyan kedves, hogy ezt is kielemzed.
Plusz előre is köszönöm, hogy válaszra sem méltatsz (újból).
Neuro: lehet, hogy csalódást okoztam, de a múlt héten végig beteg voltam. Hidd el, el fogom kerülni a mezőny hátsó régiióját, mert viccesnek vicces ami ott folyik, csak nem verseny.
Nem okolom én JJ-t csak az a véleményem, hogy ebben ő is legalább annyira hibás, mint én.
-
zodo
nagyúr
Dehogy sértődők, biztos az én készülékemben van a hiba, ha senki másnál nem okoz ekkora gondot.
"mivel nem egyszer feltünően (legalábbis nekem) rövidet fékezel valószínű még fékezésnél elfordítod a kormányt"
Néha lehet hogy rövidet fékezek vagy szakaszosan, de nagy többségében sokkal hosszabb fékutat teszek meg mint amit el tudnék képzelni.
Ez a elégtelen motorfék hiányából is adódik ami gondolom a rossz beállításra vezethető vissza vagy én nem vagyok képbe és teljesen más az út és sebességérzetem, mint amit a játék diktál.
Igen a kormányt is el szoktam fordítani fékezés közben.
A legnagyobbak is veszik a kanyarokat, állnak a féken és a gázon egy időben.
Csak hát ez a gumi valahogy annyira lágy, hogy nem bírja ezt a terhet a saját beállításaim mellett.(#3139) Ventur@
Köszi.
Gondolom hogy nem vagyok akkora szar hogy ne tudjak végig menni még rossz beállítás mellett is a pályán csak hát bosszant a téma.
Lassan 36 vagyok és 20 éve tuti hogy vezetek (virtuálisan), szinte napi szinten.
Persze eddig a szimulátor világa messze állt tőlem és most kicsit elanyásodtam.(#3140) N€T0X|N
Azt még nem teszteltem mennyire menne fel Ted beállításaival csak hogy nem feküd az ő beállítása az én elképzelésemhez.
Van amiben jobb az övé pl. a kanyarfogásban, de a kanyarkijáratokban már gyengének éreztem ami csak rosszabbodik a verseny vége felé haladva.Mindegy, köszi srácok a tanácsokat, nem sírok tovább és előbb vagy utóbb meglesznek azok a jó beállítások.
-
Öm. Nothing.
-
Azon a mondaton én is meglepődtem, mert gyakorlatilag az eleje és a vége ellentmond egymásnak. Ha valaki büntetést kap, azért kapja, mert ő volt a hibás. Kb. ugyanaz, mint Mityu és az én esetem Monzában. Nem vettem tökéletes íven a kanyart (mert esélyem se volt, hiszen voltak előttem/mellettem), ő viszont megpróbálta, ezért meglökött, és már csúsztam is. Lehet azt mondani, hogy bénáztam, de a bénázásomtól nem történt semmi. Azzal viszont, hogy meglökött, igen.
Ugyanez történt itt is. Lehet azt mondani, hogy JJ nem jól vette a kanyart, de könyörgöm, rajt utáni első kanyar volt, tömeggel, mindennel - mellesleg semmi probléma nem volt azzal a kanyarvétellel.
Nehogymár még hátra is neki kelljen figyelnie, hogy valaki nem akar-e gyorsabb lenni. Kit érdekel? HA el tud menni, menjen. De ha ezzel kipörgeti a másikat, akkor maradjon csendben.
Feri nagy csalódást okozott nekem ezzel a versennyel, mert arra számítottam, hogy elöl fog velünk harcolni az x-edik helyért. Ehhez képest 2:02 körüli idők, meg egy félreértelmezhetetlen rajtbaleset a másik okolásával...Azzal remélem mindenki tisztában van, hogy kizárólag a szerver által felvett replay a mérvadó!
-
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #3137 üzenetére
"Érdekességképpen idézek Feri #3113 hsz-éből, amiben JJ-nek válaszol.
"Az meg, hogy te nem figyelsz rám nem az én gondom addig amíg ebből nem származik nekem hátrányom
A rajtnál történtekben szvsz te is ugyan annyira benne vagy, mint én."
Nem tudom, hogy értelmezzem ezt.
Talán úgy, hogy amíg elöl van valaki, addig a hátsó a felelős mindenért, ha meg hátul, akkor meg az előtte lévő. Ez is egy felfogás."Hasonló értelmezési gondjaim voltak este.
Mert ha jogos volt a büntetés, akkor feri a hibás. Ez a logikus.Következtetés: Fel fogom szívni magam. Sokkal jobban fogok igyekezni, és pontot, pontokat fogok szerezni Monzában.
Megyek is gyakorolni.
-
Zodo ha a Tedtől kapott setuppal is gondjaid vannak, akkor mégiscsak a vezetési stílusod lesz a ludas. Tudtommal Tednek nem megy 125 fokig a gumija. 120+ az irgalmatlan sok...
Nekem 105-110-re állt be a két első Hungaroringen, amivel bőven jól kezelhető a kocsi. Verseny végére 80%-ra kopik nekem is, azzal sincs még különösebb probléma. A kis csúszkálásaim vezetési hibákból adódtak (mondjuk tényleg kicsik voltak).Dani, azt láttam, hogy a végére kicsit visszafogtál ilyen vagy olyan okból, mert elkezdtem közeledni. Persze a távolság biztonágos volt számodra, így nem voltam veszélyes.
nervus a büntetések természetesen nem törlődnek attól, hogy valaki kihagy egy versenyt. Persze ha rögtön feladja, mert úgy gondolja, hogy nincs esélye, az már az ő dolga.
Ventur@ a szimulátoros múlttal nem tudom melyik bambuszra gondoltál, de jelzem, hogy nekem semmilyen komoly szimes múltam nincs.
-
Ventur@
senior tag
(#3127) zsomboor: Hát igen, szépen ki is löktél egy kicsit. Autóm sérült és az én lelki világom is. Azóta sem tudom magam túltenni a történteken. Rémálmaim voltak, hogy jön jön és jön egy nagy sárga vectra kitátott, hatalmas légbeömlőkkel és fel akar falni
. Egyszerüen teljesen kikészültem
.
Nyugi poén volt
. Kösz az izgalmas futamot és várom minden egyes pályát, hogy harcoljunk 1000L
.
(#3129) zodo: Szerintem meg jól nyomod nagyon. Tegnapi futamon is 1 kör alatt szépen elléptél előlem, szóval elismerésem
(azt meg ne feledd szerintem, hogy kik végeztek előtted. Nem kenyerem fényezni őket - mert hülye azért nem vagyok
- de amennyire emlékszem mindegyikőjük nem kicsi szimulátoros múlttal rendelkezik (és igen bambusz téged is fényezlek egy csöppet ezzel a kijeletésemmel, de hát ennyit kaptál az egész szezonra. Innentől jön a megalázó, nem kímélő, kegyetlen lelki terrorom
) .
(#3133) Mityu_76: Nem kell elnézést kérned, mivel szerintem semmi vészes nem történt
. Láthattál ott egy rést, azt hitted befér, de nem jött össze. Van ilyen. Minden elismerésem a tiéd is, mivel élvezetessé tetted a versenyem és jó volt - ha csak pár körön át is - egy jót harcolni szintén egy rizsrakéta ellen
.
Más: Néztem a monzai időmet, de már most előre látom, hogy időmérőn gyík leszek nagyon. Ha azokat az időket hozza zsomboor és adyz, mint ami a honlapon van, akkor vertmezőnybe jó leszek. Yak-ot nem tudom, mit tud de félek kapok rendesen
. Pláne, hogy ha úgy elfogy a gumim, mint a ringen. Igaz, szétgyílkoltam a gépet
.
-
smisa
őstag
Zodo sértődés ne esék de lehet a vezetési stilusodon kell finomitani mivel nem egyszer feltünően (legalábbis nekem) rövidet fékezel valószínű még fékezésnél elfordítod a kormányt azaz leradirozod a gumit én is tudok így menni csak 3 kör alatt elkopik a gumi. Nem bántás csak javaslat ha akarod megfogadod ha akarod nem, nem akarok beleszólni a vezetésedbe de ez pl egy olyan helyzet ahol a kevesebb néha több.
-
dzsavermadar
senior tag
Érdekességképpen idézek Feri #3113 hsz-éből, amiben JJ-nek válaszol.
"Az meg, hogy te nem figyelsz rám nem az én gondom addig amíg ebből nem származik nekem hátrányom
A rajtnál történtekben szvsz te is ugyan annyira benne vagy, mint én."
Nem tudom, hogy értelmezzem ezt.
Talán úgy, hogy amíg elöl van valaki, addig a hátsó a felelős mindenért, ha meg hátul, akkor meg az előtte lévő. Ez is egy felfogás.
Mint ahogy egy másik hsz-en is gondolkodnom kellett (bírósági topik #165)"szóval a büntetés az jogos csak úgy gondolom, hogy nem én hibáztam."
Ezt még magyarázni/értelmezni sem tudom, az én agyammal. Nyilván hülye vagyok hozzá.
Azért itt párhuzamba állítanám Zsomboor viselkedését, ami a hibázása ellenére is kiemelést érdemel, a Fair Play nevében.
Nem magyarázkodott, nem mondta, hogy rossz íven kanyarodtak előtte, hanem azonnal félreállt, és vissza adta a pozíciót, noha ő is sokat vesztett vele,
A verseny után meg bocsánatot kért. Na, így is lehet csinálni. Ez is egy felfogás.Még a mai nap válaszolok az óvásokra én is, átnézve a felvételeket.
-
zodo
nagyúr
válasz
KaraDani #3134 üzenetére
Köszi Dani!
Sokkal nyugodtabb lettem.
Telemetriám nincs beüzemelve, de ezt látván magamtól is rájövők hogy valami nem stimmel.Figyelmezettem a szerelőket hogy kapják össze magukat és legközelebb ne az esőgumit tegyék fel, száraz futamra.
-
KaraDani
addikt
válasz
nervus.v #3131 üzenetére
A büntetés megmarad amíg le nem tölti, tehát igen.
Mivel itt van még megnyitva a teljes versenyem telemetriája a gumitémához:
A 3. körtől (kb. itt állt be rendesen üzemi hőfokra) a végéig a bal első belső és középső hőmérséklete (nagyjából egyformák, a nagyobb guminyomás miatt): átlag ~101 fok, a körökön belüli max hőmérséklet átlaga 103-104, az abszolút max: 105,8 és 106,3.
A 2-tól a 7. körömig 1:58.58-1:58.84 között autóztam, szóval elég stabilan, a végére kezdtem érezni, hogy fogynak a gumik. Az utolsó 3 körömet így már 59:2-59:6 között futottam, bár ebben már lehet egy kis tudatalatti leengedés is, de biztos, hogy nagyon benne vannak a gumik is. Így a verseny végére a bal elsőm a telemtria szerint 80%-os volt, ami azért már erősen kopott, érezhető is, de annyira azért nem vészes, hogy 1 másodpercnél többet jelentsen körönként szerintem. Amúgy most nézem a cél printscreenemen, hogy már a játék is jelezte az lcd-n, az autó állapotánál, a bal első gumit már sárgának jelölte zöld helyett, illetve, mind két elsőből hiányzott már egy kocka.
Na szóval csak azért írtam le, hogy másnál sem elnyűhetetlenek a gumik, de azzal kell nyomni ami az ember alatt maradt a végén. -
nervus.v
tag
Lehet, hogy írja a szabályzat, de érdekelne:
ha valaki olyan büntetést kap, ami a következő versenyre érvényes, de nem indul, akkor a büntetés megmarad az azt követőre is?
Elég hülye kérdés. -
smisa
őstag
Csak annyi az egészhez hogy én 3 napig csak emiatt teszteltem hogy kibirja a 10 kört a gumi Ted igy is majdnem letolt de max 1 körben ment fel 100 fölé a hömérséklet a többiben tudtam alatta tartani iagz nem is mentem 1:59 alá
és szerintem itt a lényeg lehet vlaki nagyon gyors de hogy 10 körig azt tudja tartani
grat neki
én sajna nem tudom az ilyen kanyargos pályákon az én vezetési stílusom ledarálja a gumit.
vagy 5% kal hamarabb fékezek és adok gázt. Hát most ezt választotam és bejött
-
Ventur@
senior tag
. Hidd el JJ így is volt gondom rendesen
. Elején Zodo szúrt be elém (teszem hozzá, hogy teljesen szabályosan. Megnéztem a visszajátszást. Látott ott egy helyet melletem és befért. Kicsi kocc volt benne, de semmi egetrengető, szóval Zodo minden elismerésem nagyon nagy volt
), aztán Mityunak volt egy érdekes manővere, de ott meg ő mérte fel rosszúl a helyzetet
. Aztán zsomboor adta nekem az ívet. Nem kímélt, de én itt sem vettem észre semmi vészeset
. Utána megint megérkezett Mityu és szerencsére már nem volt gond, elment mellettem mint a meszes
. Aztán a végére megkaptam Motort a nyakamba, na vele is ment az adok kapok - szerintem - teljesen fair módon
.
Ha valaki a felsoroltak közűl nem így érzi óvjon nyugodtan
. Én nem teszem, mert semmi kivetnivalót nem találtam az egész futamomban
.
-
zodo
nagyúr
Tudom.
Ha erősebbre veszed a rugót és a csillapítókat akkor viszont kezelhetetlen a verda és az oldalirányú tapadásából veszít és akkor meg azért fárad el a gumi, mert csak sodródik jobbra balra a test.
Valamit segít ugyan, de az édeskevés max. 1 körrel húzom tovább.(#3109) N€T0X|N
Értem én, de ennél finomabban már nem lehet lépkedni a pedálon.
Segítség alacsonyba, logi driverben 50%-on mindkét pedál. Mi kell még?
Csak az említett példáimba tudok kapaszkodni "más verdáknál még alapbeállításon" sincs ekkora melegedés probléma.
, de újra tesztelem majd ezt a kérdést 10 kör futam tempóval is.Mindegy még küzdők egy darabig, remélem rátalálok a helyes opciókra, mert szeretnék versenyezni/játszani.
Csak elővezettem, ha később nem jönnék akkor ez van. -
JJános
addikt
válasz
N€T0X|N #3122 üzenetére
Jaja. Igaz. Egyébként ezt a nagyon kicsi ívet gyakoroltam. Nem direkt, csak mert többször is így vetten a kanyart. Azt hiszem egyszer te is láttad, mikor behívtál.
Annál a kanyarnál ki szoktak csúszni az ívről, és ez most jól jött nekem. Jó pozícióba kerültem volna, és végre M4dm3n-t is meg tudtam volna kergetni. Hát megúszta az a rizsrakéta.
-
Akkor mozgott keresztbe előtted, amikor már meglökted...
Nem mellesleg ha van előttem valaki, fékezek (ez különösen igaz rajtra!). Ennyi.Itt legalábbis semmilyen enyhítő körülmény nem játszik, mert nem tolta bele senki JJ-be ferit, vagy bármi hasonló. Majd ha vb társaim nem azonnali alvással töltik az idejüket, hozzászólnak úgyis a VB topicban.
-
nervus.v
tag
Gyerekek, nyugi már... ez csak egy játék. Ha valaki elkrt valamit, lehet óvni (én is ezt tettem és meg is oldódott a gond). Menni kell tovább, van még pár futam, ahol lehet javítani (vagy rontani).
-
JJános
addikt
válasz
N€T0X|N #3116 üzenetére
Hát az előzést még tanulni kell. Sajnos adyz is megszikráztatott vagy kétszer közben, és nehezen találtam az egyensúlyt. Benzin sem volt már annyi, annyi ami segíthetett volna, és nem tudtam kiszámítani Ferit, aki nem cikázott ugyan, de ahol kellett keresztbe ment.
Sajnálom ez van. Egy pontot szerettem volna. Nem sikerült. De a pontot nem az előzés miatt vesztettem el, hanem a rajtbalesetben.
-
Védekezésről annyit: ha mész valaki mögött és gyorsabb vagy, akkor próbáld is megelőzni! Azt lesheted, hogy mikor fog csak úgy hagyni elmenni, ha meg se próbálod. Folyamatosan mentél feri seggében, de nem próbáltál kivágni, előzni, semmit! Feri teljesen szabályos volt, ő ment, ahogy tudott. Neki nem arra kell figyelnie, hogy te gyorsabb vagy elméletben... neki arra kell figyelnie, ha előzésbe kezdesz. Persze úgy, hogy közben nem szorít le, nem cikáz stb. de ilyen nem történt.
Egyetlen előzési kísérleted volt összesen, ami sikerült is, csak egyensúlyt vesztettél, így gyorsan visszakerültél feri mögé. A második esetnél pedig megtoltad 3x is, és az utolsónál megpörögtél. Ott nem igazán értem miért álltál folyamatosan jónéhány másodpercig - ráadásul kanyar íven - csak hajszál híjja, hogy nem kapsz egy jókora büntetést, mert nervus pont nem csapódott beléd, még elfért (pont akkor kezdtél legurulni).
-
Padlás
senior tag
Sajnálom, hogy van annyi tapasztalatom szimulátorozásban, hogy tudom hogyan kell normálisan és szabályosan védekezni a támadó féllel szemben, tényleg.
És ilyenkor nem érdekel köridő. Az meg, hogy te nem figyelsz rám nem az én gondom addig amíg ebből nem származik nekem hátrányom
A rajtnál történtekben szvsz te is ugyan annyira benne vagy, mint én.
-
JJános
addikt
Így volt. És mindjárt meg is gyanúsítottalak. Mondjuk Ferit nem értem. Kilökött utólértem, és feltartott, pedig sokkal gyorsabb voltam. Miért jó ez neki nem tudom.
Én meg megint az első kanyartól hátulról kezdhettem a versenyt.
Még egyszer ez lesz, akkor én is kivonom magam. Jövök, körözök, de a versenyre nem fogok menni. -
zodo
nagyúr
Úgy vélem a mai futamom mint az ezt megelőzőek is az 5. körtől csak a túlélésről szól részemről, mármint meddig is bírja a verdám.
Adok még egy, esetleg két hetet hogy biztosra menjek és ha nem sikerül összeraknom a verdát akkor elbocsátom magam a bajnokságtól.
Nekem ez ebben a formában nem izgi.
Tudom ez is csak játék, de kb. egy hete csak a gumihőmérséklettel küzdők és olyan nincs hogy véletlenül se találjak el valamit.
Bevallom már Sziszifeca-tól is kértem segítségét, Ted-től is kaptam jó pár beállítást a segítségeket ki-be kapcsolgattam, de nem akart összeállni.
Biztos béna vagyok a beállításokhoz, de ez már akkor is nonszensz.(#3100) Ted-Mosby
Szép volt, láttam ahogy küzdesz és nem hagytad magad.
-
nervus.v
tag
Egyébként példaként mindenkinek zsomboor hozzállását (biztos volt már ilyen amúgy):
megforgatott a 6. körben a sikánban, mindenki elment, de utána ő félreállt és elengedett.
Le az összes kalappal.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS ROG Swift PG27UCDM OLED gamer Monitor! 3840x2160 / 240Hz / 0.03ms / G-Sync! BeszámítOK
- Samsung Galaxy S22 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- i7-9700K + BeQuiet + 10 venti Stabil, halk, brutál erős gép!
- Eladó Garmin Venu 3 okosóra homokkő színben, újszerű állapotban, hivatalos magyar garanciával
- Apple IPhone 15 Pro 128GB Natúr Titán
- BESZÁMÍTÁS! Samsung Odyssey G9 OLED 240Hz Dual QHD 0,03ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkPad T14 3 Gen 16/256GB SSD, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest