Új hozzászólás Aktív témák
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby #2393 üzenetére
Szerintem bárki jelentkezik, fel kellene venni, legfeljebb a bajnokságban nem vehet részt,ha nem bírja a szerver.
Attól még egész héten gurulhat, és esetleg "tartalék" versenyzőként is funkcionálhat.
Nem baj,ha minél többen leszünk. Ha véletlenül összegyűlne még legalább 8-10 ember, akár két futamban is gondolkodhatnánk a következő bajnokságra. -
zodo
nagyúr
válasz
Ted-Mosby #2381 üzenetére
Há mer elbénáztam, biztos úr.
Szóval szórakozott a játék hogy rossz helyen állok a rácson, picit előrébb voltam a kelleténél. Ekkor lép életbe a manuális váltón beállított hátramenet fokozat kapcsolása és hátra gurultam, de ha elváltok kézzel hátra akkor előre is kézzel kell váltsak. (tudjuk a manual váltó, nem az én világom)
Talán sikerült is jó helyre állnom, végül ismét rossz helyen állsz felírat és az idő már sürgetett így beizgultam a rajtprocedúrát, mert a 9. helyről amúgy is nagy feladat állt előttem hogy lezúzzam a két bambuszt.
Tehát hátramenet fokozatban maradat a váltó, zöld és go...ajajajjjajElnézést érte még egyszer 00Roli00, Motor és Dzsaver-től.
Úgy hogy várom a büntető cetlit, mese nincs.
-
smisa
őstag
Látom alakul ez csak mindenki nyelje le az elsőt
Nekem vol ma oylan beírásom amelyiket 40 percig irtam anyiszor lenyeltem amit akartam írni elsőre
-
válasz
KaraDani #2395 üzenetére
De van, csak még nem próbáltuk ki egyszer sem. A rajtbaleset büntetésére azért nem jó, mert nem akadályozza meg, hogy a következő versenyen ismét balesetet okozzon az illető.
Lehet, hogy mégis marad a box (ez amúgy is elég elrettentő erő arra, hogy fékezzenek a hátsók). Most én is megnéztem még egyszer, egyesek bénázása, lemaradása miatt volt olyan sokáig piros a lámpa.
-
00roli00
aktív tag
válasz
Syrius XIX #2370 üzenetére
Np. Én is küszködtem az autóval, de ne add fel. Most állítgattam ezt-azt és láss csodát egyből 2.15-öt elejét gurultam nüriben. Ráadásul egyedül vagyok bömbis.
-
válasz
dzsavermadar #2382 üzenetére
Szeretném majd előbb bemutatni, mire is gondoltam fentebb. Vasszigor, de az amatőr képességeink figyelembevételével, és a játékélmény megtartásával.
Ha nem jó, akkor kikukázhattok.
De úgy szeretném megcsinálni, hogy jó legyen.
-
dzsavermadar
senior tag
Újra aktuálissá vált ez a hsz-em a jelek szerint, ezért ide teszem.
Javaslat -
Ted-Mosby
senior tag
Zodo
Te miért hátra felé startoltál ??
Nem ezt beszéltük meg, Neked Neuro-t és Smisa-t kellet volna összetörni !!!
-
Emberek. Ma megértettem, miről beszélnek itt egyesek, ugyanis ma végre egy élvezetes versenyt sikerült összehoznom. Más kérdés, hogy szarrá leszek büntetve kilökés miatt, de ez most nem lényeg.
Szóval elkezdett kialakulni egy kép a fejemben a büntetési rendszert illetően - részben Danival való, verseny előtti beszélgetésünknek köszönhetően.
Egy olyan rendszer kell, ami még nem csorbítja a jó élményt, a játék játékérzetét, és a hangulatot. Mindamellett a WTCC kőkemény harcról szól, nem lenne jó, ha amiatt nem kockáztatnának sose a játékosok, mert félnek a büntetéstől. Ez kell, a kockázat. Ez adja az egész sava-borsát.
Szóval ha adtok egy kis időt, holnap kitalálok és felvázolok egy lehetséges büntetési rendszert. Olyat, amihez mindig lehet alkalmazkodni, de nem fog minden centiméterért büntetni feleslegesen.Ezen kívül a szabályzatot mindenki legyen kedves, olvassa át, értelmezze, kérdezzen, tegyen javaslat(oka)t. Ismét tanultunk a három nap alatt, változtassunk úgy, hogy még jobb legyen minden, ami a játékkal kapcsolatos.
Ha néha lettek volna kicsit kemény kirohanásaim, azért elnézést, nálam megesik az ilyen. Senkire se haragszom természetesen, remélem az általam hozott kiszabandó büntetések alanyai sem érzik személyes támadásnak azokat.
-
válasz
Syrius XIX #2371 üzenetére
Azért érzed lomhának a kocsit, mert szar a sebesség érzékeltetése a játékban. Ez sajnos igaz. Mondjuk én belső nézetből vezetek, úgy jobb egy kicsit, már csak a hang miatt is. Imádom, ahogy ordít a gépvasam.
Julezko: a Hungaroringen atomnagy csata lesz, ezt előre megígérem neked!
-
julezko
csendes tag
Van egy 156-os alfám, az sem úgy viselkedik mint a játékban a 156-os. De még mindig ez a legélethűbb talán. A Race The Official WTCC Game-ben még nagyon jó az irányítás, azt szeretem. Ott érezni, hogy van súlya az autónak.
Májusban beleülhetek a Farfus régi 156-osába 1-2 körre a Hungaroringen, akkor majd többet tudok arról mi az a versenyautó.
Jó verseny volt srácok! Várom a jövő heti Hungaroringet!
-
válasz
Syrius XIX #2370 üzenetére
Nekünk már nagyon sok előnyünk van, hiszen legtöbbünk több mint egy hónapja minden este gyakorol legalább egy órácskát. Nagyon sokat fejlődött a csapat. Csapat szinten, úgy értem. Mindenki gyorsult, sokat. Egy idő után a beállítások is úgy jönnek, hogy 5 perc alatt jól belövi az ember a kocsit. Na meg a beállítás nem vész el, csak egyszer kell megcsinálni. Utána meg széttépni az aszfaltot.
-
adyz.
aktív tag
válasz
Syrius XIX #2370 üzenetére
Mivel is mész? Ha jól emlékszem cruze-al. Valamelyikünk küldd egy olyan beállítást, ami nagyjából jó minden pályára.
-
Syrius XIX
addikt
-
válasz
Syrius XIX #2367 üzenetére
És vezettél már ilyen erős kocsit? Én igen. Pályán.
-
adyz.
aktív tag
válasz
Syrius XIX #2367 üzenetére
Személyautó kontra versenyautó.
Van különbség.Illetve Neuro már leírt mindent.
Személyes példa: Nekem egy teljesen széria 21053-as ladám van. Vezettem már verseny ladát, ég és föld. Pedig ugyanazon típus volt.
-
Smisának meg grat az időmérős idejéhez, hogy rohadt volna le mind a 4 kereke.
Ted: na arra kíváncsi leszek. A sajátomat megnéztem, az tiszta. Smisáé is, azzal kezdtem, mert nem hittem el.
De gyönyörűen kihasználta az utolsó mm-ig a pályát. -
Ted-Mosby
senior tag
majd nem lesz ilyen jó kedvetek nemsokára
most szőrös szívű leszek
nálam már az időmérő körei sem a legjobbak
-
válasz
Syrius XIX #2346 üzenetére
Az a helyzet, hogy 2-3 hetente benézel és utána azt mondod, hogy nem megy. Persze, hogy nem megy. Ez egy ilyen játék, ezt nem lehet fél óra után jól nyomni. Időt kell szánni rá, minden nap.
A furcsaságokra a válasz:
Azért nem kanyarodik az autó, mert fékezés közben nem lehet kanyarodni, ha blokkol a kerék. Másrészt, ha vezettél igazi autót valaha is, akkor tudodd, hogy 200-zal nem nagyon kanyarodunk sehogy sem. Sajnos a játék egyik gyenge pontja a sebességérzet, de szerintem ezt a készítők a játszhatóság oltárán áldozták fel. Ha sokkal gyorsabb lenne az egész, még nehezebb lenne (és akkor ez még csak WTCC, hol van az F1...).
Egyenesben az autó egyenesen megy, hacsak nem kapcsoltál ki minden segítséget és padlógázzal gyorsítasz ki, vagy iszonyatosan rosszul van beállítva a kocsid.
Ha nem fékezel, van motorfék, ami magas fordulatszámon keményen fékezi a kocsit. Az viszont, hogy ugyanannyira lassul a kocsi, mint nélküle, arra vezethető vissza, hogy blokkoló kerékkel fékezel. Olyankor tényleg szar a fékhatás.
A fentiek jó vezetéstechnikával és jól beállított autóval mind orvosolhatóak. Csak ez nem két nap, nem is három. Pályánként. Van aki rászánja az időt, van aki nem. Én rászánom, te nem.
Mindenesetre örülök, hogy most voltál, és növelted a létszámot. -
adyz.
aktív tag
Az én időm miért nincs az időmérőn?!
-
adyz.
aktív tag
válasz
Syrius XIX #2346 üzenetére
Ez nem arcade játék (mint a grid pl.), hanem szimulátor.
Próbáld ki a való életben: 60-nál harmadikban leveszed a lábad a gázról.A nem kanyarodás meg egyéni probléma, be kell állítani az autót.
-
Ted-Mosby
senior tag
-
zodo
nagyúr
válasz
KaraDani #2343 üzenetére
Szerencsére nem tőlem, bár inkább lettem volna ott elől veletek, de elcsesztem nem is kicsit.
Neuro
Közvetíti a web, képileg vagy csak az eredményeket?
Melyik menüpontban?Játék, mint nézőként csatlakozást tudtam, de gondolom Ted játszott volna ha teheti és nem csak nézi.
Zyl
Köszi és neked is hasonlókat a grid-ben.
-
Syrius XIX
addikt
Köszönöm nektek a lehetőséget!
A türelmeteket és a hozzám állásotokat + külön köszönöm! Sajnos ehhez a játékhoz én hülye vagyok szerintem! Még mindig nem értem a lényegét! Az autó viselkedése nagyon gáz! Szerintem nincs a világon olyan autó, ami így viselkedne! Amikor kanyarodni akarok, megy egyenesen, amikor egyenesen kellene menni, akkor + megy össze-vissza. Arról nem is beszélve, hogy ha egyáltalán nem fékezek (csak elengedem a gázt), az autó ugyanolyan ütemben lassul, mint amikor nyomom a féket igazából is. Ezt se értem miért jó?
Legyetek jók egymáshoz, sok sikert és további jó versenyeket kívánok mindenkinek!
-
válasz
Ted-Mosby #2341 üzenetére
Nürbugring teszt visszajátszások.
Nem sok ütközést detektált a cucc, szóval kemény csattanók szerencsére nem nagyon voltak.
Időmérő képet elfelejtettem menteni, mert magyaráztam, mint az állat, így elmaradt.
-
zodo
nagyúr
Nagyon sajnálom a rajtbaleset okozását és elnézést kérek a mögülem rajtolóktól!
Amúgy szép számban összejöttünk ami nem kis dolog és talán a szeró is bírta.
Gratulálok mindenkinek!(#2341) Ted-Mosby
Te hol nézted, melyik csatorna közvetítette?
-
Ted-Mosby
senior tag
szép verseny volt, gr mindenkinek
de azt hiszem, ah jól láttam még több büntetés lesz , mint Zolder-ben
lehet, hogy a 11. lesz az első
-
Sziszifeca
őstag
Megint készült 1 videóm. (pálya: Mid-Ohio)
Akit érdekel, itt megtekintheti:
[VCRC - Mid-Ohio] -
Remélem a jelszót mindenki tudni fogja a teszt futamhoz. Ted biztos úr ma nem lesz.
-
Szelep
senior tag
válasz
dzsavermadar #2334 üzenetére
Rendben, én így gondoltam helyesnek, de inkább most derüljön ki az ilyen, mint élesben.
-
dzsavermadar
senior tag
Szépen csináltad amit csináltál, azzal nincs is probléma, csak kisodródásnál, kicsúszásnál igyekezz vissza a pályára. Sajnos, ha épp jönnek, azt meg kell várni, míg elmennek.
Lehet,hogy nagyobb hátrányt szerzel, de szabályosan. Így viszont akár olyan pályaelhagyásnak is lehet venni, hogy jogtalan előnyhöz jutottál, pályán kívüli haladással.
Azt értem jogtalan előnynek, hogy így rácsatlakoztál a többiekre, holott mondjuk mögöttük kellett volna lenned mondjuk 4-5 mp-vel. Hangsúlyozom, amit csináltál, egyébként szép volt.
De most már csak beszéltem róla.Lassan kezdődik a Gridben a kulof, úgyhogy egy kis időre eltűnök majd.
-
Szelep
senior tag
válasz
N€T0X|N #2327 üzenetére
Erre is gondoltam, csak nehezn fordult a kocsi, meg láttam, hogy elég gyorsan közeledtek és nem akartam elétek kerülni főleg nem úgy, hogy épp csak elkezdtem gyorsítani, de akkor majd hasonló esetben (remélem nem lesz hasonló eset
)lehető legrövidebb úton térek vissza.
-
Ted-Mosby
senior tag
2011.01.16.Nurburgring PRÓBAFUTAM
Szabadedzés: 18:30
Időmérő: 18:55
Verseny: 19:30 (10kör)
Mindenkit szeretettel várunk !!!
jelszót mindenki tudja
-
Ted-Mosby
senior tag
válasz
dzsavermadar #2328 üzenetére
megcsinálom
de az a táblázat teljesen lényegtelen, csupán érdekesség képen csatoltam a többihezde aki nagyon figyel az láthatja is, hogy elszámoltam a sok büntetés miatt
Neuro
-
válasz
dzsavermadar #2328 üzenetére
Az érdekességen kívül van egyéb szerepe annak a táblázatnak?
2330 - mit csináltam?
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
Ted-Mosby #2325 üzenetére
A ponttáblázat Gyártók pontozásához szólnék.
Csatlakozom Smisa véleményéhez(ha jól emlékszem ő jelezte, csak nem javasolt semmit),
Miszerint nem egyforma a résztvevő autók száma, ezért egyenlőtlen a "küzdelem".
Én javasolnám, ha már írjuk, hogy egyszerűen vonjunk átlagot.
Minden verseny után a gyártóknak járó pontokat osszuk el az autók számával.
Ez a szám kerüljön be a táblázatba. Ez igazságos, és ugyanúgy kijönnek a különbségek, csak kisebb számokkal. -
Szelep
senior tag
-
Ted-Mosby
senior tag
A VB továbbiakban nem foglakozik a ZOLDER-i futam eseményeivel !!!
Mivel a VERSENYSZABÁLYZAT úgy látszik nem mindenkinek tiszta,ezért lehet javaslatokat tenni a módosításra.
Azt beszéltük meg, hogy 01.15-ig kérünk a változtatásokhoz véleményeket.
Ezt az időpontot, most (mint DIKTÁTOR) 2011.01.23.ig meghosszabbítom.
Talán elősegítjük a VB munkáját és kevesebb vita alakul ki, majd az esetek megítélése körül.Javaslom, mindenkinek tanulmányozza át részletesen a VERSENYSZABÁLYZATOT !!!
-
Ventur@
senior tag
Ezt minden versenyzőnek írom, nem külön személyeknek szánom:
Akik büntetést kaptak fogadják el. Van 3 versenybírónk, van egy szabályzat és érvényesül a több szem többet lát effektus. De nem is ez a lényeg, hanem ez:
Ezek még csak tesztfutamok, szóval a büntetések (még ha a következő tesztfutamon már alkalmazva is lesznek) jelenleg még csak jelképesek. Pont arra jó, hogy mindenki tudja majd az éles futamokon mire számíthat, ha hasonlót követ el, mint amiért most kapta a büntetést.
Ne hőzöngjetek már annyit na
. Inkább készüljeltek az esti Nürburgring-re
.
-
dzsavermadar
senior tag
Smisa, és a többiek is mind.
Gondoljatok bele, nem csak itt, hanem bárhol az életben.
A Büntetés az nem az, hogy az éppen be nem tartott szabályokat, (határidő be nem tartása, gyorshajtás, be nem fizetett dolgok, számla nem adás, akármilyen közigazgatási vétség, stb)
úgymond a nullára visszavigye, hanem helyenként a többszöröse a vétek nagyságának. Azért Büntetés. A célja, hogy máskor ne akarjuk elkövetni, mert nagyon nem éri meg.
Ez persze nekem sem tetszik, mert voltam már szenvedő alanya, de ez sajnos ezért van kitalálva.Ennél már csak az igazságtalan büntetés a rosszabb.
-
Ted-Mosby
senior tag
A VB közleménye !!!!
A következő büntetéseket szabtuk ki (ez már végleges):
KaraDani---- + 10mp időbüntetés (futamon többszöri pályalevágásért)
Zodo--------- + 5mp időbüntetés (futamon többszöri pályalevágásért)
Baluuuka------ boxutcából rajtolás következő futamon (tömeges baleset okozásáért 1.kör)
smisa-------- + 20mp időbüntetés (többszöri szabálytalan előzés kilökéssel, leszorítással stb... és nem engedte vissza a vétlen felet a vétkes)
Ted-Mosby--- + 15mp időbüntetés (futamon többszöri pályalevágásért) és boxutcából rajtolás következő futamon (felvezető körben baleset okozása)
Mityu--------- + 10mp időbüntetés (futamon többszöri pályalevágásért)
Feri-------------+ 10mp időbüntetés (pályán kívüli folyamatos haladás)legfőképpen azért, hogy mindenki tanuljon belőle és a következő futamokon tartsa be a VERSENYSZABÁLYZATBAN leírtakat
senki nem tudott olyan bizonyítékot felhozni, ami enyhítette volna a kiszabott büntetéseket
-
G.---
csendes tag
Köszönöm szépen!
-
Szelep
senior tag
válasz
N€T0X|N #2318 üzenetére
Ezt olvastam, csak azt nem látom, hogy kaptam-e érte valamit, mert dzsaver ugye csak javaslatot tett. De ezek szerint, megkaptam.
Hasonló esetben akkor mi lenne a teendő? Mert ugye, elég nagy tempóban hagytam el a pályát, a sóderágy miatt alig tudtam elfordítani a kocsit, mire visszajöttem volna jöttetek ti. Próbáltad nem éles szögben visszajönni, de nem is túl lassan, mert akkor utólértek a kanyar előtt ami nem túl jó időzítés. Szóval úgy láttam, hogy így a legjobb megoldani, de ezek szerint mégsem.
Érdekelne a VB véleménye az ehhez hasonló esetekről.
-
smisa
őstag
Kedves Mindenki!
Látom volt értelme megírnom a hosszú listát mert sokan még a VB-s ha jól értelmeztem a bejegyzéseket átgondolja(ta) a dolgokat.
Komment az hogy valaki a halmozás miatt kap egy oylan büntetést ami a köv versenyen erős de a jelenelegire nem hat ki azaz nem kap buntetést szerintem nem jó - de rátok bízom.
A rám szabott itéletet nem vitatom elfogadom jogos hibáztam. Az hogy emiatt a 3. helyről vissza kerülök a 9. re kicsit sokkalom.
-
G.---
csendes tag
Üdv. sporttársak!
Szeretném bejelenteni a nevezésemet itt is, privátban már értekeztem a vébékkel.
Név: G.---
Rajtszám: 4
Autó fajtája: Accord
Csapatnév: FASTDIE
Irányítás : kormányNem vagyok ufo, kutyaütő 2:00 elejét futok Hringen legjobbat, stabilan 01-02 megyeget, de gyakorlok szorgosan. Rövid féktávot mindenkinek a versenyeken!
-
zodo
nagyúr
Tényleg jó hogy nem te vagy a bíró.
" -1. kanyar: Zodo elhagyja a pályát és ebből előnye van az hogy a következő kanyarban elmegyek a jó íven vagy Ő enged el, hát ember legyen a talpán aki eldönti "
Két részre bontanám, mert nem voltál elég figyelmes.
"elhagyja a pályát és ebből előnye van"
A kanyarbejárati íven is előtted vagyok 1-1,5 kocsihosszal." az hogy a következő kanyarban elmegyek a jó íven vagy Ő enged el"
Ha megnézed a belső kamerás felvételemet (de akár a külsőből is látszik) akkor láthatod, hogy fékeztem (148-ról kb. 97 km/h-ra) és húztam a verdám orrát a belső ív felé miután érzékeltem hogy mellettem vagy a pálya ideális évén így padlógázon, akadálytalanul tova haladhattál.
Ha nem így tettem volna akkor lett volna nekünk is egy Karaidani vagy Ted féle vitatott megmozdulásunk csak én lettem volna a ludas és nem te., de nincs harag!
-
KaraDani
addikt
A VB topicban óvást nyújtottam be. Csak, hogy mindenki lássa, aki érintett lehet emiatt (Zodo, zsombor), nem akarom, hogy harag legyen!
-
Ted-Mosby
senior tag
nem vettem támadásnak, számítottam arra, hogy a döntéseiknek ilyen hozadéka lehet
de azért van a szabályzat, hogy be is tartsuknem győzőm 1000x leírni, mindenki hibázott, szinte minden körben, de mérlegelnünk kellett, hogy mennyire változtatta meg a szabálytalanság más versenyzők helyezését, illetve a verseny végkimenetelét
ezért emeltük ki ezeket az eseteket, igen abból a szándékból, hogy mi is és mindenki más tanuljon belőle
hidd el nekem sem volt hozzá annyira kedvem, hogy minden egyes ember, minden egyes körét cm-ről cm-re végignézzem, de ha már VB tag vagyok megtettem
azt értjük, hogy mit mondasz, csak azt nem , hogy miért van ekkora felháborodás
a kérdések:
- elkövetted a szabálytalanságot, vagy nem?
- történt kontaktus a Te hibádból, vagy nem?
- került valaki hátrányos helyzetbe, közvetve általad, vagy nem?ezek egyszerű kérdések és szerintem a VB meg is adta a választ
ha bármelyikre igen a válaszod, akkor a büntetés nem jogtalan -
Na de kérdem én, mi az amit te hozzá akartál tenni? Mi az, ami veled kapcsolatban nincsen benne?
Ha pl. Zsombor valakinek kárt okozott, de nem neked, az nem rád tartozik. Ha a bíróság nem büntette, akkor nem büntette.
Ha pl. Feri is levágott 15 kanyart, de a bíróság nem büntette, azért tette, mert oka volt rá. És ennyi. Másokkal kapcsolatos kérdőjelek nincsenek, csak saját.A problémám az, hogy nem tudom minek én írom a legtöbbet ezzel kapcsolatban, de néha kicsit felmegy az agyvizem, milyen érdekes stílusban, meg miket kérdeztek. Az is lehet, hogy velem van a baj, nem tudom. De elég sokminden egyértelműen le van írva, sokan meg leszarják hetek óta (lásd szabályzat).
-
smisa
őstag
válasz
N€T0X|N #2301 üzenetére
Mi a rákért nem lehet megvárni a végső döntéseket? A VB dolga az, hogy ezt megtegye. Utána lehet hozzátenni még, ha van mit.
Én ezt annak véltem ha nem az akkor sorry
A Zolder-i futam után kiszabott büntetések:
Neuro 2306-ra
Mint irtam azért is vanak más esetek is mert tanulni lehet (én pl akarok) belőle nem pedig mószerolás
-
Tednél egyébként összesen 5 vágást számoltam össze, de Dzsaver feladata elsődlegesen a bejelentés. Ha ő nem írja ki mindet, majd megbeszélem vele, hogy nézze meg jobban. De ez már a bírósági topic témája lesz.
Feri "Nem a ti dolgotok eldönteni, hogy kit kell büntetni és kit nem."
Pontosan. Ha azt várják tőlünk, hogy mérlegeljünk egyedileg helyzeteket, akkor mérlegelünk, és úgy büntetünk. De akkor egy szót se halljunk arról, hogy nem tetszik.
Mások bemószerolása tilos, az ellenőrzés a VB feladata. Aki saját szemszögből nézve úgy érzi, hogy szabálytalankodtak ellene, az jelezheti azt - ha kimaradt, a vb-k bejelentése után. A többire a a VB dolga.
De mindez tök egyértelműen le van írva, minek kell kavarni a szart...
-
smisa
őstag
válasz
Ted-Mosby #2302 üzenetére
KedvesTED!
Nem ellened irányul a dolog mint irtam a velem ok-okozatban (4) szereplőket néztem és nem tények minden esetben hanem vélemyén kérések az hogy TE 12x szerepelsz nem személyeskedés ennyi kérdéses esetett látam kihangsúlyozom kérdéses nem büntetendő.
Mivel ez próba futam én pl tanulni szeretnék belőle mi az a határ amiért büntetés jár és miért nem, mert most még " nincs oylan súlya" de a bajnokságba lesz. Az itéletekből szerintem sok minden levonható a későbbiekre.
Nem megsértődni kell ha valaki kérdést tesz fel már pedig én ezeket kérdésnek szántam.
A Danival történt dolgot nem vitatom elkurtam nem kicsit nagyon.
Egy jó példa a későbbiekre pl nézzük Mityu76 esetét valahol 2-3 kanar után enged vissza (bocs Mityu) ha én ott a veled való kocc esetén fél kör mulva vissza engedlek mondjuk egy csúszás miatt beérsz és ott lelassulok akkor mi helyzett jár büntetés vagy nem ? Ez csak egy kérdés a sok közül.
Nem akartam és nem is zseretnék senkit támadni, ha esetleg ez jött volna le bármelyik eddigi hozzá szólásomból elnézést kérek érte.
-
Szelep
senior tag
Olvasgatom itt a hsz-eket a büntetésekről. Már nem azért, de ha valaki büntetést kapott, miért kell egyből elkezdeni a mutogatást másra? Nem a ti dolgotok eldönteni, hogy kit kell büntetni és kit nem. Erre van a VB. Persze, ha nem érzitek jogosnak a büntetést (,mert túl kemény szerintetek és nem azért nem jogos, mert más szerintetek nincs büntetve hasonló esetért) ott a másik topic.
-
válasz
Ted-Mosby #2302 üzenetére
Azon kívül a második esetnél Ted volt előrébb a kanyar bejáratnál (szabályzat), tehát ő választhatott ívet, amihez Smisa nem alkalmazkodott, holott nagyon bőven lett volna hely, és könnyebb helyzetben is lett volna, mert ő volt belül.
Ted ettől a viszonylag kis dologtól viszont elszenvedett egy visszaesést, ami meg már nem kis dolog. Ha nem így lett volna, talán másképp festene a helyzet.5 kör:
-1. Sikán TED sajnos itt ha jól értelmezem a szabályt levágás történik meg sok minden; KD vágás a 2. íven
-2. Sikán első ív TED levágásRosszul értelmezed. Ez baleset volt, amiből ráadásul csak az okozó (Ted) jött ki jó szarul. Mit kéne ezen még büntetni?
A kis sikánt pedig nem vágta le, a belső kerék pályán van. Nézd meg még 1x. -
Ted-Mosby
senior tag
minden sorban szerepel a nevem
kérdem én melyikkel szereztem előnyt, illetve melyikkel okoztam hátrányt bármelyik versenytársamnak
ha már erről van szó:
1. amikor Dani-nak nekimentél igaz, hogy megvártad, de közben jó páran elmentek, ezért Dani elvesztette az első helyet
2. amikor nekem jöttél, nem én csúsztam le az ívről hanem Te mert rövidebbet fékeztél, kinek származott ebből hátránya nekem, mivel zsomboor is megelőzött (lehet, hogy a következő kanyarban érintés nélkül is elmentetek volna mellettem és mindjárt nem lenne gond)nem azért vannak a VB-k hogy személyeskedjünk (12x szerepel a nevem)
azt hiszem Te is elolvastad és elfogadtad a Versenyszabályzatot, mi most aszerint jártunk el
mi nem egy emberre koncentráltunk, csak a legsúlyosabb eseteket büntettük
ha minden egyes kanyarvételt megnézünk akkor mindenki büntetést kaphalmozott büntetést nem szabunk ki, ezért kaptál csak egyszer 20 mp-et
én pedig kaptam egy boxból rajtolástnem értem , mi ebben a bonyolult
de ha szerinted Te jobban végeznéd a dolgunkat , akkor szívesen átadom én is a helyem
szerkeszd meg a táblázatokat, számítsd ki a pontokat, elemezd a videókat órákon át, oszd ki a büntetéseket
én majd csak körözgetek és várom mit döntesz, aztán bár sejtem , hogy jogos mégiscsak dünnyögök valamit -
Na ezért nem te vagy a bíró.
Az első körben nem én löktelek meg téged, hanem te engem, de ez nem változtat azon, hogy túl gyorsan vettem a kanyart, és végül én szálltam ki a pályáról. Nem is értem ez hogy jön ide, visszaestem mint az állat, te meg semmi hátrányt nem szenvedtél.
Távolról sem ugyanaz a két helyzet.A 10. körömben vágtam, de lefékeztem, ráadásul csak ez az egy vágásom van, egyet pedig senkinél nem büntettünk (persze saját magamat nem én értékeltem, de ha megnézed, amit írtam az úgy van).
KaraDanit már kitárgyaltuk, értelmetlen volt beírogatni, Ted-et és Mityut én viszont még nem láttam, most nézem végig őket, de alapvetően Dzsaver értékeli majd, viszont ő még nem tette ezt meg, mert még nincs készen.
Mi a rákért nem lehet megvárni a végső döntéseket? A VB dolga az, hogy ezt megtegye. Utána lehet hozzátenni még, ha van mit.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ASUS ROG Zephyrus G14, kiváló állapot OLED 3K, Ryzen 9, RTX 4060, 1TB, 16GB, HU, 1+ év Garancia
- GoPro Hero 13 HB-sorozatú moduláris objektívkészlet - Anamorf, Makró, Ultra széles + 4db-os szűrő
- Ottocast N71C Apple Carplay / Android Auto
- Samsung Odyssey G5 27" (1440p, 144Hz, 1ms)
- Fanatec GT DD Pro (8Nm) + Mclaren GT3 v2 + QR2 csatlakozók (Kifogástalan állapot!)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3082
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 10500T / RTX 3050 / 32GB DDR4 / 512 SSD!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro Max 256GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3375, 100% Akkumulátor
- LG 32GP850-B - 32" NANO IPS / 2560x1440 / 180Hz 1ms / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync / HDR 400
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest