Új hozzászólás Aktív témák
-
Hol látni a gumikopás %-át?
A megfelelő plugin kiírja.
És ha már gumi akkor az itt ragadnám meg az alkalmat hogy a leendő új módhoz indítványozzam a gumiválasztás lehetőségét!
Ez jelenleg nem túl esélyes, leginkább azért mert wtcc-hez nincs ilyen (kedvelt példa: ktcc-ben sincs).
Egy másik mod gumijait pedig nem kéne betenni alájuk, mert annak nem biztos, hogy jó vége lenne.
Szvsz egyébként feleslegesen bonyolítaná a dolgokat. Aki tud menni, az anélkül is tud, hogy gumit variálna, aki meg nem, azon nem fog segíteni. Ráadásul a puha gumik még előbb elfogynának a gumigyilkos kocsikon. -
InHell
senior tag
Hát azért még ez nem teljesen így van, mert ahogy jelenleg autózom, kb. 4 kör alatt elfogy a gumi, szóval nagyon sok mindent kell még tapasztalnom-tanulnom.
Pl. még ott tartok, hogy akárhova állítok akármit a setupban, egy mp-et sem tudok javítani, illetve nem nagyon látok semmi különbséget. Pedig direkt kipróbáltam ilyen drasztikus változtatásokkal is.
Nem tapadt jobban utána az autó, de nem is lett rosszabb.
Ugyanúgy tolja az orrát minden kanyarban.
Gondolom úgy kéne, hogy jobban lelassítsak kanyar előtt, majd a kanyarban kigyorsítani, de valahogy mindig túl lassúnak tűnik még így is a kanyarsebességem.
Szóval jócskán van mit tanulnom. -
Tehát ha a játék nem jelzi érvénytelennek, ha valamilyen szinten lecsapok egy kanyart, attól még az lehet a VB-k szerint érvénytelen?
Nem véletlenül írtam neked az elején, hogy olvasd el a szabályzatot.
Természetesen szabálytalanságért büntetést kapsz - ha a játék nem büntette.
-
Csak Mityunak nem kéne úgy tenni, mintha nem követett el volna ellenem már hasonló koccot.
Annak semmi köze a mostani esethez.
Meg nem kéne úgy beállítani, mintha én szándékosan cselekedtem volna.
Senki nem állítja be úgy, csak már megint sajnáltatod magad, miközben te hibáztál és megint kezdesz marhaságokat belemagyarázni, csakúgy mint Adyzzal való esetben, amikor kiraktad.
Büntetés lesz, túllépünk rajta, ennyi. Ne fújd fel ennél jobban, mert mindenki kapott már büntit (kivéve aki nem). Ezekkel a hsz-ekkel csak kinevetteted magad.Mityu a versenyen legalább három embernek neki ment. Innentől nincs jogalapja
De van, mert ahogy fentebb írtam, ennek semmi köze ahhoz, hogy te kiraktad a verseny elején a pics@ba és még neked áll feljebb, hogy kanyarodni mert a kanyarban. Te meg úgy elfékezted, mint az állat, az nem - csak - a rázókövön múlott.
ne írjon hozzá véleményezést, mert ő sem makulátlan.
Lásd fentebb. Egyébként meg, de igenis írjon, ha róla van szó.
-
InHell
senior tag
válasz
KaraDani #5192 üzenetére
Köszi.
Ha levágom a sikánokat az érvénytelen kör lesz, legalábbis kipróbáltam, ha csak úgy egyenesen átvágom egyből bünti.
Tehát ahogy csináltam, a kerekek mindvégig érték a padkát, ahol lehet látni a guminyomokat végig. Gondolom úgy még szabályos.
Majd úgyis kialakul ki milyen időt megy.Egyébként a játék alapján van büntetés, vagy a VB-k által ilyen esetekben?
Tehát ha a játék nem jelzi érvénytelennek, ha valamilyen szinten lecsapok egy kanyart, attól még az lehet a VB-k szerint érvénytelen? -
JJános
addikt
válasz
dzsavermadar #5185 üzenetére
Nem akartam veszekedni, és elvállaltam amit tettem. Csak Mityunak nem kéne úgy tenni, mintha nem követett el volna ellenem már hasonló koccot.
Meg nem kéne úgy beállítani, mintha én szándékosan cselekedtem volna.
Mityu a versenyen legalább három embernek neki ment. Innentől nincs jogalapja sztem, pláne ha a többi versenyeket nézzük, elég sokat szerepelt a koccosok közt.
Nem bántásból írom. Feljelentett, rendben van, de ne írjon hozzá véleményezést, mert ő sem makulátlan.
Nem akarok veszekedni, csak védekeztem.
Amúgy elnézésedet kérem még egyszer Mityú. Béke!
-
Ventur@
senior tag
válasz
dugojancsi #5188 üzenetére
Na jó, mivel már te is kezded, ezért indítványozok neked egy 20 rajthelyes büntetést és csak tolatva mehetsz a pályán Zolderben
. InHell te meg innentől meg ne szólalj, mert lelki terrorom megkapod - és az már nem semmi ha osztom
- ill. köv. idényben minden alkalommal büntetni foglak, mint VB, ha bűnös leszel, ha nem
.
dugo szép kis 720-a nyomtál, grat
.
-
dugojancsi
tag
válasz
Ventur@ #5187 üzenetére
Úgy érzem én leszek a héten a te embered
1:40.500... örülök ha a pályán tudom tartani az autót
bár még csak hétfő van, de egyenlőre nagyon sötétben tapogatózok beállítások terén.
-
InHell
senior tag
válasz
Ventur@ #5184 üzenetére
Hehehe.
Egyébként utána mentem egy 1.40.500 körüli időt is, csak azt már nem linkeltem be ide, de van screenshot
Akkor fogom eldobni az agyamat, ha majd jöttök az ilyen 1.38-as eredményekkel.
Bár miről beszélek, összesen mentem eddig vagy 15 kört.
Hogyha pl. az előző pályán is 1.38-39 -nél nem tudtam jobbat csinálni, azaz legalább 3-4 mp-el gyengébb voltam az elsőktől, és ezen a pályán is így lesz, akkor kb. 1.36-37 körül fognak menni az elsők gondolom.
De remélem nem így lesz. -
dzsavermadar
senior tag
JJ és Mityu
Ezen ne veszekedjetek legyetek szívesek.
Sajnos mindketten szívtatok, visszacsinálni már nem lehet.
JJ, lehet, hogy jókor fékeztél, de a féked nem jól működött. Lehet, hogy a rázókő miatt, nem tudom. Viszont te még 150-es tempóval mentél, amikor ott már mindenki 120-130-al.
Ahogy néztem, ha Mityu nincs ott, valszeg átvágod a pályát, és valamilyen szinten ki is sodródtál volna. Mityu jó helyen volt, bármit csinált volna, telibe kapod.
Tudom, hogy elfogadod a hibádat, csak arra kérlek benneteket, hogy ne csináljatok belőle nagyobb ügyet.
Megtörtént, elbíráljuk, továbblépünk. Sajnos ennyi, amit tehetünk.
Veszekedést nem ér. Kövi futamon lehet, hogy fordítva lesz.
Reméljük nem. Én csak a példa kedvéért mondtam. -
Ventur@
senior tag
(#5166) InHell: Most nézem az idődet...hát elmész te is a jófenébe
. Este tente előtt toltam offban egy 5 kört és valami 1:43.891-et mentem, hát hol van ez a te idődhöz képest
. JÓ az igaz te kormánnyal tolod én meg bill.-el, de hát akkor is na. Lassíts bamme, ne ronsd el az ember kedvét már a hét elején
.
JJ: Gracias
. Kellett már az önbizalmamnak egy ilyen eredmény, mert Monza óta csak szenvedtem.
(#5178) dugojancsi:
pedig már reménykedtem, hogy kigolyóztalak a listáról, de hát nincs szerencsém
.
(#5179) YakQzA: Neked maxi respekt, hogy hajtottál, mert nagyon kellett. Szívem 600-at vert vagy 5-6 körön át és ezt neked köszönhetem
. Az a célegyenes ráfordító igen meleg szitu volt, ott azt hittem kigyorsnál vagy egymásba rongyolunk, vagy elmész mellettem
.
zsomboor: Kapkod össze magad mester, mert még két ilyen futam neked, mint Brands Hatch és YakQzA-val bedarálunk, mint a kolbásznak való húst öcccse
.
Már csak 4 pont a különbség. ja és YaQzA is csak 15-re van tőled, szóval kösd fel a bajúszt rendesen
.
-
JJános
addikt
válasz
Mityu_76 #5180 üzenetére
Ha megnézed a visszajátszást, még Ted mögött voltam, amikor elkezdtem nyomni a féket.
Ha megnézed, a féklámpák egyértelműen mutatják ezt, mind ahogy azt is, hogy nem előrefelé igyekeztél, hanem elém kanyarodtál.Mindamellett a balhé az enyém. Ezt sosem vitattam. Csak a várható viselkedés a részedről sem az volt, ami.
Ami pedig az időmérőt illeti, visszanéztem, és sem téged, sem mást nem akadályoztam.
Nem úgy, mint te, aki időmérő balesetet okoztál egy sárga autónak.Ezeket bátran írom, mert visszanéztem több autó szemszögéből.
-
Mityu_76
tag
Istenem ember miről beszélsz?????
"Mityu is kissé benne van a dologban. Annyiban, hogy elindult felém. Tudnám miért kellett néki olyan hirtelen felém fordulnia, amikor előrefelé bőven volt hely."Ember mentem az íven amelyen mindenki elfordul........Nézd meg már azt a videót, hogy te honnan és hogy érkeztél....... Ne tedd nevetségessé magad az ilyen commentekkel....... fékezned kellett volna ahogy mindenki fékezett, és akkor nem történik semmi, de te ehelyett kivágtál a pálya szélére..... nincs mit erről többet beszélni, és hidd el, nekem is kellőképpen felment az agyvíz, hogy egyáltalán ne tudjak koncentrálni, és ez látszott is. És talán egyetlen hét volt, hogy két napot tudtam a verseny előtt gyakorolni, és stabilan tele tankkal 1:38-5 időket tudtam menni a verseny előtt. Tehát nekem is elborulhat az agyam mint neked talán.
Részemről lezárva a vita.Peace.
-
YakQzA
tag
Igazából örülnöm kéne nekem is az eredménynek, de mégsem vagyok teljesen elégedett magammal!
Először Teddel nem bírtam, pedig az elején feltartott!(nagy szó)
Aztán történt egy kis malőr és leszakadtam róla. Utána meg azon kaptam magam, hogy annyira izgulok, hogy elkezdem lejárni a pályáról! Ted végleg elérhetetlenné vált. Sőt a mögöttem lévők is kezdtek felzárkózni rám.
Próbáltam lenyugodni így az üldözőket "leráztam".
Majd M4d hibázott és jött vissza a pályára, de olyan jól csinálta, hogy elrontottam a célegyenes ráfordítót és nem tudtam elé kerülni utána meg nem bírtam vele.dugojancsi
Veled mindig csak a baj van! XD -
JJános
addikt
Köszi! Hát próbáltalak kergetni, és le is küzdöttem egy másodpercet, de addigra a bal első kezdte megadni magát, és még egy darabig tartottam magam, és igyekeztem bevinni az autót.
De te ennyivel gyorsabb is vagy!De azért még majd ha tudlak megkergetlek. Gondolom, ha akartad volna nagyobb távolságot is tartasz.
M4dm3n is végre ismét nagyot ment. Gr! (nem lelki terror, hanem nyalizás)
-
Ventur@
senior tag
válasz
Ted-Mosby #5174 üzenetére
De most dugo hova van sorolva? Gondolom kormányosok közé, viszont nincs az Independent's Trophy-ban a neve, Rookie Challenge-ben szerepel, de Brands Hatch-nél neki most 0 pont van, de összesítettben megint ott a neve. Hö
? Most akkor ő hova tartozik
? Én kiközösítem szivesen, rajtam nem múlik
(nyugi dugo csak vicceltem
)
-
Ted-Mosby
senior tag
PONTTÁBLÁZAT és a BRANDS HATCH-i FUTAM felkerült a honlapra. Nézzétek meg, ha valami nem stimmel szóljatok.
-
smisa
őstag
Nem akarom elvenni akedved de nézd meg az én múltkori esetem ott csak simán más íven mentem.
Amúgy a tegnapi versenyről ezen a pályán a +15sec nagyon durva volt (mivel 1:38 alatt körbe értek)
szinte az első kör 1/3-n túl volt mindenki. A gumik a 15sec alatt szinte 65fokra lehültek szóval no comment örülök hogy beértem igaz egyszer Satan-t majdnem megfogtam de inkább eldobtam a vasat mint hogy megtoljam
mert Ő is pont akkor szedte össze a gépet kintről
-
Ventur@
senior tag
Ha - hangsúlyozom HA - ez a gumis dolog bevezetésre kerülne, akkor ez az egész már közel sem túraautó versenyzés lesz, hanem inkább már GT széria...ami nem zárja ki persze, hogy rossz lenne
. Támogatom azt a részét, ami korábban is fel lett vetve, hogy 2 x 10 (kb. ennyiről volt szó) kör legyen, mert ez olyan megoldás, mint ami a WTCC-ben is van. Viszont ott ugye nincs boxkiállás - továbbmegyek, nincs ugye gumicsere és tankolás sem - ezért is van 2 x 1x kör. HA! lesz is gumicsere + boxkiállás a köv. idényben, akkor tényleg át kell nevezni az egész bajnokságot, mert akkor ez már tényleg GT széria lesz és közel sem túraautó bajnokság (jó tudom a DTM-ben van kötelező boxkiállás, de azok perverz elvetemült németek és nekik kell
). Javaslom a "World Amateur GT Series 2011. Sponsored by: Neuro" nevet
.
Na csendben maradok...kicsit elkalandoztam
.
-
JJános
addikt
Kicsit beborult az agyam. Tegnap egyértelműen én okoztam a rajtbalesetet, mert megcsúsztam, de azért nem kamikaze módon.
Kicsit kiszorultam a szélére, és Mityu is kissé benne van a dologban. Annyiban, hogy elindult felém. Tudnám miért kellett néki olyan hirtelen felém fordulnia, amikor előrefelé bőven volt hely.
Ezt azért érdemes volna megnéznie azoknak, akik értenek hozzá.Tehát nem arról van szó, hogy az én viselkedésem miatt volt, hanem véletlen baleset volt.
Most el vagyok keseredve rendesen, mert olyan szavakat használtak, amit nem kellett volna.Úgy indultam a mezőny után, és meg lehet nézni végig szépen mentem. Nem csúszkáltam, és hacsak a 9. helyen is de bevittem az autót a célba.
-
zodo
nagyúr
válasz
N€T0X|N #5165 üzenetére
Hol látni a gumikopás %-át?
Nyilván a rossz beállításaim miatt tolja az orrát kis mértékben, de az nem jelenti azt hogy kizárólag padlógázon állok. Szerintem super lágy gumin megyek a kezdetektől.És ha már gumi akkor az itt ragadnám meg az alkalmat hogy a leendő új módhoz indítványozzam a gumiválasztás lehetőségét!
Kemény, Lágy és Super lágy hogy a jövőben akár izgalmasabb futamokat is lehessen futni.
Ezalatt például a hosszabb versenyekre gondolok ahol kötelező lenne az egyszeri boxkiállás. -
Na ne... hova gyilkoljátok azt a gumit? Én 85%-on fejeztem be a versenyt... nem csak padlógáz van ám.
-
JJános
addikt
Sajna a rázókőn megcsúsztam, és úgy kezdtem ma, hogy kiforogtam. Mityut eltaláltam. Aztán miután mindenki elment iramodtam utánatok.
Nagyon stabil volt az autó a 7. körig. Aztán figyelni kellett a gumi kezdett nekem is elfogyni, és nem volt tapadás.
Ezért Yaq-ot már nem tudtam üldözni sem, pedig szerettem volna vele vívni.De te ma nagyon jól mentél. Amit egyébként el is várok tőled.
-
zodo
nagyúr
válasz
dugojancsi #5162 üzenetére
Hát ilyen ez a sóder és a rosszul beállított verda párosa.
Sajna időm se volt nézni hogy merről fogsz érkezni gondoltam talán a külsőn ahol szokás, de hiba volt tovább engednem a verdát a belső ív felé mert arról akartál kikerülni.
Lényeg hogy nem történt nagyobb baj ettől a kis koctól.Köszi. JJ
Igyekeztem pályán maradni, de tényleg nem találtam egy normális beállítás sem ehhez a verdához erre a pályára (sem).
Stabil akkor nem megy, ha megy akkor ingatag és minden esetben széteszi a gumit.
Nem volt még olyan kanyarvételem hogy ne hallanám a gumi sírását. -
dugojancsi
tag
Gratulálok KaraDani, és minden versenyzőtársamnak
Ami a futamot illeti, célkitűzéseimet teljesítettem. Egy kis hiányzérzetem azért mégis van, az időmérőn (PB ide vagy oda) 17 ezreddel ma is alul maradtam mint egész héten Satan-nal szemben -
zodo
nagyúr
Gratula a győzteseknek és résztvevőknek!
Egész jó kis futamot futottam, magamhoz mérten a f..talicskával.
Csapattársam, szépen megpattantál előlem, pedig hamar korrigáltam.Neuro felvetésére:
Régóta motoszkál bennem a kisördög ill. a múltkori tesztnapon elért sikerélmény okán is gondolkodom a VCRC / NAGT szériában való indulásom. -
Bajnoki futam replay feltöltve!
-
JJános
addikt
Bocsi Mityu ne haragudj! Nem tudtam megfogni az ótót. Vállalom a felelősséget!
-
Futam időmérő replay feltöltve!
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
motormouse #5152 üzenetére
Bárki nézi, majd kiderül.
-
motormouse
aktív tag
dzsaver! ...asszem te nézed az enyémet, vagy mindegy ki, érzésem szerint nem tiszta a gyors köröm, nem nem tuti
-
JJános
addikt
Mikor kell PB-t csinálni? Időmérőn!
-
#70869248
törölt tag
válasz
zsomboor #5148 üzenetére
helyes
Ebben a videóban az tetszett meg hogy nincs benne semmi rájátszás, én is blippelek, tudom mikor 'vetődik a kapus a fotósoknak'....de itt a srác szépen ment az iRacing-s Mustang-gal is...kiengedte ahogy kell, tapadáshatáron semmi gáz csak kigurulta...szal szép, és aztán bevállalta a GTL-s Capri alatt hogy nem blippel...illetve blippel, de nem kuplungol visszaváltásnál.
Láttam már sok látvány footwork-t,de ez tetszett.
Olyan mint a valóság...ott sem mindig állnak a gázon...sokszor simán elgurulják a tapadáshatárt.Szal aki így vezet, az mindegy hol megy a mezőnyben, tisztelet és alázat...lehet hogy UFO ligában utolsó lenne, de mindenki elismeri az ziher.. mert szimezik.
-
zsomboor
tag
válasz
#70869248 #5146 üzenetére
Jelentem, már egy-két hete be van szerezve egy DFGT
Már nem bírtam tovább kormány nékül a szimezést (kb. 5 éve bill.-el nyomom...GTL...rFactor..GTR1/2...csak már ezt a szezont befejezem így...monza után válltanom kellett volna...akkor még nem veszítettem volna sokat...de már "késő"...
-
Bajnoki jelszó beizzítva!
-
#70869248
törölt tag
na mire megjöttem megoldódott
örülök...azért még köszönj be egyszer privátban hogy működik-e ez a plugin zökkenőmentesen, mert én szkeptikus vagyok azértZsomboor: billeseknek videó:
youtube
Pedig GTL...azaz rFactor korai motorja, és így annyira nem szükséges a pedálkezelés, de azért példás.
Végül is ez a szimezés lényege, nem a nyélgázon száguldozás.
...bár minden elismerésem a buttonvirtuózoké, de az igazi feeling itt rejtezik. -
adyz.
aktív tag
Nekem a mai futam is kimarad és ki tudja még mennyi... Teljesen behalt a derekam, nem tudok ülni, ezt is állva írom.
Voltam orvosnál is vele, nagyjából két hét múlva jövök helyre. -
JJános
addikt
"Még így is hihetetlen nagy élmény, hogy úgymond nem tétre megy."
Amúgy tétre megy, mert pontokat lehet kapni, és élvezni ha jó helyezést csinálsz, de valóban hihetetlen élmény! Még nem lankadt meg bennem a szorgalom, mert ezt én is így gondolom. Hihetetlen élmény.
Aztán jön a futam kiszárad a szám, és kapkodom a levegőt, és ebből felszabadulni is elég nagy élmény.
-
Dózer
tag
válasz
#70869248 #5125 üzenetére
Köszi, hogy próbáltál segíteni
Megoldottam olyan formán, hogy nem is lesz szükség motorokra, hanem 3 sorral megoldható az upgrades.ini-ben
Addig nem szenvedtem, amíg egy olyan oldalra nem tévedtem, ahol a NAGT-t nem említik, mint tökéletes példa. Láss csodát működik! -
InHell
senior tag
válasz
Oxy.kiraly #5134 üzenetére
Picit félreérthető volt, de természetesen nem indulok a bajnokságon, csak a következő szezonban, privátban ez le lett tisztázva Ted-el.
Addig meg gyakorlok a többiekkel.Nem is baj, mert legalább szokom a versenyzést a próbafutamokon, előtte nem versenyeztem, szóval nekem ez még teljesen új élmény.
Még így is hihetetlen nagy élmény, hogy úgymond nem tétre megy. -
Ted-Mosby
senior tag
A bajnokságba már nem veszünk fel senkit,de a napi gyakorlásokra mindenki jöhet akinek van hozzáférése.
A bajnokság első szezonjának, hamarosan vége,a második szezon 2011.05. első hetében indul, addig kérem mindenki türelmét.
A LIGA névváltoztatását részben támogatom, de említettem a felvetőnek is privátban az aggályaimat.
De ettől függetlenül ha egyszer esetleg elhagyjuk a PH oldalát és a saját honlapon,illetve a saját fórumban folytatjuk tovább akkor természetesen 100%-ig támogatom az új név felvételét.
Nem ígértem senkinek,hogy fel lesz véve a bajnokságra, csupán annyit kértem,hogy privátban keressenek meg a hozzáférésekkel kapcsolatban.
Továbbiakban a nevezés témát az új szezon kezdetéig ne is bolygassuk.
-
Komolyra fordítva a szót, annál azért vegyük komolyabban ezt a bajnokságot - ha már bajnokság - hogy nem cserélgetünk embereket, meg veszünk fel akárkit (nem félreérteni). Volt aki nevezett, de el se jött, bár annál érdekesebb, aki azt mondta jön, aztán volt kemény egy versenyt. Gyerekek, azért ez nem erről szól. 60%, azaz tulajdonképpen 70% - ha beleszámolom a kihagyott Curitibát is - lejátszott versenyek után semmi értelme újakat bevenni. Vagy lehet, csak akkor ne hívjuk bajnokságnak, ne menjen pontokért meg ilyenek. A feléig még elfogadhatónak tartom a nevezést, még ha az eredeti álláspontom nem is ez volt, de most már nagyon nem. No offense.
Diktátor úrnak is elmondtam a véleményem, majd kitalálja mit akar. De lassan annyi mindenbe tudnék belekötni, hogy lepuccsolom a trónjáról vagy világgá megyek. -
válasz
Oxy.kiraly #5127 üzenetére
A bajnokságba 60% után már nem veszünk fel embert, de ezt mondtam már neked. Majd a következőre. Ha jönnének az emberek hétköznap rendesen, akkor nem lenne ennek akkora súlya.
-
Egyébként is névnek kizárólag Neuro Fan Club-ot fogadnék el, ahogy a bajnokságnak is nyilván az NTCC, azaz Neuro Touring Car Championship az elfogadható részemről.
-
JJános
addikt
válasz
Oxy.kiraly #5127 üzenetére
Te már köröztél velünk a szerón is.
Neuro! Ted! VB-k! Itt egy ember, aki szeretne jönni bajnokságba, és ma indulna is már. Sztem.
Írjatok Oxinak VB-k! Pls. -
JJános
addikt
válasz
N€T0X|N #5119 üzenetére
Nagyon jó ötlet!
Én mondjuk forma autókat is szeretném kipróbálni, de igazából csak ugyanilyen autókkal mennék, de jó lenne nagyobb tapadás, és nagyobb teljesítmény.
Szerintem lehetne egy olyan is, hogy mindenki egy autóval, esetleg más festéssel.
A NAGT is tetszik, de mellette párhuzamosan kipróbálhatunk más sorozatot is.
Vasárnap bajnoki, és hétköznap pedig nyomuljunk más ótókkal is.
Nevünkben legyen PH. Mert itt pörgünk. (PH TocA star.?)
Én sajna csak azt tudom ígérni, hogy jövök, és hogy szorgalmas leszek. Sajna olyanok nem igazán jönnek akiket én verhetek el. Egyre hátrébb szorulok. De végül is valakinek hátul is kell lennie. Vagy mégsem?
-
dzsavermadar
senior tag
válasz
N€T0X|N #5119 üzenetére
A kérdés helyénvaló, de tényleg maradjunk még az érdeklődés szintjén.
Ez csak az én véleményem persze.
Várjuk meg a bajnokság végét, és utána nyilatkozzunk csak, addig mindenki gondolkodjon el a dolgon.
Persze hsz-ek jöjjenek addig is ebben a témában, legalább tájékozódunk.
Sok nyitott kérdést kellene még a bajnokság tapasztalataiból bezárnunk, megbeszélnünk.
Azonkívül, a folytatáshoz nekem lennének gondolataim, lehet, hogy másnak is.
Amikor kialakul egy közel végleges, mindenki számára elfogadható állapot, akkor ráérünk dönteni.
A felvetett téma megvalósítását egyébként támogatom. -
Dózer
tag
válasz
#70869248 #5118 üzenetére
A plugin úgy működik, hogy benne lesz az upgradesben mind a 8 motor (csak a rövidség miatt van a mintában 2 motor) és nem kell bejelentenie, hogy melyik motorral megy, hanem a plugin feladata, hogy monitorrozza a használatot és amikor vége a futamnak a használattól függően visszavesz egy minimálisat a pluginban telepített motor teljesítményéből, és az élettartamát is rövidíti. A gond az az, hogy én hiába írtam be az upgrades-be a motorokat, hogy az adott motort használja, helyette a hdv-be beírttal indul el mindíg
.
Szerk: Azért csak futam után, mert ha minden esc/kilépés után frissíteném a motort akkor, a dedicated servert is resizni/az ott lévő engine-fájlt frissíteni kellene.
-
Felmerült a kérdés, megkaptam a lehetőséget, hogy akár szavazást is írjak ki róla, de egyelőre csak érdeklődés szinten kérdezném...
Ha esetleg elkezdünk más moddal is játszani a jövőben, érdemes lehetne egy PH névtől független saját nevet létrehoznunk, elvégre egy csapat vagyunk, van saját honlapunk, meg minden. A jövőben akár más modokkal is játszhatunk, mint a wtcc (ami inkább ilyen all-in-one touring car championship kezd lenni, wtcc-től már elég távol vagyunk), amihez külön nevet kéne akkor kitalálni, ami felesleges. Persze nem muszáj, csak furcsa. Nem tudom ki mennyire gondolja komolyan itt a versenyzést, de létrehozhatnánk egy teljesen saját fun ligát (megtartva a PH fórumát, hiszen napi szinten itt lógunk amúgy is és könnyebben megtalálnak az érdeklődők), mert profik azért nem vagyunk, bár van egy két nagyon jó versenyző, időeredmények tekintetében. De egy jó nevet megérdemlünk, meg egy teljesen saját honlapot is - annak a megoldását technikailag már megoldottam, csak létre kell hozni.
Szóval kérdésem az, hogy foglalkoztat ez egyáltalán valakit, vagy hagyjuk a fenébe és csak én okoskodok már megint? -
#70869248
törölt tag
A plugin-ről kellene többet tudni, mit csináltatsz vele?
..csak mert nekem nem különösebben világos, hogy mi a probléma, a plugin elhasználtan tartja a motort?
Mert egyébként minden betöltésnél friss blokkot kapsz, az elhasználódási érték minden pályára lépésnél nullázódik, szépen le lehet nullázni a motort a futamra, de ahhoz hogy ez használható legyen el kell érni hogy minden kiállás-visszaállás után a gyengébb motort töltse be..egyre gyengébbet.
...na mindegy, sztem nem megvalósítható, de nem tépem a számat, inkább mond el mi a lényege a plugin-nak, mert attól függ minden.szerk:
Én talán inkább olyan megoldással próbálkoznék, hogy a ligatagok minden futam előtt jelentsék be, milyen erőforrással akarnak indulni, új avagy használt, és csinálnék 3 engine-t, egy teljesen jót, egy használtat, és egy lepukkantat.
A szervert hozzá lehet igazítani, a hdv-nek stimmelnie kell és kész, egyébként meg a ligatagok taktikázzanak hogy hogyan akarják felhasználni az így specifikált motorokat....van akinek nem fekszik a pálya, nem tudott gyakorolni eleget..vagy mittomén, az oda ellőheti a közepesen használtat...mert természetesen némi logikát kell tartani, azaz a full lehasználtat csak akkor kapja meg az adott versenyző ha használt már közepesen elhasznált engine-t is, és értelemszerűen a közepeset is csak akkor vetheti be, ha ment már legalább egy futamot.
...a másik megoldás zűrösnek tűnik nekem, de persze a plugin-től sok minden függ.. -
Ted-Mosby
senior tag
A VB közleménye !!!
PH WTCC BAJNOKSÁG----- 7. futam----- 2011.03.20.Brands Hatch
Szabadedzés: 18:30
Időmérő: 18:55
Warm Up: 19:25
Verseny: 19:45Mindenkit szeretettel várunk !!!
jelszó privát üzenetben
-
Dózer
tag
Ne haragudjatok, de az rFactor topic annyira pörög, hogy nem tudok a sok válasz között válogatni...
Segítséget szeretnék kérni. Olyan problémám lenne, hogy csináltam egy plugint, ami a motort gyengíti/csökkenti az élettartamát, hogy a ligában a 2011-es szabályoknak megfelelően csak 8 motort lehessen beosztani. A plugin szépen működik is, csak az upgrades-szel van egy olyan problémám, hogy az istenért nem akarja a kiválasztott motort betölteni. Helyette csak az alapértelmezett motort tölti be.Az upgrades ide vonatkozó része:
UpgradeType="Engines"
{
UpgradeLevel="Engine 1"
{
Description="Life: 100%, Power: 100%"
Price=0
HDV=[ENGINE]
HDV=Normal=engine
HDV=RestrictorPlate=engine
}UpgradeLevel="Engine 2"
{
Description="Life: 100%, Power: 100%"
Price=0
HDV=[ENGINE]
HDV=Normal=engine2-d2
HDV=RestrictorPlate=engine2-d2
}
}Próbáltam úgy is, hogy létezik hozzá egy Engine= paraméter is, de azzal se jó
.
Elnézést, hogy hosszúra sikeredet, de remélem fog tudni segíteni valaki. -
InHell
senior tag
Jó kis futamokat nyomtunk!
Köszi mindenkinek! -
zodo
nagyúr
Kicsináltuk a szerót?
, de újra indult.
-
Ventur@
senior tag
Na reszkessetek! Visszatértem (úgy nézz ki
), szóval bajúszt felkötni és kapaszkodni holnap este ilyenkor
.
-
KaraDani
addikt
válasz
Satan_Claus #5105 üzenetére
Nyomjad, csak leugrik még idő
Én ma iRacinget próbálgattam, nagyon bejön, ez az autó meg főleg.
-
Satan_Claus
őstag
Na, sikerult bepreselnem 37 ala, gondolom megnezem, ki ogy all, erre latom, hogy egyre nagyobb a lemaradasom.
b-type: nagyon jo
-
#70869248
törölt tag
válasz
zsomboor #5103 üzenetére
A gumisírást sajnálom, az állat
bürrög meg sír ahogy kell. Nordschleife-n Aremberg előtti dombos balosban valami hajtépés átereszteni, nyélen nem is megy el, kell neki egy gázelvét, de akkor aztán a pokol jön el
lobog a hátulja...gyakorlatilag az első kerekeken egyensúlyozol és már ott is a féktáv a jobbosra..Nord' amúgy is egy para jól elküldve, de ez bár elég lassú autó, mégis ász...annak ellenére hogy FWD, jól szórakozom vele
na megyek betequlazom, mert beteg lettem egy autó hátsó ülésén töltött 6 órától(bár király volt az ziher)
-
zodo
nagyúr
Lehet újra kell tennem a játékot.
Kitakarítottam a gépet és gondoltam kipróbálom az int. vga-t.
Teljes monitor felbontáson, közepes graffal egész jól ment. Levettem alacsonyra és már nem töltötte be a pályát, félúton elakadt 3 globális hiányzó vagy sérült fájlra hivatkozva.
Közben nem történt semmi csak kiléptem a grafikai beállításokhoz. Klassz.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi Redmi 14 PRO 5 G 8/256 DUAL garanciával
- Dell Precision 7670 FHD+ i9-12950HX 16C / 64G D5 / 1T G4 / Quadro RTX A4500 16GB / HU vb Pro tervező
- LG OLED55G42LW LG Gyári garancia 3 év
- HP EliteBook 840G6 ! AKCIÓ!!! a készlet erejéig!
- Kobo Aura Edition 2 (N236) 6" háttérvilágításos kijelzővel, 4 GB-os tárhellyel - jó állapotban
- 13-14" Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Apple iPad Air 4 64GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest